- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
CriticalHit
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #83837 üzenetére
rob210 megadja a szakértői választ, őt kérdezd inkább.
-
válasz
Ganz-[HUN] #83839 üzenetére
Legalább ? Ezek szerint lenne több is ?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #83780 üzenetére
Laguna GT 2.0T nagyon jó választás.
HA nincs lerúgva akkor jól megy és élhető kényelmes nagy autó! -
válasz
Ganz-[HUN] #83433 üzenetére
De akkor a fordulatszámmérőt is kicserélték dízelesre, mert az bizony csak 6k-ig skálázott kiadás volt.
-
seger
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #82378 üzenetére
19DCi 116LE F9QA820 renault espace 4
Hiba néha nem úgy megy ahogy kell. Olyankor hangos a motor. Olyan keleplő, zörgő csörgő hang. Nehéz leírni.
Porlasztók mérve 2 cserélve. Turbócsövek cserélve. Légtömegmérő cserélve. Közösnyomócső rail nyomász szabályzó mágnesszeleppel cserélve.
Ha zaj hallható, és odalépek a gázra megszűnik a zaj, de ha visszább veszem a pedálon a lábam, ismét hallani. Renault diaggal nézve a turbónyomás lassan épül fel. (Ezt a szerelő mondta próbaúton) Van, hogy hibamentes és csendes a motor. Ha megyek egy egyenletes tempóval, és a zaj hallható, egyszercsak megindul az autó, megszűnik a zaj is. -
angyalpc2
aktív tag
válasz
Ganz-[HUN] #82338 üzenetére
Ez nem a sagi szervíz dögtelep?
Ott is 2017-es HDI
https://www.youtube.com/watch?v=SuUNovn3sJc
"Hát ha már aranyáron adják a gázolajat, akkor úgy látszik jár vele arany is."
-
válasz
Ganz-[HUN] #82314 üzenetére
Ha ennek az első felét betartod, akkor elég sokat emlegetik az egész családfádat...
A második fel meg, tényleg, felérve pl. egy hegyre, rajtam kívül nem sok autót szoktam látni, hogy érkezés után még járatják legalább 1 percet is.
-
Somatom
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #82314 üzenetére
Nálam a kuplung ilyen necces pont, hiába próbálnék rá figyelni. Hegyoldalban van a garázs. Amikor kitolatok, akkor fel kell tolatnom a garázs mellé, hogy be tudjam csukni az ajtót. Fogalmam sincs, hogy mihez optimalizálták a hátramenet áttételét. Talán kaszkadőrmutatványokhoz, mert sztem hátrafelé is le tudna lőni a traffipax. Viszont álló helyzetből emelkedőre tolatni üres autóval is katasztrófa.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #82276 üzenetére
Mindenki a filcen akad ki.
Azt én csináltam, hogy jól látható legyen a hiba oka.
De a szimering is a gyári volt, szórta is az olajat rendesen.
Kihúzó nem kellett, konkrétan megnyomtam körömmel és kiesett. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #82273 üzenetére
nem tudom nem nepper vagyok.
Nézd meg a hahun próbálj ki párat és amit élhetőnk érzeel azt vedd meg.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #82261 üzenetére
én ezekre nem is írok semmit.
autót pénzért lehet venni, hulladékot bagóért. -
válasz
Ganz-[HUN] #82261 üzenetére
-
válasz
Ganz-[HUN] #82261 üzenetére
... mótvá!
-
Xantomas
őstag
válasz
Ganz-[HUN] #82120 üzenetére
Nem tudom, van DPF, szóval, ha kormol is, nincs látható nyoma. Azért az F9Q8xx motor felső része kicsit más mint ami neked van a Lageszban F9Q7xx.
Inkább csak annyit érezni, hogy a mostani covidos időszakban, hogy csak a városon belül, meg a nulláson furikáztunk Praktiker-Obi-Auchan 10-15 perces távokat, ellustult, meg ércesebb, rezgősebb volt a hangja, illetve a hamutartalom felment, hiába öntöttem a tankba Eolys tartalmú Mannol 9994 löttyöt. (Amúgy, nem kizárt, hogy ez is segíthet a gyertyákon, de szerintem az olajat is előbb fárasztja el, de ez szigorúan elmélet)Múlt hétvégén volt nagyobb, 400km autópályázás, jól megpakolva. Másnap beleülve vettem észre, hogy mennyivel finomabban jár, fürgébb, intenzívebben reagál a gázra.
Amúgy, ha már a gyertyákat cseréltem, és le kellett hozzá venni a műanyag takarót, ahhoz meg lejött a turból elötti szakasz is, ha már az lent volt, akkor ránéztem az EGR-re. Az is tiszta volt, szinte nulla nyoma vastag koromnak, inkább csak ilyen egészséges bevonat volt, ami meg ronggyal lejött. Azt hittem kb 2.5 év alatt, azért több lesz rajta, de ezek a paráztatások, hogy akár 15e km alatt eltömődhet, kicsit túl van tolva. Amikor vettem, és belenéztem, jóval-jóval több szutyok volt, de messze nem annyi, amivel ilyesztegetik a népet.
A szívócsőben viszont volt némi olajfilm, de teljesen egészségesnek tűnt. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #82109 üzenetére
Valóban. A kis turbósok nem szimpatikusok. A sima szívó benzinest keresném de nincs más.
-
válasz
Ganz-[HUN] #82051 üzenetére
Wd40 nekem bevált.
+ meleg motornál sikerült.
A tisztítás érdekes, jó lenne, de én inkább hagytam, minthogy bepotyogjon ez-az a hengerekbe. -
harry
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #82043 üzenetére
Dobd fel google photos ba, aztan csinalsz roluk egy megoszthato linket, egyszeru is es a nagy meret (felbontas) is megmaradt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #82043 üzenetére
csökkentsd le a méretét
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #82030 üzenetére
Nem látszik a képből semmi
-
válasz
Ganz-[HUN] #82032 üzenetére
Lehet, hogy abból úgy egy hét áztatás lesz, mire megindulnak. Kizárólag nyomatékkulcsal szabad kifelé is tekerni!
-
Somatom
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #81971 üzenetére
Vajon hány ilyen kört futott már ez a cucc?
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #81969 üzenetére
"Na. Megvan az egr csere"
Hogy sikerült intézni? -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #81968 üzenetére
Na. Megvan az egr csere, hétfőn megyek a Formontba feltaníttatni. Megigertem neki: ha jól viselkedik, kap egy szép mosást. Valamelyik topik gazdát megkérhetném hogy tegye be a képét az összefoglalóba, természetesen user name-Mel? Laguna 2 Phase 1 Grandtour KG0G 1.9dCi (F9Q 750, 88kW/120Le) Privilege
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #81965 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81960 üzenetére
Kipróbált visszacsomagolt termék.
"Jó" helyről vetted!
Reklamáció ON -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #81890 üzenetére
Megvan a tömítés (ami mellesleg beton kemény
), rajta volt a szívó csövön ami a képen is látszik. Ma ahogy takarítottam találtam meg, megjött az EGR szelep, mondom ameddig várok rá addig takarítgatom szépen feplucolom az EGR helyét, meg az új tömítés helyét.
De álljon már meg a gyászmenet... Engem már komolyan szopatnak
Fojtószelep/leállító szelep szét repedezve, bandázs szalag tartotta össze. holnap mehetek bontóba venni egyet. Ez még a kisebbik probléma. A nagyobb gáz az az, hogy a vadonat új Pierburg EGR szelep amit vásároltam, aminek a dobozán lévő zárjegyét én karmoltam fel körömmel
[Drumroll please]
Tele van korommal.
Magyarázza már el nekem valaki hogy ez hogyan, és miért -
Jaded
őstag
válasz
Ganz-[HUN] #81952 üzenetére
Nálam eddig 54e km alatt jónak tűnik.
-
gooool
őstag
válasz
Ganz-[HUN] #81887 üzenetére
Szia!
A Pierburg a gyárija, ha olyat veszel nem lehet baj.
A szivosort takaritani annyira nem érdemes szerintem, én EGR pucolást csináltam csak meg 330ezer körül a Lagunamban anno, most 390 ezer van benne havernál és köszöni szépen jól van.
A turbót kérdéskört meghagyom Rob mesternek, bár arrafelé bontogatni meg még nagyobb munka, szerintem ha nem tökig olajos a környéke és diagon jók az értékei, akkor kár vele vesződni. -
Mezga Aladár
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #81838 üzenetére
rob210 ajánlotta nézzek rá a testelésekre. Csak ellenőriztem volna, hogy mindet megtaláltam?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81837 üzenetére
Eddig 540e amiről én tudok.
Hivatalosan 300nál csere 100 nál revizió.
De nagyon sok van ami 300felett van vígan a gyári lánccal. -
mycso
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81759 üzenetére
Diaggal meg kellene nézni azt az autót.
A szabadkéz antennáinál szokott előfordulni olyan, hogy megadják magukat.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81694 üzenetére
Szia, azt nem tudod kapcsolgatni, az van és kész.
Ha kiszállsz a zsebedben a kártyával és elkezdesz távolodni, kb. 1-2m után be kell zárnia automatikusan (és adnia kell ilyenkor az autónak valamilyen hang és fényezést).
Ha így zártad be és odalépsz az autóhoz, majd megfogod a kilincset, akkor nyílnia kell.
Illetve ha az utastérben van a kártya (kivéve csomgtér, onnan nem működik), akkor beülve tudod indítani az autót, nem kell semmit dugdosni sehová.Röviden, szabadkéznél a kártya zsebben / táskában és soha nem kell elővenni: nyit, zár, indul...
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81623 üzenetére
ha az anyós oldal az nem akkora gáz avezető oldalinál kell kivenni a műszerfalat, meg a merevítőket, az egy jó napos meló
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81567 üzenetére
Skf
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #81563 üzenetére
Saját és janez89 tapasztalat, hogy kivéve-kimérve jó, működés közben meg néha olyan hibás adatokat küld, hogy nála még a motorvezérlő is vészüzemmódba állt tőle.
Egy 90%-os állapotút tudok adni kölcsön-örökbe, hogy kipróbáld, a tiéd valóban hibás. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81554 üzenetére
szívócső nyomás érzékelő lesz az. nincs ott semmilyen szelep.
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #81554 üzenetére
Ami tuti kuka: 4db izzító gyertya: csere. mind a 4 szakadt kimérve.
És a szívócső szelepet hozza vissza, +12V zárlattal. Mi lehet ez? A folytószelep ami leállításnál lefolytja a motort? -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81294 üzenetére
hát ha digit klímás akkor az mixer motor hiba , vagy jobb esetben leragadt a lapát.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81292 üzenetére
Vagy àllító motor, vagy az is lehet, hogy csak a pollenszűrő miatt nem fúj.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #81289 üzenetére
Óó, máj gád...
"Megvétel után pedig ki tudja, milyen rejtett turpisságokkal találkozol még; jóóleszezígy, úgyis eladásra megy."
Mindegy, így is szeretünk
Kéretik rendszeres állapotjelentés, más is tanuljon, mire számíthat hasonló vételnél. -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #81289 üzenetére
Amúgy amikor elhoztam, fullon volt. Direkt néztem, minden folyadék szinttel együtt.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #81286 üzenetére
Szabad kéz akkor működik ha eltávolodva magától zár be az autó.
Ha kulcsal zárod akkor csak kulcsal nyílik... -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81286 üzenetére
Kuplungbowden mi?
Szerintem belenyúltál egy nagy adag híg fosba, de ne legyen igazam.
A fékfolyadékszintet nézegesd, mert nem lesz jó móka, ha nem fogsz tudni megállni ! -
Xantomas
őstag
válasz
Ganz-[HUN] #81261 üzenetére
Attól függ. Gányolt egytömegű ment bele, vagy a Valeo féle, ami annyira nem rossz, csak ár/érték arányban hangyányit jobb mint a DMF.
Anno egy taxis ismerősöm használta 1.9 dci-hez M2 kombiban. 600e km-rel adta el, de már a harmadik szettnek DMF-et rakott vissza. A legnagyobb baja az, hogy sokkal-sokkal gyorsabban kopik a kuplungtárcsa, külön tárcsát akkoriban nem lehetett kapni, és igazából arról szól az egész, hogy a lettőstömegű lengkerék rugózását pluszba beépítették egy előcsillapítóként magába a kuplung tárcsába, egy pluszban elforgó részre, szóval ugyanúgy két lépésben adja át nyomatékimpulzusokat.Szóval, ha ez a Valeo van benne, akkor még mindig jobb mint egy szétesőben levő DMF, de nem olyan tartós mint egy új LUK DMF készlet.
Az a kérdés mennyi időre, hány km-re tervezel vele. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #81265 üzenetére
Te döntesz, de a kettőstömegű drága mulatság, ezért került bele az egytömegű.
Viszont, ha egy ilyenre nem szánták rá a pénzt, akkor a többire se szokták. (Tapasztalat)
Egyszóval megnézni meglehet, de akkor azt nagyon alaposan.
A csapágyak szokták első körben megérezni, mert nagyobb a főtengelyen a rezonancia.
Főleg ha kap mellé valami ultradrága 10w40 es olajatha a 131 le én elkerülném, de te tudod.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #81264 üzenetére
Végül is....így jobban hangzik; átgondolt nézőpont részedről
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Ganz-[HUN] #81264 üzenetére
Ha 350k az autó, akkor hajtani kell, aztán ha törik a főtengely, 30 ezerért bontózni másikat
még egy váltó is csak 40k, kettőstömegű lendkerék meg magában 70-80.
Rá kéne nézni, furgonban egytömegűvel szerelt motorban azonos-e a főtengely... Ebben a kategóriában szerintem megéri kockáztatni, de gondolom nem leszek népszerű a véleményemmel -
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
Ganz-[HUN] #81264 üzenetére
edit: Nem mondom azt hogy az autóban fog maradni, mert kidobom belőle miest tehetem. Cska az a kérdésem, hogy ez a motor ki bírhatta -e azt azt a pár évet autópályával amit DMF nélkül mentek vele. Szívesen kicserélem, mert minden autónál az első dolog (sajnos) a DMF csere ilyen korban.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #81261 üzenetére
Én el se indulnék megnézni.
minden tényleg olyan amilyennek lennie kell, kivéve....
Ami keveset tudok a kettőstömegűről, ez a megoldás így nekem ultragáz.
Megvétel után pedig ki tudja, milyen rejtett turpisságokkal találkozol még; jóóleszezígy, úgyis eladásra megy. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #72550 üzenetére
Csak a 2.0 litereseket érinti a tiéd nem az.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #72550 üzenetére
Évjárat?
Mert "E10 petrol is cleared for use in all Renault petrol vehicles marketed since 1st January 1997, [with the exception of the following models:] -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #72304 üzenetére
Holnap reggel lesz egy kis időm megnézem majd.
Pontosan melyik kocsi ez.
Motorszám első 5 karaktere meg egy évjárat elég. -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #72301 üzenetére
Biztosíték rendben?
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #71135 üzenetére
Ott a gyári Limited az oldalán; elég az
-
mateo91
tag
válasz
Ganz-[HUN] #70548 üzenetére
ezt értem csak azt gondoltam hogy az adblues autók kevesebbet regeneralnak.
vagy marad a kiiktatas... -
válasz
Ganz-[HUN] #70462 üzenetére
Van ilyen tőlem 2 utcára 16 kerbe már egy jó ideje egy ilyen hehe szvl nem olyan ritka...
-
Jaded
őstag
válasz
Ganz-[HUN] #70467 üzenetére
Akkor a szomszédban vagy
-
válasz
Ganz-[HUN] #70462 üzenetére
Tökös lehet az biztos, hogy bevállal egy ilyen ritkaságot. Ugyanakkor biztos kényelmes egy darab.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Ganz-[HUN] #70462 üzenetére
Te is Kmét?
-
#89309696
törölt tag
válasz
Ganz-[HUN] #67725 üzenetére
Tank le, kipucol. Nem konkrétan az állás miatt, hanem egy ennyit futott dízelnél már napi használat során is van redva a tankban. Feltöltöd friss gázolajjal. Adsz neki új motorolajat, szűrőt, új légszűrőt, új gázolajszűrőt. Feltöltött akku, ha van kézipumpa akkor a gázolajat felpumpálod neki és ennyi, indítod. A csövekben lévő régi gázolaj hamar elkeveredik az indítózás során. Eleinte csak kis távokra menj, hogy egyáltalán megbízható-e, ha igen akkor lehet használni rendesen aztán ha nem jelentkezik semmi probléma akkor egy előre hozott alaposabb átnézést meg kell ejteni, megcsinálni rajta amit kell még, valószínű egy előrehozott olajcsere is kelleni fog, meg váltóolaj, fékfolyadék, szervofolyadék ha van azokat is kicserélni. Vezérműszíjat is, segédszíjat is, ha van klíma akkor abban is olajat és gázt cserélni. Hűtőfolyadékot cserélni. Ezek a romlandók, a futómű elemei, fékek stb. mennyire ragadtak be, kell-e cserélni az már megint egy másik történet. Gumit is cserélni kell, hiába nem kopott, ha 5+ éves már sokkal rosszabbul tapad. Esetleg nyáron el lehet vele kóborolni mostani szezonra, de télre kelleni fog az új.
-
diablo1984
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #67725 üzenetére
Azok valószínűleg a nagynyomású rendszer "porai"nem tudom, hogy renault-éknál nem-e aluöntvény a nagynyomású háza, de tud kopni ami visszajut a tankba! Tank levesz, kipucol, feltölt tiszaata gázolajjal, motorolaj leenged, olajteknő levesz, kitakarít, alúl így a henger falát láthatod, hogy rozsdás-e, olajjal nem árt mindent átkenni, szelepfedél levesz, ott is át kell mindent olajjal kenni.
Nem kizárt, hogy a henger fala rozsdás, azzal nagyon nem tudsz mit csinálni bontás nélkül.
Ha mindez megvan, akkor összerak, új olaj+szűrők bele, ha van kézipumpa, akkor pumpáld fel a nyomást a rendszerben, akku legyen feltöltve és indíthatod a gépet!
Egyébként a gázolaj ha meg is tud romlani, nincs jelentőséga, idővel a parafin tud kiválni belőle a hidegben, de ahhoz durván hideg kell, de 5 éves gázolaj is gázolaj, bár egy renault-nál azért vannak igények gázolaj terén.... -
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #67339 üzenetére
Na ahhoz legyen a barátod, egy jó karosszériás..
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
A velsatis nem a legnépszerűbb autó még a renaultosok is félnek tőle. Ha ilyet akartok inkább a 2.0 dcivel vegyétek.
A 2.2eshez nagyon kevesen értenek és ahhoz az alkatrész is drága és vadászós!Viszont, ha megveszitek képeket, mert imádom agt az alaktalan böszme rusnya csodaszép formáját
-
atosan
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #67322 üzenetére
Ha jól sejtem intercooler
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
Totalcar Espace használtteszt/összefoglaló engem meggyőzött, hogy a 2.0 jobban sikerült (arra a kasztnira értve)
Ismerősék néztek egyet olcsó nagy jeligére németeknél, csak sajnos hamar kiderült, hogy motorhibás szegény példány.
Más tészta, de IC-be ne kerüljön annyi olaj kezdésnek, ott inkább a turbó okádhatta az olajat már alapból, elég lefullasztani
-
diablo1984
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #67317 üzenetére
Sógoroméknak egy laguna 2-es van 2001-ből 2,2 dci-vel, 320 ezernél volt a kezzőstömegű cserélve és akkor kapott egy új turbót is! Egyszer egy felső holtponti jeladó hiba miatt nem indult, de ennyi idő alatt más gond nem volt vele, amin én is csodálkozom, de ezek szerint fontos az is, hogy ki hajtja....
-
mycso
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #49888 üzenetére
Közben keresgéltem és jól gondoltam, a gyári helyre 2din fej nem fér be, így az utólagos 2din (7") navit is el lehet vetni.
Csak 1din átalakító keret létezik: [link]
Sajnos nagyon hülye a laguna 3-ban a középkonzol kialakítása, főleg a gyári fejegység mérete/alakja.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #49883 üzenetére
Nemrég lagunaklubon is felmerült ez a kérdés. Iszonyat munka átalakítani és az átalakítás a gyári cuccokkal, az akár 200k-ba is beleszaladhat (ez mind úgy, hogy sikerül mindent okosban pl. ebay-ről használtan megvenned). Meg ugye a fejegység/évjárat miatt az sem mindegy, hogy milyen navi kerül bele, szerintem elvetélt ötlet....
Utólagos, esetleg valami 7" érintős cucc lenne talán a legjobb megoldás, viszont ez meg a műszerfal kialakítása miatt nem fog menni.
Szerintem vesz egy telefont/navit, aztán kiragasztja az ablakra...ez lesz a végső megoldás.
-
tresh
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #49883 üzenetére
Nem gyári megoldásba szerintem hasonlóan nagy meló lesz.Főleg a műszerfal kialakítása véget és árba se lesz sokkal olcsóbb. Plusz azért a renyóóó kényesebb elektronikailag. Nem vennék mérget hogy valami aftermake kínai navis fejegységgel megbarátkozna. VW csoportba már láttam ilyet rönyókba nem igen elterjedt. Lesz időm utána nézek neked angol fórumokon hátha valaki rakott be ilyet utólagosan.
-
tresh
veterán
válasz
Ganz-[HUN] #49881 üzenetére
Gyárit ? lehet de nem lesz olcsó..főleg hogy szét kell bombázni az egész műszerfalat+új műszerfal párna.Középbox is kérdéses...
-
dhgm
tag
válasz
Ganz-[HUN] #45949 üzenetére
Azt próbáltam mondani, hogy a 65 lovas kisebb nyomással dolgozik mint a 86. Természetesen vannak egyéb eltérések is közöttük a köztes hűtő... stb.
Csak megértjük egymást
-
dhgm
tag
válasz
Ganz-[HUN] #45946 üzenetére
Hát ezt nem értem. Alapjárati nyomás 230 bár körül, ha nyomom neki akkor 1300 bar...
-
válasz
Ganz-[HUN] #45891 üzenetére
80-90 az ideális tempó azoknak a motoroknak, mert kb. 80-nál 5-ben már elérik a nyomatékuk csúcsát. Ez fogyasztás szempontjából ideális. De a 2000-nél kb. van 55LE-re lehetőség.
-
dhgm
tag
válasz
Ganz-[HUN] #45879 üzenetére
Az 5. fokozat nagyon hosszú szerintem. ( k9k724 jr5-ös váltóval). Arra gondoltam, hogy ötben 2k 90 km/H...
Szerinted nem ?
2200-tól szebben indul meg.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
Ganz-[HUN] #45807 üzenetére
Hát az biztos, hogy nehéz idők jönnek nekik is, mert rájuk szállt a Nav. Be lesznek kötve az online gépek.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Ganz-[HUN] #45801 üzenetére
Az a baj, hogy manapság nem autószerelést tanÍtanak, hanem programozást, meg cserélést.
Azaz a gyári diag kiÍrja mia baj, te meg kicseréled az alkatrészt, még ha csak tekerni kéne két csavaron, vagy kicserélni egy darab gumicsövet akkor is.
Autószerelést mamár nem tanÍtanak. -
dhgm
tag
válasz
Ganz-[HUN] #45783 üzenetére
Semmi baja nem lesz...
-
válasz
Ganz-[HUN] #45775 üzenetére
Szerintem az indítózás alatt már elkezdődik a motorolaj "térhódítása".
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Gurulunk, WAZE?!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Robogó, kismotor
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Azonnali fotós kérdések órája
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Update 08.01. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 512GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest