- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Netfone
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Visszatér a Pebble
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #56345 üzenetére
Mint írtam, az enyém "gyárilag" 131 LE, de padon ezek a 131 lovasok az ATC elmondása szerint alapból többet tudtak/tudnak mind lóerőben, mind nyomatékban, mint amire gyárilag rávésték a 150-et. Az enyém 157 volt alapból... Szóval, nem tudom, hogy ez az adat, hogy jött ki a rönónál, de itt valamit elcsesztek, szerencsére pozitív értelemben. Az összes 2.0 dci motor szinte ugyanaz és rengeteg lóerő és nyomaté direkt el van dugva, a lényeg a szoftverben van, tehát 230-250-ig (460-510nm) lehet ezeket tuningolni. Az ATC szerint a 225 az, amit ez a motor simán elvisel, mert annyira jó konstrukció.
Nagyobb lóerőhöz már illik pár átalakítás. És igazuk is van, nekem lassan 2.5 éve csinálták meg, 223 LE 467Nm több, mint 200 ezer km után és tudjátok, hogy megyek vele, de én a motorban csak olajat cseréltem és lassan 360 ezer lesz benne, de mint egy vadállat!A Laguna III futóműve azt utolsó kis biszbaszig viszont egy fostalicska, 40-50 ezrenként muszáj felújítani, de teljesen kicserélve mindent. :/
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Diablo IV
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- One/DIGI pppoe probléma - állandó reconnet
- Call of Duty: Black Ops 6
- Óra topik
- Gmail
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest