Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Raggie #40086 üzenetére

    Van minden: extrém hosszú töltési idők, random összeomlások, képarány problémák, sokaknak el sem indul DX12-ben a játék stb.

    Teljesen mindegy, mert használhatatlan, a felhasználókat a legkisebb mértékben sem érdekli, hogy miért, azt látják és tapasztalják, hogy egy fos, míg DX11-ben a játék jól működik. Ez olyannyira tény, hogy maguk a fejlesztők és kiadó is a DX11-et javasolja mindenkinek.
    Ah, hogy később jobb lesz-e, nem tudni, de igazából annyira nem is fontos, mert mire rendbe rakják, addigra nem az a játék lesz a trendi, vagyis szinte senkit nem fog érdekelni, a launch-ra kell jól összerakni, hogy nagyon szóljon. Utólag hiába kalapálják helyre, senkit nem fog érdekelni, elékezz csak vissza az AC Unity-ra, ott is a launch technikai szempontból katasztrófa volt, utólag ugyan rendbe rakták, de a legtöbb ember ugye a launch-ra emlékszik és elkönyvelték, hogy az a rész egy sz*r, miközben ma semmi baja nincs (saját tapasztalatból is mondom).
    Control-nál ugyanez volt, a DX12-es mód súlyos problémákkal küzdött (lehet még ma is), emiatt sokan DX11-ben tolták/tolják.

    #40087 do3om: Szerencsére akad 1-2 üdítő kivétel, ahol a DX12 lényegesen jobb lett a 10 éves DX11-nél, az egyik legszebb példa ugye a Shadow of the Tomb Raider, ahol a kiadó nyomás ellenére a Nixxes példa értékű DX12 leképzőt készített. Az is tény sajnos, hogy nagyítóval kell keresni azokat a címeket, amelyek DX12-ben lényegesen jobban működnek, mint DX11 alatt.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák