- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steven
addikt
válasz SirKero #17223 üzenetére
sv 650 nyomatékosabb két személyre... én egyikről se hallottam rosszat bármelyiket veszed .. ráadásul annyi van belőlük mint a szemét olcsó és van hozzá alkatrész ...
én sv-t venném
De a kérdésedre a választ itt mindent megtalálsz melyik évjárat milyen nyűgök .. áldás lenne amúgy egy ilyen weboldal minden motor típusra így össze szedve... : [link]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
vendingo
veterán
válasz SirKero #17223 üzenetére
Én jelenleg egy Sv650-et használok és 195 centi magas vagyok.
Simán vállalható magas embereknek, csak az az egy gond, hogy 180 felett lekap a szél.
140-160-as utazót simán lehet tartani, felette viszont kapaszkodni kell rendesen
Elég kezes a gép, de tud buta is lenni, de ez csak tőled függ.
Hosszútávokra/túrázni is alkalmas de azért nyaralni nem mennék el vele 2 személlyel.
Sok típushibája nincsen, eléggé kiforrott modell, a blokk az elnyűhetetlen.
Talán az első telója a leggyengébb pontja (eléggé lágy), de ezt egy sűrűbb olajjal pár ezerből orvosolni lehet.Majd biztos lesz aki mondja, hogy vigyázni kell a V2 motorféke miatt, de rá ne hallgass, csak túl van misztifikálva ez az egész motorfékesdi.
Kicsit erősebb a motorféke mint pl. egy sor4-nek, de nem vészes, én kifejezetten élvezem, hogy szinte csak megálláshoz kell féket húzni.
Amit én a legjobban szeretek a motoromba, az a V2 hangja visszaváltáskorA GS500-at nem erőltetném, főleg nem 2 személlyel.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz SirKero #17237 üzenetére
Teljesítményben az SV kb. 20 lóval több, na meg sokkal nyomatékosabb is.
A gs is elvisz bárhova 2 személlyel, csak jobban kell húzni neki.
Pl.: Előzéskor jó ha van tartalék, nem kell mindent kicentizni, a hegymenet/szerpentin is élvezetesebb, ha nem kell folyton visszaváltogatni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
vendingo
veterán
válasz SirKero #17241 üzenetére
Te tudod, hogy mi fontosabb számodra.
Én nem nagyon szoktam foglalkozni se az évjárattal, se a futott kilométerrel, ha csak nem olyan évjáratról van szó, ahol komolyabb újítást kapott egy adott gép. Csak az állapotot szoktam nézni.
Tavaly vettem az enyém, de a laikusok többen is újnak illetve csak pár évesnek tippelték.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz SirKero #17241 üzenetére
Nem lehet egy lapon említeni a GS500-at, és az SV650-t. a GS500-t 1989-ben kezdték gyártani, azóta szinte változatlan. Kéthengeres léghűtéses blokk, rohangálásra szinte szétüthetetlen.
Az SV650 viszont egy sokkal újabb konstrukció, 1999-es kezdete óta, 2003-ban esett át nagyobb változáson, akkor kapott pl. a 64 helyett 73 lovas blokkot, ami nagyon bevált. -
.mf
veterán
válasz SirKero #17312 üzenetére
Milyen gép, nem CB400, ami belpiacos japán? Akkor tengeri levegő ott és szállítás közben. Belpiacos alapból kerülendő, alkatrész aranyáron, nehezen és lassan beszerezhető hozzá, ezért az itthoniak gányoltak.
A futott km-adatokat meg mindig is felesleges volt megnézni is...fattyu: pics or it didn't happen
Backspace: jövő héten nem leszek itthon, így én elsősorban azutáni hétre gondoltam. De hely- és időpont-javaslatok addig is jöhetnek
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz SirKero #17318 üzenetére
nem lehet értéket mondani. annyi mindentől függ. aki ilyenkor mond valamit az hasraüt. meg kell vizsgálni a motor állapotát mérőeszközökkel, ennyi.
pl ha huzamosabb ideig egy tempóban (130-150km/h) volt túrázva egy beindítással viszonylag sok km, pl 500 km a géppel legyen az sportgép is akár, az egyáltalán nem megterhelő. akár 80 000 km nél is teljesen jó kompressziót produkál az ilyen motor. persze egy kisköbös 4t egyhengeresnek nem tesz jót a huzamos 150, de tekintsünk el ilyentől. a példánál legyen szó 600 sornégyről.
egy autópályás huzamosabb ideig kitartott 250 km/h már igencsak megterhelés bárminek, akár kis km futásteljesítménynél is.
az ember honnan tudja, hogy mit kapott a gép?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsoltee10
addikt
válasz SirKero #17318 üzenetére
Nekem egy Kawa Er-6 mocim volt, új korától én használtam. 50ekm-rel adtam el, az égvilágon semmi hibája nem volt. Ugyanilyen motorja van egy ismerősömnek, Fehérvárról ingázik Pestre, 120ekm van az övében, már picit csipegeti az olajat. Ugyanakkor egy ugyanilyen motort 36ekm-nél nyírt ki egy kolléga, azt hitte, a sor2 ER6 streetfighter motor, rendeltetésszerű használat az egykerék, meg az autópályás nyélgáz.
-
csongi
veterán
válasz SirKero #17369 üzenetére
Nem ismerem a típusokat, de a Honda az Honda a mondás szerint. Viszont drágább hozzá minden.
Itt vannak tapasztalatok.Kínainak mondják, de Spanyol tervezés és Kínában gyártják az LS2-es sisakokat, jó teszt eredménnyel, és 30K körül van. Ár érték arányában volt teszt győztes.
Vélemyények
Pl árak:[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz SirKero #17376 üzenetére
Én ugyan nem értek hozzá, csak hozzád hasonlóan a tesztekre tudok hagyatkozni (én is ezt a kategóriát nézegetem), azok között viszont találtam olyat is (a sok pozitív vélemény között) amelyik nem dicséri a Kawasakit (rövid időn belüli korrózió); illetve ha lehet hinni nekik ehhez az alkatrész is nehezebben szerezhető be. A Hondáról viszont csak jót olvastam.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz SirKero #17369 üzenetére
Szia,
E kettő közül a Kawa tűnik jobbnak. Bár én inkább a Hondát venném,de nem ezt a belinkeltet mert az eléggé leharcolt,kókányolt gép. Kawán tanultam,könnyen hamar megszokta az ember. Honda mellett szól az erösebb motor,két tárcsafék,megbízhatobb,ha netalántán kell valami,elterjedtebb több alkatrész van hozzá. Szakembert/szerelőt vigyél! Kintről behozott motoroknál minden elképzelhetö. A vázat alaposan nézzétek át,csavarodás sérülés,rozsdásodás miatt!!Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csabyka666
addikt
válasz SirKero #17538 üzenetére
Voltam benn elbeszélgetésen a szabálysértési előadónál. Ott azt mondtam, részben ismerem el a szabálysértést. Azt az infót kaptam, hogy ki fognak küldeni egy csekket, és én azt megfellebbezhetem. Kérdeztem, hogy több lehet-e az összeg, azt mondták, hogy nem.
Kiküldték a csekket, és én megfellebbeztem. Részben ismertem el a szabálysértést, és a kiszabott összeg mérséklését, vagy elengedését kértem.[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
válasz SirKero #17546 üzenetére
Pont ez az, amit kérdeztem, hogy bármilyen módon kell-e többet fizetnem az eredetileg kiszabott díjnál? Azt mondták, nem.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
stifi
senior tag
válasz SirKero #17550 üzenetére
nekem eddig 2 szabálysértésem volt bíróságon, az egyikben én voltam a hibás a másikban a másik fél. egyikünk sem fizetett semmi perköltséget, csak ezért mondtam.
de nem vagyok jogász. alapesetben ugye mindig a vesztes fizeti a költségeket. más kérdés hogy mi van akkor ha muszáj lefolytatni a tárgyalást, mert nem állapítható meg hogy ki a felelős. olyankor nincs "vesztes" fél, valakinek meg kell állapítania hogy ki a felelős és ezért kell a tárgyalás, ami gondolom ilyenkor nem kerül senkinek pénzbe hanem featureként jár az állampolgárnak.. vagy nem
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
válasz SirKero #17679 üzenetére
nice
Egyik kollégámnak van egy eladó GS500-a, 2 éve vette, segítettem neki. A szegedi yamaha számolta be egy új motor vásárlásnál, garanciával adták tovább, tényleg pöpec gép, mentem is vele.
Ha érdekel, keress meg privátban.
Ha nagyobb moci is szóba jöhet (hornet), akkor is keress meg -
torzo
Ármester
válasz SirKero #40390 üzenetére
A Transalp igen jó kis moci, de az is kicsi lesz neked. Én 187, Transalp-on az egész napos túrát ki lehetett bírni, de az is jó volt, amikor már leszállhattam róla végre. Varaderon viszont óriási a kényelem, oda csak segg kell. Azt talán kapsz ennyiért a 8-10 évesek között.
Az viszont igaz, hogy a Vara nem éppen a kezdő-újrakezdőnek való kategória. Magas, nehéz gép, de nagyon lehet szeretni.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz SirKero #40390 üzenetére
Itt egy váci darab, bár ár nélkül így lehet más árkategória, de egy (ülés)próbát talán megér.
torzo!
Úgy tűnik 900k alatt nincs Vara, még 15 évesen sem.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
polimorf
tag
válasz SirKero #40390 üzenetére
Túrázgatni esetleg kipróbálhatnál egy Honda deuaville 650 vagy a 700-t. Kényelmesnek tuti, hogy kényelmes és árban is elérhetőek. Nekem is 650 van de az én 175cm-es mélységemnek egy picit nagy, lehet, hogy neked megfelelne.
Vagy még a vstrom is elég magas gép.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
válasz SirKero #40393 üzenetére
"...maximum 4-5-600 Km amit egy nap alatt kényelmesen meg lehet csinálni."
Nekem napi 300km-nél már fáj a seggem. Igaz az SV ülése nem épp a legkényelmesebbek közé tartozik, egy túramotoré biztosan jobb, de az sem biztos hogy lesz olyan fotel mint a robeszé volt. Túrások cáfoljanak!"Ez tuti,hogy milla felett van"
Sanszos, de ráülni attól még rá lehet, hogy lásd az üléspozíciót. Vagy itt is "matekozhatsz" a méreteid megadása után."Esetleg TDM 850 ... Bár lehet hogy már az is sok kezdésnek"
Ha eltekintünk a tanfolyamtól (az a 3-4 óra kb. arra volt jó hogy elmondhassam vezettem már nagymotort) az SV az első nagygép ami berreg(ett) alattam. 80LE-től szvsz nem kell megijedni. Pláne hogy nem sportmotor, ami aszfaltszaggatásra van kihegyezve. Pláne hogy ha jól sejtem te sem a nyélgázt keresed a kétkeréken...persze ha tévedek szólj![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz SirKero #40390 üzenetére
Dl 650, DTM 850 inkább a 900 illene hozzád. Transalp aranyos "kis motorka" szerintem az gyenge lenne alád. Fel kéne jönni a Red Baronhoz,szoktak ott lenni ilyen motorok.. Egy helyen van,nem kell rohangálni. Ott majd talán el tudod dönteni mit szeretnél.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz SirKero #40390 üzenetére
Én is azt ajánlom, a túraendúrók között nézelődj. Ha bármelyikre rá tudsz ülni, akkor már nagyjából fogalmad lesz arról, hogy ez a kategória (DL, Varadero, BMW GS, TDM és a többi) nagyjából mit kínál üléshelyzet szempontból. Nyíregyházán tudok segíteni DL-650 üléspróba ügyben.
"Esetleg TDM 850 Az van már 5-600E magasságában. Bár lehet hogy már az is sok kezdésnek "
Nemhiszem, hogy sok lenne. Főleg azért, mert, ha már ültél burgin, akkor nem vagy teljesen nulláról kezdő.
Viszont a 850-esről tudni kell, hogy az még karburátoros, kicsit iszákos fajta. A 900-as már injektoros, szinte egy teljesen új motor. Persze az ára is.
Nézegesd a V-Stromokat, abból van rengeteg, biztos ki lehet fogni belőle egy normálisabb példányt. Abból szinte mindegy, melyik évjáratot nézed, 2004-2012 között kevés lényegi változás volt rajta, talán csak az ABS bevezetése, és saccperkábé 2008-tól a duplagyertyás gyújtás. De a "lényeg", azaz a blokk, váz, futómű csak a 2012-es "cicaszemű" V-Strommal változott meg jelentősebben.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz SirKero #45918 üzenetére
Itt biztos tudnak segíteni. Transalp.hu
A DL ugrott?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz SirKero #48704 üzenetére
Pár éve amikor eladtam az akkor kb 15 éves BMW-met cigányoknak eléggé befürödtem, mert a nyakamra jártak, első este már hívogattak, hogy hengerfejes az autó, meg ez meg az baja van, úgy hogy nálam hibátlan volt 2 évig, akkor megfogadtam, hogy én az összes többi szerződésbe, amit ismeretlennek adok el, bele fogom írni, hogy rejtett hibákért felelősséget nem vállalok.
Gondold el az eladó szemszögét..
..aki megveszi vigye el alapos átnézésre, de ne utána púposkodjon, mikor lealkudta a kiírt összeget, aztán ha cserélni kell az autón x időn belül mondjuk egy 50.000 Ft-os alkatrészt..
Meg hogy bizonyítod be, hogy amit eladsz, ahhoz nem nyúltak bele utána? Sehogy.
Aki "hibátlant" akar venni, az vegyen új autót vagy amin van garancia, netán a kereskedés vállal garanciát. -
canniball
nagyúr
válasz SirKero #48708 üzenetére
Na igen, ezt azért nem ártott volna előre megbeszélni...
Ha céges bélyegző akkor gondolom cégként adja, úgy pedig a gugli szerint jár a gari. Ha fenntartásaid vannak akkor esetleg megbeszélheted vele hogy ne hozzátok szállítsa le hanem a szerelődhöz aki a vételár kifizetését megelőzően átnézi a paripát. Persze így sem 100 százalék, de azért jobban képben lennél.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz SirKero #48713 üzenetére
Szerintem az adás-vételi alapján jár a garancia, külön papír nem kell róla; de persze nem vagyok jogász és ilyen jellegű tapasztalatom sincs. Továbbra is azt mondom ha aggódsz nézesd meg egy szakival aki ismeri ezt a gépet és annak nyavajáit, ha gond lenne egyszerűbb arról előre tudni mint utólag pereskedni.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz SirKero #48717 üzenetére
Ja hogy ez ilyen hirtelen lesz! Kérdezd meg Mosquito34 kollégát, ő szokott egy érdi műhelyt ajánlani (mintha te is Pesttől Délre laknál), csak nem emlékszem melyiket, talán tudnak fogadni.
Morris!
B125 nem játszik?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz SirKero #49242 üzenetére
Jozan paraszt esszel a benzincsap "on" allasara szolgalo cso, (a tartalyban van) sokkal hosszabb, igy magasabb benzinszintnel kell nyitni a tartakekot. Nem gyari csap van benne, vagy lecsereltek a csapban a csovet pl korrozio miatt.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mm89
őstag
válasz SirKero #49252 üzenetére
Egy takarítás biztos nem árt neki.
Bőr ruha:
Én csak meleg szappanos vizes szivaccsal szoktam a bogarakat leszedni amikor már nagyon ganés. Bőrápolón csak gondolkoztam, hallottam olyan is, hogy egyszerű testápolóval kenjem beELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
polimorf
tag
válasz SirKero #49367 üzenetére
Én a Metzeler gumimra 17000km-t tettem de a totál lekopásig kibírta volna 20000km-ig. Mivel nem szeretek reckírozni inkább lecseréltem de maradtam ugyan annál a márkánál és típusnál, mert én meg vagyok vele elégedve.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...