Új hozzászólás Aktív témák
-
Veszett Róka
csendes tag
"Mint a Yanov állomás ami fixen benne lesz mint tudjuk."
Nana, nyugtával dicsérd a napot!
Én nem tudom, mennyire szeretném ha a régi helyszinek, pl a Yanov benne lenne. Mert akkor automatikusan ugyanazokat a szereplőket várom benne, ugyanazokat a lehetőségeket és ugyanazt a környéket is. És ugyanúgy el fogok indulni a cementgyár felé, vagy a Jupiter gyár felé, és csalódás lesz amikor nem azt találom ott, vagy nem úgy mint ahogy megszoktam. Hiszen elvileg ugyanabban a zónában leszünk ismét.
-
M@trixfan
addikt
Ezt sosem tudtam eldönteni igazán, hogy mennyire szeretnék járműveket. Egyfelől pontosan úgy gondolom ahogy Te és mekkora királyság lenne, másfelől teljesen megváltoztatná ahogy a Stalkert játszom. Az biztos, hogy a csomagtartó +1 stash lenne amit mikro menedzselni kell, ami már így is brutális szinteken volt nálam
Másfelől pedig valahogy a hangulat így kerek, hogy gyalog vagyok a zónában. Tudom hova mászom fel, mi hol jön, hol vadászok, stb… Valahogy jobban beszippant így.
-
Veszett Róka
csendes tag
Új grafikai motorral kiadni a régi helyszineket (mégoly csodás fotoreal megjelenítéssel is) kb bukás lesz. Csak azok fognak majd játszani vele, akik az elsőt is hatvanszor végigtolták, plusz némely kiváncsi és érdeklődő akiknek újdonság a stalkerség.
Új játékhoz új történet kellene, új helyszínek, lélegzetelállító hangulat, intelligens AI life és csak mindezek után a szemkápráztató grafika. Persze vissza kell emelni a fontos helyszíneket az előző trilógiából, illetve a LA-ból, mondjuk Sidort és a rookie village-t, nyilván benne kell legyen az erőmű és a romos Pripjaty. De ezek semmit sem érnek ha nincs történet, csak telitűzdelik az egészet agyatlan lövöldözéssel és hálózatos módokkal. -
capulet75
addikt
Expression : Invalid call
Function : CRender::texture_load
File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
Line : 309
Description : D3DXGetImageInfoFromFileInMemory (S->pointer(),S->length(),&IMG)
Arguments : e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\textures\pfx\pfx_lighting_stancia_01.dds -
-
akerbis
aktív tag
Igen pl rejtekhelyre. Mert nevesítve van mind amit eddig találtam és gondoltam hátha infók, hogy ki volt, mit keresett ilyesmi. Egy kérdés még, a sok kutyagolásra nincs gyorsutazás opció? Vagy jármű mikortól? Most a nagy hangárnál vagyok és Vadkan, illetve Szidrovics is piszok messze.
-
Veszett Róka
csendes tag
Ilyen nekem is volt
3003-ban én is annyit zsúfoltam bele amennyit csak elértem. Szükség volt rá, abban a verzióban sokkal minőségibb cuccok voltak az áldozataimnál, ráadásul jobb állapotban. Emlékszem, hogy amikor Dead Cityben összefutok Dokival aztán a katonák kiirtják a monolitosokat mennyit rohangásztam amíg két baromi nagy halomba összehordtam minden cuccot amit csak lehetett. Aztán kellett egy útvonal a kocsinak hogy mindent bele lehessen pakolni, és a végére mennyit kellett rohangálni a kocsitól Barmanhoz mire mindent eladtamMeg volt olyan is, hogy egészen Sidor bunkerje elé parkoltam az ószeres verdával. Fiatal voltam, kellet a pénz na
Régi szép idők... -
Weor
csendes tag
Majd' 8 hónap? Azért az nem kevés... az a baj ezekkel az eltolt/elcsúszott befejezésekkel, hogy automatikusan azzal jár, hogy (részben) szar. És ez nem csak a játékkészítésre igaz. Tud valaki olyan játékot írni, amelyiknek jelentősen eltolták a megjelenési dátumát és apróbb hibáktól eltekintve rendben volt?
Meg hát tudjuk jól, hogy az LA is pont azért született meg, mert már a SoC-ot is tologatták és még mindig egy rakás sz*r volt, inkább kivágtak belőle egy csomó cuccot, csak jelenjen má' meg. Meg is jelent, tengernyi buggal ugye...
Szerintem a reális forgatókönyv az, hogy ha meg is jelenik év végén, akkor is majd csak valamikor '23 közepére lesz olyan állapotban, hogy érdemes lesz nekiveselkedni.
Tehát az a +8 hónap az alsó hangon inkább +16, vagyis 1,5 év múlva majd visszatérek ehhez a kérdéskörhöz
-
Veszett Róka
csendes tag
Igenis legyen kemény az AI! Ha tudod, hogy nehéz harc lesz, akkor nem mész be egy ilyen helyre egyenesen, hanem lopakodsz, figyelsz, esetleg messziről távcsöves fegyverrel könnyítesz a helyzeteden. Vidámparki céllövöldét kaptunk már eleget, attól nem lesz jó egy játék ha az elődeit ismételgeti. Idióta AI-val pedig még a legszebb grafika se tudja eladni nekem a játékot.
Én elégedett lennék 30 FPS-el is, és pont ez az amitől félek: hogy annyira magasra lőtték be a grafikát, hogy a játék menete már elsikkad a csodálatosan nedves felületeken tükröződő élethű villámok képe mellett. A villámra egyszer-kétszer rácsodálkozik az ember, aztán megszokod - és a játékból nem marad semmi. Ha pedig a játék nem élvezetes még lebutított grafika mellett is, akkor az egy vacak játék. Persze nem pálcikaemberekre gondolok.
Mindegy, most a halasztás miatt lesz idő ujabb hardverre gyűjteni...
#8829 DhampirEzzel tök egyet tudok érteni. Csak akkor emelem fel a szavam, mint pl most is, amikor mindent a realitás felől közelítenek meg, kihangsúlyozzák, hogy mennyire szuperreális lesz a látvány, hogy milyen hihetetlen mennyiségű munkát fektetnek bele hogy TE jól érezd magad - és akkor tessék ilyenek vannak benne. Tudom, a marketing rizsát hinteni kell, és tudom mennyi mindent eltúloznak a beharangozókban. Mégis, az ilyen apróságokból fog összeállni a kép, és a nagybetűs ÉLMÉNY, amiért majd kifizetsz több tízezer forintot, hogy megszerezd magadnak. Lásd a fenti válaszom Pel-nek a nehéz helyzetekről.
Az LA-ban pont ez az élmény tetszett meg. Épp eléggé részletes ott ahol kell, és elnagyolt ott ahol meg az kell (pl az erdők). A szuperreális falevelek nem fognak meg, ha nincs miért reálisnak lenniük, ugyanígy a teaserben amikor Dancer-nél van a főhős - piszok jól néz ki, de öncélú. (amúgy mintha a sportcsarnok lenne a Dead Cityben). Ha feltúrhatom a szemétkupacokat, és találhatok alatta valami értékeset, akkor van rendben. Ha csak hiperreálisan megkreált, árnyékolt szemétkupac, akkor elég lenne sokkal kevesebb részlet is és nem kellene szuperszámítógép a futtatáshoz.
Ezeket még nem tudjuk - majd csak az igazi játékban fog kiderülni. -
Zsoxx
senior tag
Az eredeti játék 2014-es. A Director's Cut verzióból kiadtak vagy 3-at is 2017 óta, egyikben sem javították az X18 hibát. Emlékszem, hogy az első verzióban is teleport cheattel tudtam csak kijutni.
A szándékos szivatásról még annyit, hogy mikor eljössz a mocsári dokitól, Dead City főterére beraknak 2 Burert meg legalább 1 Controllert, meg többtucatnyi mutánst, amik korábban nem voltak ott. Ki se lehet kerülni, mert a környező mezők is tele vannak mutánsokkal, kénytelen voltam másfelé menni. Mi ez, ha nem szándékos szivatás? -
shield
őstag
Új videókártya drivert raktam fel.
Új Launchert.
A beállításokat alapra állíttattam.
Most videókártya driver hibát jelez, kifagyáskor lett is kék képernyő. Zöld bogárkát is dobott.
A logban most DX10 renderer hibát ír, az előbb írt második log szerint, pedig az első ilyen hiba után átállítottam DX11-re.
A hócipőm tele már vele. Rohadtul nem értem. -
emre
veterán
Elindult csak egyből a configurator hibaüzenettel. Ha a mods-ra kattintok akkor crash-el. Háromszor vagy négyszer raktam újra mindig ez van. Rendszergazdaként vagy anélkül, angol és orosz telepítéssel is.
Kibontottam a gamedata állományt hogy rákeressek a hibára de azt sem tudom mi merre van ebben, annyira át lett kavarva minden. Az első küldit felvettem Sidorovicstól, aztán hagytam a fenébe. Majd később még lehet ránézek.
-
#16939776
törölt tag
Ilyen könnyen (admin mód) nem adta meg magát, már próbáltam. Azért kösznöm!
Nekem is ez volt a bnyomásom a leírásból, 1. külön mappába telepítettem, restart 2. rámásoltam a hiányolt file-okat, restart 3.default mappába (előtte 1.4005-öt töröltem), restart 4.modok-leherélve telepít, restart 5. orosz nyelven telepít.Még megpróbálkozok a rendszer nyelvét angol/orosz nyelvre állítani, hátha.
-
Dhampir
félisten
Így lesz kitolva a játékidő. A Zóna nem ereszt tovább egykönnyen, azért találni oly sok sztalkert végső nyugodalomban elszenderedve, akiket többé már sem vodka, sem egyéb orvosság föl nem ébreszt, a titkok felfedésének olthatatlan gyötrelmei számukra már nem kívánnak az igazság pillanatára szomjazó feloldozást.
-
Veszett Róka
csendes tag
Sziasztok,
Csakis ennek a válasznak a kedvéért regisztráltam ide, de valójában régóta olvasom a fórumot. Végigtoltam az összes STALKERt, a Lost Alphákat és a kánon játékokat is, szóval nem vagyok kezdő.
Itt és most Plazmacuccival értek egyet. Ez a Lost alpha már messze nem az, ami volt amikor még Dezowave irányította a fejlesztést. Az 1.3003 volt a legélvezetesebb verzió (szerintem!) és utána csak a lejtmenet. Egy játék nem attól lesz nehéz, hogy lehetetlen feltételek elé állítják a játékost, hanem hogy gondolkodni kell benne, hogy a különböző stratégiákat keverned kell (lopakodás, távoli harc, közelharc, menekülés) stb.
De ez így pocsék lett. A kereskedés használhatatlanná degradálásával a fejlődés lehetőségét vették el a játékostól, aki előbb fogja megunni a Cordonban szaladgálást minthogy bármilyen fejlődőképes fegyvert szerezhetne - és a Garbage ingyen AK-ja sem nagy ajándék, mert rendkívül hamar tönkremegy. Lőszer se nagyon van hozzá...
Az igazságtalan körülmények is csak elveszik a kedvet a játéktól. Amikor a Cordonban a katonák az első fejlövéssel leterítenek (ugyanolyan AKSU karabéllyal mint a tied), neked pedig esélyed sincs eltalálni őket, nos az minden csak nem valós. Amikor a ködben még meg sem látod az ellenfeledet de ők már szitává lyuggattak, az is inkább csak a kedvet veszi el a játéktól de nem élvezetes. Végigtoltam ugyan, de nem élveztem, és a végére inkább untam, minthogy újra akarnám kezdeni.A "fejlesztőknek" pedig el kellene olvasni egy pár visszajelzést, blogokat (mondjuk itt és itt és itt), véleményeket hogy ne a saját különös izlésüknek megfelelően, hanem a közösségnek alkossanak - amiről ennek az egésznek szólnia kellene.
Peace.
-
-
-
-
Sensut
őstag
Ha jól emlékszem van egy Niva valahol, amit nem lehet megjavítani. Azt hiszem Borongóson van, de nem vagyok biztos benne, hogy az-e. Aztán van egy Radaron egész fent az antennákon túl, ami qrvára sokat zabál
Ezt meg lehet javítani, de seperc alatt leszívja a tankot. A legjobb Niva, amivel én is szoktam kóborolni az Sötét Völgyben van a monolitos bázisnál, amivel el kell menekülni a helikopter elől.
-
shield
őstag
Nem is azzal van gondom, hogy minőségileg javítják, én a sok típusra gondoltam. Feleslegesnek tartom, hogy annyiféle fajta legyen és a legtöbbje használhatatlan a rossz értékek miatt. Azért írtam, hogy csak néhány fajtát használunk a többi csak van.
A moddb-én az Extended pack-ról olvasgatva találtam a STCoP Weapon Pack 2.9 Full-t, ami, ha igaz, rendbe van téve.
Eddig ez be volt ragadva az oroszoknál. -
#16939776
törölt tag
Nagyon jó döntés, Tényleg nehezebb lett ez a fokozat, kiváló!
Teljes csutkán 65-150fps között megy az elején nyílt terepen, ami probléma hogy meg-meg rándul, mintha töltögetne,
Kikapcsoltam a lefordított shaderek pufferelését, sőt a teljes virtuális memóriát, valamint driverből kényszerítek rá élsimítást. Így már nagyon szépen, egyenletesen szalad mint a 1.003, de még egy picit azért finomhangolom -
galaktikus
aktív tag
Hahó! Ez nagyon jó hír
Szóval akkor ezt kell egyedül rátenni a játékra és semmi mást? Az alapjáték honnan szedhető?
Szerintem én is adok neki egy újabb esélyt, hátha.. Magyarítás is lesz majd ugye? Mintha nemrég valaki írta volna..Szerk.: Közben már láttam a magyarításra vonatkozót..
Boldog Karit
-
bluyoo
nagyúr
A ·f·i· csoport oldalán olvastam:
"Ja, meg még az is, hogy egyébként továbbra is tartjuk a kapcsolatot Dezodorral, aki a ModDB-n pár hónapja az élénken figyelő nagyközönségnek bejelentette az ukrán és a magyar nyelv integrálását a következő nagy javítócsomagba. " Ezek szerint nem sikerült a történet. Hát sajnálom.
Már két fiam született azóta, hogy várom a végleges verziót magyarítással .... -
-
-szabi-
addikt
Szia
Korábbi 1.3 verzióval játszom.
Feltettem az 1.4-est, de ami grafika elfut a mostanival az döcögött, ráadásul a mentésem sem ismerte fel, így végül visszaváltottam.
Néztem, de az előző mentésem még a betonüzemnél volt az meg úgy túl sok amit újra kellene játszanom.
Végül beletörődtem ebbe az állapotba.
Remélem a végén nem lesz gond belőle, hogy ez kimaradt.üdv
-
nem_tom
őstag
1-2 hiba ami elég bosszantó, mégis masszív mennyiségű bug fix? Bocs, egy kicsit összezavarodtam.
Viszont mi az az 1-2 hiba amit zavarónak vélsz? Illetve érdemes akkor már várni még egy kicsit, hogy kiadják az a update-t? Grafikailag még mennyire kell visszafogni a játékot, hogy ne zabálja fel a gépem?
-
-szabi-
addikt
Nekem egyáltalán nem álltak meg állandóan köröztek, még a fal mögött is kiszedtek 2-3 alkalommal.
Viszont kiléptem a játékból majd vissza akkor már azt adta amit mondasz, egy helyben lebegtek és megvárták amíg lelövőm őket.
Ezt jól el is rakom, ha legközelebb ilyen van. Játék újraindítás.üdv
-
core i7
addikt
autót akarok csak venni és nagyon nincs pénzem mert lőszer csak ugy fogy súly is keveset bírok és semmi kedvem gyalogolni csak van valami kód ami ad 150k t egy ladára ,hogy vegyek egyet a bárban
annyi csalás csak belefér
Egyébként neked maxon futott a játék? csak mert Titan X el se megy maxon nekem
-
mgabesz87
csendes tag
Hali! Írtam, hogy az 1.3003 nem csinálta így. Alacsonyabb lett az fps, de nem ment le nullára mikor rákattintittam duplán valamire. Megáll a játék egy pillanatra. Ez az 1.4002 sajátossága. Akkor sajna engine
Próbáltam lejjebb vinni a grafikát, de úgy sem jobb. Azért köszi.
-
Sensut
őstag
Nimble egy bűnbak úgy látszik. Az előzőben az alagútban lett öngyilkos, de mindig amikor a közelébe értem. Olyankor csak megjelent egy hulla a minimapon és az ő volt odalent. A tushkanok nyírták ki ott és semmit nem lehetett tenni ellene. Ezt javították, de úgy látszik, hogy nem eléggé. Ha valahogy halhatatlanná lehetne tenni, akkor talán túlélné.
-
Balathruin
veterán
Sajnos elég szembetűnőek, pedig jók lettek.
Ez nem igaz. Itt süketek és vakok, máshol ennyire nem.
Nem vanilla hangok, hanem 2002-2004-es alpha verziósak, amik nagyon bénák. Sok hang mellett súgás is van.
Nekem fizikai fájdalmam volt mire kiértem az X18-ból. Soha nem láttam még ilyen rossz bejátszásokat.
Kicsomagolva a játék 17GB, becsomagolva 22. Ismétlődő fájlokkal van tele. Utána meg még van benne minimum 3GB fejlesztői szemét, teszt pályák, biztonsági másolatok, stb. -
Balathruin
veterán
Ugyanúgy hozza a STALKER feelinget, aki szereti ezt az univerzumot az ebben sem fog kivetni valót találni. Akinek nem tetszik, szvsz az sosem volt igazán STALKER fanatikus és soha nem is lesz az.
Ezen jót nevettem.Ritka nagy baromságot írtál le. Jelen állapotában ordít az igénytelenség a játékból.
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- Parfüm topik
- War Thunder - MMO Combat Game
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen alaplapot vegyek?
- Synology NAS
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 16 Pro 128GB ! 1ÉV nemzetközi APPLE GARANCiA
- Új Gamer PC - Ryzen 7 5700X / RTX 5060 / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 240GB + 1TB M.2 SSD / 650W
- Samsung Galaxy Z Fold 4 256 GB, szürkészöld + S Pen tok
- TP-Link ER-7212PC Omada 3-in-1 Gigabit VPN Router
- TP-Link EAP Omada Wifi AP-k (225, 245, 615)
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Samsung 870 EVO SATA SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 TomaHawk R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RX5500 XT 8GB Rampage SHIVA TT 530W
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest