Új hozzászólás Aktív témák
-
nem_tom
őstag
válasz
' Tzs , #8707 üzenetére
Nem értek egyet az előttem szólókkal. A látvány világ elég ütés és valljuk be, az eredeti stalker játékok is javarészt lövöldék voltak. Százával öltük az ellenséges stalkereket, a mutánsokról nem is beszélve. Persze a barangolás és felfedezés mellett. Az Unreal Engine-el is bizakodó vagyok, az X-Ray egy bughalmaz volt, nehéz eset. Azt aláírom, hogy más, de így trailer alapján a hangulat ott volt. Én amondó vagyok, ha nem csapják össze a végén és rendesen kibontakoztatják, akkor nagyot fog szólni.
Mondjuk a gépigény elég erős, remélem nem kell majd alacsony beállításokkal karcolni, még ha nem is a maximumon.
Szerk.: Emlékezzünk vissza a SoC és CS utolsó pályáira, ami jóformán abból állt, hogy kb csak a monolittal lövöldöztünk pályákon és órákon át a sztori lezárásához. De előtte se volt kevés akció. Szerintem ez rendben van ha nem kell minden bokornál lövöldözni. -
Veszett Róka
csendes tag
válasz
' Tzs , #8707 üzenetére
Háát.. Engem nem nyűgözött le. Valahogy a trailerben nincs ott a hangulat, ami átitatta az első 3 (LA-val együtt 4) játékot és ami annyira beszippantott itt mindannyiunkat. Félek tőle, hogy mai divathoz híven konstans hentelés lesz a játék, egy újabb Battlefield ahol a Zóna csak a körítést adja.
Attól függetlenül ki fogom próbálni persze, már csak a látvány miatt is. Hátha nem egy golyóálló supermant kapunk, hanem hús-vér stalkert. -
-
havenday
tag
válasz
' Tzs , #8649 üzenetére
Felraktam ezt a szép új verziót, nekem folyamatosan fagy, a szövegboxban ezt írja:
Expression : The application has made an erroneous API call that it had enough information to avoid. This error is intended to denote that the application should be altered to avoid the error. Use of the debug version of the DXGI.DLL will provide run-time debug output with further information.
Function : CHW::UpdateViews
File : ..\xrRenderDX10\dx10HW.cpp
Line : 629mi lehet a baj?
-
Veszett Róka
csendes tag
válasz
' Tzs , #8578 üzenetére
Old Road a neve, a normál játék közben nem visz oda sem cselekmény sem külön küldetés. Artifact vadászatra jó, illetve pár zombi és monolith
https://lost-alpha.fandom.com/wiki/Old_RoadIlletve van még az Antennas nevű hely, ami befejezetlen és kihalt. Jump_to_level az egyetlen mód hogy odajuss
-
sklopp
őstag
válasz
' Tzs , #8578 üzenetére
Bevallom, nem emlékszem, melyik lehet új pálya, igyekeztem minél előbb túllenni a játékon és visszatérni az 1.3003-ra.
Érdekes, hogy eltűnt ennek a magyarítása, nekem szerencsére megvan. Feltöltési lehetőségem nincs, talán csak lustaságból, de mail mellékletben átküldöm szivesen. -
Dhampir
félisten
válasz
' Tzs , #8545 üzenetére
Az Extended kiterjesztettet jelent.
Fordítókkal kiügyeskedve, ha jól értelmeztem:
Újracsomagolt, frissített verzió a változatlan alapverzióval együtt (Lost Alpha DC 1.4007).
A Kiterjesztett verzió 2.78 (2020.11.04-től a Mod frissítve az indítón (launcher) keresztül)
- Telepített Orosz hang
- Telepített motor 2020.11.13-tól
- Frissített launcher 2020.09.10-tőlAz Újracsomagolás szerzője az "SpAa-Team"
-
emre
veterán
-
#16939776
törölt tag
-
#16939776
törölt tag
válasz
' Tzs , #8333 üzenetére
(#8332) proci985: Én teljesen elégedett vagyok, az UI-t azt kikapcsoltam, csak takarja a kilátást.
"AI" 500ms-alatt állítja célra a surmókat miután észrésznek, de be lehet szaratni bármelyik bandát, akár mekkora túlerővel csak meg kell lepni őket és veszett tempóban kell lékelni egyik buksit a másik után.Szerintem a nehézsége a legjobb erénye ennek a játéknak.
-
shield
őstag
válasz
' Tzs , #8302 üzenetére
A Ficsoport oldalán ott van a korábbi fordítás, verziószámmal.
Sajnos a DC fordításánál mostanában nem emelkedik a %, végül is a fordítás kész, csak a tesztelésnél kicsit belassult.Weor szerintem nem mindegy a CS melyik kiadásával játszol. Én annak idején elkezdtem orosz verzióval és a Vöröserdőnél kiakadt, de itt egyik fórumtársunk csinált hozzá javítást és ment tovább. Sajnos félben maradt, de most tervbe vettem hogy mind a 3 részt kijátszom modok nélkül, csak grafikai modokat fogok rájuk rakni. Mindegyik GOG-os verzió lesz.
-
Dhampir
félisten
válasz
' Tzs , #8298 üzenetére
A legrosszabb esetben a Lost Alpha. Developer's Cut 1.4007 - Repack от SeregA-Lus verziót is megpróbálhatod. Még ennek az elődjével vittem végig, amihez magyarítás is volt.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #8294 üzenetére
A DC-k előtt az 1.3003-as verzió volt, amit az 1.3000-ra kellett ráhúzni, aztán erre jött az első DC patch. Ez sokáig az utolsó verzió volt, ami működött és voltak hozzá addonok is. Én többször is végigvittem és pár hibát leszámítva elég stabil volt. Magyarítás is volt hozzá, csak utána kell nézni.
-
Sensut
őstag
válasz
' Tzs , #8281 üzenetére
Vannak vele problémák, az igaz, de azért annyira nem katasztrofális, mint a
hogy itt egyesek leírják. Én a kezdetektől fogva követem a modot és végigvittem legalább 7x verziónként, de akkora eget verő különbségek nincsenek a verziók között és főleg a DC verziói között. Régen azért rinyált mindenki, hogy a területek üresek és ettől unalmas a játék. A területeket nem töltötték meg ugyan, inkább az ellenség potenciálján emeltek, de van egy opció a telepítési képernyőn, ahol bekapcsolható az NPC spawnolása ami megtölti a pályákat. Itt viszont ügyelni kell, mert ez bekavarhat a játékmenetbe! És ott van még egy csomó lehetőség, amiket nem ártana figyelmesen kezelni, mert nagyban befolyásolják a játék összetételét. A sztorin semmit se változtattak, az ugyanaz, ami az elején volt és ha az tetszett, akkor ez is fog. A térképek se változtak, minden ugyanaz mint régen, úgyhogy ha nem teszik ez a játék, akkor az nem az új verziók miatt van, hanem egyáltalán az egész Lost Alpha történelem nem tetszik. Ez a Lost Alpha (aki nem tudná, az eredeti SOC játék vágatlan verziója még a megjelenése előttről), és más mint a többi Stalker, így semmi értelme a többi hivatalos Stalkerhez hasonlítani, mert akkor ugyanaz lenne. -
PeL
addikt
válasz
' Tzs , #6777 üzenetére
Ahogy láttam főként kozmetikai mod bár sok különbséget nem látok őszintén szólva az alap verzióhoz képest a képeken mert alapból egy a modhoz illesztett absolute nature pack van a játékban ami amúgy is szép szerintem, meg beleraktak 150 fegyvert. Plusz az A-Life switch-et kitolták, vagyis távolabbi mutánsok/npc-k is láthatóak lesznek és messzebbről észre is vesznek.
Kb ennyi ami lényeges.
-
Habugi
addikt
válasz
' Tzs , #3418 üzenetére
Hehe, stalkerekben sosem árt bespájzolni, ki tudja mi fogad a következő sarkon..
Azért bírod úgy szuflával mert artifactok terén erősen rámentem arra, hogy olyanok legyenek használatban amelyek segítségével Strelok egy etiop távfutó képességeivel rendelkezik!
(#3419) sagajr78:
Kösz, akkor valószínüleg vissza fogok térni Yantarba az ominózus tudósokhoz, nagyon kiváncsi vagyok Forestre, dezoék pályadesignere nálam olyan kategóriába lépett akit pl. egy nagyobb játékfejlesztő cég helyében úgy hívnék meg állásinterjúra, hogy miután leülünk egymással szembe, elétolnám a szerződést és megmondanám, hogy írjon rá egy összeget amit jónak tart, majd akármi is szerepelne ott addig mennék liftel felfelé az üvegpalotában amíg valaki a fejesek közül alá nem írja/jóvá nem hagyja. Közben persze lezáratnám a komplexumot nehogy kisétáljon amíg ez zajlik!
Construction Yardon már jártam, sajnos elmulasztottam beszélni a Stalker vezetővel úgy rémlik.
Bízom benne, hogy miután kikecmergek a napfényre az ándörgránd után Pripetyben, még vissza tudok térni az említett helyszínekre, esetlegesen az underground kihagyásával/megkerülésével?!
(#3422) sagajr78:
Két napja elég nagy meglepetés ért Radaron, szokásos kora esti artifact vadászatra indultam, cirka 40méterről világított valami az aljnövényzetben, nem hittem a szememnek de egy olyat találtam amit traszmutációval lehet előállítani
, pedig addig a pillanatig azt hittem hogy ilyesmik nem teremnek bokor tövében! A nevére most hirtelen nem emlékszem.
-
sagajr78
tag
válasz
' Tzs , #3413 üzenetére
tzs182:
Lényegében valóban kétféle vége van a játéknak. Vagy túléli a karaktered vagy meghal.
Ez utóbbinál van vagy 8-10 féle variáció attól függően, hogy mit értél el, mennyi pénz van nálad mikor belépsz a wishgranter-hez, mit kívánsz meg hasonlók. A vége ugyanaz, tehát kampec, csak más videó lesz lejátszva. -
sagajr78
tag
válasz
' Tzs , #3402 üzenetére
tzs182:
Ez már csak ilyen. A megoldás egyszerű, vedd le nullára a particles csúszkát és fel ne emeld a tekinteted a talajról. Úgy menj Ghost után hogy egy centire sem nézel fel (csak magad előtt a talajt nézed). Ekkor nem lesz gond a hülye effektekkel amik bezavarnak és kifagyasztanak. Amikor meg támadás ér hagyd a harcot ghost-ra akkor se nézz fel vagy ha nagyon nem bírod akkor éppen csak annyira, hogy ne láss semmit ami előtted 4-5 méternél távolabb van (ez bőven elég a chimera legyilkolására).Miután kiértetek a generátorok közül és jócskán eltávolodtatok, már nem lesz ilyen jellegű probléma csak ne fordulj vissza az irányukba úgy, hogy lásd is azokat.
Megjegyzem static lighting beállításon csak egyszer fagyott ki a hely, bármely másik dinamic beállításnál viszont sokszor ha nem a talajt bámulva haladtam.
-
SaGa59
őstag
válasz
' Tzs , #3391 üzenetére
Ezekkel a "takaritsd ki a tábort" jellegű feladatokkal az a gond, hogy amikor felvetted, az adott helyen legenerált x db lényt, embert, attól függ, hogy mitől kell megtisztítani a terepet. Mindaddig, mg ezek (pontosan azok a példányok) nincsenek kilőve, nem veszi teljesítettnek a feladatot.
Gyakran előfordul, hogy mire odaérsz valamelyik elkódorog, vagy az ilyen "segíts harcolni egy csapatnak" feladatban már lezajlik a harc nagyrésze és valamelyik kilövésre ítélt monolithos ott fekszik sebesülten, de még "él".
Nézd végig az összes fekvő ellenfelet... -
BandiHUN
veterán
válasz
' Tzs , #3391 üzenetére
Érdekes gond lehet ez nekem is...bár nem tartok itt,de eszerint az elején figyeltek még a bugokra/hamarabb jársz arra,én pl.az alagútban kicsináltam a zombikat,és később kaptam meg küldetésnek,viszont ott a helyszinen újra beszélve le is tudtam abban a pillanatban...
Mint ahogy valami lénynek a szemét kellett összeszedni alküldiben,amit fel lehet venni többször is,de kaptam egy másik küldit is egy ilyen csoport leölésére,volt egy halom szemem...namármost igy csak egy helyben állva és dumálgatva fel tudtam venni és leadni ezt az alküldit többször is
Előre félek a haladástól,mert tetszik,de ha szinte mindenhol ilyenek+fagyás jön... -
Habugi
addikt
válasz
' Tzs , #3364 üzenetére
Én kiszedtem azt a két paramétert és gyakorlatilag megszüntette a random játék kivágás/kifagyásokat!
...\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\System.ltx
max_weight = 50 (ezt pl. 500ra)
...\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\creatures\Actor.ltx:
max_walk_weight = 60 (ezt 600ra)
Mindkért .ltx fájl szerkeszthető pl. jegyzetömbbel, megeshet hogy nem tudod/engedi menteni abban az esetben ha programfilesba van a játék telepítve, ebben az esetben kimásolod máshova a két filet, átírod, visszamásolod/felülírod. Finito, 500as inventory.
-
Habugi
addikt
válasz
' Tzs , #3358 üzenetére
Sry, csak korábbi mentés volt így arra vártál amíg elkummantam odáig.
Tekintve, hogy hajnali 2kor társalgunk erről gondolhatod én se sokat alszom amióta megjelent a játék..Remélem beválik: [link]
Talán még a visszatérő fagyás hibát is orvosolja, próba szerencse.Amit érdemes tudnod:
- A mentsd meg a stalkereket missön bugos, nem lehet befejezni.
- A tudósoktól minden transzmutáció "receptje" meg van véve, ezért ha újat akarsz kérni tőlük kifagy.
- PDA contacts füle gyakran fagy.
- Az 500+as inventorys táborba tartozom, szóval amennyiben nálad nincs átírva betöltés után nem fogsz tudni megmozdulni!Majd jelezz vissza hogy minden okés-e, hátha más is hasznosíthatja.
Amennyiben nem, egy próbát megért..(Nálam a játék parancsikonjából ki van szedve a patch után megjelent két extra indító paraméter..)
-
Habugi
addikt
válasz
' Tzs , #3356 üzenetére
Azért ez bőven semmiség!
Vintarom van de nem Ghost féle, egy Monolithostól lootoltam.Kis türelmedet kérem mert az X7 előtti mentésemet azóta felülírtam, mindjárt csinálok egy újat.
Ami azóta van az már csak X7 utáni, asszem +1missönt is letoltam.Ergya=sovány, felejthető
-
Habugi
addikt
-
#18193920
törölt tag
válasz
' Tzs , #3084 üzenetére
Néhász hsz-el ezelőtt taglalták a dolgot.
[link]rétisün:
"S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\system.ltx
max_weight
max_ruck
S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\gamedata\config\creatures\actor.ltx
max_item_mass
max_walk_weight
elvileg sima jegyzettömb (notepad) is jó hozzá szerkeszteni, vagy az ingyenes notepad++" -
Habugi
addikt
válasz
' Tzs , #3054 üzenetére
Menj fel egy háztetőre és hamar meg fogod találni, egy egész épület elvan gázosítva, zöld színű füst terjeng körülötte és az ablakokon, bentvan, az első emeleten cirka középen de a minimap jelzi is majd a hullát.
(#3045) pervajakróv:
(#3049) op.erik:
Ezer hála!!
(#3055) Plazmacucci:
A földszinten a főbejárat mellett van egy porta szerű szoba, ott van bent az asztalon. Ugyan a fogoly szerint az egyik őr hordja magánál, leírtottam őket és egyiknél sem volt, végül az említett asztalon találtam meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RX 9070 XT 16GB Videokrátya! Bemutató darab!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest