- iPhone topik
- Apple iPhone 12 és 12 Pro duplateszt
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- MIUI / HyperOS topik
- Korábban érkezhetnek a Motorola kagylói
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #57679 üzenetére
AMikor szétszedted nem tűnt fel, hogy a csúszka pály iszonyat koszos?
Ez a hiba akkor szokott előfordulni, hogy ha a cserekor csak bedobják a betétet és nem takarítják el a féknyerget.
A felgyülemlő és ráégő fékpor az egyik fület megakasztja, így csak a másik oldalt tudja a dugatyú mozgatni, kész is a baj.
Ezért szokták, azt mondani, hogy a fék nem játék ahhoz érteni kell.A betéteid nem nem mehettek volna ennyire tönkre egy év alatt.
De a textar nem is fékbetét.
Ezért szoktam leírni az örök kombót? Zimmermann, ATE, TRW, ezek féket gyártanak.Ezt a spirálrugós dolgot meg nem is értem.
Mi lenne ott olajpárás,
A gátló nem ott van, a fékköröd nem enged ahogy nézem, innentől kezdve ott nem lehet olaj.[ Szerkesztve ]
Renault power