- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fenntartható, tartós kiegészítőket mutatott be a Fairphone
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Mobilarena
Mobilaréna teszt: Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobalazs
nagyúr
-
Samus
addikt
válasz
Gedeon31 #34138 üzenetére
Kedd délután adtam le, péntek délután háznál volt. Gyenge akku és foltos kijelzőt jelöltem meg hibának. A szervizlapon azt írták, hogy a plexi keret (mivan?) sérült. Állapot: javítva. És tényleg, a fém keret is cserélve lett (holott kopás csak a töltőcsatlakozó körül volt, az is észrevehetetlen. MSVII kemény tok volt rajta új kora óta, és üveg a kijelzőn (másfél éves). Forgácsolóüzemben dolgozom, tehát nem irodában, asztalon volt a telefon. Az akku és kijelző, hátulja és az ujjlenyomat olvasó tuti új. Ugyanazt a verziós rendszert kaptam vissza, mint ami volt rajta (B412), csak angolul, és a raklapnyi bloatware társaságában. A vicc, hogy frissítés (a mostani B416-ra) után megint angol lett a nyelv. Szóval nekem egy szavam sem lehet rájuk.
-
rosejbli
senior tag
válasz
Gedeon31 #34142 üzenetére
Nem hallottam még itt, hogy bárki panaszkodott volna ilyesmire a gyári szervíznél.
Ha valóban nem cseréltek dolgokat szerintem ott valami hiba csúszott a rendszerbe, és ezzel nem mosdatni akarom őket, mivel itt-ott az interneten lehet olvasni róluk, de az nagyon amatőrnek tűnik, hogy még a fóliát se veszik le. -
-
rosejbli
senior tag
válasz
Gedeon31 #34137 üzenetére
Mondjuk az akkufedél, az a hátlap, szóval ha cserélték, akkor lehetetlen, hogy az a fólia van rajta, amit te leadtál. Ők is szoktak rárakni sima fóliát a hátlapra is.
TMX honlapján lehet nézni képeket a beérkezéskori állapotról. Azzal össze tudod hasonlítani, ha pedig tényleg a te fóliád van rajta, akkor írj nekik mihamarabb. -
StaChys
tag
válasz
Gedeon31 #33680 üzenetére
Az összefoglalóban benne van, ha jól emlékszem de talán fontos, hogy nem minden postán lehet Huawei csomagot feladni, a lista itt van: https://consumer.huawei.com/hu/support/komfortszerviz/
A hibabejelentő lapot is ki lehet elvileg előre tölteni: [link], csak néha frissítik és weboldalon picit késni szoktak a frissítéssel, legalábbis a postán ezt mondták. Olyankor újra ki kell töltened azt a amit a postán kapsz.
ÉS FONTOS: ne legyen semmilyen képernyőzár a készüléken, legjobb gyári visszaállítással küldeni, akkor semmit nem tudnak leszedni, és szabadon tudják tesztelni a készüléket - ezt meg a telefonos ügyfélszolgálat mondta.
-
StaChys
tag
válasz
Gedeon31 #33680 üzenetére
"Üzleti csomagfeladás" vagy hasonló gombot kell keresni. De néha van Huawei matrica is.
A csomagba be kell tenni a számlát és/vagy a garancialevelet is. Ha elektronikusan kaptad meg (pl. Telekom így adta), akkor nyomtasd ki és a kinyomtatott lapot(kat) tedd bele a csomagba.
-
rosejbli
senior tag
válasz
Gedeon31 #33678 üzenetére
Húzni kell sorszámot, ha sorra kerülsz, akkor kapsz egy a4-es lapot, amit ki kell tölteni, utána leadod a papírt a telefonnal együtt, ott helyben berakják huaweies zsákba és kész. Sorbaálláson kívül nincs 10 perc az egész, viszont a számlát vidd magaddal, mert azon van egy csomó infó, amit fel kell vezetni a papírra.
-
-
clon
senior tag
válasz
Gedeon31 #28547 üzenetére
Ez már tuti csak a kötelező biztonsági frissítés (fura, mikor még foglalkoztak vele akkor komolyabb csúszásba volt a biztonsági frissítés mert a saját appok javítása fejlesztése nem volt meg időre - most meg milyen gyorsan ideér
), nem faragnak rá új appot de a régieket sem "javítgatják" vagy fejlesztik.
-
Kbali
nagyúr
válasz
Gedeon31 #21868 üzenetére
Jogos: "A Ptk. szerint a kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A Ptk. mellett a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 5. §-a kimondja, hogy a vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Azt, hogy mi minősül a Ptk. szerint megfelelő határidőn belül elvégzett kijavításnak, a jogalkotó nem határozza meg. Az adott ügy körülményeinek ismeretére van szükség tehát annak megítéléséhez, hogy az eladó a javítást megfelelő határidőn belül végezte-e el. A kijavítás lehetséges idejét ugyanis nagyban befolyásolhatják olyan körülmények, amelyekre az eladónak nincs ráhatása. Ezek a körülmények adódhatnak a termék adottságaiból vagy a hiba jellegéből kifolyólag, de előfordulhat az is például, hogy a termék kijavításához olyan alkatrész beszerzésére van szükség, amelyet a gyártó csak késedelemmel tud leszállítani"
Forrás -
7Heads Drago
veterán
válasz
Gedeon31 #15507 üzenetére
A youtubet elnézve nincs róla valós eredmény. Csak teszt progi által mért. Ha pedig a honor vs p10 közötti sebesség tesztet nézem. Az 1:10mp tesztben 1 mp ver a p10 a honorra. Az olvasási sebességből következtetve ennél jóval többnek kéne lenni. [link]
De persze mindenkit ezen ver a víz. Nevetséges....Más: Rendeltem új tokot. Nem tetszik ami van. Nagyon kevés a hely az ujjlenyomatolvasónál. A gesztusokat így nem lehet használni. De hátha majd ezzel: [link]
P10-es topikban már használnak ettől a gyártótól.
-
Adami83
tag
válasz
Gedeon31 #14509 üzenetére
Én ilyet használok. Már nem emlékszem ki, de valaki itt ajánlotta a fórumon. Olcsó és jó. Választhatsz hogy szélvédőre vagy műszerfalra (van hozzá kétoldalú ragasztó) rakod. Minden irányba könnyen fordítható. Egyetlen kellemetlenség, hogy rugós a rögzítő fül nem fogaskerekes, így két kéz kell a teló behelyezéshez, de én elégedett vagyok vele.
-
fant0mi
őstag
válasz
Gedeon31 #14530 üzenetére
Biztos vannak olyan korulmenyek.
A Honor 6-osom ketszer esett le. Egyszer a csudajo Bartok Bela uton, a masik alkalommal meg akkor, amikor vastag bumper tokban volt a telefon, es ugy mar gyenge volt a magnes (pedig mindket femlapot betettem). Ugy latszik, hogy gyenge, hogy rateszed vizszintesen es ahogy zotykolodik akkor elfordul elbillen kisse, akkor gyengen tart.A H8 a vekony msvii tokban egy femlappal jo, a buckas szolohegyi uton sem esett le.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Robotporszívók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Steam Deck
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- Samsung Galaxy A50 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3089, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Latitude 5300 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest