- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e #32846 üzenetére
Dehogy. Igazából a multiplatform játékok sosem céloznak egy platformot sem direkten, annak ellenére sem, hogy jellemzően előjönnek a fejlesztők és azt mondják, hogy x vagy y platformra építették az egészet. De ez hülyeség. Azért multiplatform, mert több célzott gépre vonatkozó döntéseket hoztak.
A Gameworks csak middleware. Biztos módosítani kell pár dolgot, hogy működjön, és látszólag módosítottak is, elvégre a motor régebben rendkívül barátian bánt még a Quad SLI-vel is, míg mára az AFR-t le van tiltva. Itt nyilván valamelyik kívülről kapott eljárás kavar be, amit a forráskód ismerete nélkül nem tudnak módosítani, így bukja a motor az egyes képességeit. De ez aligha lehetett ismeretlen tényező, mindenki tisztában van vele, hogy a zárt middleware-ek sebességáldozattal járnak. Sokszor egész komollyal. Az viszont semmiképpen sem a Gameworks hibája, hogy rengeteg időt van a képkockaszámítás erőforrás-korlátozás mögött. Ez valószínűleg amiatt van, mert bizonyos konzolra írt optimalizálásokat nem hoztak át valamiért, és a helyükre alternatívákat írtak, de azokban az alternatívákban jóval kevesebb munka volt (sürgető idő, kevés humánerőforrás, stb.), így sokkal rosszabb hatásfokkal működnek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e #32787 üzenetére
Teljesen érthetetlen, hogy a Square Enix miért nem használja az EIDOS Labs csoportját. Annyi technikailag képzett embert áthelyeztek oda az elmúlt években, igazán segíthetnének a keleti fejlesztőstúdióknak is. De a Nixxes is simán bevethető, ők is közel vannak a Labshoz. Erre olyanok portolnak, akik elsődlegesen konzolra dolgoztak mindig is. Ki gondolta, hogy ebből ez lesz.
(#32785) Habugi: Igen csak az előző részeknél nem ment a marketing, hogy faszántos lesz a PC port. Mindenki tudta, hogy olyan szar lesz, mint az előző, így nem kellett végül csalódni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e #32775 üzenetére
Az AFR-nek fáj a GameWorks. Az új DRM nem kompatibilis a driverből kényszerített több GPU-val. Ennek megint nagyon fognak örülni a hardcore PC-sek. Pedig maga a motor támogatja, elvégre korábban négy GPU-n futott még az eredeti demó.
-
keIdor
titán
válasz
nonsen5e #18770 üzenetére
Volta már inkább a Navi-val fog versenyezni, az a Vega utódja, mindkettő 2018.
cain69: Ha két darab GTX-1060 3GB-ot SLI-be raknál, akkor hatalmas fék lenne a vram, ezért se raktak rá SLI csatlakozót. Voltak olyan pletykák, hogy DX12 alatt majd összeadódik a két kártyán a vram, mert nem kell szinkronban tárolni rajta mindent. Viszont ez nem lesz így várhatóan.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e #18737 üzenetére
Dehogyis nincs. Csak van egy funkció, amit a DX12-es kódnál a Warhammer hardveresen old meg, és nincs szoftveres backend. Ilyenek a jövőben is lehetnek, ahogy fejlődik a rendszer. Emiatt mondtam mindig, hogy törekedni kell a legújabb architektúrára, mert azok többet támogatnak.
-
oAcido
aktív tag
válasz
nonsen5e #18737 üzenetére
Én is erre akarok kijukadni. Akkor felesleges volt a 3-4 (nem tudom pontosan) éves mantra a hú de fejlett GCN-ről, amikor ugyan azt az időt éli meg, mint az ellenfele.
Na ezért tart ott az AMD, ahol most van. Igérgetésekben, meg állmok kergetésében viszont toronymagasan vezetnek.
-
válasz
nonsen5e #18670 üzenetére
Nem tudom, hogy az ocuk fórumon hozzászólt 2 tulaj honnan szerezte a kártyáit. AMD részről gondolom semmi hivatalosat nem fognak mondani a témában, simán lehet, hogy az induló batch után már csak 512MB-os chipek lesznek a karikon.
-
NandorHUN
addikt
válasz
nonsen5e #18463 üzenetére
Az rendben van, de a megjelenő DX12 játékok valoszeg sokkal jobban fognak rajta futni. Régi játékokhoz meg kb. mind1, hogy 60 + - 5 fps-sel jobb/rosszabb a 970.
Az árazás meg egyenlőre nem túl reális, eredetileg olcsóbbnak kéne lennie mind a 970 és valószeg pár hét és az is lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e #14203 üzenetére
Alapvetően ugyanaz a motor. Azt tudni kell, hogy a mostani Hitman esetében a PC verzió volt a fókuszban, mivel az AMD a játékot elég sok pénzzel támogatta. A konzolverziókat is megcsinálják, mert ott is jó, ha van eladás, de ezek a PC-s verzió után fognak frissülni. A mai kód tekintetében a Hitman még nem low-level egyik konzolon sem. A régi Glacier 2 struktúrán fut. Az új struktúra a PC-hez készül, és az lesz átemelve a konzolokra is. Xbox One-ra a DX12, míg PlayStation 4-re a Vulkan (tudom spoiler, de mindegy már
). A PC jelenleg úgy néz ki, hogy csak DX12 opciót kap a DX11 mellé.
-
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
nonsen5e #13927 üzenetére
Most boritekolhato, hogy a szokasos menet lesz.
Kiadas elott (nagyon)kicsivel bepulnek az optimalizat GW kodok, egy nappal release elott ezzel a koddal kijonnek majd a benchmarkok ahol sehol nem lesznek az AMD kartyak, kiadas utan pedig az AMD szidasa kovetkezik, hogy nem kepesek kiadni egy 0 day drivert.Vagy a kevesbe valoszinu, hogy az AMD feltorte a GW-ot, es mar tudnak optimalizalni, csak kis idobe telik
Ez a grafikon is nagyon hasonlo a fallout-hoz ahogy fules mondta
-
füles_
őstag
válasz
nonsen5e #13925 üzenetére
A GTX 680-at valahol az R7 370 is lehagyja
Itt egy másik teszt is
Bár ebben jóval kevesebb VGA van -
Crytek
nagyúr
-
imi123
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e #13233 üzenetére
Az Epicet nem érdekli, hogy ki milyen Flappy Bird klónt készít vele, csak használják. Akármilyen semmi a játék a motor alatta lehet UE4, mert erre mentek el a licenckonstrukcióban. A bevételük zöme már innen származik, ezért fektetnek sokkal többet a mobil leképezőbe. Az egész jól működik. Az asztali leképező sajnos eléggé optimalizálatlan, ami arra vezethető vissza, hogy kevés pénzt raknak bele. Az, hogy nem lesz normális dGPU+dGPU szintű multi-GPU meg múltkor durván kiverte a biztosítékot, de az Epic helyzete érthető. Egyszerűen versenyképtelenek a Frostbite és a többi belsős projekttel, így inkább a tömegek igényeire mennek rá.
-
-
-
FLATRONW
őstag
válasz
nonsen5e #12945 üzenetére
Pont erről van szó, jó dolog lenne ha nem ütközne falakba.
Az AMD is tisztában van azzal, hogy nem lesz belőle semmi amíg az NV be nem száll.
Tudja azt is, hogy az NV nem fog beszállni és így nekik sem kell majd foglalkozni a dologgal, de majd mutogathatnak másokra hogy azok nem tettek semmit be a közösbe.
Ez az egész csak terelés, azt csinálják amit máskor is, próbálják az NV-t negatív színben feltüntetni.
Inkább foglalkoznának a drivereikkel és nem másoktól várnák a megoldást a problémáikra. -
#85552128
törölt tag
válasz
nonsen5e #12945 üzenetére
A sok pénzből kifejlesztett szép drága effekteket senki nem fogja közkincsé tenni - ingyen
Arra várhatnak, hogy majd a fejlesztők "AAA effekteket" osztogatnak meg egymással csak úgy likeokért...
A GameWorks az nVidia saját gyűjteménye, ha az AMD is ajánl majd ehhez hasonló csomagot ingyen és bérmentve (vagy akár licencdíjért is...) akkor talán alternatíva lehet. A TressFX lassan 3 éve elérhető - hány játék is volt vele ? Egy AAA (TR 2013) meg egy másik. Ahhoz, hogy ez elterjedjen előbb a részesedést kéne növelni és befolyásra szert tenni a piacon nemcsak lőni a prezentációkat.
Az is érdekes, hogy pl. a Battlefrontban miért nincs egy AMD GE logo/intro sem ? Nyilván nem ez a legnagyobb gond, de mégis csak nagyobb marketingértéke lenne. GW játékokban mindegyiknél ott az nV intró. Több tucat játéknál az egyszeri user felé ez meg azt sugallja, hogy ilyet érdemes venni.
-
#85552128
törölt tag
válasz
nonsen5e #12882 üzenetére
Project Carsnál a driver overhead is erősen besegít, szóval előbb normális driver kéne aztán lehetne lemérni mennyit is vesz el a CPU-tól a Physx...
Kellett volna még pár ilyen játék hátha az AMD is veszi a fáradtságot és a nyomásra rendbe hozza a driverét, mert úgy látszik 1-2 ilyen kirívó eset nem érdekli őket. Az meg, hogy gyengébb CPU-val szarabb a helyzet a benchmarkokban úgysem látszik -
#85552128
törölt tag
válasz
nonsen5e #12880 üzenetére
A GW effekteket kilehet kapcsolni, ha úgyis gyenge a teljesítmény az már más dolog... Az MSAA is tönkre vágja a teljesítményt pedig sokszor még látszatja sincs mégsem fogjuk rá a gyártóra...
Érdekes módon nálam meg 10 hónap alatt nem volt annyi gond nV kártyával mint AMD-vel 1 hónap alatt
Persze, hogy vannak hibák, de az egyik gyártónál lényegesen gyakoribb és ehhez nem kell még a konkurencia "segítsége" sem.
Meglehet nézni, hogy mennyi AMD-vel kapcsolatos hiba üti fel a fejét még úgy is, hogy hónapról hónapra jóval kevesebbet adnak el mint a másik termékéből... -
#85552128
törölt tag
válasz
nonsen5e #12878 üzenetére
Már nem egyszer bebizonyosodott, hogy nem kell ahhoz Gameworks játék, hogy az AMD-nek gondja legyen valamivel...
Legutóbb 2 hét kellett normális driverhez a Battlefronthoz ami saját cím, bár CF support még mindig nincs...Enhanced rainnel játszottam a Batmant is AMD kártyával, pedig máskor kikapcsolom őket, nem a teljesítménnyel volt baj, hanem az időközönként történő crashekkel, ami érdekes módon egy újabb driverrel elmúlt
-
do3om
addikt
válasz
nonsen5e #12858 üzenetére
Az AMD nem alkalmazhat zárt forráskódot.
Nem azért mert k olyan rendesek, hanem mert lassan jelentéktelenek lesznek. Ha valamit el akarnak adni a fejlesztők akkor a piacot kel figyelembe venni azt meg tudjuk milyen CPU, és VGA fronton is.
De nyugodtan csináljon az AMD zárt forráskódot, fusson szarul minden máson, majd a rajongok megveszik 3-4 példányban így ellensúlyozva a veszteséget.Ez persze nem jó de fordított esetben pont ugyan ez lenne!
-
válasz
nonsen5e #12855 üzenetére
Benned aztán benned van nem kicsit a parafaktor...
Egy Futuremark a nevével játszik, ha ilyesmi lenne a háttérben (hiteltelenné válnának).
Biztos lehetsz benne hogy semmi részrehajlás nem lesz (nem lehet) benne, különben kukázhatják a munkájukat.
Az hogy az nvidia ad pénzt (meg még sokan mások is, ahogy eddig is szinte minden markban volt valami reklám), semmit nem jelent. Közös marketing a közös célért (i.e. DX12 terjesztése pl).
Ráadásul ugye "special event with Galax and NVIDIA", szóval lehet nem is a programban van az a logó, hanem csak a prezentáción/videón egy vízjel, elvégre az ő rendezvényük.
-
#85552128
törölt tag
válasz
nonsen5e #12858 üzenetére
"Az API overhead tesztbe pedig került be dx12 is (de volt dx11 is), "
És ? Ti arról vontátok le a következtetést, hogy nV eseményen demózták (más dolog, hogy a programról semmit sem tudtok még). Ugyanúgy levonhatom én is ha egy gyártó saját API-ját rakják bele a programba - mert az legalább a tényleges programról van. Akkor érdekes módon nem jött senki azzal, hogy AMD pártiak.
A különbséget meg itt is megtudod majd állapítani, majd 2016-ban.Azért érdekes, hogy még egy tesztprogramot is ennyi idő összerakni egy erre dedikált cégnek, néhányan meg már 2015 végére DX12-es AAA játékokról vizionáltak...
"Lehet az AotS-nál és egyéb AMD oldali játékoknál is más lenne a helyzet, ha teljesen zárt forráskódú a konkurencia lassításán kívül másra nem jó effektekkel tömnék tele, a mostani nyílt és korrekt hozzáállás helyett."
Tehát akkor egyenlő (vagy inkább egyenlőbb - tekintve, hogy direkt GCN-re volt fejlesztve az egész motor) esélyek mellett sem tudd jobb lenni az AMD még DX12-ben sem - Async, Tier, okosGCN hype ide vagy oda. Értem, erről mondjuk egészen más következtetéseket lehet levonni.
-
#85552128
törölt tag
válasz
nonsen5e #12855 üzenetére
Érdekes, amikor a Mantle támogatást berakták az API overhead tesztbe nem jöttetek azzal, hogy "AMD partner" pedig az az API az AMD sajátja, senki más nem támogatja...
Ez még meg sem jelent, csak egy nV eseményen demózták, de már megy az, hogy "nV partner".
(Az AMD mostanában események helyett meg prezentációkattartad ki úgyhogy még ha akarnák se lenne más választásuk...)Ha az nV annyira szar DX12-re mint egyesek itt állítják már egy éve akkor mitől féltek ?
Az AMD "előnynek" ugyanúgy meg kell mutatkoznia mint ahogy AOTS-ben ( sem
)...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e #12638 üzenetére
Az új Frostbite már van az NFS-ben és az SW Battlefrontban. A low-level patch attól függ, hogy mi lesz a megoldás a shaderekre, mert azokat szerintem hét szentség, hogy nem írják újra. Szerintem nekik a Vulkan a legjobb opció, mert írhatnak egy olyan fordítót, ami a meglévő HLSL ext. shadereket lefordítja SPIR-V-re. Azért gondolom nekik sem mindegy, hogy cirka 30-40 ezer kódsort újra kell írni, vagy csak fordítót használnak. És akkor innen maradhat az a fejlesztés, amit használnak. PSSL kódok, abból HLSL ext. konverzió, és ebből megvan az Xbox One és a PC port. PC-n SPIR-V-vel.
-
Locutus
veterán
válasz
nonsen5e #12632 üzenetére
Mielőtt megérkezik Abu, ezt a kérdést azért válasszuk szét úgy, hogy mi a jó a fejlesztőknek, meg mi a jó a usereknek
Mert ugye a nagy api hypeban leginkább a fejlesztők ... van fényesre nyalva, hiába záporoznak ide is a cikkek PH-ra, azokból kb egyik sem a userek szempontjából közelíti meg az előnyöket meg a hátrányokat. A mantleról is kiderült anno, hogy az a kevés haszna is a fejlesztők számára volt a könnyebb portolás miatt, semmint a userek felé valóban érvényesített előny. Kb ugyanez a helyzet a DX12-vel is. Talán jövőre jön 1-2 játék, ami komolyabban használja majd, de addig is még kisírják a szemüket a fejlesztők újra, és újra, hogy most épp mik a gondok meg az akadályok, amiért a user nem lát semmit a csodából. -
gtamate2
veterán
válasz
nonsen5e #12608 üzenetére
Inkább sokan szeretik a GW-re fogni ha valami nem klappol a játékban. Ott a GTA V, az is GW-ös volt és minden konfigon jól ment. A játékok nagy része pedig rosszul optimalizált mert szarnak a fejlesztők a pc-s portba, csak a profit érdekli őket, kár emiatt is a gw-t hibáztatni szerintem.
-
gtamate2
veterán
válasz
nonsen5e #12606 üzenetére
Gondolom hogy az új játékok szinte kivétel nélkül GW támogatással jönnek ergo az nvidia tud optimalizálni előre, plusz a driverek tekintetében sokkal több whql driver volt idén az nv tájékán, szinte minden nagyobb játékhoz jött az update és javítottak is a teljesítményen. Addig az új amd csodadriver pedig a bugjairól lett híres. Persze ott is volt javulás, de az nv drivereiben szerintem ennél jóval nagyobb javulás volt.
Aztán ott van hogy a gameworksos játékok zárt forráskódúak így az amd nem tud rájuk megfelelően optimalizálni, míg az nvidia pontosan tudja a kódot így driverből tudja pofozni a teljesítményt.
Azért tegyük hozzá hogy az nvidia is addig foltozgatja ilyen szinten az új kártyáit ameddig újak, aztán a Pascalnál kíváncsi vagyok mi lesz. De látszik a supportbeli különbség.
-
Egon
nagyúr
válasz
nonsen5e #12505 üzenetére
Egy ilyen driverbug miatt anno az nV-t porig alázták egyesek, akik ilyenkor hallgatnak, mint végtermék a fűben...
Egyébiránt pár héttel ezelőtt az nV biztonsági rést foltozott be a driverben, nem tudom, hogy az említésre került-e (a konkurenciánál nem emlékszem ilyen esetre - nyilván csakis az lehet a magyarázat, hogy az ő driverükben tuti nincs hasonló rés...).
-
gtamate2
veterán
válasz
nonsen5e #12530 üzenetére
Tessék egy frissebb teszt a pclabtól.
Amúgy az előbbi tesztben a sima High eredményei kicsit jobban hasonlítanak. De mindegy is, én jobban kedvelem a pclab tesztjeit mert jobban vannak dokumentálva és sokkal több beállításokon tesztelnek általában, több kártyával. (Mellette persze a tpu is nagy kedvenc
)
(#12526) solfilo: Szerintem is kevés, de ha egyszerűen nincs megfelelő kapacitásuk akkor nem tudnak csodát tenni, ezt a drivert se két napig tartott összeheggeszteniük szerintem. Aztán más részről elég nagy gáz lenne ha bevallanák hogy szarul sikerült.
-
gtamate2
veterán
válasz
nonsen5e #12516 üzenetére
"Tegnap nyomtam neki egy 3d mark firest ,es 3-5 perc utan 99 fokos volt a kari"
Szóval még nem is szőrös fánk volt.
(#12517) Szaby59: Mondjuk ha bugos a bf akkor max átülsz a 970 elé és tolod úgy.. végülis
Akkor végül marad a Fury amúgy? Mert láttam hogy írtad korábban hogy kérdéses a sorsa. -
válasz
nonsen5e #12468 üzenetére
Iszonyú egyszerű: olcsóbb így betenni ezeket az effekteket, mint kifejleszteni. Persze értem, hogy ez így kevéssé romantikus, és még sátán sincs benne, de sajnos a nagy költségvetésű termékek már csak így működnek.
(#12470) Abu85: köszöntjük körünkben Mihály arkangyalt az ő lángpallosával
Nyilván számos valóságfragmens van abban, amit leírtál, de ahogy általánosítottad és kiszínezted, azt tanítani kellene. Csak matek: ha minden Gameworks címért leperkálna az nVidia többmillió dollárt, akkor vajon hol lenne az a profit, amit negyedévről negyedévre virítanak?
Ill. szuperoptimalizált játékként felhozni a Dirt Rally-t meg a Thiefet, aztán meg minden Gameworks címet lerakásszarozni... Komolyan nem érzed, hogy ez mennyire nem objektív? -
xAcidx
tag
válasz
nonsen5e #12386 üzenetére
Valószínűleg erre kerestetik a baj forrása:
Ezek 2012-ig visszamenőleg minden GCN-es hardveren gyorsítanak.Jó párszor már le lett írva ez, de alig hoztak valamit az új driverek. Mindenesetre én várom a teszteket, hogy konkrétan mennyi is az a gyorsulás.
Szerk.:
Csak kérni kellett
Úgy látszik Pascal-ig kihúzom a 970-el.
-
Egon
nagyúr
válasz
nonsen5e #12316 üzenetére
Nyilván túlzás, hogy vége a dx12-nek, de mintha vörös oldalról tucatnyi AAA címet vízionáltak volna 2015-re, 2016Q2 végéig pedig összesen 20-30 játék megjelenését realizálták egyesek.
Ehhez képest hol is tartunk?Komolyan kérdezem: én már nem követem napi szinten a megjelenéseket, és perpill. kevéssé érdekel, hogy egy játék DX11-es avagy 12-es, úgyhogy valaki összefoglalhatná az eddigi megjelenéseket, és a jövő év első felében reálisan várható címeket...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e #12178 üzenetére
Ez nem művészi probléma. Ha nem különítik el eléggé azokat az egységeket, akkor annyira beleolvadnak a játéktérbe, hogy képtelenség lesz jól játszani a játékkal. Mivel ez elsődlegesen a játék, így szem előtt kell tartani, hogy játszható legyen.
De a kinézet így is bőven túlteljesít bármin, ami ma létezik RTS szinten. Egyszerűen csak nézd meg, hogy minden lövés egy shadow casting fényforrás is egyben, ez páratlan még CGI szempontból is, nemhogy játékban. Az SC2 például csupán egyetlen egy shadow casting fényforrással dolgozik, ami az ég, míg a lövések sima pixelfények, de csak tömbösítve. -
TTomax
félisten
válasz
nonsen5e #12156 üzenetére
Nem,eddig ez nem így volt a pc vonalon.Ne keverjük ide a konzolokat,bár azok is kinn vannak jó ideje mégsem láttunk még rá olyasmit ami pc-n nem menne.Évek óta erősödnek a vgak,de mire van elköltve?Nincs egy normális élsimítási eljárás,ami maradéktalan és megmegvalósitható egy vgaval akár FHD-ban,DX9 óta állunk egy helyben,kapunk csodálatos effekteket ami semmire nem jó. Cod2 megvan-e?Ott emlékszel-e amikor lehetett kapcsolgatni DX8-9 között?Mert azóta se DX10,se DX11, nem igazán rakott a látványhoz.És ha jól látom a DX12 se fog.
(#12167) letepem
Szerencsére nem a Te posztod eldönteni,hogy mi a "korrekt,egyenes,esetleg flegma",igy hát csak a modker marad. -
-
daveoff
veterán
válasz
nonsen5e #11875 üzenetére
Ebben igazad lehet, amúgy a játéknak közel sem lenne szűksége ilyen konfigra, mert a grafika az nem változott semmit az évek során, ugyanaz az őskövület motor van alatta. Ráadásul kis pályák, kevés player, nincs rombolhatóság, és sorolhatnám. Szóval nem értem. Mindegy a játékmenet átadja a jól megszokott CoD érzést, azzal nincs baj...
-
-
-
jacint78
addikt
válasz
nonsen5e #11772 üzenetére
Nekem nem ezzel van a gondom, hanem maguk a kártyáik gagyik, a driverek borzalmasak, ha megjelenik egy játék fél év mire használható rajtuk és biztos a gonosz NVIDIA miatt, ugyanmár.. Igénytelen hulladékgyár, nem véletlenül kerültek a csőd szélére, piacképtelen gagyi cuccot gyártanak.. Használtam elég laggolos, bugos AMD kártyák, elég volt belőlük. Olyanok, mint a kaínai okostelefonok, azok sem olyan rosszak, de valami nem stimmel velük, valami bajuk mindíg van...
-
rocket
nagyúr
válasz
nonsen5e #11745 üzenetére
Nem sok teljesitmeny tesztet nezhettel iden megjelent jatekokbol, ha azt gondolod, hogy a Project Cars-t es az Anno 2205-ot kiveve a tobbiben fej-fej mellett lennenek a konkurensnek szamito Radeon es GF kartyak.
Minden oszi-teli jatekdomping szezonban ugyanaz a lemez megy 10+ eve, aztan napok/hetek/honapok alatt (vagy soha) javitjak a bugokat, talalnak par % teljesitmenyt, de egyre kevesebben vagynak ilyen termektamogatasra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e #11723 üzenetére
A Nixxestől függ az egész. A Square Enixnek az NV-vel van partneri szerződése, és az AMD-vel reklámszerződése, de a nagyobb játékok bizonyos platformot célzó portjait a Nixxes csinálja. Őket nem birtokolja a Square Enix, csupán megbízza a portolással a stúdiót. Szimpla kapcsolat ez. A Square Enix fizet azért, hogy a Nixxes megcsinálja a portot olyan minőségűre, amilyenre a Square Enix elvárja. Ha nem csinálja meg, akkor kötbért kell fizetniük, és emiatt a Nixxes ragaszkodik hozzá, hogy ők választhassák ki a hardverpartnereiket, mert optimalizálás szempontjából megbízható céggel akarnak dolgozni. A Nixxes állandó hardverpartnere emiatt az AMD.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming D OC Eladó!
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB GDDR5 256bit
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- AKCIÓ! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest