- Huawei Watch 5 - okosóra érintőlegesen
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Magisk
- LG V50 ThinQ Dual Screen - az 5G ára
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Mobilhasználat külföldön
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
->Raizen<-
veterán
válasz
oAcido #26400 üzenetére
Érdekes hogy a bf1-el jöttök mindig a híresen összegányolt bf4 64 emberes multiban is sima ügy egy 6600k-val. Elég sz@rul lehetett megírva a bf1 még jó hogy nem vettem meg a kampányt is csak félig toltam ki.
The division azért sokkal komolyabb game és ott is hibátlan az élmény, meg még sorolhatnám.
https://www.youtube.com/watch?v=rWs2JREwjhs bf 1 64 fős szeró, én itt nem látok összeszarást meg ilyeneket..
-
#45185024
törölt tag
válasz
oAcido #26301 üzenetére
Ja tényleg nem
látom hasít
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
oAcido #23872 üzenetére
De engedélyezve van pár AGS 4.0-s függvény abban a játékban, mint például az mbcnt, de ez DX11 alatt is működik. Ezzel az érkező javítással mindkét módba beépítette az Ubi. Végtére is ugyanazt a shadert használja a játék DX11 és DX12 alatt is.
(#23871) Egon: Itt a DX12 kódot nem azért hozták, hogy lényeges gyorsulást érjenek el. A Division egy MMO és nagyon nehézzé teszi a fejleszthetőséget a DX11. Ezért álltak át a DX12-re, mert még igen sokáig kell támogatni, és a tervezett terméktámogatási ciklus alatt lényeges előny származik abból, ha kiszámítható API-t használnak. Ennyi az oka az áttérésnek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
oAcido #23310 üzenetére
Igen. Ez egy nagyon fontos szempont, mert az AGS4.0 ma még csak GCN only, ami hosszú távon nem jó. De a legfőbb előny, hogy hozható legyen a konzolos optimalizáció. Nagyon sok játéknál az a baj a multiplatform fejlesztés során, hogy van a motornak egy saját nyelve, amiből shadereket fordít a célzott platformokra. PS4-re PSSL-t, Xbox One-ra azt a HLSL-t, amit az MS erre a gépre specifikál, míg PC-re a szabványos HLSL-t (5.1-es verziót). Na most a fordító PSSL-re és XO HLSL-re alapvetően nagyon optimalizált, mert ebbe ölik a pénzt a fejlesztők, de a PC-s HLSL-re már semennyire nem az, ezért hiába ugyanaz a kód a legmagasabb szinten, a teljesítmény amit a konzolokra át tudnak vinni, az a PC-n a szabványos HLSL 5.1-re fordításnál elveszik. Nagyon kevés motor esetében van jó minőségű fordítás ebből a szempontból. A shader model 6.0 bevezet egy új HLSL verziót, ami pontosan ugyanaz lesz Xbox One-on, mint PC-n. Ez nem jelenti azt, hogy a PC-s shader innentől kezdve alázni fog, mert azért ott van az a probléma még mindig, hogy a gyártók architektúrái különböznek, de annyit elér a shader model 6.0, hogy a legfelső fordítási szinten nem fog elveszni az a rengeteg teljesítmény, ami ma sok programban elveszik.
(#23313) olymind1: Nincs különösebb szükség a vertex, geometry, pixel shader lépcsők drasztikus modernizálására. Amit maga a nyelv hoz, azt részben vagy teljesen megkapják. A pixel shader biztos, de nagyjából ennyi. Ha valami olyan igény van, amire esetleg nem jó egyik specifikus shader lépcső sem, akkor ott a compute shader, ami tuti biztos, hogy jó lesz. Emiatt a specifikus lépcsőkhöz mér nem éri meg hozzányúlni, olyan sokat úgy sem tudnak egyik sem, amennyit a compute shader tud.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
oAcido #21321 üzenetére
Valójában ahhoz van köze a döntésnek, hogy akadt egy kis gond az AGS 4.0-val, így a DX12-ből csak a szabványos shaderek futhatnának a startkor. Viszont ezt az AMD nem akarta, így addig vár a DX12 leképező, amíg a driverben nem lesz újra aktív az AGS 4.0 opció. Ez nyilván egy stratégiai döntés, hiszen az AGS 4.0 +20-40%-ot is hozzáadhat a szabványos DX12 sebességhez. Ez azért nem mindegy, hogy ott van a Radeonokon, vagy nincs.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
oAcido #19394 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy a valós játékokban nagy eséllyel nem foglalkoznak vele első prioritásban, hogy Maxwellre és Pascalra megírják a külön async kódot. GCN-ben ott a hardveres ütemező, konzolban meg ott a GCN.
Total War erre jó példa... egyelőre nem aktív a Geforce-okon. Lehet megírják, de csak később... az tuti, hogy a GCN erre van kigyúrva.
-
Balazs_
senior tag
válasz
oAcido #18873 üzenetére
A specifikációkat "ígérték". Józan ésszel gondolkozva, ha ráírják, hogy xdb van benne, akkor xdb működik, nem x-x/4 db. Az a gond, hogy ez már nem az első eset.
Bár szerintem nem a világ vége ha igaz, benchmarkok alapján jó a kártya, csak megint egy ferdítés.Hopp kicsit "régi" hsz-re válaszoltam, meg azóta kb. ki is derült mi van.
-
#45997568
törölt tag
válasz
oAcido #18873 üzenetére
Tevedes ujrareg forumozo, a gond az hogy ha NV hazudik, az nem gond, ha AMD akkor meg vilagdrama
AMD-zest nem ertem
a 980Ti-k utan sem meg a 1080-amra varva, remelem ezt is meg tudod magyarazni
(igen, lesz Vega is)
Ahogy a Fury-nal is megmondtam a magamet vagy a 980Ti-knel is, ha a 1080-al is lesz valami ott is meg fogom.
-
nubreed
veterán
válasz
oAcido #18873 üzenetére
Így van. Ezért nem értem, hogy ezen most mit kell problémázni. Még így is egy jó gyors kártya az 1070. Vagy itt most az zavarja a népet, hogy ha ez igaz, akkor maga a hazugság ténye már megint a gáz? Jó hát nem szép dolog, de attól ez még semmit nem von le az 1070 értékéből.
-
sakal83
addikt
válasz
oAcido #18734 üzenetére
A 7970 elég rossz példa. Az AMD valaha volt egyik legjobb vgai voltak a 7950/70 7850/70. Én már 4. éve használok 7950-et (67k-ért vettem). Most cserélem majd le 480-ra, vagy 1060-ra. És csak az ár fog számítani, ha mind a kettőből lesz ventileállítós. A két vga kb ugyanaz lesz (max 10%, ami nem oszt nem szoroz a gyakorlatban, az idő múlásával meg jelentéktelen lesz)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
oAcido #18734 üzenetére
Mennyit akartok még profitálni a HD 7970-ből? A GTX 680-nal volt egy szinten a startkor és most a GTX 780 és 780 Ti között van jelentősen lenyomva a GTX 680-at. A 290X a GTX 780 Ti-vel volt egy szinten és most a GTX 970-980 között van jelentősen lenyomva a 780 Ti-t. Plusz kaptak a vásárlók aszinkron compute-ot, ami szintén hozza a boostokat, úgy hogy a megjelenéskor nem DX12-re vették ezeket a VGA-kat. Plusz a 290X-szel futtatható a Warhammer DX12-es módja, míg a GTX 780 Ti-vel már nem. Nem ez lesz az utolsó példa erre idén.
Idővel minden felett eljár az idő. Természetes, hogy az AMD nem tudja beépíteni a Polaris újításait a kiadott hardverekbe. Ebbe bele kell törődni.
-
rocket
nagyúr
válasz
oAcido #18120 üzenetére
Es mindenki csak az AOTS-al jatszik!!!!
, es nem mondjuk (a teljesseg igenye nelkul a legutolso TP teszt 295X2 eredmenyei alapjan) Anno2205, Batman Arkham Knight, Fallout 4, Far Cry Primal, Hitman (ongol), Just Cause 3, Rainbow Six Siege, Rise of the Tomb Raider jatekokkal
-
#85552128
törölt tag
válasz
oAcido #18114 üzenetére
Ez a másik. Úgy csinálnak mintha a VGA ára lenne ami a VR terjedését hátráltatja pedig olyan összegekről van szó abban a "kategóriában" ami mellett már nem oszt nem szoroz, hogy most a VR minimum -100$ mert a két headsetből több db-ot is lehetne venni...
Az olyan undorító húzásokról minthogy VR sethez kötött exkluzív címeket/tartalmakat akarnak bevezetni nem is beszélve... -
-
HSM
félisten
válasz
oAcido #17183 üzenetére
A 290-esen nem tudom, hogy mikrolaggoltál, nálam semmi gondja nem volt a 290-esen. Mantle egy ideig rossz volt Win7-en, addig DX11-el toltam, de aztán azt is összerakták nagyon nagyon jóra. Ez volt tavaly nyáron kb. Aztán eladtam az asztali gépem, szval passz. Most a 7870 XT-vel tolom, High+2X-es MSAA DX11-el és teljesen jó, igaz, csak 60-80FPS-t bír így.
(#17184) daveoff: Ugyanúgy látni olyanokat, ahol meg épp fordítva van.
-
Laja333
őstag
-
-
válasz
oAcido #17060 üzenetére
Elég baba. Ha az órajelek maradnak a tdp cél miatt, akkor ez látványos tuningpotenciálnak néz ki. Ha a nagyobbik az igért 300 dollár alatti (299
) ársávba árkezik, akkor a 1060 és 1070 elől is elszívja a levegőt.
(#17081) Kolbi_30
Inkább kuss, és örülj, hogy nem egy modi törölte a hozzászólásodat. -
#85552128
törölt tag
válasz
oAcido #17060 üzenetére
És ez elvileg a 2304 magos verzió. Ha jóval kevesebb sávszéllel és aluval a Fury közeli teljesítményszinten lesz akkor kíváncsi vagyok mi lesz a magyarázat itt egyesek részéről az eddigi irányvonal (ez a jövő™) felrúgására
(#17062) Malibutomi: igen ám csak az nVidia hasonló változtatások miatt (sávszélspórolás, kevesebb SP, de magasabb órajelen) fújolva volt, meg, hogy ez a régi irány, sok alu még több sávszél a jövő stb.
Amúgy inkább az órajelkülönbség miatt lehet, mert így a fullos P10-nek még mindig annyi magja lesz mint a kategóriáival feljebbi fullos GP104-nek teljesítményben meg valószínűleg elmarad.
-
-
sutyi^
senior tag
válasz
oAcido #16957 üzenetére
Ugyan vajh mitől lenne majd 100 olcsóbb amikor ugyanolyan vagy általában jobb minőségű komponensekből kerül összeszerelésre mint a most prémium áron megvásárolható
referenciaFounder's Edition?nVIDIA és a partnerek gyors egymásutánban kétszer fogják lehúzni az embereket, most eladják méregdrágán a
referenciaFounder's Edition kártyákat amíg a többi "elérhető" lesz, majd ugyanebbe az ársávba behozzák a partnerboardokat és ott fogják tartani a mágikus 700USD magasságában az árakat amíg a csak hypetrain el tudja vinni a hátán.Na dehát tartja volt a mondás: A lepényhal, meg utoljára.
-
Szeszkazán
senior tag
válasz
oAcido #16862 üzenetére
Valamit csak talán elkezdenek végre.
-
Laja333
őstag
válasz
oAcido #16870 üzenetére
A mondandód második felében van igazság.
Többek között ezért is furcsállom AMD döntését, miszerint először csak a mid-ranget hozza ki.
Szvsz ebben a szegmensben sok ember csak azért vesz egy gtx 950/60-at, mert a 980ti jobb mint a Fury X...
Szerintem megint elbaltázza a marketing részét az AMD. -
válasz
oAcido #16862 üzenetére
Én mondjuk azt nem támogatásnak nevezném, ha valakitől azt várják, hogy nokiásdobozért cserébe szapulja a konkurenciát. Meg arra is van néhány jó szó, aki ilyesmire hajlandó...
(#16863) kwzatz: Ár / teljesítményben az 1070 lesz az új mérce, amint megjelenik - a 600 dolláros 980Ti sebességét fogja hozni 60%-os áron. Ha az alacsonyabb kategóriába érkező AMD kártya nem produkál hasonló előrelépést, akkor olyan túl sok örülnivaló nem lesz.
-
Malibutomi
nagyúr
-
westlake
félisten
válasz
oAcido #16249 üzenetére
Nem vicceltem. Viszont lehet, hogy rossz a következtetés, amit levontam.
Jensen valami olyat mondott az FE-ről, hogy: huge amount of tuning.
Ebből következtettem arra, hogy valami válogatott dologról van szó. Valamivel jobb hűtés (és VRM) miatt nem növekszik olyan mértékben a tuningpotenciál.
A komolyabb VRM-nek még mindig nincs semmi jelentősége alacsony V-on. -
Firestormhun
senior tag
válasz
oAcido #16184 üzenetére
Chiphell-en is írják hogy GP104 boost binjei terheléstől és chip minőségtől függően 1820-1960MHz között van/lesz. Ha a kiszivárgott teljesítmény és órajelek pontosak, akkor már csak méretből is adódóan GP104 nem más mint egy felezett GP100, 1920 FP32 Cuda core-ral. (+960 FP64 core-ral, de ez lényegtelen gaming szempontjából). GM204-hez képest ~45-50%-os órajel emelkedés + Pascal FP32 core-ok 15%-kal gyorsabbak Maxwell-énél és kész is a ~-60%-kal nagyobb teljesítmény GTX 980-hoz képest.
Szombat reggel meglátjuk mi is lesz pontosan... -
Malibutomi
nagyúr
válasz
oAcido #15958 üzenetére
NV-nek szerencseje, hogy ez a jatek az alapoktol mar a motorral el lett szabva, es fel is sul (sult) PC-n ugy fest. Meg csak nem is a port annyira rossz, hanem maga a motor. Ahogy nyilatkoztak jopar dolog van benne amit nem is tudnak javitani emiatt.
Ha utos, nepszeru jatek lenne akkor most nagy pofaraeses lenne ez nekik. -
Laja333
őstag
válasz
oAcido #13846 üzenetére
De csak a PCGH-s teszt szerint... TPU és G3D eredményei korrektebbnek tűnnek.
Engem speciel zavar notebookon az állandó driver frissítgetés NV kártyával.
(#13852) daveoff Ebből a mondatból nem derül ki, hogy milyen esetekben volt jobb a dx11 mint a 12. El tudom képzelni, hogy hasonló, mint a korábbi async történet. NV kártyán alig növelte volna, vagy lassította volna, ezért inkább nem is rakták bele. Pedig Radeonon gyorsított volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Intel Core I9 14900KS 24Mag-32Szál processzor!
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest