- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz
bajnokpityu #151152 üzenetére
Teljesen komolyan: mégis mennyi figyelmet von el a váltó használata motoron?
Ez olyan mintha kosárlabdázás közben a labdát kéne bámulnotok, hogy tudjátok pattogtatni, vezetni.
Ennyi erővel a gázkar, fékkar használata nem vonja el a figyelmed?Csak ismételni tudom, ha a váltóhasználat figyelmet igényel és nem megy zsigerből, akkor ott komoly bajok vannak...
-
Khaosz55
addikt
válasz
bajnokpityu #151148 üzenetére
Kinek mi. Én pl a MT09-et nomál+gyorsváltóval tudom elképzelni. Autómatába majd ott a kocsim.
Minde nesetre nagyon remélem, hogy lesz MT09 esetében opció, hogy autómatával vagy simával akarod...
Minden esetre megkérdem a Yamahás kereskedőt, hogyha 2024-ben kizárólag autómata MT09 lesz, akkor gyorsan veszek egy MT09 SP-t. Most GEN2 SP-m van 64 000 Km-rel, nincs gondom vele, de ha elkeződik az autómata váltós marháskodás akkor jobb ha van egy 0Km-es gépem amit még sokáig használhatok, mert majd a végén jön a kormány nélküli mobil appos motorok korszak. -
NYPD
aktív tag
válasz
bajnokpityu #151019 üzenetére
Pl. Mogyoródiról balra a Hungáriára. 5-ből 3 általában elba...za hogy melyik sávba érkezik, pedig csak egy sávból lehet megindulni, viszont 3-ba érkezel, de mindegyik fogalmatlanul össze-vissza megy..
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #150917 üzenetére
Csak ha alacsony fordulaton csinalod a kuplung nelkuli valtast, akkor birja sokaig. Ha magas fordulaton rendszeresen, az joval kartekonyabb, es sokkal kevesebb a hibazasi lehetoseg.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #150823 üzenetére
Na pontosan ilyen hszekre gondoltam, amikor irtam, h kisse tulzasba estek
-
duni84
aktív tag
válasz
bajnokpityu #150668 üzenetére
nekem ilyen időben hasonlóan rövid utakon is teljesen átfagyott a combom és térdem farmerben még úgy is, hogy alatta ott volt termo aláöltöző, mert egész egyszerűen átfúj rajta a szél. vagy cordura nadrág a bélésével (lényeg, hogy ne vékony "cicanaci" szerű legyen) vagy a farmer + térdvédő fölé húzol egy esőnacit, hogy ne fújjon át rajta a szél. ezt hamar le is tudod venni, amikor beérsz és ugyanúgy 1 perc felhúzni, amikor indulsz haza.
-
Apophis
őstag
válasz
bajnokpityu #150670 üzenetére
Kevés a farmer. Hidegben téli cordura nadrág szélfogó betéttel, vagy 3 évszakos szintén szélfogóval + téli aláöltöző. Egy téli kesztyű is sokat számít, vagy markolatfűtés, akár kézvédő. Nyilván felsőből is télit célszerű + egy téli maszk, jó vastag nyakmelegítővel.
De a 0 fok feletti 20 perceket azért nem kell túlizgulni
.
-
A Zéé
addikt
válasz
bajnokpityu #150668 üzenetére
A motoros farmer esőben pont úgy viselkedik, mint a sima. Elázik, mint a szar
Legalábbis az enyém olyan, a hétvégén ismét kipróbálhattam. Kell az esőnadrág fölé.
-
dellfanboy
őstag
válasz
bajnokpityu #150668 üzenetére
melyik tél? a magyar v szibéria? ám bármeik markolatfűtés alap
-
dellfanboy
őstag
válasz
bajnokpityu #150562 üzenetére
akácfásat tudok.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #150080 üzenetére
Hat a tema volt mas.
Magnezium felnirol volt szo, h a pvm, marchesini, es az oz magnezium felniei illegalisak utcara, hacsak nem kulon utcai motorra lettek csinalva mint pl a panigale-ra, performance kiegeszitokent.
Erre elkezdtunk a te felnidrol beszelgetni, hogy az is pvm, de ugyanolyan jo, mint az utcai.
Ami szerintem tovabbra is erzekenyebb, mint egy utcai ontott, epp ezert volt javitva a tied is.
Lenyeg a lenyeg, ha lecsereled vmi sportosabb felnire, az szarabb lesz ha ilyen utakon hasznalod. Ennyit akartam mondani.a lupo-n is magnezium felni volt ha autokartyazni akarunk, akkor most te jossz megint, rakj ra valamit.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #150064 üzenetére
A felni nem ugyanaz a kategoria, de ez nem magnezium felni, hanem kovacsolt alu.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #150061 üzenetére
Jo, de a full illegal titan rendszerre is azt mondtad, h gyarilag az van rajta.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #150056 üzenetére
Ketlem, h gyarilag pvm, de a triumphokat annyira nem ismerem.
A pvm nek inabb a kovacsoltalu felniei a legnepszerubbek, igy a legnagyobb a valasztek ezekbol. nagyon ritka es draga a magnezium. Illetve valszeg nem veletlen, h a tied is javitva volt. -
Khaosz55
addikt
válasz
bajnokpityu #149990 üzenetére
Nem értem, a Champion helmets szerint a scorpion 1400 a leghalkabb ahhoz képest a shark spartan gt-m iszonyatos hangosnak kell lennie.
-
Khaosz55
addikt
válasz
bajnokpityu #149990 üzenetére
Melyik HJC modellre gondolsz konkréten?
-
Khaosz55
addikt
válasz
bajnokpityu #149990 üzenetére
Legközelebb próbálok Hjc-t. Bár nem mostanában lesz. Teljesen elégedett vagyok a sharkkak. A napszemüveg része teljesen megvett, meg úgy az egész. Másik gyártól hajlamosak túl sötét napszemüveget rakni bele, ez itt is telitalálat
-
Khaosz55
addikt
válasz
bajnokpityu #149665 üzenetére
Páromnak sok lenne szerintem illetve magas neki, nekem még tetszene is, viszont túl kicsi. 182cm vagyok, túrákra szoktunk menni 2500-3500km. Ezért a Triple kicsi nekem, szerintem térdszögben is sok. Gen2 09sp ilyen szempontból telitalálat nekem. Széles kormány, jó térdszög, magas ülés, nem kuporgok. Csináltattam ülést hozzá és 1100km után muszáj lett volna tudtam volna még menni vele.
Túramotor nem kell, had tépjen a szél.
Illetve ennek [Cargobag pro] táska férjen el mögöttem úgy hogy kis mozgáterem is legyen. Ebben elférek 2 hétre is, a tetején a kis kiegészítő táskával. Mostanság meg szokás a vékony iszonyat kicsi utasülés a naked bike-on.Szóval ha mocit cserélek viszem a táskámat próbára, persze egy próbát megér a triple. Annyit motorozok Magyarországon, hogy kimegyek az országból max...
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
bajnokpityu #149635 üzenetére
Marhára kontraproduktív hogy felkapcsolod, most magyaráztuk el hogy nappal is vakít és ront a láthatóságon. Nem látod tőle jobban, csak azt hiszed.
-
válasz
bajnokpityu #149635 üzenetére
Remelem mellette teljesen fekete ruhaban ulsz a fekete motoron
-
vlevi
nagyúr
válasz
bajnokpityu #149622 üzenetére
Kövezzetek meg, de sok esetben a kiegészítő ködlámpa is zavaró.
Tegnap pl. (napközben, napsütésben!) marhára zavaró volt, a szembe jövő kis pöcsköszörűn (tényleg az volt, nem 1250GS ADV) a 2x2000W-os alis ködlámpa.
Nem tudom, alis volt-e, vagy csak marhaszarul volt beállítva, de nem tudom, mit szólt volna, ha figyelmeztetésképpen rátolom neki a skoda LED-es távolsági fényt.
Tudom, bunkóparaszt autós... -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
bajnokpityu #149626 üzenetére
Nappal is zavaró ám marhára. Ráadádul pont hogy rontja a láthatóságod, mert a szembejövő nem fog rádnézni.
Ahogy látom a kresz is tiltja ezt. Ha lekapcsolod mikor szembe jönnek, akkor storno, de sok motorost láttam aki leszarja hogy elvakítja a szembejövőt. Rendőrök helyében erre ráállnék.
-
fattyu
veterán
válasz
bajnokpityu #149622 üzenetére
ezt én most egyáltalán nem is értem.
hát persze hogy lekapcsolod ha jön szembe valaki. de városon kívül másodrendű utakon vidéken simán van olyan hogy sehol senki, csak az őzek rókák vaddisznók. és kell a refi -
JoinR
őstag
válasz
bajnokpityu #149405 üzenetére
Néztem a ninjáról egy videót, ott 11500-as fordulatról 9000 körülre esett a fordulat, ennek tudatában, és fattyu stílusát ismerve, vélhetően épp megállni készült.
-
fattyu
veterán
válasz
bajnokpityu #149405 üzenetére
Nem. Ez mar lassulos fázis volt mert közeledtem pesthez
Persu: nem foglalkozom már vele.
bontott blokkban nem bízik, új meg … annyi pénz a világon nincs.
-
válasz
bajnokpityu #149310 üzenetére
Egyre jobban rámennek a kipufogó témára itthon - haver régi CBR 900 RR - hosszú évek óta (tizen x évről van szó) ment át a nem gyári kipufogóval műszakin, idén megvágták emiatt pedig egy centit sem változtatott a motoron.. Bár eddig is kvázi úgy volt logikus most aztán egyre inkább hogy meg kell tartani a gyári kipufogót, nem szabad eladni.
-
fattyu
veterán
válasz
bajnokpityu #149310 üzenetére
hiába- következetes logikus kiszámítható. nagy segítség ez a magyar családoknak
-
válasz
bajnokpityu #148707 üzenetére
Nem emlekszem mar hogyan, de nem hossziranyban volt kockas, mint a hatsok szoktak, hanem valahogy mashogy.
Nem tudom, de kurva mod berazta ahogy lassultam, utana kiprobaltam megint, de kezem a kormanyon volt, es megint.
Gumicsere megoldotta, es ott neztuk, hogy amorful volt kopva. -
vendingo
veterán
válasz
bajnokpityu #148707 üzenetére
Most hogy mondod, tesóm panaszkodott, hogy fura kanyarban.
Én már megszoktam. :) -
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu #148552 üzenetére
Amióta megvan a GSX-R (17 éve) új gumi nem volt rajta egyszer sem
Pedig koptatom rendesen őket. Van hogy naponta 2x gumizok
mert ugye forgatom a gumikat. Ja..az első gumit már nem is szerelem át, simán a felnit megfordítom és kész
Szerencsére a suzuki felni szimmetrikus. A féktárcsa/betét nem tiltakozott eddig
Van itt spórolás gumival bőven
-
csongi
veterán
válasz
bajnokpityu #148552 üzenetére
Nem tudom, mi a baj a vagott slickel?
-
zgospel
őstag
válasz
bajnokpityu #148426 üzenetére
Nem kell mindent viccnek venni!
Egyébként a képen látható BMW jóval nyomatékosabb és nehezebb motor is mint a tiéd, tehát alapból nagyobb igénybevételnek van kitéve a gumi.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #148389 üzenetére
Dot alapjan is egy üszök szart hasonlitasz egy frissebb fejlesztes es frissebb dotos gumihoz. Nem a speed nem szerette. Az egy regi szar volt. A vifferemen van olyan gumi, annyira regi.
-
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu #148378 üzenetére
"de minek 8-10e nél hosszabb élettartamú gumi? minden gumiváltást tökre élveztem..."
Supercorsa SP a te gumid. Könyökön lehet fordulni vele, és 2 havonta élvezheted a gumiváltást
Mondjuk vizen nem az igazi, a road4 simán elveri
-
vlevi
nagyúr
válasz
bajnokpityu #148381 üzenetére
Én hallottam olyat, hogy a road4 kényesebb volt a megfelelő guminyomás beállításra, mint az utódjai.
etnies: Így van, egy osztrák, de akár horvát túrához nekem is át kell szelnem az országot, mielőtt hozzákezdenék. Az nekem 1-1 túránál +1200-1500km.
Ha 5-6 ezrenként le kellene dobálni a 100 ezerbe kerülő gumit, mert kockásra kopott, én ahleyett, hogy örülnék neki, tököndöfném magam. -
zgospel
őstag
válasz
bajnokpityu #148381 üzenetére
Engedd már el ezt a Road 4-et, senki nem beszélt róla. Road 6 volt a kiindulás amire reagáltál, és most már hozzászólások óta görgeted, miközben a másik fél a Road 6-ról beszél. Két generációval korábbi gumival példálózol, és nyilvánvaló, hogy sem Road 5-tel sem 6-tal nem mentél még, mert akkor lenne valami elképzelésed azoknak a gumiknak a tulajdonságairól és viselkedéséről.
Ha egy Speed Triple-ön 10 ezret elfut nálad egy hátsó M7RR, héba-hóba pályanapokkal is egybevéve, akkor bizton mondhatom, hogy a Road 5-tel sem éreznél semmit, és bőven kiszolgálná a képességeidet. Legfeljebb mentálisan korlátozna téged a tudat, hogy egy másik gumi van fent.
-
etnies
senior tag
válasz
bajnokpityu #148375 üzenetére
Mert ez túra gumi. Aki pedig túrázik, az messzire megy és az odavezető út autópályán vezet.
Mondjuk én elmegyek egy hétre az Alpokba, akkor le kell előtte tolnom olyan 800-1000 km pályát. Egyszer megcsináltam úgy, hogy főutakon mentem, köszönöm, soha többet. 8 óra helyett lett 13.
Utána egy hét Alpok 3-3500 km, kis tingi-lingi Magyarországon, majd 1750 km autópálya két nap alatt.
A nem kétkomponensű gumim kockásra kopott hála a 40 fokos nyárnak és az autópályának. A Roadoknak ez meg sem kottyan.A 8000-es gumicsere pedig évente jönne el nálam, azért azt nem szívesen fizetném ki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #148378 üzenetére
Road4 nagyon regi.
Az ujabb road-ok eleg jok. Ha az m7 rr nem korlatoz, egy aktualis road-dal sem lenne problemad.
A gumicsere pedig nem mindenkinek ennyire oromteli, foleg, ha 2 szemelyezik egy nagy sportturaval, es 6000km nel nem bir tobbet semmilyen gumi, a nagy suly es a teljesitmeny miatt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #148375 üzenetére
Mert ez is egy kulonbseg pl egy mez roadtec 01 es egy m7rr kozott.
Tehat egy tura es egy sportosabb gumi kozott. -
macilaci78
nagyúr
válasz
bajnokpityu #148375 üzenetére
Mert közlekednek vele? Nem feltétlenül maga az út a cél.
Budapest-Battonya, ha szüleimhez megyek. Az alsóbb rendű utak minősége széles skálán mozog és az Alföldön amúgy sem túl kanyargós.
-
etnies
senior tag
válasz
bajnokpityu #148366 üzenetére
Mentél vele nagyobb szakasz autópályát? Nagyobb szakasz alatt 500 km+ értek.
Nekem 1700 alatt nyoma sem volt a Road 6-on. Egy Metzelerem (már nem emlékszem melyik), kockásra kopott, lehetett cserélni. -
soldi3r
veterán
válasz
bajnokpityu #147965 üzenetére
Ahogy a kepen is latod, mindket gepjarmu halad, egyik sem allo jarmu.
-
bardi
senior tag
válasz
bajnokpityu #147677 üzenetére
Gariba nem cserélik?
Nekem az az AGV-n még jó. Viszont sokszor elfelejtem ott csatlakoztatni, és csak akkor veszem észre, amikor csapkodja a nyakam. -
vihartigris
őstag
válasz
bajnokpityu #147416 üzenetére
Idén nagykorú lesz a motor, nálam nincs még egy éve sem.
Fogalmam sincs, hogy előttem hogyan szervizelték.Topiccsendőr: akkor ezt egy egyszerű gyertya csere vagy valami hasonló dolog nem orvosolja.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #147332 üzenetére
Elvesztunk a reszletekben. Leegyszerusitve amit irni akartam:
Biztosan jobb gumi az m7rr, szaraz tapadas szempontjabol, nedvesnel mar nem biztos es elettartamban sem hinnem, hogy jobb az m7rr, foleg nem azert, mert puhabb. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #147320 üzenetére
Nem nezett senki hulyenek, csak tulsagosan leegyszerusited ezt a kerdest egyetlen jellemzore, mintha csupan ez lenne az egyetlen kulonbseg a ket gumiban.
A tobbi dologra is reagalnom kell. A 90 Nm a fotengelyen ebredo nyomatek VOT eseten. Tehat nyelgazon. Hogy ebbol mi megy hatra a kerekedre, az fugg az atteteltol, tehat ez az egy szam nem segit sokat szemleltetni, milyen ero van hatul a gumin - mert lehet ugy erzed nyelgazon mentel - megszepulnek az emlekek is- , kozben pedig nem biztos, hogy az nyelgaz volt az., emelett magyarorszagon az utak szarok. Makroerdesseg tekinteteben is. Ha pedig vmi por is van, amit nem latsz, egyszeruen ellenorizhetetlenek a korulmenyek, ami mellett hasonlitasz gumikat. Mondok egy peldat:
A szerpentin, ahol szoktam menni bajororszagban, rosso2, rosso3, es m7rr kozott nem ereztem semmi kulonbseget, terdhuzos tempoban, mert az aszfalt olyan ott. Pedig eleg tavol allnak egymastol, foleg ugy, hogy a rosso2 10 eves. Es en pontosan tudom, hogy a rosso2 egy szar.
Mindezt a bonyolult, sok tenyezos dolgot megmagyarazod a gumi puasagaval?
Honnan tudod, hogy puhabb a gumi? Mert belenyomtad a kormod? Silica arány, vagy oregseg szempontjabol puhabb? Milyen regi volt a road4 es mennyire kopott? Ehhez kepest mennyire uj az m7rr? Satobbi.
Az pedig, hogy a szelen kevesebb a minta, mint a kozepen csak annyit jelent, hogy kijarsz palyara.Torvenyszeru, hogy tobb kmt tudsz bele rakni, mert normalisabban kopik a gumi, ellentetben a kozuti hasznalattal, amikor csak a kozepe kopik, es dobhatod el emiatt hamarabb.
Nost nem foglaltam allast semmilyen gumi mellett, mielott felreertheto voltam, csak kerdeseim merultek fel az osszehasonlitasi mododdal kapcsolatban.
-
bardi
senior tag
válasz
bajnokpityu #147320 üzenetére
Ez milyen motor? Nekem épp nincs 80 Nm, de 2000-ren ha tövig húzom, nem történik semmi, max elkezd nagyon kellemetlenül vibrálni a motor.
Egyszer forgott el a hátsó kerék, hidegen, egy kereszteződésben kicsit nagyobb gázzal indulva, meg ma egy trail braking közben mintha az első picit mintha megcsúszott volna, legalábbis furán bizonytalanná vált abban a pillanatban a motor. -
bardi
senior tag
válasz
bajnokpityu #147267 üzenetére
Milyen puhábbra gondolsz?
3800+: Köszönöm!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bajnokpityu #147266 üzenetére
Ezt épp meg sem hirdették, ismerősön keresztül jutottam hozzá.
Szóltam pár motoros-robogós körben mozgó embernek, hogy kb mit vennék, milyen büdzsével, meg más valaki is szólt, hogy egy ilyet eladna... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #147120 üzenetére
A temat, amihez hozzaszoltal, atolvasnad megegyszer?
(En feltettem egy kerdest, ami engem valoban erdekelne, de erre sem ad a hsz ed valaszt, ezert kerem, h ujra ertoen olvasd el kerlek) -
fattyu
veterán
válasz
bajnokpityu #147120 üzenetére
de most nem erről volt szó.
ha az itteni bolt annyit mond nincs raktáron de megrendelem neked (pláne esetleg előlegért) akkor én is volt már hogy kiröhögtem hogy kösz van internetem.
itt arról volt szó hogy bemész tapizol próbálsz majd internet.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bajnokpityu #147009 üzenetére
Lurdy gumis meghúzza rendesen. [kép]
Mondjuk, itt az én szerszámom mondott csődöt. A nyomattékkulcs 200Nm körül már nem racsnizott. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #146971 üzenetére
Nem fogja a rozsdamentest a magnes.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
bajnokpityu #146835 üzenetére
Mentőautóval megyünk visít a sziréna, villog minden. Megy mondjuk 5 autó előttünk. 4 lehúzódik, hogy utat adjon, ahogy a szembejövők is húzódnak le. Egy autós a kocsisorból általában nem érti a szitut, miért húzódik le vahjon mindenki...?
Nem hallja. Csöppet sem gyanús a szitu, nekiáll előzni, aztán mikor rájön, hogy 3,5 tonna gyorsító,villogó, szirénázó vastömeg elé húzta ki a kormányt, akkor van a kapkodás, meglepődés.....
Szerintem ezek a mostani szirénák túltesznek minden motor kipufogót, a gyalogosok fogják be a fülüket a járdán. Rendszeresen, napi szinten előfordul, hogy aki mögött megyünk, az nem hallja. Pedig villogás is van. Amikor mellé érünk, feltűnünk a "semmiből", akkor lepődik meg. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #146014 üzenetére
-
dellfanboy
őstag
válasz
bajnokpityu #146014 üzenetére
emellett mennyit voltal a ringen? marmint palyanapon, palyageppel?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #146008 üzenetére
Nezd. Idegen orszagban, azt se tudod, hol vagy. Hogyan kozlekedsz. Random mesz egy iranyba, latod nagyjabol hol kell kilyukadnod. Kozben megallsz uton-utfelen, furdeni, nezelodni. Ugy erzed a loero fog hianyozni? Nezelodes kozben? sokszor ilyen bosznia-hercegovina kornyeken rakod le a robogot, minel lepattantabb, annal jobb.
Nem tok mindegy, mivel mesz? Nem az a lenyeg, amikor mesz, hanem ahova mesz, es mit latsz. Erre barmilyen robogo jo szerintem. Nem arra gondolok, hogy mindennap ezt csinalnam otthon, mert menne a tokom 125 os robogoval meg 150 es etz vel turazni. De ha elmesz nayaralni, egy napra kiveszel egy ilyen szart, nem az egesz eletedet kell leelned vele. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #146006 üzenetére
Tokeletes volt egy lepattant 125 el. Ha nem elveztem volna, nem irom ide.
-
Biqci
aktív tag
válasz
bajnokpityu #145484 üzenetére
Én is szeretem, ha valami nem átlagos, de talán pont ezért tetszik jobban az első a körlámpás. Valahogy annyira szokatlan, de pont ez a bája…
De az autóm sem megszokott látvány az utakon… -
Biqci
aktív tag
válasz
bajnokpityu #145369 üzenetére
Nem tudom, nagyon régen robogóztam, de nem nagyon mertem volna kiállni az ülésből, mint motoron, olyan bizonytalan volt. Bár ez lehet csak az én egyéni szerencsétlenkedésemre vezethető vissza
-
hroberto
veterán
válasz
bajnokpityu #145328 üzenetére
Mentem én is egy 1050-essel, abszolút jó volt vele menni, de nekem ez a design egy optikai környezetszennyezés.
-
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu #145323 üzenetére
Öhlinsnek van ajánlása a szerviz intervallumokra. Utána tudsz járni alkatrész típus alapján.
Ilyesmit fogsz találni: 10-20 óra (pálya), 20-30e km (közút). Vagy 2-3 évente.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #145319 üzenetére
Leginkabb arra szrtnek kerni mindenkit, ne szívvel, hanem ésszel olvassa, amit irtam.
Van japan motorom, szeretem. Sot, sztm bizonyos esetben olcsobban ugyanazt kapod, vagy talan kicsit tobbet, mint egy ducatitol. Csupan azert, mert az egy premiummarka, es tul van arazva.
Tehat ez nagyon fugg a tipustol, es a tipus evjaratatol. Nem lehet altalanositani. Es ami engem kisse bosszant, amikor fogalmatlanul alkotunk velemenyt valamirol. Nem tudjuk, miert az az alkatresz kerult oda, az milyen karbantartast/hozzaertest kivan, elleben milyen erteket kepvisel, foleg a tobbi motorhoz kepest. Mindezt elintezzuk azzal, hogy ramondjuk, hogy ez es ez a marka szar.
Az ittlevok termeszetesen mindig kivetelek. -
hroberto
veterán
válasz
bajnokpityu #145315 üzenetére
A Triumph szerintem egy nagyon jó motor, de képtelen vagyok megszokni az a fejodomot.
-
hroberto
veterán
válasz
bajnokpityu #145095 üzenetére
Vadgazdálkodás már nagyon régóta nincs. Csak próbálják így kommunikálni a mészárlást amit művelnek. Persze aki nem látja közelebbről, az még talán el is hiszi, hogy hasznos tagjai a társadalomnak. Pedig nagyon nem...
Kb. mióta az erdőgazdaságok bérbe adták vadászterületeket azóta rablógazdálkodás van. Gyakorlatilag kontroll nélkül lőnek mindenre ami szőrös.
A vaddisznó állomány meg pl. a Bükkben gyakorlatilag megszűnt (a sertéspestis kipusztította a javát).
De amúgy vad sem sok van már, hála a vadászoknak... -
vihartigris
őstag
válasz
bajnokpityu #145025 üzenetére
Lehet, hogy volt, nem vagyok nagy Triumph Fan.
-
GTVili
tag
válasz
bajnokpityu #144963 üzenetére
Azért mert az első valóban az ő nevéhez fűződik.... később, a kanyarfotó is közreműködött... de vagy másfél, - két évvel később, és egy másik helyszínen...
-
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu #144945 üzenetére
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
bajnokpityu #144627 üzenetére
Nincs FB regem, de ennek ellenére is látható a videó.
-
bardi
senior tag
válasz
bajnokpityu #144574 üzenetére
Viszont ha már kipufogó, nekem valami E jel nélküli van a motoron, hangosnak nem hangos, azzal nincsen gond, de külföldön nem épp legális így.
VFR750-ről van szó, mit lenne érdemes venni rá, ami nem paraszt hangos, a gyárihoz leginkább hasonlító? Gyárit értelemszerűen nem igazán találni, 92-es motor. Esetleg lehet van olyan CBR, aminek a dobja jó lenne rá? -
válasz
bajnokpityu #144574 üzenetére
Ami szerintem nagyon is helyes.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #144158 üzenetére
annyi az érdekes az enyémmel, hogy a db killer ebben be van hegesztve. ezt ki szokták fúrni belőle. nekem pont jó így, és nem a hangereje miatt útálnak, hanem a visszadurrogás miatt.
-
pepucs
tag
válasz
bajnokpityu #144140 üzenetére
Linket kérhetnék a sztorihoz?
-
Biqci
aktív tag
válasz
bajnokpityu #144083 üzenetére
Az sem rossz, az egyik szomszédomnak is az van, de ő valami csúnyán elb.szta, mert az ikerlámpákat átcserélte egy KTM projektoros fejidomra. Hihetetlenül gnóm kinézete lett, de neki így tetszik...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #143978 üzenetére
Fotot nem csinaltam. a fonok vmi miatt nem volt nyugodt, nem ertem miert. Szoval nem kezdtem el szelfizni a fekvo motor mellett.
A biztositos ficko viszont annal tobbet. Ahogy neztem 4000€ kart sikerult csinalnom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #143898 üzenetére
96dB a 2020 tuono, ha E jeles. Amit linkeltem 2022 E jel nelkuli 106dB. 96 dB viszonylag halk, en nem tudom elkepzelni, hogy a te illegalis rendszered, nem pedig vegcsoved ennel halkabb.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
bajnokpityu #143884 üzenetére
Még mindig tartom... ez itthon még meg is állja a helyét nekem sem azzal volt bajom, hogy itthon nincs műszaki hanem, hogy átmegyek burgerlandba várat nézni és már nem lesz műszaki.
/szarkazmust remélem érezzük
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #143884 üzenetére
Gyorsan raneztem az akra honlapjara, még a slip-on ra is azt irja, hogy nem legalis utcara.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
bajnokpityu #143459 üzenetére
Ott halt meg pár éve egy Duvis srác ha jól emlékszem, mire a csóka félévre évre eltűntette magát minden platformról majd mintha mi se történt volna.
Marha bizalom gerjesztő a kopasz, tényleg
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
bajnokpityu #143459 üzenetére
Csak a facebookjat talaltam meg, ott viszont nincs sok informacio. Tudsz adni egy linket, vagy mindenkepp emailt kell neki irni?
-
Somatom
veterán
válasz
bajnokpityu #143132 üzenetére
Sokat. Sőt! Többnyire nem kell bontani 100 -nál.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #143130 üzenetére
Jah. Pl 1100 xx. Vagy varj. Megsem.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
bajnokpityu #142960 üzenetére
Az órási segítség a tulajoknak ennek a gittegyletnek a felszámolása lenne. Mikor a Jazz 15-ös felnijein rugózunk vagy épp a CB-n, hogy nincs KÜLÖN rendszámtábla világítás és annak márpedig lenni kell KÜLÖN szerintük. Őket az nem érdekli, hogy a japán úgy oldotta meg, hogy a hátsó lámpa alja átlátszó és onnan 1:1 van rendszám világítás, akkor meg belpiacos biztos és amúgy se kaphatott volna engedélyt.
Komolyan a világ legtohonyább butább lesz@romabb hülyéit gyűjtik a vizsgaállomások, tökéletesen reprezentálják a hazai nem az enyém nem az gondom nem vállalok felelősséget meg amúgyis gondolkozni fáj mentalitást...
---
Gyári persze, ABE-es YSS gátlók ~90k párban és 100x stabilabb a motor mint valaha cserébe a gyári takony puha Showa darabja 162k OEM partson már ha még beszerzed. A kőkorban él ez az ország tényleg minden téren, szánalmas és nevetséges.
...még 3 tárgy és papír addigra meg lesz tervek szerint a német középfok is, még a kondenzcsíkom sem hagyom hátra. -
neutron23
csendes tag
válasz
bajnokpityu #142932 üzenetére
Az marha jó lesz, ha így elkezdik ellehetetleníteni a motorosokat. Nekem egy slip-on Micron dobom van killerrel E-számmal, meg egy Lucas kormányom E-számmal. Ezek 2012 óta műszakiznak a motorral, szép lenne ha nem engednék át. 4éve van rajta MRA túraplexi, meg HEED bukócső, szép lesz ha vissza kell szerelnem gyárira. A gyári kormány nincs is meg hozzá...A GIVI konzol+doboz rendszer nem zavarja esetleg őket? Az sem gyári... Ennyi erővel tetőcsomagtartóval se vigyél műszakira egy autót, mert nem megy át. Eszem megáll komolyan...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #142772 üzenetére
Azt meg hogyan csinalod?
-
dellfanboy
őstag
válasz
bajnokpityu #142723 üzenetére
sztem te nem vagod ki az a Vegh Jana ugye?
-
Biqci
aktív tag
válasz
bajnokpityu #141951 üzenetére
Nagy a különbség az biztos. Amikor a Bandit után ráültem, mintha bringa lett volna olyan pehelysúlyú volt. De a múltkor sikerült elhozni tesztvezetni egy tavalyi 765RS-t, na annál majdnem becsokiztam. Az a könnyedség, az a minden sokkal jobb érzés mint az én '14-es Triplámé... Eskü, gondolkoztam rajta, hogy itt hagyom az enyém, mindegy mennyit adnak érte és viszem ezt haza...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #141951 üzenetére
meg a másik. gyári áttétellel le van áttételezve. 110Nm, de sztem 80nál már leforog az egyes, 108 asszem a kettes vége. 1-2ben folytják a blokkot. a kicsinek meg sztem hosszabb áttétele van, így a végén faszán kijön, h 0-100 az kb jobb a kicsinek, mint a nagynak, mert nem kell váltania
lehet, h okosabb választás a 765, de a 1050esbe meg szimplán szerelmes vagyok.
félek, h ha kipróbálnék egy 765RSt, akkor váltanékzgospel: mit értesz agilitás alatt? fordulékonyságot? nekem nem tünt könnyebbnek a tuono v4 se. közben meg mintha hosszabb lenne. ami biztos, h külsőre nekem nem jött be a triple R mellett.
-
Biqci
aktív tag
válasz
bajnokpityu #141930 üzenetére
Az lehet, mert nekem a Street full töltve 182kg a könyve szerint, ami legalább 20 kg előny...
-
Xero
nagyúr
válasz
bajnokpityu #141930 üzenetére
Korbe kellene amugy ulni ezeket, de meg nagyon messze vagyok attol, hogy a Honda aranak duplajatol tobbet elverjek motorra. Szerintem meg minimum ezt az idenyt kibirom, talan a kovetkezonel mar kinovogetem.
-
válasz
bajnokpityu #141867 üzenetére
125-os yzf-r yamaha 15 le-vel ora szerint majd 140-et hozott öcsém alatt
-
norbeerto
csendes tag
válasz
bajnokpityu #140041 üzenetére
Safetyhez regisztrálj ide és tudsz majd választani onnan:
https://motorvezetestechnika.hu/regisztracio/ -
LógaGéza
veterán
válasz
bajnokpityu #140002 üzenetére
Felkerültek az időpontok: [link]
-
norbeerto
csendes tag
válasz
bajnokpityu #140002 üzenetére
Nem tudom sajnos, FB oldalt meg a honlapot szoktam nézegetni felváltva.
Év elején volt egy FB poszt, hogy hamarosan kiírásra kerülnek a tréningek, akkor néztem a honlapot is gyakrabban.
Sajnos most a webes FB oldal nekem hibát dob, a mobilost látom.
Totti spanyol túra posztjai a hírfolyamban legfrissebbek, a tréning visszaigazolást még várjuk egyelőre. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #139918 üzenetére
Nem tudom mit jelent az, hogy hivatkozas. A TÜV on azt nezik, melyik szam van benne, ok tudjak melyik mit jelent, hol kell keressek a katalizatort.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #139911 üzenetére
A hangnyomast, a katalizator megletet vagy hianyat jelzik.
-
hroberto
veterán
válasz
bajnokpityu #139730 üzenetére
Szerintem szarul lett fényképezve.
-
dellfanboy
őstag
válasz
bajnokpityu #139730 üzenetére
a fékolajnak tuti
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #139674 üzenetére
Nem. Ez legenda, amiket felsoroltal.
Ami kulonbseg volt a ket modell kozott:
Hatul gyarilag egy foggal tobb a lanckereken, erosebb szeleprugo, amivel 500 al tobbet forgott, osztott ules, es kozponti allvany hianya a sima f4 hez kepest. Szoval azert annyira nem nyultak bele. -
Somatom
veterán
válasz
bajnokpityu #138822 üzenetére
Ott nem is kellene. Ezer módja van, hogy elengedjelek.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xbox Series X|S
- iPhone topik
- UHD filmek lejátszása
- ASUS ROG Ally
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183, 100% Akkumulátor
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest