Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Amazfit Helio Strap – képernyőmentesen
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cigam
titán
Ja igen:XAMLben is megpróbáltam, de...
<TextBlock x:Name="doboz1" Margin="0" TextWrapping="Wrap" Text="Az Apple a tegnapi napon igazi bombát dobott a piacra, ugyanis bejelentették, hogy a Metal API-t az iOS-ről áthozzák a Mac OS X új verziójára is. Ez az iparágon belül visszás nézeteket váltott ki. Önmagában nincs baj azzal a politikával, ha valaki a szabványok mellett készít saját technológiákat is, de az Apple esetében inkább arról van szó, hogy a szabványok helyett jött a Metal. A vállalat ugyanis teljesen visszafogta az OpenGL támogatását, és lassan ez igaz lesz az OpenCL-re is. Emellett a nyílt specifikációjú iparági szabványnak készülő Vulkan API támogatására vonatkozóan is mélyen hallgat a cég, ami egyfajta üzenet a fejlesztőknek, hogy válasszák a biztosan létező utat, vagyis a Metal API-t. Egyrészt a fejlesztők nézőpontja érthető, hogy számukra jóval egyszerűbb lenne, ha az Apple a szabványok mellett kardoskodna. Nyilván az OpenGL itt már nem tényező, de az OpenCL és az érkező Vulkan az. Ennek technikai akadálya nincs, de az Apple valószínűleg fél attól, hogy a Khronos Group a jövőben sem fogja kiszolgálni az igényeiket. Ez a legfőbb oka annak, amiért a Metal megszületett az iOS-re, mivel az OpenGL ES 2.0 akkoriban már rendkívül rossz API-nak számított a hatékonyság szempontjából. A Mac OS X-re történő elérhetőség pedig egy folyamat befejezése, vagy éppen kezdete?" FontSize="72">
<TextBlock.RenderTransform>
<TranslateTransform x:Name="doboz10" X="0" Y="0" />
</TextBlock.RenderTransform>
</TextBlock>
<Button Content="Start" Width="100" Height="50" Margin="10,10,682,509">
<Button.Triggers>
<EventTrigger RoutedEvent="Button.Click">
<BeginStoryboard>
<Storyboard x:Name="B1">
<DoubleAnimation Storyboard.TargetName="doboz10" Storyboard.TargetProperty="Y" From="0" To="-950" Duration="0:0:10" FillBehavior="Stop" />
</Storyboard>
</BeginStoryboard>
</EventTrigger>
</Button.Triggers>
</Button>De itt meg a szöveg elvágódik az ablak alján, + még nem jöttem rá, hogy a sebességet hogyan tekerem menet közben.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AliExpress tapasztalatok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Raspberry Pi
- Battlefield 6
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Milyen okostelefont vegyek?
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Huawei Quidway S5324TP-SI-AC - 24G, 4SFP, L2, managed switch
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- CSX 2x2GB (4GB) DDR 800 MHz kit
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3625, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


