- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Íme az új Android Auto!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Garmin topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Apple Watch
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
totyino77
tag
válasz Integrale #105998 üzenetére
Rendeltem a wish ről van még 10db szürő vezetővel együtt, hengst szürő re váltottam mert annak müanyag a talpa és belülről rácsos így nem nyomodik össze, elötte mán szürőt használtam
[ Szerkesztve ]
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
totyino77
tag
szörőházban lévő szelepet már cseréltem, és visszacsapó is cserélve lett
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
Integrale
veterán
válasz Markizmark #105985 üzenetére
Nem, elsôdleges funkciója a dugattyúk hûtése, és több funkciója nincs.
Az extra csak annyi, hogy akkor spricceli, ha a nyomás azon az ágon 3 bar."Bad reklám is reklám too"
-
Sanki
addikt
Beázik a szekér (új tetőkárpiton vízfolt, plusz a csomagtartóba is láttam víznyomot az elsősegély doboz tartó felett...).
Szétszedném amit lehet, viszont az a kérdésem, hogy ez a fekete műanyag a tetőn (ami végigér az autón a szélvédőtől a csomagtartóig) kiszerelhető gond nélkül (és persze vissza)? Ha igen, akkor hogyan?
[kép] -
Integrale
veterán
válasz Markizmark #105979 üzenetére
Ha nincs baja, nem kell.
Olajnyomást kell mérni, ha alapjáraton is van hangja a keréknek, akkor 90%, hogy ez az okozó. Alapjáraton 1,5-1,8 bar körül kell lennie a nyomásnak üzemmeleg motornál!
A csavarban van egy nyomáskorlátozó, 3 barnál kell nyitnia, ebbôl következik, hogy alapjáraton nem kell spriccelnie az olajat!
Ha elgyengül, eltörik a benne levô rugó, akkor viszont nyomják, ami miatt lecsökken az olajnyomás, a kerekek nem kapnak eleget, rövidül az élettartamuk, teljesítményvesztés, vezérmûtengely fokozott kopàs stb.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Markizmark #105977 üzenetére
Dugattyúk alatt, ez spricceli alulról az olajat (hûtés, kenés).
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Markizmark #105975 üzenetére
Hidegindításkori traktor lehet a visszacsapótól a generátor mögött, szeleptôl az olajszûrô házában, tönkrement okoskeréktôl.
Melegen már inkább olajnyomás fôleg, ha alapjáraton is hallani.
"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz Integrale #105973 üzenetére
Az igaz, nem is figyeltem a képet - csak azt, h ott a dugattyún belül van az önbeálló szerkezet - nekem meg nincs Bár hátul lehet, h van ott nem bontottam még szét a nyerget.
De attól még áll a kérdésem, h elől mi tolja vissza a helyére a dugattyút?
Amit ebből ki szeretnék hozni: mit / hogy állítsak, h a fék ne fogjon (közel) semmit ha nem kell neki?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Integrale #105971 üzenetére
Ahhh, ezek hátsók - azokat tekergetni kell. De az elsőnek a dugattyúja tök más.
Ilyesmi:
Ezt csak simán kinyomom levegővel (vagy valamivel ami bemegy a fékcső csatlakozóján). Befele meg "simán" visszatolom. Vagy nem?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Integrale #105969 üzenetére
Milyen munkahengert? A dugattyú kapott új gumiharangot, plusz a szimeringet betettem a helyére és szépen betoltam a helyére a dugattyút figyelve, h a gumiharang jól álljon (ki kell fordítani és úgy betenni de ezt gondolom tudod). Nincs ott semmi tekernivaló, egy üres "üregbe" megy be a dugattyú. Vagy valamit ki/el hagytam?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Valaki homályosítson már fel hogyan kellene, h visszaálljon a fékem nyitott / alap helyzetbe?
Ezen a képen ottvan a dugattyún belül az önbeálló szerkezet. Az én fékemben nincs ilyen. Szóval az én fékem (2001 vectra) mitől kellene, h visszaálljon? Az a problémám, h nem bírom megcsinálni, h a levegőbe emelve a kereket szépen tudjam pörgetni.Ezek a dolgok cserélve:
Természetesen faszán bezsírozva a csúszka (stift) és a konzol megfelelő része.
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ncc1701
veterán
válasz bul07 #105963 üzenetére
Automata váltós insignia tulajként az első résszel maximálisan egyetértek, hobbi/verseny autót leszámítva nincs semmi létjogosultsága a kéziváltónak.
A tempomat pedig egy érdekes kérdés. Alig használom, mert bármennyire állítom, állandóan basztatnom kell. Kivéve, ha beállok vmi kamion mögé 85-el. Ha megengedett maxra teszem, az nem jó, mert a szélső sávnak gyors, belső sávon letolnak. Gps szerint bünti határnál is letolnak, úgyhogy mostanában alig használom. Az adaptív meg akkora térközt hagy, h állandóan kijönnek elém.
-
Findzs
addikt
válasz mephi666 #105957 üzenetére
Köszi az ötletet szétnézek.
Ma jártam pár kereskedésbe h ról j re váltás ügyében kíváncsiságból.
Hát siralmas a felhozatal és, hogy mennyiért számítanák be a 135 ezret futott megkímélt astrámat.
Külföldről behozott csúnyán megtákolt kocsik, amire még ráadásul szemrebbenés nélkül rámondják, hogy valós a 200 ezer km, meg nem volt ez törve.
4 éve nem voltam kereskedésben és meglepett, hogy még mindig itt tartanak. Tiszta hülyének nézik az embert."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
nagyúr
válasz bul07 #105963 üzenetére
Na meg a tempomat minősége sem elvetendő kérdés szerintem.
Fiat500-nál minden kis sebességnövelés lökéssel jár, olyan "buta tempomat". A Ford S-Max szépen lágyan adagolja, jól oldották meg. Előbbinél inkább eltekintettem a használatától, utóbbinál szívesen használom. (Előbbi csak csereautó volt, nincs olyan a családban)Az automata váltó is szitu/felhasználás függő. Nekem nem érné meg, alig járok dugóban. Na meg kérdés, hogy a mostani nem igazi automaták, hanem inkább robot-kézi-váltók mennyire szeretik a dugót.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
bul07
nagyúr
Olyan ez mint az automata váltó városban
Előtte ó hát tudok én váltani, aztán automata váltós kocsinál megszokja a kényelmet, sose akar újra kézi váltósat városraTempómat is ilyen, városban használva a kocsit sose lesz rá igénye de országúton vagy autópályán nagy megváltás tud lenni
Megszokva majd visszaülve amibe nincs nagyon tud hiányozniBár az is igaz hogy a mostani távolság követő meg mindenfajta tempómat tud idegesítő is lenni ha olyan
Vezettem egy Ford Ranger-t hogy annak milyen rossz a követőse, még leg rövidebbre véve is olyan hamar kezdi meg a fékezést, már ép sorolnék át mert van még helyre erre elkezd fékezni[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
gban
veterán
válasz csoszogi #105960 üzenetére
F -> J szintén, évtizedekig nem kellett a tempomat, most hogy van, rövid szakaszokon is használom.
Gyorsítás - lassítás: ugyanoda visszaáll előzés után ha csak gázt adsz, jól ki van találva.
Gyorsítani is a tempomattal szoktam sokszor, jobb mint a gázpedállal, gondolom más a vezérlési program.
És lassítani is lehet vele megfelelően ha nem kifejezetten fékezni kell.Postázást nem vállalok.
-
nagyúr
Én is évekig tempomat nélkül éltem életem.
És tényleg nem rossz, de azért nem mondanám, hogy nem tudnék élni nélküle. Ez persze megint nagyon egyedi. (Na meg szituáció függő is. Viszont ha van, akkor az ember úgyis használja.)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-
mephi666
nagyúr
válasz Findzs #105956 üzenetére
fb csoportok? elég gyakran látom, ahogy köszöngetik egymásnak a népek a BC-programozást és egyebeket vidékről is... amikor legutóbb bontóban jártam, a srác ajánlgatott tempomatos kapcsolót B Zafihoz és mondta, hogy embert is tudna programozáshoz, de nekem ott van a jobblábamban az adaptív tempomat (mondjuk lehet hogy 1 hónap múlva napi 650km-ekkel a hátam mögött máshogy fogom gondolni... habár amikor pályán leküldtem a Debrecen-Kecskemét 300km-es távot egy szuszra, akkor se hiányzott)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Findzs
addikt
válasz body007 #105955 üzenetére
Köszönöm szépen
Sajnos a távolság miatt nem jöhet szóba.Minden bántás nélkül:
Vannak ebben az országban olyan emberek is akik NEM Budapesten laknak.
Én is ezek közzé az emberek közé tartozom
Ez csak azért kívánkozott ki belőlem mert gyakran kapok különböző fórumokon budapesti elérhetőségeket, címeket stb. mintha mindenki ott lakna"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
bodorjanos
aktív tag
válasz Sanki #105944 üzenetére
Köszi, megpróbálom lehúzni a vékony csövet és kiderül, hogy ott van-e barmilyen vákum vagy sem. Ha nem, megnézem, hogy így felszerelt állapotban hozzá lehet-e férni a vagy sem és esetleg óvatosan valami műanyaggal kitisztítani. Abba gondolom egy műanyag csonk van csavarva és ahhoz csatlakozik a cső. Ha ez az alapjárati levegőt biztosítja, akkor ha ez eltömődött akár ez is okozhatja esetleg.
Durván rángatott a motorod Nekem is valami ilyesmi van, csak sokkal finomabban csinálja.
Nagyon köszönöm a sok segítséget és a képes instrukciókat! Mindent kipróbálok, megnézek, amit magamtól meg tudok tenni
-
Findzs
addikt
Sziasztok
Nem találtam leírást arról, hogy hogyan lehetne bekötni a tempomatot egy h astrába
(z14xep) ha nincs kuplung kapcsoló, tehát kábel sincs oda húzva.Köszi
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
totyino77
tag
válasz Messias001 #105922 üzenetére
hali megkell mérni az oljnyomást, hidegen és üzem melegen is
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
ncc1701
veterán
válasz Thom! #105903 üzenetére
Azt azért ne hidd, h bármilyen más típusú/gyártótól származó autóban jelentősen olcsóbban megúszod. Ezek már ilyenek. Dízelnél még ott a dpf is. Automata esetén ott az automata váltó felújítás. Benzines eheti az olajat, az sem 2 fillér megcsinálni. Egy turbó felújítás, szerelés is 300e. Audinál alu lengőkarok több 100eft-os mutatvány. Ezek már 8-10 éves gépek, bármi elhalhat, ami a két rendszám között van. És abban biztos lehetsz, h nem vagy benne a szerencsés 1%-ban, aki olyan verdát vesz, ahol már mindent cseréltek, és patika. Ezeket már azért is adják el, mert a tulaj tudja, h innen jön a zsebbenyúlás.
Ismerős most adja el a gyönyörű állapotú A insigniáját. Már 2x otthagyta a családdal az út mentén, most visszajutott az esetem, h automata felújítás 840eft volt... Vett gyorsan egy mercit 8 milláért, ezt meg adja elfele.Vagy vehetsz egy 1.2-es vasaló swiftet, ott abs kocka, meg váltó van, de amúgy fillérekből megvagy. Vagy egy gen2 toyota yaris 1.3.
-
Integrale
veterán
válasz body007 #105932 üzenetére
Ha falsot szív, akkor nem nyomàsproblémát okoz, és felpörgeti annak a helyreállításához, egyszerûen méretlen levegômennyiség jut a motorba, több, mint amirôl az ECU tud, viszont lambdaszonda észleli, hogy a keverék nem jó.
Ebbôl lesz egy ciklikus, végtelen történet."Bad reklám is reklám too"
-
Sanki
addikt
válasz bodorjanos #105917 üzenetére
Abba a furatos részbe a szelepfedél felől kövesd a vékony csövet, az vezeti hátra az alapjárati kartergázt. Ugye ott a vákuum dolgozik, ha kicsi a furat akkor nem tud elég gázt elszívni, ha meg túl nagy, akkor meg pont többet szív el.
[kép]Első szívósorom "hangja": [link] (felújítás után kb. 900 km-rel)
Illetve 1 képet találtam az injektor kiszedésemről, itt látod hogy elfér szerelés közben a jobb oldalon. [kép]
-
ElRamos
tag
Sziasztok!
Van egy 2007-es H Astrám. A vezető oldalon az ajtók közötti függőleges gumi elkezdett szétporladni. Mi ennek a pontos neve? Autósboltokban (Unix, Bárdi) lehet ilyet venni?
Köszönöm!
-
addikt
válasz bodorjanos #105937 üzenetére
Nem szelep szakadás lesz valószínűleg, nekem volt nem régiben, azt egyből észreveszed
Se az olajbeöntőt nem tudod levenni, se a nívót kihúzni. (Vagy ha erős vagy igen, de majdnem beletörik szóval ne is erőltesd)
Jah és mellé olyan hangja volt mintha egy szíj nyikorogna, csak egyfolytában.Én is arra tippelek hogy valahol van egy kis lyuk, nekem is ezt csinálja az alapjárat.. Ha megvan azért írd meg hol és hogy találtad meg.
5600X 2x16GB 6800XT | ASUS Zenbook 14 UX425 | iPad Pro 12.9 | iPhone 15 | iMac e2008
-
addikt
válasz bodorjanos #105935 üzenetére
Nekem is volt hasonló problémám. Már ott tartottam én is, h féktisztitózok. De "szerencsére" eltört az egyik szeleprugó - így szét kellett borítani a motor és ügye összerakni meg új tömítésekkel kell - megis szűnt minden ilyen baja
Az másik történet, h megette 1000 km-en majdnem az egész olajat (ami mint kiderült inkább 2 liter volt) de az is korrigálva: kapott normális olajat, nem füstöl, nem esziMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Sanki
addikt
válasz bodorjanos #105933 üzenetére
Első szívósornál féktisztítóval találtuk meg a hibát, fújtuk egy helyen és ott felpörgött.
-
-
addikt
válasz bodorjanos #105926 üzenetére
Akkor meg falsot szív(hat) valahol ami miatt leesik a szívósorban a nyomás (vákuum), ezért belenyúl az ecu, h növelje a nyomást = felpörgeti picit a motort. Fordulaton meg nincs ilyen probléma. De ez csak tippelgetés
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
peet137
tag
Megint kialudt a jobb helyzetjelzőm a nagy esőzés után... Végignéztem a lámpatest körül porszáraz minden, a kupak a helyén, párát én nem láttam rajta, bár kicsit be van mattulva felül már, ez lehet elfedi a nyomokat kissé. Legutóbb kb 3-4 nap alatt "kiszáradt" és újra működött. Nincs erre valami ötlet? Hol futnak a vezetékeke a lámpatesthez? Alatta vannak bandázsolt vezetékek és melette közvetlenül egy test (ez gondolom a lámpáé lehet) ezeket nagyjából végignéztem. Apropó, h a bánatban szoktatok ti H Astrán helyzetjelzőt cserélni? Nekem nincs tepsi kezem, de még így sem férek hozzá a légszűrőháztól. Ráadásul valami elcseszett rögzítéssel van a lámpában, mintha össze kellene nyomni két fém fület, látni nem lehet, csak érezni ujjal.
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz bodorjanos #105919 üzenetére
Z14XEP-be nincs membrán.
-
mephi666
nagyúr
válasz bodorjanos #105926 üzenetére
öblös mély hang nem jöhet a kipufogó oldalról? nálunk akkor volt hangosabb a Z16XE1, amikor a leömlőnél csereérett volt a tömítés... alapjárat ingadozás nem rémlik, de logikusan belegondolva ez is okozhatja
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
bodorjanos
aktív tag
válasz body007 #105923 üzenetére
Nincs hibakód most szerencsére Előtte az EGR nem zárt, akkor volt kód, de most béke-nyugalom van Párom kocsija volt korábban, ez az alapjárat örökké ilyen volt. Most átkerült hozzám és engem zavar, szeretném kideríteni az okát. Mondjuk 270.000 km van a kocsiban, így lehet simán a kopásból származik a dolog, de nagyon periódikusnak tűnik a dolog, az a fura. Olyan beböfögős érzés, azaz rendszeresen pár másodpercenként mintha beböfögne (nem a legjobb szó rá) a motor. Minimális rángatás majd visszaáll rendesen. Igazából magasabb 1000+ fordulaton a hiba nem jelentkezik, csak a 800 körüli meleg üzemű alapjáratnál.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Messias001 #105922 üzenetére
Olajnyomás lett mérve? Olajszűrő házában a szelep jó?
"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz bodorjanos #105918 üzenetére
Az ecu jellemzően akkor nyúl bele ha nem tetszik neki az egyik oxigén szenzor értéke. Pedálteszttel nézted már a hibakódokat?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Messias001
újonc
Sziasztok,
Opel Astra H Z16XER motorral szerelt automban az indítás után elalszik minden kontroll lámpa majd 10mp-en belül felvillanik a motorolajnyomás jelző piros lámpa ~1 mp-re majd el is elalszik. 172xxx km van az autóban. Az Olajcsere betartva.
Olaj és szűrők cserélve.
Ezek előtt volt cserélve olajszivattyú, utána is dobta a hibát.
Olajcserekor cserélve az olajnyomás kapcsoló is.
Bármi ötlete valakinek ?
Köszönöm előre is a válaszokat. -
MaddeNNNN
őstag
válasz bodorjanos #105919 üzenetére
elég járó motornál kihúzni a nívó pálcát, ha süvító hangot és szívóerőt érzel akkor valószínűleg szakadt a membrán.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
bodorjanos
aktív tag
válasz bodorjanos #105918 üzenetére
Azon agyaltam, hogy esetleg a szelepfedél membrán nem okozhat ilyet? Lehet lehúzom a kartergáz visszavezető csövet és megnézem, hogy mi lesz, ha befogom
-
bodorjanos
aktív tag
válasz Sanki #105916 üzenetére
Ma reggel figyeltem az alapjáratot.
Valószínűleg valamit kompenzálhat a ECU, mert az alapjárat teljesen periodikusan ismétlődően röccen meg. Azaz ugyanolyan időközönként ránt egy aprót a motor és utána pár másodpercig jó, majd újra röccenés. Ilyen röccenéskor jó öblös hangja is van, ahogy lesik a fordulatszám. -
bodorjanos
aktív tag
válasz Sanki #105916 üzenetére
Igen, azt láttam a szivosor.hu-n a leírásban. Az simán a szabadba nyílik, vagy cső van ott, amihez a kis "lyuk" csatlakozik?
A cseréket követően megjavult az alapjáratod? Szép egyenletes lett a motor járása?
Csodát nem várok már ettől a motorról, de ha ezt meg tudnám oldani, azért jól esne
A ragasztási hibát hogy szúrtad ki? Teljesen szembetűnő volt? Bocs, hogy ennyit kérdezek! -
Sanki
addikt
válasz bodorjanos #105915 üzenetére
Igen, vettem felújított szívósort, de sajnos 3x cserélni kellett mert rossz volt a ragasztó, amit használtak.
Ja a vákuum részén is tud okozni gondot.
Illetve a szívósoron van 1 pici furat, ha az el van tömődve vagy át lett fúrva, akkor az is elviheti az alapjáratot. -
bodorjanos
aktív tag
válasz Sanki #105914 üzenetére
Köszi, ez így jó hír, hogy nem kell egyenként kiszedni az injektorokat
A trafósor és a gyertyák cserélve lettek, mert kifeküdt a trafó
Előtte is ugyanez a remegés jellemezte a motort, mint új trafóval és gyertyával. Igazából a műszerfalon meg se mozdul a fordulatszámmérő, de meg-meg döccen a motor alapjáraton. Olyan nem szépen jár.
Maga a szívósor volt tömítetlen? Azért ez elég durva... Lehet nekem is végül majd le kéne szednem a szívósort... Persze kezdésnek a vákumcsöveket se ártana végignéznem. 270.000 km után, lehet valahol "szelel" a rendszer[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
válasz bodorjanos #105913 üzenetére
Az injektort azt a 2 db csavar fogja összesen, ha azok kint, akkor simán ki lehet húzni egyben az egész injektort.
Nekem a rosszul összeragasztott szívósor miatt volt remegő motor.
Tehát tömítetlenség tud okozni rossz alapjáratot.
Amúgy gyertya, trafósor is okozhat ilyet talán. -
bodorjanos
aktív tag
válasz Sanki #105893 üzenetére
Köszi! Akkor a injektorok sincsenek becsavarva a szívósorba?
Esetleg ötleted arra, hogy mitől rángathat még az alapjárat? Nem úgy rángat, mint eddig, de nem olyan szép a járása. Sose volt az, de annyira nem izgatott. Tudom ezer oka lehet, de merre indulnál/indulnátok el a hiba behatárolásánál? Egy opcomot tervezek majd rendelni, talán a live diagból valami kiolvasható... -
kory24
őstag
Hibakód alapján az az egyik okoskerekem csere érett.
Gondolom célszerű lenne őket párban cserélni és ha megbontják vezérlést akkor komplett vezérléssel együtt cserélni.
Ami így egyben elég drága lenne...
Kérdés lehet csak okoskereket cserélni, akár csak az egyiket?
Ha pedig nem, akkor meddig használhatom így?
Károsodik ettől valami vagy csak valamennyivel több benzint fogyaszt a motor?
(a hiba jelet csak gyújtáskor mutatja, járó motornál nem - ha ez számít...) -
zsoca29
tag
Üdvözletem!!
Olyan kérdésem lenne,hogy a H astrában a multikormány kapcsolót akarok cserélni.
Van több féle GM gyári számú is.
Jó bele másfajta is,vagy ugyan olyan számú kell mint ami benne van.?? -
Sanki
addikt
válasz Tothgera30 #105900 üzenetére
2021. szeptemberben került be a bontott szonda nekem, azóta kb. 11 ezer km-t ment az autó és 1x sem jelzett hibát.
-
KisTücsök
addikt
C vectra műszerfalán cserélt már valaki led-eket?
____Tothgera30: Jah, kicsit próbálgatom aztán meglátom.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #105900 üzenetére
Vajon a kései A16/18XER motor szívó okoskereke kompatibilis a Z sorozatéval?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Thom!
veterán
válasz ncc1701 #105895 üzenetére
Nevetségesen sok J Astranál 500eFt+ erre a tételre...
Ezért is valószínűleg hagyom, mert amiket nézek 100-150ekm között semmi garancia nincs mi szarik be alatta 1-2év alatt fél autó árát rá locsolhatom.
Tök mind1 amikor megveszed szakemberrel és jó műszaki állapotban van lehet simán a következő 8000km fogja megadni magát... -
mephi666
nagyúr
válasz Tothgera30 #105900 üzenetére
jeladóval én cumiztam jó fél éven át, mire vettem egy gyári bontott vezérműtengely jeladót 5ezerért (beszerezhetetlen, gyári új lett volna vagy 60ezer) és azóta is tökéletes jeladóból csak gyárit... (ami lehet bontott)
ui: ebből a sümegi bontóból vettem az alkatrészt
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- Videós, mozgóképes topik
- Fogyjunk le!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor 200 Pro - mobilportré
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest