- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Redmi Watch 5 Lite - filléres fitnesz felügyelő
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- VoLTE/VoWiFi
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
Köszi srácok. Amúgy ezt néztem ki, hétfőn bemegyünk és szemrevesszük link
Nem tűnik nagyon rossznak a képek alapján.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gabady
aktív tag
Jól gondolom, hogy ha fék légtelenítés során a túlfolyó tartályból ha szívott egy kis levegőt akkor, clippel légtelenítsem a rendszert, mert akkor az ABS kocka is levegős lehet ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
lsebestyen
addikt
válasz dethroner #83296 üzenetére
Trafókból Beru vagy Denso legyen benne, hátsó híd felújítás min. 80k, illetve el szokott rohadni a hátsó merevítő a hídnál (5-10k, vagy van aki zártszelvényből megoldja). Hátsó hidat onnan látod, hogy kezdi megadni magát, hogy már meg van ülve a segge az autónak, vagy terhelésre rossz hangja van (bár nekem utóbbi nem volt, mégis eltört a torziós rugó)
Klíma, fűtés menjen minden fokozaton. Végig kell próbálgatni az összes elektromos bizgentyűt (ablakok, visszapillantók, rádió, ablaktörlő stb.)
Kipufogó szokott megereszkedni, flexicső megadja magát (30-40k).
Váltónál a belső csukló csapágya szokott még szivárogni (nem tudom mennyire gyakori, nálam is jelentkezett, ill FB csoportban is írták már), ezt mondjuk nem tudom mennyire lehet látni...Emiatt a váltóolaj mennyisége lassan de biztosan csökken.
Szívósor tömítések is elfáradnak egy idő után, egyenetlenül járhat tőle az autó.
Kb. ennyi, a többi kopó-fogyó alkatrész.
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
2002-es megan classic 1.6 16v privilege a kinézett autó. Mire kell figyelni, mit érdemes nagyon megnézni vásárlás előtt? 450 az ára, ennyiért mit várhatok?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
benyus71
csendes tag
Sziasztok! Ne haragudjatok de muszáj leírnom a történetem mert eléggé dühít a dolog.A család "kicsikéje"covidos lett. Egy Grand sc. IV másfél évessen 10e km után nyelestengely csapágyas lett!! Előtte egy M2 volt 12évig kutya baja nem volt.Jó hogy gariba megoldják de akkor is
-
addikt
válasz lsebestyen #83285 üzenetére
Hát ahogy láttam, látom, eléggé kifolyt az olaj, vagy bármi is az, az olajszűrő alatt, valószínűleg akkor azt érzem a motortérben (Megane 2 1,6 113 lovas verzió)
-
Freiherr
őstag
válasz lsebestyen #83285 üzenetére
Vagy lyukas valahol a kipuf, aztán bemegy az utastérbe.
Back to the future
-
addikt
válasz lsebestyen #83285 üzenetére
Jaja, a kartercsövet mondta ismerős is, arra rápillantatok valakivel majd
-
addikt
Ha a szellőzőn keresztül (már ha onnan) érzek ilyen motorolaj, vagy enyhe égett hasonló szagot, az nem jöhet elvileg a kipufogóból.? (jó 1,5 hónapja volt olajcsere, és érezni azóta, előtte nem tudom, mert 1 hete volt előtte nálam összesen)
Nem erős szag, de annyira engem zavar, hogy utánajárjak mi lehet az. -
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #83282 üzenetére
Renault power
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz LamerGyuri #83277 üzenetére
Nem lepukkant ez , csak koszos..
-
LamerGyuri
senior tag
válasz sesomaru1989 #83276 üzenetére
...és milyen lepukkantnak látszanak mellette a régi elemek
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
válasz stickermajom #83274 üzenetére
Máshol sem jobb; székesfehérvári Renault: automatába olajat cserélni? Minek? Csak rosszabb lesz, ők ugyan hozzá nem nyúlnak. Amúgy is "örökélettartam", ami benne van
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
stickermajom
addikt
Opel ugyanez amúgy. Két dolgot kértem éves szerviznél: nézzék meg az automata fényszóró érzékelőjét, mert alagútban későn, vagy egyáltalán nem kapcsol, illetve esőben is későn kapcsol. Válasz: hibát nem ír, frissítés nincs, próbáljak meg együtt élni vele mert ez ilyen. Két éve nem ilyen volt.
Mindegy, amúgy sem esik útba a Baumgartner, majd megyünk máshova. Kösz mindenkinek!
-
t.imi
addikt
válasz stickermajom #83269 üzenetére
Már nem is írok semmit
Na jó, mégis. 2019-ben is a fentieket írták, mikor oda mentem volna.
Gondolom ott is képzett szakemberek dolgoznak. Diag szerint jó, akkor jó.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz stickermajom #83271 üzenetére
Az én autómmal sem tudtak anno semmit kezdeni...és ez már jópár évvel ezelőtt volt. Tőlük vettünk flottát. Indítási problémákkal küzdött a járgány. Renault Clio 1.4 RN.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
rob210
Topikgazda
válasz stickermajom #83269 üzenetére
Mi a gáz, az, hogy még létezik.
Az elmúlt 2 hónapban 3 autó jött el tőlük aminél azt mondták ez ilyen.Pedig nem nem olyan.
Renault power
-
harry
veterán
Renault E-Tech hibrid kocsikkal mik a tapasztalatotok / velemenyetek?
Nagyon szemezek a Megane4 PHEV kombival.
Amiket eddig hallottam / lattam egesz meggyozo, a kocsi meg a hajtas is. A jo oreg 1.6 szivo benzin, ket villanymotor, nincs kuplung csak kormos kapcsolok (szimpatikusabb mint a duplakuplungos Kia Ceed PHEV + GDI motor), elvileg eleg egyszeru technika, es nekem igen fontos lenne a megbizhatosag / karbantarthatosag.
Kb van 50-60km tiszta villanyos tav, ami a naponta 2-4 alkalommal megtett 5km utakhoz jo lenne, nem szivesen jaratnam a benzinmotort ekkora tavokon (neha viszont akar szaz kilometereket is kene menni, ezert kene a belsoegesu motor is).Az uj 37-40k eur ara azert meg sok, de tobb demo vagy pre-registered kocsit lattam 23-27k korul, ami mar beleferhet (december-februar a tervezett vasarlas, persze addig meg alakulhatnak a dolgok).
Az emlitett Ceed-en kivul mas phev ilyen meretben / arban nincs is igazan. Ott vonzo azert a 7ev gyari gari (vagy amennyi meg hatra lesz), de attol meg a technika komplexebb, es gyanitom nem mindent fedez a gari (pl. ha a kuplungra ramondjak hogy kopo alkatresz, nem garis, akkor a fene megette, es phev kocsiknal az aksikapacitasra sincs garancia).t.imi: koszi, kapott egy kis lazitot aztan megnezem kesobb.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #83260 üzenetére
Ha teljesen bemerítetted akkor az első indításnál csinálhat ilyen hülyeséget, mert vagy 12 hibakódot bedom alacsony aksifesznél.
Renault power
-
t.imi
addikt
Azzal a műanyag résszel kellett volna lejönnie, látszik a menet az antenna házában v miben. Gondolom megfáradt, bele is lehet rohadva.
Sasomaru1989 nagyon szívesen! Cikkszámra hozta, kb 100% hogy az amit szeretnél. Egy kérdést megér, hogy biztos az legyen.
ρσгτσ persze, hogy majd lehetetlen. Nagy a toppon kell lenni típus, évjárat szerint.
M3-ból is van vagy három karosszéria típus. Ki tudja milyen alkatrészekkel.
A hatos váltó tl4 v mi, abból négy féle létezik, mind tl4. Robi mondta, illetve meg is néztem. Ha egy hervadós felé, kb soha nem tudod meg. Max x km/h / fordulatszámból lehet kitalálni. -
harry
veterán
Megane1-rol mikepp lehet leszedni az antennat? A fekete muanyag reszt lejott, az a fem pocok alatta menetes elvileg? link
(Csak kocsimosoba akarom vinni es hat nem szerencses ha fent van...)
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz rob210 #83259 üzenetére
Tudta a fene, hogy ez ilyen.
De jobb h vettem újat, a régieken elvoltak törve a patentok...
Gondolom az előző lökhárító festésnél, nem nagyon vigyáztak rá...
most szépen csavarral van összetéve a lökhárító tartó. Így könnyebben szerelhető szerintem.
Rob egy kérdés még. Akku reggelre megmerült.. Kiszed rádug töltőre feltölt. Beraktam de az első indításkor nem volt alapjárat, le is állt a motor. Második indításra gázzal indítottam, két gázfröccs és volt alapjárat. Ez normális működés? -
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #83248 üzenetére
Miért nem kérdezel időben és miért nem fúrod le?
Minden gyártó szegecseli a nyíró hatás miatt.
Illetve így látszik ha törve volt .
Műanyagos, vagy alátét vagy hiltiszalag.Renault power
-
addikt
Elvileg mindent lehetetlen kiszűrni egy használt autónál. Viszont aki jól ismeri az adott márkát, típust (és szerelő is), az tudja mire érdemes odafigyelni.
Eleve sokan semmit nem csináltatnak (/cseréltetnek) meg a használtan vásárolt autón, miután megvették. Akkor sem, ha amúgy adott esetben ajánlott lenne. Pl. vezérműszíj, olaj- és szűrőcsere.
Alkatrészekből és olajból is igyekszem normális minőséget venni. Ami szintén nem mindegy hosszútávon vagy eladáskor.
Persze most hogy már tudom létezik ez a topik, legközelebb itt is kérek véleményt alkatrészek vásárlása, berendelése előtt.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
t.imi
addikt
Nekem egy volt eddig, mégsem jártam túl jól.
Tudtam hogy törött volt, a szűz autó mint a fehér holló szerintem.
Első átvizsgálás után és másik szervízben megállapították, hogy kvára egyben van az alja.
Csillag garázs, sózott autópálya két és fél éve, még bírja.
Több apró xirxart nem vettek észre, mondjuk ahhoz már kellene fél nap. Azt meg ki fizeti ki?
Nehéz kenyér ez, az tény. Vegyél olcsóbban és költs és 500-1m között hogy patika legyen, vagy vegyél 2-4 évesen és meglátod mi lesz. -
t.imi
addikt
válasz sesomaru1989 #83254 üzenetére
2134ft raktáron. / 8200079296 /
http://www.alkatreszlink.hu/ -
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Ezt az alkatrészt lehet rendelni Mo-n?
[link]
Vagy ebay,aliexpress esetleg?
Vagy akinek van szívesen megvenném.
Köszi előre is. -
addikt
Nálam kb. 30-60 percig tartottak az eddigi átvizsgálások. Nem emlékszem már pontosan, mert 3 éve volt ilyen utoljára. Addig meghívtam az eladót egy italra az egyik közeli kávézóban és tök jól elbeszélgetettünk.
Amúgy nagybátyám most már jópár éve egy Renault Espace -t vett. Hiába mondtam neki, nem vizsgáltatta át az autót. Pár éves volt és jól is nézett ki. Aztán jöttek a hibák és kiderült, hogy valószínű árvízkárosult autó lehetett. Meg nem mondom mi alapján, mert nem értek hozzá....de két szerelő is ezt mondta neki. Azóta elég sokat ráköltött...bár lehet inkább eladni kellett volna.
Persze szélsőséges példa és valószínű többet ér egy kihívott szaki, mint a semmi...de én akkor is egy műhelyes átvizsgálást javasolnék. Azért nem két fillért költ el az ember amikor autót vesz, és könnyen lehet drága buli a későbbi javítás.
Szerk.:
Persze van ellenpélda is. Párom tesója Mazda -t vett. Az övét átvizsgálták, de később jöttek meglepetések. Állítólag nem lehet minden hibát kiszűrni, de én inkább a rendes átvizsgálásra mondanám, hogy jobb mint a semmi.Meg azért ezek mégsem új autók, hanem használtak.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
válasz tothjozsi96 #83251 üzenetére
Küldök privátban egy számot a feljebb ajánlott szervizhez. Nem tudom mennyire publikus, mert névjegyről van és nem látom a weboldalon...
Szerk.:
Amúgy anno én is próbálkoztam márkaszerviz átvizsgálással, de hasonló sikerrel jártam. Mindenhol 3-4 hét múlva tudták volna vállalni. Lehet nem voltam szerencsés...de nem nyári szabadságolások alatt szerettem volna időpontot.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
tothjozsi96
addikt
Helyszini ellenorzesen is van diagnosztika, abban egyetertek hogy jobb lenne ha Renault szerelo nezne. Az elobb ajanlatt Francia kft zugloi szam se veszi fel. Pedig nincs is még ebédidő
Na mindegy, srácok köszi mindenkinek! Nem untatlak tovább titeket, majd megírom hogy mennyire szar, ha kiderül hogy az.
-
t.imi
addikt
válasz tothjozsi96 #83238 üzenetére
"Minden hülyeséget" kicsit erős. Pisil a porlasztócsúcs? Diag kidob egy vödör hibát?
Ha nincs semmi eltitkolva, nem mindegy hová viszi?
Én 17-be vittem, pesti úton a szervíz. Illetve "Stefi mester" Renault szervizét nem tudom mennyire illik itt leírni. Szintén a 17-ben.
Jó, pont kva messze a Tengerszem utcától.
Mexikói út- Kerepesi út = Albertirsai út 1. Renault Baumgartner. Nincs jó hírük, egy átvizsgálásra talán jók.
Renault Schiller
1142 Budapest, Tengerszem u. 59. Ott is teltház?Átvizsgálás nekem volt jó egy óra. 10 percbe sok minden nem fér bele.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz tothjozsi96 #83247 üzenetére
Miért ne utazna? Azt mondja a bontószökevényre, hogy rendben van, vedd meg. Később busásan megtérül neki, hiszen úgyis hozzá fogod hordani.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sesomaru1989
aktív tag
Az érzés, mikor rájössz, hogy a régi fényszóróról, a lökhárító tartót nem tudod leszedni, és újat kell venni... HM.... hát felbecsühetetlen....
Miért, uram miéééért, kell popszegeccsel rögzíteni ezt a két oly szép alkatrészt, miért nem ismeri a buzi francia a csavart,alátétet, anyát??? Uram miért????
[ Szerkesztve ]
-
tothjozsi96
addikt
válasz Gombinyó #83243 üzenetére
Zargatom, de nem akar sikerülni a dolog.
Nordik,
Van ilyen srác aki kijön és azt mondja 40 perc míg körbenézi, helyszíni vizsgálat. 22 ezer forint. Laikusként lehet jobb kifizetni ezt az összeget. Ismerőssel megyünk fel, de olyan ismerős nincs aki így nagyon vágná a témát. Ráadásul az autó az ország másik felébe lesz, szüleimnek veszem, ott van szerelő, de nem hiszem hogy 250km-t felutazna szombat délelőtt. -
Nordik
őstag
válasz tothjozsi96 #83242 üzenetére
Nincs a közelben egy helyi szaki, akibe egy kis emberség is szorult? Megbeszéled vele, aztán 10 perc alatt átnézi.
Én biztos ezt csinálnám, egy relatív kis értékű autóra kar 10ezreket elkölteni csak azért, hogy atnezzek. Hidd el ha nagyon nem éri meg megvenni az autót, ő is észreveszi. -
addikt
válasz tothjozsi96 #83238 üzenetére
Francia Autótechnika Kft. Zuglóban? Nem tudom melyik részén lakik az eladó a IV -ben, de az szomszédos kerület.
A fentiekből arra tippelek, hogy az eladó behatárolja a területet a szervizt illetően.
Nekem (/nekünk) jó tapasztalatom volt velük, de lehet másnak más a véleménye... Illetve nem tudom csinálnak -e ilyen jellegű bevizsgálást, és hogy állnak most munkával.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Gombinyó
őstag
válasz tothjozsi96 #83241 üzenetére
Pedig pont őt akartam ajánlani
-
tothjozsi96
addikt
válasz polonic #83240 üzenetére
Végülis igen. De azt mondta hogy Renault márkaszervizbe mehet nyugodtan. Csak ugye nem találok olyant ahol a jövő hétre lenne még időpont. Szóval az Avalonra amit mondott, hát passz, szerintem ő úgy van vele hogy nem a korához képest mérik fel hanem mint egy új autó. Nyilván vannak kopóalkatrészek stb, de most leírnak oda 10 kis apróságot, ami teszem azt 70-80 ezer munkával együtt és elkezdesz alkudozni emiatt, az neki nem jó. Passz.
Képek alapján hibátln az autó, ügyfélkapun lekérdeztem, kilométeróra stimmel, minden jónak tűnik. Amit mond az is korrekt, én szerintem is jobb lenne márkaszervizbe ahol ismerik is az autót. Korából adódóan biztos lehetne rajta cserélni dolgokat, de én is tisztába vagyok azzal hogy használt és nem új. -
polonic
félisten
válasz tothjozsi96 #83238 üzenetére
Ha valaki azt mondja, hogy x helyre ne vigyétek, mert ott minden hülyeséget kitalálnak.
Akkor ott valami turpisság lehet. Aki nem árul zsákbamacskát, annak nincs mitől tartania.Hova vigyed? A pénzed vidd máshova.
-
Gombinyó
őstag
válasz tothjozsi96 #83238 üzenetére
Vidéken van az autó?
-
tothjozsi96
addikt
Felhívtam 3 Renault szervizt, kettő az kapufa, fel sem veszik. Az egyik felvette (nem mondok nevet), "hónap végére tudok időpontot adni, jó lesz?".
Mondtam a srácnak hogy vigyük el az Avalon-ba, azt mondta oda nem szeretné mert ott minden hülyeséget kitalálnak. Mondtam hogy tisztában vagyok azzal hogy nem új autó, de oda van időpont. Mondta hogy inkább márkaszervízbe, de oda ne.
Akkor, hova vigyem?
-
t.imi
addikt
válasz tothjozsi96 #83225 üzenetére
Ha valóban meg van a kiszemelt áldozat, beviszed egy márkaszervizbe. Én 25-e fizettem, volt "hivatalos" papírom. Azzal visszamentem a dílerhez és alkudtam.
Ha b+ van, könnyebb bizonyítani bármit.
Nem K.R mindenhez is értünk márkafüggetlen szervíze által kiadott sajtpapirt tartasz a kezedben. -
tothjozsi96
addikt
válasz Nordik #83235 üzenetére
Ja ez a vigyél magaddal egy hozzáértőt, mintha mindenkinek lenne ilyen ismerőse. Van, persze, csak az ország másik felében és hát, felejtős az egész. Nem tudom akkor mi a jó megoldás.
Helyileg a 4. kerületben kellene valamilyen szervizbe elvinni, vagy valakivel megnézetni, hát nem igazán vannak találtok a Google-ben (én legalábbis nem találok) olyant aminek lenne weboldala, valami leírása.
-
Nordik
őstag
válasz tothjozsi96 #83232 üzenetére
Vigyél inkább magaddal ha van egy hozzáértő ismerőst aki tisztában van az esetleges költségek mértékével, ezután egy kis alku és ha így is összességében megéri az autó akkor hozd el.
Ha olyat viszel aki ért az autókhoz, úgyis látja megéri e foglalkozni vele.
-
addikt
válasz tothjozsi96 #83232 üzenetére
Nem vagyok szakértő, de ezeket szerintem szimplán kiolvassa egy laptoppal. Már amit tud. Mert több olyan is van a felsoroltak között, amit ki kellene venni vagy szét kellene szedni egy normális ellenőrzéséhez....de majd rob210 kijavít, ha nem így lenne.
De például nincs benne a lengéscsillapító és egyéb környező részek (pl. alváz) vizsgálata sem. Aminek egy részét próbakörrel nagyjából meg tudja "nézni"...de végén úgyis azt fogja mondani, hogy be kell vinni a műhelybe, ha valami zajt hall.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
rob210
Topikgazda
válasz tothjozsi96 #83232 üzenetére
Na az az oldal ahol ilyet leírnak azt felejtsd el parasztvakítás.
13 éve renaultozok, de én se merném azt leírni, hogy vezérműszíj szemrevételezése ellenőrzése.
Aztán mit lát rajta???
Aláfekszik és ellenőrzi a váltót?
Mit ellenőriz rajta a szentem mintát vesz az olajból és a mobil laborban elemzi? Vagy endoszkóp kamerával belenéz?Felejtsd el.
Arra jó amit írtam, ha még valóban sose veettél autót azt legalább ki tudod zárni, hogy volt-e törve.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tothjozsi96
addikt
válasz rob210 #83231 üzenetére
Nincs tapasztalatom még autóvásárlással, de köszönöm Neked is!
Most már sokkal jobban érthető így hogy megírtátok mi-hogy van.Azt mondta a srác hogy próbakörre is elviszi, megnézi a váltót meg mindent, amit lehet ott átnéz. Elsorolta nekem, de tökre nem értek hozzá. Csomó mindent mondott, amiből kb semmire se emlékszek
Te véleményed mi lenne? Van értelme átnézetetni ilyen formában? A semminél gondolom csak többet tud elmondani az autóról. Azt mondta befekszik alá, benéz. A weboldalon ezt írják az átvizsgálásról,
"Autó külső átnézése: a jármű megvizsgálásával feltérképezhetők többek között az alváz repedései, rozsdásodás ellenőrzése, a hézagok, festékréteg mérése, rétegvastagság mérése. A gépkocsi belső átnézése: többek között biztonsági öv, állapota, az ülések és belső borítások vagy a kormány műszaki állapota. Gyakori probléma a belső borítások, illesztések állapota, a vezérműszíj állapotának vizsgálata. Autódiagnosztika: valós futott km értékének kiolvasása, a kilométeróra visszapörgetésének kimutatása, olajcsere ellenőrzése, EGR szelep, porlasztók és injektorok működésének ellenőrzése, ütközési adatok kiolvasása, hangjelző eszközök és fékhatás állapotfelmérése a közlekedési hatóság ellenőrzése technikájával. A gépjármű telematikai interfészre kapcsolódva még számos egyéb technikai érték is kiolvasható, pl. ECU, fojtószelep"
-
rob210
Topikgazda
válasz tothjozsi96 #83219 üzenetére
A vásárlás pillanatától élő szerződéssel kell rendelkezned.
Tehát , ha aláírjátok a szerződést online kötsz egy biztosítást, onnantól ez a része no problem, (de miért vagy ilyen pesszimista? ) A szerződés kötés pillanatától, az eladó biztosítása semmire nem érvényes!!!
Illetve még egy fontos dolog, a kötelező, nem egyenlő a cascoval, ezt ne keveerd össze sokan megteszik.A féékbetét ha kopott akkor kopott, az nem alku pozíció, max elhajt az eladó, ha neki állsz alkudozni.
Amit egy ilyen átvizsgáló átvizsgál, az az , hogy volt-e törve.
Van-e benne aktív hibakód, és amúgy közlekedésre alkalmas-e az autó.
(sok esetben nincs típusismeretük, sajnos)kb. ennyi.
Renault power
-
lsebestyen
addikt
Amúgy én saját hülyeségemből tanulva is mondom, hogy nem érdemes kapkodni. Ok, én elég filléres autót vettem, de utána azért kellett rá költeni rendesen (igaz most azt mondom, hogy műszakilag eléggé top, és a javítandó dolgok döntő többsége kopó alkatrész volt). Kívülről meg eléggé leharcolt, ha picit türelmesebb vagyok, akkor találtam volna biztosan szebbet is, egy kicsivel többért.
-
addikt
válasz tothjozsi96 #83225 üzenetére
Ezt minden eladó elmondja. Szinte kivétel nélkül. Persze ettől még lehet igaz, de ezt már sokszor hallottam.
Én azt gondolom, hogy autó vásárlásával nem szabad kapkodni. Nem mindenáron kell megvenni. Mert könnyen lehet költséges buli a vége. Bármennyire is csillvilli.
Persze nem akarom szét OFF -olni a témát. Ez a te döntésed.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
lsebestyen
addikt
válasz tothjozsi96 #83225 üzenetére
"azóta 2-en hívták a srácot", ez a duma mindig megvan. Persze igaz is lehet, de van egy rakás másik használt verda. Ha nem életbevágó, hogy tegnapra legyen autód, akkor nem érdemes elkapkodni.
szerk.: jó ajánlatok mindig vannak. Rossz persze még több.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz lsebestyen #83224 üzenetére
Jah hát én is általában jópár autót megnézek, mire eljutok a bevizsgálásig. Volt pár csalódás nekem is a helyszínen.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
tothjozsi96
addikt
válasz lsebestyen #83224 üzenetére
Igazából amit találtam az nagyon meggyőző és amire kellene arra teljesen jó lenne nekünk.
Nem akarok belebolondulni, meg nem akarok hetekig keresgélni, próbálgatni sem szeretnék annyira. Mármint tudom, ez volna pedig a jó, de nem akarok hetekig-hónapokig itt várni, úgy érzem most találtam egy jónak tűnő ajánlatot, aztán a többi úgyis kiderül személyes találkozás alkalmával. Ismerősnek is ilyen autója van, dicséri, én szerintem jó lehet nekünk. -
tothjozsi96
addikt
Srácok, mindenkinek köszönöm!
Annyit reagálnék arra hogy beviszem valahova átvizsgáltatom rendesen, hogy sok esetben nem megoldható. Találsz egy jó autót, elkapkodják, ez az egyik. Míg te beakarod vizsgáltatni, addig más rég leteszi az összeget és nem érdekli. Persze, ha úgy van, akkor ő baja. Még gondolkodom hogy mi legyen, de azért szerintem egy helyszíni átvizsgálás is több a semminél. De tényleg nem életszerű ez hogy bevisszük valahova és átnézik. A másik hogy a képek alapján, illetve amiket hallottam/láttam az autóról az biztató, tehát nem gondolom hogy akkora zsákbamacska lenne, elszólni se szeretném, de érted. Valóban az lenne a legjobb megoldás, csak mondom erre megint kinek van ideje, én jelentkeztem először, azóta 2-en hívták a srácot, lehet venni 200 ezer km-es autót is ami belülről le van lakva, és akkor azt biztos eltudom vinni, meg időpontot kérni átvizsgálásra, érted.
-
lsebestyen
addikt
válasz tothjozsi96 #83219 üzenetére
Szerintem nézz meg, próbálj ki pár autót azokból a típusokból, amik szóba jöhetnek. Pár autó után már tisztábban fogod látni, hogy milyen állapotban vannak az autók egymáshoz képest. Nem érdemes egyből bevizsgálót hívni, csomó autó ki fog esni, mert a HaHun hiába mutat jól a képeken, élőben csalódás lesz.
Alkudni lehet, de ne felejtsd el, hogy használt autót nézel, nem újat.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
Megmondom az eladónak, hogy vigye be XY címre, ahol rendesen átvizsgálják.
Találkoztál már olyan eladóval, aki ebbe belement? El nem tudnám képzelni, hogy még én rohangáljak az autóval ide-oda puszira. Akit valóban érdekel az autó az úgy is visz magával hozzáértőt (jobb esetben) vagy, ha rendes akarok lenni üzemanyag költség fejében elmegyek a vevővel egy közeli szervizbe. -
addikt
válasz tothjozsi96 #83219 üzenetére
Van pár cikk ezekről, de például ezt is elolvashatod.
Én nem veszek úgy autót, hogy a szakértőt/szerelőt kihívom magammal a helyszínre. Megmondom az eladónak, hogy vigye be XY címre, ahol rendesen átvizsgálják. Nem 10 perc alatt és nem a "földön állva".
Szerk.:
Egyébként én a legutóbbi vásárláskor stab pálcákat cseréltettem az eladóval szerződés előtt. Plusz még alkudtam is az árból.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Somatom
veterán
válasz tothjozsi96 #83219 üzenetére
Ha aláírtad az adásvételit, onnantól az autó a Te tulajdonod, így a Te felelősséged biztosítást kötni rá. Anélkül egy métert sem mehetsz vele közúton. Tehát haza sem viheted. Biztosítást lehet online, vagy telefonon is kötni későbbi fizetéssel, így hazafelé már lehet a nevedre szóló, érvényes biztosításod.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Off-ba teszem, de végül is Renault vásárlásról lenne szó.
Hogyha magánszemélytől vásárolok autót, és hazafele törik össze, olyankor mi újság? Jelenleg van rá biztosítás, csekk megvan. Viszont ha átírjuk a nevemre, olyankor az autón lévő biztosítás érvényes még? Vagy az mit sem ér, mert átkerült már az én nevemre?Ezt hogy szokták megoldani, vagy ez a része hogy működik a dolognak?
Autóvásárláskor akkor forgalmi, törzskönyv ami szükséges a papírokat illetően, igaz? Illetve az hogy stimmeljenek az eladó adatai, a papírban találhatókkal, gondolom. És akkor egy adásvételi szerződés ami szükséges, igaz? Az autó mellé ad még gumi szettet, de arról is gondoltam írjunk papírt, hazafele se legyen félreértés hogy lopott, vagy akármi.
Teljesen másik kérdés, találtam olyan bevizsgálót aki kijön a helyszínre, részletesen elmondta, de amit lehet azt ő megfog nézni az autón. Ilyen esetben mi az ami még elfogadható? Tehát most azt mondja hogy csere érettek a fékbetétek, vagy nem tudom, az akkumulátor a végét járja akkor kezdjek el alkudozni az eladóval? Sose vettem még autót, köszönöm ha segítetek!
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #83213 üzenetére
Szerintem neked nincs automata szintező.
Ha van tekerő, amivel állítod a magasságot bentről, akkor az nem xenonos és nem szintez magától.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
Hborgo
friss újonc
Üdvözlöm a fórum résztvevőit.
Új belépő vagyok.
Megane2 1,5 Dci vagy ringatja a családom.. vagy keseríti a napjaim..
De neve van, és aminek neve van, az családtag.. -
salieri.
őstag
válasz tothjozsi96 #83209 üzenetére
Realis,amennyit adnak érte.serulesmentes legyen az a legfontosabb,mert akkor nem korrodal.meg normális olajjal használva,sokan 10w40 et toltenek ezekbe a motorokba.km másodlagos.jobb egy 200 ezret futott példány ha 10 ezrenkent olajcsere volt,mint egy 60 ezres,amiben volt 2 olajcsere.
-
Gombinyó
őstag
válasz tothjozsi96 #83209 üzenetére
Az simán lehet, ha lízingelt autó volt. Egy nagy káosz az a tulajdonos darabszám.
Papíron első tulaj a bank, második tulaj az aki valóban használta mikor lejár a lízing, majd átveszi kereskedő, ő a harmadik tulaj, így negyedik lesz, aki igazából másodiknak ül az autóba. Ha céges volt ez még katyvaszabb is lehet. Sztem felejsd el, hogy ezek alapján keresel autót, menj el olyannal, aki ért hozzá és alaposan nézzétek át. Tizen éves autóknál már bármi lehet, a papíron kevés km se garancia semmire. -
lsebestyen
addikt
válasz tothjozsi96 #83209 üzenetére
Hitel + kereskedő miatt simán lehet 4. valós tulaj.
-
tothjozsi96
addikt
-
salieri.
őstag
válasz tothjozsi96 #83206 üzenetére
Nincs vele gond, hogy külföldi,ha szakszervizben volt minden beavatkozás alvazszam alapján látható.szerintem 6 sebességes 110 lovas verziót nezegess.
-
tothjozsi96
addikt
válasz tothjozsi96 #83206 üzenetére
Még egy kérdés, ezért a 3-as Megane-ért mi lenne a reális ár?
Szuper hogy csak 74e km, de mégis 2009-es.[ Szerkesztve ]
-
tothjozsi96
addikt
válasz salieri. #83205 üzenetére
Köszi mindenkinek! Közbe lekérdeztem, azt írja a hirdetésben hogy Magyarországon lett forgalomba helyezve, de kamu sajnos, 2021.06.25 az első km óra állás bejegyzése, P-s rendszámmal van, gondolom úgy lett behozva. Innentől kezdve ennyit nem is adnék érte.
Köszi még egyszer srácok!
-
salieri.
őstag
válasz tothjozsi96 #83202 üzenetére
1.1,ha minden ok,de hiába a kevés km futómű alkatrészek jönnek majd rajta úgyis,mint hiba.valamint vezérlés csere 140k rajta első körben.ezt is kalkulald bele.nekem ilyen van kombiba alapvetően megbízható konstrukció.
-
Gombinyó
őstag
válasz tothjozsi96 #83202 üzenetére
Szerintem ennek a reális ára egy millióval kevesebb a hirdetettnél.
-
salieri.
őstag
válasz tothjozsi96 #83200 üzenetére
Szia,szerintem ez borzasztó magas ár.en 3-as méganeban gondolkoznek.igaz eléggé felmentek az árak.