- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Apple Watch
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
kekeeci
senior tag
válasz
Psychopeti
#8645
üzenetére
Nincs telepítve a gépeden az openAL. Töltsd le, telepítsd.
A legtöbb stalker mod igényli. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Psychopeti
#8417
üzenetére
Szia! Sajnos nem én csinálom ezt, egy Stalker csoportba írt egy srác, én meg mivel szívügyem a Stalker, gondoltam támogatom egy megosztással. De megírom neki ezt, köszi!
-
cheatergs
senior tag
válasz
Psychopeti
#7210
üzenetére
Nekem elég lenne, ha angolul 1ben kijönne a patch-elt hotfixelt végső utáni leguccsó DC, amit mókolás nélkül kell fölpattintani.
-
milkabrams
őstag
válasz
Psychopeti
#7130
üzenetére
igen
-
milkabrams
őstag
válasz
Psychopeti
#7128
üzenetére
giga hd7770
-
PeL
addikt
válasz
Psychopeti
#7058
üzenetére
Forrás: Lost Alpha MODDB oldal
LOST ALPHA - DEVELOPER'S CUT
Release Announcement
"If you only knew where I've just been and what I've seen". You remember this one? Well it was a long road up until now, but there is finally a sun shining over us brightly. After almost three years, we can confidently announce the release date of Lost Alpha Director's Cut. Let's talk about some other things first though.
Deadlines. We all love them, right? No, really, they suck. But a deadline has to be set for every project, or else it will never be finished. Setting up the deadline is as critical as meeting it. We have a large team of game enthusiasts with years of experience in development. However everyone is doing this project in his free time, and as the years passing by, the less free time we have. Just wanted to mention that it took us so many years to make this DC because we barely had the time for it. I'ts not a completely new game, it's however the game we had in our mind. Initially, we planned to release the game today, on the 10th anniversary of the release of Shadow of Chernobyl outside of the US. Sadly however, this can't be done, which smoothly brings us over to...

The bugs. Yes, we also love bugs, right? Who doesn't? Well, some people do, but exotic cuisine isn't the scope of this project. Bugs are the bane of software developers, and bugs have plagued us from the beginning of development, and even onto the initial release of LA. We admit that the release version wasn't as stable as we wanted it, but it was a rushed decision after the unexpected leak, and that's precisely why we're giving ourselves just a bit more time - to squish the greatest bugs, so DC will be a more polished game than vanilla Lost Alpha was. But in case some bugs manage to escape unnoticed, we plan to update DC post-release, likely also adding some new content. We have 2 new levels in production, and many new features, which we will uncover later this year. Speaking about stuff we have done so far, here is an updated changes log: click here!

The release date. Yes, what everyone was waiting for. The final release date for Lost Alpha Developer's Cut is the 26th of April 2017, 31 years after the tragic events in the Chernobyl Nuclear Power Plant transpired, which many years later insipred the guys at GSC Game World to create one of the greatest game franchises ever. So that's it for today. See you in slightly over a month! Feel free to contact us via e-mail info@dezowave.com, or on Facebook (search for dezowave page and lost alpha group)! By the way, the last screenshot is from one of our new levels in production.

----------------------------------------------------------------------------------
"Ha csak tudnád merre voltam és mit láttam". Emlékszel erre? Ez egy hosszú út volt idáig, de végre fényesen kisüt a nap felettünk. Majd' három év után bejelenthetjük a Lost Alpha DC kiadásának dátumát. De beszéljünk először más dolgokról.
Határidők. Szeretjük őket igaz? Nem, tényleg, szopás. De minden projectnek határidőt kell szabni, különben sosem készül el. Határidőt felállítani annyira kritikus mint teljesíteni azt. Van egy nagy csapat elhivatott játékosunk több éves fejlesztői tapasztalattal. Azonban mindenki a szabad idejében foglalkozott a projectel, ahogy teltek az évek, egyre kevesebb szabad időnk volt. Csak meg szerettük volna említeni hogy azért telt ennyi időbe mecsinálni a DC-t mert alig volt rá időnk. Ez nem egy teljesen új játék, ez a játék ami az elménkben van. Eredetileg mára terveztük kiadni, a Shadow of Chernobyl kiadásának 10. évfordulójára az Egyesült Államokon kívül. Sajnálatos módon ezt nem tehetjük meg, ami miatt elérkezünk a...
Bugokhoz. Igen, szeretjük a bugokat igaz? Ki nem? Néhány ember igen, de a megszokottól eltérő fejlesztés nem hatásköre ennek a projectnek (nem tudtam jobban értelmezni eme mondatot). A bugok a szoftver-fejlesztők csapása, amik már a kezdetek óta sújtanak bennünket, egészen a LA kezdeti kiadásáig. Tudjuk hogy a kiadott verzió nem annyira stabil mint szerettük volna, de ez egy elhamarkodott döntés volt a váratlan kiszivárogtatás miatt, és pontosan emiatt adtunk magunknak még egy kis időt - hogy kiírtsuk a legnagyobb bugokat, így a DC még kifinomultabb játék lesz mint az eredeti Lost Alpha. Néhány bugnak azonban sikerült észrevétlenül maradnia, tervezzük a DC utólagos frissítését, bővíteni némi új tartalommal. Van két új pályánk folyamatban, és sok új feature, amiket még idén később fogunk felfedni. Arról hogy mit csináltunk eddig itt egy frissített változás lista: [link]
A kiadás dátuma. Igen, amire mindenki vár. A DC végleges kiadásának dátuma 2017. április 26. 31 évvel azután hogy a Chernobyl-i atomerőmű katasztrófa kitudódott, ami évekkel később inspirálta a GSC-s srácokat hogy megalkossák minden idők egyik legnagyobb játék franchise-át. Ennyi mára. Találkozunk közel egy hónap múlva! Addig is nyugodtan keressetek emailben (info@dezowave.com) vagy Facebookon (dezowave és Lost Alpha csoport!) Amúgy a legutólsó screenshot az éppen készülő pályáról van.
-
Habugi
addikt
válasz
Psychopeti
#7052
üzenetére
Halkan jegyzem meg hogy szűk 2éve is voltunk már ebben a stádiumban, miszerint vártuk a véglegest, szóval olyan nagyon ne éld bele magad.

Ebből még lazán lehet 2019 is..
-
Dhampir
félisten
válasz
Psychopeti
#7044
üzenetére
Lehet, hogy csupán egyszerűen eltetted és ott bujkál a cuccaid között? Netán eldobtad? Ámbátor arra már nem emlékszem, hogy eldobható lenne, de elképzelhető. Abban az esetben viszont biztosan lehet vásárolni, vagy netán egy elesett harcosnál találni.
-
Dhampir
félisten
válasz
Psychopeti
#6922
üzenetére
Addig még előfordulhat, hogy lesz egy kis "bug-dácsolás", de ez ne vegye el a kedvedet. Remélhetőleg a javítás visszahozza mindenki játékoskedvét.

-
Dhampir
félisten
válasz
Psychopeti
#6913
üzenetére
Érdemesebb újra játszani. Tapasztalt sztalkerként nagyobb a túlélési esély a Zónában, kevesebb mentésre lesz szükség. :-D
(#6920) emre
Csak vigyázz, hogy meg ne üsd magad. :-DD
-
PeL
addikt
válasz
Psychopeti
#6913
üzenetére
Ennyi és ilyen jellegű módosítás után 100% kizártnak tartom hogy működjenek a régi mentések. Ha egyáltalán be is fog tölteni, biztos hogy lesznek olyan hibák a régi mentéstől amiért új játékot kell majd kezdeni így is úgy is.
-
válasz
Psychopeti
#6913
üzenetére
Kizárt
-
#66403328
törölt tag
válasz
Psychopeti
#6913
üzenetére
Ez nem javítás lesz hanem a valós kiadás. Eredetileg ez lett volna a végleges ami most jön. (lehetséges hogy még idén nyáron vagy ősszel)
-
PeL
addikt
válasz
Psychopeti
#6911
üzenetére
Mert még nincs detektor
Majd a patch után lesz csak bent. -
Dhampir
félisten
válasz
Psychopeti
#6896
üzenetére
Érdemes lesz bespájzolni, mert a föld alatti laborok világa nem a napfényes Riviéráról szól.

-
ericdrawen74
senior tag
válasz
Psychopeti
#6882
üzenetére
gamedata\config\models\objects, ebben találsz egy light_night.ltx fájlt a battery_duration sorban módosíthatod.
-
Dhampir
félisten
válasz
Psychopeti
#6882
üzenetére
Legjobb ellenszere ennek az, hogy minél több elemet össze kell gyűjteni, bár utólagosan ezzel az ötlettel nem sokat segítek rajtad.

-
#66403328
törölt tag
válasz
Psychopeti
#6879
üzenetére
A módosított fájlokat a gamedata mappába kell helyezni a megfelelő helyre.
-
#66403328
törölt tag
válasz
Psychopeti
#6877
üzenetére
System.ltx és actor.ltx, nagy valószínűséggel ki kell csomagolni. Ha rákeresel az unpacker-re akkor szerintem megtalálod.
-
CJ4567
nagyúr
válasz
Psychopeti
#4042
üzenetére
Én elkezdtem, de tönkretettem a mentésem, mert a katonák között mentettem gyorsmentéssel, és nincs is másik

-
Süni 1985 F
senior tag
válasz
Psychopeti
#4042
üzenetére
Mázlista!

Én bele gebedek a várakozásba!
-
PeL
addikt
válasz
Psychopeti
#3826
üzenetére
Még nem érkezett meg, pár buggal nehezen haladnak, dezo azt kérte legyünk türelemmel.
-
#66403328
törölt tag
válasz
Psychopeti
#2990
üzenetére
Van Dx10, de még nem fejezték be teljesen.
-
Misi 007
őstag
válasz
Psychopeti
#2988
üzenetére
Látom te is képben vagy!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Aarpok
őstag
válasz
Psychopeti
#221
üzenetére
Amennyiben tartják az ígéretüket jó hosszú játék lesz,de azért a Lost Alpha sem lesz rövid ez szinte biztosra vehető

-
válasz
Psychopeti
#219
üzenetére
Negyven óra? Az két nap sincs

-
Physicist03
senior tag
válasz
Psychopeti
#212
üzenetére
Ez a Russia.2028 így elsőre elég jónak igérkezik
Valami időpont, hogy kb. mikorra várható még nincs? -
Physicist03
senior tag
válasz
Psychopeti
#208
üzenetére
Szerintem a CE2 sokkal jobb grafikát képes létrehozni mint a CE3. Én úgy tudom, hogy CE2 vagy CE3-al (már pontosan nem emlékszem) fog készülni a CryZone nevű játék

-
capulet75
addikt
válasz
Psychopeti
#208
üzenetére
És ez a Cop,SoC vagy mifene? Mod?
-
capulet75
addikt
válasz
Psychopeti
#204
üzenetére
Foglald már össze gyorsan pár mondatban mi is ez. Nem nagyon van időm most fordítgatni,az angolom nem túl erős.

-
válasz
Psychopeti
#204
üzenetére
Ez durva.

Ha ezt felteszem C2-re akkor lehet mászkálni vagy csak szimplán nézelődni?
-
PeL
addikt
válasz
Psychopeti
#204
üzenetére
Hát ja jól néz ki de mivel nem szeretek diavetítést nézni ezért inkább meg se próbálnám futtatni, a Crysis 2-t se tettem fel erre a gépre.
-
PeL
addikt
válasz
Psychopeti
#202
üzenetére
modderek majd úgyis csinálnak hozzá graf tuning modokat előbb utóbb, mint az összes többi stalker részhez
-
PeL
addikt
válasz
Psychopeti
#200
üzenetére
Igen, nem is baj mert nem lesz nagy a gépigény. Akkor már inkább Bethesda féle enginen, azon még modolni is könnyű lenne. Meg nem kéne atomerőmű alá...
Új hozzászólás Aktív témák

- Xbox Series X|S
- John Carmack csalódott a DGX Sparkban
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- biistvan: Notebook billentyűzet mellett ragados a burkolat
- Ipari mennyiségű szuperszámítógéppel dagasztaná az AI lufit az USA
- Linux kezdőknek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- TCL LCD és LED TV-k
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus A-Data 750W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX RTX 3070Ti 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-3200-U
- LG 65QNED86T3A / QNED / 65" - 164 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





