- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyno
veterán
válasz
ThodEE #89801 üzenetére
Na most ezt nem értem......
[link] Eszerint olyan mintha neked 5.-be maradt volna 130-nal?
Neked ph3 van? Nekem ph1, de ahogy elnézem neked 5.-be forog annyit mint nekem 6.-ba.
Nekem 130-nál 2600-t forog, de 150-nál már 3000-t. Szóval lineárisan növekszik.
[link] :ph1 adatai#89799diablo1984: Szelepvezérléstől független, a főtengelynek ugyan annyit kell fordulnia
Vagy én tudok valamit rosszul
-
válasz
ThodEE #89554 üzenetére
A 2013 utániakat ha jól vettem ki Rob-tól, de inkább ő válaszoljon.
Én most kezdtem el nézegetni, jött be opció (1 ideje van hogy kéne újabb autó), mert 3-as Megane-ban gondolkodtam eddig, 1,6-os 113 ló után fura elsőre az 1,2-es Clio, de tán ajánlott típus.
Ez a Szolnoki meg a helyi árakhoz képest elég jó áron van, szóval piszkálja a csőrömet, és nagyjából amit akarok kocsit (hosszú távú tervekben) arra jó lenne, igaz kombi, fekete amit meg alapból nem akarok. -
-
#89309696
törölt tag
válasz
ThodEE #65437 üzenetére
Szerencsétlenről hogy lejött a lakk. Én is eladtam a Kangoot, "testvérek" jelentkeztek érte, 150-ért vitték is. Szerintem a legjobb állapotú autó ami a kezükbe került valaha, még így is. Azt el is felejtettem mondani, hogy oldalt mindkét ajtónál megnyomkodtam és beszakadt az ujjam úgy el volt rohadva, de a kerékíveknél is mállott, amit egy Renault-nál művészet megoldani.
-
válasz
ThodEE #65453 üzenetére
Kondizva nem volt?
Amikor több napig -20 körül volt talán két éve? akkor jártam úgy, hogy délelőtt -17-ben nem indult be a kocsi.
Másnak is ajánlom a módszert: aksi kivesz, lavórban először hideg, majd langyos vízben melegítés, majd mehet vissza a kocsiba. Dehát tudom, hogy dízelbe nem alapból karcsú a 60Ah/540A.Ja, és még mindig az az aksi van benne. -
#89309696
törölt tag
válasz
ThodEE #64981 üzenetére
Mások a mentalitások, más a felfogás. Más a hozzáállás az autóhoz. Ha tudod milyen autó lesz milyen motorral akkor pontosabban is meg tudjuk mondani. Melyiknek mik a nyűgjei, mire érzékeny jobban.
Motorolajban egyet szoktunk érteni, váltóban is. A fék, szervo, fagyálló, klíma az vitatéma. Hagyjuk inkább, nem akarom a topikban a jó baráti kapcsolatot tönkretenni senkivel. -
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #54070 üzenetére
Ha minőségi termosztátot veszel akkor sokáig kibírja ha nem akkor viszont bármikor meghalhat.
Bár ahogy írod, hogy van némi lerakódás a csövekben, lehet, hogy a mostani is csak megszorult valami kosztól. Főzd ki lábasban ha teljesen nyitva hűsd le ha visszazár akkor jó ha nem akkor valóban gagyi volt.
-
Tosee
őstag
válasz
ThodEE #47450 üzenetére
Szia!
Nekem év elején cserélték, feszítőkkel! Pont amiatt cseréltettem mert hidegben volt némi hangja! 30 környékén csinálták szalonba (gyári szettet kértem)... Mikor kicserélték már jobb idők voltak, és nem is volt hangja! Erre mióta bejöttek a hidegek azóta ha hidegen indítok ismét hallani ezt a hangot sajnos! Szóval nem igazán értem!
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #44825 üzenetére
Igen szoktam, sőt a kezeim közt megforduló kocsiknál ezzel kezdem az állapot javítást
Sokan elfelejtik, pedig a fagyálló kenési képessége romlik ami a vízpumpát kicsinálhatja.
Meg egyébb problémák okozója is lehet.
Apró ezt azt kiold innen onnan illik cserélni az a lényeg.A fékfolyadék pedig alap, mert a forráspontja meg tud változni a nedvszívó képessége miatt, ha elvizesedik, romlik a hatásfoka.
Ráadásul nem tétel.
-
eTrade
tag
válasz
ThodEE #44749 üzenetére
Szia,
Nálam kb. egy éve volt pillangószelep tisztítás és tömítés csere, és mivel hasonló cipőben járok, szerintem nem itt lesz a probléma forrása.
Az én kocsim az utóbbi időben párszor hirtelen gázadásra fuldokolt, amikor a madaras kúton tankoltam 98-ast. Ez a jelenség legalább 5x megtörtént, sőt volt olyan is hogy x másodpercig meg sem akart lódulni a paripa, pedig teljesen lenyomtam a gázpedált. A többi benzinkút 95-ös benzinjétől meg párszor a hirtelen gázadások után büdös szagot éreztem a kocsiban (záptojás szagot)... az összes trafót + gyertyát már kicseréltem új Beru-ra és Eyquem-re, de annak ellenére, hogy ezek cseréje sok esetben megoldja ezt a fajta jelenséget, nálam sajnos nem így történt.
Kicsit utánaolvastam és az én esetemben inkább lambda szonda hiba lesz, vagy sérült gyújtókábel lesz, de természetesen lehet még AC pumpa, főtengely holtpont jeladó hiba is, bár én az utóbbit kizárnám, mert mindig pöccre indul a motor.
-
golyós
addikt
válasz
ThodEE #31814 üzenetére
Köszönöm! Este meló után ránézek.
(#31815) rob210 oké, de gyári az egész, pont azt akartam elkerülni, hogy szétszedjem a fél autót.Gondoltam van egyszerűbb megoldás is.
(#31816) sladka_pani Én kérek elnézést, hogy meg mertem kérdezni azt amihez nem értek.Szégyellem magam amiért még nem képeztem magam autó-hifi vagy villamossági szakemberé mert még nem volt rá szükségem.
Neked lehet, hogy tök egyértelmű (aminek szívből örülök) de pont azért van a fórum, hogy az ember megkérdezze azoktól akik értenek hozzá és érdemi válasz is tudnak adni nem csak a hsz-ok számát növelik az értelmetlen lekezelő válaszukkal.( más topicokban így szokott működni, de látom ez is pont olyan mint a Renault fórum-megane-club brigád ahol értelmes kérdésre nem válaszolnak csak a szétgányolt sufnituning Francia autócsodáika mutogatják egymásnak és közben e.pénisz növelnek) -
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #30472 üzenetére
"Egyszer meghajtanám a ringen a Megane-omat, kíváncsi lennék a köridőre "
Erre válaszoltam azzal, hogy elkopna a gumija.
Én konkrétan egyáltalán nem mennék a ringre minek az is csak egy darab aszfalt.
Ugyan az, mint ha autópályán nyomom neki, ott se megyek 140nél többet és itt se mennék 140 nél többet, nem vagyok versenyző. -
gabx76
senior tag
válasz
ThodEE #30350 üzenetére
Köszönöm szépen, bár úgy tűnik nem lesz rá szükség!
Ahogy most néztem az árakat Bárdinál 90k körül van alapból (Ahogy tresh is írta, THX neki is!), a többit majd még megnézem, de eddig az Ebay a nyerő (feltéve, ha egyáltalán kell majd).Viszont most egy kicsit elbizanytalonodtam, le is megyek megnézni a szervízkönyvet. Lehet, hogy korábban már volt cserélve, mielőtt megvettem.
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
ThodEE #30181 üzenetére
:-) Ez eléggé meggyőző érvelés...elfogadom, annál is inkább, mert volt a szervízben az akciós klímatisztítéson, aztán kértem, hogy nézzenek rá a nyöszörgésre, a bal hátsó keréknél...ránéztek és a spirálrugóból letört egy darab, úgyhogy rövidesen cserélhető...
Hiányzott még, mint mókusnak az erdőtűz...
-
-
Ck.
addikt
válasz
ThodEE #28977 üzenetére
Na ez a cikk is baromság...UK-ban pont, hogy mindenhol jelzőtáblák mutatják, hol van trafi, nem szokás bokor mögé rejtőzködni...szeretem amikor vki olyanról ír cikket, amit életében nem tapasztalt meg, de azért osztja az észt...
Ja amúgy beszéltem egy régi rendőr ügyfelemmel, egyértelműenmegerősített,hogy ez bizony túlkapás volt. Forgalmi rutinellenőrzésen semmi joguk nem lett volna kipakoltatni az autót a belváros kellős közepén. Szondáztatás, okmányok elkérése és megkérdezni mi van az autóban, esetleg hogy hová tartok, de arra sem lennék köteles válaszolni. Mivel egyedül voltam ezért bizonyítani sajnos nem tudom, semmi értelme sem volna utólag akciózni, de legközelebb tuti nem fogom hagyni magam. Ez már rég nem a szolgálatról és a védelemről szól. Undorító egy társaság.
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #28863 üzenetére
Ez csak akkor derül ki ha kikapod a szellőző rácsot elölről, de szerintem nincs.
98' tól volt a klíma nélküliekben is.Ha szemben állsz a kocsival akkor jobb oldalt az ablaktörlő alatti légbeömlő rácsot kell kiszedni, 2x20as torx csavar fogja utána kipattintod és ha van alatta tálca akkor nincs benne pollenszűrő ha kazettás rész van alatta akkor van benne.
. -
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #28780 üzenetére
Még jó, hogy szinte ugyan azokat a képeket lőttük
Kár hogy a gyerek rendezvényén ellőttem az aksikat, mert a motorterekről is kellett volna kép
Majd legközelebb
ThodEE
babcola
SZATA akinek nem világít a ledes rendszámtábla
tresh a tiszteletbeli tagMarsu BMW je sajnos lemaradt, mert addigra nem volt aksi mire kiért, ő egy kicsit csúszott
Nem lettek csúcs képek
-
Laraxior
titán
válasz
ThodEE #28764 üzenetére
Én is csak addig piszkáltattam az enyémet, amíg elviselhető marad a hangja hosszabb távon is. Még a középdob helyett akartam egy kisebbet a gyárinál, de végül ahhoz nem nyúltunk. Hátsódobot cseréltem, katalizátorból kettőt levettünk, meg kapott egy direkt-szűrőt. Olyan 3000 körül megjön a hangja, már hogy olyan hangja, ami már bent is bassza az ember fülét, kívülről még nem hallottam.
De 3000-es fordulatnál már 160-nál vagyunk. 100-nál forog 1800-at, mondhatni gurul, tehát bőven hangtűrés-határon belül van.
4-5000 körül meg.... na mindegy, néha elgurul a gyógyszer -
Laraxior
titán
válasz
ThodEE #28757 üzenetére
Katalizátor csak akkor kell, ha mögötte van lambdaszonda, egyébként haszontalan
Bár lehet, hogy a Tiétekben csak egy egy van, akkor biztos, hogy a szonda elé van téve. Károsanyagkibocsátás-mérésnél kell(ene) csak. Ha kiszeded, eléggé megváltozik az autó hangja.
Nálam 4 volt... most csak kettő van, kettőt a fiókba tettem, műszakin 2 ezer forintért nem vették észre az "okosságot" -
giigz
veterán
válasz
ThodEE #28757 üzenetére
A katalizátor tudomásom szerint sokkal előrébb van, nekem a kézifék alatt csörög... Valamelyik nap megkocogtattam a középső dobot, és akkor elhalkult egy pillanatra, aztán ugyanúgy elkezdte...
Én nem kisöpörtetni akarnám, hanem valahogy megjavítani, de fogalmam sincs hogy működik, hogy zajlik...
Lehet elviszem majd valamelyik kipufogóshoz, aztán kiderül...
Jut eszembe, 2 hét múlva műszaki vizsga...
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 512GB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest