- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- IP59-re szigetelte a Vivo az X Fold5-öt
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
válasz
BlackSoft #1783 üzenetére
Nem 3 csak 2 kártya van a 3. konfigurációban.
Azt mondjuk ne hagyd figyelmen kívül, hogy ez egy 6/12-es CPU 3.5 GHz-en jó indulattal egy kalap alá vehetnénk vele a 4.7 GHz-es 4/8-asat és szerintem egy i7-4770K + 290X CF konfiguráció már akár egészen életszerű/ésszerű is lenne.
Egyébként ki az aki egyetlen 290X mellé i7-3970X-et venne játék céllal?(#1788) BlackSoft OK egyetlen kártya mellett hajtasz i7-3930K-t (ami éppen a 6/12-es sweetspot, ebben teljes az egyetértés), de nyugtass meg, hogy ezt a konfigurációt nem csak játékra használod ebben a felállásban.
-
norb55
őstag
válasz
BlackSoft #1778 üzenetére
Magyarán ebből is látszik, hogy a mantle az AMD "gyenguska "procijaioz lett tervezve.
Amúgy szerintem nemfeltétlenül kellene az intel legbrutálisabb prociját felhozni, attól olcsobbak is ugyanolyan jók.
Azért kicsit feltünő, hogy az AMD teljessen leakar szakadni a directx-ről, és a maga kis világát felépíteni. Megvan neki hozzá minden processzor és videókártya is. és pár év mulva a mantle api is a külön nyelvezete.
Nemakar senkitől függni.2-3 év és szerintem teljessen független lesz.
-
huskydog17
addikt
válasz
BlackSoft #1771 üzenetére
Ezt egy kicsit megfordíthatjuk:
Minek vegyen az ember 1000 dolláros CPU-t, amikor a 170 dolláros APU-val többet ki tud sajtolni a játékból?
A lenti eredmények rendkívül érdekesek:SP (Dam) with Intel Core i7-3960X (1600p):
SP (Dam) with AMD A10-7850K APU (1600p):
#1778: Eh, megelőztél.
Most miért hozod fel a renderelést, amikor a Mantle-ről és a BF4-ről volt idáig szó? Nem értem.
Remélem következőnek nem a felhős szervereket akarod felhozni!
-
huskydog17
addikt
válasz
BlackSoft #1768 üzenetére
Kíváncsiságból megnéztem azt a tesztet, amit az 1707-es hozzászólásban illesztettél be egy képen. Az általad prezentált, PC Perspective tesztben lévő, 1000 dolláros Core i7-3960X gyökeresen más kategória, mint egy 340 dolláros Core i7-4770K.
Érdekesség, hogy az általad beillesztett képen egy Single Player pálya szerepel, ahol köztudott, hogy alapból jóval kisebb a különbség, mint MP alatt. Maradva a PC Perspective tesztjénél, találunk MultiPlayer részt is:1080p (27% előny):
1600p (32% előny):
Ez ugyan egy 170 dolláros AMD A10-7850K APU, de a tesztben sajnos nem szerepel, hogy az 1000 dolláros Core i7 hogyan szerepelt MP alatt. Nem is értem miért nem rakták bele.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
BlackSoft #1771 üzenetére
Inkább csökkenti az API többletterhelését és valóban többszálú leképzést biztosít. A jelenlegi programok ebből a képességéből profitálnak. Ez több fejlesztőnek nagyon fontos dolog, mert túl vagyunk egy konzolgeneráción, és az Xbox 360-on egy-két exkluzív elérte a 20000 batch/frame-et is 30 fps-sel, amikor ezt a sebességet PC-n jó programozás mellett is csak 5000 batch/frame-mel tudjuk hozni. Kivéve persze az olyan vadállat motorokat, mint a Nitrous, de nem mindenki öl az optimalizálásba annyi pénzt és időt mint az Oxide.
Na most itt az új konzolgeneráció, amelyek képesek 40000 batch/frame-re, és PC-n még mindig nem történt semmi előrelépés. Nem mennének bele egy gyártófüggő API-ba a fejlesztők, ha nem gondolnák, hogy a szabvány már a PC versenyképességét veszélyezteti. -
huskydog17
addikt
válasz
BlackSoft #1732 üzenetére
"Hol van itt 10-15% gyorsulás? Sehol, lassulás látható a tesztben. És még hol van az ígért 45%? Sehol nincs, és nem is lesz BF4 alatt az biztos."
A világért sem akarok beleavatkozni, belecsöppenni a vitátokba, de ez a mondat számomra teljesen érthetetlen. Neked ezek az eredmények mit mondanak?
Akkor nézzük az eredményeket százalékban is. Tehát 10-15, de legfeljebb 45%-os gyorsulást vársz. Ehhez képest tekintsd meg a PCGH eredményeit a fenti két képen! A különbségeket feltüntettem neked százalékokban is, hogy még könnyebb legyen értelmezni:
BF4 - Single Player - Radeon R9 290X - Mantle előnye D3D11-hez képest:
720p: 42%
1080p: 29%
1600p: 15%BF4 - Multiplayer:
720p: 86%
1080p: 36%
1600p: 27%Nem értem miért írod azt, hogy sehol sincs, illetve elhanyagolható a Mantle előnye. A PCGH tesztje ráadásul nem az egyetlen, ahol hatalmas különbségeket mértek a két API között. Rengeteg teszt számol be több tíz százalékos gyorsulásokról.
-
HSM
félisten
válasz
BlackSoft #1750 üzenetére
Nekem mivel fotókkal is dolgozom, így a TN nem opció. Amúgy nem szignifikánsan lassabb a korábbi 5ms-es TN-emnél. Csak EIZO tesztben venni észre, hogy a leggyorsabb száguldó fehér kocka valamivel hosszabb csíkot húz. Pozitív csalódás volt ez nekem.
Amúgy pedig 72Hz-et is tud, írtam hozzá magamnak egy moddolt drivert, de játékra nem használom, csak filmre, játékban azt a pici difit nem veszem észre.
-
HSM
félisten
válasz
BlackSoft #1742 üzenetére
Pedig elvileg az az AFR működésből adódik, ami az SLI-nél is ugyanaz. Lehet, a játékmotoron is múlik, nem tudom. Én is háklis vagyok ilyen téren, input lag mentes 8ms IPS moncsi, igaz, csak 60hz-en, v-sync off, 2ms egér, és mindenhol kikapcsolom a mouse-smoothing-ot is.
-
HSM
félisten
válasz
BlackSoft #1732 üzenetére
A CF tényleg nem jó, szerintem se, én se ajánlom senkinek. Ugyanakkor az SLI-t sem. Maga az AFR miatt. Növeli az input lagot. Próbáltam én is a CF-et 7970-7950-el és néhány játékkal, és nem volt vele mikrolagg probléma (ami pici volt, az CPU-limitre volt visszavezethető a tuningmentes 3570K-mon), viszont az input lag nagyon megnőtt, 60FPS tűnt olyannak, mint egy 7970-el kb. 40. Nekem nagyon nem vált be, az idegesítő driveres gondokról nem is beszélve, amikről olvasni lehet. Az egyetlen, ami jó volt, a skálázódás, ahol a proci nem fogta vissza, 90% felett hozott mindehol a második kari.
De a fentebbi ok miatt sokra nem mentem vele, engem határozottan idegesített az extra lag.
-
HSM
félisten
válasz
BlackSoft #1719 üzenetére
De, több ram kell a CF-hez. Ugyanis ha cserélgetni kell az adatokat, akkor az mondjuk 1200-1300MB-ig általában bírják az 1GB-os karik magukban, viszont CF-nél fele sávszélességen már nem tudod ezt megtenni.
Tudom, hogy akkoriban sok játéknál szűkös volt az 1GB VRAM, az 5850-em utolsó 1 évét ez végigkísérte.
Ez a mikrolagg dolog teljesen tipikus, az 512MB-os 4850-es radeonon rengetegszer fordult elő és teljesen meggyógyult az 1GB-oson.Persze, mindenki leugatott, hogy felesleges az 1GB az 512-es karijával jobban tudta a tezstekből, hogy csak 1-2%-al gyorsabb. Nem lehetett meggyőzni őket, hogy az az 1-2% pont a mikrolagg, ami nekem nincs.
-
SzlobiG
félisten
válasz
BlackSoft #1719 üzenetére
Mivel nincs beépített bench és multiba tesztel mindenki ezért nem meglepő, hogy eltérő eredmények jönnek ki a teszt oldalak között. Ezen nincs mit meglepődni ugyanolyan helyzet sose lesz főleg egy 64 fős mapon. Számomra ezeket a teszteket is csak megközelítő eredményekként kezelem.
Az se ér semmit, hogy most valaki fraps-el fel vesz egy helyzetet azt beírja, majd biztos a másik vga tulaj csontra ugyanazt a helyzetet képes lesz produkálni.
(#1725) Malibutomi Remélem az kap beépített benchet mer azzal legalább pontot lehetne tenni a végére.
(#1731) players111 Ezekkel kár jönni nézd meg a time már nem is stimmel. Nem összehasonlítható a kettő mérés.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
BlackSoft #1713 üzenetére
Én igen, de te nem és sokadszorra sem ahogy látom
[link]"Jelezném a 780off lakóinak, hogy ha leveszik a zöld szemüveget, akkor a tesztben amin röhögcsélnek megjelenik egy felirat a grafikon alatt.
"Click to Enlarge - Note the incorrect labeling here, it is NOT 1920x1080 but in fact 2560x1600"
Persze lehet nem a szemüveg a baj, hanem az nvidián rosszul olvasható a szöveg. "
(#1714) players111
Lehet nem fog meni az OC, ha majd kihasználják az összes lehetőséget a mantle-ban, de a BF4 alapvetően dx-re íródott, azért is nem gyorsult anynit még itt a mantle. -
-
Martin094
csendes tag
válasz
BlackSoft #945 üzenetére
Volt már AMD és NV kártyám is a fent leírtakból AMD-nél egyedül a Melegedést tapasztaltam, de azt kegyetlenül. Viszont akárki akármit mond aki azt mondja, hogy a 9800GTX kártya hűvös és halk volt az hazudik. Úgyhogy mind a 2 oldalon van példa mindenre. Mert az sem igaz, hogy PL Egy MSI Hawk kiadású AMD kártya melegedett volna, és antituningos lett volna.
Viszont jelen pillanatban, én is azon a ponton álok, hogy kihajítom ezt a 7950-et Mert az nem állapot hogy a VRM-ek 95-100C körül mozognak. És hangosabb a kártya, mint egy Philips Porszívó.... És erősen gondolkodom egy NV kártya beszerzésén.
-
válasz
BlackSoft #942 üzenetére
Itt a GX2 és a 295 is csinálta, csak alacsonyabb frekvencián és "lassabb ütemben"
A 690 pedig gyors ütemben és vékony hangon.A VTX 7950-m és a Giga 7970-m pedig nem csinálta, a többi igen, de annyira nem zavaró, pedig 600-800-n pörög minden a gépben, minél több feszt adsz a GPU-nak annál hangosabb ez a cicergés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Nintendo Switch 2
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen autót vegyek?
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 7700 XT 12GB DeepCool CC560 Seasonic 650W
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Apple iPhone 14 128GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest