- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Kiborult a Nothing Phone (3) pletykakosara
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
addikt
válasz
PapírVilla #462 üzenetére
Isten hozta! Már ideje volt mindkettőnek...
-
PapírVilla
tag
AC EVO 0.3 Preview – BMW M4 GT3 EVO & Circuit de Spa-Francorchamps @ CrowdStrike 24 Hours of Spa
[link] -
Win-T
őstag
Az üzemanyag fogyasztást ki lehet kapcsolni valahol? Elektromos verdákkal nem tudok egy tisztességes versenyt menni, mert tizenpár perc körözés után egyszercsak megállnak a pálya közepén. Gondolom a dzsúz fogy el, de se kijelző nem jelzi a HUD-on a töltöttséget, se az autó setupban nem lehet beállítani mennyit "tankoljon" a szerelőcsapat a kocsiba. A gépi ellenfelek persze meg nem merülnek le.
Van erre valami megoldás vagy engedjem ezt el egyelőre? -
MasTer
tag
Sziasztok! Egy béna és amatőr kérdésem van: hogyan lehet vezetés közben a HUD-ot kikapcsolni? Folyton ott van a fordulatszám-sebesség-egyéb kör a képernyőn és nem tudom eltüntetni, csak egérrel ide-oda tologatni. Ezen kívül a jobb oldali tükör sem mutat semmit egyik autóban sem. A bal és a középső működik. Más bajom nincsen
-
kozmy
őstag
Csak hogy vissza találják
-
zsozsa74
őstag
Ezeknél sincs végleges, egyszerűen abbahagyják a velük való foglalkozást, amikor inkább már egy újat fejlesztenek. ACC-nél is hányszor volt gumimodell, bop, stb változtatás...
Amúgy meg pl a graf motor, meg ui egy része az tényleg kb. százéves. Rossz ránézni. A világ pénze náluk, már kb. kétszer kellett volna motort váltaniuk .. -
-Solt-
veterán
válasz
PapírVilla #446 üzenetére
Az iRacing nem "százéves"... folyamatosan fejlesztik, klasszikus értelemben sosincs kész, nincs végleges verzió mint pl AC / ACC esetében. Nehezen kerülnek bele dolgok, de ami elkészül az olyan is...
-
JulesTS
addikt
válasz
PapírVilla #444 üzenetére
Eső, akkor iRacing.
Gumizott ív, tócsa, vízátfolyás...
Nem lesz könnyű utólérni. -
PapírVilla
tag
Úgy veszem észre, hogy az eső még csak vizuális effekt. Mountpanorámán verseny közben elkezdett erősen esni, de semmi nem változott az autók viselkedésében.
-
Steve1207
veterán
Csináltam kis általános tesztet, ha már említgettétek. 9950x (eco mód, 105W-ra korlátozva), 4070 super, 2560x1440, dlss q, ultra (árnyékok medium és blur off, ezt a kettőt állítottam át az alap presetről). Az említett Imola, 19 ellenfél, utolsó hely felállásban.
Rajtnál állva: 120 fps, elindulva emelkedik kicsit, féktávon csökken 105-110-re, de amúgy 110-130 közötti tartományban tartja általánosan menet közben szépen. Pálya egyes részein 140-150 is akár, területtől függ. Ellenfelek nekem úgy tűnik csak kicsit számítanak, főleg a pálya kialakítása befolyásolja. Pl volt, hogy amúgy 115, előztem párat és már 130-140 között ugrált. Célegyenesen száguldva egymagam: 135-145 fpsLegrosszabb eset: 98 fps (sok autó rajt után beláthatóan, első féktávon. Ha nem vágódunk be, hanem rendesen pályán küzdünk, akkor 100 fölött marad.)
Peak: utolsó kanyarban 177 fps, amit láttam max.Mondjuk úgy azt tartja 5-10% eltéréssel föl-le, amit a rajt poziban mutat ez alapján. DLSS performancere állítva +10 fps átlagosan a fentebbiekhez képest, kb ugyanilyen a szórás.
Amit még figyeltem, hogy kavicságyban vagy tapadás elvesztésekor ugyanígy 10%-ot ugrálhat felfelé az fps. Szerintem emellett a látvány mellett teljesen konzisztens az egész és korrekt, nincsenek nagyon leeső értékek, egész jól optimalizált már így ezen a pályán, napos időben pl. Máshogy nem néztem. -
fatal`
titán
Nem kell presetekkel szórakozni. Beállítod a presetben a H váltót is meg a szekit is és a játék tudja melyik autón milyen váltó van.
A preset szerintem inkább arra való, hogyha egyik nap controllerrel akarsz játszani, a másik nap kormánnyal, vagy VR-ban máshova akarod rakni a gombokat, akkor tudsz váltani közöttük.
-
KaraDani
addikt
Ez hozzállás kérdése. Nekem VR-ban nem üti még a játszható szintet még mindíg, de mégsem bosszankodom. Az alap nagyon tetszik és láthatóan dolgoznak rajta. Mivel előbb-utóbb úgyis minden valamire való szimet meg szoktam venni mert kíváncsi vagyok és néha jó a változatosság így egyáltalán nem bosszant, szerintem nagyon jó áron meg lehetett most venni kezdésként. Úgy is álltam hozzá, hogy ez majd sokára lesz tényleg jó, addig érdekel, hogy fejlődik és jó "befeketetés". Abban én sem hiszek, hogy ezt idén ténylegesen befejezik.
#438 biker: iracingben 9800x3d-.re kellett váltanom az 5800x-ről, hogy GPU limited legyek VR-ban és nem is egy felsőkategóriás GPU-val. Eszméletlen proci téren már mit el tudnak használni a szimek úgy általában, de iRacing főleg brozalmas ilyen téren.
-
zsozsa74
őstag
Rengeteget változott már pozitív irányba a szim. Sokan elfelejtik, hogy kb. fél áron egy EA állapotú címet vettek. És mégis fullos játék minőséget várnak már most. Nem is értem... De persze meg lehet majd venni a végén 70-80 euróért is (500 ft körüli árfolyammal, ha tovább repülőrajtozunk).
-
zsozsa74
őstag
A VR kapcsán egy olyat vettem észre, hogy minden 4. vagy 5. futam, függetlenül pályától , autótól, körülményektől , elkezd egy olyat csinálni, hogy ugrál előre a kép, mintha egy csomó képkocka kimaradna. Mintha valami túltöltődne x db verseny után. Ilyenkor csak a restart segít nálam.
-
biker
nagyúr
kipróbálnátok egy vicces dolgot? Tegnap nem értettem, mi van, hogy 25fps-el lassított felvételként megyek, mire utólag rájöttem, és sikerült reprodukálni.
- single mód legyen, amivel mindenhez hozzáférsz
- quick race mód
- ferrari 296 bármely pályán
- én 12-15 AI-al mentem
- elindítod a versenyt, és mint rájöttem, careerben automatán indul a motor, de ha gombra ki van téve, és assistban autostart off, akkor ugye nincs gyújtás és nincs motor, nincs műszerfal se, fekete lesz (erre hittem azt, hogy bug, nincs műszerfalam)
de ekkor zöldre, padló, egyes, és megy a kocsi, de mintha 1fps-el menne akadozva lassan, de megy, kormányozható, van fordulatszám de nincs hang.
szürreális volt, megpróbálom újra és felvenni. -
MasTer
tag
Szerintem jó úton járnak a fejlesztők. Ne felejtsétek, mi most fizetős teszterek vagyunk, bepillanthatunk a játék készülésébe, nem várható el , hogy minden működjön. Nem értem azokat, akik pl. belevágtak a karrierbe. Szerintem minden verzióváltáskor törlődni fog az eddigi eredmény, a fejlesztők is most tesztelik, hogy melyik megoldás lehet a legjobb. A GT Legends óta az egyik kedvenc kocsim, az Alfa Romeo GTA bekerült a játékba, de bizony az eredeti AC-val összehasonlítva nem adja vissza azt az élményt, amit vártam. De még sok van hátra a megjelenésig, és még utána is fognak rajta reszelni. Tudomásul kell venni, hogy minden beállítás meg fog változni, az összes érték törlődhet. Én pl. örülök, hogy a visszajátszás kezd egyre pofásabb lenni.
-
sentry0
tag
Olvasva az itteni és külföldi kommenteket, meg megnézve pár videót borzasztóan örülök annak, hogy visszakértem az árát megjelenés napján. (Mert nem bosszankodom az aktuális megjelenéseken
)
És abban is kezdek kételkedni így május elején, hogy ez a játék valóban 1.0-ás állapotban lesz decemberben.Max annak kamuzzák be. De nem akarom bántani a fejlesztőket, óriási fába vágták a fejszéjüket. Rengeteg meló előtt állnak. Szerintem ebből 2026 nyár előtt nem lesz valóban kész játék.
-
zsalesz
aktív tag
válasz
zsozsa74 #422 üzenetére
Hát lehet én nézek be valamit de nálam nem tölti be a H váltós presetet.
Van ugye a Manage presets menüpont. Ott én csináltam egy paddle shifter és egy H shifter presetet. Ha betöltöm a paddle shiftert frankón működik a pillangó váltó és a kuplung a kormányon.
Beállítok egy H váltós autót betöltöm a H presetet és nem vált át, továbbra is minden a kormányon marad. Ha ilyenkor újra hozzárendelem a sebesség fokozatokat és a kuplungot, hogy pedálon legyen működik. De ha kilépek és újra használni akarom akkor megint nincs H váltó és kuplung pedál.
Tényleg újra be kell állítani minden alkalommal mikor H váltós autót akarok használni?
Akkor miért van Manage presets???A másik, hogy a simhub használata csak az RPM, Gear, gumihőmérsékletet mutatja, nem számolja a köröket, nem mér időt, nem mutatja a relatív időket. Ez másnál is így van?
-
-Solt-
veterán
Csak ránéztem én is az FPS-re...
Gyári ultra beállítás, Imola, 20db 90-100%-s AI... rajtnál a sor végén állva 95 FPS, ha elmennek 105 FPS... ugyanez gyári high beállítással 125 és 135 FPS.
Mindez 1440p-n 12700K + 3080.
-
biker
nagyúr
Vegyes érzelmekkel teli 0.2 teszt...
1: összes licencem kuka, kezdhetem előről, ha akarom.
2: driver profilom is újra kérte megadni
3: autók is, üres a garázs
4: lett 25fps-em 10AI-al ultrán (3080ti 1440p i9-11900K), highra visszalépve meg balanced dlss a quality helyett 50-60fps éppen kiköhög magából
5: az AI állítólag fejlődött, hát 92-100% szórással profin mennek egyenesen gyorsan, kb 300méterről fékeznek, hátulról telibevernek, kiforgatnak, mint valami GYP-s
6: érzetre a fizika, FFB jobb lett.
7: ha már az open módban minden autót elérek, miért üres a garázs, és miért kell azzal ba..ódni, hogy ha menni akarok egy autóval versenyt, előbb garázsba kell tenni, majd utána választhatom ki???
ehh mehh, várom a 0.3-at -
KaraDani
addikt
válasz
KaraDani #418 üzenetére
A VR homályosságra rájöttem. Az openXR fixed foveated rendering okozta, valamiért bugos a játékkal. Nem tűnt fel, mert az előző verziónál csak durva upscalinggel és ezzel lehetett elérni a 80fps-t nekem és az már okádék volt már magában az upscaling után is, aztán úgyfelejtettem. Most ezt kikapcsolva normális a kép, Imolán practice épp megvan 80fps very lown 100% resolutionnel valve indexxel és 7900xt-vel. Jóval jobb a helyzet mint volt, még egy ekkora ugrás és már egész tűrhető lesz.
-
zsalesz
aktív tag
Elég rég próbáltam utoljára az Evo-t. Mikor néztem, sajnos hiába van le külön menteni egy H váltós és egy pillangó váltós beállítást, mindig csak egyiket jegyezte meg.(Jellemzően azt amelyiket utoljára beállítottam... 😊)
Ebben történt már változás? Lehet több kormány/váltó beállítást használni? -
zsozsa74
őstag
Azt még észrevettem, hogy pályánként változik a VR teljesítmény. Brands Hatchben valami nagy gond volt, ugrált előre a kép, akármennyire vettem le a beállításokat, Fujin meg gyönyörűen megy high-on. Laguna Seca, Suzuka, Imola olyan köztes.
-
zsozsa74
őstag
Az én VR-os tapasztalatom kissé más, mint az eddigiek. A hw egy 4080 + 5800x3d + Quest 3.
High beállításon, az anti aliasingot highra húzva gyönyörűen elgurulgatok 19 ellenféllel. Így már nem is recés. Szerintem egész jól fut, egyedül a lassú kanyarokban receg be úgy igazán, főleg a kocsik olyan szellemszerűek lesznek a kanyar erejéig. Nekem legtöbbször elég simának tűnik. Mondjuk én nem is vagyok érzékeny az alacsony fps-re. Egy órát elkörözgettem, semmi bajom nem volt.
Egyébként szerintem rohadt jó a fizika, nyilván azt is kalapálják még, de én teljesen gumikon guruló járgányoknak érzem a legtöbbet. A Masertai GT2 meg szerintem szenzációs. A hang is egyes kocsiknál brutál, pl. a Maseratinál!
. Már működik a legtöbb haptic cucc is. Kezd ez nagyon kupálódni! Mondhatom ez alapján, hogy nagyon sokat várok tőle.
Az AI is már tűrhető. Jó lesz ez!
-
KaraDani
addikt
válasz
6absbulldog #414 üzenetére
Nálam is icipicit javult a teljesítmény. De továbbra is gyakorlatilag játszhatatlan szint még egy 7900xt-vel (9800x3d mellett). És továbbra is homályos, ami nem tudom, hogy amd-vel valami driver bug vagy micsoda, de elég ocsmány VR-ban, majd a következő patch remélhetőleg.
-
GalaHU
addikt
válasz
6absbulldog #414 üzenetére
Valamennyit igen. Very Low-n megvan a fix 90fps, Low-n inkàbb 45-55. Kár mert kb ez a szint ami már elfogadható. 9800x3D-4090 kombó.
-
PapírVilla
tag
válasz
6absbulldog #414 üzenetére
VR-ben meg sem mertem még soha nézni, de ezek alapján biztos.
De az én gépemen az ACC sem fut jól VR-ban.
(Meg nem is szeretem autóban). -
6absbulldog
tag
VR teljesítmény javult?
-
PapírVilla
tag
Szóval az új verzión sokat optimalizáltak.
24 autóval, Suzukában változó(!) időjárási körülményekkel már nem megy 100 Fps alá!
(Ez nagyon jó az én kis közepes gépemen).
A FFb még furcsa valamit állítgatni kell, mert olyan gumis az egész. -
AcCEsS
senior tag
válasz
PapírVilla #410 üzenetére
Húúúúú de jó! Nagyon bírom, hogy többféle járműkategóriából kapunk ízelítőt!
-
PapírVilla
tag
Version 0.2 of Assetto Corsa EVO drops May 7 at 14:00 UTC! This is Early Access Release 2 (EA2) – and it’s bringing serious heat.
New Cars:Maserati GT2 – A triumphant return to GT racing. Refined through years of competition. A track beast with Italian soul.Lotus Exige V6 Cup – Lightweight, razor-sharp, and track-tuned for pure performance.Alfa Romeo Giulia Sprint GTA – A high-performance twist on a timeless icon. No electronic aids, pure driving.Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione – Born from motorsport. Aggressive aerodynamics, raw turbo power, and racing spirit.Porsche 911 Turbo 3.6 – The turbocharged icon. 3.6 liters of raw, analog power from the golden era of Porsche.Mazda MX-5 (NA) – The roadster that changed the world. Lightweight, balanced, and endlessly fun.Honda NSX-R – A rare, track-focused legend. Developed with input from Ayrton Senna. Balanced, precise, unforgettable.
New Tracks:Circuit of the Americas (COTA) – 20 corners of technical mastery in Austin, Texas. Elevation changes, F1-grade layout.Donington Park – Historic and beloved. A fast, flowing British circuit with deep motorsport roots.Two new challenges. Seven new cars. A massive leap forward. EA2 is more than just a release – it’s the foundation for what’s next: new gameplay modes, major improvements, and the future of Assetto Corsa EVO taking shape.
-
tusi_
addikt
Koszi sracok. Sztem kivarom amig 1.0 lesz legalabb. LMU-t is 30ert vettem es meg mindig annyi, csak dlc van hozza pluszban plusz penzert.
Videaok alapjan igeretes...
-
zsozsa74
őstag
Érdemes, mert most jóval olcsóbb, mint amikor 1.0 lesz és még az euró sem 500 ft, de azért haladunk felé.
De alfa, az biztos. Egy ránézésre jó, de sok bosszantó ezmegaz van benne. Még. Most már talán hamarosan jön egy szép nagy update, ami sok mindent rendbevág, még egy trélert is adtak ki hozzá.
-
tusi_
addikt
Halli
PAr oldalt visszaolvastam, de nem igazan talaltam gyors valaszt.
Erdemes megvenni a jatekot?
LMS-nel kivartam, mig lett belole valami, mostmar inkabb kivarom, mig hasznalhato/jatszhato egy jatek.
Lehet vele kocsikazni es elvekedni, vagy meg nagyon alfa? -
biker
nagyúr
tegnap lenyomtam a hypercar licenceket. 3x volt olyan hogy megcsináltam 2* de pont offlinera ugrott, és kezdhettem előről, a legutolsó teljes körnél elsőre 3* időt mentem, erre kiírta failed pedig nem volt hiba, és az összes licencem eltűnt, minden kategóriából. game restart után mehettem újra a teljes kört, de tök lassan töltött be mindent
-
sentry0
tag
válasz
Bandit21 #394 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt olvastad-e, de ez túl sok jót nem ígér.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- E-roller topik
- Kuponkunyeráló
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AliExpress tapasztalatok
- Elektromos autók - motorok
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Watch Ultra (1.st gen) szinte új
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad 3 Gamer notebook.I5 10300H / 16GB DDR4 / GTX 1650 / 250SSD +500HDD
- HP Victus 16-d10008tx 16.1" FHD IPS i7-12700 RTX 3060 16GB 512GB NVMe gar
- Lenovo Legion 5 Pro Gamer Laptop 2év garanciával (i7 13700HX, RTX 4060)
- IPhone 11 Pro max 64GB megkímélt új emelt kapacitású akku!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- 24" Eizo FlexScan EV2146W, 1920X1200 és 22" Eizo FlexScan EV2216W monitorok szépek, talp nélkül
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest