- Mobil flották
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
Hirdetés
-
Indika - Napokon belül konzolokra is elérhető lesz
gp A PC-s verzót már korábban befutott, a hétvégén PlayStationre és Xbox-ra is elérhető lesz a teljes kiadás.
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #41749 üzenetére
De az fontos, hogy azért nyer a Vulkan, mert ott subgroupokat is használnak. A DirectX 11 és 12 esetében elavult shader kódok futnak, amik nem használják a wave terminológiát. Persze, hogy a wave terminológiát használó kódok sokkal gyorsabbak a Vulkan alatt, hiszen nem mindegy, hogy a feldolgozás szálszinten soros vagy szálszinten párhuzamos. Óriási hátrány ám a DirectX 11/12-nek, hogy szálszinten soros feldolgozásra van kényszerítve (pedig a DirectX 12 támogat wave intrinsics-et). Így nem lehet hozzámérni az API-kat a Vulkan eredményekhez, mert már a shaderek szintjén ki van végezve a teljesítmény.
Az a baj, hogy Stadiára írt GLSL shadereket nem lehet ám egyszerűen visszaportolni másra. Ezért sem most érkezik a PlayStation 4 és az Xbox One port. Előbb vissza kell portolni a shadereket modern HLSL-be/PSSL-be. Így csalóka azért, mert az előny, amit a Vulkan ad nem azért van, mert maga a Vulkan API ennyivel gyorsabb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #41752 üzenetére
Csak ebből hibás következtetést fognak levonni. A DirectX 12 alapvetően ugyanolyan gyors API, mint a Vulkan, és itt is elérné a teljesítményét, ha szálszinten párhuzamos shader kódokat kapna.
A Stadia csak Vulkan API-t támogat, nyilván az az elsődleges opció.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #41756 üzenetére
Támogatja a Vulkan API-t is, hiszen az kell a Stadiának, de a DirectX 12 lesz szállítva a PC-s verzióban.
Ezek a döntések az AMD miatt vannak, mert a Radeon Rays 4.0 még nem támogatja a Vulkan API-t, tehát a kísérletezéseket DirectX 12-n kell végezni. Így viszont a DirectX 12 az elsődleges API. Kettő API-t pedig felesleges szállítani, mert csak a karbantartási költségeket növelné.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
válasz huskydog17 #41756 üzenetére
Ez milyen gépigény?1440p, very high beállításokra erősebb kártyát ír elő, mint ultra, 2160p-re?
mod, ja látom az fps a difi, 2160p ultra 30fps, másik meg 60.törölhető hsz
[ Szerkesztve ]
solfilo
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #41758 üzenetére
Az Ubisoft már előre gondolkodik. Lesz egy rakás platform, ami támogatni fog raytracinget. Arra ki kell alakítani egy olyan környezetet, amiben mindent le tudnak fedni a legkisebb munkával. Egyelőre itt a Radeon Rays 4.0 az a rendszer, ami hosszabb távon megoldja ezt, mert támogatni fogja majd a Stadiát, támogatja a két új konzolt, támogatja a PC-s Radeonokat, és generál majd fallback kódot szabványos DXR-re. Tehát egyszer írsz raytracing támogatást, és lefedsz vele mindent, amit alapvetően le lehet fedni. Ha nem erre mennének, akkor kellene szabványos PC-s/Stadia kód, egy külön kód az új Xbox-ra, és egy harmadik az új PS-re. Az eredmény majdnem ugyanaz, csak a befektetett munka háromszoros.
Na most ezeket ki kell kísérletezni, és például tökéletes alany itt egy játék. Arra megnézik, hogy miképp működik a rendszer, esetleg hoznak bele egy-két effektet, amikor úgy látják, hogy jó, így kipróbálják élesben is. Ezért érdemes számukra most a DX12-n maradni. A Radeon Rays 4.0 egyelőre alkalmas arra, hogy a DXR intrinsics módot bevessék. Később lesz Vulkánra is ilyen, sőt, a Vulkan API-ra még az egyedi bejárásra vonatkozó Radeon Rays 4.0 mód is átmenthető, mert a DirectX 12-vel ellentétben a Vulkan támogatja a programozható bejárást, amit a processzormagok minden PC-n el tudnak majd végezni, nem számít, ha a GPU nem támogat programozhatóságot erre vonatkozóan. Ebből a szempontból a Vulkan egy komplettebb rendszer, ami figyelembe veszi, hogy ma már azért bőven vannak 16-64 magos CPU-k PC-n, amik nem kicsit tempósak. Ezekben olyan erő van, hogy ki tud váltani egy komplett fixfunkciós hardvert is a programozható bejárást nem támogatók GPU-kon belülről. Mire erre készítenek majd szoftvereket, addigra már 128 magnál is járhatunk asztali szinten. Nem véletlen, hogy ez bekerült a Vulkan API-ba, figyelembe vették a szabványalkotók, hogy az elkövetkező években komoly "magrobbanás" lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Milka 78
nagyúr
válasz huskydog17 #41756 üzenetére
Ehhh...very high 8700k, ultra 9700k...gratulálok annak aki ezt írta
-
GodGamer5
addikt
válasz huskydog17 #41811 üzenetére
Szomorú, hogy ezt így kiadhatták. Ráadásul a prevgen konzolos verziót vették alapul. A Digital Foundry-s elemzés után elég elszomorító az egész.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
mlinus
őstag
válasz huskydog17 #42036 üzenetére
Ezt az onrushos csapat csinálta, akik az elkaszált evolution gárdából mentek át a codemastershez.
nem igazán van tapasztalatuk pc körben, ez látszik...
-
válasz huskydog17 #42039 üzenetére
Kiegészítés:
E szerint az Ultra beállítás FullHD-ban kb. felezi a tempót (High-hoz képest) ray tracing nélkül! Mi lesz itt, ha ray tracing is lesz a játékban? Jesus!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #42040 üzenetére
A legtöbb játékban az Ultra és a High között nem sok a különbség Az Ultra jelenléte azért szükséges, hogy megvegyék a legerősebb kártyát az emberek vagy Pistike menőzhessen, hogy neki Ultrán fut, aztán a játékban 150km/h-val repesztve meg úgy sem lát különbséget. Dirt Rally 2.0-ban is minimális a látvány különbség az Ultra és a Medium-High között, de az fps-t azt eszi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz huskydog17 #42293 üzenetére
De az ünnepi szezont tartani kell, januárban meg tavasszal már késő indulni, nem?
Addigra a covid eltörölheti a fizetőképes lakosságot is akár, meg hol lesz a hype?[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Raymond
félisten
válasz huskydog17 #42293 üzenetére
A 3070-bol a 6800-asok megjelenese elotti ket hetben volt mar nagyon sok aranylag normalis aron is (599-699EUR) de amint megjelent a 6800-as sorozat es lattak az emberek hogy nem kapni el is ment az osszes 3070, mar csak a pofatlanul dragak vannak megint raktaron.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Egon
nagyúr
válasz huskydog17 #42293 üzenetére
Hát igen. A két gyártó között alapvetően az a különbség, hogy az nV (egyes vörös szemüvegesek szerint) a 3000-res szériával elkövette az évtized paper launch-ét, míg az AMD 10 éve követi el (szinte folyamatosan) ezt...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Locutus
veterán
válasz huskydog17 #42340 üzenetére
Attól még mondjuk nem lényegtelen info, nem veszi meg mindenki a legdrágább procit csak ezért.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
félisten
válasz huskydog17 #42422 üzenetére
melyik részére gondolsz hogy nem kaptak?
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz huskydog17 #42424 üzenetére
jah értem , azt hittem a szoftverhez lehet korlátozottan hozzáférni.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yutani
nagyúr
válasz huskydog17 #42424 üzenetére
De lehet, csak 100-150k-val drágábban. A hülyének is megéri...
#tarcsad
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #42427 üzenetére
Többeknek van már itt a fórumon. Ha megfizeted az árat, akkor mindkét gyártó VGA-it be lehet szerezni, de olyan drágák, hogy sokan nem fizetik meg. Megjegyzem nagyon helyesen teszik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yutani
nagyúr
válasz huskydog17 #42427 üzenetére
Élő hirdetés az oldalon:
SAPPHIRE AMD RADEON RX 6900 XT GAMING GRAPHICS CARD WITH 16GB GDDR6: 560.000,- Ft
SAPPHIRE NITRO+ AMD RADEON™ RX 6800 XT OC SE GAMING GRAPHICS CARD WITH 16GB GDDR: 440.000,- Ft
SAPPHIRE NITRO+ AMD RADEON™ RX 6800 OC GAMING GRAPHICS CARD WITH 16GB GDDR6 LITE: 375.000,- Ft
Egy 220k-s 6800-ért 375k-t adni mennyire okos dolog. Jó, nem ref kártya, legyen 570 helyett 650 dollár, de az is csak 250k.Egészen elképesztő, mi folyik a világban most.
#tarcsad
-
Yutani
nagyúr
válasz huskydog17 #42430 üzenetére
Nem használt, hanem új, de seftelős. Erről beszélt Abu, hogy hozzá lehet jutni, de fizessen másfélszeres árat az, akinek két anyja volt.
Nem tudom, a boltokba mennyi érkezik, de attól sem lennék meglepődve, ha az a néhány, ami jön, meg sem jelenne a kínálatban, hanem egyből az ilyen sefteseknél landolna valamilyen oknál fogva.
#tarcsad
-
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #42433 üzenetére
Úgy tűnik, hogy az NV-t nem érinti rosszul a szabvány kód sem, pont ugyanúgy fut, mint a kiterjesztésen keresztül.
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #42586 üzenetére
De ha valóban ennyire súlyos az alapanyaghiány, akkor annak nagyon súlyos következménnyel kellene mutatkoznia a gyártók eredményein.
Tehát az EVGA hogyhogy nem megy csődbe, amikor lepkefing mennyiséget tud értékesíteni, mert lepkefing mennyiséget kap?
Az nvidiának áll a pénze a legyártott lapkákban, amit nem tud eladni, mert nincs hozzá GDDR6, vagy valamilyen más alkatrész. Csökkenő bevételeket és milliárdos veszteségeket kéne látnunk. Nem?Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
tisztelturam
tag
válasz huskydog17 #42631 üzenetére
Magyarul aki most drágának hiszi a 300k feletti 3070eket meg 350k-s 6800-ak ,ne higgye később se lesznek olcsóbbak.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #42694 üzenetére
Ez nem a leképezőn múlik. Attól függ az egész, hogy építenek-e be olyan játékmenetbeli elemet, ami igényel komolyabb szimulációt. Ha nem, akkor felesleges ezekre erőforrást pazarolni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kolbi_30
őstag
válasz huskydog17 #42706 üzenetére
Neki mindeggy ki veszi...Nem ertetek vannak, hanem a profitert..Ezt kene felfogni.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #42708 üzenetére
Mit számít ez? A valóságon nem változtat, ha elrejtik egy függöny mögé.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Kolbi_30
őstag
válasz huskydog17 #42708 üzenetére
Mit foglalkoznak vele. Úgyis meg veszik a terméket, Pr meg senkit nem érdekel.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
félisten
válasz huskydog17 #42706 üzenetére
Elkeserítő.
[link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yutani
nagyúr
válasz huskydog17 #42747 üzenetére
Nehéz úgy nőni, ha nem tudják a termelést fokozni. Az NV eleve nagyobb számokkal játszik, és hiába van nekik is problémájuk, ezt eredményezi.
#tarcsad
-
Egon
nagyúr
válasz huskydog17 #42747 üzenetére
Béna nV csak az utolsó előtti a dGPU piacon, bezzeg az AMD elcsípte a 2. helyet!
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #42747 üzenetére
Igazából nem tudom, milyen adatokból dolgoznak.
Vajon ebbe beleszámít az is, amit az nvidia vagy valamelyik partnere konténerben szállít bányászatra, vagy esetleg saját maga használja arra a célra?
Az AMD kínálatára mindenképp hatással van a TSMC által biztosított / AMD által lefoglalt kapacitás. Ha így nézzük, az nvidia jól döntött, hogy a Samsunghoz ment, hisz látjuk, hogy még az újraindított régi gyártósorokról lejövő termékekre is nagy a kereslet.Összességében azt gondolom, hogy a piaci részesedés nem a kártyák - hardveres vagy szoftveres - jóságát reflektálja, hanem a kínálati viszonyokat.
A piac egésze növekedett:
"The PC GPU market shipments increased by 20.5% sequentially from last quarter and increased by 29.1% year-to-year."
Ebben benne vannak az IGP-k is"The overall PC market increased by 30.25% quarter-to-quarter and increased 35.76% year-to-year."
"notebook shipments exceeded 230 million units for the first time"
Ez egy elég érdekes mondat:
"Ethereum, the best-suited coin for GPUs, will fork into version 2.0 very soon, making GPUs obsolete. A person would be very foolish to invest in a high-end, power-consuming AIB for crypto-mining today.”Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Gainka
őstag
válasz huskydog17 #42758 üzenetére
Köszi, hát, igy elég kilátástalannak tünik igy, legalább is a közeljövöre nézve.
-
Laja333
őstag
válasz huskydog17 #42747 üzenetére
Kétlem, hogy a Q4 eredményt bármennyire is befolyásolt a RDNA2/Ampere, ugyanis nem igazán voltak beszerezhetők ebben az időben.
És ahogy elnézem, Q1 '21-et sem nagyon fogják. -
Raggie
őstag
válasz huskydog17 #42804 üzenetére
Egyáltalán nem a procikat hasonlította össze. Az nVidia és az AMD grafikus drivereinek a CPU overhead mértékét akarta demonstrálni. Csak azért került bele a tesztbe az i3-as, hogy megnézze intellel is jelentkezik-e ez a probléma.
Egyáltlán nem arról szólt a teszt, hogy melyik 6 magos Rzyen hogyan teljesít a4 magos i3-as ellen. Azért ez a proci került bele a kékektől, hogy biztosan proci limit legyen. Nem értelek titeket...Clint Eastwood FTW
-
Raggie
őstag
válasz huskydog17 #42807 üzenetére
Az 5600X pont azért került bele, mert ott már nincs procilimit... értelmezitek is a tesztet vagy csak nem tetszik mert nincs benne elég intel?
Azt, hogy milyen a driver overhead procilimtes szituációban meg lehet mutatni alacsonyabb számítási kapacitású bármilyen procival. Ezt megtette. Majd mivel ezek történetesen Ryzenek voltak még belevett egy intelt is, hogy megnézze, hogy azon is jelentkezik-e(igen). Ennyi.
A lényegi összehasonlítás azt nézte, hogy kis számítási kapacitású processzorról egyre jobbra váltva hogyan változik a driver overhead az nvidia és az amd vga driver esetén. Ezt is megtette.
Lehet hogy belevehetett volna több intel procit is, de csak kb ugyanolyan csíkból lett volna több. Az arány ugyanaz maradt volna, mert a számítási kapacitása nagyjából ugyan az lett volna. De attól, hogy ezeket nem vette bele még nem lesz szar a teszt. Csak max nektek nem elég részletes.
A lényegen, hogy megmutassa a VGA driver overhead-et procilimet szituációkban ez nem változtat.[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
bozont
veterán
válasz huskydog17 #42810 üzenetére
Ha végig sem nézted a videót akkor mi alapján kritizálod?
Ez még mindig nem egy proci teszt, hanem arról szól hogy az adott nV és AMD kártya hogyan viselkedik proci limites környezetben. Azért csak egy i3 került bele Intel oldalról, mert annyi is elég arra hogy kiderüljön mennyire gyártóspecifikus a dolog. És ez az adatsor amit a videóban mutat csak töredéke az egésznek, ami megtalálható a Patreon előfizetőknek (gondolom majd később kikerül ez valahová). De ezt is elmondta a videóban.
Az jól látszik hogy az AMD vga-k jobban viselik a cpu limitet. -
Raggie
őstag
válasz huskydog17 #42810 üzenetére
Könyörgöm, teljesen mindegy, hogy melyik processzorral van létrehozva a procilimit. Ha procilimit van akkor az van...
Clint Eastwood FTW
-
keIdor
titán
válasz huskydog17 #43635 üzenetére
Helyes, mert katasztrófa, amit a két régi már művel.
Ugyanakkor az Intel sem az olcsó árakról ismert. Ha nyeregben érzik magukat, akkor vastagon fog a ceruza.
Most ők itt új belépők lesznek és biztos lesz jó árazás, de majd a harmadik vagy negyedik generációra már ezek is beállnak 1200-1500$-ra szerintem. Ha jók lesznek.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
tisztelturam
tag
válasz huskydog17 #43635 üzenetére
De jó lehet bányásznak lenni...3 féle agyondrágitott cuccot tudnak majd felhajtani maguknak
-
zsid
senior tag
-
félisten
válasz huskydog17 #43793 üzenetére
[Far Cry 6's PC System Requirements Are Brutal for Ultra Quality Gaming]
Minimum Requirements for 1080p 30 fps Low Preset
AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-4460
AMD Radeon RX 460 / Nvidia GeForce GTX 960
4GB of VRAM
8GB of RAM (Ubisoft recommends a dual-channel setup)
60GB of Storage
Windows 10 64-bitRecommended Requirements for 1440p 60 fps Ultra Preset
AMD Ryzen 5 3600X / Intel Core i7-9700
AMD Radeon RX 5700 XT / Nvidia GeForce RTX 2070 Super
8GB of VRAM
16GB of RAM (Ubisoft recommends a dual-channel setup)
60GB of StorageWindows 10 64-bitUltra Requirements for 4K 30 fps Ultra (Presumably With Ray Tracing)
AMD Ryzen 7 3700 / Intel Core i7-9700
AMD Radeon RX 6800 / Nvidia GeForce RTX 3080
10GB of VRAM
16GB of RAM (Ubisoft recommends a dual-channel setup)
60GB of StorageWindows 10 64-bit"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz huskydog17 #43793 üzenetére
Hát jah . Nvidia is tolta mondjuk ezt a dumát.
Inkább ismernék be mindkét félről aztán tiszta lap lenne, mint itt titokban tolják ki a bányába a cuccot ,a sajtónak meg megy a sírás hogy még 1 évig kitart a hiány.
Gondolom így többet keresnek rajt mert az emelt haszon az övék, nem a kerekedőké, illetve az összes AIB partneré. Gondolom a bányászok meg köztes áron veszik meg a sklaper ár és MSRP ár között. Mindenkinek win -win kivéve a gamerek.A ki gyártja amúgy az AMD-nek a saját kártyáit? Mert ha jól tudom Nvidiának a HP, amiket így zacskóban szoktak kitolni raklapon nekik.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
válasz huskydog17 #43796 üzenetére
a bal es a jobb oszlop RT ON alatt lehet fel lett cserelve, ld a 6800 a 6900XT fole kerult specre
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raggie
őstag
válasz huskydog17 #43796 üzenetére
Egyébként az nem olyan rossz, hogy a Vega-val meglesz az 1080p 60 FPS ultrán.
De az utolsó két oszlopban a két AMD kártya szerintem is megcserélődött.Clint Eastwood FTW
-
koko52
veterán
válasz huskydog17 #43796 üzenetére
A 3070-et ugyan úgy kiszolgálja egy sima 3600 mint az 5600xt, GPU limites 1440p-n.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
AsakuraDave
őstag
válasz huskydog17 #43796 üzenetére
Nah pontosan ezért nem tud az AMD "kitörni". FC6 mint FŐ húzócím?!?! Már a legelső trailer ami ingame volt lehetett látni, hogy ez elég tré lesz... WoW, Godfall, Dirt 5, FC6 ilyen címekkel mit akarnak???? Godfall, Dirt 5 kb 0 marketing volt soha nem láttam, nem dobta fel semmi ezeket és megjelenéskor is max 1-2 IGN, Gamespot reviewt láttam csak de másnap már eltüntek a süllyesztőbe. WoW meg hát oké, hogy elvileg milliós játékos közönség de ahhoz nem kell semmi extra gép meg a mostani balhé miatt kb mindenki hagyja ott a francba, Ubisoft is hasonló cipőbe jár, hogy munkahelyi dolgok miatt esnek a részvények és megitélések meg alapból lerágott csont minden játékuk eléggé csak a lehúzásra mennek így az FC6 se lesz másképp... Pont ilyenek mögé áll be az AMD...
Menjetek fel a youtube-ra nV-nek 2 fő csatornája van az NVIDIA és NVIDIA GeForce, az egyiken főleg technológiai videók másikon meg játék bejelentések, supportok stb. Összesen majdnem 2M feliratkozóval. Ezzel szemben AMD 1 csatorna 500k feliratkozóval és 1-2 perces hardver marketinges videókkal... Pedig az AMD-nek van CPU,GPU és ott vannak a konzolok akkor hogy tudnak ennyire 0 marketing munkát végezni mikor nekik 2-3x annyi anyaguk lenne???
*szerk.: Pont most raktak ki egy új [videót] FC6 -ról, oké a látványvilág nagyon fasza de az eddigi gameplay trailerek, főleg ahol látni a karakter modellek és animációkat eléggé lerombolják az amúgy szép kidolgozott játékteret. Meg ezek az állatokkal való interakciók, ha minden mást olyan szépen kidolgoztak akkor annak a csóri pelikánnak a feje miért olyan mintha baltával vágták volna körbe meg úgy mintha fele annyi poligonból és 1/2 textúra minőség lenne rajtuk.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
félisten
válasz huskydog17 #43894 üzenetére
szép munka
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gainwardgs
addikt
válasz huskydog17 #44101 üzenetére
Csak szokásos ubisoft
-
Kolbi_30
őstag
válasz huskydog17 #44101 üzenetére
eleg gagyi ahogy kinez ..
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
félisten
válasz huskydog17 #44104 üzenetére
Tökéletes meglátás. Már a Fc3 ban is össze vissza kellett hackelni .
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs