Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    laguna1 ph2 1,9 dti-ben lehet valami buktató? elvileg valahogy fogyik belőle a víz, hogy elhagyja, vagy kipufogja, azt nem lehet tudni, hajlamos a hengerfeje megnyikkanni, vagy inkább a tömítést nyomja ki?
    amit még lehet róla tudni, hogy télen többször kell ráizzítani, illetve ha áll 2 hétig nehezen indul, ez esetleg izzítás hiba lehet(önindító felújítva, akku cserélve, fhp kicserélve), esetleg lelevegősödhet a rendszere, passz.

    a tulaja szerint(kereskedésbe adta le, egy toyotát hozott helyette) 2 olajcsere között fél liter olajjal beéri, ennyi amit leírtam amit csinál, nem tudom mennyire lehet lutri, elvileg 151ezer km van benne, 4 éve jött be az országba 130ezer km-el, belső állapotba az én ex benzines 325ezret futott lagunámhoz képest egy picit talán jobb, de az ülés széle ugyanúgy le van ülve, a bőrkormány cafatokban rajta...... kasztniján a 2 hátsó ív csere érett, nem körben, de itt ott az ív része át van rohadva, küszöb jó.....

    szerintetek érdemes ilyenre megalkudni? tetszeni tetszik, de a motort lutrinak tartom a vízfogyasztás miatt, bár ha egy hf tömítés, akkor az nem durva, az indítási nehézség talán izzítógyertya(de azt mondta, hogy téle 3x ráizzítva úgy indul mint egy benzines), amúgy szépen jár, bár kicsit lomha gázadáskor kell neki egy pár mp, mire elkezd tolni, igaz akkor sem szakad le az ember feje....

Új hozzászólás Aktív témák