Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Jacek #41404 üzenetére

    A multiplatform címek kb. 99%-nál a PC verzió szebb, mint a konzolos és jelentős részüknél mégis normális sebességgel tud futni. Amúgy Death Stranding is szebb, mint a konzolos verziók, ajánlom figyelmedbe a DigitalFoundry elemzését itt és itt.

    #41405 Yutani : Ugyanaz lásd feljebb. Multiplatform címek esetén általában PC verzió a legszebb, több és szebb effektek, szebb textúrák stb. rengeteg ilyen címet láttunk már, csakhogy itt a sebesség a Sony-nak nem volt mérvadó.

    #41406 Abu85:
    "Az a baj, hogy sokan azt hiszik, hogy az a jó port ha gyorsan fut, pedig ez relatív. Mi fut gyorsan? "

    Igen, a sebesség valóban relatív. Ha figyelembe veszem, hogy a Zero Dawn látványa semmivel nem szebb, mint egy AC Origins, akkor túlzás nélkül mondhatjuk, hogy a Zero Dawn tetű lassú. Amíg az AC Origins 1080p-ben elmegy maxon egy 1660 Super VGA-val 60 fps-en, addig ezt a tempót a Zero Dawn egy RX 5700XT/2070 Super-rel tudja megközelíteni és akkor a nevetségesen magas VRAM használatról még nem is beszéltünk. Esetleg az is rendben van szerinted, hogy a Vega64 az RX590 tempóját hozza miközben a frametime olyan rosszak, hogy zavarják a játékost?
    Ahogy írtad is nem lenne itt gond, a tempóval, ha a játék olyan látványt mutatna, amit még nem láttam és ami messze felülmúlja az eddigi open world TPS játékokat. A gond, hogy nem mutat semmi újat látvány terén pedig már láttunk ilyet csak sokkal-sokkal jobb sebesség mellett.

    "A Horizon Zero Dawn portolása két és fél éve kezdődött meg"
    Akkor itt nagyobb gond, mint gondoltam, na igen, amikor egy csapatnak zéró tapasztalat van egy adott platformon.

    "A vegetáció át lett rakva compute shaderre, ami így lényegesen részletesebb lett, a TressFX már nem csak Aloy haján van szimulálva, hanem mindenen"
    Mi az a minden? Kétlem, hogy a robotokon TressFX kód fut. Vegetáció szintjén semmi újat nem mutat a játék, ezt a szintet más multiplatform játékok évekkel ezelőtt hozták ismét csak sokkal jobb sebességgel.
    TressFX? Vess egy pillantást a Shadow of the Tomb Raider-re, simán hozza ezt a szintet, csak ugye a SotTR nagyságrendekkel gyorsabb, ami nem csoda, hiszen a Nixxes-nek brutális mennyiségű tapasztalata van PC fronton, így ők kiváló PC portokat csinálnak régóta.
    Szóval még mindig ott tartunk, hogy ez a látványt már évekkel ezelőtt hozták más címek, csak sokkal jobb tempóval, ezért mondom azt, hogy a Zero Dawn lassú. Amint mondtam ez nem meglepő egy olyan stúdiótól akiknek zéró tapasztalata van PC fronton, ezt alátámasztja a nevetségesen hosszú portolási idő.

    Ha a Death Stranding PC verzióját fél év alatt csinálták és mégis veri képminőségben a konzol verziókat, akkor vajon ki volt az ügyesebb?

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák