Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kocsó

    aktív tag

    Kedves HTC ONE (M7) tulajok!

    A segítségeteket szeretném kérni!
    Kicsit hosszú lesz a történet, amit leírok de úgy lehet csak teljesen átlátni a helyzetet.
    Adódott, hogy 2013. júl. közepén vettem egy tökéletes állapotban lévő, használt, független(ített) M7-est. (CID: HTC__O2 azaz hivatalosan az angol O2-nél vásárolta az első tulaj (gondolom, hogy a www.olcsomobilok.eu, mert tőlük vette az előttem lévő gazdája 210.000 magyar forintért 2013.ápr.-ban)
    Megelégedéssel használtam mindaddig, amíg nálam is elő nem jött a kamera lilulás. Mivel 2014. ápr. közepén lejárt az 1 év garancia, a lejárat előtt beadtam a boltba (azóta Prémium GSM-mé neveződött át). Bárcsak ne tettem volna!!! :W
    2014. ápr. 16-án beadtam, és vártam. Vártam 3 hetet, majd felhívtam őket, hogy mi lesz már a készülékkel. Azt mondta a bolt, hogy még szervizben van, nem kapták még vissza, de jó pár HTC-vel így jártak. Gondoltam, hát mindegy, egyszer csak elkészül. Eltelt még 1 hét, majd még 1 hét, stb. hetente egyszer azért oda csörögtem, hogy mégis hol tartunk. Május végén már azt mondták, hogy ugyan visszakapták a készüléket "megjavítva' (???) a HTC márkaszerviztől de mivel nem kapcsolt be a készülék, ezért visszaküldték nekik, úgyhogy még egy kis időre a türelmemet kérik (ami idő közben azért egyre fogyott) :(((
    Kezdtem megelégelni a halogatást, úgyhogy megkerestem a HTC support-ot telefonon, hogy mégis ők mit tudnak a telefonomról. Bekérte az IMEI számot, az alapján közölte, hogy látja hogy a készüléket megjavították (kamera és akku csere) de nem érti, hogy mégis hogyan, mivel én magyar Vodafone-os kártyával használtam, ő pedig azt látja a rendszerben, hogy az angol O2 függő, amit ha javítanak akkor az min. 60-70e HUF, amit persze az ügyfél fizet. És hát kezdett megvilágosodni ő is hogy valószínűleg "belepiszkáltak" a telefonba.
    Segítőkész volt, mondta hogy tud küldeni egy hivatalos levelet nekem, mely szerint a telefonba "belenyúltak" és azzal ha probléma lenne a bolttal, nyugodtan fordulhatok a Fogyasztóvédelemhez.
    A sokadik (8.) eltelt hét után értesítettek, hogy elkészült a telefon (ekkor már jún. 16-át írtunk !!), mehetek érte.
    Eddigre már vagy háromszor beszéltem a HTC Support-al, mondta hogy a telefon első körben ápr. végén járt a szervizben, majd május végén újra visszakerült :F Akkor már alaplapot is cseréltek benne, meg fülhallgató csatlakozót, stb. Nem is értem azóta sem, hogy miért volt erre szükség, de mindegy.
    A lényeg, hogy elmentem a készülékért 2 hónappal a beadás után és a helyszínen tapasztaltam az alábbi képeken is látható barbár :Y kókány :Y munkát.





    És a munkalap az (egyik) javításról:


    Közöltem az ott lévő munkatárssal, hogy én így ebben a formában nem vagyok hajlandó átvenni a készüléket. Mondta, hogy jó, akkor visszaküldik a szervizbe. Mondom rendben, vegyünk fel jegyzőkönyvet, hogy a javítás minősíthetetlen minősége miatt nem veszem át. Azt mondja erre hogy ő olyat nem tud, ad helyette egy szervizlapot (ugyanolyat, mint amilyet előtte is kaptam, amin az ég egy adta világon semmi nincs a dátum, telefon típusa, IMEI száma és a garanciára vonatkozó szabályokon kívül). És majd ő felírja az előző javítási munkalapra, hogy "az ügyfél nem vette át a készüléket").
    Na kezdett elgurulni a gyógyszerem ezért mondtam neki, hogy várjon egy pillanatot, telefonálok. Ekkor felhívtam újra a HTC Support-ot és elmeséltem a sztorit (nem kellett elölről mindent mert 1 ember (!!!) a HTC Magyarország Support). Mondta, hogy a készülékben alaplapcsere volt, elvileg nem kellene működnie magyar SIM-el. Visszamentem a boltba, visszakértem a telefont, beletettem a magyar Vodafone-os SIM kártyám, bekapcsoltam VOLNA ha a bekapcsoló gombja működött volna. Segítséget kértem a boltban dolgozótól aki sokadik erős nyomásra végül be tudta kapcsolni. Ekkor a telefon bekérte a PIN kódom, megadtam, majd közölte, hogy adjam meg a 8 jegyű, hálózatfeloldó PIN kódot is. :Y
    Mondom a boltosnak, hogy most akkor mi van????? Azt mondja nem tudja, biztosan valami hálózat korlátozó kódot tettem rá előtte mielőtt leadtam. Közöltem vele hogy semmi az ég egy adta világon nem volt ilyen rajta, amikor én leadtam. Mielőtt vissza adtam a készüléket, lőttem róla pár fotót, hogy el tudjam küldeni a Support-nak (korábban kérte, mert állította, hogy ők úgy olyan formában nem adnak ki készüléket a kezükből, ahogy én állítottam).
    Felhívtam a bolt központi számát is (06-70-677-8521) ahol a srác mondta, hogy a kollégája már jelezte, hogy probléma van a készülékkel és hogy 1 hetet kér arra hogy visszaküldje a Telemax-nak és megjavítva, olyan állapotban ahogyan leadtam visszakaphassam.
    Itt tartok most.
    A kérdésem felétek, hozzáértők felé: mit tudok ilyen esetben tenni, hova tudok fordulni, milyen lehetőségeim vannak (pl.: kérhetek egy ugyanolyan, új készüléket? visszakövetelhetem a vételárat? stb.)
    Segítségeteket előre is köszönöm és kívánom hogy senki más ne járjon így, mint én!!! :W :W :W

    [ Szerkesztve ]

    __▂▂▃▃▅▅▇▇ OnePlus 3, 3T, 5, 5T, 6, 6T McLaren, 7T Pro McLaren, 8T, 9 Pro+Watch, Nothing Phone (2)+OnePlus Watch 2 ▇▇▅▅▃▃▂▂__ ''Szabad országban szabad ember szabad akaratából azt mond és azt tesz, amit szabad''

Új hozzászólás Aktív témák