Hirdetés

2019. március 21., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telenor topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-10-31 21:39:40

Mobilarena

Telenor topic
Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! :)
Telenor Blue+ csomagok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63001) tomp válasza DrBubo77 (#62997) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

A szolgáltatást a későbbiekben csak a Telenor által forgalmazott eszközökre teszik elérhetővé a gyártók.
Azaz hivatalosan csak a telenoros szoftverrel ellátott telefonon fog menni.
Reméljük olyan lesz ez mint a telekomnál, hogy a hivatalosan nem támogatott telefonokon is hibamentesen fog menni.

(#63002) snooze válasza dunc (#63000) üzenetére


snooze
(PH! addikt)

De gyorsan megoldották..

GO GUNNERS!!

(#63003) hunluigi válasza tomp (#63001) üzenetére


hunluigi
(senior tag)

Az f@sza... akkor ennyit erről. Minden második-harmadik frissítést ha kiadják, azt is esetenként van hogy több hónap késéssel. Az első dolgom emiatt minden telefonomnál, a telenóris rom gyárira cserélése.

[ Szerkesztve ]

A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...

(#63004) bollokcs80


bollokcs80
(Korrektor)

Sziasztok! Bocsánat, ha volt már, csak egy megerősítés kellene, hogy HBO-tól előfizetett GO-ra is vonatkozik-e a korlátlan forgalom? Köszi!

(#63005) hunluigi válasza bollokcs80 (#63004) üzenetére


hunluigi
(senior tag)

Igen, így sem számít bele a forgalomba.

A kezdetek kezdetén... XT 8Mhz; 640Kb ram; HERCULES monitor (papirfehér) és csatoló (256k ram); 20Mb MFM HDD 5,25''; 1.2Mb 5.25'' FDD; PC Speaker Hová szalad a világ...

(#63006) Syl válasza tomp (#63001) üzenetére


Syl
(PH! nagyúr)

>hivatalosan csak a telenoros szoftverrel ellátott telefonon fog menni

Vajon mi lesz az általuk forgalmazott iPhone-okkal?

Words cannot express how much i don't care

(#63007) lugosi válasza Syl (#63006) üzenetére


lugosi
(PH! félisten)

Szerintem menni fog, a telekomnál is megy egyedi szoftver nélkül.
Amúgy valami sim frissítést vagy mit letöltött akkor, amikor elérhetővé vált, ha jól emlékszem. Lehet, hogy nem pontosan írom, hogy mit, de valami frissített beállításokat vagy miket letöltött.

(#63008) bollokcs80 válasza hunluigi (#63005) üzenetére


bollokcs80
(Korrektor)

Köszi! :R

(#63009) tomp válasza lugosi (#63007) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Igen iPhone esetében carrier update jön majd amivel megkapja a Telenor HU VoLTE profilt.
Amúgy magentánál az android one-os xiaomin is megy a VoLTE miközben hivatalosan nem.
Így szerintem a telenornál is menni fog minden telón csak be kell majd kapcsoltatni.

(#63010) lugosi válasza tomp (#63009) üzenetére


lugosi
(PH! félisten)

Na, nem értek hozzá, csak emlékszem hogy valami jött :) Köszi hogy beírtad.
Remélem meglesz telenoréknál is.

(#63011) tomp


tomp
(PH! nagyúr)

Ha már VoLTE: délután egy ideig a 2-es metrón a telenornál csak a 4G hálózat ment. Se 2G se 3G nem volt.
___
Megírtam a telenornak, hogy ha a telefonon bekapcsolom a VoLTE opciót akkor belassítom a netet. Válaszuk: probléma megoldása érdekében javasoljuk a VoLTE hívások engedélyezésének kikapcsolását.
Érdekes, hogy a magentánál nem volt ilyen bug még a szolgáltatás bekapcsoltatása előtt. Azaz ez rendszerbug de egyszerűbb az ügyfélnél elejét venni a dolognak mint, hogy javítanák. Már ha tudják... :DD

(#63012) aprokaroka87


aprokaroka87
(PH! kedvence)

Üdv!
A hipernet home csomag esetében a sim kártyát Telefonban is lehet használni?
Mert erről nem olvastam a Telenor honlapján.

(#63013) Syl


Syl
(PH! nagyúr)

Viktor0610 - meg tudod pontosan mondani, hogy mennyi a részletfizetési határ? Régen 350 ezer volt, de tudtommal ezt emelték.
:R

Words cannot express how much i don't care

(#63014) z67 válasza aprokaroka87 (#63012) üzenetére


z67
(őstag)

Faterom úgy használja egy dualban, mert ugye csak adat.

(#63015) zsoltip


zsoltip
(senior tag)

Üdv Fórumtársak!
SGS7 topicból jövök.

Készülékemen nem régiben kicserélték a főpanelt.
Ezzel egy időben, mármint a szervizbe adáskor kértem új SIM kártyát is a szolgáltatótól, révén az új kártyák általában jobban (több értelemben is) üzemelnek az újabb készülékekkel.

A következőre lettem figyelmes, ami ezt megelőzően talán soha nem fordult elő:
Időnként elmegy a térerőm. Nem kicsit, nagyon. :DDD Tehát az áthúzott kör jelenik meg a cellajelzések helyett
Van, hogy jelez térerőt, de az adatkapcsolat szűnik meg működni. :Y

Kipróbáltam a készüléket másik szolgáltató kártyájával (Voda). Abban hibátlan volt a rövidke teszt alatt.

Ezen felbátorodva, hátha nem kell ismét leadnom a készüléket szervizbe, hétfőn kértem ismét egy új SIM kártyát a Telenortól, jelezve a hibát, és elmondva a történteket.
Hasonló produkció, mint ezt megelőzően.

Azóta újraindítottam többször, tisztítás, Recoveryben Cache Wipe is megvolt.

Egyébként egy általam használt tesztelés a Speedtest app. Amikor a hiba van, vagy gyanús volt annak éppen megléte, mert nem töltött be valamit, a Speedtest-et megnyitva, futtatva, max 2Mbit/sec-ig felkúszott, majd hirtelen 0-án siklott tovább a teszt. :( Hát így tesztelgettem.

Próbáltam csak 3G-re állítani, nehogy a 4G körüli VoLTE mókolás legyen a ludas (mármint szolgáltatói részről). De azzal is ugyanez a cituáció.

Nem egy településen, hanem Budapest és Miskolc környékén is hasonlót éltem meg.

Nálatok volt, vagy van, vagy fordult már elő hasonló?
Gyanakodhatom arra, hogy be kell adjam ismét szervizbe a készüléket, vagy valóban hálózati gebasz lesz?

[ Szerkesztve ]

(#63016) 4Grider válasza zsoltip (#63015) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Nekem SGS7 DUOS van fixen a Telenoros főkártya mobilnetét használva, de semmi ilyesmit nem tapasztaltam. A VoLTE indulása óta sem. Budapesten és 60 km-es vonzáskörzetben mozgok elsősorban. És nekem állandóan megy a mobilnet, mert az autóm audió rendszere felé folyamatosan megy a netrádió.
Nem lehet, hogy natúr nem kötötték be az antennát? Menj be a készülékkel valami liftbe, épület belsejébe, vagy csomagold be szellősen/lazán a feloldott képernyőjű készülék alsó két harmadát alufóliába. El kell mennie elég hamar a térerőnek.

(#63017) 8 válasza zsoltip (#63015) üzenetére


8
(őstag)

Új kártya, Nokia 100-zal (nyomógombos, csak 2G-t tud).
1220-at hívtam. 5-6 perc beszélgetést követően hálózati térerő nulla, hívás szétkapcsol....
Majd 1 perc elteltével bejövő hívásom volt a 06202000000-os számról. Visszahívtak...

[ Szerkesztve ]

(#63018) Viktor0610 válasza Syl (#63013) üzenetére


Viktor0610
(Topikgazda)

Emlékeim szerint 420000 forint meglévő ügyfeleknek.

Aláírás (nem kötelező megadni) - "Egy csúcsteló és a Zs kategóriás gyártótól származó rizskályhád között van még néhány átmenet." :-DDD

(#63019) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

Sziasztok!

Vállalati árlistán szerepelt utolsó darabok között egy kis iPhone SE, ami karácsonyi ajándék lett volna. Lényegében amire időm és lábam engedte, a fél nagyvárost bejártam, de már nem kaptam ebből a telefonból.

Sok más Telenor üzletet telefonon próbáltam elérni, de az adott időszakban csak pár kirendeltség tudta fogadni a hívásomat.

Ami viszont kellemetlen érzést hagyott bennem, hogy legvégül online megkérdeztem az ügyfélszolgálatot, de az eredeti lényegi problémától eltérően folyton "terelő" válaszokat kaptam. Ilyen rossz érzést okozó "ügyintézést" eddig még nem tapasztaltam.

A PPF Csoport megjelenése végre pozitív változásokat hozott, de az online ügyfélszolgálat fura hozzáállása némi szomorúságot szerzett, és ez így a karácsonyi ünnepek előtt különösen rosszul esett.

(#63020) Syl válasza Viktor0610 (#63018) üzenetére


Syl
(PH! nagyúr)

Köszönöm :R

Words cannot express how much i don't care

(#63021) tomp válasza zsoltip (#63015) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Nálam nem megy el a térerő de a 4G megpusztul ha a VoLTE kapcsoló aktív. Kikapcsolva csak ritkán jön elő a totális belassulás. Olyankor bekapcsolom a VoLTE-t majd ki és újból megjavul.
Tuti megint valamilyen barmolás miatt inkompatibilis lett a rendszer pár telefonnal vagy előfizetéssel. Volt már szerencsém egy ilyennel... Akkor kértek időpontokat, hogy mikor tapasztalom és még ki is jöttek a helyszínre. Aztán a logokból tisztán látták, hogy a ZTE bugzik és komoly hiba van itt. Akkor a hálózati beszállító azaz a ZTE kellett a bugfixhez. Ezt konkrétan ők mondták. "Jeleztük a hálózati beszállítónk felé a hibát"
Most viszont a telenor nem tud ilyen hibáról mert szerintük nincs semmi hiba. "Nincs itt semmi látnivaló, lehet tovább menni..." Gondolom már elegük van a ZTE-ből így minden olyan hiba ami hozzájuk köthető szimplán nem hiba. Oldja meg a drága ügyfél.

(#63022) DeathAdder


DeathAdder
(PH! kedvence)

Sziasztok.

Korábban előfizettem 1 hónapra (december 24-ig) mytv.telenor-ra, erre ma december 19-én reggel 8-kor kapom a mailt, hogy levettek a kártyámról további 3.790 Ft-ot, és mostmár január 19-ig aktív a csomagom ¯\_(ツ)_/¯

Ez most kicsit rosszul érintett, mert épp le akartam mondani a hétvégén.. gondolom ezt már nem lehet visszacsinálni, ugyanis nem kívántam a decemberi hónaptól tovább előfizetni.

Most arra kellene mennem, hogy lemondás, és akkor az azt jelentené, hogy január 19 -én megszűnik az előfizetésem?

[ Szerkesztve ]

You'll Never Walk Alone

(#63023) Somatom válasza DeathAdder (#63022) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Ne tedd!!!! Azonnal megszűnne a MyTV -d! Hogy mi lenne a január 19. -ig kifizetett szolgáltatás időarányos részével? Tippelj! Hívd az ÜFSZ -t és fordulóval kérd a szolgáltatás megszűntetését!

[ Szerkesztve ]

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#63024) snooze válasza DeathAdder (#63022) üzenetére


snooze
(PH! addikt)

Azért rákérdeznék,hogy most miért vonták le a lejárat elött ennyivel!!

GO GUNNERS!!

(#63025) DeathAdder válasza snooze (#63024) üzenetére


DeathAdder
(PH! kedvence)

+ Somatom - ettől tartottam, hú ezt jó hogy megkérdeztem, köszönöm :R

Azt hiszem kezdem érteni miért vonták le korábban, csak enyhén félreinformáltak.

Az egész úgy kezdődött hogy december 2-án fizettem elő, és szerettem volna egy teljes hónapig használni a szolgáltatást.
De csak december 24-ig lehetett előfizetni, ami nincs egy hónap, ezért nem 3.790 Ft-ot, hanem csak 2.148 Ft-ot fizettem. December 24-ig! Erre december 19-én levesznek 3.790 Ft-ot és január 19-ig érvényes az előfizetésem.. :F

Most számolgatom, hogyha a 3.790 Ft-os havidíjat napi díjra számolom az kb. 126 Ft / nap.
Én december 2-án fizettem 2.148 Ft -ot, ami 126 Ft-os napi díjjal számolva 17 nap. Vagyis pont ma 19-én járna le, mert másodikán fizettem rá elő.
Csak a fene sem számolgatta ezt így le, nem is gondoltam hogy van értelme, mert megrendeléskor és a számlán is érthetően írja hogy december 2-től december 24-ig :F

Na mindegy, ebből már nem csinálok galibát, több is veszett már, csak január végével szeretném lemondani az előfizetést :)

[ Szerkesztve ]

You'll Never Walk Alone

(#63026) snooze válasza DeathAdder (#63025) üzenetére


snooze
(PH! addikt)

Igen, emlékszem..Ha a számlán dec 24 van,akkor csapj oda az asztalra,hogy mi is ez!félre tájékoztatás??vagy mi?ne hagyd,mert ez nem tisztességes a telenortol,simán kérhetsz jováirsst is a rossz számla kiadásért,ami törvénytelen is lehet!

[ Szerkesztve ]

GO GUNNERS!!

(#63027) DeathAdder válasza snooze (#63026) üzenetére


DeathAdder
(PH! kedvence)

Igen, jogos. Ez egy az egyben félretájékoztatás, akaszkodtam már össze korábban is velük, engem ez a telenor valamiért szeret szívatni, gyanítom nem csak engem :DDD

[ Szerkesztve ]

You'll Never Walk Alone

(#63028) snooze válasza DeathAdder (#63027) üzenetére


snooze
(PH! addikt)

Pontosan!ne is hagyd!nehogy már mindent megtehessen a szolgáltato,te meg semmit!ez lehet számlahamisitás is ha 19.-én jár le!ha meg 24-én,akkor meg tulszámlázás!
Szoval ne hagyd,és hivd fel öket,hogy ez mi?

Már a megrendeléskor sem volt tiszta,még az itteni telenoros emberek is csak halgattak,mint .... a .....!!

[ Szerkesztve ]

GO GUNNERS!!

(#63029) tomp válasza DeathAdder (#63027) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

gyanítom nem csak engem
Nekem is ugyan ez az érzésem, hogy nem csak engem... ;] :DDD

(#63030) Somatom válasza DeathAdder (#63025) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Én még mindíg nem értem. A Telenor miként értelmezhette dec 19. és 24. közötti időszakot? A számla szerint kifizetted a szolgáltatást dec. 24. -éig. Akkor dec. 19. -én nem vonhattak volna le a dec. 19. és jan. 19. közötti időszakra teljes havi díjat, mert így a dec. 19. és 24. közötti időszakot duplán fizetted. Ez, így nem csak félretájékoztatás.

[ Szerkesztve ]

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#63031) 4Grider válasza snooze (#63028) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

A hibásan kiállított számlát nem számlahamisításnak hívják, hanem hibásan kiállított számlának. Amit kérésre (ha már maguktól nem jöttek rá a hibára) helyesbíteniük kell.
Valószínűleg a 19.-ei számlafordulót elütötték. Ennyi és nem több. Panaszt persze mindenképp kell tenni a helyesbítés érdekében.

(#63032) snooze válasza 4Grider (#63031) üzenetére


snooze
(PH! addikt)

Ezt nem ellenörzi senki?
Jo,de ezzel megtévesztették az elöfizetöt,és kártéritésnek is lennie kellene,mivel már nem szerette volna tovább a szolgáltatást,közben meg le is vonták töle a következőt,ami nem az elöfizetö hibája!

[ Szerkesztve ]

GO GUNNERS!!

(#63033) tomp válasza snooze (#63032) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Senki. Automata rendszer végzi.
Kéri kell, hogy a következő havidíjat szépen utalják vissza mert azt már nem veszi igénybe. Még 24-ig használhatja. Ha 25-től már nem lép be azt látják odabent és a panasz jogos lesz mert az ügyfél ne sem tudta mondani mert a rendszer jóval hamarabb levonta a következőt ami átfedéses lett.

(#63034) 4Grider válasza snooze (#63032) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Itt EDI-ről van szó, látszik, hogy átadott/átvett adatokkal dolgozott a számlát kiállító. Valahol a folyamatba hiba került. Sima hibás számla lett belőle, természetesen panaszbejelentés során lehet hivatkozni a károkozásra is, de a kármérséklésnél az előfizetőnek is feladata van, pl. a bejelentéssel párhuzamosan célszerű felmondani a hibára hivatkozva a szolgáltatást, így van jogalapja teljes kártérítést kérni az utolsó hónapra.

(#63035) Somatom válasza 4Grider (#63034) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Miért a számlát tekintitek hibásnak? Nem a számlával, vagy a rajta szereplő adatokkal van a baj, hanem a 19. -ei levonással és szolgáltatás hosszabbítással. A Telenor elnézést kér, septiben visszaadja a 19. -én levont havidíjat és a számlán szereplő határidőn belül lehetőséget ad a szolgáltatás megújulásának lemondására. Ügy lezárva.

[ Szerkesztve ]

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#63036) 4Grider válasza Somatom (#63035) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Ha a számla adattartalma alapján 24.-éig számláztak neki egy szolgáltatást, miközben az egy napra eső előfizetési díj alapján pedig a számla 19.-éig rendezte a szolgáltatás díját, akkor nekem elég egyértelmű, hogy a számlát cseszték el.
Az persze más kérdés, hogy mi a francért nem tudják már végre a szolgáltatások első havi díját 30 napra terhelni, és onnantól kezdve pedig fix fordulónapra...

(#63037) snooze válasza Somatom (#63035) üzenetére


snooze
(PH! addikt)

Ha ilyen egyszerű volna! Kiváncsi lennék nagyon,hogy a kolléga mit tudott intézni.

GO GUNNERS!!

(#63038) Somatom válasza 4Grider (#63036) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Értem a gondolatmenetedet, de a számlán nyoma sincs napidíjas mateknak. A számla szerint 2. -tól, 24. -ig, X pénzért vásárolt egy szolgáltatást. Tök mindegy, hogy a szolgáltatónak milyen matekkal jött ki épp ennyire a díj. Azzal az ügyfélnek nem kell foglalkoznia. Erre az időszakra, ennyiért nyújtja ezt a szolgáltatást és slussz. Számla kifizetve, dokument jeszty, -tól, -ig rajta, ezzel a szerződés megköttetett, tessék szolgáltatni!

[ Szerkesztve ]

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#63039) 4Grider válasza Somatom (#63038) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Ha számlával kötnél szerződést, akkor soha nem lehetne számlát helyesbíteni, mert a számla lenne a szerződés elválaszthatatlan része. De természetesen nem az...

(#63040) Somatom válasza 4Grider (#63039) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Ez a szitu miért lenne ilyen egyértelmű? Ugyanúgy jelenthet hibás számlát, mint hibás teljesítést. Egy biztos. Az ügyfélnek igazolása van a szolgáltatótól arról, hogy mit fizetett ki. Ha a szolgáltató másképp teljesít, akkor miért ezt fizettette ki?

[ Szerkesztve ]

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#63041) jbl


jbl
(fanatikus tag)

De mi a francért várjuk itt a VoLTE szolgáltatást? Viber, WhatsApp, Telegram,..
Már ezer éve HD hangminőségen telefonálunk.

(#63042) szabogabor10 válasza jbl (#63041) üzenetére


szabogabor10
(PH! kedvence)

Nem mindenki szereti használni ezeket. Én se.
Meg jön egy hívás egy idegentől, ő is nyilván a saját számomon fog keresni, nem ezeken.

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#63043) Somatom válasza szabogabor10 (#63042) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Jajj, ne gyere már azzal, hogy neked még nincs nomadikus számod! ;]

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#63044) szabogabor10 válasza Somatom (#63043) üzenetére


szabogabor10
(PH! kedvence)

Nincs. Tudom, valami földönkívüli vagyok így. ;]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#63045) jbl


jbl
(fanatikus tag)

Pedig már elég sok cég azt mondja az alkalmazottaknak, hogy „tedd fel a Viber… és akkor ingyen beszélünk”. Ott küldik a megbeszélést meg mindent. Egyre kevesebb a flottás. Internet meg mindenkinek van. Szolgáltatók meg le vannak maradva fényévekre.

(#63046) darvinya


darvinya
(Jómunkásember)

Elmagyarázna ez mióta ajándék?

Miközben fizetni kell érte?

Xiaomi MI A2 v9 Fekete… temetkezési vállalkozó lettem!

(#63047) Somatom válasza jbl (#63045) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Majd, ha ad hozzá telót, meg netet. Az én telómon biztos nem lesz Viber. Ha neten akar velem kommunikálni, akkor telepíti a Whatsappot.

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

(#63048) szabogabor10 válasza jbl (#63045) üzenetére


szabogabor10
(PH! kedvence)

Azért nagy cégeknél ezt még nem tapasztaltam - szerencsére, maradjon is így.

Somatom: +1 a Whatsappnak. Igazából nem értem, miért a Viber terjedt el Magyarországon, mikor nyugaton a Whatsappot használják. Bár én hívásra azt se használom, csak csetelésre.

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#63049) tomp válasza jbl (#63041) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Kórházzal, munkahelyemmel telefon vonalon kommunikálok. Utóbbival alapesetben messengeren beszélek de ha hosszú és személyes dolgokról van szó máris áttérünk mobilhívásra.
darvinya
Számodra vehetnek ajándék 100GB-ot amit kivisznek házhoz. Egy dobozban egy kártya amin szerepel a kód. Ezt az ajándékot tudod beváltani.

[ Szerkesztve ]

(#63050) Somatom válasza szabogabor10 (#63048) üzenetére


Somatom
(PH! kedvence)

Kezdetben Viberrel próbálkoztam, de egyszer úgy bealtatta az SGS 2 -t, hogy Odin -nal kellett felébresztetnem. Egyébként is egy erőszakos mocsok, úgyhogy örökre száműztem. A barátnőm révén ismertem meg a Whatsappot, mert náluk (spanyolban) az az elterjedt. Megkedveltem, megtartottam. Nálunk leginkább a hangüzenet játszik.

[ Szerkesztve ]

Harley is the best (Dyna Sport 2003). Az első 25 ezer hsz. -em a "#79335424" Nick alatt olvasható.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telenor topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.