- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Fotók, videók mobillal
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Visszatér a Pebble
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz FerNandor #39386 üzenetére
Átlag használatban nem lesz baj az 1.5 dci vel. De céges gyilkolós állandó terhelés alatt sajnos elkerülhetetlen hogy lerúgja magát egy kettő.. nálunk is kb van 10 ebből 1 a második full generálon van de az 315 ezret futott kb 6 an taposták és éjjel nappal ment. Alattam 5 nap alatt ment bele 5000 km Hol megy valaki ennyit folyamatosan ? Havi szinten 10-15k futott másnak ez éves futás. Hozzá teszem hogy a szerelő srác is pislákolt hogy mit kibírt igaz 10k ként kapta az olajat szűrőt. Szóval az hogy mennyire megbízható nem ez alapján fog eldőlni. De tény hogy nem erre lett kitalálva és hogy az alacsony fordulaton jelentkező sok nyomaték gyilkolja a hajtókar csapágyakat így mindegyik 1.5 dci illik cserélni őket 100k-ként illetve 2-3 olaj csere után ránézni milyen állapotba vannak. Ettől független a fogyasztása bitang és nálunk is ezért vannak ezek a gépek 4-5 literrel el lehet velük járni. Ennyi autózásnál pedig igen csak fontos szám ez anyagilag
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby rádiós topik
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen notebookot vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Futás, futópályák
- Szólánc.
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest