- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Yettel topik
- Megszünteti a WhatsApp ezeknek a régi iPhone-oknak támogatását
- Ebben a konfigurációban és színekben várható a Xiaomi 15 Ultra
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Egy óra, két rendszer
Aktív témák
-
BagyeszNo1
csendes tag
válasz philoxenia #4496 üzenetére
Köszi, még kezdő vagyok.
Üzletet sajnos nem tudok, de én innen szoktam venni dolgokat. Na meg piacon 1300-ért láttam tapadókorongosat.
-
cellpeti
nagyúr
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz BagyeszNo1 #4495 üzenetére
Linkesítettem....
Üzletből? Tudom Gugli, de hátha tudsz valami konkrétat...Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
BagyeszNo1
csendes tag
válasz philoxenia #4494 üzenetére
Szerkesztettem.
De amúgy ugyanolyan tartót is láttam piacokon pl, mint amit gps-hez adnak.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz BagyeszNo1 #4493 üzenetére
Az autós töltőt és a tartót azért linkeld nyugodtan, ha tudod ennyiért, nem számít majd reklámnak......
Akkor is hasznos, ha valaki telefonálásra használja, esetleg kihangosítóval kombinálva, bár a gyári szettel is használható erre...
Amúgy érdekes ránézni a Fórumra: Két hét alatt nagyjából ötezer hsz meglesz....[link]Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
BagyeszNo1
csendes tag
válasz philoxenia #4492 üzenetére
Az első résszel egyet értek, de amúgy egy sima állítható telefontartóval simán lehet szélvédőre szerkeszteni és van hozzá autós töltő is (sima 5volt-os usb). Ezek beszerezhetők max 2000-ért, és kész a navigációs rendszered.
Valaki, akinek még porosodik a kijelzője?
[ Módosította: philoxenia ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Egyezzünk meg, hogy az iGo témának nincs értelme itt, míg valaki nem tud linkelni, hivatalos, a gyártótól származó, erre a telefonra hivatalosan is rátehető megvásárolható verziót....