- Mindenki Z Fold7-et akar
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz
imyourfriend #96167 üzenetére
nincs rajta?
-
válasz
imyourfriend #86640 üzenetére
Ez akkor összejöhet, ha ideálisak a körülmények. A jobban sikerült motorok tudnák ezt a fogyasztást, ha az EU idétlen Euro normái miatt nem lennének magasab fogyasztásra kárhoztatva. Az Eu normák betartásához a motorok nem a legjobb fogyasztás/teljesítményre vannak optimalizálva, hanem a szájbaqrt kibocsátásra.
10-20%-kal több üzemanyagot pararoltatnak el, csak hogy helyben kisebb legyen pl. az NO kibocsátás.
Az már nem számít, sőt az olajlobbinak jó is volt, hogy ez instant generál 10-20%-kal több keresletet az üzemanyagokra.
Nekem két 1.5-ösöm van:
Az Eu3-as Megane ugyanazon az úton kb. mindig ugyanannyit fogyaszt mondjuk 0-35°C között.
Az Eu5-ös meg amilyen kedve van. Akár 20%-os kilengések simán vannak. Nem mindegy, hogy 25-30-35°C van, ha kell, a normák miatt állít a motoron, aztán csak azt látod, hogy épp többet fogyaszt, vagy épp kevesebbet. Csak azért ez nem igazán érdekli az embereket, mert még így is csak télen, városban, vagy pályán nyomva fogyaszt 5l felett egy másfél tonnás kombit cipelve.Ha jól emlékszem, ebben is szó van erről:
[link]Innen nézve már megértem azokat, akik csipkéztették a kocsit:
Ezért van az, hogy pl. MC Pite 1.6-osa is simán kevesebbet eszik a csipke után, mert gondolom kiveszik a sw-ből a sallangot, a motort hagyják fogyasztásra/erőre ideális üzemben dolgozni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #76820 üzenetére
Szerintem csak a dobozt kéne rendesen bekötni és nem a klímát helyreállítgatni, mert a vége az lesz, hogy nem csak a klímát tiltja le.
Canbusos a vonóhorog.?
-
-=Tiger=-
tag
válasz
imyourfriend #34801 üzenetére
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Semmi hiba nincs ebben a kijelzőben. Nekem is ilyen van benne. (utólag) Tök8, hogy előtte benzines vagy diesel volt e, mert úgy is CLIP-el előtte fel kell konfigurálni.
-
#10726912
törölt tag
válasz
imyourfriend #34778 üzenetére
Köszöni, de még sok minden hiányzik, üléshuzat, dísztárcsa, ha lehet alufelnit kap, no meg van pár műszaki probléma is vele, előbb azokat gyógyítgatom
rob210: Megszabadítottam fél köbméter sártól -
petyametyo
aktív tag
válasz
imyourfriend #34585 üzenetére
Munkás autó lenne ,napi 60-70 km-re remélem még arra jó , 2 évet kéne ki húznia
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #34585 üzenetére
Ez se véletlen van lefóliázva.
-
FerNandor
őstag
válasz
imyourfriend #34521 üzenetére
Sima MII ph1. Ezek euro 3-asok, elég olcsók Németországban.
Az rádió ott csak vmi jobb hangrendszer, cabasse asszem.
-
kk831228
addikt
válasz
imyourfriend #34516 üzenetére
Őő még annyi , hogy biztos kevesebbet is fog enni azon az úton...
-
kk831228
addikt
válasz
imyourfriend #34480 üzenetére
Vagy ne is 0-100 ,hanem mondjuk 5 -ben 100 ról padló 120-ig így kevesebb a hiba lehetőség váltás stb...
Van itt egy fórumtárs aki jártas ilyen dolgokban, kérj tanácsot...
-
kk831228
addikt
válasz
imyourfriend #34480 üzenetére
Persze hogy jobban megy, mivel látod a premium feliratot, meg drágább is , muszáj neki...
Nyugodtan tankold a legolcsóbbat...
Mérjél 0-100-at... Csak ne stopperral...
-
FerNandor
őstag
válasz
imyourfriend #34289 üzenetére
Köszi
Tudom, nekem nem kell mondani, ilyet törtem össze. Azóta is összeszorul a szívem. Holnap megyek megnézem a 106 lovast. -
Josi
aktív tag
válasz
imyourfriend #33713 üzenetére
Pedig itt is és a megane klubban is volt róla többször.
Sajna bontókban hiánycikk, a gyári meg drága. -
Doki16
addikt
válasz
imyourfriend #33709 üzenetére
Ez melyik meganon tipushiba?
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #33709 üzenetére
Igen az ha időben észreveszed hogy lötyög gariba cserélték is volna.
azt hiszem mycso volt vele szervizben. -
kisninja
őstag
válasz
imyourfriend #33633 üzenetére
Köszönöm az infókat most néztem otthon kicsit habzott de csak a legfelső csövön majd mentem vele kicsit hosszabban akkor már semmi buborék. Letekertem a sapkát semmi nyomás nem volt benne. Hidegen a a vízszint min max között melegen meg maxnál mint ahogy régen. Nagyobb gáznál sem emelkedik meg a hőfok mentem hegynek és ugyan úgy ritmikusan fel le a csináltam videót majd valahova feltöltöm.
-
kisninja
őstag
válasz
imyourfriend #33628 üzenetére
Meddig ment neked fel ? Nálam a normál és az alatt ingázik...
Ráadásul ha most kezdte el akkor még az olajamat se basszta össze vagy a vizet. így elég nehéz rájönni, szétszedés nélkül. -
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #33262 üzenetére
Azt hogy egyik sem mutatja a valós fogyasztást.
Nekem a mért fogyasztásom az előzőekben írtam ahhoz képet 0.4-0.3literrel többet mutat. -
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #32661 üzenetére
Meg hosszu a lista...
-
mycso
Topikgazda
válasz
imyourfriend #32642 üzenetére
Valahol 2000 körül érdemes, melegen inkább felette.
Városban van, hogy 3.-ban használom, ha gurulgatok 60-al akkor használom a 4.-et. -
just
aktív tag
válasz
imyourfriend #32642 üzenetére
Én 2000 alatt elváltok hidegen, de addig se padlógázzal gyorsítok. Ha már meleg akkor kapja a 2000-2200-as fordulatot. Fogyasztást sose nézem, nem érdekel. Azért vettem dízelt mert tetszik a nyomaték, hát akkor ki is használom.
-
Babcola
tag
válasz
imyourfriend #32588 üzenetére
És engem vittek egy ilyennel igaz csak pár métert a telephelyen tanuló koromban,(konkrétan állórajt volt) és azóta csak egy rs4 tudta megismételni azt a gyorsulási érzést amit az adott (azzal is telephelyen, csak már másikon).... bivaly. Már jó régen volt 13 éve... Emlékszem a Cliót meg akarták venni, és elvitték próbakörre. Meg akartak fordulni a Szentendrei úton, de akkora a fordulóköre, hogy lebontották a jobb elején a lökhárítót, és hetekig ott állt. Amikor végre megérkezett Franciaországból a lökös végre lefényezhették, és össze rakhatták. Amikor kész lett persze, hogy mindenki kinyomta a szemét. Egy kicsit
-
Babcola
tag
válasz
imyourfriend #32548 üzenetére
Valamelyik szomszédnak itt a házban grand clioja van (céges). Ezévi és bitang jól néz ki. Majd lefotózom ha nem felejtem el
-
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #32409 üzenetére
Ez egy általános átlagkülönbség, 1-2 liter, ennyivel szoktak számolni, nem 4 literrel...
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #32181 üzenetére
Értem
Nálam is volt ilyen igaz bmw-vel és akkor jöttem rá hogy itt azért másképp kell báni a gázpedállal -
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #32174 üzenetére
nem nagyon értem vagy tudom értelmezni a mondani valód
Mint látod/tudod nekem is első kerekes autóm van ettől függetlenül ahogy írtam átlag felhasználásra az a tökéletes élmény autózásra hátsó kerék ami szintén el visz Á-ból B be legyen az egy 1.6 os bmw vagy egy 3literes M3-as. Csak utóbbihoz nem árt ha tudod is vezetni
-
Ck.
addikt
válasz
imyourfriend #32114 üzenetére
Nekem itt kint UK-ban a TDI legalább olyan jól megy és kevesebbet is eszik a Tesco dieselből, mint a Shell VPower Nitro+ból, vagy a BP Ultimate Diesel-ből. Ez a két legnagyobb kút UK-ban, prémiumot tettem bele nagyon sokszor direkt náluk, de a tescosat vmiert jobban szereti.
-
moriak
tag
válasz
imyourfriend #31891 üzenetére
Motoroztam én is, azért azt el tudom mondani, hogy inkább 60%-40%-ban (jó/rossz) vannak a tapasztalatok. Mondjuk ez vidéki motorozás, sokszor lehúzódtak az út szélére elengedni, ez korrekt dolog volt. Motorosok sokkal összetartóbbak. Pihenni álltunk meg, de van motoros aki megáll és megkérdezi kell e a segítség.
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #31662 üzenetére
Második vagy aki a csapágyat mondja.
A féltengely kizárt, mert akkor az gyorsítás arányos lenne, ez pedig inkább úthiba arányos -
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #31628 üzenetére
Ezért mondtam én is hogy 5-6 között van a reális fogyasztása
-
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #30943 üzenetére
Egyébként nem kellene annyit ennie szerintem... Az nagyon sok egy olyan motortól, persze vezetési stílustól is nagyban függ, de hosszútávon 6 litert azzal megetetni már 140+ tempó... 90-nél 4 liter körül eljár, vegyesben 5 körül, legalábbis "óvatos" láb mellett, én így saccolnám...
-
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #30940 üzenetére
Ott azért az 5,9-6,1-ben egy kicsit több erő van
-
ThodEE
őstag
válasz
imyourfriend #30721 üzenetére
A gyújtótrafó transzformálja fel a feszültséget arra a szintre hogy már képes áthúzni a gyertya két érintkezője között.
Szerk:
Itt van is valami kisebb leírás
-
SZATA
senior tag
válasz
imyourfriend #30630 üzenetére
Köszi, rob neked is! -
Ck.
addikt
válasz
imyourfriend #30556 üzenetére
De ez egy igazi Ford, nem egy mű sz@rkupac mint a Focus, Mondeo, Fiesta és társai. Mondom ezt ex V6 Mondeo tulajkent, full extrával.
Amit linkeltel, az egy teljesen más történet. -
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #30062 üzenetére
Nekem ott az igaz izom autók a kedvenceim közte a 1.3 Gti swift 1 , meg a swift 2 1.6 sport de a best of az az 1.4 racsing civic no mega Vtech mind a 4 autó híres hogy csak úgy hemzseg a motorterük alatt a nyomaték
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #30052 üzenetére
Ott mindig van egy két erő bajnok , én is jókat szoktam mosolyogni rajtuk főleg ha a lagunával megyek éppen arra vannak meglepetek arcok főleg amikor 170nél mutatom neki hogy még van hátra 2 gang
-
Füge007
senior tag
válasz
imyourfriend #29956 üzenetére
Néz egy svájci fizetéssel a hátad mögött, ezen nem igazán aggódsz
-
benvolio
őstag
válasz
imyourfriend #29724 üzenetére
Utoljára! -
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #29696 üzenetére
benvolio
Socket ATi 3 an vagytok az én embereim.
Akkor hogy egy kis szakmai rész is legyen, megjött a színre kevert javító festékem.
Jövő hét végén állhatok neki a sok v
barom alapos munkáját lekenegetni.
Remélem meg tudom csinálni elég szépre.Majd képeket lövök előtte utána állapotról.
-
Ck.
addikt
válasz
imyourfriend #29690 üzenetére
Olvasd el mégegyszer amit írtam. A hétköznapi használatban sokkal élhetőbb egy dízellel előzni. Nyomatékosabb, rugalmasabb. Az hogy melyiknek hol a végsebessége vagy hogy a 100-at mikor éri el engem hidegen hagy. Egy 60-120 sokkal fontosabb, amikor hirtelen ki kell lőni.
Az en dízelem pl. csak 170 lovas,de 200+os benzineseket eszik uzsonnára. -
ThodEE
őstag
válasz
imyourfriend #29681 üzenetére
Nem biztos hogy gond, lehet hogy hozzáértő kezekbe került az 1.4
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #29651 üzenetére
Annyiért nem 400k az ára haverom árulja de újabb egy misit rá kéne borítani utána viszont nem jönne szembe ilyen veled soha az utakon az tuti.. plusz lenne meglepetés a racer swift/honda/bmw és társainál..ez az autó egy érték de leginkább az ami a moci tető alatt van és most nem a fűre gondolok
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #29645 üzenetére
A sufni programos dolgokat én se ajánlom de egy szakosodott szerelőt aki evvel foglalkozik és egy adott típusra állt rá ő benne lehet bízni mert kívül-belül ismeri az adott motort és annak lehetőségeit. De ahogy írták igényes tuning csak akkor van ha van mérőpad is ahol meg nézik az autó jelenlegi állapotát és annak függvényében módosítanak a teljesítményen.. majd az után újra lemérik mit tud a gép és nem utolsó sorban mentik a gyári beállításodat amit bármikor visszatehetsz ha az az igény
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #29640 üzenetére
Motor típus válogatja pl az 1.9 tdik hírhedtek a nagyon jó tuningolásról ennek fő oka a kialakítása és hogy jóval több puffert hagytak a kocsiban mint általában szoktak így egy igényesen megírt program esetén sincs baj de persze mértékkel pl 110 LE ból 140 240Nm ból 310 a gyári alkatrészekkel elvan persze a fizikát meg b*szni nem lehet utóbbi verziónál tuti nem fog 600ezret elmenni a blokk
-
just
aktív tag
válasz
imyourfriend #29276 üzenetére
Új megane-t már nem is lehet rendelni csak max 1.6dci-vel vagy 1.2tce meg 1.6 szívó. Laguna meg vagy 1.5dci vagy 2.0 dci, benzines választék nincs is. Ha tehetem akkor 2.0 dci lesz...
-
peugeotmate
őstag
válasz
imyourfriend #29081 üzenetére
Egerbe vinnénk, fele annyiért nézik át mint a Baumgartnernél. Nincsen ott más helyi bandatagom, aki átvizslathatná.
-
Savanya
addikt
válasz
imyourfriend #29078 üzenetére
Profi márkaszervizekről mesélhetnék . Valamikor Mazda és Ford márkaszervizben is dolgoztam / igaz csak autóalkatrész raktárban / , sajnos ismerem a sok ******* -ot akik szerelőnek hívták magukat .
Még jó hogy a szakmám az autószerelő és csak ritkán viszem , pontosabban csak akkor mikor célszerszám kell hozzá . Hyundaihoz is érdekes majdnem a szomszédban találtam megbízható profi szerelőt és még olcsó is volt . -
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #29069 üzenetére
Úgy lett beharangozva egy ismerősöm által hogy tapasztalt, ért hozzá, és egy olyan ismerős ajánlotta, aki a műszakimat csinálja majd... Meg ugye az is csinálja már vagy 20-30 éve akihez viszem...
Szóval ha egy ilyen feladattal nem tud megbirkózni, akkor az vicc, viszont most ugye nem is azzal van a gond, hogy megtud-e vele birkózni, mert azt tuti megtud, csak épp nekem most az kellett volna, hogy azonnal tudja mi a gond, rendelje, csinálja, legyen lezavarva gyorsan, és itt most ezzel lesz a gond, hogy mire rájön meg beszerzi a cuccot addigra nekem már rég késő, de hát ez van, mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok...
-
Füge007
senior tag
válasz
imyourfriend #28975 üzenetére
Én nem tehetem meg, hogy naponta ne üljek kocsiba mivel A - B pontba nehezen jutnék el kocsi nélkül időre. Kerékpározni is veszélyes, volt már rá példa, hogy kénytelen voltam az árokba landolni, egy idióta sofőr miatt. Amúgy 2 drótszamaram is van, régen többet tekertem, mostanában sajnos kevesebbet.
-
Füge007
senior tag
válasz
imyourfriend #28972 üzenetére
Na mindegy, ha az utcán találok egy táskát tele pénzzel és rá van írva, hogy "Ezt direkt te kapod, tiszta pénz, élvezd!"
Erre a tiszta pénzre gondoltam
Én ha piszkos lenne akkor is elfogadnám, van mosógépem kimosom
A kocsira költeni kell, ez ilyen. Van akinek kevesebbet, van akinek többet! Vannak kimondottan szervizigényes kocsik, pl Alfa mégis odavannak érte!
Van aki kocsmázik, van aki a kocsijára költi, van aki meg elbúvárkodja (ez jómagam lennék)
-
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #28972 üzenetére
2 szett gumi 115k, műszaki 20k, olajcsere váltóval együtt 20k, másik szerviz 20k, a rozsda rendberakása 10k lesz kb., az a hátsó lemez cseréje + a középső dob rendberakása 10k, ez így 200k az elmúlt pár hétben/hónapban, akkor már ne azon a fóliázáson múljon, rendesen fel fogja dobni az autó kinézetét
Na meg van még egy titkos tervem (alufelni), de ezt csak nagyon csendben mondom, 2 hét múlva kiderül, sikerül-e megszereznem azt a felnit, amit kinéztem magamnak...
-
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #28961 üzenetére
Átcsúszik katalizátor nélkül is
Amikor beszéltük az ismerősömmel a katalizátor témát, mondta, hogy ha tudnám mennyi autó jár katalizátor nélkül...
(#28953) rob210: Nekem 21 és 18% az eltérés, ami azért érdekes, mert így vannak az értékek: 1,76-1,39 és 1,40-1,71. Ha tényleg így lenne, tehát 20% eltérés, azt csak észrevenném, vagy:
1. Azért nem veszem észre, mert az első kerekeknél 21% balra, a hátsónál meg 18% jobbra, így kiegyenlítik egymást?
2. Nem lehet, hogy elírás? Mert annyira furcsán átlósan vannak az értékek, és a te értékeidből is kiindulva, úgy lenne értelmes, hogy elől 1,76-1,71, hátul 1,40-1,39, és így már nem is lenne eltérés kb... Mivel nem értek hozzá ezért lehet ez totál hülyeség, és az elírásra, mivel gépből lettek kinyomtatva az értékek nem sok esély van, csak nekem furcsák ezek az értékek, hogy ilyen átlósan vannak, és ha megcserélem bármelyik számot, pont a jó érték jön ki... -
AMD Power
titán
válasz
imyourfriend #28879 üzenetére
Elég ha csak Sopronig elmész. Már ott más a levegő és az emberek.
-
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #28485 üzenetére
Szerencsére nekem a mindennapi utamon a következő kutak esnek útba, tehát semmilyen kitérőt nem kell tenni tankoláskor: MOL, OMV, Maxiline, Envi, Lukoil, Shell, nagyon pici kitérőre lenne Agip, de sosem tankoltam még ott, a legtöbbet talán a MOL-nál, manapság pedig az OMV-nél szoktam.
Nekem most annyi a lényeg, hogy a téli 6,5 után megint 6 liter körül van a fogyim...
-
mycso
Topikgazda
válasz
imyourfriend #28485 üzenetére
Én mondjuk Lukoil vagy Auchan kúton tankolok már 4 éve. Nagyon ritkán 1-1 tank OMV vagy Shell prémium diesel, bár mostanában ezeket már nem is.
-
just
aktív tag
válasz
imyourfriend #28368 üzenetére
-
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #28159 üzenetére
Leginkabb a feszultseg ingadozastol
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #28099 üzenetére
Köszönöm neked is és mindenkinek.
Már nagyon várom, hogy teljes birtokba vegyem, meg hogy az enyém elmenjen -
Laraxior
titán
válasz
imyourfriend #27887 üzenetére
Akkor jól gondoltam, hogy nem szintre jelzi, hanem átlagra...
-
just
aktív tag
válasz
imyourfriend #27861 üzenetére
Én se kímélem, 6l alatt még csak egyszer evett egy hosszú út során. De nem is akartam hogy keveset fogyasszon, főleg amilyen kiképzést kap, csoda hogy megáll 7,5-nél télen. És akkor még ez nem is volt egy hideg tél.
-
mycso
Topikgazda
válasz
imyourfriend #27857 üzenetére
Az elég vad....nekem vegyesben, olyan 60% városon kívül, 40% város, még télen is ilyen 5.7 körüli átlagokat tudok csinálni max. ha taposom neki.
fix 90-nél egyébként elvan 4l körül/alatt is.
-
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #27857 üzenetére
Vegyesben kb. nekem is ennyit fogyaszt az 1.4 benzin, bár most télen inkább 6,5 körülre ment fel... A különbség csak annyi, hogy ez egy csiga, az 1.5 dci meg megy rendesen
-
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #27854 üzenetére
Milyen autóról van szó?
Vegyes fogyid kiszámolva mennyi?
-
Laraxior
titán
válasz
imyourfriend #27794 üzenetére
Nekem is szénkefe volt anno
Ugyanezzel a jelenséggel.
-
Sly189
senior tag
válasz
imyourfriend #27690 üzenetére
Így már igen !
Persze, 1.5 hiába dízel meg mittudomén, nem arra van hogy 160-170 es utazótempot alkalmazzunk. 2000ccm felett könyörögnek érte a kocsik
De mivel én a pályázással úgy vagyok hogy már volt egy nagyobb balesetem, és csak azért maradtam talpon, mert Merci volt a picsám alatt... nem nagyon megyek 130 fölé utazásnál. Bár a baleset sem 130 felett történt csak 100-nál.
Nem volt kellemes pörögni 4 et majd kamionba csapódni...
Pályázni tempomat nélkül már utálok, soha többé tempomat nélküli pályázást
KoAn még egyszer köszi
-
Sly189
senior tag
válasz
imyourfriend #27688 üzenetére
Megölni? Pályázással?
Szerintem a befecskendezés, olajkenés stb szempontjából a legjobb az egyenletes tempo, pályán meg lehet tartani.
Váltásoktól is mentes, DPF kitisztul.
dCi esetén.
Szerintem egy 120-130 as folyamatos tempo nem gyilkolja a motort egyáltalán.
-
Josi
aktív tag
válasz
imyourfriend #27622 üzenetére
Nincs semmi gond az utángyártottal. Ott is vannak nagyon jó minőségüek, és gyengék.
Ezt azért találták ki, (mármint a Motrio márkát) hogy legyen olcsóbb alkatrész is, mert van rá igény.
Simán lehet, hogy pl Motrio kerékcsapágy az valójában pl SKF
A "gyári Renault" alkatrészt is valamelyik beszállító gyártja, csak az szép Renaultos dobozban van. -
Sly189
senior tag
válasz
imyourfriend #27619 üzenetére
Én sehova se
Gold-Cars ajánlata. Nyíregyháza - Miskolc
Eddig a kocsi mielőtt megvettem a Kálydi-ban volt szervízelve Debrecenben.
-
Sly189
senior tag
válasz
imyourfriend #27617 üzenetére
Áhh, ezek után biztos nem viszem hozzájuk...MOtrio... hagggyál már
Jó hogy nem már Tesco Value...
-
just
aktív tag
válasz
imyourfriend #27602 üzenetére
Szerintem mivel nagyobb motor, így nem éget el annyival több üzemanyagot magasabb sebességnél/terhelésnél. Amúgy nekem is min 6.5 a fogyasztás, de inkább 7. Ez csak ilyen kiemelkedő volt h nem álltunk meg 9 órán keresztül, végig pálya.
-
just
aktív tag
válasz
imyourfriend #27579 üzenetére
Mi is ott voltunk az 1.9 dci-vel 5-en klímával tetőig pakolva. Hát nem kívánta az emelkedőn a hatodikat 160-nál
De egyébként jó lett akkor a fogyasztás : 5,7liter kb 2ezer km-re
Sly189: Nekem a szervíz olyan 20-25ezerből oldja meg az 1.9 dci-t (4szűrő, olaj+munkadíj) Legközelebb én viszem a szűrőket meg az olajat és csak munkadíj lesz, de ugyanott leszek árban, de legalább tudom hogy mit raknak bele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #27579 üzenetére
Köszi, de ez se nem 1.4 es 16V se nem 1.6 os 16V.
Ha olvasod a topikot tudod, hogy nem veszek diesel autót, annak semmi értelme nem lenne számomra. -
Sly189
senior tag
válasz
imyourfriend #27356 üzenetére
Szörnyű, a lámpája az jó.
Viszont csináltam gyorsba egy röpke videót
1080p, de este volt..
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #27032 üzenetére
Akkor ott valami nem egészséges.
Havernak a 97'-es toyotaja ami még tényleg szívó fapad technológia eszik kerek 6.0litert.
A IIes megane ennél jóval fejlettebb és takarékosabb.
Minden hengered megy? -
mycso
Topikgazda
válasz
imyourfriend #27032 üzenetére
Akkor ott baj van, 2 személy 80-90 ahogy írtad 4alatti-körüli fogyi nálam.
Nekem vegyes használatban eszik 5l körül.
Ez az 5.6-5.7 pályán 140 körüli tempónál.(#27030) FerNandor: sajna nem tudtam megnézni
-
FerNandor
őstag
válasz
imyourfriend #27028 üzenetére
Hat nekem az 4-4.5-ot fogyasztott
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #26844 üzenetére
Na haragudj, de nem a balesetet firtatta, hanem az autó gyűrődése miatt linkelte.
Viszont azt a hangnemet amit megütöttél én kikérném magamnak a helyében.
Csak ő túl békés.Ha nem tetszik minek véleményezed és még csámcsogsz is rajta
A link nem az emberi részéről szólt, nem voltak leszakad kezek és lábak a linken, csak az összetört autó.
De ezzel az erővel az internetes hírfelületről is ez a véleményed, hiszen nem Tresh írta a cikket. -
mycso
Topikgazda
válasz
imyourfriend #26844 üzenetére
Ha zavar, akkor ne nyisd meg a linket.
-
Laraxior
titán
válasz
imyourfriend #26838 üzenetére
Mi ezzel a baj? Mert összetörött? Másik is ugyanúgy összetörött volna. Vagy neadjisten a te autód volt?
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #26781 üzenetére
Vízszintes helyen megállni vele pl egy fal előtt vagy garázsajtó vagy bármi és szépen be kell állítani a lámpákat
Valószínű amikor cserélve lett el lett tekergetve össze vissza
-
FerNandor
őstag
válasz
imyourfriend #22177 üzenetére
én azt vettem észre, hogy 5-ben (könnyebben is megy a jobb nyomaték miatt és) a pillanatnyi fogyasztás tartósan kb 3,5 és 4 között van. Ugyanott 6-ban nem is volt neki jó ugyanez a 100-as tempó, de akkor már kicsit gyorsítani kellett, hogy jó legyen, akkor meg már nem nagyon akar 4 alá menni.
De amit te írsz, ugyanazt írtam én is. 110-nél már 6-ban jó. De 100-nál szerintem mindenképpen jobb az 5. -
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #22076 üzenetére
ha pesti lennél mondtam volna hogy hozd hozzám
-
giigz
veterán
válasz
imyourfriend #22076 üzenetére
Na ez az igazi hozzá nem értő, nem az én szerelőm
-
just
aktív tag
válasz
imyourfriend #21946 üzenetére
-
just
aktív tag
válasz
imyourfriend #21924 üzenetére
Nekem van ilyen eladó. 1 km-t se ment, 5000ft a szett
-
AMD Power
titán
válasz
imyourfriend #21691 üzenetére
18 évesen én is így gondolkoztam.
Te már biztos öreg rutinos róka vagy ,hogy így tudod.
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #21691 üzenetére
Inkább jó kor jó helyen kell lenni
-
FerNandor
őstag
válasz
imyourfriend #21595 üzenetére
annyira utálom, amikor ilyen zörgös autók, kamionok mennek mellettem. mindig azt hiszem, hogy nálam zörög valami és elhagyok én is valami elemet
-
FerNandor
őstag
válasz
imyourfriend #21577 üzenetére
érdekes, hogy így lejön. mitöl lifeg? nem belülröl kifelé van ez egyébként felpattintva?
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #21574 üzenetére
Mitől szakadt ki?
Egyébként hűtőrácsnak hívják és lehet kapni után gyártottat újat és igen bontóban is van.
6.000.- újonnan kedvezmény nélkül. -
_NCT
addikt
válasz
imyourfriend #21314 üzenetére
Azt azért nem érdemes szerintem, akkor így marad.... Nem akarok már több százezret rákölteni...
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #21140 üzenetére
Na nekem ugyan ilyenem van powerfix márkanéven.
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #21137 üzenetére
Igazad van csak egy dolgot elfelejtettél meg kérdezni még pedig azt hogy mihez vettem >>belső kárpitok stb ha komolyabb cucc kell akkor beállok a garázsba és elveszem a polcról
szerk: pl haverom is hozzám jön ha normális szerszám kell mert a 20éves német racsnis kulcsom nem hajlik el mint az ő állítólag német hude fasza 50k-s 15db szettje
rob210: az igen... értelmes ember lehet...
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #21137 üzenetére
Akkor velem komoly baj van.
Én megvettem 11900.- a készletet 116 darabos, Lidl-ös, 3 éve használom, de azon kívül, hogy kicsit rozsdásodik egy két bit amit hülye fejjel esőben használtam, semmi baja.
Olyan csavarokat szedtem ki vele, amiket már sokan melegíteni akartak.Igaz ez is crom vanádium, csak nem 20.000.-
Egyébként ebben igazad van, hogy sok az olcsó takony nagyon meg kell válogatni mit vesz meg az ember.
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #20893 üzenetére
Igen és akkor mi van?
Az enyémben 300000felett van bőven és még mindig eseménytelenül működik.
Szerintem tresh kitépi az összes haját, ha még egyszer leírja, nem kilómétert hanem állapotot veszünk.
Aki ennyire kilóméter függő vegyen el egy maratoni távfutót.
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #20893 üzenetére
Hát felőlem legyen benne 400k km akkor se érdekelne én nem km alapján veszek autót
Nem tudom mikor fogjuk ezt kinőni hogy az első a futott km vizsgálata
(#20894) rob210: de kis szolid
szerintem ez min 2.0 16v "must have érzés"
(#20896) rob210: már tényleg kopaszodok
De akit ennyire zavar annak új verdát kell venni és nincs gond km terén
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #20305 üzenetére
azért a 2.liter benya kb 10 et eszik
nekem a következő csak is 2.0 16v (150LE) coupe megane 1 lehet próbálom maga mindig meg győzni hogy ott a laguna stb stb de egyik se tetszik ennyire. Így most várok türelemmel hogy legyen egy használható példány belőle aztán lecsapok rá vagy is remélem de majd csak év vége felé
-
tresh
veterán
válasz
imyourfriend #20302 üzenetére
Nem rossz bár 1.5 dci vel talán a clio-t tudnám elképzelni ha nagyon fontos lenen a fogyasztás/fenntartás. De én már megszoktam a benyát és elfogadtam hogy kb 7 litert eszik bőven jó nekem..bár ha összejönne egy 2.0lieters rönci kíváncsi lennék mennyit enne
-
rob210
Topikgazda
válasz
imyourfriend #20233 üzenetére
Na uram kapd be.
Nem tankonként 1 liter hanem 100 kilométerenként.
És pl. az én 8V-s motoromon mezítláb is vezethetsz ha akarsz attól nem nagyon lesz kisebb a fogyasztása mert nem vagyok rally pilóta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- HBO Max
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- SkyShowtime
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mindenki Z Fold7-et akar
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 512GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3017, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB ZALMAN I3 NEO Chieftec 650W
- Microsoft Surface Pro 6 i5-8350U 8GB 256GB 1 év garancia
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest