-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Razor18
tag
válasz
wd.taz #16611 üzenetére
Köszi a választ, de gondolj bele, ha reverse-re állítom úgy, hogy korábban FÉLIG benyomva volt 0 a fékezés, és mindkét végállásban full volt a fék, akkor logikusan ugyanazt csinálja reverse-ben is, amit leírtam, csak "visszafelé". Max rámondhatom, hogy akkor nem félig lenyomva, hanem félig felengedve lesz 0 a fékezés. Attól, hogy a pohárra azt mondom, félig tele van, vagy félig üres, a vizszint még ugyanott lesz.
-
RCH663
aktív tag
válasz
wd.taz #14784 üzenetére
Igen neked elég az academic, mert magadat képzed vele, de tilos élvezned és szórakozásra használnod, úgyhogy húzzál bőrt a fogadra ha elé ülsz, és loopingolsz!
Pro az kereskedelmi jellegű oktatáshoz kell. Ha szórakozni, hobby célra akarod használni akkor a steames flightscoolt vagy mit kell megvenned. Azt élvezheted is!
Minden másra, meg erre is ott a mastercard...
-
Cypresss
senior tag
válasz
wd.taz #14714 üzenetére
Ó, ez egy óriási alapmű.
(#14725) Korcsii: Semmi meglepő, a nem hardcore szimeseknek szól, azoknak nagyon kényes az ízlésük.
Egyébként most már 333 értékelés van, elég vegyes az összkép. Szerintem a sikerét az fogja meghatározni, hogy az ismert fejlesztőstúdiók mennyire állnak mögé. Ha lesz hozzá sok minőségi kieg, akár még életben is maradhat, ha nem, akkor a feledés homályába süllyed. De ahogy a PMDG-nél látom, ők most ezerrel XP-re és P3D-re fókuszálnak, persze lehet, hogy ez idővel változni fog.
(#14727) sqpp: Töröld a konfig fájlt (pontosabban csak távolítsd el a könyvtárból, ne töröld), indítsd újra a szimet, hogy generálhasson egy új fájlt, ezután próbálj gépet, időjárást, stb változtatni.
Hétvégén beépítettem az asztal alá egy kihajtható karra, így nem zavar meló közben. Még nem próbáltam ki, majd ezen a héten.
-
Cypresss
senior tag
válasz
wd.taz #14364 üzenetére
Szia,
Ha a törés be van kapcsolva, akkor nem igazán lehet megcsinálni. Mert a túl terheléstől már előbb szétszakad a sárkány, de kipróbálom jövő héten.
(#14365) Korcsii: Én még azt sem gondoltam volna kezdetben, hogy lehet jobb szimet csinálni, mint az FS2002. A legelején még annyira
loserlelkes voltam, hogy billentyűzettel toltam és csodálatosan elégedett voltam magammal.(#14366) cintula187: Az iparágban jártasak közül kettővel is beszéltünk, mindketten az Optomát javasolták. Szupermegbízható és halk mondták. Tényleg így van, csak azt felejtették el hozzátenni, hogy az ára nem a Tesco gazdaságos kategória.
Más: hétvégén crowded sky lesz az IVAO-n, ha valakit érdekel. Szerintem minden évben ez a legjobb, legizgalmasabb rendezvény a hálózaton. Nagyobb reptereken elképesztő forgalom van, ilyenkor a hollandoknál, svédeknél, kanadaiaknál profi irányítók is beszállnak. Tavaly 2604 egyidejű csatlakozás volt, aki szeret nagy forgalomban repülni, annak kihagyhatatlan.
Linket nem tudok adni, de itt az email, abból sok minden kiderül. Have fun azoknak aki úgy döntenek, hogy mennek:
IVAO again presents its premier event “Crowded Skies XIII” on December 10, 2016. This record breaking unique event sets the entire IVAO skies alive and active. This all-day event involves dozens of countries worldwide providing extensive ATC coverage for literally thousands of online flights. We expect peak traffic to start building from 18:45 UTC so make sure you are able to join in and experience the very best that IVAO has to offer.
We are delighted that our sponsor Aerosoft will again be donating to charity 1 € for each simultaneous connection made to our network during the peak hour.
Last year we set a new record of 2604 simultaneous connections and we hope you will help us beat this target again!
------------------------
To commemorate this occasion, all participants will be issued an HQ award. The award will be automatically granted to the participating members after the event (this process might take a few weeks).Requirements to get the award:
Be online at least 20 minutes before and after the expected peak time of the event (19.00z), which means you have to be connected at least between 18:40z and 19:20z
Pilots: 2 hours minimum of flying
ATC: 1 hour minimum of ATC
Staff members online as staff cannot get the awardJoin us on December 10th, 2016 for this unique event!
Let us set a new recordIVAO Events Department
-
Sz.Miki
őstag
válasz
wd.taz #14056 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséged.
Igazából nem magamnak, hanem egy idős úrnak csinálnám, akinek mindene a repülés.
Gondolom az i7 processor azért nem kell neki, mert ha jól olvastam a program nem is képes több magos processort kihajtani.Az alábbi összeállításra gondoltam:
Esetleg I3-6100 is elég lehet neki??
3x BENQ 21,5" GL2250HM 2ms 250cd/m2 1000:1 16:9 FullHD LED-LCD monitor
1x THERMALTAKE Hamburg 530W SMART W0392RE 80plus Bronze box ATX tápegység
1x LOGIC M4 USB3.0 fekete mATX ház 5.537 Ft
1x GIGABYTE GeForce GTX970 4096MB D5 GV-N970IXOC-4GD mini PCI-E3.0 videokártya
1x SAMSUNG SH-224FB/BEBE fekete oem S-ATA DVD író
1x TOSHIBA 1.0TB 7200rpm 32MB DT01ACA100 3,5" S-ATA3 HDD
1x KINGSTON DDR4 8192MB 2133Mhz KVR21N15D8/8 cl15 desktop ram
1x Intel CORE i5 Quad i5-6400 2700MHz/3300MHz 6MB 65W LGA1151 box processzor -
Geryson
addikt
válasz
wd.taz #13457 üzenetére
Fel-fel, lévén vagy 1 éve nem is repültem úgy, hogy már télen sem ülök le a gép elé. Mondhatnám, hogy az idén tél más lesz, de ősszel kezdjük építeni a következő házunkat, a mostanit eladjuk szóval 1000%, hogy nem fogok gép elé ülni már 1-2-3-5-10 órára kb. soha többé. Ha odaülök 1-2 órára (ez baromi ritka, akkor netezem, dumázgatok és ennyi). Annyi, hogy télen elkezdem a PPL-t viszont, hogy ne sérüljön a hobbim teljesen.
Nem akarod továbbfejleszteni a jogtiszta gyűjteményed az 737 mellé?
Az ORBX és a REX2 ESS Overdrive azok önmagába ultrabrutálisak, el sem lehet mondani, hogy milyen feelinget ad (a gyári ára is az)
-
wolruf
őstag
válasz
wd.taz #13457 üzenetére
Nálam is lehet, hogy ez lesz a sorsa a dolgoknak. Amíg kicsi volt a kisfiam, mentve a menthetőt eldugtam mindent (most már kb. 2 éve így van). Most már nagyobb, most azért nem veszem elő, mert széttörné. Lassan már elő lehetne venni, azonban októberre várjuk a második kis jövevényt, így meg ismét időhiány/veszélyes társaság lesz
-
wolruf
őstag
válasz
wd.taz #13165 üzenetére
ezert talaltak ki a szoftverek eseteben, hogy a hasznalati jogot veszed meg, bizonyos megkotesekkel. a szoftvert magat, nem. okosok megoldottak ezt is
en sem ertek egyet a telepitesi limit ilyen formajaval, de a dvd es bd lemezeken sdm a ne lopj, ne csalj,stb... atugorhatatlan bevagasokkal sem. en megvettem a lemezt, ne nekem reklamozzak mar a legalis filmeket -
Cypresss
senior tag
válasz
wd.taz #13158 üzenetére
Mivel online aktválás van, csak a supporton keresztül lehet megoldani a problémát: [link]
Ha még nem regisztráltál, akkor először regisztrálj, azután indíts egy ticketet (kell majd a név amin rendeltél, a megrendelés száma, és két mondatban, hogy mit szeretnél). Egy napon belül törlik a számlálót, utána újra tudod telepíteni.
-
-
Ricardo128
senior tag
-
Cypresss
senior tag
válasz
wd.taz #12654 üzenetére
Ősszel indul a köztévén a Fapad című magyar szitkom, főszerepben Anger Zsolttal, ami mit ad isten, egy szerencsétlenkedő fapados légitársaságról fog szólni, ami feltehetőleg a Metropol álcikkben emlegetett Air Horse.
Tehát nem valós cégről van szó, valószínűleg ezért nem foglalkozott vele az Airportal sem.
(#12653) cintula187:: FSX
-
miresz
veterán
válasz
wd.taz #12599 üzenetére
Köszi a választ.
A proci és a többi komponens már megvan,ezeket megvette ő. Én is inkább a 4790K-ra szavaztam volna,de hát már ez van. 4,3Ghz-n totál stabil.
A videókártya a nagy kérdés,hogy mi legyen. Ahogy olvasgattam a Prepar3D eléggé videókártya igényes. Az FSX meg inkább proci.
-
uRSul
tag
válasz
wd.taz #12029 üzenetére
Én is sávszélesség miatt (és ezen leírás alapján: [link]) nézegettem az 570-et, meg hogy 38-45e Ft körül hozzá lehet jutni, igaz nem újonnan.
Tesztek alapján általánosságban nem sokkal gyorsabb, mint az enyém (de legalább többet fogyaszt) viszont ebben a kategóriában még lehet, hogy az NVidia jobban dolgozik FSX alatt (főleg a felhők a kérdéses), az újabb Radeonok már jól teljesítenek, csak azoknak az ára elég magas.
Ja, i7 2600 mellé nézném.Viszont így eladó lesz egy HD5830-as!
-
Cypresss
senior tag
válasz
wd.taz #11995 üzenetére
Marha jók a képek.
Az az igazság, hogy két ilyen szintű kiegészítővel én nem is repülnék nappal. Sőt, ha jobban belegondolok kb két hónapja csak cargot repülök, más azt sem tudom néhány reptérről, hogy milyen napfényben. D
De nem sajnálom egy cseppet sem, hangulatos és megnyugtató dolog tök sötében repkedni és ilyenkor tényleg műszeres repülést hajt végre a fotel pilóta is.(#11997) Korcsii: Ígéretesnek tűnik, és nagyon jó irányban haladnak a javításokkal is. Nekem videók alapján a multicrewxp nem tetszik, egy dologban viszont nagyon jó, hogy bármilyen géppel együtt tudod használni. FS2CREW-nál persze nem jobb. Ja igen, felraktam az első alpha hotfixet a 777-eshez. Na mivel akadt össze azonnal? Persze, hogy az AXE-val.
(#11998) Jorus: : És milyen így repülni? Élménybeszámolót kérünk!
-
Cypresss
senior tag
válasz
wd.taz #11960 üzenetére
Így már értem. Az zavart meg, hogy 500-asnak fogod hívni, és egy olyan kép élt bennem, hogy valamilyen házi barkács során a PMDG külső kap egy 500-as cockpit belsőt.
(#11962) Jorus:: a mellékelt kliensprogram nem segít? Mi pontosan a gond?
#11963) Geryson : Először jönnek a javítások
, ezután még idén a 300-as változat. A DASH és a 747 V2 egymástól függetlenül, párhuzamosan készül, külön csapattal. Ezzel elvileg rövidül a fejlesztési idő. A DASH a Classic sorozatnak lesz a tagja és az év eleji route plan szerint a 777 után Ő jön.
A mikorra nincs válaszom. -
Geryson
addikt
válasz
wd.taz #11958 üzenetére
Jaaaa, tényleg, Neked a 8-900 volt meg eddig!
Hát akkor gratula, jó hazaérkezést majd! És persze egy jó kis disznótorosra ne felejts el meghívni engem is!
Cypresss: Nem tudom tudsz-e ilyen insider dolgokat, de most a 777 utána akkor jön először a 777-300-as csomag, utána a Dash és utána a 747v2? Vagy mi az elképzelés?
Most néztem egy videót, a 777-est 2011-re tervezték...
-
Cypresss
senior tag
válasz
wd.taz #11953 üzenetére
De kell: [link]
(#11955) Korcsii: nem nincsenek adataim, annyit tudok csak, hogy az egyidejű letöltések száma 3000 felett volt valamivel, de ebben benne vannak a liveryt töltők is. Elsősorban az új szolgáltatás (Operation Center) miatt "robbant" fel a szerver, mindenki rácuppant és ezt akarta.
(#11956) Geryson: Lesz majd 777-300ER+777-200ER/LR, ha az szimpatikusabb.
(#11958) wd.taz: Mármint az analóg műszereket? Nekem arra nem áll rá az agyam, próbáltam de nem ment, megfájdul a fejem a nagy koncentrálásban.
-
-
válasz
wd.taz #11807 üzenetére
Én azt nem értem, hogy a hírben azt feltételezik, hogy a megközelítést 25%-kal alacsonyabb sebivel végezték, mint amennyi a VRef volt. Ennek semmi értelme. Ezek szerint final-en A/T aktív, sebi meg mondjuk be van tekerve 112 kts-re?! (150-es VRef 75%-át saccolva mondjuk.)
-
ha1265
tag
válasz
wd.taz #11779 üzenetére
Az lhsim LHBP mennyire lesz fps barát? Egész Európát berepülve nagyobb sceneryk sem fogják meg úgy a gépem, mint a jelenlegi aerosoft. Kompatibilis lesz az aerosoft várossal? Ha jól emlékszem van külon city és airport mappa, de ha valamelyiket kiveszem a libraryból, bugos lesz az egész környék.
-
ha1265
tag
válasz
wd.taz #11774 üzenetére
A tuning stabil, nincsenek random összeomlások. Megpróbálom engedélyezni a 0. magot, de figyelve a kihasználtságot, a 0. 100%-on fut, míg a többi 3 75% körül, és ugye fs nem dobja át a többi szálra, ahol ez egyiknek vége van, ott kikoppan. Így szerintem csökkenne a teljesítmény, mert csak egy szál dolgozik 100%-on. De ha megszűnnek a töltési problémák, nekem így is jó.
-
Cypresss
senior tag
válasz
wd.taz #11729 üzenetére
Mi ez, MIG túlnyomásos ruha?
(#11731) @matthew@: Ha minden nap gyakorolsz, akkor kb fél év alatt lehet megszerezni azt a rutint, ami nagygéphez kell. A billentyűzetet pedig érdemes azonnal elfelejteni, ha komolyan akarsz ezzel foglalkozni, akkor vegyél egy jó joyt vagy valamelyik CH Products terméket, de jó a Saitek is.
(#11736) hhelikopter: Ha megengeded ezt lefordítanám a többieknek is: "meguntam a Ferrarit, mert lassú és kommersz, helyette a Lamborghini-n vagy a Koenigseggen gondolkodom. Mi a véleményetek?"
VGA: nekem 7970-es van. Imádom!
(#11742) Korcsii: (mondjuk 230-as euró meg 20%-os áfa azóta se sok volt
)
Ne add fel, kb száz év még és újra lesz ilyen.Más: Találtam egy "gyenge" Mesh hibát Új-Zélandon.
Még szerencse, hogy az ORBX telepítése előtt ránéztem, milyen az alap reptér.
-
@matthew@
őstag
válasz
wd.taz #11664 üzenetére
Köszi a helpet! Akkor no para.
Amúgy 1 gondom van a játékkal: nem tudom irányítani a függőleges vezérsíkot, ha jól gondolom a Rudder Left/Right lenne az az opció, vagy nem? Arra alapból be van állítva a billentyűzeten a NUM pad-on a 0-ás és az Enter, de nem csinál semmit, akkor sem ha ki-be kapcsolom a NUM Lock-ot (mivel 2 funkciót ír oda) állítsam át vmi másra és nézzem meg úgy? -
@matthew@
őstag
válasz
wd.taz #11659 üzenetére
Megjött a FSX a SuperGamer-től, Szlovákiából tegnap leadva a rendelést ma idei is ért, fel is tettem és röpködtem kicsit egy Cessna 172-n, gondoltam próbának jó lesz az, és nagyon kedves érzések kötnek hozzá, ugyanis pár hete vezethettem egyet életemben először (18 éve láttam meg a napvilágot) és nagyon jó volt most így viszont látni a műszereket és tudni mi micsoda, hála az ismerős pilótának aki felvilágosított mindennel kapcsolatban.
Amúgy a Games for Windows kivitelnek van vmiféle "hátránya" mert pl pár játéknál hallottam azt h x törlés és újratelepítés esetén a product key érvénytelen lesz, ez itt is igaz? GTA IV-ben így van és ott van is egy lehetőség amikor le szeretném h a program fő könyvtárában van egy alkalmazás, amit futtatva nem vész el a product key törlések esetén
-
RCH663
aktív tag
válasz
wd.taz #11612 üzenetére
AZ Il-76 ilyenre lett tervezve. Sőt a legtöbb orosz gép ilyenre lett tervezve. Pl a Tu-134 vízszintes vezérsíkjának a jégtelenítését nem szabad bekacsolni, csak ha van 230 Km/h menetszél, mert csak akkor megfelelő a hűtése, ez alatt rövid idő alatt kilágyul a durál, és elkezd vetemedni a hőtől. Mondom orosz...
Az Il-76-nál olyan megoldások vannak az üzemeltetésre, hogy az ember az agyát eldobja. Gyakorlatilag minden javítható tábori körülmények között, és semmilyen földi kiszolgálásra nincs szüksége.
De pl a segédhajtómű a bal oldali főfutó kerekeire fújja a forró levegőt, amik így télen is melegek, rendesen tapadnak, nem válik keménnyé az abroncs (a jobb oldalon a gondolában az elektromos rendszerek hőcserélője van, így azokat az tartja melegen. A gond akkor van, ha nyáron rakodni kell a gépet az 50 fokos betonon, mert ahhoz kell az APU. így a bal oldali kerekek már nagyon túlhevülnének, ezért van rendszeresítve nyárra pár 20 literes ballon, és abból locsolják a gumikat. Nem legenda saját szememmel láttam nyáron Ferihegyen a betonon, és mivel sokat tököltek a pakolással, mentek még vizet lejmolni a hangárba...
Az Il-76-os navigációs pultja, meg legtöbb kezelő szerve olyan mintha dupló legóból építették volna ovisoknak. Állítólag az amik ki is nevették. Grísa meg mondta hogy jó-jó, de ez -50 fokban is működik, és egyujjas kesztyűben is lehet kezelni, ami pl a sarkvidéken nem hátrány...
-
skynet666
tag
válasz
wd.taz #11509 üzenetére
Még egy utolsó kérdés. Ha maradna a vas és kapna egy combos videókártyát, az már elég hogy meghajtsam a 3 monitort? Azaz a kérdés megfordítva, három képernyő kezelése csak videókártya kérdése, vagy vissza is esik az fps mert még jobban megizzad a proci?
mert videókártyába csak-csak beruháznék, de teljes gépcserébe már biztosan nem -
Cypresss
senior tag
válasz
wd.taz #11249 üzenetére
A te papád és az enyém szinte biztos, hogy ismerték egymás. Apám ugyanis elhárító tiszt volt a Honvédségnél (tizennégyen voltak összesen, a katonai elhárítás nem tartozott a sokak által kedvelt életpálya közé, mivel viszonylag korán haltak az ezt választók), és több vadászpilóta kollégája is volt akikkel szoros kapcsolatot tartott, haláláig legjobb barátja Kositzky Attila volt, gondolom az urat nem kell bemutatni.
(#11259) RCH663: :
-
RCH663
aktív tag
válasz
wd.taz #11235 üzenetére
Azért ha oktatóval élesben elmennél egy kisgéppel, és akkor az oktató közli, hogy ő nem dolgozik helyetted, csináld, csak szóban instruál, akkor kb 2.5 perc múlva, miután 17x elcsúsztál az iránytól, nem a megfelelő magasságon vagy, vizet facsartál a kormányból, kialakult a csőlátásod a rád zúduló információk okozta stressztől, miközben patakokban folyik a segged partján is a verejték. Na ilyen a gyakorlat..
És egy kisgép kiszolgálásról beszélünk. Ha egy azonos kategóriába tartozó, de erősebb gyorsabb géppel megismétled ezt követően ugyan ezt (mondjuk mentél egyet DA-20-al, ami 100 ló, és nagyon kezes, és átülsz egy 180 lovas DA-40-esbe,) a másfélszer nagyobb sebesség miatt hirtelen megint nagyon kevés időd marad mindenre, ott ahol a DA-20 70 csomóval laffog, ott a DA-40 110 csomóval, és eszerint alakulnak a varió, magasság változások is. És eszek kellemes, barátságos kisgépek. És ezt képzeld el úgy, hogy jelenlegi eszeddel, tudod mi mire való, mitől repül, stb. Így is garantáltan szét fogsz esni. Most gondold el hogy 200 csomóval, egy lomhán manőverező döggel kell nekirepülni a földnek leszállás címén... nagyon más....
Szimulátoron repülni ténylegesen olyan mint hullán műtétet végezni. Meg lehet tanulni rengeteg fogást, gyakorolhatsz technikákat, csiszolhatod a tudásodat, de csak akkor igazán hasznos ha van gyakorlati ismereted, van mihez viszonyítanod.
Egy ilyen Nataila le tud szállni a géppel, mert ez olyan kezes, meg tuti.... háááát.... Natika az életben hátul sírna a wc-ben.
-
fatal`
titán
-
-
Geryson
addikt
válasz
wd.taz #10970 üzenetére
Igen, ez az. Mondjuk ez a w / Overdrive kiírás kicsit furcsa, gondolom a "with" lehet, csak tényleg fura számomra.
Itt nem regisztrálsz hitelkártyát, hanem emlékezeteim szerint amikor fizetsz, akkor megadod, hogy Te kártyával nyomod (merthogy úgy emlékszem van PayPal is) és már ütöd is be a kártyád adatait, de ettől függetlenül a következőnél megint meg kell adnod, nem menti el. Utána amikor belépsz ott vannak a megvásárolt termékeid és tudsz tölteni update-t, ha van. Sőt, be tudod állítani, hogy szóljon is, ha van update.
Steam azért egy kicsit más, itt nincsennek ilyen hihetetlen akciók, hogy 75% OFF meg miegymás. Egy csak egy sima webshop.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Renault, Dacia topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Autós topik
- iPhone topik
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- További aktív témák...
- i3-8100 + ASUS H310M alaplap + 8GB RAM egyben (félkonfig)
- Asztali PC , R5 5500 , RX 6700 XT , 32GB RAM , 512GB NVME , 1TB HDD
- Sony PlayStation 5 Fat 825 GB eredeti doboz, gyári kontroller
- Dell XPS 3K Érintős,core i7,16GB RAM,256-512GB SSD,ÚJ AKKU,ÚJ TÖLTŐ,Szép állapot
- AKCIÓ!!!Acer V3,FullHD core i5 6200u(4X2,8Ghz),8GBRAM,nVme
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- AKCIÓ! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 7800X3D Processzor!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest