- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
norbert1998
nagyúr
válasz
HoaryFox #149679 üzenetére
Nekem pozitív. Kicsit lehet, hogy nem egyértelmű felrakni,ez legyen az ár vonzása, de nem nagy cucc.
Viszont tönkre nem ment, rozsda nincs, a hang és az esztétika is szép. E jel szépen beleirva.
A Honda XL125V-re vettem sima dobot, a Suzuki DL650-re meg E jeleset. Néha durran is, de szép V2 hang van mellette. Szét nem esett még. A Hondán kb 3 éve van, a városban most is látom, a Suzuki csak 4 hónapja birtokolja. Szóval a tapasztalat nem biztos, hogy hosszú.
A Suzukin db killer nélkül halál. A 125-ösön felesleges volt a killer. Nélküle volt motor hangja. Gyári motor motor hangja.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
HoaryFox #148037 üzenetére
Szép kis kör volt. Inkább kocka, a térkép szerint....
Ha sokat görcsöl a lábam, első körben nekiállok magnéziumot, kalciumot enni, ezek hiánya fokozza a görcskészséget. De ne egyszerre vedd be, gátolják egymás fölszívódását, a gyógyszerész szerint. Mindegyikből pár napos löket meg szokta oldani az izomgörcsöket. Meg persze nálunk az sem rossz, ha az embernek van egy masszőr végzettségű felesége, nem abba dolgozik (nővér), de jó keze van.Nem kell hozzá amúgy végzettség, a vádliban könnyen kitapinthatók, nyomkodhatók az összeugrott izomkötegek, meg kell kérni barátnőt, menyasszonyt, feleséget, házisárkányt, exet.. (Osszátok be ki hol tart, nagyjából így néz ki a kronológia
) nyomkodja meg egy kicsit.
-
etnies
senior tag
válasz
HoaryFox #147991 üzenetére
Én egy kicsit elbizonytalanodtam. Arai Quantic-ot néztem, de van rajta egy el nem zárható légnyílás a tetején, ezért télen hideg (ez nekem szempont ugye).
Steven ajánlotta a Shoei GT-Air 2-t. Tetszik, de gyorszáras. Csak a dupla D, ugye...
HJC RPHA-70-em van, tetszik a 71, de annak meg a plexi lezárása szar a tesztelők szerint.Kicsit most elvesztem, mit is kéne venni, de van még időm kitalálni a téli leárazásig.
-
rottenbull
őstag
válasz
HoaryFox #147991 üzenetére
Ok, de ez sokat nem tesz ahhoz, hogy bemesz egy boltba, odamesz a sisakokhoz, es zseblampaval nezel szet, mert besotetul korulotted. De motoros kiegeszitok, ruhak esetben is ugyanez van.
Sot, a nyari szellos dzsekiket is inkabb veszik feketeben, mint feherben vagy vilagos szurkeben. -
etnies
senior tag
válasz
HoaryFox #147891 üzenetére
Nekem kb 15 éve nincs karbis motorom, de úgy tudom, üresre kell járatni és úgy kell eltenni. A CG125-n elzártam a benzincsapot és hagytam járni a motort, aránylag könnyen beindult a téli szünet után (2 hónapot állt kb). Ki kellett nyitni a csapot, kicsit várni, majd teljes szivatónál beindult a 3-4-ik próbálkozásra, utána már csak némi fordulatot kellett neki adni 1 percig.
-
#48584626
törölt tag
-
bardi
senior tag
válasz
HoaryFox #145563 üzenetére
Gumiból miért engedsz le?
Autógyárak amíg tárolják a kocsikat, addig az összes gumi túl van fújva rajtuk, kevésbé tud deformálódni hosszú állás során.Karbi leengedést meg lehet úszni azzal, hogy mondjuk havonta, kéthetente beindítom pár percre a motort? Picit körülményes lenne ott szerelnem, ahol tárolni fogom, de hugomat meg tudom bízni vele, hogy néha indítsa be a mélygarázsban.
-
yodamastah
őstag
válasz
HoaryFox #143428 üzenetére
Vészfékezésnél jó lehet de csak mert nem üt fel. Ha felüt a villa, azonnali tapadásvesztést okozhat. Manapság az ABS-ek korában ez nem akkora probléma, de a féktávot akkor is növelheti egy felütés.
Amúgy szerintem nem előnyös, hogy folyamatosan változik (pl. kanyarban) a rugó keménysége. A futómű feladata, hogy az úgy egyenetlenségeit úgy dolgozza el, hogy a gumi minél kisebb terhelésváltások mellet tudjon dolgozni. Ne hintázzon a motor, de ne is legyen túl merev. Ideális esetben a futómű csillapítás a lehető leglágyabb, de épp még annyira hogy ne hintázzon. Más rugó erőhöz más csillapítás passzol. Ha összevissza változik a rugó erő (progresszív), azt a csillapítás nem fogja lekövetni menet közben.
Oké az igaz, hogy sima közúti közlekedésnél ennek nincs különösebb jelentősége. Ha tempót mész a motorral kanyarokban akkor már szerintem jobb a jól beállított csillapítások mellett a lineáris rugó.
-
yodamastah
őstag
válasz
HoaryFox #143420 üzenetére
Nem bullshit. A futómű sokkal nehezebben fog felütni. Ennyi az előnye. De közben a rugó erő összevissza változik terheléstől függően. Megfelelően kiválasztott lineáris rugókkal sem fog felütni, kivéve ha a súly terhelés nagyon változó (ahogy korábban írtam).
PL egy személy vs 2 személy esetében jó lehet. De rugóelőfeszítéssel is lehet ilyenkor kompenzálni. (2 személlyel kicsit betekerni az előfeszítést)
-
yodamastah
őstag
válasz
HoaryFox #143417 üzenetére
Progresszív rugót én csak akkor raknék bármilyen motorba, ha változó terhelés kap. Pl 60 kilós motoros és 130kilós felváltva. Egyébként lineáris rugó való motorba, a pilóta súlyának megfelelően kiválasztva. Ez az én véleményem
Rugó előfeszítés állításával nem lesz keményebb vagy puhább a futómű, csupán a villa vagy rugóstag nyugalmi pozícióját lehet fel/le tologatni. Mintha alátétet pakolnál/vennél el a motor és a rugó között. A csillapítás főleg nem változhat.
Ha nem lennék megelégedve a motorom futóművével ezt csinálnám (ebben a sorrendben)
- Lineáris rigók a sulyomhoz.
- Sűrűbb olajjal kísérletezés ha kevés a csillapítás (macerás, és kérdéses az eredmény)
- Rugóstag átszelepelése ha lehet, villa átszelepelése, vagy a villában valve emulator ha átszelepelés nem játszik.
- Rugóstag csere, komplett cartrigde csere a villában.Rugókat minden esetben cserélni érdemes ha a gyári rugók nem passzolnak a pilóta súlyához. Érdemi változást az utolsó pont fog adni. Drága móka, de olyan lesz, mintha kicserélték volna a motort.
És igen. Szar hintázó futóművel is lehet jól menni. Kérdés tudsz-e már annyira motorozni, és akarsz-e szar futóművel menni
-
vlevi
nagyúr
válasz
HoaryFox #137415 üzenetére
De abból is csak a sor3, sor4.
Hiába 650cm3 az SV, DL650, az valahogy már nem olyan jó, ha fél napon keresztül folyamatosan 7ezer környéken forog.
Nekem legalábbis nem tetszett, amikor az országon keresztül kellett menni, végig pályán. Inkább beálltam ott is a max 120 körüli tempóra, mert nekem az jobban tetszett.
Tracer900-al ilyen baj nincs. Azt vissza kell fogni, hogy ne akarjon 160-al menni :) -
Micsurin
nagyúr
válasz
HoaryFox #136577 üzenetére
Sor4 semmikép, az tuti akkor inkább autózom.
Nagy Sor2, V2, V4 játszik de Sor4 biztosan nem.Mentem RC46-al nagyon tetszett meglepett, hogy a súlya ellenére mennyire könnyen terelhető nem hallottam semmi egetverőről csak mondom hátha itt Persu vagy Csongi látott vagy hallott már valamiről.
Részben kicsit meg is van a döntés, hogy tavasszal Honda megy másik Honda jön. Főleg mert libabőrös lettem attól ahogy a fogaskerekek visítottak a V4-es meg morgott.
-
tboldi
nagyúr
-
bacus
őstag
válasz
HoaryFox #134762 üzenetére
Ok, ti így csináljátok. Nálam meg nincs próbakör. Leinformálhatja, elhozhatja a szerelőjét, megmutatom a szerviz számláit, de próba az nincs.
Amikor vásároltam - magánszemélytől - nem is kértem próbakört, minek? Persze nálam minimális volt a kockázat, mert fiatal, még garanciális motort vettem. Aztán hazahoztam, biztosítás nélkül.. (persze azt hittem - naivan - hogy aznap még van rajta, ilyen szürke zóna, hogy az eladó még aznapra kifizette, de nyilván nem logikus, nem így van).
-
bacus
őstag
válasz
HoaryFox #134758 üzenetére
Igen, így van. A próbakörnél ha a kitöltött adásvételivel megy el, rajta óra perc, de nincs biztosítása !!, okoz valami kárt, mondjuk lezúz egy 10 milliós autót (ne rögtön egy 40 millióst na), utána ő nem a motort bukja, mert az csak egy töredéke lesz a gondjának, ezért mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy visszacsinálja !
Te mint vétlen eladó, mindenképpen rosszul jársz, még akkor is, ha a motorod árát megkapod.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
HoaryFox #134084 üzenetére
Ez ilyen benne volt félre érted nem rád gondolok most, hogy miért nem szóltál vagy tudtál róla nekem az fura, hogy ilyen jellegű kopásokra a szerelő nem hívta fel a figyelmet, lásd veztengelyek és kompresszió veszteség. Mivel tudnia kellett végtére is valamihez állította a karbit...
Mindegy, Kozma egybe rántja apumat meg már kiszolgálja ha nagy a gebasz max hüvelyeztetjük úgyis hüvelyesek az Ernők vagy bontott blokk ha később valami miatt megáll a történet.
---
Inkább csak bedobtam mint történés mivel gyakorlatilag topikban maradt motor
Kozma egybe fogja rántani ez a lényeg, az összeg meg lesz annyi amennyi.
Gitárra - erősítőre úgyis jóval többet b*tam el a héten mint motorra szóval ez ilyen. -
gonger
senior tag
válasz
HoaryFox #133582 üzenetére
Ne is mondd. Pénteken vitték el a lefoglalózott Honda Forza 300-amat. 15 perccel a vevő érkezése előtt értem haza. A motor úgy volt oldalsztenderre rakva és leponyvázva, ahogy pár nappal azelőtt a vevőnek megmutattam. A bejárati ajtó előtt egy ficakban úgy bekavart a szél, hogy a sztenderről átborította a másik irányba. Annyi szerencsém volt, hogy a parkoló melletti 20 cm magas falnak dőlt, de csak a kipuff hővédő műanyagnál fogva ért hozzá és az zúzódott meg, de mikor hazaértem és megláttam, hogy milyen csálén áll a gép, levert a víz. A vevő nem csinált belőle gondot, megnéztük ennek a műanyag darabkának az árát, azt levettük az árból és örült. Én meg annak, hogy nem a fényezésnél fogva támaszkodott meg.
másnap a nagy szélben ugyanott az NC-t már a középsztenderre tettem :-)
-
Micsurin
nagyúr
válasz
HoaryFox #131527 üzenetére
Nem is téged gyanúsítunk félre ne érts, csak kezd beállni a gyík kivan effektus.
A Hondanak a szemét kinyomom immár 2 éve aztán köszöni de elketyeg fater meg tojáshegyen jár vele és minden második hétre tudott produkálni most valamit.
Holnap jön haza sikerült megoldani a szállítást.
persu + csongi ez pedig biztosan benya, olaj friss a 7100-ast érzed ha szivárog mert büdös édeskés, hűtőfolyadék nem lehet mert túl gyorsan és nyom nélkül párolog. 5-10 perc alatt eltűnik max.
Ha a tűszelep kikopik, megöltheti a karbi a hengert? Nehezen indul és nagyon darabos az alapjárat ugye, szivárgás csak járó motornál van.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
HoaryFox #131069 üzenetére
Banyek ma nem sokkal kerülhettük el egymást... 63-ason mentünk Szekszárdnak motort nézni majd Bátaszéken kaja aztán ugyan így haza.
Indítás megoldódott?
-----------------‐----
Lehet a végén nekem is valami túraenduró lesz a vége mert mentünk most 3 nap alatt egy 1000-rest mind esőben mind napfényben és hát kezdem érezni az ülőgumoim meg a lábam is.
Versys 650/1000-rel már úgyis szemeztem jó a formájuk bár nem tudom hétvégi Pilis / Mátra pl mennyire lehet élvezetes egy emeletes döggel.Voltak a motorok a héten a csoda városban is... Motorokkal provokáltak
(ha nincs kép nem is történtmeg ugye)Ma elvitték este a bömbit is árában, hiányozni fog az egész haveri körnek már megszerettük a nagy egyhenger neveletlen paraszt hangját a teljesen herélt dobbal.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
HoaryFox #130965 üzenetére
Szerinted mennyire eladható az átlag jobbágynak az, hogy neki jó dolog egy 300 baros durranógázzal töltött tartályon csücsülve az autobahn-on 180-al süvíteni? Már ha tudna annyit. Nem beszélve arról, hogy a hidrogén kidiffundál. A hidrogént szállítani kell, diffundál a szállító kamionból, diffundál a hidrogénkúton a tartályból, és diffundál a jobbágy kocsijából is. A hidrogént bontani kell, elő kell állítani elektromos áramból. Egyszerűbben: nekem ezek az ellenérveim, és szerintem rohadt nagy baromság a hidrogén, úgy, ahogy van, személyes transzportban legalábbis mindenképpen, míg ipari jelleggel (kamion, teherhajó, etc) pont, hogy az aksis megoldást látom hülyeségnek.
-
csongi
veterán
válasz
HoaryFox #130965 üzenetére
Valamivel jobb a mutatója a városi össze hasonlításban a akkus rendszernek.
Viszont a gazdasági mutatója csak az új eladásoknál lesz jó.
A szolgáltatási oldalon, viszont gyors tempóba fognak zárni a szerelő műhelyek.
A képzések leépülnek.
Egy autószerelőnek elég lesz a féket megcsinálni. Vagy kapcsolókat cserélni. Ebből csak páran maradnak.
A többit az elektronika veszi át.
Szoftveres képzés lesz, de az is rendszer képzés.
Az autószerelő képzés eltűnik. Vagy elég lesz max 2év.
A kamionosoknál ez később fog bekövetkezni. A Motoroknál nem tudom.
De ahogy megy a b.zulás az elektromos irányba, az sem lesz másabb mint az autós ág.Ez van, a változások elkezdődtek.
-
Hőguta
csendes tag
válasz
HoaryFox #130939 üzenetére
Igy igaz.Azért jobb mint az Alföld.
Nekem a Rechnitz-Lockenhaus vagy Kalte Kuchl, a 24-es,27-es,72-es osztrák ut nem sokkal van messzebb.Viszont az út minősége és a vezetési kultúra teljesen más biztos Te is tapasztaltad..Tegnap Tata felől mentem.Na az borzalmas volt.Viszont a 82-es cseszneki szerpentin nekem jobban tetszett mint Héreg.De hát ízlések és pofonok... -
Micsurin
nagyúr
válasz
HoaryFox #130763 üzenetére
Attól, hogy töltötted még lehet kuka.
Engem 2 hetes Varta szívatott meg hiába volt új anno... reggel még 13,8V volt este 6-kor meg tojt a fejemre indítózni az egyetem előtt.(töltés rendben volt pedig ofc) Csak kicsit volt marha tré érzés betolni.Meg is volt ma a tűzkeresztsége a Kawanak, toltunk apummal egy laza 320km-es karikát.
Se derék se kar/nyak fájdalom nem lett estére esetében ami nagyon jó hír, pont tökéletesen a mérete a moci, már melózni is stabilan azzal jár.geresics Köszönöm a kép cserét
-
vlevi
nagyúr
válasz
HoaryFox #130590 üzenetére
Semmi gond, én sem gondoltam komolyan a dolgot, csak nem akarok még több smiley-t beleírni.
Jó választás, szerintem a világból is kimegy veled. Nem egy kihegyezett erőgép, de éppen ez a jó benne, 1000cm3, és kb 100ló. Épp ez a jó benne, aki ilyet vesz (pl. az előző tulaj), az azért tette, mert hosszú túrákhoz ez bőven elég. -
etnies
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
HoaryFox #121570 üzenetére
A sulyodnak nincs koze vizszintes feluleten a vegsebesseghez, csak hogy egy kicsit lassabban eri el, de el kell ernie ugyanazt a szamot. Ha mar a vege fele alig akar kuszni a mutato, ott mindegy mennyire vagy konnyu, annyit nem jelent mar a suly, inkabb az aerodinamika.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Synology NAS
- Battlefield 6
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- LEGO klub
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- PlayStation 3
- További aktív témák...
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3005
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest