- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Elkészült és telepíthető az Android 16
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Honor 400 Pro - gép a képben
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PeL
addikt
válasz
Balathruin #7397 üzenetére
AMD-nél azt írták fel kell rakni régebbi drivert, pl. 2015-ből.
-
Balathruin
veterán
Megnéztem HD 7950-nel (17.4.4 van fent) és tényleg használhatatlan a játék. Fél percenként újraindul a render (statikus volt).
-
Psychopeti
senior tag
S.T.A.L.K.E.R - Lost Alpha: Open for Beta Testers
Én akkor még várok vele egy kicsit had jöjjenek a javítások és ha már "jó" jobb lesz mint most lehet hozzá kezdek. Ez támogatja a SLI-t?
-
sheep
addikt
Na a végére értem, nem volt rossz.
Iszonyat munka lehetett ezt így összehozni a srácoknak, le a kalap előttük.
Viszont két bug is van amik miatt nem tudtam volna végigjátszani: az egyik az x10 labban volt (asszem), amikor az egyperzselőt kell kikapcsolni, utána nem tudok kimenni mert az ajtó zárva van, és nem találtam más kiutat.
A másik a játék vége amikor beszélni kell Ghost-tal a temetőben és jönne a végső videó, ott szomjan halok pedig tele van a puttony vízzel
De amúgy a jó befejezés frankó lett, nagyon tetszett. -
PeL
addikt
válasz
Plazmacucci #7392 üzenetére
http://www.dezowave.com/lost_alpha_patch_changelog_dc.txt
Szerk.: Plusz az 1.4002 módosításai:
Changes log:
- fixes for Nimble (crash on sleep)
- fixes for escape smarts and npcs
- fix for weather crash and blowout
- fix for artifacts with zero values
- fix the text of the side task for Mole on the Agroprom level
- fix for the Factory in Cordon, now Petruha and team will not follow you, if you decide to do it alone
- Nimble will no longer die during the run from the village under the bridge and vice-versa
- Fox shouldn't die either, also should not react on any noise in his bunker
- Fixed a script error with the implementation of invulnerability for npcs
- fix for Darkscape level to keep actor's weapon usable on a mission
- fixed a bug with pda crash on the Darkscape level
- fixed a bug with pda crash on the Dead City level
- fixed duplicate icons for certain upgrades and unique items
- fixed the military behavior in Dead city
- fixed the cutscene in Dead City level (the cutscene is now synchronized)
- fixed the quest with Sidorovich's documents
- fixed particle crashes in Forest level
- fixed icon for quest item in Forest level
- dialog about killing the bloodsucker "King" added for Petrenko
- repeating of the cutscene on the Escape level is corrected
- some corrections in translations in Russian and English
- removed "ger" and "ita" localization from the menu, they aren't finished yet
- fixed skill points for pda, they were not updated properly previously
- fixed ui related crash on 4:3 monitors
- added support for 4:3 monitors, fix from Lone_Wanderer21
- fix crashes on 4:3
- fixed weapon aim positions for 4:3 resolutions
- fixed binoculars texture
- npc grenade throwing is restoredJövőhét végén állítólag jön az 1.4004 további javításokkal. Egyébként a fenti kis modok nem bonyolultak, kb csak 1-2 számot kell mindegyiknél átírni a sorok között és kész is.
-
-
PeL
addikt
Itt vannak az apró, hasznos modok:
Controller kamera csavarás effekt kikapcsolása
Fej billegés kikapcsolása
Időjárás fix - ha unod már az állandó borongós, sötét időt
Trader fix - Minden trader raktára frissül ahogy haladsz előre a játékban
Súlylimit mod - 35000kg, én ezt speciel nem használom, már megbarátkoztam a csökkentett súlylimittel, meg ezzel értelmét veszti az endurance skill és súlylimit növelő artifactok, aki akarja szabja át kedvére a limitet a paraméterek között barátibbra -
PeL
addikt
Viszont kitöréssel vagy psi viharral a játék eleje óta nem találkoztam. Talán jobb is, mert úgy olvastam moddb kommentek között hogy az autó felrobban a kitörés miatt mivel az is sebződik, azt meg nem szeretném mivel abban tárolom minden fontos cuccomat és azzal közlekedek
-
cheatergs
senior tag
válasz
Balathruin #7383 üzenetére
Az azért nem stimmel, mert az előző játékomban dx11-ben is ment az időjárás.
Többnyire napos volt, néha jött egy vihar, aztán megint kisütött. A mostaniban is clear skyjal kezdett, utána beborult, és azóta olyan.Sidnél nem vásárolok, csak eladok, így nem zavar a fix készlete.
Általában nem is vásárolok, mert lootolva ingyen van, a rubel így mehet upgrade-re meg javításra. -
Balathruin
veterán
Mivel engem nem tud lekötni a játék végigkövetem a történetet demo_record teleportálás, meg pályaugrásos dolgokkal. Második napon vagyok, délután kettő és a mocsárban vagyok már.
-
PeL
addikt
válasz
Balathruin #7383 üzenetére
-
PeL
addikt
válasz
cheatergs #7381 üzenetére
Én is DX11-ben nyomtam eddig mert ott legalább nem vágott ki 5 percenként mint DX10-ben. Lehet ott bugos az időjárás mint anno DX10-ben. Amit még észrevettem hogy pl. Sidorovich árukészlete nem változik. Ugyanazt árulja a játék kezdete óta, plusz amit eladtam neki ott marad minden. A játék elején felvásároltam tőle az összes kötszert és anti-rad -ot, azóta sem lehet nála kapni sose akárhányszor járok nála.
-
cheatergs
senior tag
válasz
Balathruin #7377 üzenetére
Akk ez vmi bug?
Mert uazon a területen van, h beszaggat a játék, míg napsütésben semmi gond, szal nem csak esztétikai, hanem játékmenetbeli kihatása van.Második new game a patch óta. Az elején még napos volt, aztán 1x beborult, és azóta ilyen.
-
cheatergs
senior tag
Előfordult vkinél, h napok óta vihar van?
Mert én már unom a nonstop dörgést, esőt, és a redukált fényviszonyokat. -
PeL
addikt
Vannak hasznosak / kevésbé hasznosak. Az erősebbek amik komolyabb boostot adnak valamire akkora minuszt is adnak valamelyik stat(ok)ra hogy érdemes más artikkal kompenzálni. Persze az erősek ritkák is, a gyengébbeket találni meg leginkább mindenfelé. Létezik asszem transmute is de annak a menetét nem vágom a játékban.
-
PeL
addikt
Épp Darkscape-n bolyongok, viszem a doksikat Veles-nek, közben meg szedegetem össze az artikat, annyi van hogy beszarás. Fullra tuningolt detektorral elég könnyű őket megtalálni
-
RobberBaron
tag
A countryside kapu másnak is zárva van? Azon a részen, amikor a Concrete factoryból megyünk Countryside-ra, és a katonák őrzik.
-
Habugi
addikt
Erről kb ez jutott most eszembe: [link]
Dehogy nehéz..
Kicsit rá kell készülni de ez csak dobja az ingame immerzsönt szerintem, az alagútrendszer pedig onnantól egészen jól kiismerhető, hogy megtalálod hol vannak a szintek közti összeköttetések.
A sugárzás mértéke sem dráma ha nem szaladsz bele túl sűrűn a geiger-müller számlálót kiakasztó zsákutcákba. -
sheep
addikt
A Pripyat csatorna egy agyrém, ezt sürgősen át kellene gondolniuk a készítőknek.
Csak csalással tudtam továbbjutni annyira nehéz (és ahogy olvasom a neten nagyon sokan vannak így).
Bolyongsz az útvesztőben a föld alatt, félpercenként 3 elágazás, mindenhol erős sugárzás. Ha nincs nálad 30 medkit és 30 sugárzás elleni fecskendő akkor esélytelen. Aztán ha túljutsz mindenen, elhasználtad az összes cuccod és elérsz a kijárathoz, közli hogy menj vissza keresd meg a kódot hozzá.
Aha. Keresse meg akinek két anyja van.
(boldog anyák napját amúgy -
Sensut
őstag
válasz
Balathruin #7361 üzenetére
Úgy rémlik, hogy csak az egyik löki a hullámokat és teleportál, a másik pedig csak ott sétál a helységekben és fizikailag támad, ha összefutsz vele.
-
Dhampir
félisten
-
cheatergs
senior tag
Nekem a hibákon felüli bánatom, h nem a fegyverek valódi nevével jött ki az LA.
Dezóékat nem köti semmi, sztem nyugodtan élhettek volna a lehetőséggel.Akárhányszor nézek 1 fegyóra, mindig felrémlik, h ez csak vmi kamunév.
Zavaró.Így várni kell renamed modra, ami ki tudja mikor jön.
-
cheatergs
senior tag
válasz
Balathruin #7359 üzenetére
Nem az, annak más az effektje és a hatása.
Mind2t kinyírtam, azután is csinálja.
Garbage-ben én nem tok csuklyás törpéről. Bloodsucker van, kutyák, disznók meg zombik.
-
Sensut
őstag
válasz
Balathruin #7359 üzenetére
2 van ott basszus. A legalsó szinten. Én se találtam az elején, de ott vannak a rohadékok a katakombákban.
-
cheatergs
senior tag
Én elvok ezzel a verzióval.
Tetszik az upgrade és skill-rendszer, h kevésbé rongyolódnak a cuccok, és a több task (legalábbis ahol most tartok).Friss bugba én is futottam:
- Agropromi küldiket befejezve (Military dosszié lepasszintása a Bar-os palinak) a vonatállomás épületének környékén vmi láthatatlan elmebehatástól lila színű képernyővel dülöngél M1 (mint Strelok usb-je utáni kimenekülésnél), csak épp itt rángatózik (nem fejezi be az adott dőlést, hanem közben újat kezd), emiatt végképp irányíthatatlan a kari.
Nem a csuklyás törpe attackja ez, mert az vörös színű, és a hangja is más.
- a másik pdg inaktívvá tette az 1ik stash-t a fent említett épület tetőjén. Ami benne volt, attól búcsúztam.Am a láthatatlan, talajba rejtett zombik maradtak korábbról, szal sztem ez vmi feature akar lenni, csak passz, h mi.
Korábban bugnak tituláltam, h az AK74-nél kalibercsere után nem passzolt hozzá töltény.
Benéztem, mivel x39-ről x45-re vált a kaliber, így persze, h nem volt hozzá lőszer. Annyiban viszont hibás a játék, h a módosítás után nem az új lövedéket írja ki, ah az értékek fejlődését sem jelzi a tömeget leszámítva.Wolf am nálam is elhullott, helyette Nimble rohangál közel azon az útvonalon, ahol anno Wolf.
-
-
PeL
addikt
válasz
Plazmacucci #7354 üzenetére
Nem most vannak újak is
A leg furcsább számomra hogy az 1.3-as verzió DX10-ben gond nélkül ment, ez a DC verzió meg 5-10 percenként random crashel DX10-ben... Mondjuk azóta új gépem van, de akkor se kéne így történnie szvsz. DX11-ben nincs crash viszont nincs sun ray, amit megint csak nem értek hogy hoztak össze, ill. hogy nem sikerült megcsinálni, még CoP-ban is tök jól működtek ezek a dolgok pedig az elvileg elavultabb motor mint ez. Van ahol előrelépés történt, máshol meg elromlottak dolgok.
-
-
batman91
őstag
Szóval akkor még mindig vannak benne szarvas hibák, vagy ezeknek a nagy részét már orvosolták?
-
PeL
addikt
válasz
Plazmacucci #7347 üzenetére
Nem akarom szapulni a játékot, minden tiszteletem dezo-éknak de tekintve hogy a 2014-es megjelenés óta eltelt kb két év alatt mennyit sikerült nekik javítani a játékon szerintem feleslegesen vártok. Egyébként a játék már bőven játszható, igaz vannak bugok de már az 1.3-as verziót is végig lehetett vinni nagyobb probléma nélkül. Ha arra vártok hogy tökéletes legyen szerintem felesleges, ez a játék talán sosem lesz tökéletes pont azért mert nincs elég idejük / erőforrásuk arra hogy tökéletesre csiszolják. Elvégre mégis "csak" modderek csinálták, úgy értem hogy nem rendes fejlesztőgárda áll a lost alpha mögött. Kövi patch után sztem nyugodtan álljatok neki, abban legalább a night vision crash bug már talán javítva is lesz. Ezen kívül eddig nem találkoztam bosszantóbb / gameplay breaker buggal.
-
rétisün
veterán
válasz
Plazmacucci #7347 üzenetére
azt hiszem, én is.....
-
Ezeket olvasva én inkább várok még egy két évet...
-
PeL
addikt
A leírt dolgok nagy részéhez nem tudok hozzáfűzni semmit mert nem tartok még annyira előre a játékban (most megyek vissza DV-ben a banditákhoz a doksiért Velesnek). Az álmokat ESC gombbal át lehet amúgy ugrani. Nimble halála javítva van az 1.4002-ben ezt tanúsíthatom mert még most is életben van nálam. A night vision crash bug jelen van itt is, elég bosszantó, sokszor én sem mindig ügyelek rá, elvileg kövi patchben javítva lesz. A loot laggal itt még nem találkoztam, egyedül az autóba pakoláskor érzem hogy minél több cucc van benne annál hosszabb ideig tart belerakni és kivenni a cuccot, DV-ben a Monolith bázis letámadásakor kihordtam minden hátramaradt cuccot a bejárathoz hogy majd autóval elviszem őket eladni ha már ilyen pici a súlylimit, mikor pakoltam be a vége felé már nálam is érezhető volt a lag. A fegyvereket én is észrevettem hogy szarul vannak configolva, az AK74/SU pillanatok alatt leamortizálódik, az AK74 viszont szinte nem is kopik, ugyanígy a Walker 9x18-as is elpusztíthatatlan
(#7334) cheatergs: Ez az AI mizéria minden stalker részben jelen van. Engine sajátosságából adódóan működik így vagy nem tudom. Amit megfigyeltem hogy alapból mindig oda tartanak és azt a pontot nézik ahol utoljára láttak vagy zajt keltettél. Így simán ki lehet őket játszani, mögéjük lehet kerülni stb. Ilyen ráfordulásokkal még nem találkoztam, pl. Cordon hídjánál a Sniper mellé simán oda tudtam lopózni az elején még fényes nappal is úgy hogy nem vett észre, majd két méterről fejbe lőttem és leesett a többi katona elé
Kb. 180 fok az enemy látómezeje. Tehát ha féloldalasan mellőle bukkansz fel esélyes hogy meg fog látni a "szeme sarkából", viszont ha a hátát látod kizárt hogy észrevegyen ha nem keltesz zajt.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
FoxiestFox #7295 üzenetére
Az lepett meg, hogy magyar cikket linkeltek a hivatalos LA csoportba, úgy hogy nem is értik.
-
Sensut
őstag
Befejeztem a játékot az 1.4001-ez verzióval. Jó volt újrajátszani annyi idő után, de csalódtam a sok otthagyott logikai- és rendszerhiba miatt. A játék nagyon jó, viszont még mindig ráfér az az átfogó revízió, amire vártunk és ami ezúttal is elmaradt, mert elég sok logikai hiba van benne. Nekem nem volt játszhatósági bajom az előző verzióval sem, úgyhogy szinte semmi különbséget nem tapasztaltam a régi és az új között. Talán két dolog van, ami emlékeztetett arra, hogy ez mégis csak egy javított verzió: az autók irányíthatósága és a játék vége előtt a Generátorok pályán Ghost végre rendesen megjelenik az X-2 labornál (itt volt az a bug, hogy Ghost elcsászkált bolond felé és nélküle nem lehetett lemenni a laborba). Le is jegyeztem néhány eget verő hibát, amiket javítani kellene végre. Talán valaki látja majd az illetékesek közül is.
- Elsőként két mellékküldetéssel akadt olyan gondom, hogy nem tudtam mit kezdeni velük, illetve hova tenni őket. Az egyik Lake Yantaron van, amikor a kolléga leküld a föld alatti alagutakba, hogy hozzam vissza a különleges fegyverét. Odalent egy agy őrködik egy zárt helyiség előtt. Ennek nincs köze a fegyverhez, viszont Sakharovnál megjelenik egy új párbeszéd ezzel kapcsolatban és a "Brain Vat" feladat:
Itt a professzor ad egy kütyüt és visszaküld, hogy végezzzünk méréseket az agy körül, aztán ő majd az eredmények szerint behangol nekünk egy védősisakot stb... Ez meg is történt, 3 kontroller kiiktatva, adatok OK, de úgy bezombultam amíg a mérések folytak, hogy többé semmi és senki nem tudott helyrehozni. Mellesleg ennek a feladatnak sem volt így értelme, mert visszamentem a sisakkal de onnan tovább minden ajtó zárva volt. A párbeszéd sem jelenik meg rendesen, egy helyen csak egy fájlnév jelent meg a mondatok helyett és szerepelt benne a "nimble" név. Csakhogy nálam az volt a másik gond, hogy a játék elején Nimble meghalt Cordonon, mert egyáltalán nem lehetett megmenteni a tushkanók elől (ezt állítólag az 1.4002-es verzióban javították). Ebből gondolom, hogy ennek az egésznek Nimblehez lehet köze, mert ő említett feladatokat, ezért nem is erőltettem tovább a dolgot. Mellesleg ez a párbeszéd folyam elölről kezdődik Sakharovnál miután a feladat le lett tudva, úgyhogy az egész dumán még egyszer végig kell kattogtatni, hogy eltűnjön onnan. Azonban a kettős látásom nem akart semmitől elmúlni hosszú idő után sem, ezért újra kellett kezdjem a játékot egész onnan, hogy ezt a küldetést egyáltalán nem vállalom el Sakharovnál.
- A másik küldetés Foresten volt, ahol egy sebesült sztalker fekszik az útszélen és elküld a bányához, hogy gyorsan segítsek a társain. Ott ki is nyírtam egy csomó banditát, de amikor beléptem a bányába, valami akkora gonoszság rontott rám, hogy pár lépés után egyből meghaltam. Valamiféle kontroller lehet odabent, vagy mi, de képtelen voltam rájönni, hogy mi ez az egész. Innen csak némi felvilágosítás hiányzik arról, hogy mit vagy mikor is kellene itt csinálni, mert így bejutni oda képtelenség.
- Voltak crashek is, leginkább a laborokban, de ezeket nem is részletezem, mert egyáltalán nem újdonság ha egy Stalkerben crash is van
Viszont több helyen is belebotlottam olyan végzetes hibába, amikor mindig az asztalon kötöttem ki, bármerről is próbáltam megközelíteni a dolgot. Az egyik Lake Yantaron Shulga a dutys bázison:
Emlékszem, hogy náluk voltak jó feladatok, de itt egyáltalán nem lehetett vele szóba állni, mert a játék egyből kidobott.
- A másik nagy crash Pripyatban volt, amikor egy sebesült katonán próbáltam segíteni:
Ennek is feladat íze volt, de a játék mindig kidobott, ha szóba akartam állni vele.
- Aztán ott van az éjjellátó (nightvision) probléma, amitől a játék szintén kidob ha úgy akarunk pályát lépni, hogy az be van kapcsolva. Még akkor is annyi nekünk, ha csak bekapcsolt éjjellátóval akarunk visszatölteni egy játékállást.
- Az alvás és a szomjúság itt nem férnek meg egymással. Azt még megérteném, hogy valaki erőtlenül ébred a szomjúságtól, de hogy felébred és bele hal a szomjúságba ez szerintem baromság. És főleg akkor kellemetlen ha csak félig vagyunk vízzel és jön egy bevágás amire nem számítunk és elalélunk. Ez az intenzív szomjazás mindenképp szarvashiba.
- Ki kellene venni azt a sok alvás alatti klipnézést, ami egyszer- kétszer elmegy álomnak, de én annyiszor megnéztem a játék alatt amikor aludtam, hogy már azt is tudom hány patkány menekül ki az erőműből. Fárasztó, hogy mindig ugyanazt a klippet kell végignézni és nem lehet átugrani.
- Nálam (de gondolom nem csak nálam), valamiért irtó szarul lehet lootolni. A játék valósággal nyög bele ha valamit átteszek egy ládába, vagy épp egy hullától elszedek cuccukat. Totál belassul valamitől, még a hang is akadozik olyankor.
- Guide párbeszéde hibás.
És ezek már az örökölt hibák, amik az első verziótól fogva jelen vannak sajnos:
- Nyomban az után már, hogy Veles elkobozza a cuccainkat a bányában, a mellette levő ládából vissza is vehetünk mindent. Ebben aztán százas vagyok, hogy ez nem szándékos
- Dar Valleyben, miután a banditáktól elloptuk a dokumentumokat Velsnek, azok ellenséggé válnak, de mégsem. Voltak alanyok, akik rám se bagóztak miközben sétáltam kifelé a bázisukból.
- Lake Yantaron Kruglov mester űzi az eszét az ajtókkal, a zombikkal, meg minden. De ha meghal, akkor egyetlen fölösleges mondat miatt a játéknak vége, mert nem tudjuk vele lebeszélni. Márpedig könnyen meghal ha nem vigyázunk rá miután visszajöttünk a föld alól és megjelennek a zombik a tudósok körül.
- Dead City - zsoldosok - börtön. Én pedig a börtönajtót simán kinyitottam a rácson keresztül a kapcsolóval, és amíg a doki lőtte a dumát, vissza is szereztem a cuccaimat. Csakhogy az a bizonyos aktatáska nem volt a széfben és a játéknak annyi lett. Tehát azt a fali ajtókapcsolót le kell blokkolni mindaddig, amíg a bejátszás tart és jönnek a katonák. A táska csak ez után spawnolódik be a széfbe.
- Radaron, amikor megszerezzük Nomadnak az artit és jön a kitörés, a monolitos Patriarch is odavesz, aki ugye fontos lenne egy másik feladat kapcsán. Szerencsére az a feladat egy mellék, de így is ott ragad a listán ha már elvállaltuk és neki kampec lett.
- Pripyat Undergroundban egy adott ponton valahol a lámpa és az éjjellátó gombjai totál leblokkolnak, nem lehet se gyújtani se oltani őket. Abban a pozícióban ragadnak, amelyben voltak és ez csak azért is gond, mert ugye az éjjellátó miatt crash van visszatöltéskor / pályaváltáskor, és ha az bekapcsolva ragadt be akkor... így jártunk. Nem is beszélve arról, hogy ez egy sötét hely, ahol jó lenne látni is valamit, ha netán leoltva maradt a lámpa.
- A fegyverek nagyjából rendben vannak, bár a távcsövek elég bugyuták. A hatalmas SVD viszont annyira szar, hogy használhatatlan. Annyira instabil még feltunningolva is, hogy egy csúzlival jobban mesterlőnénk. A feltunningolt AKm 74/2 pld. egyáltalán nem amortizálódik viszont a csúcs FT 2000 halálos iramban megy szarrá. Bár nem vettem észre rajta, hogy félig tönkremenve is besülne.
Mivel ez egy hosszú és ingyen játék, nem is várná el az ember, hogy valaha is tökéletes legyen. De ezek a dolgok már lassan magukért beszélnek. Ez az 1.4001-es verzió volt, de nem láttam a listán ezek közül egyet sem, hogy javították volna az utolsó verzióban. Megvárom a magyarítást és csak akkor vágok neki újra a legfrissebb kiadásnak, bár az igazat megvallva a fenti hibák tudatában semmi kedvem hozza egyelőre.
-
Xorith
tag
válasz
Balathruin #7342 üzenetére
Pontosabban elsőnek, ha betöltöm akkor megy szépen, de ha már a "játékba" vagyok és onnan akarok tölteni akkor van ez.
-
Xorith
tag
Nekem load gamenél mindig egy fekete képernyőt ad be, de semmi crash vagy ilyesmi. Valami tipp?
-
sinick
senior tag
válasz
Balathruin #7338 üzenetére
Azt hiszem valami "x-ray valamis" pendrájvot kaptam tőle (amit "use"-oltam magamnak).
-
sinick
senior tag
Sziasztok! 1.40002-vel újrakezdtem. Az elején a faluban segítettem Proverb-nek (?) két mutánsvadászatban, majd később az anomália mocsárban láttam meghalva. Később kell(ene) ő még nekem vagy nem számít?
-
sheep
addikt
A Half-Life kikacsintás nem volt rossz
Az endurance viszont biztos hogy bugos: van nálam 2 snowfalke (+60 endur.), a ruha felpimpelve +8 endurance visszatöltésre, 60 gk -ból 40 van nálam és kb 100m-t tudok futni. -
cheatergs
senior tag
AI többet csal, mint ezelőtt.
Hiába idióta alapból, ha azzal próbálják ellensúlyozni, h keresztüllát mindenen, és kb bármekkora távolságból tüzet nyit.Én nem emléxem/k olyan jelenetre a korábbi patch-ekből, h Garbage-ből Cordonba guggolva, lámpa offban, a katonák (w/o nightvision&flashlight) háta mögé érkezek vissza éjfélkor, mire megfordulva mind a 4en tüzet nyitnak.
Minden egyes alkalommal.Se olyanra, h 23h-kor egy bandita tőlem ötven m-re hátrafelé sasszézik a neki szemközti stalkereket lőve, majd gondolva 1et felém fordulásból megereszt egy sorozatot, holott 1 ház sarka mögül hajoltam ki éppenhcsak. Még csak nem is tudott rólam, mert a csata végén kapcsolódtam be.
Az se kevésbé feltűnő, h 100m-ről, öt bokron át is észrevesznek, nem beszélve az Agroprom Inst. túlfeléről ide őrjáratozó (mert nem az előtte lezajló tűzharcra jöttek ám), betonkerítésen átlátó katonáiról.
Zárt tereken nem próbál pozíciót változtatni, helyette inkább 1 helyben állva várja, amíg kidugom az orrom, ami részéről érthető, hisz úgyis tudja hol vok.
Kínos példa volt erre, amikor 1 épület harmadik emelete folyosójának közepén megállt, én meg próbálnám mind2 oldalról sneakkel közlekedve behajolva leszedni, de mind1 volt, mert amelyik oldalon jártam, ő arra nézve rögvest ontotta a skúlót.Az ilyeneket nem kéne, légy szíves!
Anno tőrbe lehetett csalni az emberi AI-t, élvezetes vadászatokat rendezve. Ezt miért kellett kivenni?
---
A másik, h a játékban az éjszaka negatív értelemben sötét.
A flashlight szabadban semmit nem ér, miközben az MI egy kocacheater, így frusztrációt csökkentendő fel kell nyomni 20h-4h között a gammát és a brightnesst csutkára, h lássam a pályát.
---
sétálás=stamina-visszatöltés +1 like -
emre
veterán
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #7331 üzenetére
A repedezett útburkolat hangulatosabb.
-
PeL
addikt
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #7327 üzenetére
Feladom.
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #7325 üzenetére
Az elsőnél a statikus jobban tetszik (a víz kivételével), részletesebbnek tűnik a jobb láthatóság miatt.
-
-
Dhampir
félisten
Látnom kellene, hogy mi marad így ki, lehetséges, hogy a nagyon lecsupaszított élmény miatt már nem éri meg az elavult technológia.
(#7322) Balathruin
Túl erős procit sem szeretnék az erősebb hőtermelés és a nagyobb ventihang miatt, de nyilván a nagyobb játékélményhez más szempontot kell figyelembe venni, a nyers erőre való tekintettel.
Mondjuk például az i5-3230M-nek jobban örülnék, mint az i5-3210M-nek, de legrosszabb esetben később ki lehetne cserélni.
-
Dhampir
félisten
válasz
Balathruin #7316 üzenetére
i5-3210M
Gondolkodom még ezen is:
i5-4300U (Intel HD Graphics 4400)
-
PeL
addikt
válasz
Balathruin #7318 üzenetére
DX8 van, úgy hívják static lightning
-
Balathruin
veterán
válasz
Plazmacucci #7317 üzenetére
Nincs Dx7.
-
válasz
Balathruin #7316 üzenetére
DX7-ben?
-
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
Bele merjek majd vágni az új játékba Intel HD 4000-el (1366*900 kijelzőfelbontással)?
(#7315) Plazmacucci
Félő, hogy muszáj lesz.
-
Melyikőtö szenved ennyit?
[kép] -
Mans20
addikt
válasz
ericdrawen74 #7309 üzenetére
Mivel csomagoljam ki?
-
PeL
addikt
Nekem eddig nem tűnt fel hogy random lenne, viszont az igen hogy ha több súly van nálad akkor bizony gyorsabban fogy a stamina. De azt tényleg hülyeségnek tartom hogy séta közben nem töltődik vissza így folyton meg kell állni. Mikor nagy távokat kell megtenni ez különösen zavaró. Lehet így akarták elérni hogy az energiaitalnak is legyen szerepe a játékban.
-
sheep
addikt
Azt tudja valaki hogy a fáradtság mitől függ? Sokszor nem enged aludni mert kiírja hogy nem vagyok fáradt, és azt is észrevettem hogy néha kétszer olyan gyorsan fogy az állóképesség pedig nincs nálam több súly.
Most megint átmentem sétaszimulátorba pedig eddig jól működött. A terhelhetőségem több mint 60 kg, van nálam 40 kg de alig tudok futni. Aludni nem enged, étel - ital rendben van. Pár métert futok és lemegy a teljes állóképességem. -
Mans20
addikt
Eddig jó a gém. 1.4002 javítást telepítem, de a Stalker lost alpha mappába belerak egy Stalker lost alpha mappát amiben a javítás van. Kiszedem belőlük a fájlokat, felülírom az 1.3000-et, exe indít, menü bejön, új játékra nyomok és crash. Lehet megvárom a repack verziót.
-
Mans20
addikt
válasz
ericdrawen74 #7274 üzenetére
Szia! Nálam nincsen la_skills.txt fájl.Átakarom írni én is a súlyt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Okos Otthon / Smart Home
- LED világítás a lakásban
- Motoros topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sorozatok
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M-K i7 6700 16GB DDR4 480GB SSD GTX 1660Ti 6GB Rampage SHIVA FSP 550W
- Samsung Galaxy S25 Ultra 1TB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged