-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
szabogabor10 #63048 üzenetére
Kezdetben Viberrel próbálkoztam, de egyszer úgy bealtatta az SGS 2 -t, hogy Odin -nal kellett felébresztetnem. Egyébként is egy erőszakos mocsok, úgyhogy örökre száműztem. A barátnőm révén ismertem meg a Whatsappot, mert náluk (spanyolban) az az elterjedt. Megkedveltem, megtartottam. Nálunk leginkább a hangüzenet játszik.
-
tomp
félisten
Kórházzal, munkahelyemmel telefon vonalon kommunikálok. Utóbbival alapesetben messengeren beszélek de ha hosszú és személyes dolgokról van szó máris áttérünk mobilhívásra.
darvinya
Számodra vehetnek ajándék 100GB-ot amit kivisznek házhoz. Egy dobozban egy kártya amin szerepel a kód. Ezt az ajándékot tudod beváltani. -
-
jbl
senior tag
Pedig már elég sok cég azt mondja az alkalmazottaknak, hogy „tedd fel a Viber… és akkor ingyen beszélünk”. Ott küldik a megbeszélést meg mindent. Egyre kevesebb a flottás. Internet meg mindenkinek van. Szolgáltatók meg le vannak maradva fényévekre.
-
-
Somatom
veterán
válasz
szabogabor10 #63042 üzenetére
Jajj, ne gyere már azzal, hogy neked még nincs nomadikus számod!
-
-
jbl
senior tag
De mi a francért várjuk itt a VoLTE szolgáltatást? Viber, WhatsApp, Telegram,..
Már ezer éve HD hangminőségen telefonálunk. -
-
Somatom
veterán
válasz
4Grider #63036 üzenetére
Értem a gondolatmenetedet, de a számlán nyoma sincs napidíjas mateknak. A számla szerint 2. -tól, 24. -ig, X pénzért vásárolt egy szolgáltatást. Tök mindegy, hogy a szolgáltatónak milyen matekkal jött ki épp ennyire a díj. Azzal az ügyfélnek nem kell foglalkoznia. Erre az időszakra, ennyiért nyújtja ezt a szolgáltatást és slussz. Számla kifizetve, dokument jeszty, -tól, -ig rajta, ezzel a szerződés megköttetett, tessék szolgáltatni!
-
4Grider
nagyúr
válasz
Somatom #63035 üzenetére
Ha a számla adattartalma alapján 24.-éig számláztak neki egy szolgáltatást, miközben az egy napra eső előfizetési díj alapján pedig a számla 19.-éig rendezte a szolgáltatás díját, akkor nekem elég egyértelmű, hogy a számlát cseszték el.
Az persze más kérdés, hogy mi a francért nem tudják már végre a szolgáltatások első havi díját 30 napra terhelni, és onnantól kezdve pedig fix fordulónapra... -
Somatom
veterán
válasz
4Grider #63034 üzenetére
Miért a számlát tekintitek hibásnak? Nem a számlával, vagy a rajta szereplő adatokkal van a baj, hanem a 19. -ei levonással és szolgáltatás hosszabbítással. A Telenor elnézést kér, septiben visszaadja a 19. -én levont havidíjat és a számlán szereplő határidőn belül lehetőséget ad a szolgáltatás megújulásának lemondására. Ügy lezárva.
-
4Grider
nagyúr
válasz
snooze #63032 üzenetére
Itt EDI-ről van szó, látszik, hogy átadott/átvett adatokkal dolgozott a számlát kiállító. Valahol a folyamatba hiba került. Sima hibás számla lett belőle, természetesen panaszbejelentés során lehet hivatkozni a károkozásra is, de a kármérséklésnél az előfizetőnek is feladata van, pl. a bejelentéssel párhuzamosan célszerű felmondani a hibára hivatkozva a szolgáltatást, így van jogalapja teljes kártérítést kérni az utolsó hónapra.
-
tomp
félisten
válasz
snooze #63032 üzenetére
Senki. Automata rendszer végzi.
Kéri kell, hogy a következő havidíjat szépen utalják vissza mert azt már nem veszi igénybe. Még 24-ig használhatja. Ha 25-től már nem lép be azt látják odabent és a panasz jogos lesz mert az ügyfél ne sem tudta mondani mert a rendszer jóval hamarabb levonta a következőt ami átfedéses lett. -
4Grider
nagyúr
válasz
snooze #63028 üzenetére
A hibásan kiállított számlát nem számlahamisításnak hívják, hanem hibásan kiállított számlának. Amit kérésre (ha már maguktól nem jöttek rá a hibára) helyesbíteniük kell.
Valószínűleg a 19.-ei számlafordulót elütötték. Ennyi és nem több. Panaszt persze mindenképp kell tenni a helyesbítés érdekében. -
Somatom
veterán
válasz
DeathAdder #63025 üzenetére
Én még mindíg nem értem. A Telenor miként értelmezhette dec 19. és 24. közötti időszakot? A számla szerint kifizetted a szolgáltatást dec. 24. -éig. Akkor dec. 19. -én nem vonhattak volna le a dec. 19. és jan. 19. közötti időszakra teljes havi díjat, mert így a dec. 19. és 24. közötti időszakot duplán fizetted. Ez, így nem csak félretájékoztatás.
-
tomp
félisten
válasz
DeathAdder #63027 üzenetére
gyanítom nem csak engem
Nekem is ugyan ez az érzésem, hogy nem csak engem... -
snooze
veterán
válasz
DeathAdder #63027 üzenetére
Pontosan!ne is hagyd!nehogy már mindent megtehessen a szolgáltato,te meg semmit!ez lehet számlahamisitás is ha 19.-én jár le!ha meg 24-én,akkor meg tulszámlázás!
Szoval ne hagyd,és hivd fel öket,hogy ez mi?Már a megrendeléskor sem volt tiszta,még az itteni telenoros emberek is csak halgattak,mint .... a .....!!
-
snooze
veterán
válasz
DeathAdder #63025 üzenetére
Igen, emlékszem..Ha a számlán dec 24 van,akkor csapj oda az asztalra,hogy mi is ez!félre tájékoztatás??vagy mi?ne hagyd,mert ez nem tisztességes a telenortol,simán kérhetsz jováirsst is a rossz számla kiadásért,ami törvénytelen is lehet!
-
DeathAdder
veterán
válasz
snooze #63024 üzenetére
+ Somatom - ettől tartottam, hú ezt jó hogy megkérdeztem, köszönöm
Azt hiszem kezdem érteni miért vonták le korábban, csak enyhén félreinformáltak.
Az egész úgy kezdődött hogy december 2-án fizettem elő, és szerettem volna egy teljes hónapig használni a szolgáltatást.
De csak december 24-ig lehetett előfizetni, ami nincs egy hónap, ezért nem 3.790 Ft-ot, hanem csak 2.148 Ft-ot fizettem. December 24-ig! Erre december 19-én levesznek 3.790 Ft-ot és január 19-ig érvényes az előfizetésem..Most számolgatom, hogyha a 3.790 Ft-os havidíjat napi díjra számolom az kb. 126 Ft / nap.
Én december 2-án fizettem 2.148 Ft -ot, ami 126 Ft-os napi díjjal számolva 17 nap. Vagyis pont ma 19-én járna le, mert másodikán fizettem rá elő.
Csak a fene sem számolgatta ezt így le, nem is gondoltam hogy van értelme, mert megrendeléskor és a számlán is érthetően írja hogy december 2-től december 24-igNa mindegy, ebből már nem csinálok galibát, több is veszett már, csak január végével szeretném lemondani az előfizetést
-
snooze
veterán
válasz
DeathAdder #63022 üzenetére
Azért rákérdeznék,hogy most miért vonták le a lejárat elött ennyivel!!
-
Somatom
veterán
válasz
DeathAdder #63022 üzenetére
Ne tedd!!!! Azonnal megszűnne a MyTV -d! Hogy mi lenne a január 19. -ig kifizetett szolgáltatás időarányos részével? Tippelj! Hívd az ÜFSZ -t és fordulóval kérd a szolgáltatás megszűntetését!
-
DeathAdder
veterán
Sziasztok.
Korábban előfizettem 1 hónapra (december 24-ig) mytv.telenor-ra, erre ma december 19-én reggel 8-kor kapom a mailt, hogy levettek a kártyámról további 3.790 Ft-ot, és mostmár január 19-ig aktív a csomagom ¯\_(ツ)_/¯
Ez most kicsit rosszul érintett, mert épp le akartam mondani a hétvégén.. gondolom ezt már nem lehet visszacsinálni, ugyanis nem kívántam a decemberi hónaptól tovább előfizetni.
Most arra kellene mennem, hogy lemondás, és akkor az azt jelentené, hogy január 19 -én megszűnik az előfizetésem?
-
tomp
félisten
válasz
zsoltip #63015 üzenetére
Nálam nem megy el a térerő de a 4G megpusztul ha a VoLTE kapcsoló aktív. Kikapcsolva csak ritkán jön elő a totális belassulás. Olyankor bekapcsolom a VoLTE-t majd ki és újból megjavul.
Tuti megint valamilyen barmolás miatt inkompatibilis lett a rendszer pár telefonnal vagy előfizetéssel. Volt már szerencsém egy ilyennel... Akkor kértek időpontokat, hogy mikor tapasztalom és még ki is jöttek a helyszínre. Aztán a logokból tisztán látták, hogy a ZTE bugzik és komoly hiba van itt. Akkor a hálózati beszállító azaz a ZTE kellett a bugfixhez. Ezt konkrétan ők mondták. "Jeleztük a hálózati beszállítónk felé a hibát"
Most viszont a telenor nem tud ilyen hibáról mert szerintük nincs semmi hiba. "Nincs itt semmi látnivaló, lehet tovább menni..." Gondolom már elegük van a ZTE-ből így minden olyan hiba ami hozzájuk köthető szimplán nem hiba. Oldja meg a drága ügyfél. -
Syl
nagyúr
válasz
Viktor0610 #63018 üzenetére
Köszönöm
-
Dhampir
félisten
Sziasztok!
Vállalati árlistán szerepelt utolsó darabok között egy kis iPhone SE, ami karácsonyi ajándék lett volna. Lényegében amire időm és lábam engedte, a fél nagyvárost bejártam, de már nem kaptam ebből a telefonból.
Sok más Telenor üzletet telefonon próbáltam elérni, de az adott időszakban csak pár kirendeltség tudta fogadni a hívásomat.
Ami viszont kellemetlen érzést hagyott bennem, hogy legvégül online megkérdeztem az ügyfélszolgálatot, de az eredeti lényegi problémától eltérően folyton "terelő" válaszokat kaptam. Ilyen rossz érzést okozó "ügyintézést" eddig még nem tapasztaltam.
A PPF Csoport megjelenése végre pozitív változásokat hozott, de az online ügyfélszolgálat fura hozzáállása némi szomorúságot szerzett, és ez így a karácsonyi ünnepek előtt különösen rosszul esett.
-
-
4Grider
nagyúr
válasz
zsoltip #63015 üzenetére
Nekem SGS7 DUOS van fixen a Telenoros főkártya mobilnetét használva, de semmi ilyesmit nem tapasztaltam. A VoLTE indulása óta sem. Budapesten és 60 km-es vonzáskörzetben mozgok elsősorban. És nekem állandóan megy a mobilnet, mert az autóm audió rendszere felé folyamatosan megy a netrádió.
Nem lehet, hogy natúr nem kötötték be az antennát? Menj be a készülékkel valami liftbe, épület belsejébe, vagy csomagold be szellősen/lazán a feloldott képernyőjű készülék alsó két harmadát alufóliába. El kell mennie elég hamar a térerőnek. -
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
SGS7 topicból jövök.Készülékemen nem régiben kicserélték a főpanelt.
Ezzel egy időben, mármint a szervizbe adáskor kértem új SIM kártyát is a szolgáltatótól, révén az új kártyák általában jobban (több értelemben is) üzemelnek az újabb készülékekkel.A következőre lettem figyelmes, ami ezt megelőzően talán soha nem fordult elő:
Időnként elmegy a térerőm. Nem kicsit, nagyon.Tehát az áthúzott kör jelenik meg a cellajelzések helyett
Van, hogy jelez térerőt, de az adatkapcsolat szűnik meg működni.Kipróbáltam a készüléket másik szolgáltató kártyájával (Voda). Abban hibátlan volt a rövidke teszt alatt.
Ezen felbátorodva, hátha nem kell ismét leadnom a készüléket szervizbe, hétfőn kértem ismét egy új SIM kártyát a Telenortól, jelezve a hibát, és elmondva a történteket.
Hasonló produkció, mint ezt megelőzően.Azóta újraindítottam többször, tisztítás, Recoveryben Cache Wipe is megvolt.
Egyébként egy általam használt tesztelés a Speedtest app. Amikor a hiba van, vagy gyanús volt annak éppen megléte, mert nem töltött be valamit, a Speedtest-et megnyitva, futtatva, max 2Mbit/sec-ig felkúszott, majd hirtelen 0-án siklott tovább a teszt.
Hát így tesztelgettem.
Próbáltam csak 3G-re állítani, nehogy a 4G körüli VoLTE mókolás legyen a ludas (mármint szolgáltatói részről). De azzal is ugyanez a cituáció.
Nem egy településen, hanem Budapest és Miskolc környékén is hasonlót éltem meg.
Nálatok volt, vagy van, vagy fordult már elő hasonló?
Gyanakodhatom arra, hogy be kell adjam ismét szervizbe a készüléket, vagy valóban hálózati gebasz lesz? -
z67
őstag
válasz
aprokaroka87 #63012 üzenetére
Faterom úgy használja egy dualban, mert ugye csak adat.
-
Syl
nagyúr
Viktor0610 - meg tudod pontosan mondani, hogy mennyi a részletfizetési határ? Régen 350 ezer volt, de tudtommal ezt emelték.
-
aprokaroka87
nagyúr
Üdv!
A hipernet home csomag esetében a sim kártyát Telefonban is lehet használni?
Mert erről nem olvastam a Telenor honlapján. -
tomp
félisten
Ha már VoLTE: délután egy ideig a 2-es metrón a telenornál csak a 4G hálózat ment. Se 2G se 3G nem volt.
___
Megírtam a telenornak, hogy ha a telefonon bekapcsolom a VoLTE opciót akkor belassítom a netet. Válaszuk: probléma megoldása érdekében javasoljuk a VoLTE hívások engedélyezésének kikapcsolását.
Érdekes, hogy a magentánál nem volt ilyen bug még a szolgáltatás bekapcsoltatása előtt. Azaz ez rendszerbug de egyszerűbb az ügyfélnél elejét venni a dolognak mint, hogy javítanák. Már ha tudják... -
tomp
félisten
-
-
hunluigi
senior tag
válasz
bollokcs80 #63004 üzenetére
Igen, így sem számít bele a forgalomba.
-
bollokcs80
Korrektor
Sziasztok! Bocsánat, ha volt már, csak egy megerősítés kellene, hogy HBO-tól előfizetett GO-ra is vonatkozik-e a korlátlan forgalom? Köszi!
-
tomp
félisten
válasz
Dr Bubo #62997 üzenetére
A szolgáltatást a későbbiekben csak a Telenor által forgalmazott eszközökre teszik elérhetővé a gyártók.
Azaz hivatalosan csak a telenoros szoftverrel ellátott telefonon fog menni.
Reméljük olyan lesz ez mint a telekomnál, hogy a hivatalosan nem támogatott telefonokon is hibamentesen fog menni.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F (10 mag/16 szál) +RX 7800 XT 16GB GDDR6 +Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F + Új RTX 5060 Ti + Új 16-32GB DDR5! GARANCIA/SZÁMLA!
- Razer Book 13 4K+ TOUCH I7 eladó
- HP 2x8 Gb DDR4 2666 Mhz RAM
- Félgép eladó/ Intel i9 9900 / Asus Prime Z390-A / 64GB DDR4 / 500GB Samsung 980 /
- Nothing Phone 2 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 10W töltő nem használt
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest