Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Unlimited Power! Megnyitotta a Honor a 8000 mAh-s mobilok sorát
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #81997 üzenetére
Melegben az autó gumija felmelegszik, ebből következően a levegő tágul.
Nem javaslom a túlfújt gumit, mert baj lehet belőle.
Egyszóval, a 2.3/hátu 2.1 ha pakolva van 2.3/2.3 a max amit beletennék gyári kerékméret mellett.
Annak ha meg is nő a nyomása nem megy 2.5 fölé.
Míg 2.4 nél akár 2.7 re is felmehet ami már futófelület csökkenést okozhat. -
Nordik
őstag
Van egy több száz oldalas szerelési könyvem amibe guminyomasra autópályára az én autómhoz és gumi méretemhez 2.4 illetve 2.2bar nyomást ír.
Ezzel ellentétben az autóhoz kapott kézikönyv 2.3 illetve 2bart.
Melyik a biztosabb és hitelesebb?
M2 2004 1.6 205/55 R16
-
somé
őstag
Üdv mindenkinek!
Az elektromos kézifék problémám miatt írnék. (Scenic II 2006, facelift, cikkszám: 8200571485)
Eddig jól működött, a lényeg az, hogy a szerelő akihez hordom az autót, tájékoztatott, hogy a parkolóféket cserélni kell komplett, sajnos a motorja már nem enged ki teljesen (kissé fogja a jobb hátsó kereket), valamint automatán már nem húz be és indulásra sem old ki.Olyan elérhetőséget kérnék, ha lenne ilyen, ahonnan tudnék vásárolni bontottat.
Előre is köszönöm! -
atosan
veterán
-
angyalpc2
aktív tag
Használ valaki gyári Renault AUDIO CONNECTION BOX -ot?
Mi a maximális USB méret?
és Ipod-ból meddig támogatja?
Elvileg ipod 3,4, talán 5 is, de hátha van tapasztalat mit érdemes hozzá párosítani
Az lenne a jó, ha a szám címét kiírná az ipod lejátszás közben...https://en.wikipedia.org/wiki/IPod
HW V1R4 SW USR.029 -
angyalpc2
aktív tag
válasz
rob210 #81824 üzenetére
Én a mai napig nem értem, hogy jött össze a 2006-os campus clim (free)
full fapad, de van klíma, ritka színű metálfényezés, szervo, de se ABS, se rádió központi kijelző csak rádió, még fejmelletti fogantyú se.(azt azóta pótoltam, meg LCD-s CD-re cseréltem, Audio boxot majd most rakom bele) -
mycso
Topikgazda
A két autót beraktam.
-
Somatom
veterán
válasz
LamerGyuri #81985 üzenetére
Pár hét múlva fáradtolaj árban tudok neked adni ugyanilyenből fáradtolajat. Hat hónapos és 9 ezer Km -es, úgyhogy alkalmi vétel.
-
mdav88
aktív tag
Sziasztok!
Scenic 2 1.6B biztosítéktáblája megint szopat. Hol kaphatnék hozzá jó állapotút, emberi áron, van esetleg bejáratott forrás?
Ami alapból benne volt annak a száma 8200306032A (nem tudom hogy a B végű, vagy a 33 végű működhet-e vele)
Story: kb egy éve cseréltem, mert változatos hibakódok során csak az indítózásig jutott, de a benzinpumpát nem kapcsolta rá. Cseréltem, olcsón, egy random állapotúra, hát ez ránézésre még borzasztóbb állapotban volt, de működött, egészen máig, amikor látszólag minden rendben volt, ám az indítózás helyett csend és setovább fogadott. Átnéztem minden biztosítékot, minden relét, sőt a táblán manuálsian kapcsolva szintén minden relé működik, de gyanítom a relék alatti oxidáció megtámadta a nyomtatott áramköröket. Forrasztóállomásom ugyan van de ez elég kemény forrasz, nem tudom kiszedni a reléket, hogy alá nézzek.
Köszi a segítséget.
-
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #81978 üzenetére
hibaindítás=hidegindítás
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Mezga Aladár #81555 üzenetére
Megtörtént a szívósor+pill. szelepház tömítés csere.
Tegnap melegen hibátlan. Ma reggel tökéletes hibaindítás, 1000 fordulat majd 10 másodperc után 900 fordulat, 500 méter után gyári 750 fordulat.A szabályzás működik ha ráteszem a lámpát leesik majd rögtön visszakorrigál.
Viszont ha motorfékkel megyek ha kinyomom a kuplungot akkor visszaesik 650 fordulatra és onnan korrigál vissza 750 fordulatra.
Kérdezném a hozzáértőket, hogy a tanult értékek törlése a megoldás? -
LamerGyuri
senior tag
Ilyet már én is tapasztaltam: hosszantartó, egyenletes sebesség, jó minőségű út, szinte sávváltások nélkül, és egyik-másik szenzor elaludt. Letérve, fékezés-kanyar-zötykölődés újra felébresztette őket.
Gondolom, van egy mozgáserősség, amitől felébrednek, mert ha minden, parkoláskor elhaladó járműre vagy erősebb szélre felkelnének, biztos nem bírnák energiával a hivatalos 5 évig. -
mycso
Topikgazda
Tegnap pályáztam 4-500 km-t, ma meglestem diaggal, 1.7g kormot ír, tehát működik szépen a regenerálás.
Viszont hazafele csinált egy érdekeset, jöttem szépen fix sebességgel a pályán, mikor is, elkezdte egyesével eldobálni a kerék nyomásszenzorokat, és így is maradt.
Majd amikor Miskolcnál lejöttem a pályáról, akkor elkezdtek visszajönni, ma is autóztam, rendben működnek a szenzorok.
Nem tudom, ez milyen anomália, találkozott már valaki ilyennel? -
Somatom
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #81971 üzenetére
Vajon hány ilyen kört futott már ez a cucc?
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
gixxergabi #81970 üzenetére
Rendeltünk egy másikat amit ma hoztak ki. Futárral kicseréltük, és az újat "nem vettük át mert használt".
Edit: hoppsz, lemaradt a Város a bemutatóból, Tiszakécske.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #81969 üzenetére
"Na. Megvan az egr csere"
Hogy sikerült intézni? -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #81968 üzenetére
Na. Megvan az egr csere, hétfőn megyek a Formontba feltaníttatni. Megigertem neki: ha jól viselkedik, kap egy szép mosást. Valamelyik topik gazdát megkérhetném hogy tegye be a képét az összefoglalóba, természetesen user name-Mel? Laguna 2 Phase 1 Grandtour KG0G 1.9dCi (F9Q 750, 88kW/120Le) Privilege
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #81965 üzenetére
-
válasz
rob210 #81963 üzenetére
Ja, van olyan doboz, ami csak össze van akasztva alulról, ügyesen kivehető.
Mondjuk, ha nem 50e lenne egy ekkora darabka ipari hulladék.(#81960) Ganz-[HUN] : mutasd meg légyszi a dobozt a szivacsa alatt.
Ma mondjuk én is felelőtlen voltam, mert nem néztem bele a Hengst dobozba, hogy milyen is benne az olajszűrő... Reggel meg is nézem. Lehet, hogy csak 1500Ft, de nagy bosszúságot tud az is okozni, ha nem olyan, mint ami kell...
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #81962 üzenetére
Ezek alulról bonthatók, ha a hullámszivacsot kiveszed alatta meglátod milyen a doboz.
Csak össze vannak nyomva a fülek.
Hülyegyerek a pultban nem nézte meg mit vesz vissza, mert ép a zárjegy.
Ez egy használt EGR amit egy ügyeskedő kicserélt az újra a régit meg visszaküldte. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81960 üzenetére
Kipróbált visszacsomagolt termék.
"Jó" helyről vetted!
Reklamáció ON -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #81890 üzenetére
Megvan a tömítés (ami mellesleg beton kemény
), rajta volt a szívó csövön ami a képen is látszik. Ma ahogy takarítottam találtam meg, megjött az EGR szelep, mondom ameddig várok rá addig takarítgatom szépen feplucolom az EGR helyét, meg az új tömítés helyét.
De álljon már meg a gyászmenet... Engem már komolyan szopatnak
Fojtószelep/leállító szelep szét repedezve, bandázs szalag tartotta össze. holnap mehetek bontóba venni egyet. Ez még a kisebbik probléma. A nagyobb gáz az az, hogy a vadonat új Pierburg EGR szelep amit vásároltam, aminek a dobozán lévő zárjegyét én karmoltam fel körömmel
[Drumroll please]
Tele van korommal.
Magyarázza már el nekem valaki hogy ez hogyan, és miért -
Gabesz87
veterán
Na hát ezért is mondtam hogy jó a szervíz tapasztalatom. FB csoportban is olvastam, hogy ezt mondták pár embernek a fuvokara hogy ez ilyen. Én amikor a kötelező szerviz alkalmával panaszoltam ezt, egyből mondták, hogy a gyári ilyen fos, de már van módosított, úgyhogy cserélik.
-
Jaded
őstag
válasz
Ganz-[HUN] #81952 üzenetére
Nálam eddig 54e km alatt jónak tűnik.
-
harry
veterán
-
Ganz-[HUN]
addikt
amúgy a H4M-et ti mennyire tartjátok megbízhatónak? Márkaszervízben nem volt a kedvencünk.
-
-
Gabesz87
veterán
válasz
rob210 #81947 üzenetére
Megane előtt nekem is Clio volt, 2008-as Campus, 1.2 16V. Nővéremé volt (családban volt végig új korától), tőlük vettük át, majd beszámíttattam a Megane-ba 2016-ban ha jól emlékszem 850.000-ért. Talán olyan 130.000 km körül volt benne. Az is patika, tip top, gondozott volt. Megjártuk vele Horvátországot, Németországból hoztuk haza tesóméktól...szerettük.
-
Xantomas
őstag
válasz
rob210 #81947 üzenetére
Én tegnap vittem a kocsit vizsgázni. Kicsit ráparáztam, ezért felbakoltam, átrángattam mindent, lemostam az utolsó porcikájáig, lecsekkoram a csavarokat, hogy minden meg van-e húzva, minden jó-e.
Mikor mondtam, hogy hoznám, 2006 Megane, ráadásul 250e km ment a szájhúzás. Reggel vittem, leadtam, annyit mondtak, hogy "Ja hogy egy kabrio", otthagytam, du hívtak, hogy kész mehetek.Kiderült, hogy a szájhúzás azért van, mert sorra buknak a M2-k. Már legalja melós autó státuszban van. Szakadt szilentek, törött elemek, levakolt EGR, kiszedett DPF, LED-es tompított, szétkopott gumi, kikötött hibavisszajelző, kopott fékek, lyukas kipufogó, szakadt flexi, nem működő kézifék, lötyögő kormány, kormoló kipufogó teljesen nem teljesülő környzetvédelmi normák, és társai. Ezeket a tulajok elviszik, mielött ténylegeseb bukna, még a 2 hónapos papírt se kérik és használják tovább, úgyis szeptemberig nem kell vizsgázni, rendőr se kéri, max ha baleset van.
Nem tudom, hogy ők ilyen precízek, vagy az új vizsgarendszer ilyen szigorú, de én ezt üdvözlöm. -
válasz
rob210 #81947 üzenetére
2015-ben vettem utoljára egy Opelt , akkor sem volt kutya a helyzet. Vagy fél évig kerestem mire olyant találtam amire azt mondtam hogy bemehet az udvarba . Azóta apukám használja és mai napig jön megy , de a lényeg hogy a használt piac maga a fertő , sok idő és ideg kell hozzá meg egy nagy adag szerencsével meg fűszerezve .
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gabesz87 #81946 üzenetére
A tegnapi nap margójára elmentünk egy Budapest , Nyíregyháza, Hatvan kört, cliókat nézni egy ismerősnek.
Iszonyat a magyar használtautó piac.
2001 volt a legidősebb, 2006 os a legfiatalabb.
1.4 16v volt a cél.
A 2001es legöregebb, de már ph2es vokt a legjobb állapotban.
Végig szervizelt, számlás autó, olyan állapotban, hogy arról csak számla volt.
A legrövidebb átnézés 3 perc volt , ebből 2 percig a kulcsra vártunk. Levettem a kiegyenlítő kupakot beindítottuk bugyogott a víz
Ez volt a végig szervizelt. Élete végéig ami most jött el. 148ezer volt belahazudva valós 387ezer.
Hihetetlen gyerekek mik vannak. -
Gabesz87
veterán
Ezek nagy része nekem ismeretlen.
Stabpálcákat igen, írtam, nekem nem volt vele gondom szerencsére.
Ajtó feletti kédert még régen megigazíttattam, mert összeért kicsit ajtónyitásnál.
Fékcsikorgás is talán a megtett 92000km első felében vagy max. harmadában volt talán, de már jó ideje nincs (fel sem tűnt, csak most, hogy így ovlasom).
Többi számomra totál új/ismeretlen.
Még esetleg amit kihagytál, hogy az ablakmosó fuvóka gyárilag gyengusz, nagy sebességnél nem lövi fel a lötyit, de szervizben ezt is orvosolták, cserélték ingyen és bérmentve, egy már módosított fuvókára.
R-Link-el nekem semmi bajom, nem lassú, nem akad, átlátható, könnyen kezelhető. Sosem fagyott még le nálam. -
Jaded
őstag
válasz
forceberg #81944 üzenetére
Kombiban nekem valahogy nem az igazi egyik sem. A hátsó lámpa lehet azért szebb, mert több benne a led
Az első lámpa az is-is, a Talisman orra szélesebb(nek tűnik), jobban passzol rá a nagyobb lámpa.Nem tudom, első lámpa sárgulásról olvastam fb csoportban. Ott írták, hogy idővel besárgul belülről (valaki írta, hogy nem az a vakító fehér már). Én még nem vettem észre semmi ilyesmit.
-
Az egyformák, az csak a távoli felszín. Ez én anno megvizsgáltam, mert "hülyének éreztem magam", hogy miért tetszik jobban a Talisman. Nálam kombik jöhetnek szóba.
Mindkettő jól néz ki, de:1. Túl jók a Talisman arányai.
2. menetfény és hátsó lámpa kialakítása jobb
3. kombi esetén a hátulja a M4-nek elnagyolt, akár a L3-nak.Nincs bevonat a menetfényeken?
-
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #81940 üzenetére
-stabpálcák
-első-hátsó lámpák párásodnak
-vezetőoldali ajtó lóg
-hátsó ajtók beáznak
-az ablak körüli gumi rosszul áll
-első lengéscsillapítók gyorsan feladják
-az alap rádió kijelzője elsötétül
-maga az R-Link
-motorháztető lebeg a menetszélben (bár ez úgy tudom a 3-asnak is fícsöre volt)
-vezető oldali ülés ropog
-a beltér széthullik (nem is értem..)
-1.6Sce eheti az olajat, 1.2Tce-t itt nem kell bemutatnom
-fékek csikorognak
-a front illesztései nem szépek (nem láttam a szalonban 2 egyformát)
-a nagy C menetfények idővel besárgulnak
-kinyomó csapágy zörögÍgy hirtelen ennyi jut eszembe a saját és a magyar és olasz fb csoportok alapján
-
-
Gabesz87
veterán
Persze, jogos, van aki fél évig vagy még tovább hirdeti az autóját.
Miért nem jól sikerült széria? Nagy hibákról nem tudok. Stab.palcakat csereltek gariban egyeseknél (nálam nem kellett, nem volt vele baj), másról meg nem is nagyon tudok. Nekem nagyon egyben van, nem volt a 92000km alatt semmi de semmi műszaki problémám. Szervizzel is csak jó tapasztalataim vannak, R-Link szoftvert mindig ingyen frissítették. Csak mert tudomásom szerint legtöbb helyen ezt nem ingyen csinálták. -
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #81938 üzenetére
Mondjuk a mai helyzetben 2 hét alatt szerintem ne várj csodát még. Sajnos
Alulértékelt, mert Renault (ugye a szokásos..) és szerintem nem is igazán jól sikerült széria. Végülis van baj a gyártó fejében is és a vevőkéjében is.szerk: én is gondolkozok miközben órákat simogatom, hogy ugyan minek csinálom, senki nem hiszi el és nem is fizetik meg
-
Gabesz87
veterán
4.45M-ról indítottam, azóta lejjebb vittem, 3 kereskedői sms-en kívül eddig a kutya nem hívott
Láttam hogy pl van egy Bose is hasonló futással, fiatalabb is kicsit, nyilván jobban felszerelt, így az alá lőttem be kicsivel az árat.
Hát igen, megértem. Van egy kis része a használt autó keresőknek, akik a tényleges műszaki állapotot, karbantartott autókat értékelik, a nagy rész meg, ahogy lentebb is olvasható, a tipikus kereskedői szemlélet, csak háborog, hogy hű de drága, ennyiért ilyen meg olyan van. És a feléből alkudnanak kb.Marhára sajnálom, hogy ennyire alulértékelt a M4 (legalább is ez a dízel, holott egy már kiforrott, hibátlan technika), pláne egy ilyen tényleg megbecsült, és gondozott, karbantartott autó.
-
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #81910 üzenetére
Ennyiért nem veszik meg? Szerintem olcsón adod. Ennél jóval rosszabbak vannak fenn..
Viszonyításképpen: én októberben tettem fel (igaz Grandcoupé és Limited felszereltség, meg 1.6 szívó-ami ugye betonbiztosan eladható, mert megbízható és fel van értékelődve
) és egy hónap alatt csak a kereskedő sms-ek jöttek, aztán bekínáltak a 2éves hibátlan, 40e km-es autóért 3,6milliót. Akkor gondoltam meg magam, hogy menjetek ti a f.szomba, inkább lenyelem a hülyeségeit és hajtom inkább én.
szerk: kár hogy nincs ca$h, asszonynak megvenném
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Somatom #81927 üzenetére
A mondeoval, nekem semmi soha nem fogok hozzányúlni és soha nem fogok venni, így nincs vele bajom.
Egy ipari hulladék egyébként.
Az utcában van 4 db mindegyik tulaja könyörög, hogy csináljam meg, de nem.
Pedig épp , hogy lejárt rajtuk a gari.
De orrán száján folyik mindegyiknek mindene.
Pedig normális nem racing boyok. -
bartg
újonc
Sziasztok!
Nemrégiben a Laguna 3 paripám (2008, 1.5 dci) hibaüzenetet adogat néhanapján (Check Injection System). Olvasgattam... de találgatni nem érdemes, így elvittem hibakód olvasásra.
2 db érdekes hibaüzenetet kaptam is:
További fejlemény, hogy amióta panaszkodik a paripa, azóta picit többet is eszik. Nem áll meg a fogyasztásom 6.4 alatt.
Valakinek járt már hasonlóan?
-
Tibko8
senior tag
Renault clio iv grandtour hol találom a szín kódot ami alapján kitudok kevertetni festéket?
-
Plero
aktív tag
-
janos1988
addikt
Renault Megane 2002-esnek a kulcsát hol tudják/érdemes/ajánlott lemásolni Debrecenben/Nyíregyházán/Miskolcban?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #81918 üzenetére
Mondeot az ellenségemnek se.
Az avensis jó autó, amíg az elektromos parkoló fék miatt nem fizeted ki az autó vételárának negyedét 600-800ezer között. Márpedig kifizeted, mert kétféle avensis van amiben már cserélték, vagy amelyikben te fogod cserélni.
A hyundai meg rohad sajnos. 8 évesen már komoly rozsdásodás látható rajta.
Amúgy az egy nagyon jó kocsi. -
Gabesz87
veterán
válasz
Gombinyó #81915 üzenetére
Igen.
Félve bár de belevágtam (egy újonnan vett hibátlan, ismert autót lecserélni egy ismeretlen, használtra...remegett a gyomrom). A típus nagy ismerője megnézte töviről hegyire ezt az autót, és azt mondta a top3 legjobb közt van, amit látott, úgyhogy adva a szavára, megvettem.
Éles váltásDe szeretem, szép, nagy, végre elférünk családostul, pakkostul. Annyi "hátrányt" vettem észre, hogy hosszú úton szerintem a Megane plüss ülsée szerintem kényelmesebb. Ebben fél bőr-alcantara ülés van, de úgy 2 óra után már sajog a hátsóm.
#81916 rob210: aki sokat utazik (mint mi), és főleg pályán, annak még mindig ez a legideálisabb szerintem. Azért nem vettem dízelt, mert oylan sokat évi szinten nem megyünk azért (max. 20.000km, de most vírus miatt, és állandó home office miatt ez jóval kevesebb is), úgyhogy most nem akartam dízelt. Majd ha melóba visszamegyünk, a GTE-t ingyen is tudom tölteni ott.
Egy tizenéves, sok gazdás, több száz ezer km-es dízelt én sem vennék meg.
Köszi amúgy! -
Gabesz87
veterán
válasz
Gombinyó #81913 üzenetére
Ott van az aláírásomban a link amúgy
Ma reggel csökkentettem az árat valamivel, úgyhogy most várok egy hetet kb. Hihetetlen, hogy senki nem jelentkezik, holott tényleg egy hibátlan, abszolút karbantartott, szinte új autó.Sürgősnek csak a lenti okok miatt sürgős, mert amúgy már megvan az utód, szóval a Megane csak várja új gazdáját. Mondjuk az legalább pozitív, hogy a kgfb/casco eladás után időarányosan visszajön. De a parkolás így is 26e/hó. Jó mondjuk nem ebbe fogok belerokkanni. Köszi a segítséget mindenesetre. Ha netán van ismerősöd (vagy bárki másnak), akit érdekelhet, ne feledkezz meg rólam!
-
Gombinyó
őstag
válasz
Gabesz87 #81912 üzenetére
Közben megtaláltam, tökre rendben van sztem. Ez van sajnos, boszorkányüldözik a dízeleket.
Ha most keresnék ingázós autót simán megvenném, akadni fog sztem rá vevő. Ha nagyon sürgős az eladás, akkor engedni kell belőle.Bár van aki meg azért lapoz tovább, mert olcsóbb, mint a többi, akkor biztos szar.
-
Gabesz87
veterán
válasz
Gombinyó #81911 üzenetére
Ezek mind megvannak. És ráadásul 15000-enként volt olajcserén! Számlák, szervizkönyv természetesen megvannak (garis is még az autó). Képek kimaxolva, rendszám, alvázszám kiírva. Nyilván az ár az, ami miatt vakartam a fejem, de megnéztem, hogy a hasonló korú, és futású, felszereltségű autókat mennyiért árulják, és ahhoz képest próbáltam beárazni (amit már azóta lejjebb is vittem 2x). Kereskedő persze csak azt láttam, hogy kb. 3,5-től már vannak kombi M4-ek is (persze alap Life/Zen, ill. jóval több km-el).
-
Gombinyó
őstag
válasz
Gabesz87 #81910 üzenetére
Magyarországon nehéz eladni a 4m feletti használt autót. Egy dízel Renault-t meg pláne, aminek 30ezres a gyári szerviz intervalluma.
Tök felesleges előre sorolni meg kiemelni, legyen meg a maximális, normálisan lőtt HD kép a fontosabb dolgokról meg jó árat kell megadni és gazdára fog találni. Rendszám ne legyen kitakarva, hogy az érdeklődő le tudja kérdezni, stb. Az már eleve egy bizalmi pont. Leírást se kell sztem túlzásba vinni, elég 4-5 sor a lényeges dolgokról.
A casco/biztosítás visszajön eladáskor időarányosan , még, ha most fáj is. -
Gabesz87
veterán
Sziasztok. Egy kis tanácsot kérnék. Úgy 2 hete hirdetem az autóm (egyáltalán nem reklámozás céljából írok!!!), és mivel nem vagyok rutinos használtautó vásárló/eladó (ez az 1.), gondoltam megkérdezem, mit tehetnék még az eredményesség érdekében. HAHU-n mindenféle kiemeléssel, előre sorolással hirdetek, FB-on osztogattam, néhány ismerősöm is, Megane-os, és adok-veszek csoportban szintén, Marketplace-en, jófogáson, de nem nagyon van érdeklődő. Kezdetben csak 2-3 kereskedő érdeklődött SMS-ben, egyhez kíváncsiságból el is mentem, persze fölöslegesen töltöttem el majd egy órát, hogy a végén közölje, ennyit sajna nem tudunk érte adni. Árat is csökkentettem már azóta. Mit tehetnék még esetleg? Persze tudom, hogy nem mindig megy egyik napról a másikra az eladás, meg a legtöbb ember nem 4M fölött keres autót. Csak szeretném hamar eladni, mert perpill parkolóházban áll, így a bérletet is fizetem, meg nemsoká kötelező/Casco is évfordulós lesz rá, azt sem szándékoztam volna újra befizetni. Köszi előre is a tanácsokat.
-
polonic
félisten
A Renault is felhagy a traktormotorok fejlesztésével. Nem lesznek új erőforrások.
A jelenlegiket feljesztik tovább, ameddig lehetséges. -
rob210
Topikgazda
újra leírom, értem, hogy leszerződött a renaulttal a castrol.
De melyik a jobb az a cég aki 40 éve a renaultnak fejleszti az olajat, vagy az aki megkapta az ELF álltal kifejlesztett szabványok licencet?
Hány renault versenyautó ment elf olajjal és emblémával évtizedekig?
Ezt egy castrol nem fogja elvenni soha tőle.
Mellesleg a castrolt rohadtul hamisítják, és nekem, de ez nem mérvadó, nem jött be a castrol. -
polonic
félisten
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #81898 üzenetére
Meylet ha tudsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Intel Core i7 6700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B350 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- HÚSVÉTI AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest