Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Xiaomi nem késlekedik az Android 15-tel
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Beült egy AI-cég igazgatótanácsába James Cameron
it A Titanic rendezője a Stability AI igazgatótanácsához csatlakozott.
-
TMNT: Splintered Fate - Jövő hónapban érkezik PC-re
gp A készítők egy publikus demóval készültek, ezt bárki letöltheti Steamről.
-
TKL-es újoncokkal gyarapodott a Corsair belépős K70 Core billentyűzetcsaládja
ph A FlashTappel kecsegtető, kompaktabbá tett megoldások egyike a cég továbbfejlesztett Slipstream rádióját kapta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz ferensz #6499 üzenetére
Értem. Ez ugye nem fizetős? Akkor miért kell hozzá egy plusz "fejlesztői" licence? Ezzel mit vállalok magamra?
Karma
Köszi, de ehhez én kevés vagyok. Egy árva bötüt nem értek az egészből, pedig jópár oldalt átnyálaztam.
Ez pl. egy komplett kódnak tűbik, de még lefordítani sem tudom.
using System;
using System.Windows;
using System.Windows.Controls;
using System.Windows.Input;
using System.Windows.Media;
using System.Windows.Media.Animation;
using System.Windows.Shapes;
namespace AnimationCompletedTest {
public partial class MainWindow : Window {
Canvas panel;
public MainWindow() {
InitializeComponent();
MouseDown += DoDynamicAnimation;
Content = panel = new Canvas();
}
void DoDynamicAnimation(object sender, MouseButtonEventArgs args) {
for (int i = 0; i < 12; ++i) {
var e = new Ellipse { Width = 16, Height = 16, Fill = SystemColors.HighlightBrush };
Canvas.SetLeft(e, Mouse.GetPosition(this).X);
Canvas.SetTop(e, Mouse.GetPosition(this).Y);
var tg = new TransformGroup();
var translation = new TranslateTransform(30, 0);
var translationName = "myTranslation" + translation.GetHashCode();
RegisterName(translationName, translation);
tg.Children.Add(translation);
tg.Children.Add(new RotateTransform(i * 30));
e.RenderTransform = tg;
panel.Children.Add(e);
var anim = new DoubleAnimation(3, 100, new Duration(new TimeSpan(0, 0, 0, 1, 0))) {
EasingFunction = new PowerEase { EasingMode = EasingMode.EaseOut }
};
var s = new Storyboard();
Storyboard.SetTargetName(s, translationName);
Storyboard.SetTargetProperty(s, new PropertyPath(TranslateTransform.YProperty));
var storyboardName = "s" + s.GetHashCode();
Resources.Add(storyboardName, s);
s.Children.Add(anim);
s.Completed +=
(sndr, evtArgs) => {
panel.Children.Remove(e);
Resources.Remove(storyboardName);
UnregisterName(translationName);
};
s.Begin();
}
}
[STAThread]
public static void Main() {
var app = new Application();
app.Run(new MainWindow());
}
}
}Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Itt van ez az msn-es példa, ami a doboz szélességét változtatja:
<EventTrigger RoutedEvent="TextBlock.Loaded">
<BeginStoryboard>
<Storyboard>
<DoubleAnimation
Storyboard.TargetName="MyWipedText"
Storyboard.TargetProperty="(TextBlock.Width)"
To="0.0" Duration="0:0:10"
AutoReverse="True" RepeatBehavior="Forever" />
</Storyboard>
</BeginStoryboard>
</EventTrigger>
</TextBlock.Triggers>Elméletileg csak le kéne cserélnem a .Width-et valami másra, ami a függőleges pozíciót tekeri, de vagy nincs ilyen, vagy eldugták.
Az sem világos, hogy ha sikerül is beröffenteni, hogyan szabályozom mmenet közben a sebességét.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
ferensz
senior tag
Nem, nem fizetos. Annyi a korlatozasa, hogy nem tudod vele store-ba publikalni az appot. Azert szukseges a fejlesztoi license, mert az appot mindenkeppen ala kell irni valamivel, hogy futhasson es ez az ingyenes megoldas.
"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"
-
MineFox54
őstag
Sziasztok!
Ha van egy akármilyen rfid cuccom (gépre köthető), hozzá van egy SDK-m, hogyan csinálom meg, hogy folyamatosan figyelje a leolvasást?
(Kissé gagyin fogalmaztam meg )
[ Szerkesztve ]
-
OddMan
őstag
Az alábbi két tömb között mi a különbség? Furcsa, hogy a new kulcsszó nélkül is működik.
int[] tomb1 = { 9, 8, 7, 6, 5 };
int[] tomb2 = new int[] { 9, 8, 7, 6, 5 };[ Szerkesztve ]
''A szíved szabad! Légy bátor és kövesd!''
-
rgeorge
addikt
Miért lenne furcsa? A második explicit megadása annak az típusnak (osztálynak), amiből az egyedek származnak, aminek nem kell megegyeznie a deklarációs típussal, elég, ha szűlö-gyerek viszonyban vannak, vagy, amennyiben a deklarációs típus egy interfész, annak egy megvalósítása.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
Van élet az XNA után?
VS Community 2013 van fent, viszont a Microsoft XNA Game Studio 4.0 hisztizik:Mégiscsak a C# express 2010-re van szükségem, vagy?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Nincs hivatalos MS platform rá? Ez nem kicsit vicces.
Amúgy hót nem boldogulok. 80%-ot megeszik egy c2d prociból,vagyis nem így kell megoldani. De akkor hogyan? Hisz ez csak egy szöveg, amit párpixellel odébb dobok...
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows;
using System.Windows.Controls;
using System.Windows.Data;
using System.Windows.Documents;
using System.Windows.Input;
using System.Windows.Media;
using System.Windows.Media.Animation;
using System.Windows.Media.Imaging;
using System.Windows.Navigation;
using System.Windows.Shapes;
using System.Windows.Threading;
namespace WpfApplication1
{
/// <summary>
/// Interaction logic for MainWindow.xaml
/// </summary>
public partial class MainWindow : Window
{
public MainWindow()
{
InitializeComponent();
textblock1.Text = "Az Apple a tegnapi napon igazi bombát dobott a piacra, ugyanis bejelentették, hogy a Metal API-t az iOS-ről áthozzák a Mac OS X új verziójára is. Ez az iparágon belül visszás nézeteket váltott ki. Önmagában nincs baj azzal a politikával, ha valaki a szabványok mellett készít saját technológiákat is, de az Apple esetében inkább arról van szó, hogy a szabványok helyett jött a Metal. A vállalat ugyanis teljesen visszafogta az OpenGL támogatását, és lassan ez igaz lesz az OpenCL-re is. Emellett a nyílt specifikációjú iparági szabványnak készülő Vulkan API támogatására vonatkozóan is mélyen hallgat a cég, ami egyfajta üzenet a fejlesztőknek, hogy válasszák a biztosan létező utat, vagyis a Metal API-t. Egyrészt a fejlesztők nézőpontja érthető, hogy számukra jóval egyszerűbb lenne, ha az Apple a szabványok mellett kardoskodna. Nyilván az OpenGL itt már nem tényező, de az OpenCL és az érkező Vulkan az. Ennek technikai akadálya nincs, de az Apple valószínűleg fél attól, hogy a Khronos Group a jövőben sem fogja kiszolgálni az igényeiket. Ez a legfőbb oka annak, amiért a Metal megszületett az iOS-re, mivel az OpenGL ES 2.0 akkoriban már rendkívül rossz API-nak számított a hatékonyság szempontjából. A Mac OS X-re történő elérhetőség pedig egy folyamat befejezése, vagy éppen kezdete?";
DispatcherTimer idozito = new DispatcherTimer();
idozito.Tick += mozgatas;
idozito.Interval = new TimeSpan(100000);
idozito.Start();
}
double ypos = 0;
void mozgatas(object sender, EventArgs e)
{
ypos-=1.5;
if (ypos < (textblock1.ActualHeight * -1))
{
ypos = 0;
}
textblock1.Margin = new Thickness(0, ypos, 0, 0);
}
}
}Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Ja igen:XAMLben is megpróbáltam, de...
<TextBlock x:Name="doboz1" Margin="0" TextWrapping="Wrap" Text="Az Apple a tegnapi napon igazi bombát dobott a piacra, ugyanis bejelentették, hogy a Metal API-t az iOS-ről áthozzák a Mac OS X új verziójára is. Ez az iparágon belül visszás nézeteket váltott ki. Önmagában nincs baj azzal a politikával, ha valaki a szabványok mellett készít saját technológiákat is, de az Apple esetében inkább arról van szó, hogy a szabványok helyett jött a Metal. A vállalat ugyanis teljesen visszafogta az OpenGL támogatását, és lassan ez igaz lesz az OpenCL-re is. Emellett a nyílt specifikációjú iparági szabványnak készülő Vulkan API támogatására vonatkozóan is mélyen hallgat a cég, ami egyfajta üzenet a fejlesztőknek, hogy válasszák a biztosan létező utat, vagyis a Metal API-t. Egyrészt a fejlesztők nézőpontja érthető, hogy számukra jóval egyszerűbb lenne, ha az Apple a szabványok mellett kardoskodna. Nyilván az OpenGL itt már nem tényező, de az OpenCL és az érkező Vulkan az. Ennek technikai akadálya nincs, de az Apple valószínűleg fél attól, hogy a Khronos Group a jövőben sem fogja kiszolgálni az igényeiket. Ez a legfőbb oka annak, amiért a Metal megszületett az iOS-re, mivel az OpenGL ES 2.0 akkoriban már rendkívül rossz API-nak számított a hatékonyság szempontjából. A Mac OS X-re történő elérhetőség pedig egy folyamat befejezése, vagy éppen kezdete?" FontSize="72">
<TextBlock.RenderTransform>
<TranslateTransform x:Name="doboz10" X="0" Y="0" />
</TextBlock.RenderTransform>
</TextBlock>
<Button Content="Start" Width="100" Height="50" Margin="10,10,682,509">
<Button.Triggers>
<EventTrigger RoutedEvent="Button.Click">
<BeginStoryboard>
<Storyboard x:Name="B1">
<DoubleAnimation Storyboard.TargetName="doboz10" Storyboard.TargetProperty="Y" From="0" To="-950" Duration="0:0:10" FillBehavior="Stop" />
</Storyboard>
</BeginStoryboard>
</EventTrigger>
</Button.Triggers>
</Button>De itt meg a szöveg elvágódik az ablak alján, + még nem jöttem rá, hogy a sebességet hogyan tekerem menet közben.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
OddMan
őstag
Ezt hogyan lehetne megoldani, hogy működjön? Esetleg használjak char-t, csak olyankor ha hosszú szöveg van, akkor rengeteg vessző kell a karakterek közé?
string szov1 = "szoveg";
string szov2;
string fv()
{
szov2[0] = szov1[1];
return szov1;
}[ Szerkesztve ]
''A szíved szabad! Légy bátor és kövesd!''
-
Alexios
veterán
A stringeket nem lehet megváltoztatni, így nem fogod tudni kicserélni egyik karakterét sem, max új stringet hozhatsz létre, vagy stringbuilder-t használsz.
pl:
string szov1 = "szoveg";
string fv()
{
string szov2 = szov1[1];
return szov2;
}Mondjuk a kódoddal több gond is van, pl. minek returnölöd a szov1 változót mikor amúgy sem módosítasz rajta semmit?
Char-t használva is megoldódik amúgy, akkor pedig:string szov1 = "szoveg";
char fv()
{
char szov2 = szov1[1];
return szov2;
}Nem teljesen világos milyen rengeteg vesszőre gondoltál számomra a char esetében.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
C-ben a string az valóban egy karaktertömb volt még, ott lehetett ilyenekkel játszani.
De a C#-ban a string egy objektum, aminek a kezelését elég komolyan eldugja előled a fordító. Ahogy előttem is írták, egy string sosem változik meg, legfeljebb cserélődik.ha pl. leírod ezt
string s1="abc";
s1="def";akkor nem azt fog történni, amire számítanál, hogy az s1-nek a három karaktere lecserélődik három másik karakterre. Ehelyett az s1 megy a levesbe, létrejön egy új string objektum, def tartalommal, és az s1 változó innentől kezdve erre az újonnan létrejött string objektumra mutat.
A stringbuilder, amit adam014 említett, az annyiban más, hogy nem gyárt mindíg új string változót, csak belül gyűjti, mit variál a program a betűkkel, és csak végén, amikor a string értékére szükség van, akkor állítja elő.
-
G.A.
aktív tag
Üdv!
A problémám a következő:
Építettem, pontosabban építgetek, egy mikorcontrollert, amit hálózatra kötnék. Hogy az eszközt távolról is elérhessem írtam hozzá C#-ben egy GUI-s alkalmazást.A kommunikációra az UDP protokollt választottam, mivel sokkal egyszerűbb, mint a TCP.
A program külsőre így néz ki:A felső sorokban a Wireshark által kiírt csomagok láthatóak. A hálózaton a 11-es gép a vezérlő, a 8-as a PC.
Látható, hogy megy a küldés és a fogadás is, ami nem megy az a a programban a forrás port 9800-re való beállítása. Pontosabban az megy, csak ekkor a program összeomlik, a következő hibaüzenettel:
Additional information: Az összes szoftvercsatorna-cím használatának általában csak egy módja (protokoll/hálózat cím/port) engedélyezett
Tehát jelenleg arra nem vagyok képes, hogy a beérkezett és a küldendő csomag source<-> destination portjait fel tudjam cserélni.
A kód:
namespace Smart_Home
{
public partial class Form1 : Form
{
public static byte[] data = new byte[1536], TX_BUFFER = new byte[1536], RX_BUFFER = new byte[1536];
public static bool connection_status = false;
public static byte[] IP_Address = new byte[4];
public static string ip_address_string;
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
public void write_to_screen(string value)
{
if (InvokeRequired)
{
this.Invoke(new Action<string>(write_to_screen), new object[] { value });
return;
}
screen.Text += value;
}
public void RecieveChallenge()
{
IPEndPoint AVREndPoint = new IPEndPoint(IPAddress.Parse(rx_ip_address.Text), Convert.ToInt32(rx_dst_port.Text));
UdpClient client = new UdpClient(Convert.ToInt32(rx_dst_port.Text));
while (connection_status)
{
RX_BUFFER = client.Receive(ref AVREndPoint);
write_to_screen(Encoding.ASCII.GetString(RX_BUFFER));
write_to_screen(Environment.NewLine);
}
client.Close();
}
public void connect_Click(object sender, EventArgs e)
{
if (rx_ip_address.TextLength != 0 && rx_dst_port.TextLength != 0)
{
if (!connection_status)
{
connect.Text = "Disconnect";
connection_status = true;
send.Enabled = true;
Thread recieveChallengeThread = new Thread(new ThreadStart(RecieveChallenge));
recieveChallengeThread.Start();
}
else
{
connect.Text = "Connect";
connection_status = false;
send.Enabled = false;
}
}
}
public void send_Click(object sender, EventArgs e)
{
IPEndPoint AVREndPoint = new IPEndPoint(IPAddress.Parse(tx_ip_address.Text), Convert.ToInt32(tx_dst_port.Text));
UdpClient client = new UdpClient(Convert.ToInt32(tx_src_port.Text));
TX_BUFFER = Encoding.ASCII.GetBytes(send_data.Text);
client.Send(TX_BUFFER, TX_BUFFER.Length, AVREndPoint);
client.Close();
}
}
} -
kingabo
őstag
"A kommunikációra az UDP protokollt választottam, mivel sokkal egyszerűbb, mint a TCP."
Azt tudod, hogy milyen lényegi különbség van a 2 között (azon kívül, hogy az egyik egyszerűbb)? Udp-nél nem garantált sem az hogy megérkezik a csomag, sem az, hogy a küldés sorrendjében érkeznek meg/kerülnek feldolgozásra. Emiatt használják videó, hang streamelésnél. A Tcp-nél viszont a fenti "probléma" nincs. (ha jól rémlik)
1000 éve nem programoztam socketeket, akkor is csak C-ben, szal a kódról lövésem sincs mi a gond.
Az nem lehet, hogy már van valami azon a porton? Kép alapján gyanus, hogy a küldést és a fogadást is ugyanarra a portra akarod tenni... -
kingabo
őstag
Jobban ránéztem a kódodra. 1 kliens már ott csücsül a porton, amikor a másik klienst is rá akarnád tenni, ez okozza hibát. Ha folyamatosan küldesz-fogadsz adatokat, akkor lehet 1 közös kliens kéne mind2re a progi teljes élettartamára. Esetleg egy kis Lazy és WeakReference-cel megbolondítva.
Ha tévedek a többiek majd kijavítanak. -
G.A.
aktív tag
válasz kingabo #6526 üzenetére
Köszi a tippet!
A két kliens a gond....
public static string ip_address_string = "192.168.0.11";
public static int src_port = 9800, dst_port = 8900;
IPEndPoint AVREndPoint = new IPEndPoint(IPAddress.Parse(ip_address_string), dst_port);
UdpClient client = new UdpClient(src_port);
public Form1()
{
InitializeComponent();
}
...A klienst ha így hozom létre, a változók után, de a Form1 előtt, akkor a port probléma megoldódott!
Sajnos, így a GUI-ból nem tudom módosítani a portokat.
-
Elkezdtem az első UniversalApp-om. Itt szépen magyarul lépésrő lépésre le van írva, hogy mit kell(ene) csinálni.
A MainPage (főlap) lecserélése problémába ütközött. Törlöm a MainPage.xaml-t, és hozzá adom a BasicPage-et, MainPage.xaml néven. Látszólag sikerül is a dolog, mert ha megnyitom, már a Basic kinézetet látom a szerkesztőben. Most jön a csavar: Futtatáskor az eredeti üres lap jelenik meg.Rossz a leírás, vagy én csinálok valamit rosszul?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
-
martonx
veterán
Jópofa dolog ez az universalApp, csak a hülye MS annyiszor nyírta ki, változtatta meg drasztikusan az utóbbi években az eddigi fő platform fejlesztési irányát, hogy szvsz kb. egyedül vagy azzal, hogy universalApp-ot fejlesztesz. Nem akarok a többiek nevében beszélni, de igyekszek annyira távol maradni a Microsoft újabb platformjaitól, amennyire csak lehet (és mondom ezt C# fejlesztőként), mert tragédia amit az utóbbi 5 évben az MS művelt.
Aztán meg megy az értetlenül nézés részükről, hogy miért nem fejleszt senki Silverlightban/winRT alkalmazásban/universalApp-ban (mikor éppen melyik volt a sláger)? Mikor alapvetően egy egyszerű HTML5-ös alkalmazás is natív élményt hoz windows-on, és portolni is jóval könnyebb utána más platformokra, vagy sokan eleve Xamarinnal futnak neki, mert akkor kapásból célozni tudják a többi platformot is.
Most meg, hogy már IOS-ről, Android-ról is lehet portolni appokat universalApp-á, végképp ki lesz az a hülye, aki nekiáll nulláról universalApp-ot készíteni?Én kérek elnézést!
-
válasz martonx #6531 üzenetére
a hülye MS annyiszor nyírta ki, változtatta meg drasztikusan az utóbbi években
Mijen igaz! Engem az iritál, amit a skype-al művelnek. Első körben megszüntetik a wp7 támogatást légből kapott kamu indokokkal. Most meg a "modern" verzót nyírják ki. Holott az universal app-á fejlesztés lett volna a logikus lépés. Szerintem.
Becsomagoltam az egészet ide. Adam014 azt megköszönöm, ha ránézel!
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
"Szeretnénk, ha mindenki a legjobb élményben részesülne, amit a Skype csak adhat, beleértve a jobb minőséget, a megbízhatóságot és biztonságot, és a Skype új verziója már úton is van, hogy ezt beteljesítse" - olvasható a Microsoft terméktámogatási weboldalán. "Ahhoz, hogy mindenki élvezhesse az előnyöket, néha vissza kell vonultatnunk egy régebbi Skype-verziót, beleértve a mobil platformokat is. Ezen okból visszavonultatjuk az összes Skype alkalmazást Windows Phone 7-en."
Konkrétan semmi nem indokolta, csak vertek még egy szöget a WP7 koporsójába. Mi indokolta a WP7 kliensek kitiltását? Pláne annak ismeretében, hogy 2.x-es Androidok röhögve futtatják, használják.
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Alexios
veterán
Megnéztem a xaml-t a desktop verzióban ha azt próbáltad, ennyi van benne:
<Grid Background="{ThemeResource ApplicationPageBackgroundThemeBrush}">
</Grid>Szóval mint látod ez egy üres grid, ezért látsz egy üres fekete képernyőt.
A windows phone változat alatt pedig az a baja hogy nem mainpage.xaml a fájl neve hanem basicpage1, így azt nem is találja(nem is tudom lefordul-e egyáltalán így)Universal app-nál(amennyire én tudom, csak fél szemmel nézegettem utána eddig) mind a két alkalmazásnak ugyanannak a fájlnévnek(vagyis osztálynak de most ez mindegy) kell lennie a két projektben, ha megnézed a shard projectben az app.xaml.cs-ben látod hogy:
rootFrame.Navigate(typeof(MainPage)
Azaz MainPage típusú oldalra navigál, ha meg ez nincs a wp projekt-nél, csak basicpage típus akkor nem tud oda navigálni.Szóval vagy töröld ki a BasicPage1.xaml-t és illeszd be MainPage.xaml néven, ekkor automatikusan MainPage nevű osztályokat fog létrehozni, vagy a xaml fájl tetején x:Class="App1.MainPage" legyen illetve a xaml.cs-ben is írd át az osztály nevét meg a konstruktor nevét.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Alexios #6539 üzenetére
Jogos, a gép nem hibázik.Most vettem csak észre, hogy az egész ketté van osztva. Van benne egy W8.1app és egy tőle "független" WP8.1 app. Én meg csak a WP8.1-ben cseréltem, de a W8.1-et futtattam. Alapvetően nem így képzeltem az Universal App-ot.
Köszi!Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Flashback
addikt
Van két programom. Szeretnék adatot átadni a két program között? Mi a legegyszerűbb módja?
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Karcub
senior tag
Valaki tudna segíteni? Egy 100 elemű vektort kell felvenni, és fel kell tölteni x-ekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen