Hirdetés
- Élő Fordítást hoz a Mikulás az európai AirPods tulajoknak
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Olyan lesz a Google Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Google Pixel topik
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Raggie
#24762
üzenetére
De attól még mert a fejlesztők java része pancser attól még nem kellene azt mondani
Ez se igaz ám.Erőforrások, határidők, célok, lehetőségek... a játékok válaszidő varianciára érzékeny valósidejű rendszerek, fixált HW konzolokon kívül nincs, tetejében jönnek a nyalánkságok, mint a hálózat vagy a VR. Meg alapvetően azt se feledd el, hogy az is csak egy fejlesztői munka.
Régebben kevesebb játék jött esetleg ki de azok minőségibb kóddal rendelkeztek. Legalábbis nekem ez a benyomásom.
Ehhez először is definiálnunk kéne, hogy mit értünk kód minőség alatt. Sok sikert hozzá, kurrens szakirodalomban voltak erre próbálkozások, de láttam mindent Platón szépségideájától (mondjuk az egy tényleg mindenre használható modell) 20-30változós gyakorlatban használhatatlan attribútomtömbbig. LoC könnyen mérhető, de az is lehet minden párszáz sor/óra és 1 sor / nap között domaintól függően.Ami történt, hogy elszálltak a költségek. Úgy 2000től beindult egy feature creep, gyakorlatilag egy akkori AAAs játékot egy indie stúdió össze tud rakni (nekem a Magnetic: Cage Closed volt hatalmas meglepetés ilyen szempontból pár éve), platformer szinten pedig ennél is durvább a helyzet (egy csapatnyi elsőéves 10 hét alatt egész korrekt dolgokat össze tud hozni). Vagy ott a Surgeon Simulator, annak egy hétvégés gamejam végére már működő prototípusa volt.
Nézd meg a Deus Ex: Mankind Divided. Nézd meg a textúráit. Aztán nézd meg közvetlenül utána a Human Revolutiont. Ami 5 éve a csúcs volt. Az MD után ronda és kidolgozatlannak tűnik. Ugyanez igaz a Dishonored 1 és 2 viszonyára, pedig a Dishonored 1 az egyik legrészletesebb UE3 motoros játék volt.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Lassú lett a PC? Micsoda meglepetés: egy Windows frissítés lehet a ludas
- Battlefield 6
- Projektor topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- LEGO klub
- Gaming notebook topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Élő Fordítást hoz a Mikulás az európai AirPods tulajoknak
- Arc Raiders
- További aktív témák...
- HP Z8 G4 Workstation (gamer célra is) dupla CPU Xeon Gold 6134
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65B3 -65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! HUAWEI MateBook 14 üzleti notebook - i5 1135G7 16GB DDR4 512GB SSD Intel Iris Xe IGP W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


