Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #40014 üzenetére

    Viszonyítás kérdése. Ahhoz képest jó, hogy pár játék milyen szar képet rak eléd DLSS-sel, de az elvárható minőségtől fényévekre van.

    Ugyanaz a probléma mindig. A jó eredményhez jó neuronháló kell, de mivel alapvetően ez csak egy kikapcsolható fícsőr, így nincs értelme belerakni a gépidőt. És itt elcsúszik az egész, mert nem úgy tekintenek rá a fejlesztők, hogy ezzel optimalizálnak, hanem csak megvásárolja tőlük a funkció beépítését az NVIDIA, de eközben a fejlesztői oldalon kb. semmi kedvük arra, hogy ebbe erőforrást rakjanak. A pénz jól jön, aztán szarnak az egészre, miközben a probléma megoldása kellően bonyolult ahhoz, hogy ha ehhez így állnak hozzá a fejlesztők, akkor annak nagyon felemás eredményei lesznek.

    Ezen az segíthetne, ha a Microsoft beállnak az egész mögé a következő generációs Xboxnál, és kb. odatolná az Azure-t a fejlesztők segge alá. Tessék ott egy rakás ingyen számítási kapacitás a felhőben, és csináljátok meg az Xboxra jóra, aztán az a neuronháló vihető PC-re is. Az NV-nél ugye a számítási kapacitás nincs ingyen, hiába a reklámszerződés a funkcióra. Ha kifogy az erre szánt büdzsé, akkor ez van, otthagyják szarul a funkciót. Szóval az iszonyatosan sokat jelentene, ha a fejlesztőknek a Microsoft adna ingyen gépidőt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz b. #40014 üzenetére

    Igen, gondolom azért, mert mindhárom felbontást engedi az összes RTX kártyán DLSS alatt, viszont sajnos DX12-ben grafikai hibák jelenhetnek meg, így járt a CB is, de még Gronkh is emiatt használta a DX11-et. Egyébként érdekes az is, hogy ez is egy olyan cím, ahol a DX11 leképző jobban működik, mint a DX12, egyrészt a régi API alatt nem csak gyorsabb a játék, de a grafikai hibák is eltűnnek.
    AMD esetén alapértelmezetten DX11-ben indul a játék, nem véletlen, Navi alatt akár 13%-al is gyorsabban fut így.

    A CB esetén is a DLSS csak felerősítette a hibákat, illetve 1080p alatt erősen mosott lesz a kép, mivel a játék alapból nem túl éles képet ad (kikapcsolhatatlan élsimítás).

    A játék meglehetősen lassú alapból is, ugyanis 1080p alatt az RX580 és GTX 1060 csak minimális grafikán hoz jó sebességet, de mindent elmondanak a grafikonok.

    A brutális gépigényt a Hardwareluxx és PCGH tesztjei is megerősítik.

    Összességében azért nem vagyok elájulva ettől, mert a játék látványa szerintem messze nem olyan, hogy ekkora gépigényt igényeljen, az meg, hogy a DX11-es leképző jobban működik, mint a DX12-es, nos láttunk már ennél sokkal jobb PC portokat is. Northlight motoron bőven van még mit reszelni.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák