- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- One mobilszolgáltatások
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #25962 üzenetére
Egyszerűen csak nincs kész. A LOD menedzsment és a memóriamenedzsment még mindig eléggé bugyuta, de ez az elmúlt években alig változott.
A LOD menedzsmentet egyébként minimum nem ártana rendbe hozni, mert arra nem lesz hardveres gyógyír a jövőben sem.Egyébként az ARK leképezője konzolon és PC-n lényegesen más. A konzolon klaszteres megoldás, amit a Microsofttól kaptak, míg a PC-n egy klasszikus régimódi deferred render van. Ez leginkább a kezdeti UE4-ből megmaradt leképező, de haszna az nem sok, mivel az Epic is kidobta már.
Azt fontosnak tartom, hogy vegyük figyelembe, hogy ez még mindig Early Access, leginkább egy pre-alpha. Leghamarabb 2018-ban lesz kész, de szerintem inkább 2019ben kerül ki az Early Access-ből. Addig nem tisztességes baszogatni őket, mert ki van írva a Steamre, hogy a játék nem végleges, és úgy vegyétek meg.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17 #25965 üzenetére
Embertelen gépigénye van az ark-nak.
High presetnél magasabb beállítás... De az élsimogatással variálva az is megoldható.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
huskydog17 #25962 üzenetére
Ennek a pár éve népszerűvé vált hardcore survival műfajnak az új tábora elég jól viseli a lowfps félkész foreveralpha játékokat mint a DayZ, Rust, stb
Az Ark is úgy jött hogy látták a többit nagyot kaszálni aztán hasra csaptak vettek az Unreal asset storeban vmi dzsungel pakkot, belerakták a dínókat, aztán 2 hónap fejlesztés után már kint volt az Early Access..
-
FragMaster
addikt
válasz
huskydog17 #25850 üzenetére
Hahh, az emlékek, pont ilyen gtx460-am volt.
-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #25851 üzenetére
Az a Guru3D teszt ránézésből elégtelen.
-
Gainka
őstag
válasz
huskydog17 #25851 üzenetére
Nagyon jo, màr csak cpu tesztre leszek kivàncsi, nagy bejön ez a game.
-
imi123
őstag
válasz
huskydog17 #25851 üzenetére
390X milyen szépen tartja magát.
Azért itt valami driveres gond lehet.Ennyire nem nyomhatja le a Fury- x-et. Vagy ennyit számítana +4.GB ram? -
huskydog17
addikt
válasz
huskydog17 #25813 üzenetére
Itt a másik oldal.
Tesztben az alábbi VGA-k:
GeForce GTX 460
GeForce GTX 560
GeForce GTX 660
GeForce GTX 760
GeForce GTX 960
GeForce GTX 1060Mindegyik VGA a 376.33 driver-rel lett tesztelve.
Itt a Fermitől a Pascalig a középkategóriában 450%-al emelkedett a teljesítmény (szemben az AMD 500%-ával). A 7870-el ellentétben a GTX 660 nem öregedett valami túl jól, ami egyrészt a 1,5GB+0,5 GB memóriának is köszönhető volt. A zöldeknél a Pascal generáció hozta a legnagyobb sebességbeli ugrást, sokkal nagyobbat, mint bármely más az előtti generáció.
-
válasz
huskydog17 #24721 üzenetére
Heh, ha elfogyott az érv, akkor el kell kezdeni az érvelést leminősíteni? Külön vicces, hogy pont a politikában divat ez az általad javasolt elhatárolódás, azaz csak azzal szabad "vitatkozni", akinek a véleménye semennyire vagy csak kicsit tér el a tiédtől.
Hányingerem van ettől a 21. századi "vitakultúrától".
-
#65755648
törölt tag
válasz
huskydog17 #24721 üzenetére
Nem. Véletlenül se találtad el: gyártófolyamat-fejlesztési mérnök vagyok egy multinacionális ipari cégnél. A legnagyobb hibám az legyen hogy precíz vagyok - akár a szavak szintjén is.
Amit írtál ahhoz viszont nem kell nagy precízség, kb azt írtad "XY fekete" és linkeltél egy cikket ami azt írta "XY NEM fekete". Valóban, a különbség a kettő között csak egy szó...
Én nem szándékozlak a továbbiakban sem "elkerülni", sem direkt "megtalálni" Téged. Ha olyasmit írsz, aminek az igazságtartalmát/ logikáját tévesnek/ megkérdőjelezhetőnek tartom, azt továbbra is szóvá fogom tenni.
Még OFF-abb:
Nem akarok nagyon belemélyedni a filozofálásba, de azt hiszem a világnak jelenleg épp az egyik legnagyobb baja, hogy túl sok fals infót, bullshitet, demagógiát, aljas hazugságot terjeszt az internet és a (bér)trollok. Akik pedig látjuk és átlátunk ezeken kötelességünk cáfolni ezeket, fellépni ellenük és megakadályozni a téveszmék és hazugságok terjedését. Nem szabad hagyni elsiklani őket, mert 2016-ban láttuk hogy ezeknek a terjedő kamu híreknek, hazugságoknak, összeesküvés-elméleteknek komoly következményei lehetnek a világra nézve.
Ezt egyáltalán ne vedd egyébként magadra, csak ezek miatt tettem magamnak fogadalmat, hogy mostantól ha olyat látok fórumokon amivel nagyon nem értek egyet, akkor gyakrabban fogom felemelni ellene a hangom és kevesebbet leszek read-only-ban. És ezt a meglátásomat, döntésemet ahol tudom terjesztem.
-
válasz
huskydog17 #24721 üzenetére
Attól hogy nem fogadod el, még lehet igaza. Szerintem érthetően megpróbálta elmagyarázni mi a problémája az állításoddal. Ha nem megy akkor lehet falbaverni a fejet és ignorálni.
-
#65755648
törölt tag
válasz
huskydog17 #24716 üzenetére
Látom súlyosabb a probléma nálad mint gondoltam...
Ezt írtad és semmi többet: "Tökéletesen összefoglalták a lényeget: a játékosok számára a DX12 abszolút semmi előnyt nem ad, sőt azzal inkább csak rosszabb élményt kap a játékos, mint DX11 alatt."
Hol írtad Te le, hogy ez nem a Dx12, hanem a fejlesztők miatt van? Hol írtad le, hogy ez csak a jelen és a jövőben biztosan meg fog változni? Te csak azt írtad, hogy "a Dx12 a játékosoknak rosszabb mint a Dx11". Ez egy blődség! Ha igazat akartál volna írni akkor azt írod, hogy "a Dx12 JELENLEGI IMPLEMENTÁCIÓJA rosszabb a dx11-nél, maga a dx12 jobb mint a dx11."
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17 #24716 üzenetére
Igen a quantum broke egy jó példa hogy kell elbaltázni egy igéretes játékot. A steames port igen csak jól megy nv kártyákkal is már. Az rx 480-as vásárlókat se nagyon értem mikor a 970 az új tomb raider játékban dx12 alatt gyorsabb. No de el kell ismerni nagy eredmény hogy végre az amd beérte a 2 + éve a piacon lévő kártyát. A másik baja a cégnek a lemaradás, sok idő mire tudnak reagálni egy termékre ezért piacot vesztenek folyamatosan.
-
#65755648
törölt tag
válasz
huskydog17 #24699 üzenetére
A szövegértelmezésed vagy az angol tudásod nem valami fényes. Segítek, a cikk konklúziója:
"A DX12 egy nagyon érdekes alacsony-hozzáférésű API, ez nem kérdés. De a játékokban levő mai alkalmazása nagyon-nagyon rossz. (...) Ahhoz, hogy kijöjjenek a Dx12 előnyei a fejlesztőknek nulláról kell újraírniuk a motorjaikat. Hogy ezt már 2017-ben megteszik-e az még a jövő titka."Értsd: a Dx12 nem rossz, csak még nem lett kellőképpen implementálva a motorokba.
Azért vagytok viccesek egyébként a károgásotokkal, mert ezt kivétel nélkül minden API-váltáskor sikerül eljátszani. Jön az új API, azt kellőképpen beharangozzák, megvan a Hype, hogy az új játékokat és kártyákat el lehessen adni vele. Aztán kiderül, hogy csak lassan és nehézkesen érkeznek az új játékok rá és az elsők elég gyengén sikerülnek, fércmunkák, mert nem 5 perc meg/újra-írni egy grafikus motort.
Ekkor jön a hurrogás, a "megmondtamhogyszarazegész".
Majd eltelik 1-2-3 év, megtanulják a fejlesztők használni az új API-t és jönnek az álleejtős grafikájú játékok.
Eddigre pedig már szállingóznak a hírek a következő API-ról és minden kezdődik elölről. -
cyberkind
félisten
válasz
huskydog17 #24699 üzenetére
Majd jön a válasz, hogy tuti NV volt a gépbe azért lett ilyen a cikk, amúgy ez a legjobb dolog ami történhetett a PC-vel, ja meg a PC alapú konzolok, bla meg bla.
(#24701) Simid
Lehet rosszul van kalibrálva a jósgömb, vagy bugos a driver ott is.(#24701) Simid
Igaz a Dirt 2 9-ről ment 11-re de ott az akkor érdekes módon az első DX11-es játékok között tökéletes volt minden téren, az 5970 röhögve vitte azt a játékot. -
Simid
senior tag
válasz
huskydog17 #24699 üzenetére
Ez sajnos jelenleg igaz, de ugyan az volt dx10-11 váltásnál is. Hasznos dolog lehet ez majd pár év múlva, csak nem Abu jóslataiból kell kiindulni mert szegény marha rossz hatásfokkal tippelget a jövőt illetően...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #24419 üzenetére
Nyilván nem csak Kína számított, de messze az a legnagyobb felvásárlópiac a célzott régiókon. Ha ott nem megy egy márkának, akkor nincs értelme erőltetni. A TUL szempontjából igazából mindegy, hogy az OEM-ből megmaradt termékeket hány márkára osztják el.
A Club 3D már nem akkora probléma. Átváltottak a kábelbizniszre.Egyébként nem hülyeség az, amit a TUL csinált. Elég egy brand és azt kell nagyon nyomni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #24371 üzenetére
Ez szerintem már PC. De tuti, hogy nem maximum grafikával, mert a HFTS árnyékok nem ilyenek. Szóval az biztos ki van kapcsolva, esetleg a DX12-es módban tényleg nem aktiválható. Az árnyék sima PCSS-nek tűnik, az is elég rosszra paraméterezve, de lehet, hogy a HFTS miatt ezt direkt rossz minőségűre vették, hogy ne zabáljon sok erőforrást. 11:42-től látszik, hogy gyakorlatilag teljesen elmossa a kerítés árnyékát. Ennek alap árnyékkal, vagy HFTS-sel látszania kellene.
A HBAO is észrevehető, hogy aktív, mert látszanak a tipikus jellemzői, a hatás extrém túlerősítése. A 7:15-kor látszik a szoba sarka, amit borzalmasan erős árnyék emel ki. Ez nagyon tipikus hibája a HBAO, különösen a HBAO+ opciónak, hogy olyan helyekre is rendkívül erős árnyékot rak, ahova igazából csak alig látszó kellene. -
cyberkind
félisten
válasz
huskydog17 #24371 üzenetére
Abszolút nem lenne meglepő csont fullra húzva 1080p-n nem tudná az 1080 a 60fps-t, gyakorlatilag olyan felesleges beállítások ezek nagy része, hogy be se kéne tenni a játékba, de valamiért annyira ragaszkodnak ehhez a kiadók.
-
huskydog17
addikt
válasz
huskydog17 #24353 üzenetére
Mielőtt még valaki azzal jönne, hogy a Mankind Divided egyedi eset, nos, nem, nem az.
A friss ropogós Watch Dogs 2 alatt nagyon hasonló jelenség történik, nem egyszer. 30-ra cappelt, instabil framerate, adaptive v-sync-el, fuck yeah! Ha nem lenne elég, hogy az új PS4 Pro-nál a sebességed leesik 30 alá, még a pofádba kapsz szép képtöréseket is, hogy garantáltan elhányd magad!
A videó végén jól összefoglalták a lényeget:
"There isn't really an ideal version of Watch Dogs 2 to play on consoles."A PS4 Pro tulajok ráadásul megkapják a következő pofont:
"If you want the best gameplay experience regarding the performance, then the base PS4 version is the way to go."Ezek után vajon a PC-sek mit fognak kapni?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #24343 üzenetére
Attól, hogy ráírják, hogy PC trailer, még nem jelenti azt, hogy PC-ről vették fel. Már csak azon is látszik, hogy az NV által említette effektek hatását egyáltalán nem lehet felfedezni, és ugye tudom, hogy mit kell keresni.
Hint: ez szvsz egy PS4 Próról felvett videó. Különösebb jelentősége persze nincs.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #24028 üzenetére
Elég sok fejlesztő beszélt a DX12 időigényéről. Dan Bakernek például négy hét volt a DX12 back-end a Nitrousba. A problémát a motorstruktúra jelenti, ha az nem ideális a DX12-höz, akkor azt előbb át kell alakítani. Például így járt a Sniper Elite 3-mal Kevin Floyer-Lea. Ott a Mantle back-end nem volt több öt hétnél, de hónapokat vett igénybe a motorstruktúra átírása.
Teljesen lényegtelen, hogy egy motor milyen back-endeket tartalmaz. A motorstruktúra számít. A CryEngine a 3.6-ban állt át explicit API-s struktúrára, muszáj volt nekik, mert a Mantle nem működik máshogy. Ez a struktúra pedig jó a DX12-höz is. A CryEngine V annyit csinált, hogy ezt az explicit API-s struktúrát két részre bontotta, így maga a fő render magasabb szintre került, és külön iRender rendszert kaptak az explicit API-k és a normál API-k. Ez a karbantarthatóságon javít, de strukturálisan megfelelő a 3.6 is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #24026 üzenetére
Egy ember hat hét alatt meg tudja csinálni. Ez csak egy back-end. A valós meló a motorstruktúra, de az kész. A shader pedig ugyanaz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #24021 üzenetére
Ahogy látod ez volt az elsődleges oka, ami miatt az UE4 DX12 módját dobták és fejlesztettek egy sajátot. Az Epicet túlságosan a mobil érdekli, és a mobilra nem fókuszáló címek sokkal komolyabb beruházásra kényszerülnek.
A 3.6 óta van Mantle leképező a CryEngine-ben, és abból nagyon egyszerű DX12 leképezőt csinálni. Egyáltalán nincs szükség a CryEngine V-re. Egyszerűen csak a 3.6-os motor struktúrája kell.
(#24022) Egon: Mint mondtam az AMD a Hollywood VR területén utazik. Elsődlegesen azért választják az AMD-t itt, mert más nem kínál professzionális VR megoldásokat a filmkészítőknek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #24004 üzenetére
Az Ark: Survival Evolved még készül, de az Unreal Engine 4 alap DX12 módja nagyon instabil, ezért a fejlesztők úgy döntöttek, hogy a Microsoft segítségével írnak egy sajátot. Ezért nem jelent meg az előző év nyarára ígért DX12 mód. De Xbox One-on már ezzel fut, és ezt át fogják rakni PC-re, amint hozza a Microsoft a Windows 10 frissítéseit a következő körben.
Az Arma 3 egyelőre le lett sztornózva. A felhasznált motor struktúrája 12 éve változatlan, és ezt teljesen át kell alakítani, hogy a DX12-vel vagy más low-level API-val hatékonyan működjön. Ezt meg lehet tenni fél év alatt, csak se pénz nincs rá, se erőforrás. Az önálló DayZ ugyanez, de mivel ez később jön, így erre már lehet dolgozni. Az Arma 3 már mindegy, mert sok pénzt az már nem hoz.
Descent: Underground még nem készült el, de ők jól haladnak vele, és a DX12 aktiválható is a korai hozzáférésű verzióban. Azért nem írtam a listára, mert még nem kész játék.
Az F1 2015 és a Just Cause 3 esetében az Intel dolgozott a DX12 módon. Mindkettő játékhoz elkészült, de a tervekkel ellentétében még a legerősebb Iris Pro se bírja el a beépített effekteket. Nyilván, ha lesz egy erősebb Intel IGP, akkor kiadhatják, mert ezek a portok zömében Intel-only effekteket tartalmaznak. Az is gondja az Intelnek, hogy mocskosul sokat gyorsulnak a DX12-től az AMD APU-k, tehát nem lenne ennek reklámértéke, mert a teszteket úgyis az amúgy borzalmasan teljesítményigényes effektek nélkül futtatnák, és akkor az AMD ellépne az Intel IGP-itől. Tanulásra persze jó volt a támogatás.
A Fable Legends kuka lett.
A King of Wushu PC-s verziójának DX12 frissítése még készül, de ősz helyett tél elejére csúsztatták. Viszont az NV-től úgy tudom, hogy ez a végleges időpont (most tényleg végleges). Ugyanakkor számunkra ez mindegy, mert a játékot nyugaton senki sem fogja kiadni, ahogy Európában sem. Ettől függetlenül még idén lesz DX12-es módja.
A Warhammer: End Times Vermintide esetében a fejlesztők még mindig nem tettek le a DX12 támogatásról. De az idei év a konzolportokról szólt. Most ezek kész vannak, és jönnek a PC-s frissítések is. Ehhez viszont át kell emelni a PC-be a konzolra írt motort. Jelenleg itt tartanak. Ez a lépcső pedig elengedhetetlen a DX12 támogatásához.
A The Elder Scrolls Online hasonló okok miatt szemezett a DX12-vel, mint a Division. Valószínűleg még terítéken van, mert pár év még hátravan a terméktámogatási ciklusból, és ezt jobban megéri DX12-vel lehúzni.
A The Isle hasonlóan a Descent: Undergroundhoz támogatja a DX12-t a korai hozzáférésű kódban, de nem végleges a játék.
A Squad szintén támogatja a DX12-t már most is, de ez is egy korai hozzáférésű játék még.
Az Umbra még nem jelent meg. Viszont a CryEngine miatt támogatni fogja a DX12 módot. Ez nekik csak egy pipa a buildnél.
A W.N.C: Infantry szintén támogatni fogja a DX12-t csak még nincs kész a játék. Az NV segíti a fejlesztőket. Ez lesz az egyik nagy címük később.
A Survarium támogatni fogja a DX12-t, de korai hozzáférésű csak a játék. Ebben az AMD segíti a fejlesztőket.(#24016) Locutus: Ez hardverfüggő. Vannak olyan hardverek, amelyek a DX12-re nem ideálisak, vagy a hardver működése miatt, vagy azért, mert nem alkalmazható az adott játékban az erőforrások direkt bekötése a root signature-be. Az, hogy x gyártó hibázott a tervezésnél nem a Microsoft API-jának vagy az adott játéknak a problémája, már csak azért sem, mert háromból két gyártónak sikerült hatékony architektúrát tervezni DX12-re. Ha mondjuk fordítva lenne elhinném, hogy az MS a hunyó, de így az x gyártó egyedül maradt a problémájával.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #23837 üzenetére
Nem azzal van a baj, hanem magával a csapattal. A COD-ot összességében bőven 700 fő fejleszti különböző stúdiókban, illetve megbízott cégeknél. Emiatt teljesen kötöttek a motorra vonatkozó fejlesztések, mert ha bedobnak egy olyan leképezőt, vagy árnyalási rendszert, ami módosítja az eddig használt art pipeline-t, akkor hozzávetőleg 400-500 embert kell megtanítani arra, hogy mi módosult, és nekik oktatások után továbbra is tökéletes tartalmat kell előállítaniuk, ráadásul nagyon durván időre, mert novemberenként új COD jön. Na most ez olyan költség lenne, ami felvállalhatatlan. Ugyanakkor főleg az elmúlt három évben nagyon durván fejlődtek, és a jövőben sem számítok másra, mert odavittek olyan szakembereket, mint Michal Drobot, vagy Jorge Jimenez, akik azért nem kis nevek, annak ellenére, hogy nincsenek úgy felkapva, mint mondjuk Johan Andersson.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #23600 üzenetére
Akkor megnézheted, hogy abban a tesztben egy 3rd party program mennyire félreméri a frametime-ot, és a Guru3D fcat mérésében azoknak az állandónagy eltéréseknek nyoma sincs. Persze ehhez kellett, hogy a driver ne csak a DWM-et támogassa, hanem a Directflipet is, így jó lett az fcat, de iszonyatosan látszik, hogy a presentek monitorozása mekkora ordas nagy marhaságot mutat az fcat-hoz képest. Szóval lehet iróniázni, de a valóság az, hogy nekem volt igazam, csak ahogy mindig ciki lenne beismerni.
De a legjobb az lett volna, ha be se számolok róla, hogy a DX12 és a Vulkan API alatt a CPU fps nem sokat ér a késleltésre optimalizált leképezőkkel, és akkor mindenki tudatlanul nyakalná a hibás méréseket. Én hülye azt hittem, hogy segítek eligazodni az új jelenségeken, de csak kiszakítottalak titeket abból az állapotból, amit boldog tudatlanságnak hívnak. -
Egon
nagyúr
válasz
huskydog17 #23412 üzenetére
Őszintén szólva nem látom létjogosultságát a Multi-Res Shadingnak, VR-en kívül. Mondjuk addig, amíg opcionálisan kapcsolható, nem gondolom hogy különösebben savazni kellene (persze vörös szemüveggel a zöld általában vörös posztó...
).
Persze a végső ítélettel megvárnám a valós, játékokból származó, nem kinagyított (csak a csökkentett minőségű területeket megjelenítő) képeket. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #23417 üzenetére
Valójában a mostani HDR support is teljes. A probléma ezzel nem az, hogy nem működik, hanem az, hogy mi az ideális tone map futószalag, ami jó HDR-re és jó HDR nélkül is.
Nézd a kimenet kezelésének problémájával az egészet. A játék FP16-ra képez le, ami 0 és ~65000 közötti átmenetet jelent. Na most ezt kell úgy kiküldeni a kijelzőkre, hogy azok egy részének ~500 körüli nitig terjed a jeltartománya, míg a HDR-es opcióké ~10000 is lehet. Egyelőre nagyon kevés az adat ezen a területen, hogy egyszerre jó minőségű legyen mindkét kijelzőtípusnak a kezelése. Ezt persze a tapasztalat meg fogja oldani a következő évben, ahogy egyre többet játszanak a fejlesztők a HDR-rel, és közben megosztják a kutatásokat. -
válasz
huskydog17 #23417 üzenetére
Fasza. A color grading maradt, csak a 8 bit szét lett húzva 10 bitre. Csillámpóni színek, pont ez hiányzott.
-
imi123
őstag
válasz
huskydog17 #23412 üzenetére
Ez nem hír.
Majd ha ha RX480 +1%-ot hoz DX12-ben a DX11-hez képest az majd hír lesz és kap egy cikket. -
PuMbA
titán
válasz
huskydog17 #22823 üzenetére
-
mlinus
őstag
válasz
huskydog17 #22823 üzenetére
még egy: digital foundry
szóval akkor mégis csak igazuk volt a gamegpu-s srácoknak. és valóban elképesztően furcsán skálázódik a játék.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #22823 üzenetére
Eddig is sejthető volt, hogy a konvert shader in/out nem lesz elég.
(#22824) Valdez: Ezen a shader model 6.0 tudna segíteni.
-
Valdez
őstag
válasz
huskydog17 #22823 üzenetére
Ebből is meg kell várni a dx11-es verziót
-
mlinus
őstag
válasz
huskydog17 #22793 üzenetére
a forza horizon 3 pc portja szemétre való. Félreértés ne essék, az átlag fps szám alapján lehet úgy tűnik, hogy minden oké... de...
Kezdjük ott, hogy a 4 hónapja kiadott Apex-ban tapasztalható stutter ugyanúgy megvan a Horizon 3-ban is. Ha nem 100% stabil az fps-ed, akkor a legkissebb fps csökkenés is mikrolaggot eredményez.
i7 6700k és gtx 1080 mellett úgy voltam vele, hogy a 60 fps-t azért csak fogja tartani stabilan, így elkerülöm a mikrolaggokat . A térkép felén tartja is, pl Outback, nincs semmi gond. Aztán elérsz a nagyvárosba, illetve dzsungelbe, és bumm. 40-45 fps-re való becsökkenések, hatalmas rángatások, input lag, stb, főleg ha több AI car van előtted. Egész egyszerűen rossz játékélmény. A megoldás? Levenni a grafot? Haha, dehogy. 720p és minden low UGYANNYI fps-t eredményez mint a 4k és minden ultra.
A játék egyszerűen NEM használja ki a GPU-t, csak ilyen 50-70%-ban. Nvidia CP-ben ha nem lövöm be a "prefer max performance" opciót akkor folyamatosan leesik a GPU órajele pár száz mhz-re miközben vezetek, ami mégtöbb fps ingadozást eredményez.
A másik probléma az az, hogy a CPU-n is csak az 1. magot használja igazán.... és a slusszpoén? Hyper threading kikapcsolása elég nagy fps boostot ad.
Egyértelmű, hogy a cpu load balance teljesen el van rontva PC-n, annak ellenére hogy XBOX-on nyilván nagyon hatékonyan működik, hiszen a Jaguar CPU kanyarba sincs akár egy i5-höz képest se.
Jelenleg az a megoldás, hogy 30fps-re lekorlátozod a játékot. Mivel ezt az értéket tudja tartani mindenhol, így nincs rángatás, stutter, lassulás, stb. Csak hát akkor meg kb ugyanott tartok mintha XBOX-on játszanék.
Azt mondta a Playground Games hogy már dolgoznak egy patchen ami javítani fog mindezen. Hát, kiváncsi vagyok.
Remélem a GoW 4 nem lesz ilyen.
-
Habugi
addikt
válasz
huskydog17 #22795 üzenetére
Egyetlen tollvonással áthúztad az Abuhoz intézett kérdésem értelmét és aktualitását..
(#22778) Abu85 & (#22792) Habugi:
Tárgytalan.., a VGA tesztelésre ilyen szinten inkompetens tesztoldal/társulat mint esetleges variáció bevallom kívül esett a fantáziám terhelhetőségén..
-
keIdor
titán
válasz
huskydog17 #22793 üzenetére
Ez: [link]
Az Xbox One-ban GCN2 van, hogy itt hogy szerepelhet ennyire gyengén az a nap rejtélye.
Az nVidiák meg a Polaris valóban jól szerepel, nem is ezekkel van a baj. -
válasz
huskydog17 #22559 üzenetére
Ja, közben én is rájöttem, hogy nem a TR volt a grafikonon szereplő cucc, a hsz-od többi része meg tény, egyet értek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #22429 üzenetére
Igen. Amikor a DX12-t beépítették az UE4-be, akkor már átálltak az új struktúrára, amit egyébként az Apple Metal API-hoz terveztek. Az UE4-ben a DX12-nek nem az a problémája, hogy rossz a motor struktúrája, hanem az, hogy minden buffer view-et ész nélkül nyom a root signature-be. Ez az első dolog, amire a Microsoft felhívja a figyelmet az előadásokon, hogy ne csináld, mert szar lesz. Ugyanakkor az Epicet annyira nem érdekli a DX12 leképező, hogy azóta sem javították.
(#22418) schawo: [link] - ez egy friss fejlesztői mérés. A tesztkonfig nem ismert, ahogy a driver sem. Egyébként optimalizálás még nincs rajta, ahogy írja a Vulkan módot fejlesztő ember is.
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #22429 üzenetére
a talos principal az egy remek példa, mert kb egy kenyérpirítón is elfut, szóval a vulkan api annyit segít, hogy mondjuk a 200fps-ből lesz 250...egyébként maga a játék tök jó, ajánlom mindenkinek! én még DX11-el "szenvedtem" végig.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #21697 üzenetére
Nem a motortól függ ez, hanem a leképezőtől. A hagyományos MSAA nem kompatibilis a Dawn leképezőjével, amin úgy kerekednek felül, hogy minden render targetet 8xMSAA-val képeznek le. A másik megoldás, hogy ezt nem csinálják meg, és akkor nem működik az MSAA a kép 90%-án.
A Codemasters motorja azért nem jó példa, mert az EGO korábbi változatainál egy pályán volt összesen annyi részletesség, amennyi a Dawn motoron belül egy kis szobányi területen. Egészen másképp kell leképezőt tervezni erre a részletességszintre.
Warhammer teszt csak ultra presettel. E fölött jönnek a GPUOpen effektek. [link]
Leírtam, hogy a CHS miért működik így. Semmi köze a LOD-hoz. Kell egy második fázis az árnyékra, ami viszont további számítás lenne. Az, hogy az EGO motorban működött nem jelenti azt, hogy százszoros részletességi szinten bevállalható kétfázisú árnyékolás. Ahhoz előbb optimalizálni kell, hogy gyorsabb legyen.
-
válasz
huskydog17 #21697 üzenetére
Igen, a CB képein a Med és a Hi között van nagy ugrás. A korábban idézett youtube tesztben meg a Low és a Med között volt. A káosz fokozódik. Már megint oda fogunk jutni, hogy a játék megjelenése után fél évvel elgondolkodik az ember, hogy most már esetleg érdemes megvenni
-
válasz
huskydog17 #21356 üzenetére
hát akkor ezt a certit is fel lehet rakni a polcra, a whql mellé.
-
#65755648
törölt tag
válasz
huskydog17 #21098 üzenetére
Te valamit tényleg félreértesz, de szerintem nem a cikket, hanem 04ahgy hozzászólását. Vagy csak nem olvastad el alaposan a tesztet - hisz abban több helyen le van írva hogy a 4GB-os 1650Mhz-en, a 8GB-os 8Ghz-en ment. Mint ahogy 1 kivételével - MSI - az összes 8GB-os RX470 8Ghz-en megy, így tehát ez tekinthető a referencia megoldásnak.
-
#65755648
törölt tag
válasz
huskydog17 #21087 üzenetére
Kifejthetnéd, hogy pontosan mibe és hogyan szeretnél belekötni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #21028 üzenetére
Az API-nak semmi köze ahhoz, hogy a Quantum Break mennyire jó játék a kritikusok vagy a felhasználók szemében. Nem a technológiával játszanak, hanem a játékkal.
A DX11-től ne várjatok csodát, mert ez alapvetően egy DX12-es motor, ami viszonylag sokat nyer a DX12-től. A DX11 csak elindíthatóvá teszi a játékot Windows 7-en is, de más előnye nem lesz. Sőt, inkább elvesz a sebességtől, mert nem tudja majd párhuzamosan számolni a volumetrikus fényeket, amelyek a képszámítás nagy részét teszik ki. Nem tud majd másolni sem a temporális projekcióhoz anélkül, hogy a másolás idejére ne állítaná le a GPU-n a munkát. Ez ugye azért van, mert a DX11-ben csak szinkron copy van definiálva.Az alapján amit láttam a játékból technikailag igen rendben van. Megnéztem GPUView-vel. A függetlenségünket egy játék nem befolyásolja. A különbség a vélemények között az, hogy én megnéztem a programot a profilózokkal, illetve utánanéztem az alkalmazott leképezőnek, míg más esetleg nem.
Ezt a 10 éves lemaradást egy olyan programra írod, amely a piacon egyedüliként használ texel árnyalási módszert. Ez az az árnyalási fajta, amire a Pixar animációs filmek épültek. Érdemes elolvasni a texel árnyalás előnyeit. Idei Eurographics paper: [link] - egyre több motorban találkozunk majd vele. Nyilván a Nitrous annyiban előnyben volt, hogy eleve a nulláról építkeztek, tehát volt lehetőség a legjobb árnyalást választani. A többieknek azért nehezebb lesz a váltás, mert számottevő problémát jelent majd a assettekkel való kompatibilitás megőrzése. Emiatt például a szokásos deferred és forward irányok mellett jönnek majd az extrém leképezők, amelyek már bevetik például a deferred texturázást is (az Eidos Dawn motorja erre megy el). Hosszabb távon viszont az objektumtérbe érdemes vinni az árnyalást. Itt elő lehet venni a Quantum Break-et megint, mert a saját leképezőjükkel pont azokra a problémákra akartak reagálni, amelyekre a Nitrous reagált, vagyis a textúrák stabilitását akarták jelentősen javítani. Ha tehették volna, akkor ők is mentek volna az objektumtérbe, de túl nagy változást igényelt volna a motorban. Ez az ami sokaknak nem tetszik, mert annak ára van, hogy a textúrák stabilitását utókezeléssel éred el. A Nitrous előnye ezekből adódik össze. Szinte minden egyes leképezéssel kapcsolatos jelentős problémára olyan megoldásokat kínál, amelyek nem hoznak magukkal jelentős mellékhatásokat. Ezért ez a motor az, amit ma leginkább követnek a stúdiók kutatásai.
-
Balazs_
senior tag
válasz
huskydog17 #21028 üzenetére
A leképzőről volt szó a Quantum Break-kel kapcsolatban.
Ha egy játék kalap szar, de technológiailag előremutató dolog van benne, akkor miért ne lehetne benne a tesztekben?
Ashes szintúgy. Le volt már írva, hogy miért nagy dolog az engine mögötte, mi volt a gond az eddigi motorokkal és miért jobb ez a motor.Nem vagyok piroskalapos, mielőtt megkapom Abu "védéséért", nem is az igazát magyarázom, de annyira gáz, hogy mindenbe megpróbál valaki valami hülyeséget belemagyarázni, majd kifordítja az eredeti mondanivalót.
Mondjuk így a legkönnyebb valakit leírni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #20843 üzenetére
A VRLA-n volt az egyik beszélgetésen. Abban, ahol arról beszéltek, hogy mennyire jól tette az AMD, hogy rakott egy központot Hollywood mellé, mert minden stúdiónak az volt a baja, hogy a legközelebbi technikai támogatás egy napnyi útra volt legalább. Emiatt minden egyes gond után egy napnyi kényszerszünet következett. Tekintve azt, hogy a VR új terület, kb. heti két gond merül fel, ami minden projekt előzetes elkészültének idejét 40-50%-kal növeli meg, hacsak nincs a segítség egy órányira. Az nem számít, hogy piszok sok cég van, az számít, hogy a gondokra egy órán belül van személyes technikai segítség. Ez számít a stúdióknak is.
Nyilván ugyanezt meg tudja tenni az NV is, és kihozhatnak egy VR-re szánt professzionális VGA-t is. De még egyiket sem tették meg, tehát a stúdióknak ma nincs választása.
-
#Morcosmedve
veterán
válasz
huskydog17 #20839 üzenetére
Elszaladt kicsit a ló...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #20839 üzenetére
Most volt a VRLA. Ott volt róla szó, hogy Hollywood teljes egészében LiquidVR-t használ a tartalomkészítésre. Nyilván Pro Duóval, mert más VR-re fejlesztett kártya nem létezik. Nekik ugye fontos, hogy speciális meghajtókat kapjanak, illetve az is lényeges, hogy az AMD létrehozott melléjük egy irodát LA-ban, amivel nem csak telefonos supportot biztosítanak azonnal, hanem személyeset is. Bármi gond van, egy órán belül ott van egy technikai csapat.
R&D-re egyébként használnak mást is, az egy olyan terület, ahol a kutatásokat nagyrészt egy gyártó segíti, és egy darabig az adott gyártóhoz lesz kötve az egész.A VRLA-nak volt egy üzleti része, ahol számos orvosi cég jelent meg, illetve a Boeing, akik beszéltek arról, hogy nekik az erő hiányzott a VR szimulációhoz, de már nem hiányzik.
-
keIdor
titán
válasz
huskydog17 #20498 üzenetére
Van Ultra textura pack is, azt kulon tudod leszedni, mert egy (ingyenes) DLC. 6GB vram kell hozza.
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #20498 üzenetére
Elég gáz ez a "vram para" felmerült bennem nano cf, de sajna 4Gb vram eltántorított.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #19795 üzenetére
Az ID-t ne keverjük ide. Ott teljesen más az erre szánt erőforrás. Nekik nyilván a Vulkan a jó megoldás.
A Windows 7/8.1-et teljesen elfogadom indoknak, de a Linuxot már nem. Az jelenleg egy kerekítési hiba a játékosok tekintetében. Maximum jópofizni akar a cég, ha portol rá játékot, de alig van benne pénz. Ezért sincs Doom Linuxra.
A Vulkan sem enged egyébként minden réteget játszani. Az Intelnek csak Skylake-hez lesz drivere hozzá, tehát a Broadwell és a Haswell IGP-vel játszó réteg kiesik, míg DX12-vel ők megmaradnak.És a struktúrát átírták már? Vagy még mindig egy magra van kényszerítve a parancskreálás egy wrapperen? Igazából ez lenne a lényege a dolognak, nem a kódban lévő kisebb hibák foltozgatása. Az is fontos, de az igazi fejlesztést a motorstruktúra átdolgozása jelentené.
Nincs kétségem afelől, hogy annyit lehet nyerni, de azt már kétlem, hogy az ahhoz szükséges új motorstruktúrát visszaírják a Talosba. De lepjenek meg vele.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #19792 üzenetére
Én nem láttam, hogy frissítették volna a Vulkan leképezőt a megjelenése óta. Lehet mondani dolgokat, de a Talos nem kritikus annyira, hogy arra visszaportolják a fejlesztést. Ahhoz, hogy a Vulkan nekik jól működjön át kell írni a motor struktúráját. Ha azt visszaírják a Talosba, akkor elég komoly meló újratesztelni a játékot. Tekintve, hogy ez így is jól működik, felesleges pénz égetni erre, mert extra zsét ez már nem hoz.
A Serious Sam VR-et a LiquidVR miatt támogatják. Az egy másik csoport. Azt egyébként muszáj támogatniuk, mert a LiquidVR DX11-et és DX12-t támogat, tehát csak akkor tud LiquidVR+Vulkan konstrukciót fejleszteni a Croteam, ha az AMD odaadja nekik a nem publikus verziót.
Én örülök a Croteam döntésének. Ettől függetlenül a DX12 egy olyan stúdiónak, mint ők egyszerűen kedvezőbb. De persze hajrá szeretem, ha egy stúdió kihívást keres.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
huskydog17 #19472 üzenetére
Azért vannak játékok ahol elkél... de lehet azt is csinálni, hogy előbb veszed meg a VGA-t, aztán ha nincs meg több játékban a kellő FPS, akkor cserélsz. Nem kell túlmisztifikálni ezt a "kihajcsae" dolgot szerintem sem... csak azt is kell nézni, hogy ne maradjon túl sok plusz az 1070-ben sem, mert ahhoz azért drága játék. FHD-re is túlzás picikét.
-
válasz
huskydog17 #19224 üzenetére
Itt is azt látjuk, hogy Vulkan alatt a 480 végre hozza azt az átlagot, amit egyébként DX11 alatt is szokott (480 +70% = 1080) [link], csak az OGL volt kiemelkedően szörnyű AMD-n.
-
mlinus
őstag
válasz
huskydog17 #19224 üzenetére
na latjatok, tenyleg szarok az amd driverek
-
Petykemano
veterán
válasz
huskydog17 #19224 üzenetére
Ez mondjuk megmagyarázza azt a magabiztossságot, miért nem csökkentett az Amd fx árat, amikor megjelentek a pascalok és tönkrevertek mindent.
Ha nem akkor, hanem tekintélyesebb raktárkészlet felhalmozását követően mostanság jelenne meg, nem csillogott volna olyan szépen. Való igaz, hogy az idő ( dx 12 és vulkan terjédés) az nvidia ellensége.
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #19224 üzenetére
Jól jár az a "12db" tulaj, hogy a kártya megjelenése után 1 évvel megkapják azt a teljesítményt, amiért fizettek.....egy játékban....
Jövőre nézve lehet jelentősége ennek az egésznek.
-
imi123
őstag
válasz
huskydog17 #19224 üzenetére
Jól nyomják az AMD kártyák.
-
emmm
őstag
válasz
huskydog17 #19185 üzenetére
Nekem ez fake gyanús. A GTX 980-am hoz 1080p-n ultrában 110+ FPS-t.
-
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
Good. Varjuk meg, amig minden kartya azonos feature-settel fut, de egyelore good
-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
Érdekes,nekem egy szem TitanX Vulkan alatt minden kimaxolva 65-80fpst tud 4Kban,1440pben 100alá soha nem megy olyan 160ig felugrál,tipikus 120körül ténfereg.Pont tegnap streameltem egy kicsit,ugye sli nem megy még.Nem tudom ez hova gyorsulhatna tovább,de eddig még egy játék se ment igy 4Kban,persze a vga huzva van.
-
Habugi
addikt
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #19185 üzenetére
Ez fake.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
csunya
-
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
nem rossz
(#19185) huskydog17
ez viszont tök másMi van itt, senki nem tud mérni? 3 mérés, 3 tök eltérő eredmény.
-
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
Mégis eljött a messisás? Vagy ez a játék hamis próféta?
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
A Fury X odab@sz.
Az nVidia tábor hol van ilyenkor?
-
core i7
addikt
válasz
huskydog17 #19133 üzenetére
értem.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17 #19120 üzenetére
Ez kemény nekem +20-30%ot hozott a vulcan, de nekem nagyon erős i5 6600k procim van, azért csak ennyit, na de ennek is örülni kell..
-
ffodi
veterán
válasz
huskydog17 #19120 üzenetére
Ja, utóbbi esetben is ordít a CPU limit, ami a Vulkan-nal látszólag megszűnik. Ez persze jó, csak nem annak, akinél eleve nincs limit......
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #19108 üzenetére
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
huskydog17 #19108 üzenetére
Mondjuk inkabb, hogy az OpenGL egy rakas tragya a DX11-hez kepest? Jol futott azon is mert nem tul megterhelo jatek, de ha DX11-en ment volna lehet hozza 90%-ban amit most Vulkan alatt.
-
bozont
veterán
válasz
huskydog17 #19035 üzenetére
A HIS bőszen tevékenykedik még, csak valahogy itthon nem annyira ismert már. Pedig ezek sem tűnnek olyan rossz hűtésnek, bár már nem az a régi IceQ. Itthon is lehet még egy-két helyen kapni.
-
rocket
nagyúr
válasz
huskydog17 #19017 üzenetére
Ezek nagyresze beragadt keszlet, AGP 3450 keszleten
-
Laja333
őstag
válasz
huskydog17 #18651 üzenetére
Ez az ami nem tetszik a AMD-ben. Ők akkor is dobálták, amikor nem ment...
Tök fölös kiadásaik vannak egy olyan időszakban, amikor nem kéne. -
válasz
huskydog17 #18651 üzenetére
rája nincs köztük? wtf...
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #18341 üzenetére
Ja nem jòl írtam bocsi, hdmi=》dvi-ra gondoltam.
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #18313 üzenetére
Es mivan akkor, ha dvi=》hdmi atalakitot hasznalnak akkor is fenall a problema?
-
Locutus
veterán
válasz
huskydog17 #18313 üzenetére
Tehát 1140p@81Hz-től felfelé már gond van... DVI-n... csak szerintem üres halmaz a kettő metszete?
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #18241 üzenetére
Szerintem valami használt termék lehet, mert sehol máshol nem kerül ennyibe.Egy nitro-ért 110k, ezért 100k adnék.
-
mlinus
őstag
válasz
huskydog17 #18241 üzenetére
Még így is drága sajnos.
120k-ért már jó lenne. -
#45997568
törölt tag
válasz
huskydog17 #18241 üzenetére
Most mar nem sokan vesznek ebben a kategoriaban elozo generacios kartyat, se Fury-t se Ti-t (hozzateszem UK is esett a Ti ugy 100-150£-ot az 40-60e FT, Fury-kat meg kivezettek vagy folyamatban) ez van. akinek kell megveszi igy vagy majd par honap mulva ha lesz raktaron ugyanezen az aron jobbat. Ez egy ilyen sport.
-
válasz
huskydog17 #18241 üzenetére
Utóbbi szerintem.
Ilyen NV árak mellett eladhatatlan maradna az eredeti árán.(Külföldön is már megtörtént ez az esés... )
-
nubreed
veterán
válasz
huskydog17 #17342 üzenetére
Június 1-én lesz a Computexen a Polaris bemutatója és a paperlaunch is ha jól tudom, de 29-ig tart a hírzárlat? Ezt a koncepciót nem igazán értem az AMD részéről. Elég elhibázott hozzáállásnak tűnik ez így.
-
rocket
nagyúr
válasz
huskydog17 #17349 üzenetére
Az a baj nem nagyon van hova fejlodni, ezert probalkoznak mar ilyesmikkel, meg persze az RGB ledekkel
-
rocket
nagyúr
válasz
huskydog17 #17346 üzenetére
-
válasz
huskydog17 #17346 üzenetére
Giga is csinált már hasonlót.
Üvöltött is, nem kicsit.. -
#16729600
törölt tag
válasz
huskydog17 #17235 üzenetére
Teljesen jó a customra a 700€ alatti ár, 1070-et meg szerintem nem érdemes venni, azért a gagyi 165€ árelőnyért.
Csak már lenne az Evga shopban, vagy Amazonon elérhető a cucc.
-
imi123
őstag
válasz
huskydog17 #17235 üzenetére
Rablás fényes nappal.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17 #17235 üzenetére
Az fe 1070 170k a sima lesz vagy 150 jó magyar forint,, nem lesz vga az uj gépben xd
-
oAcido
aktív tag
válasz
huskydog17 #17235 üzenetére
"GTX 1080 non-FE: 665 euró"
Ezek szerint 230k fölött lesz az ára nálunk. Hát én inkább megvárom a 1080Ti-t
-
keIdor
titán
válasz
huskydog17 #17235 üzenetére
Majd a GP102-re épülő kártyák lesznek durvák, én már mondtam is tippet, 330k lesz a Ti, 450k lesz a Titan, ez csak egy tipp tőlem és tartom.
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #16798 üzenetére
AMD fanatikusként annyit mondok, hogy veszek egy 1080-at.
-
#45185024
törölt tag
válasz
huskydog17 #16663 üzenetére
Aki a hozzá valo TVket keresi SUHD és Kvantumpontos szavakkal tudja keresni ezeken jonnek ki a HDR plussz szinei
Jo az az 55 col monitornak mondtam már ? -
válasz
huskydog17 #16624 üzenetére
Ez nem az amire mi várunk.
Csak valami marketing rendezvénynek tűnik a partnereknek... lehet nem is nyilvános.
Persze ettől még azon a napon lehet más esemény is.Azon az lesz a minimum, hogy Raja Koduri bohóckodik majd.
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #16621 üzenetére
Hozza a szintet fhd felett a Fiji.
-
rocket
nagyúr
válasz
huskydog17 #16327 üzenetére
Ha ez nem is a max. grafika, akkor megkevesve ertem miert nyujtana barmi extrat az ID Tech 6 Engine.
Nekem a DOOM nem AAA jatek, hanem egy olyan brand ami a regmult sikereibol el (mintha a Magyar foci lenne
)
Pl. Dying Light TF, Homeworld DoK, elobbi raadasul nagy kulso tereket mozgat, nem felsotetsegben kell rohangalni zartpalyakonarenakban, elobbi AAA jateknak tekintheto az eladasok alapjan, a masik nem.A lenyeg, hogy azert gyors az ID Tech 6 engine a DOOM alatt, mert zart teret mozgat felsotetsegben, JC3, Dying Light, Battlefield szeru nyitott tereket kene futtasson, dinamikus napszak valtozassal mar nem lenne minek orulni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- SZÜNETMENTES TÁPOK
- Bomba ár! HP ZBook FireFly G8 - i7 I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD Touch I Nvidia 4GB I Cam I W11 I Gar!
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest