Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Gabesz87 #80496 üzenetére
Az 1.5D ekkora autóban utazásra való, nem autózásra
Tudom, nekem az van L3 kombiban, felmegy a hegyre is, de nyilván nem virgonc. Cserébe csak télen, vagy hajtva kér 5l-nél több gázolajat. A Talisman meg nem nehezebb.
A LED lámpát talán említettem, hogy jó LED H7 égővel ki lehet váltani, ha még ép a foncsor és a lencse. -
"Ami mostanság nehéz, az az értékvesztés számolása. Az elszállt árak most jól jönnek, akik már megvették az új autót, de ugye ha akarják, bármilyen idétlen rendelettel le tudják majd árazni bizonyos típusokat."
Amit itt [link] írtam is, hogy neked pl. jó, mert már megvan a gép, de a következőnél már nem lesz jó
+ amit most aláhúztam a dőltbetűsben, még mindig kérdés, hogy mikor, hogy akarnak kibaxni az autósokkal?Mycso: ahogy látom, a dízel kínálat is stagnál, sőt, van olyan, amit hirdetnek november óta, de közben 6-7%-kal feljebb tolták az árat.
-
Gabesz87
veterán
Itthon valóban 0 a kínálat TCe-ből. De én eleve a német oldalakat (mobile.de és autoscout24) nézegetem. Kint nyilván megbízhatóbb, nem sóherek az emberek, van pénz, rendesen szervizelik, szóval egy ilyen fiatal autónál nem hinném, hogy nagy meglepetés érhetné az embert. A gondom inkább az, hogy abszolút nem vagyok járatos a kintről való vásárlásban, behozatalban, szóval számomra az lenne ideális, ha valaki ezt megtenné helyettem. Csak hát az meg megint pár száz ezer plusz ktg.
Pár napja beszéltem FB-on egy taggal, aki most vett egy helyi (ahol lakik) kereskedő által egy fullos dci Initiale Paris kombit, és nem tudom, hol, hogyan, de 15000EUR volt az autó.Egy kis karcolás van csak a hátsó kerék mögött. Én ilyen olcsón ilyen autót még nem láttam eddig.
Nekem a motortól eltekintve fix elképzelésem van, ezen nem kell agyalnom...Initiale Paris-t szeretnék. LED lámpák, Easy Park assist, holttérfigyelő, kamera, tök jó lenne az üvegtető is, bár anélkül épp tudok élni. R-Link lehetőleg tudja a Carplayt is (a Megane-om sajna csak AA képes). Mondjuk a 19" felniket én itthon lehet hogy kisebbre, 18, vagy akár 17-re cserélném. Olvastam olyat, hogy a 19-esnél hála a méretnek, sok a defekt. A felső részén világos színű, hűtött-fűtött bőrülés is baromira tetszik. És max. 100e km.Az 1.6 dci fogyaszt olyan 6-7 közt jó esetben, a TCe200 úgy tudom, 7-9 közt. Ez még nem akkora hatalmas nagy különbség talán. Azt mondják meg ez a TCe200 mint a meszes. Attól félek csak, hogy vajon nyomatékban milyen lehet, mert az 1.5dci-mnek épp annyi a nyomatéka, mint az 1.6TCe-nek, csak hát van úgy 200kg különbség.
Még valami...garancia...ahogy szó is volt róla, felárért 150.000km-re bővíthető. Ez behozott autónál is él? Érvényesíthető itthon a kinti gari, elfogadják? Vagy akár csak az alap 5év/100.000km-t.
-
MM
őstag
2-3 évvel ezelőtt még biztosan 2 év volt az alap, ezt lehetett kiterjeszteni 5 év / 100e, 150e vagy 200e km-re különböző felárért.
Ha jól tudom, 2020 elejétől már az 5 év / 100e km az alap, és felárért a km növelhető.
Ezt nem kell vásárláskor, hanem az első évben bármikor meg lehet tenni. Egyébként nekem is az rémilk, hogy az első 2 év km korlátozás nélküli (vagy 200e), és eddig érvényes az Assistance is.A konkrét 70e Ft-os szervízben most olaj/olajszűrő/pollenszűrő volt benne.
Az a véleményem, hogy ha ennek van évente 1x 30-50e Ft felára a márkaszervízben, akkor bőven megéri, ha közben garanciális marad az autó. Utána nyilván már nem oda viszi az ember.Polonic:
Az értékvesztésre visszatérve: a 80-100e Ft/hó szumma költséget még 2019-ben számoltam, akkor még nagyobb értékvesztéssel kalkulálva. Az nincs benne, hogy most a 3 éves autó ugyanannyiért megy el, mint amennyiért vettük...
Persze árnyalja képet, hogy nem Suzukiról beszélünk, hanem Renaultról, úgyhogy itt nyilván nagyobb az értékvesztés, és az adott összeg mire elég 2 év múlva... -
rob210
Topikgazda
Osztrák fronton és német piacon nézz szét rohadt népszerű volt a tce ott.
Vették rendesen és ott 4-5 évesen bőven lecserélik a kocsit.
Az egyetlen dolog amire figyelned kell, mert ott a szervíz is rendben szokott lenni, az a rozsda.
Ha onnan tudsz hozni hozatni egy rozsdamentes darabot akkor bőven jó vagy -
mycso
Topikgazda
A márkaszrvizes árak már többször előjöttek, hogy kissé magasak. Úgy sejtem a többiek arra gondoltak, hogy a 70.000ft-os olajcsere, az kissé soknak mondható.
Nálam így fest az olajcsere:Purflux go, olaj, levegő szűrők, 8l 5w30 fulltech-fe + szerelés - 44.000ft volt legutóbb.
Ebből, csak a go szűrő 15.000-es tétel, meg a 8l olaj is viszonylag borsosnak mondható.
Ezek mind simán, netes webshop-ból rendelve.Erre márkaszerviz, a te áradból kiindulva, simán dob egy 100.000ft körüli ajánlatot....
Már ezt is többször leírtam, hogy fizetnék én felárat a márkaszerviznél, mert csak gyári technológia, szerszámok, meg pecsét, meg stb. ...ez sián megérne számomra, akár +20% felárat, de jelen állás szerint, több mint 100% a felár, ez nettó lehúzás.Garancia:
a renaultnál nem úgy van, hogy 2év km korlát nélküli???
és az 5 év az 150k km futásig??
Mintha ezt olvastam volna. -
mycso
Topikgazda
válasz
Gabesz87 #80456 üzenetére
Múltkor írtam, hogy szemezgetek a talisman-okkal én is. Én csak TCe körben nézelődöm, hát jó kevés a választék. Igazából tavaly október környékétől nézelődök, hogy mik a lehetőségek, benzinesből azóta ugyan az a 7-8 autó van fent (ugyan azon az áron).
A benzinnek talán ez a nehézsége, hogy nagyon kicsi a választék, magyarán ha összeg-felszereltség-motor tekintetébe összerakta, hogy mit szeretnél, akkor 1, maximum 2 autóra korlátozódik. Tehát, a fent lévő autó, ha rendben vana, akkor deal, ha nincs akkor keresgélés örökre tovább..
Diesel nyílván több van, az 1.5dci, nálam kiesik alapból, az 1.6dci elgondolkodós, de ott is az erősebb, dupla turbós technika, picit ilyesztő, így a dieselek nálam ki is potyogtak.Fogyasztásban nyilván több a TCe a hasonló teljesítményű dieselhez képes, akár 1-2 literrel is, de hát ez van.
Jah, illetve múltkor itt felmerült, hogy akár a 100ló is elég mindenre, nekem ettől függetlenül más a becsípődésem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
dudrob #80486 üzenetére
a thaliába nem a fagyálló miatt lukad ki a fűtőradiátor
Hanem azért amit hozzáraksz, egy időben ugyanis közszájon futott a fagyállóhoz csapvíz kell baromság.
Ez nincs így és óvva intek mindenkit tőle.
A g12 egyébként a gyári fagyállója.
A színt meg feleslegesen nézed ahány gyártó annyi féle szinezés van.
Én tudok neked agni g11 ből kéket zöldet sárgát lilát és pirosat.
Ugyan ez g12 ből is megvan,Egyszer pl. hölgy tulaj külön kérte a padlizsán színű autójához, hogy tegyünk bele lila fagyálót az olyan jól passzolna a kocsihoz. Megcsináltuk , hiszen a színe édes mindegy.
-
dudrob
tag
Sziasztok, Thalia 1.4 16v fagyállóra kutakodtam, a s.zöld-kék az g11-es (régi tipusú) az egész rendszer belső felületét bevonja, míg a többi fakóbb, pl sárgászöld, rózsaszin az g12(+), azt adnak Renault gyáriként ahogy olvasom, de ez csak a korrozív helyeket védi meg, nem hoz létre egy réteget mindenhol. Alura, tömítésekre mind2 jó, de lehet jobb a régi(?), mert plusz rétegünk van belül mindenhol, így lyukadás kisebb esélyű? Győzködöm magam, mert nekem mintha sötétzöld lenne benne (gyárilag?), azt kitakarítani meg nem egyszerű, szóval lehet olyat tennék bele vissza? Akinek kilyukadt vhol annak milyen volt benne?
-
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #80484 üzenetére
Ezt konkrétan a képeken nem látod csak a fojtó szelepet.
De mivel, már abban is volt trutyi egyértelmű, ahogy shifty írta, "hogy egr, van baja".
Valóban itt ennek a hűtőnek van baja!
Ezért gáz a gázvisszavezetés
Ez a hűtő is egy lamellás hőcserélő, ha átszakad be tudja engedni a hűtőközeget a kipufogógázba, ami az olajjal keveredve emulziót képez, és lerakódik a nagyobb keresztmetszetű intercoolerben ahol ugye lelassul a levegő áramlás.
Hosszú távon nem egészséges. mert ha megtelik a cooler akkor más baj is lesz.
-
rob210
Topikgazda
válasz
75kokoko75 #80472 üzenetére
A feszítőgörgő 13as tengelycsavarját kell feszíteni azzal tehermentesedik a szíj és simán levehető.
Visszarakásnál ugyan ez. -
Somatom
veterán
válasz
gixxergabi #80473 üzenetére
Biztonsági megfelelés a szabályoknak. Kevesebbet nem mutathat az óra. Minden személyautóé ilyen.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Gabesz87 #80470 üzenetére
"134-nél van nekem is a tényleges 130"
Múltkor néztem odb olvasóval menet közben a sebességet, és tudja a rohadék számítógép hogy mennyi az annyi, de 4-el mindig többet mutat a műszerfalon. Valszeg a km meg fogyasztás adatokat a pontos adatokból számolja, minket csak hülyít a +4-el, hogy ne száguldozzunk -
válasz
polonic #80469 üzenetére
+ MM:
Ami mostanság nehéz, az az értékvesztés számolása. Az elszállt árak most jól jönnek, akik már megvették az új autót, de ugye ha akarják, bármilyen idétlen rendelettel le tudják majd árazni bizonyos típusokat.
Lásd korona... Értelmetlen és logikátlan(vagy bizonyos körök szándékos tönkretételére irányuló? ) intézkedések.
Az új autó sajnos luxus a magas értékvesztés miatt. Ha kisarkítjuk, akkor egy rossz befektetés.
Sőt minden autó rossz befektetés, de szükséges.
Nekem jelen állás szerint eddig 17k évi futással és értékvesztéssel is havi 55-59e jön ki. Attól függően, hogy mennyi értékvesztéssel számolok.
Ebben van biztosítás, műszaki évre kiszámított díja, stb. + olaj+szűrők cserével, volt egy vezérlés csere, EH fékbetét, E tárcsa és két hátsó rugó.
(ebben annyi trükk azért van, hogy jó helyre járok szereltetni, illetve amit tudok, azt magam csinálom, pl. olajcsere, vagy legutóbb a hátsó rugókat is magam cseréltem ) -
Gabesz87
veterán
válasz
LamerGyuri #80462 üzenetére
Mert miért baj? Szubjektív. Nem vagyok rohanós, ha előzni kell, vagy gyorsabb autó jön mögöttem, feltolom 140-re, de alapból többnyire ilyen 136-138-ra van állítva.
(134-nél van nekem is a tényleges 130)
-
MM
őstag
válasz
polonic #80467 üzenetére
Melyik része brutális?
A szervíz a Kadjar esetben évente, azaz 10-15e km-ként van elvégezve.
A Megane szervizelése nem az én hatásköröm, ALD-s, ha akarnám sem vihetném hamarabb szervizbe, mint 30K. De ez is kevesebb, mint egy év alatt megy bele, főleg autópályán, ezért nem hiszem, hogy emiatt fog szívni a következő tulaj.
-
Somatom
veterán
válasz
LamerGyuri #80462 üzenetére
Gondolom, az a GPS szerinti 130. Én óra szerint 134 -re állítom.
-
MM
őstag
válasz
forceberg #80461 üzenetére
A Megane céges/flottás, a számlát akkor látom pár mp-re, mikor a munkalapot aláírom.
Csak azt ugrik be, hogy kb 70e. Egyébként az elmúlt 14 évben 1.5 dCi Megane-okkal mentem kb 600e km-t, azaz 40e km/év átlagot. A 120e szervizek kivételével nem láttam ennél magasabb összeget, az is még a 2-es Megane-nal volt a hajtókar csapágy cserénél.A Kadjar a családi gép, megvan a legutóbbi számla, megnézem majd mi volt benne.
Más oldalról megközelítve:
Kadjart tesztautóként, fél évesen, elég nagy kedvezménnyel sikerült megcsípni. Hét közben gyerekjárat + bevásárlás + vidéki nagyszülő járat ~12e km / év. Még így is az értékvesztés + kötelező + casco + tankolás + gumizás + szervíz összesen 1-1,2M Ft/ évre jön ki, amit számoltam, ha még garanciálisan, 4-4,5 évesen cseréljük majd. Ez kb. 80-100e Ft/ hó. A szervíz így évente egyszer esedékes. Legyen 70e +-30e attól függően, hány szűrőt, ...stb cserélnek, esetleg fékbetét jön még szóba. Az éves költséget nézve azért arányaiban nem nagy különbségről beszélünk, többet nyom a latba, ha +-1000km-t autóznánk vele.2x km esetében még kevesebbet nyom a latba az éves / 30e km szerviz egyszeri díja.
10-12k km-es éves futást jelentősen öregebb/kisebb autóval le lehet vinni 50-60e Ft/hó körülre, de még akkor is alsó hangon 600e Ft/év költségről beszélünk. (korábban Nissan Micra volt a 2. autó 3-8 éves koráig, az ~50e Ft/hó volt mindenestül) Itt már nyilván nem a márkaszervíz a valószínű, de évi 1x szervíznél hasonló tól-ig azért még mindig 5%-on belül van éves szinten nézve.
-
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #80458 üzenetére
Nekem sem az árral van bajom, hanem a hozzáállással. Meg jönnek azzal, hogy ez eddig, az addig garis. “Jóvanazúgy”, elment a kedvem az egésztől. Oké, hogy van más szerviz, de az egyik már akkor elrúgta a pöttyöst, amikor autót akartam venni és kb levegőnek néztek. Más meg nem opció, néha így is nyűgös otthagyni pár órára.
Egyszer mondtam nekik, hogy lecserélném egy Talismanra, azt mondták nem akarom, nagyon sokat hordanak vissza hozzájuk. Bár szerintem nem lehet rosszabb, mint a Megane. -
MM
őstag
válasz
Gabesz87 #80456 üzenetére
Megane 4 kombi 1.5 dCi 2018 120k km
Kadjar FL 1.3 140 LE 2019 30k kmEzekkel volt mostanában tapasztalatom, ha nincs semmi extra, 70e körül van kb egy éves szerviz olajcserével. Szerintem a Talisman se kerül többe.
Garanciában nekem javították a klímát a Megane-ban, a csöveket cserélték mert valahol eresztett. Más baj egyébként nem volt egyikkel sem szerencsére.
-
Gabesz87
veterán
Benne vagyok, meg a Talisman csoportban is
Nekem jók a szerviz tapasztalataim a Megane 4-el! 2016-os Intens (kép az összefoglalóban). Nyilván több a végösszeg, mint egy független szerviznél, de azért nem tartom annyira súlyosnak. Szerviz is jó, hozzáértő, ahová hordom.
-
Jaded
őstag
válasz
Gabesz87 #80456 üzenetére
Én tce-t vennék (főleg akkor, ha az a dci már bluedci). Fogyasztásban nagyjából ugyanott lehetnek.
Úgy tudom, hogy a kinti gari nem érvényesíthető itthon.szerk:
Ha nem vagy benne, akkor lépj be fb-on a Megane 3/4 csopiba, ott vannak szerviz tapasztalatok (10/8 elég rossz, nekem is). Garit véleményem szerint feldughatják, csak azért hordom, hogy ha netán a motorral történne valami, akkor csinálják meg, a többi csak mese. -
Gabesz87
veterán
Idén, közeljövőben szerintem lecserélem a Megane 4-ünket Talisman-ra. Kintről szeretnék, Grandtourt, Initiale Paris felszereltségűt. Amin még mindig agyalok, hogy vajon az 1.6dci, vagy TCe legyen
Alapvetően dízel párti vagyok, a Megane is az (1.5dci), ehhez vagyok szokva, szeretem. BP-en lakunk, meg ráadásul 1 éve lassan home office-olok is, és januárban született a 2. gyerekünk, úgyhogy most sokat nem utazunk egyelőre, csak bevásárolni járunk. Viszont a normál használat nekünk évi ~20e km, aminek nagy része autópálya (szülőkhöz utazás (M3 végig, és M5 szinte végig). Szóval attól hogy rövid távokat mozgok városban, a km nagy része pályán megy bele, ami a dízelnek kedvező. Nem tudom, ez a 200Le-s TCe vajon mennyit fogyaszt ilyen felhasználási körülmények közt (normál tempó, tempomat 136-138-ra állítva), ill. mennyi egy szokásos szerviz nagyjából (Renault-nál). Tudja valaki esetleg? Kintről úgy max. 100e km alatti autót vennék, nagy részük még garis, szóval ennyi futással azért nagy meglepetés csak nem érhet, még ha az 1.6dci-t választom is.
-
Sziasztok,
Neha hullamzo alapjarat, keso gazreakcio, erotlenseg tunetek alapjan tippelek egy folytoszelep beragadasra/takaritasra az 1.2 16v egyes twingomon.
Ez milyen osszegben allhat meg vajon szerelonel? A szivosornal van a motor hatuljanal, eleg nagy bontas kell hozza ,hogy az ember hozzaferjen, utana pedig geppel kell ujratanitani.
-
MC Pite
veterán
válasz
zibo73 #80441 üzenetére
10 évig jártam a cégnél dízellel is, sokszor a telepen hogy ne fagyjunk meg ezzel akartunk egy kis fűtést... De mennyit is melegszik 3-5 perc üresjárattól egy dízelmotor?! (Mikor eljöttem a cégtől a Partnerben 550k volt, és nem kíméltük, szóval ez nem tett be neki, de hát a 90 lovas 2.0 HDi amúgy is egy masszív jószág.)
-
zibo73
aktív tag
válasz
LamerGyuri #80426 üzenetére
30éve van autóm a dieselt mindig melegítem 3-5 pecig ettől még baja nem volt egyikneksem.
-
válasz
LamerGyuri #80439 üzenetére
Az, hogy jonnek mogotted, nem jelenti azt, hogy neked gyorsabban kell menned.
Ha valaki nagyon siet mogottem, leveszem a labam a gazrol, hogy meg tudjon elozni, ha akar. Vagy szepen lassulunk, amig vilag a vilag -
-
harry
veterán
válasz
MC Pite #80436 üzenetére
Szo szerint 1 part ertettem ezalatt
de jo akkor legyen 1.
Normalis esetben nekem is kb ennyi amit leirtal. Telen tobb, mert mint irtam elegge parasodok. Lehet extrakent meg utvonalat tervezni, zenet / radiot allitgatni, kaput / garazst lecsukni, utas beszall, mittomen. A lenyeg annyi volt, hogy egy fel percet kb varok nyaron is, de telen sem sokkal tobbet (vagy ha igen, akkor az nem a 'melegites', hanem egyebek miatt)
-
MC Pite
veterán
válasz
Tibko8 #80433 üzenetére
Fizikailag is van különbség, én 90 ló 210 nyúlmókus körülre kérném az alap 105-110es kész mappelések helyett (de egyedileg nagyon nagyon kevés helyen foglalkoznak vele) hogy ne legyen nagy különbség alul, ahol a nagyobb különbség van. Viszont marha drága lesz így egy csipszelés, főleg a nyert teljesítményhez képest (a rugalmasság azért érezhetően javul azzal is).
harry: Pár percet sosem értem. A cuccok lepakolása, telefon felpattintás, bekötés, osz joccakát, letudva a 20 sec. Télen automatánál esetleg az 1 sec, még kabátlevétellel és annak a rögzítésével. Spec azoknál sem vártam még fél percnél többet, viszont kúszva teszem meg az első métereket, és igyekszem mindig a parkolókból kifelé úgy beosztani a lendületet lehetőleg, hogy ne állóról kelljen gyorsítani (bármivel, kéziváltóssal is).
-
harry
veterán
válasz
LamerGyuri #80426 üzenetére
Ez nem annyira szubjektiv tema
Illetve nem csak rad van hatassal.
Ahogy Robi is irta, meg sokan sok helyen, par perc eleg lehet (nyilvan nem indulunk egybol inditas utan, az a masik veglet). Par percet siman elszuttyog az ember esetleg amugy is meg. Hogy egyertelmu legyen: az ennel hosszabb, 3-5-10 perceket nem ertem...De pl multkor reggel mig kapartam a havat a kocsirol, vegig szivtam a mellettem parkolo kocsi szagat, amit addig hosszu perceken at jaratott a szakarto tulaja. Na ez viszont igy nem csak az o dolga. Nem beszelve arrol, hogy itt konkretan szabaly is van arrol, hogy nem jaratjuk az autot magaban.
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok. Adott egy Renault Clio IV GRANDTOUR 1.5 DCI 2016-os 75 lovas euro 6-os autó. A kocsit taxiként használom és szeretnék belőle még egy kevéske teljesítmény kicsalogatni. Mit lehet tudni hogy ebből a motorból 90-100 lóerőt tartósan hosszú távon meghibásodás nélkül kilehet hozni? Évi 55 000km felett megyek vele és mivel munkás eszköz így fontos a megbízhatóság.
Mennyi különbség van a 75 és a gyári 90 lovas kocsi között? Hardveres különbség is van vagy csak szoftveresen van "lebutítva" az én kocsim?
Igazából erre felé ahol taxizom sok az emelkedő és ha már beulnek mellém 3-4 nagyobb ember elég nyögve nyelősen megyünk fel igazából lendületből autózok csak hát nem mindig tudok emelkedő előtt lendületet nyerni egy két autós miatt akik emelkedőn kezdenek el rá lépni a gázra és nem előtte gyorsitanak. -
rob210
Topikgazda
válasz
MC Pite #80428 üzenetére
Van olyan autó ahol felesleges a járatás 10-20mp és mehet.
De Gyuri pl. Nem teszi rosszul, hogy nem így jár el.
Egy automata váltóban nem épül fel azonnal a kenés azt jobb megvárni, mielőtt nyomatékot adsz neki. De ez persze 1-1,5 perc alatt megvan többet valóban felesleges járatni "üresen". -
MC Pite
veterán
válasz
LamerGyuri #80426 üzenetére
Káros az autónak, de az tényleg mindenkinek a sajátja. A levegő/ózonlyuk speciel az nem; ha már azt első pont nem érdekli a usert. Addig dús benzinnel hígíthatjuk az olajat amit alig bír még lehúzni, meg savasíthatjuk, vizesíthetjük is...
-
75kokoko75
aktív tag
-
LamerGyuri
senior tag
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #80410 üzenetére
Mostanában, hogy voltak mínuszok, illetve picit több a város, nekem inkább 7l körül van az átlagom.
Más: ma csinált egy jópofát reggel az autó. Használom az automata világítást, így volt ez ma reggel is. Auto indít, lámpa és műszerfal világítás felkapcsol. Majd 200m után a műszerfal világítás lekapcsol, mint amikor lekapcsolódik a lámpa, olyan állapotra.
Csináltam egy lámpa le-fel kapcsolást, jó lett, de 200m múlva ugyan az...
Hazafele már működött normálisan.A fényérzékelőre gondoltam, de a lámpa nem kapcsolt le, illetve a navi is éjszakai üzemmódban maradt. Passzolom, mi volt ez az anomália.
-
MC Pite
veterán
válasz
LamerGyuri #80414 üzenetére
Akkor nem neked szól. De vannak akik nem érzésre, városi legenda, stb alapján választanak, nekik még jó lehet. Van nem túl régi fasza szívó 1.6os VW meg Ford motor, kétezres BMW, stb nagyon megbízhatóak és tartósak (
) és hát nem ezresek. Épp a héten volt megint egy köröm 3 emberrel, akik 6x-8x lóerős majd húsz éves technika után közlik, hogy kevés az ezres meg ezerkettes turbós... Mert gyenge, meg keveset bír. A régi szarjukat kétszer kellett hengerfejezni már, az tuti. De mikor beülnek a 208ba, azt hiszik erre a szívó 83 lóra hogy turbós.
Lehet belefásultam kicsit ebbe.
-
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter #80420 üzenetére
Csak garázs van. Áram nincs benne.
harry:
Totál kültéri, közvetlenül az utcáról. 5-10 percet ketyegtetem, mielőtt elindulnék vele. De, tulképp lényegtelen. Jó benne pöffeszkedni, jó vezetni. Ha 10 -et eszik, akkor 10 -et eszik. Nem érdekel. 6,2-6,4 -gyel hét óra alatt kint vagyok vele a melóhelyemen és négy embernek csomagokkal is fejedelmi a kényelem. Befér a bringám, vagy akár alhatok is benne. Ezek nekem sokkal fontosabb szempontok, mint a városi fogyasztás. Tavasztól úgyis bringával, vagy motorral közlekedek a városban. -
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter #80418 üzenetére
Nincs benne állófűtés. Akartam, de közben lett garázs, úgy meg nem nyerő az állófűtés. -
válasz
LamerGyuri #80414 üzenetére
"de sosenem venném meg."
Sznob-e vagy-e e he? -
MC Pite
veterán
Volt már? [link] Sandero 2021. Youtobeon is van pár videó már.
-
Somatom
veterán
válasz
75kokoko75 #80399 üzenetére
Én se nagyon tudom városban 10 alá vinni az Espace -t.
-
t.imi
addikt
Köszönöm Nektek!
Jó móka lesz
Suzukin is hasonló volt, mondjuk ott az ablaktörlő nem akart működni.
Az adott kábeltszakaszt ahol hajlik ki lehet cserélni, vagy csak komplett korbács?
Az érzékeny lelke miatt kérdezem, figyel az elektronika mindent. -
harry
veterán
válasz
75kokoko75 #80399 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gyúrósok ide!
- Az ASUS gyártja majd az új Xbox kézikonzolt?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Politika
- Raspberry Pi
- Lexus, Toyota topik
- Hosszabb bemutatón nézhetjük meg, hogy milyen lesz az Atomfall
- Futás, futópályák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest