- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
válasz huskydog17 #29912 üzenetére
Ez elég soványka így, pláne ha a fogyasztást is mellé tesszük.
Az 56-os még jó vétel lehet, ha vlaki 2-3 évre tervez kártyát fullHD-re, akkor mindenképpen jobb választás, mint a 1070 (persze megint csak a fogyasztás kérdése ugye..)Kíváncsian várom, hogy jövőre hova kerül a palettána Vega, ha megjönnek a Volta kártyák.
Gyanítom, hogy még az újítások bekapcsolásával is kb. ugyanez lesz a helyzet, vagy még rosszabb. És azoknak a nagy részét már a Volták is tudni fogják.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
#45997568
törölt tag
válasz huskydog17 #29931 üzenetére
Nem haboru ez h uralni kelljen barmit is
A jatek jol lett optimalizalva, 4-5 eves vasakon is jatszhato.
-
veterán
válasz huskydog17 #29931 üzenetére
Van olyan amiben nem?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #29946 üzenetére
Érdemes a Windows Store verziót tesztelni. Az sokkal gyorsabban fut, mivel az az Xbox One direkt portja. A Steam verzió nem kapta meg ennek az optimalizálásait, mert a Microsoft az UE módosításait csak a saját boltjába kerülő verzióhoz engedte használni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Shing
őstag
válasz huskydog17 #29980 üzenetére
Bitch please. Egy 8 éves, akkor is csak középkategóriába szánt HD5770 simán hozza a játszható szintet low/HD-ban [link]
(Mondjuk a Film Grain+CA-t nem tudom miért kellett bent hagyni, de annyi talán nem eszik sokat, csak pont semmi értelmük) -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #29980 üzenetére
Konzolokon is a legmagasabb szintű eléréssel fut. Eredetileg nem ezt a motort használta volna a második rész, de végül nem cserélték le, mert nagyobb probléma volt a tartalom hatékony tervezése. Viszont ezt a motort eredetileg a PS3 és az Xbox 360 limitjeire tervezték, így sosem kapta meg az újabb explicit API-k támogatását. Ezért is fut nagyon jól mindenen, mert technikailag egy prev-gen játék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
aktív tag
válasz huskydog17 #29988 üzenetére
Én highest grafikai beállításon nyomtam, iszonyat hangulatos, előrendelés is lesz belőle, viszont tényleg régebbi hatású a játék. Nem csúnya, habár egy Crysis azért szebb nála, viszont simán rávágnám, hogy ez ~2012-es szint. Viszont a fények marha jól meg lettek csinálva.
PS4 Pro és Xbox One X valószínű futtathatná magasabb FPS-sel, de multis játékoknál nem lehet eltérő FPS a konzolok közt. (Mármint Xbox One - Slim - X és PS4 - Slim - Pro.)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #29988 üzenetére
A konzolok lockolva van a frame rate. Méghozzá azért, mert az Xbox One stabilan annyit tud Dirext3D 11.x API-val, amin fut a játék. Minden erősebb konzolon ehhez van állítva a sebesség, akkor is, ha sokkal erősebb a gép. A grafikai skálázás is limitált, mert 2012-es a motor. Nem volt elég idő a régi motor leváltására. Emiatt elég kopottas a grafika, de úgysem ez számít.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30065 üzenetére
A HPG-n volt róla szó, hogy a Microsoft UE4 verziója jó 50-60%-kal gyorsabb, mint az alap UE4. Ez ilyen nagy átlag. Bizonyos körülmények között kisebb a különbség, de esetenként akár két és félszeres is. Az ARK-ba ebből a verzióból emelték át az optimalizálást.
Ettől még a Vulkanon futó Linux verzió gyorsabb.
Egyáltalán nem volt katasztrófa. A Quantum Break azzal küzdött, hogy a legtöbb DX12-es játékkal ellentétben a fejlesztők nem hagyományos bindinget használtak, hanem elsőként rámentek a bindlessre. Azt sajnos nem tudták, hogy ilyen körülmények között nem működik az NV D3D12-es implementációja. Viszont AMD-n és Intelen jó volt a kód. Igazából már NV-n sem olyan katasztrofális, mivel azóta javult a meghajtó, de a régi implementációval tényleg nagyon szar volt. Ezért viszont nem a Remedy a felelős, ők csak jóhiszeműen kihasználták a D3D12 egyik fő újítását, bízva abban, hogy a piacon lévő hardverek hatékonyak vele.
A Steam verzió azért kapott DX11-et, mert az NV kérésére visszatértek az eredeti motorstruktúrára, mivel a GeForce egyszerűen nem alkalmas ezekre a modernebb bekötésekre. Emellett utólag kiderült, hogy a Steam verziónál minden gyártó külön paraméterezhette az effekteket, hogy ebből se legyen gond. Ezért van nagy különbség a képminőségben az egyes hardverek között.
Az meg, hogy szebben futott relatív. Intelen és AMD-n még mindig a D3D12-es verzió a jobb. Esetenként jelentősen.
Az nagyon tipikus egyébként, hogy a GeForce architektúráknak egyszerűen nem fekszik a bindless, illetve az a fajta motorstruktúra, amivel ez elérhető, mivel lezárja a hardverbe épített összes fast pathokat. Az Intel és az AMD architektúrák viszont pont erre vannak tervezve, memóriaalapú rendszerként működnek (az Intel ezt csak brute force-ból emulálja, de kétmillió slot van beépítve tehát az eredmény ugyanaz) kevés fast path, és kigyúrt általános pathok.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30147 üzenetére
High-Performance Graphics. Egy rendezvény volt, ahol Tim tartott egy előadást.
[link] - Itt fog megjelenni, amint engedélyt adtak rá. Lassan kerülnek fel az anyagok. Elvileg a keynote Q&A session is felkerül, ott volt erről szó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30184 üzenetére
Megkapta, de PC-hez, egészen konkrétan sok memóriához vannak tervezve az assettek. Ezekkel nagyon nehéz mit kezdeni. Emiatt mindegyik konzolon virtuális memóriával fut a játék, holott az AAA játékoknál egyáltalán nem ez a jellemző. Ezt a módot leginkább az indie játékok választják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30188 üzenetére
Dehogynem gyorsabb. Azért kapta meg, mert kellett hozzá, hogy egyáltalán értékelhető sebességgel fusson a játék. Gyárival jó ha meglenne a 15-20 fps.
A virtuális memória ahhoz kell, hogy az OS kezelje a memóriát, mert az ARK motorja olyan régi, hogy nincs felkészítve arra, hogy közvetlenül kezelje azt, illetve nem elég az 5-6 GB közötti memória a futtatáshoz. Amikor elkezdték a játékot tervezni, akkor nem multiplatform projektként láttak hozzá, hanem PC-sként. Innen konzolra portolni két lehetőség van. Elfogadják, hogy szarul fog futni, vagy nulláról újrakezdik. Na most mi egy olyan stúdióról beszélünk, akik konkrétan alpha készültségi szinten adták ki a játékot PC-re is, mert elfogyott a pénz.
A fix hardver abból nyeri a hatékonyságát, hogy nem az OS kezel sok mindent, hanem maga az alkalmazás. Ha ezzel nem él a program, akkor a konzol előnye semmis. Ez független az API-tól.
A Microsoft és a Sony a közvetett memóriaelérést leginkább a pici indie címeknek szánja, ahol igazából mindegy, hogy az OS hatalmas többletterheléssel kezeli a hardvert, mert alig csinál valamit a program. Az AAA projektek szinte kivétel nélkül a közvetlen memóriaelérést használják.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30190 üzenetére
Nem lehet lemérni, mert régi az ARK PC-s portja által használt leképező. Olyannyira, hogy akkor még a konzolokat nem is támogatta a motor. Azt alakítják folyamatosan és a motor más részeit cserélgetik a moddolhatóság miatt. Viszont a leképezőhöz nem nyúltak már lassan két éve, mert sok galibát okoz, és át kellene alakítani rengeteg dolgot miatta, amire se idő, se pénz. Ezért sem lett a beígért DX12-ből semmi, mert arra akarták cserélni a felhasznált RHI-t, csak közben kiderült, hogy nem lehet, ugyanis az UE4 annyira átalakult a DX12 támogatással, hogy nem lehetett egy szimpla pipával DX12-síteni, igen komoly munka kellene hozzá.
Xboxon és PS4-en csak azért fut, mert a Microsoft és a Sony átírta, hogy egyáltalán támogassa a gépeket. A Microsoftnak azért volt egyszerűbb a dolga, mert nekik van egy saját UE4 verziójuk, így sok kódot tudtak abból átemelni. Ha szimplán ráengednéd a PC-s ARK leképezőjét a két konzolra, akkor az meg sem nyikkanna rajtuk, annyira régi. Nem léteztek még ezek a gépek, amikor az érintett RHI-t elkezdte kidolgozni az Epic.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30193 üzenetére
Annyi van, amit mondtak a HPG-n, de az nem konzolos mérés.
Csak azoknak egyszerű, akik a 4.7-es RHI-t használtak. Ezalatt igen komoly munka lehet a váltás. Ezért nen kapcsolgatják be a támogatást a régi UE4 játékokra. Annak a checkboxnak feltételei vannak.
A Caffeine modernebb RHI-n kezdett, neki egyszerű voltMint írtam, muszáj átírni a konzolokra, mert az UE4 az Xbox One és a PS4 támogatását egy későbbi RHI-ben vezette be.
Szerintem a Switch támogatása jelen formában nem megoldható. Ahhoz mindenképpen egy teljes engine update kell. Azt bevállalva még realitás is lehet egy Switch port, de komoly munka lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #30193 üzenetére
Caffeine lesz az..... Az tény hogy az ARK egy mocsok mod elcseszett cucc,de nem kéne összevetni sebesség téren egy 2x2-es zárt terekben játszódó cső fps-el egy Open World game-et. Az open World-be csöppet többet kell számolni a rendszernek....
Nem támadásból meg rosszindulatból mondom csak egy ferrarit ne vessünk össze egy trabannttal csak azért mert mind a kettőnek 4 kereke van...
Next PC Upgrade: 2022
-
aktív tag
válasz huskydog17 #30193 üzenetére
Ó dehogynincs pénz probléma. Az ARK-ot fejlesztő cég egyik alapítója miatt beperelték a céget (elvileg egy ideig nem dolgozhatott volna más játékon, de az ARK-kal csak megtette), a peren kívüli megegyezés meg $40 millióba fájt nekik, többek közt ezért is lett kiadva még early access alatt az első kiegészítő $20-os áron.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #30369 üzenetére
Elkepeszto a 970 de az 1080 sem kutya, a vega meg...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30369 üzenetére
Ebben semmi csoda nincs. A Project Cars 2 az egy az egyben a Project Cars. Semmit sem fejlesztettek rajta technikailag. Persze ennek az oka a Bandai Namco Entertainment. Ők döntötték el, hogy kiadják ugyanazt még egyszer.
Eredetileg egyébként ez a Madness Engine új verziójával jött volna, amit anno nagyon ígérgettek, hogy DX12 leképezőt is támogat, de nem lett belőle semmi. A Bandai Namco a technikát háttérbe helyezte, és csak tartalmat kért. Emiatt a korábbi motor korlátjai ugyanúgy megmaradtak, így továbbra is tudna jó 30-40%-ot hozni a DX12, ahogy azt korábban ígérték, csak sosem adták ki.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
válasz huskydog17 #30369 üzenetére
Lassan két kezünkön se tudjuk összeszámolni az elmúlt két év "mégsem jött be" kategóriás AAA játékait...
Minden ilyen reviewnél ki kéne rúgni egy újabb embert az AMD-től...Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #30460 üzenetére
Jól látom, hogy még a tesztrendszert sem publikálták?
-
Televan74
nagyúr
válasz huskydog17 #30460 üzenetére
Mi ebben a meglepő,hogy ezt így kell tálalni.Tudjuk az NV mindenhol és minden kategóriában jobb és olcsóbb.Éljen az Nvidia, éljen a király!
A passzív GT1030 kifejezetten tetszett, főleg úgy hogy LP is lehet.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
bertapet11
tag
válasz huskydog17 #30460 üzenetére
Pedig korábban egy ilyen csodás jóslat is elhangzott a 1030-cal kapcsolatban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30472 üzenetére
Igazából a Quake Champions esetében az is gond, hogy még nincs kész. Azért nem törődnek vele ma a cégek, mert a kiadás előtt a mostani leképezőjét lecserélik. A Rainbow Six Siege azt az AnvilNextet használja, amit az AC: Unity kapott meg. A PuBG nem annyira rossz, csak nem rakták még bele az új UE verziót, így nagyon le van maradva technikailag. De előbb-utóbb lesz egy nagyobb frissítés. Valszeg az EPIC 4.19-es verziójára várnak, ami hozza a mainline Vulkan támogatást. Esetleg a 4.20-as verzióra is frissíthetnek a többszálú RHI miatt.
Amit írtam ott az nem jóslat volt. Konkrétan egy gyártói mérés a BF1-gyel medium grafikán, és pár szintetikus teszttel. Ha megnézed a GT 1030 ma sem erős BF1-ben. Lásd cain69 hsz-e.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #30472 üzenetére
Amúgy az RX550 ára tényleg nagyon rossz, mert alig drágábban ott a 2GB-os RX560, ami jóval gyorsabb. Az RX550-nek is GT1030 árban kéne lennie, mert így nem igazán szól a vétele mellett ok.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #30479 üzenetére
Az idevágó részlet, hogy a Ryzennél marad bőven erőforrás a driver okosságait is futttatni a játék mellett, míg egy i3 hiába tud gyorsabb lenni bizonyos, kis terhelésű feladatokban, ha azok mellett egy pillanatnyi szabad processzoridő is marad.
A személyeskedő részekre inkább nem reagálnék, de nagyra értékelném, ha a továbbiakban megtartanád magadnak.
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #30724 üzenetére
Ezt is meg kell venni a patchek miatt.
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #30727 üzenetére
En is, a teljes jatekot kell megvenni, mas modon nem lesz patchelt verzio.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30727 üzenetére
A demó régebbi verzió, mint a teljes játék. Szóval ahhoz nem, hogy patch nem lesz, de még rosszabbul is fut, mint ami kijött.
(#30731) TTomax: A G-Sync lehetséges, de ahhoz támogatni kell a drivernek a swapchain API-t, amin keresztül a Microsoft kezeli a variálható frissítési frekvenciát az UWP programokban. A Win32-es direkt elérés itt nem lehetséges, vagy a swapchain API vagy semmi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #30739 üzenetére
Már az hogy only M$ $toreba jönnek a címeik elég nagy öngól, ennél lejjebb már nincs.
Abu85: Nagyon unalmas már ez a 3 hónapozásod a demókkal kapcsolatban....Mikor jelent meg a game? Mikor jött a demo? Kérdés van még?
Attól hogy barom állatok és nem képesek a full game-et limittel ellátni nem kell más baromságokkal takarozni nekik...Így is egy dolog jön le leszarják ,hogy az emberek mit gondolnak róluk és a játékukról csak tetszelegni akarnak annak tükrében hogy igen hősök vagyunk adtunk ki demót.[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30739 üzenetére
Szerintem nagyon sokan nincsenek tisztában, hogy a demó elkészítése mekkora teher. Egy ilyen AAA címnél, ha nem vonnak be egy alternatív csapatot, akkor egy demó három hónappal tolja meg a teljes játék kiadását. Emiatt szokás azt csinálni, hogy kiválasztanak egy stabilan futó verziót a gold előtt két-három hónappal és arra csinál egy demót pár fő. Ezzel lesz próbaverzió és nem csúszik az eredeti játék sem. A másik lehetőség, hogy nem lesz demó, de az, hogy a demó is ugyanaz legyen, mint a teljes játék csak pár hónappal a teljes megjelenése után lehetséges.
(#30740) Crytek: Akár a Steamben is megvásárolható lenne, ha a Valve beépítené az UWP támogatását. Ha a technikai akadály elhárult, akkor onnantól kezdve az egész már egy üzleti kérdés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30745 üzenetére
Az indiek nem 100 GB-os programokat fejlesztenek, még csak ennek a tizedét sem. Egyébként nem a pénz a probléma, hanem az idő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30749 üzenetére
Mi a normális? Ezek a játékok adatra építenek. Minél több autó van a Forzában, minél több pálya, minél nagyobb részletesség, minél jobb textúrák, minél nagyobb felbontású videók, annál több helyigénye lesz. És ilyen nagy projekteknél tartani határidőt rendkívül nehéz. Nem véletlen, hogy a demót a legtöbb AAA cím inkább hanyagolja. Nincs rá idő.
Kezdjük ott, hogy a játékosok 93%-a nem is nyúl hozzá a grafikai beállításokhoz (ez friss adat az NV-től). Nem is nézik meg a sajtó méréseit. Egyszerűen nem érdekli őket. Ez a sajtónak is egy problémája. Rendkívül szűk az a réteg, amely egyáltalán tudja azt, hogy a felbontás átállítható egy játékban. A nagy többség, mondjuk úgy, hogy 10-ből 9 ember nem tudja, hogy mi az az fps. Ez a réteg ráadásul bővül, mert ma már a fiatalokat eleve úgy nevelik, hogy dobd be a lemezt a konzolba és play. Szóval ha a vásárlók többségét nézzük, akkor őket marhára nem érdekli az, amiről én írok, de az sem amiről te.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Egon
nagyúr
válasz huskydog17 #30833 üzenetére
Érdekes teszt. A középmezőnyben picit talán furcsa eredmények születtek néhol (főleg a 970 teljesít várakozáson alul, de AMD fronton is vannak vitatható értékek), ugyanakkor az élmezőnyben a megszokott erősorrend fedezhető fel (a kis Vega és a 1070 között gyakorlatilag nincs különbség).
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
sakal83
addikt
válasz huskydog17 #30836 üzenetére
A nagy AMD hype alatt sikerult elerni; hogy a mindig olcsobb es ezert szimpatikus AMD szep csondban az olcsonak nem mondható Nvidia arazasa fölé ment de legalabb nem is gyorsak a vgai...
Mar csak az AMD fanatizmust nem ertem. Sokaig az volt a mondás hogy a gonosz nvidia magas árakat csinal mert monopolhelyzetben van.
Most akkor mi az előnye az AMDknek?
[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz huskydog17 #30918 üzenetére
Látom CPU -ban nem nagy a szórás.De hogy a GTX980Ti minimuma alatt van az RX580 átlaga,na az már érdekesebb.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Pug
veterán
válasz huskydog17 #30949 üzenetére
Hát ez a játék konkrétan ronda...
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #30952 üzenetére
Mert azzal van tapasztalatuk. Sztem jol nez ki es jol is fut nalam.
-
Valdez
őstag
válasz huskydog17 #31035 üzenetére
Teljesen mást mutat a két teszt.
-
Televan74
nagyúr
válasz huskydog17 #31048 üzenetére
Úgy látszik lassan kifizetődik a sok mag/szál. Vega56 sem annyira rossz a játékban,de azért látszik merre lejt a pálya.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Firestormhun
senior tag
válasz huskydog17 #31048 üzenetére
Van már Wolfi 2 benchmark is:
Vega 64 és 1080 mérési hibahatáron belül teljesítenek egymáshoz képest, úgy hogy az NV-nek még nincsen game ready drivere a játékhoz és még a vega specifikus dolgok is be vannak kapcsolva.
...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #31055 üzenetére
Én a review guide alapján írom ezt. A deferred renderinget azért rakták bele, mert az utóbbi időben jöttek olyan "binning" architektúrák, amelyeknek ez jobban fekszik. Ilyen a Maxwell, a Pascal és a Vega. Ezek ezen a beállításon nyernek. Elképzelhető, hogy a többi architektúra veszít rajta, de most őszintén ez kit érdekel? Úgyis a legmodernebbeket nézi mindenki. Csak azért hülyeség kikapcsolni valamit, mert a Kepler/GCN1/2/3/4 ettől egy picikét lassabb lehet, a modern hardverek viszont komolyabbat ugranak tőle.
Csak a Kepler és Maxwell esetében érdemes ezzel élni, mert a GPU-culling aszinkron compute-tal valósul meg, és ezt a Pascal már támogatja Vulkan alatt. Azt pedig sajnos nem jegyzik meg, hogy ha ezt kikapcsolod, akkor erősen ajánlottá válik a hat-nyolcmagos proci is, mert a CPU futtatja le AVX-en azt a sok vektormatematikai számítást, amit a GPU csinál aktivált móddal. Mivel a legtöbb embernek négymagosa sincs, így még az is lehet, hogy Kepler/Maxwell esetében is gyorsabb marad a bekapcsolt állapot. A végleges verzióra én ezt jobban kifejteném a menüben, mert túl általános, hogy az NV-n ki, az AMD-n be. Valójában nagyon konfigurációfüggő, hogy mi az előnyösebb. Az persze világos, hogy a PCGH nem futott teljesítményproblémába 16-szálas core i7-6900K-val, amit még fel is rántottak 4 GHz-re, csak kételkedek benne, hogy a felhasználóknak is ilyen gépük van otthon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #31058 üzenetére
Akkor nem végleges kódjuk van, mert ~5%-ot gyorsít a deferred a binning architektúrákon. A többin ~1-2%-ot lassít. Azért van kikapcsolva, mert a régebbi hardvereken lassít egy picit, amelyek amúgy sem elég gyorsak, míg azokon gyorsít, amelyek újak, és alapból elég gyorsan számolnak. Viszont az új architektúrákhoz ajánlott bekapcsolni.
A GPU-culling hatása leginkább az átlagos CPU-kon látszik meg. Ha van már hat magod, akkor gyakorlatilag mindegy, hogy ki vagy be van kapcsolva. De ha nincs minimum hat magod, akkor nyilván többet ér a GPU-val számoltatni, hiszen elég sok vektormatematikai műveletről van szó, amit nem feltétlenül jó ráereszteni a procira, hiszen annak van más dolga is, míg a GPU-n sokszor pihennek a multiprocesszorok, és oda be lehet szúrni a számítást. Tehát arról beszélünk, hogy messze nem arról van szó, hogy az NV-n kikapcs, az AMD-n pedig be.
Csak nálunk nincs olyan, hogy az egyik hardveren aktiválunk valamit, míg a másikon nem. Vagy be van kapcsolva, vagy nincs. Ez a lényege az azonos tesztkörülménynek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #31063 üzenetére
Tehát építettek egy időgépet, és visszautaztak a holnapi patch-csel. Nice.
Gondolom ezért cserélik a preview kódokat holnap az Influence programban. A preview nem frissíthető, míg az Influence-en belül küldött kód az retail minősítésű, ami így frissíthető is a patch-ekkel. Persze újra le kell tölteni a játékot, de belefér a mai netes sebességek mellett. Azt amúgy kötve hiszem, hogy ők mindenki más előtt kaptak hozzáférést az Influence kódokhoz. Ez példátlan lenne, mivel ezek egységesen kerülnek kiküldésre, méghozzá holnap. Ez mindig így volt, a Prey-nél, a The Evil Within 2-nél és erősen kétlem, hogy most megváltozott. Szóval bocsánat, ha jobban hiszek az programot szolgáltatónak, mint a ComputerBase-nek, elvégre én is a részese vagyok ennek a programnak, tudnák róla, ha módosultak volna a feltételek, vagy ha itt lenne a végleges kód a mailboxomban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #31070 üzenetére
"Ubisoft a végén példaértékű PC portokat fog csinálni." Ezen hangosan nyerítve felröhögtem! Menni fog aláírásba!
-
TTomax
nagyúr
válasz huskydog17 #31070 üzenetére
FHDban mi van a Vegakkal?Már nem az elsö játék ahol azt látom,hogy a 1070 alatt van.Aztán 1440pre meg már a 1080körül...Miért van az,hogy a Vega64 64fpst hoz FHDban,amig 1440pben meg 61et???Ezek nem normális értékek.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #31087 üzenetére
Mindkettő van pcre és játékok ez már 2 dolog
Next PC Upgrade: 2022
-
->Raizen<-
veterán
válasz huskydog17 #31095 üzenetére
Továbbra sem érdekel minket a német nyelven idedobált érthetetlen információtenger. Peace.
(#31100) Crytek: Te mindent ultramaxontolok mintacrysist ember vagy jóvanazúgy 30 fps-el is. Meghalnál a hd graphics 520 mellett hidd el nekem! Teszteltem, ma semmire sem jó.
Dehogy hazugság ember! A dishonored 2 pl játszhatatlan porrá butítva lowon is a hd g 520-al 1280 720-ban is. És nem ez az egyetlen játék. Tesztem.
Fingod sincs hozzá látszik újból.[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz huskydog17 #31070 üzenetére
Én úgy tudom nem port. A PC-s verzión külön dolgoztak. De javítsatok ki ha tévedek. Amúgy erős a kijelentésed de talán ha még dob 1-2 minőségi cuccot, mint ez a játék is, TALÁN kikerül a leggyűlöltebb cégek köréből. Az EA már sosem fog...
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
#45997568
törölt tag
válasz huskydog17 #31332 üzenetére
Attol hogy a legfejlettebb != AMD-nek kedvez
Most hogy Raja-t elkuldtek a fenebe, ne is varjunk nagyon 2-3 evig komolyabb NV rivalist a piacon, kivancsi leszek AMD hogy eli tul ezt az idoszakot. Remelhetoleg egy szakmailag es vezetoi kvalitasaiban is kiemelkedo igazgatot kapnak, kulonben cudar idoszak jon.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen