Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz Yutani #30624 üzenetére

    Igen, az a szomorú helyzet hogy jelenleg egy szem "next gen" API-s címünk van, a DOOM 2016, minden más játék DX12 módja kabaré és tragédia között áll valahol. DOOM nagyon szépen gyorsított minden GCN kártyán HD7870-től RX480-ig, miközben nVidia kártyákat vagy békén hagyta, vagy azokon is gyorsított csöppet.

    De ez a Warhammer 2 mint első bindless DX12 cím, ez valami gyalázat. :(

    0. lépésben nincs SLI/CF támogatás DX12 alatt, ami DX11-ben egész jó hatásfokkal működik. Aztán DX11-ben az AMD kártyák szenvednek, 970 és 1060 3GB pariban van a Fury X-el, GTX960 és 780 beelőzi a teljes 480/290 mezőnyt, Vega az 1070 alá kerül. :F

    Na erre az AMD rettenetes bosszút forral és az válasz DX12-ben, hogy a Vega 64 szinte nem lép semmit előre(42 min 54 átlag fps-ből lesz 44 min 55 átlag), és az RX480 is fél kezén számolja(22-28-ból lesz 25-31) , de minden létező másik grafkártya, beleértve HD7870-től Fury X-ig a GCN kártyákat is, a teljesítménye jó 30-40%-át ott hagyja a zaciban. CPU kihasználást inkább nem is említem, DX12 alatt a Skylake i3 6100 beelőz mindent és mindenkit, 20%-ot :Y ver a 8 magos i7 5960X-re, de még a Haswell i7 4770 is lemarad 14%-al. :O

Új hozzászólás Aktív témák