- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
Közben meg is néztem. Az enyém nem Held gyártmány hanem Shox-os csak erről találtam képet ami a leginkább hasonlít rá. Náluk most ilyen van a webshopban: [link]. Akkor is nagyon jó volt mikor télen biciklivel jártam melózni.
(#49751) V.Stryker
Ezt passzolom, maszkot nem használok.
-
fzr1000
tag
Az "A" kategória szétbontását igazából 1990-ben kezdték el, mert akkor nyáron vizsgáztunk, és mivel Simson Enduro-val nyomtuk, így csak A1-et kaptunk végül. Aztán később kiderült, hogy a vonatkozó jogszabály csak következő év elejétől lett hatályos, így rendes A-t kellett volna kapnunk...
-
Daywalker
addikt
Én nem tenném. Egyrészt az airbox egyfajta puffernek is felfogható, másrészt abban sokkal kevesebb moslékot kap. Harmadrészt nem a blokk forró levegőjét szívja. Ha pedig ram air-es, akkor meg azért nem javasolnám az airbox kiiktatását, mert szarul fog menni. Ez elvileg arra is jó, hogy a motor elején lévő légbeömlő csatornába betömd, de szerintem baromság. A gyárban sem hülyék dolgoznak.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez fekbetet anyag.
Chatteringnek hivjak ezt is. Fzr, yzf kuplungja is tud ilyet csinalni. Elpattog a feluleten a betet/kopotarcsa
Nyereghez talan annyi koze van, h a kisebb dugattyu a tamasztonyomatekot hivatott kiegyenliteni, ha ez nincs, akkor ratehet egy lapattal a chatteringre.Termeszetesen kimert tarcsaknal. Mert a hullamos tarcsa is tud csinalbi dolgokat. A masik dolog, h az uszoagyazasu nyereg el tudja nyelni egy ideig a tarcsa hullamossagat, tehat az sem mindegy, h milyen nyeregrol beszelunk. Fix vagy uszo.
-
DigitXT
félisten
A 10W40 melegoldali viszkozitása nagyobb a 10W30-nál. Mi más?
(Magyarán "kevésbé folyós" 100 fokon - konyhanyelven sűrűbb.)
Azt ne mondd, hogy az általad most linkelt táblázatot sem érted.
30: 9,3 - 12,5 mm²/s
40: 12,5 - 16,3 mm²/s
=> "Minél magasabb az olaj viszkozitása, annál nehezebben folyik,
minél alacsonyabb, annál könnyebben." -
Xaels
félisten
Kivételesen egyet értek. Ezektől már én is falra tudok mászni, ahogy a Steppenwolftól meg az Ac/Dc-től is. Nem is a zene miatt megyünk ha megyünk találkozókra. Arra ott lesz a Fezen a Judas Priest-tel meg a Black Label-el és még olcsóbb is mint Alsóörs a Europe-al.
(#45389) Feree13 legelől sem jó mindig. Folyamatosan figyelni, hogy mindenki meg van egyben... Szinte könyörögtem, hogy valaki menjen már kicsit előre.
-
.mf
veterán
Bevallom, nekem sem tetszik, és én sem tudom megmondani, hogy mi volt ez eredetileg. A blokkon kikandikál egy Yamaha felirat, de félkarú a hátsó. Az idomzat nem gyári. Az első fék ezredforduló előtti felfogatás; a nagyon merőleges és magas fejidom is inkább nyolcvanas-kora kilencvenes évek.
De ez a tuning... giccshalmaz, aminél a látványos durvaságra mentek rá, de láthatóan használhatatlanul: a nitro és talán Roots kompresszoros feltöltő a tank tetején, a sebesség látványos-brutál illúziójáért, viszont a valós-brutál sebességhez behasalni kéne, amihez ezek útban vannak; az ágas-bogas kipuff aszimmetrikusan elosztva 4 a 2 a 2+3=5 végdobba; a fűrész-szerű első fék, aminek alig van felülete, megint inkább látványelem, mintsem valósan használható; a túlságosan leültetett első villák minimális rugóúttal, az égbe húzott hátsó; nem akarok rasszistának tűnni, de ez tipikus a "niggeres bling" hátsó felni, s ebből a szögből ugyan nehéz megmondani, de a hátsó is az ilyenekre jellemző nagyon széles (240?) és lapos profilúnak néz ki; meg a sok csillogósra polírozás, a sok króm... egyedül a festés tetszik rajta. -
canniball
nagyúr
Ott a smiley a mondat végén, ne mondd hogy komolyan vetted hogy menetközben bagózok.
Kifejezetten a cigi miatt pedig szerintem még sosem álltam meg. Ha más miatt megállás van (szokott lenni bőven) akkor rágyújtok, de emiatt nem állok meg.
Hogy mi néz ki jól az meglehetősen szubjektív, szerintem a túragépeket leszámítva semmin nem mutat jól a doboz. Persze lehet csak én nem láttam még a megfelelő darabot.
A (megfelelő méretű) tanktáska nekem bökné a csőröm.
A hátizsák meg amúgy is hozzám van nőve, a mindennapokban is szinte mindig azt hordok magammal. Csak a nyári kánikulában kényelmetlen a motoron, hogy nem szellőzik tőle az ember háta. -
polimorf
tag
-
polimorf
tag
-
emre
veterán
Hát amennyit kérnek érte asszem megpróbálom legyártani.
(#37643) canniball
Köszi, de nem hinném hogy gondot okozna. Mondjuk ilyen szép biztos nem lesz, mert se síkköszörű, se normális marónk nincs. Szóval flex, reszelő.....(#37644) Integra
Haha, 3D....Ha látnád milyen gépekkel kell dolgoznunk, majd lövök 1-2 képet. -
canniball
nagyúr
Ez engem is érdekelne, csak leginkább boltból (a házi barkácsban nem vagyok otthon) és nakedre. Eddig ezt találtam de nem tudom meg szabad-e venni, meg a Givi S950-et. Vélemény/egyéb javaslat?
-
canniball
nagyúr
Ahogy már írták itt folyamatosan akciósak a cuccok.
Az én tapasztalataim vegyesek: 5 cuccból eddig hármat vittem vissza.
A farmerokkal meg ha a biztonságra gyúrsz óvatosan: az olcsóbbak csak kevlár betétekkel erősítettek a "kritikus helyeken" és protektor sincs bennük annyi (az enyémben csak a térdnél, csípőnél zseb sincs); aminek a teljes anyaga kevlárral erősített az viszont nem a 20-30k-s kategória, hanem 60-70k körül kezdődnek. Az viszont tény hogy jóval kényelmesebb mint egy cordura nadrág. -
Teasüti
nagyúr
Köszi!
Friss cikk, éppen nekem való.
Jöhet még egy kiló ilyen, ha van!(#37380) Dexar007
Nem az aszfalt, a farmer.Biztos hideg volt.
Nyáron a perzselő aszfalton azért más téma.
Biciklis mezt láttam már beleégni bőrbe, mondjuk az full szintetikus anyag.
Farmert csak hallottam, nem szívesen tapasztalnám első kézből. -
-Mosquito-
őstag
Ott mindig akció van.
Van kabátom és kesztyűm . Kb két évesek és látszik a használat rajtuk. Néhány varrás elengedett a kesztyűn/kabáton is,ezt házilag javítottam. Áraik megfelelőek de minőséggel néha bajok akadnak. A képen lehet,hogy jól nézz ki de elképzelhető a valóságban fel sem vennéd. Érdemes kimenni és szemügyre venni.
Icont a Motorstyling vagy a Suzuki Hollósnál kellene megnézni.Polimorf:
Akkor kaptatok rendesen az égi áldásból. Nem lehetett áttenni egy másik,jobb napra? Mi jövőhéten megyünk arra. Lomnicra is fel szeretnénk menni majd.
-
Something_
őstag
Nézegettem én is ilyen farmerokat, de azt tanácsoltátok, hogy jobban megéri egy normális farmer + térdvédő, mivel elég passzentosnak kell lennie a farmernak, hogy ne igazián mozduljon el a térvédő benne.
Ha ilyen "kevláros" farmerban csúszik az ember pár métert, attól függetlenül ugyanúgy leég a bőr a testről, nem? Átszakad, aztán kijön az aszfalt-allergia
-
Teasüti
nagyúr
Egyik ismi biciklis DH kesztyűt használt motorra.
Nem űzi ezt a sportot, csak vmi hirtelen ötlet miatt vett egyet és bevált neki.
Olyan helyeken is van rajta protektor - tenyér rész -, ahol a motorosokon nincs, ez is tud minden félét - "mindenálló" - és vmi olyasmi extrát emlegetett, hogy ha kinyújtod az ujjaid, akkor frankón átszellőzik a kesztyű, amúgy meg tartja a szelet.
Magam részéről kíváncsi lettem.
Amúgy a 10k-s kategóriában ez jó vétel, nem? A linkelt. -
Teasüti
nagyúr
Eddig kb ilyen érveket olvastam az ezredesek mellett.
Na most nekem ezek tűnnek mulatságosnak.(#37301) fattyu
Hol szoktál szórakozni?(#37303) sziada5925
Sztem ennyi nem probléma.
Egy-két tízezres az semmi, amikor százezrekről beszélünk.
A gumiszett az már az viszont.
(Vmi 20+30k?)A 400k-t a vásárlásra szántam, mint lélektani határ. Természetesen ebben nincs benne a szerviz, ruha, papírok.
500k-ból jó lenne ha megállna a motor, mire 100%-os lenne, persze nem mindent azonnal.
Papírok 50k + még ruha. Ez az idei terv év végéig. -
Teasüti
nagyúr
És gondolod ha ráéreznék az ízére, akkor függővé válnék?
Ha így lenne, akkor most még azt gondolnám csak statisztika lenne belőlem.
Hova nem elég 50 ló?
Két személlyel felmálházva 90-nél kielőzni egy autó mögül 6. fokozatban?
Mecsekben kanyarogni, meg városban mászkálni miért kell erősebb?
Gondolom, ha mennék túrára és erősebb vasak diktálnák a tempót, akkor ott valszeg sarkon fordulnék a jelenlegi tapasztalatommal és haza bandukolnék. -
Teasüti
nagyúr
Amúgy nem kéne ennél erősebb. Már a 80 ló is bőven túlzás lenne, de a 120 lovas YZF750 overkill lenne.
És még csak nem is túramotor (naked).
Sor2 és 50 ló nekem megteszi kezdőnek. Ma megvolt életem első kocsi előzése is 120-al, nekem még nagyon új ez az agilitás, nem éreztem hiányát az erőnek egyáltalán.Amúgy ingázós, hétvégi kimozdulós motornak lenne, oda inkább a kis fogyasztás, olcsó fenntartás a szempont nekem.
-
Teasüti
nagyúr
Az ideális kezdőmotor, mint olyan, valamint a Hondás megbízhatóság és olcsóság nem elég jó érvek?
Ismeretségi körömben van CB500-as, költeni arra még nem kellett a kopó alkatrészeken kívül.
Annyi, hogy az pár évvel fiatalabb, hátul tárcsás már.
De van fent egy 99-es fejidomos CB500 is 450k-ért, viszont külföldi papírokkal.
Az se jó ajánlat? Itt van helyben az is.
Csak az már hiteles lenne a kereskedő miatt sztem.
Vagy a típus ellen kapálóztok, vagy mi az, ami nem teszi jó döntéssé?
A cserés gumi?(#37286) Mosquito34
Lánc az feszes, a ricni elején jár még csak a feszesség állító csavar.
Az első betét szemre 7-8 mm-es lehet, a dobféket nem néztem (most látom csak a gépkönyvben mit kell egyáltalán nézni rajta).
A kuplung lehet kérdéses, a bovden gép felőli végét nem figyeltem.
A bovdenek jónak tűnnek, a karok könnyen járnak, holtjátékok jók.
Tárcsa nem vállas, de azért érezni rajta, hogy enyhén homorú.
Folyadékok és szűrők állítólag újak, de azokat úgyis cserélném.
Teló olaj sem lehet kérdéses, ha amúgy is szét kellene kapni.
Én csak azt látom, hogy porvédő és gumik. Ez vállalható összeg, ennyi pénzt bármilyen használt motorra rá kell költeni, nem?
Miért lenne jobb vétel a linkeltek közül az ugyanilyen öreg? Valamelyik talán még öregebb is ennél.Köszönöm!
-
Teasüti
nagyúr
GS500, Er-5 még hasonló kategória, egyik se érdekel. Hornet se fogott meg.
Van még vmi, ami szóba jöhetne?
CB500-ról meg mindenhol azt olvasni, h tökéletes kezdő motor, olcsó, hosszú életű, keveset eszik és erős is.Szóval ez csak egy porvédő, az jó hír, akkor lehet tényleg olcsó lenne a csere.
Oldaltámasz van rajta, nem közép.(#37277) Dexar007
A fizetés az részletre menne. Eredetileg nem is most szándékoztam motort venni, csak úgy nyár vége felé jönne össze a kp. egy az egyben. Részletek mellett maradna pénzem felöltözni, meg megcsináltatni rajta amit meg kell.
Hitelt nem szeretnék, így ha ez nem, akkor nem motorozok idén.
Persze, ha van ennél jobb ugyanennyiért, akkor nyugodtan beszéljetek le róla, ezért vagyok itt!(#37280) emre
Nincs korlát. -
-Mosquito-
őstag
Igen!
Tavaly rendeltem ismerős álltal egy N102-est. Szín/méret,fehér/kék L méret megad. Jön is a válasz email,hogy akkor küldik is a FEKETE, S méretet. Gyors email,hogy bocs nem ezt kértük,nem kell. Semmi reakció válasz!! Egy hét és meghozta a DHL. Haverom át se vette,ment egyből viassza. 10-15 db email írás után felajánlották,hogy vásároljuk le. Kösz nem,pénzt utald vissza b+..! Kb egy hónapig ment még a levelezés,fenyegetés hogy fel lesznek jelentve itt és itt. Nagy nehezen visszautáltàk a pénzt,de valami 1800ft lefogtak belőlle. Lehet csak velem történt meg és a véletlen műve volt,de a cég nem volt se korrekt se segítőkészek... -
.mf
veterán
Egyszer rendeltem tőlük, kicsit vegyesek az érzelmeim. Rendeltem Ff Harness Flite-ot, először nem akarta elfogadni a kártyám (igaz, külföldön voltam). Újra megrendelem, elfelejtettem a kártyás online fizetést bepipálni, s mégegy rákérdezés nélkül már írta is, hogy köszönjük a rendelést. Írtam nekik egyből, küldtem nekik a megrendelés-számot, megerősítő emailt, mégsem tudták megtalálni és törölni a rendelést.
Cserébe még a rendelt terméket is eltévesztették, a Flite helyett az Adventure-t küldték, aminek váll- és könyökprotektora is van, és asszem 100 EUR-val drágább lett volna. Úgyhogy végülis jól jöttem ki a dologból, mert 63k-ért megkaptam az idehaza 100-110k-s Adventure-t, de kissé kaotikusnak érződött a dolog... -
csongi
veterán
Persze nem mondom hogy nem lehet eredeti chinai
, de kicsit nekem gyanús hogy Austriai gyártás és egyik legolcsóbb. Kicsi esélyt látok rá, hogy Magyar piacra ilyen áron, onnan érkezne termékük.
De nem az a lényeg hol gyártják, hanem az hogy milyen minőség ellenőrzésen esik át. egy névtelen kínai is lehet jó, ha kellően ellenőrzik. Ugyan azon a szalagon készülnek, csak az egyik ilyen matricát kap a másik meg olyat. Az egyik gyártó azt mondja, 5ezrenként ellenőrzés, ha rossz akkor az egész kontinert vissza dobja. Van aki ugyan ennyi darabnál csinál próbát de az az egész rendelést vissza dobja. Szóval így lesz agy gyártónak több jól működő terméke. -
doc
nagyúr
koszi, de akitol a motort vettem, gyuloli a Bannert, a csaladjukban kb. 4 ment tonkre par honap alatt (motorban es autoban is), aztan lecsereltek noname kinaira ami evekig mukodott
lehet hogy csak ok nyultak nagyon bele, mert tudom hogy mas dicseri a Bannert, de igy mar nem nagyon merek nekiallni
rendeltem egy Yuasat, az legalabb viszonylag tuti -
Ha meglátod benne a csavart, és nem hallod, hogy eresztene, eszed ágába ne legyen kihúzni belőle a világ végén. Lehet, hogy teljesen jól beleült a gumiba, és nem, vagy alig-alig ereszt mellette.
Érdemes lehet játszani, és gumisnál betömetni azzal az ön-vulkanizáló cuccal, de utána nem mennék vele 130 felett az fix... és amint tudod, csere. -
Prof01
veterán
Igen, kész lett!
A pontos hiba nem lett megállapítva. Azt mondta, hogy a 3. hengerben benzin volt (nem tudja mitől), és a gyertyák is feketék voltak. Azt hiszem 4 szelepnél nem volt egyáltalán hézag, félő volt, hogy be is égtek, de úgy tűnik megúsztam, mert most szépen jár. Karbit beállította, beszinkronizálta. Most szépen indul, remélem jó is marad egy darabig.
22k-t kért ezért a műveletért. Szerintem jól dolgozott.
Ma megnéztem a gyertyaképeket, mind világosbarna, illetve kicsit fehér volt, jónak tűnik. Olajat is lecseréltem, igaz csak 2000km volt benne, de inkább megcsináltam, mert ha benzin jutott bele, akkor nem szerencsés úgy használni, szerintem...A hátsó fékem még mindig szívat. Valami a főfékhengerrel lehet. Beesik a pedál, pedig le van rendesen légtelenítve. Valamikor nem tudnál ránézni? Hátha te többet tudsz kezdeni vele?
-
vendingo
veterán
Mi a probléma? Megköszöntem a rendességét, hogy belinkelte a cikket, de jeleztem neki, hogy közbe én is rábukkantam már. Nem tudom mi nem tetszik neked ebben?
Shinin:
Nálam kicsit neccesebb a pakolás. Kell a motorhoz sok apróság, legalább 3 törcsi, búvárszemcsi, pipa, hálózsák, polifoam, sátor, kaja-pia, szesz, tisztálkodószerek, karton cigi... és a ruházatot még meg se említettem.. cipő, papucs, meleg ruha, fürdőgatya, normális ruha ha bemennénk valamelyik városba nézelődni. Kb ezeknek kéne beférnie egy tank+hengertáskába.
Szerintem reménytelen
-
Tomate
veterán
Nem olcsóbb kint sem még egy törött motor sem. + regadó. Motorja hibátlan. 2003.9havi a motor és 2 évet állt a balesete óta. Szóval 6 évnél nem futott többet. Ha 5-600 között megáll a történet akkor is jó vagyok mert 8-900-ért adják ezt az évjáratot kb.
yodamastah: A túloldali teló el van görbülve. kb 10 centivel beljebb van a tengelye mint annak ami épen van. Az határozza meg, hogy menyire van benne a kerék a hűtőben.
Az a szerencse, hogy nem szemből kapta el, hanem elfordította a kormányt. A korménykifliről letört az ütköző (az is sokat fogott fel és görbült a villa) A váznyak közel sem függőleges és nem látszik semmi durva sérülés. Nem mondom, hogy nem ment el, mert biztos elment, de szerintem javítható határon belül van. -
Prof01
veterán
Köszönöm szépen, holnap még megpróbálom a másik főfékhengerrel még egyszer, aztán ha nem jön össze, akkor élnék az ajánlattal!
Egyébként azt nem említettem, hogy egy picit eltér a 2 főfékhenger, mert az újban kisebb dugattyú van (valószínűleg egy régebbi R6, vagy R1-esé volt). Az is probléma lehet, hogy nem képes annyi erőt kifejteni, hogy ezzel a féknyereggel megfelelően működjön? Vagy ez nem lehet befolyásoló tényező?
-
Prof01
veterán
-
geree@bl
senior tag
Én nem nagyon értek hozzá, de nem lehet h 10 év alatt, ha tényleg sokat állt egy helyben, akkor a szerelők azt ajánlották neki, hogy inkább cserélje ki?
Mert ahogy hallottam szervíz végzett mindig mindent a gépen, és ott néha csinálnak olyat, hogy előbb cseréltetnek mindent. (Nekem kocsinál 1x kuplungra mondták h pár ezer km múlva cserés lesz... és több mint 20ezret elmentem vele hiba nélkül)
szerk:
Amúgy értem, hogy nagyon oda kell figyelni. De átvizsgáláskor ha nem látszik semmi műszaki hiba, akkor nagy baja csak nem lehet, nem? -
Djuree
félisten
ezért viszem szervizbe, ha tudnám mit és hogy kell megcsinálnám magam is
oda viszem ahonnan véve lett a motor, ha ott sem csinálják meg rendesen, akkor sehol. rajtam lehet keresni, én is szoktam azon amihez én értek, könnyen jön könnyen megypersze sokat nem fizetek érte, minden annyit ér amennyit neked megér ugyebár
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 1 / 2
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Sorozatok
- Gyúrósok ide!
- Apple MacBook
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...
- SzoftverPremium.hu
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3062, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest