- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
polimorf #61188 üzenetére
90%-ról beszéltünk, meg amúgy is poénkodtunk. Természetesen nem lehet általánosítani, mert pl Suzuki GSXR tulajból sem ismerek egyetlen normálist sem.
Igaz, nem ismerek egyet se... Ja, de. Egyet. Az a tavaly úgy összetörte magát, hogy szó szerint szívószállal itta a sört a motoros találkozón a tolószékben ülve.
De egy biztos. Hogy a "szerényebb" motorokon ülők sokkal empatikusabbak, mint a zsír új macsi gépeken ülő népek.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
polimorf #60884 üzenetére
A motoreladásnál türelmesnek kell lennetek. Én július 1-el el raktam fel a hírdetést és szept 29-én adtam el! 3 hónap! Asszem összesen 350-en nézték meg a hírdetést.
Tudjátok hányan hívtak fel? Senki! Szept 20 körül hívott fel az a győri ember aki megnézte, félúton, igen alapból felajánlottam neki hogy találkozzunk félúton. Ha nem is lett volna belőle semmi, motoroztam egy jót, de ha már csak odáig lejön komolyabb érdeklődő.
Vittem egy kört, kicsit alkudott azt mondta meggondolja akkor nem vitte el. 2 nap múlva igen. Ennyi. Az első ember elvitte. De 2,5 hónapig nem hívott senki.
Tanulság számomra:
Türelem, minden motornak megvan a következő gazdája csak várni kell rá. És kicsit rugalmasnak kell lenni eladóként is... -
-
Czimby
addikt
válasz
polimorf #60880 üzenetére
Ilyennek nincs pénze csak álmodozik, nekem 2hét alatt 900-an nézték meg a motort anno használtautón. Volt kb 5-10 hívás, és egy igazán komoly vevő aki meglátta egyből vitte mert sokkal jobb volt mint amiket előtte láttak. És a gsxrszervízes Dodót hozta magával szakértőnek aki szintén elismerően nyilatkozott a motorról.
-
Czimby
addikt
válasz
polimorf #60878 üzenetére
Többért kell feltenni, telefonban leengeded amennyire akarják és kész.
Én is így szoktam amikor már ott van úgyis elviszi.
Én helyszínen sosem engedtem már, max kapott egy ajándék olajcserét ami kb 10-15e Ft és mindketten örültünk. HA az ország másik feléből eljön futóval hidd el el fogja vinni. -
zsolt19900
őstag
válasz
polimorf #60832 üzenetére
megnéztem az összes -szinte az összes- csavargós videót yt-n
és láttam, hogy a túravezetőnek is van ilyen toldata, gondoltam akkor nem lehet annyira rossz
gondolom az benne a jó, ha éppen nem kell és városban cirkál az ember, akkor lehajtja kvázi, hogy esetleg ha bele is zavar akkor ne zavarjon a látómezőbe, aztán ha szükség van rá csak szépen fogja és felhajtja
valahogy optikára jobban tetszenek ezek a dolgok, hisz ne "éktelenkedjen" már a motoron feleslegesen egy oltári nagy plexi
Moskitó: lenne már motor a nevemen, de amilyen elképzeléseik vannak az eladóknak, találtam majd 1 ill. fél éves hirdetéseket, no mondom írok erre nem, hogy alkuképes lenne az ár, még emelkedett is
hejhuj mondom (de természetesen a motoron semmi sem változott, szóval se új gumi se semmi ilyesmi), meg hogy én alkudni szeretnék akkor nekem nem eladó, meg látom hogy már hónapok óta fent van és egy tízest engedne el az árából..... nem nem akarom lealkudni a csillagos eged, de amikor én hirdetek bármit is és látom, hogy kell neki, jó helyre kerül ill. tényleg meg is veszi ha közös nevezőre jutunk akkor kéremszépen ne csak én legyek az aki, mint eladó enged, de mint vevő nem "kap" engedményt semmiből sem.
-
Something_
őstag
válasz
polimorf #60749 üzenetére
Ha a biztosító megállapította a kárértéket, akkor őt kéne támadnia, nem téged.
Téged max perelhet, hogy neki munkakiesés, trauma, örök fájdalom, stb.
A biztosítót is perelheti, hogy fizessenek neki többet.
Kb ennyi.Amúgy a neten a legtöbb ember jogász és orvos. Menj el ügyvédhez, 10.000 Ft egy konzultáció és elmond mindent. Még ír is egy levelet az embernek, hogyha valami követelése van, akkor ne téged zaklasson, hanem neki írjon.
És itt vége is lenne az ügynek, nem zaklat téged többet. -
#79335424
törölt tag
válasz
polimorf #60509 üzenetére
Köszi! Ezt most általánosságra vonatkozóan írom, nehogy magadra értsd! Sajnos, kering egy pár tévhit a HD -kkal kapcsolatban.
-A gyári alkatrész egy japánhoz is drága. Megnéztem, hogy mennyibe kerülne egy hasonló képességű (18AH körüli) Yuasa akku, ha nem motortípus alapján keresem. Kb. 30 ropi. Ehhez képest, a HD gyári akku 130 Dolláros kisker alapárát egyáltalán nem tartom elborultnak. Az az erős, hogy ebből 200 Euro fölötti ár lesz. Nyilván nem fogom ennyiért megvenni, hanem privát vonalon behozatom Amerikából. Összességében és hosszútávon viszont egy HD -t olcsóbb fenntartani, mint egy azonos kategóriájú Japán vasat.
-Nem minden HD tulaj gazdag és/vagy beképzelt, magamutogató bunkó. De, szerencsére, a HD -sok között bőven vannak ilyenek. Az ilyen megveszi a motort és aztán a felét kicseréli az extrakatalógusokból összeszedett minekekre. Így jut a magamfajta olcsón, vadiúj, vagy alig használt, gyári cuccokhoz.
-Alapvetően a HD nem egy megbízhatatlan, olajokádó szarkupac. Csak, sok a gányolt, vagy mindegycsakolcsólegyen címszóval behozott példány.
-Nem minden HD motorozhatatlan, csingilingikkel teleaggatot krómhegy. Pl. Az enyém sztem kinézetre nem sokban különbözik egy V2 -es japán naked -től és kifejezetten jól motorozható. Előtte egy 99 -es, 1500 -as Intruderem volt. Az egy katasztrófa volt a HD -mhoz képest. -
#79335424
törölt tag
válasz
polimorf #60507 üzenetére
Egészen pontosan ILYET (2003 -as Dyna Super Glide Sport). Általános vélemény és saját tapasztalat is, hogy HD -hoz akkumulátorból és bordásszíjból nem szabad utángyártottat venni. Láttam már érdekes jelenségeket utángyártott akkukkal. Haverom bepróbálkozott egy Yuasa -val. Egyik indításnál konkrétan kirobbant az akku oldala. A HD -kban nincs dekompresszor, mint a japánokban, az önindító "izomból" forgatja át a dugattyút a sűrítés ütemen. A gyári akku viszont tudhat valamit, mert ennek ellenére sokáig bírja.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
polimorf #60341 üzenetére
Tudom, hogy nem vigasztal, de együtt érzek veled. Nekem ma az autó felemésztette az összes motorozásra félrekuporgatott pénzem. Vasárnapra eltört az egyik első rugó...természetesen párban kell cserélni. Aztán hívott a szerelő, hogy a törött rugó szétverte a toronycsapágyat...az is csere.
Pedig a Transfogaras-Transalpina karika oda vissza kijött volna már belőle. -
-
#79335424
törölt tag
válasz
polimorf #60330 üzenetére
Ez tényleg bosszantó. Anno, a német Motorrad csinált vele egy 100.000 -es tesztet, aztán szétborították. Az eredmény:
-Hiba nem volt.
-Típushiba nincs.
-Kopás nem mérhető.
Nagyon eltalált vas. Ismerősi körben is van. Komoly távokat megy vele az ember és nagyon elégedett vele. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #60301 üzenetére
Azért sokkal kisebb esélyem volna eltaknyolni vészfékezéskor, ha volna ABS-em. De sajnos nem van.
Szerintem ezen kívül "befektetésnek" sem rossz, lehet pár év múlva, majd mikor el akarja adni, ezen múlik a gép piacképessége. Például ki venne manapság légkondi nélküli használt autót, pedig nem mindenki szereti... - nem árban van lényegi különbség, hanem a légkondisat megveszik, a másik meg egy év múlva is a gazdájánál rohad.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #60294 üzenetére
Azt hiszem, én maradok Erdélynél, 0 idegennyelv-tudással nem merek másfelé menni. Ott is annyi, de annyi olyan szép rész van, aminek még a környékén sem jártam, hogy pár évig még tudok programokat szervezni. Mondjuk nálatok a Magas-Tátrát azért szívesen végig gurulnám....
-
-
canniball
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
polimorf #60091 üzenetére
Na, én ma fel is raktam. K.rva jó lett. Megcsináltam a relézést is, nagyon faszányos lett. Gyújtásra indul a gps, levételre meg szabályosan leáll. Tökéletes.
Ez a gyári napellenző sokkal jobb, az általam csináltnál, 3 centivel bentebb kerülhetett a gps, így már egyáltalán nem takar ki a műszeregységből.Meg ha már a műhelyben voltam, akkor a hátsó rugón is állítottam, hogy kicsit magasabban legyen az ülés.
Úgy érzem így az első év végére szépen összeálltunk a motorral együtt.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
polimorf #60089 üzenetére
Pont pár napja beszéltünk róla.... én úgy csinálom,hogy a terhelés miatt az akkura lesz kötve, ami úgy fix, állandó áramot ad. Ez elkerülvén, a helyzetjelzőről lesz megrelézve....amikor a helyzetjelző felkapcsol,akkor kapcsol a relé és az kapcsolja a szivargyújtóra az akkuról az áramot.
Mondjuk ha ezt így nem érted, akkor nem szabad nekifognod. És ezt ne vedd sértésnek.
-
vlevi
nagyúr
válasz
polimorf #60085 üzenetére
Motorja válogatja.
De több helyről hallottam már olyat, hogy a fényszórón a helyzetjelző lámpáról vezetik ki a 12V-ot a szivargyújtóhoz. Ha nem akarzs pumpát üzemeltetni róla, csak azt az 1-2A áramfelvéteű GPS-t, akkor ez is elég lehet.
Nekem a V-Stromra írtak például valami gyári markolatfűtés csatlakozót, tizenvalahányamperes biztivel, de olyan mélyen van (valahol a tank, a légszűrő és a kormánnyak közé beágyazva), hogy eszemben sincs megkeresni -
V.Stryker
nagyúr
válasz
polimorf #60021 üzenetére
Mit értesz szivargyújtón? A szivargyújtó aljzat az igazából semmi, egy kivezetés, biztosítékkal védve, nem fogyaszt semmi. De ha már beledugom a töltőt, ami 5v-ra alakítja, akkor már bizony van fogyasztás akkor is, ha nem dugom rá a gps-t.
Ami a töltő elromlást illeti... szerintem ott túlterhelés lehet vagy fene tudja. Most direkt kipróbáltam, hogy gps-el rákötve is megnéztem... a hozzá adott töltő kimenete 5v 1,5A...a 12 voltos bemeneten simán benyalt 3,5A-t.
Mosquito34: A terhelés miatt közvetlenül az akkura van kötve a szivargyújtós aljzat. Az meg ugye fix. úgy szoktam,hogy kiveszem az aljzat biztosítékját.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #59857 üzenetére
A készülék szerintem egész jó (másfél hónapja van meg, 2 Mecsek túra és még pár száz km egyéb volt vele), az összes többi a szoftveren múlik szerintem. Nekem Ig* Primo-t sikerült rá tennem, azzal hibátlanul navigál. Fényereje nagyon jó, pár másodperc alatt talál műholdat. Ha lesz pénzem, jövőre egy BT-s sisakhallgatót akarok venni hozzá, hogy ne kelljen állandóan nézegetni, bár tulajdonképpen így is jó: a régi autós GPS-t és a telefont is hang nélkül használtam anno.
A saját tápegységét építettem a motorra (csak ráadott gyújtással kap áramot), nem használok szivargyújtós töltőt (az is jár hozzá).
Most esett le az állam teljesen: nálatok is van Edigital?!
-
mm89
őstag
válasz
polimorf #59534 üzenetére
Jobbulást!mindenki kösse be magát! Mindig!
Viszonylag sűrűn tartunk roncsvágási gyakorlatot (aki nem tudja, tűzoltó vagyok) és volt alkalmam tesztelni az autók üvegeinek erősségét kézzel, lábbal, fa husánggal, baltával.... Hát nem szívesen repülnék ki rajta... A légzsák is csak bekötött övvel működik, szóval még egy ok.Én is motoroztam ma egy kicsit, a városban. Az első 5km en ketten akartak eltaposni... Először majdnem kifordt élem jobbról és autó, pedig szemből tömött sorban jöttek, tehát esélye nem lett volna besorolni (balra jelzett), kb a sávom felét elvette. Ráfékeztem majd kikerültem. (HSM: az abs jelezte is, hogy hátul még nem tapad a hideg gumi
Aztán 5 perccel később két sávos úton simán rámsorolt egy autó.. Kb a hátuljánál voltam, tükörben biztos látott VOLNA.
-
canniball
nagyúr
válasz
polimorf #59534 üzenetére
Hát basszus, ennél egyszerűbb szezonzárást is eszközölhettél volna...még ha a leírtak alapján veszett nagy mákod is volt...
Ma én is gurultam egyet mivel holnaptól a jósok szerint lepüttyen az idő, ugyan elég rövid volt a kilencvenegynehány km (mentem volna még szívesen, de ebben az időben ennyi elég volt), viszont élveztem ezt a keveset is és egyben hazaértem. Jövőre te is valahogy így intézd!
Most pedig mielőbbi jobbulást! -
V.Stryker
nagyúr
válasz
polimorf #59534 üzenetére
Na látod b+, te is motorozás helyett átülsz az autóba és rögtön cirkuszt csinálsz.
Örülünk, hogy jól vagy. Jobbulást. Reméljük tavaszra rendbe leszel és addig a motort is elviszik, hogy megvehesd az újat.
Biztosító fizeti a kárt? Így nem egyértelmű, hogy ki volt a ludas, mert a másik főútról jött...
-
Skizz
addikt
válasz
polimorf #59405 üzenetére
Pff.. egyébként csak a kinyílik dolog nem jelentkezik a Shadnál. Zörögni pl. annyira zörög, hogy már ragasztós szivacscsíkkal párnáztam ki a peremeket, arra meg szigszalag. Csak ugye ennek kb. 100 nyitás az élettartama, utána kezdhetem előről. És vagy 70 rugó egy 10 literrel nagyobb, ami ugyanilyen szar, cserébe befér 2 bukó. Semmire se jó, silány rettenet. Előbb szarnám le a saját kezemet minthogy ilyet adjak el.
-
.mf
veterán
válasz
polimorf #58715 üzenetére
"Úgy látom ezt a topicot sem nagyon érdemes már látogatni. Sajnos haldoklik
Alig látni új bejegyzéseket, hozzászólásokat. Szomorú"
Elmésza
nem nézek be 2.5 hétig és 600+ új hsz. Ja, "nem pörög"
Szerintem meg inkább az a gond, hogy pörög, de töltelék-rizsával, ismétlődő és ezerszer kitárgyalt témákkal...V.Stryker: "Ma volt a motor szerelőnél..."
Nálam pedig aznap volt a motor szétszerelőnél
Gábor átjött segíteni (
) és Apámmal ketten szétkapták (én kb csak nézni, csavart kicsavarni és lámpát tartani tudtam
). Naja...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #59220 üzenetére
Ne is mondd: eddig a GS stabil 3,7-et fogyasztott nálam, ma 4,1 lett...
(Férfiasan bevallom, a közel 300 km felét min 120-as tempóval nyomtam le - német autópályán persze).
szerk: ezt a motort nekem találták ki. Számomra bőven elég az ereje, ráadásul kezes, kiszámítható. Kész vagyok a túramotor-projekttel (minden cuccom meg van ami kellhet, bár egy szélesebb, nagyobb tanktáskának tudnék örülni), már csak a tavaszt várom és megyek bele a vakvilágba vele. -
emre
veterán
válasz
polimorf #59114 üzenetére
Ennél egyszerűbb, mert normál autó felni van rajta.
Egyébként 1999-ben mutatkozott be a harmadik Devis Motort Show-n, és Beliczky Árpád építette egy garázsban, a neve pedig: V8 Standbike.
Ha jól emlékszek, fix alváza van, a váltó egy mercedesből került bele, a kormány hidraulikus és egy giroszkóp segítségével vezérelték hogy a felső rész milyen mértékben dőljön menet közben.
Ha valakinek esetleg lenne róla innfó magyarul ne fogja vissza magát. Egy akkori wild-ben volt cikk róla.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Autós topik
- Milyen videókártyát?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Viccrovat
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest