- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Kézbe fogható paradoxon lett az iPhone Air
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Két nap múlva itt a Xiaomi 17, van egy pár hivatalos fotó is róla
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Prohardver app (nem hivatalos)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cigam
titán
Ja igen:XAMLben is megpróbáltam, de...
<TextBlock x:Name="doboz1" Margin="0" TextWrapping="Wrap" Text="Az Apple a tegnapi napon igazi bombát dobott a piacra, ugyanis bejelentették, hogy a Metal API-t az iOS-ről áthozzák a Mac OS X új verziójára is. Ez az iparágon belül visszás nézeteket váltott ki. Önmagában nincs baj azzal a politikával, ha valaki a szabványok mellett készít saját technológiákat is, de az Apple esetében inkább arról van szó, hogy a szabványok helyett jött a Metal. A vállalat ugyanis teljesen visszafogta az OpenGL támogatását, és lassan ez igaz lesz az OpenCL-re is. Emellett a nyílt specifikációjú iparági szabványnak készülő Vulkan API támogatására vonatkozóan is mélyen hallgat a cég, ami egyfajta üzenet a fejlesztőknek, hogy válasszák a biztosan létező utat, vagyis a Metal API-t. Egyrészt a fejlesztők nézőpontja érthető, hogy számukra jóval egyszerűbb lenne, ha az Apple a szabványok mellett kardoskodna. Nyilván az OpenGL itt már nem tényező, de az OpenCL és az érkező Vulkan az. Ennek technikai akadálya nincs, de az Apple valószínűleg fél attól, hogy a Khronos Group a jövőben sem fogja kiszolgálni az igényeiket. Ez a legfőbb oka annak, amiért a Metal megszületett az iOS-re, mivel az OpenGL ES 2.0 akkoriban már rendkívül rossz API-nak számított a hatékonyság szempontjából. A Mac OS X-re történő elérhetőség pedig egy folyamat befejezése, vagy éppen kezdete?" FontSize="72">
<TextBlock.RenderTransform>
<TranslateTransform x:Name="doboz10" X="0" Y="0" />
</TextBlock.RenderTransform>
</TextBlock>
<Button Content="Start" Width="100" Height="50" Margin="10,10,682,509">
<Button.Triggers>
<EventTrigger RoutedEvent="Button.Click">
<BeginStoryboard>
<Storyboard x:Name="B1">
<DoubleAnimation Storyboard.TargetName="doboz10" Storyboard.TargetProperty="Y" From="0" To="-950" Duration="0:0:10" FillBehavior="Stop" />
</Storyboard>
</BeginStoryboard>
</EventTrigger>
</Button.Triggers>
</Button>De itt meg a szöveg elvágódik az ablak alján, + még nem jöttem rá, hogy a sebességet hogyan tekerem menet közben.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jövedelem
- Béta iOS-t használók topikja
- Milyen NAS-t vegyek?
- AMD Radeon RX 7700-as VGA-val gyarapította kínálatát az ASRock
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Google Pixel topik
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3332
- iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3404
- Alcatel tablet // GYEREK MÓD // Számla+Garancia //
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3159
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3106, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest