- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz csoszogi #99562 üzenetére
Focusnál meg Volvo-k nagy részénél ki kell szedni a gázpedált. Ehhez képest a J Astra smafu. Fogja vagy 5 csavar, szépen kijön, könnyű cserélni. Visszacsavarásnál meg nem kell tökig meghúzni. Évente cserélem én is, G Astra se volt egyszerűbb, ergo nem értem a példádat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mephi666
nagyúr
válasz csoszogi #100846 üzenetére
mihez tűzted? ha már porhanyós a szivacs, akkor ahhoz elég nehéz maximum elég kemény tűvel a bódéhoz ...vagy önmagához tűzgélted a tetőkárpitot, hogy feszes legyen, a belmagasságot csökkentve?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Markizmark
addikt
válasz csoszogi #100886 üzenetére
Amelyik nem eszi az persze nem eszi. Ez többet kér már, mint 1l/1000km. Szelepszárszimeringes, indítás után pár méterig szúnyogirtás van. Ha megcsináltatom, akkor már az egyik csapszeges dugattyút is meg kéne csinálni, és akkor már rendesen ki is kéne hegeszteni. GTK.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
mephi666
nagyúr
válasz csoszogi #101093 üzenetére
infarktust kapott a benzinpumpa a mostani benzináraktól? ...életében nem pumpált még ilyen drága nedűt és úgy gondolta, hogy inkább hozzá sem mer nyúlni? (hétvégén néztem, hogy a sima 95ös drágább, mint 2 hónapja a 100-as)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz csoszogi #101097 üzenetére
érdekes: nyáron 500 alatt tankoltam 2szer is 100-asból, amikor hosszabb utakat futottunk és az 1.6os B Zafira 7 liter körül megállt abból sok klímával... most főleg városi használat megy és a 95ösből 8.5-9nél áll a fogyasztás
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
addikt
válasz csoszogi #101100 üzenetére
Nem közös. Még itthon se. 10% lehet max benne az etanol. Ha találsz auchan kutat ott kevesebbet tesznek bele:
7% és a 95ös majdnem 98-as
A 98-as még durvább:
5% lehet benne max, 0,7%-ot mértek (és 100-as az oktánszáma)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
zgospel
őstag
-
ArthurShelby
addikt
válasz csoszogi #102183 üzenetére
Egy generáció a J astrával a C zafink: 2012 2.0cdti (a20dt) 253ezer km, így most írok én is egy általános állapotjelentést.
Mind a 4 hengerben izzítógyertya csere (egyesével mindig más alkalommal), fékbetét-féktárcsa cserék, vezérlés csere 250-nél (150ezernél, mikor vettük volt az első az előző tulaj által). Most vezérlés csere után már lehet hallani a turbó hangját, értékek alapján elvileg jó. A részecskeszűrő alacsony %-on van (ez nyilván ingadozik, anno 18%-ot mondtak nekem, bár akkor regenerálás után lehetett), még egyszer sem írta ki, hogy regenerálnia kell és menjünk tovább. Kettőstömegű-kuplung cserének még nincsenek jelei.A kocsin parkolási sérülések, kavicsfelverődések vannak.
A hátsó szélső oldalsó radar/szenzor anno meghülyült (holttérfigyelő) (ebay-ről rendeltem 2db-t, postával 5ezer ft volt, azóta is jól működik, itthon márkaszerviznél 1db 50ezer ft körül volt). Gumi csere volt még (michelin primacy 17', michelin alpine 5 16').Javítandók:
A váltó jobbról (5-6 fokozat) nem ugrik olyan jól vissza (valószínű a huzalok, vagy a rugó miatt) (feltehetőleg az autópályázástól), illetve a bal-első ajtóhatároló recseg.
A turbó, kettőstömegű-kuplung, részecskeszűrő bármikor beüthet lassan, ettől kicsit félek (bár valószínűleg túldramatizálom), illetve még a futóműhöz sem kellett nyúlni.Próbálom szárazon tartani a puskaport, és spórolni vele, igyekszek a kocsinak mindent megadni.
Eddig nagyon el voltunk kényeztetve (checkengine csak egy-egy izzógyertya, vagy tolató/holttér szenzor miatt volt), sosem volt vele semmi komoly probléma, igaz igyekeztem is neki mindent időben megadni.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
gban
Közösségépítő
-
,
addikt
válasz csoszogi #103208 üzenetére
Nekem a B Vectra akkor húzza fel automatikusan az ablakokat, meg húzza be (vagy csukja le) a napfénytetőt, ha leriasztózom az autót, vagy ha a kulcsot a zárban elfordítva tartom egy darabig. (Mondjuk ezt a hosszan nyomva tartást nem is próbáltam, lehet, hogy arra is csinálja, de akkor már egyszerűbb nekem az 1 gombnyomásos módszer.)
Ami még lényeges, hogy csak akkor csinálja meg, ha aktív az automata felhúzó/behuzó/lecsukó funkció. Ha leveszem az akksit, utána inaktívvá válik, vissza kell kapcsolni (végállásig nyomvatartani az ablak/napfénytető gombját, majd amikor teljesen visszament a helyére, akkor még egy kicsit nyomvatartani, míg egy halk kattanó hangot nem hallunk).[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz csoszogi #103487 üzenetére
Köszi a beszámolót!
Nálunk a h-ban már kb minden IS ki lett cserélve mióta nálunk van, vízcsövek, szívósor, trafósor, kuplung, futóműalkatrészek a-z-ig, vezérlés(az megint cserés lesz, valszeg a feszítője ment tönkre pár ezer km után), vízpumpa és minden kopó fogyó alkatrészek. A feleségem szereti, fogyasztása barátibb, télen a 8 litert eléri, most pl szívósor csere után 6,2es fogyasztást produkált(22km-es ingázással minden nap). Egy baja van, hogy a jobb első sárvédőn pöttyen a rozsda, de az javíthatóbb akkor mint a j esetén a rohadó ajtóél, az egy igazi szívás(ahogy elnéztem az ajtó a két lemez között rohad kifelé, gondolom üregvédelemre nem telt opeléknál).
Sajnálom, hogy ennyire elcseszték a j-t, kívülről pofás, belülről modern, de méretileg belül nem nőtt(kívül igen), ez a rozsdásodási hajlam dühítő, hogy benne maradt, az ára most még csillagászati is(pár éve fiatalabban fele volt a mostani árának). -
gban
Közösségépítő
válasz csoszogi #103487 üzenetére
Nem azt mondtam hogy a J Astrában nincs EGR hanem hogy az A16XER-ben
Én F Astrából ültem át, mit mondjak nem sokkal nagyobb a beltere
Én is F-ről váltottam J-re, és konkrétan kisebb belül a J, elöl is és hátul is - nem vagyok kicsi, nagyon észrevehető nálam.
Cserébe kívül valóban jóval nagyobb, a megnövelt biztonság okán.Nálad sokkal több dolog ment tönkre mint nálam, pedig én 15.000-et megyek kb. évente, szokott nálad állni hosszabb ideig? Csak az okát próbálom kideríteni hogy miért mehetett több dolog tönkre nálad.
És bízok benne hogy az állás miatt mert különben jönnek nálam is ezek előbb-utóbb.Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz csoszogi #103487 üzenetére
Tegyük helyére a dolgokat. Így kezdődött:
"…Ma a feleségemnek néztünk egy 5 ajtós astra j 1,4 100 lovas benzin motorral szerelt autót..."
A hozzászólásokban elmondták, hogy ezen motortipusokban nincs EGR. Válaszod: "tudtommal van", és betettél egy linket, aminek egy szépséghibája van, azok az EGR-ek Astra J dízel motorokhoz valóak.
Azoknak a motortipusoknak akiknek van okoskereke, nem kell EGR, (külső kip gáz visszavezetés), mert ezt a feladatot, az okoskerekek a szelepek egybenyitásával megoldják. (belső kip gáz visszavezetés).
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz csoszogi #103499 üzenetére
Nálam is elkezdett random fogyni a hűtővíz, én új tartályt vettem
Mondjuk nálam az egyik cső mögött néha a szerelő ujja vizes lett.
Aztán kiszedve mintha ott el is lenne repedve, olyan módon hogy szerintem csak nyomásra jön át rajta a víz, ezért is csak néha érezni ott nedvességet.Postázást nem vállalok.
-
-
Integrale
veterán
válasz csoszogi #104339 üzenetére
Én cseréltem a komplett egységet a szelepfedélben, nem tört el semmi, remekül illeszkedett, de!
A benne levô rugó túl kemény, nem szívja meg a vákuum a fojtószelep felôl annyira, hogy lezárjon, úgyhogy dôlt bele az olaj.
Egyben kell cserélni, most 38-ért meg lehet kapni a gyárit."Bad reklám is reklám too"
-
mephi666
nagyúr
válasz csoszogi #105032 üzenetére
F-hez nekünk volt egy 3. kulcsunk, ami helyben lett másolva olcsón: úgy nézett ki, mint egy szekrénykulcs alapból nem volt távirányítós, sőt központi zár sem... tartaléknak jó volt az
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
peet137
tag
válasz csoszogi #105032 üzenetére
Nekem is ilyen volt a bicskakulcs, kinyitni már nem lehetett a gombbal, csak bezárni. Rendeltem házat, a panelen kicseréltem a mikrokapcsolót, mert már le is volt törve (3 láb forrasztás, ennyi) és már meg is volt az új kulcs. Ahogy írtad, kb 2 000 huf volt, vagy még annyi sem.
-
Pityu.
nagyúr
válasz csoszogi #105032 üzenetére
De én itt mit szarrágóskodtam? Hivatalos kulcs másolóstól venném nem valami gagyi sarkon majd felprogramozom a szart embertől. Adatbázison keresztül az autó adataival hivatalosan felprogramozza a kulcsot.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...