- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz
Khaosz55 #154196 üzenetére
Volt avantom, eladás. A mesh jobb, mindenben, kivéve akku uzemido.
Amit tudni kell, sena mesh nem kompatibilis a cardo mesh-el.Sena több embernek van, interphone u-com az sena!
Egy olyan típust ajánlok pl neked, ami tudja a régi bt is, meg mesh is, a többi lehet csak mesh, így be tudod vinni a hozzátok csapódott bt sisakos barátot a mesh hálózatba.
Ha soha nem akarsz mással motorozni, akkor jó az avant.
Ha még kérdeznél írj rám a telefonszamoddal, inkább beszéljünk, gyorsabb.
-
bacus
őstag
válasz
Khaosz55 #153874 üzenetére
Az a baj, hogy amin 3 elfér, ott tárolási gondok vannak. Kiviszed a motorokat és ott kell hagyd a szállodánál, stb, szerintem nem nézik jó szemmel, meg van ahol nem is tudod ráakasztva tartani, ha leakasztod hova láncolod ki, stb.
Amit én vettem (használtan), az egy motort tud szállítani, de valóban van két motort szállító verziója is, csak az hiába szétszedhető, az én csomagtartómba már nem fér be.
Ez 70 kg, a két motoros 130 körül, megemelni sem jó még darabokra szedve sem.2018 környékén béreltem egy 3 motor szállításához alkalmast is, de hatalmas volt, dög nehéz, és mivel az egyik motoros az ottani túrán elesett, hazafele már két motort húztam egy 1,6-os benzines lacettivel (110 LE), és Szulokról Bp felé nincs emelkedő, de az autón rettenetesen lehetett érezni, hogy közel 700 kg van mögötte rettenetes légellenállással.
-
bacus
őstag
válasz
Khaosz55 #153869 üzenetére
Nekem meghoztad a kedvem, de most nincs kivel menni, egy motorral nem szívesen mennék. Feleségem 1 napos túrákra szívesen jön, de félek ez még sok lenne neki.
Én úgy terveztem, hogy ilyen távra utánfuton vinnem le a motort, akkor az autóban lehet több cucc is, meg az oda vissza út is kényelmesebben teljesíthető. Az utánfutó szetszedhető, befer a kocsi csomagtartóba, így az autó talán bármelyik szallason ott hagyható
-
kelly416
veterán
válasz
Khaosz55 #153865 üzenetére
Igen, Tőled olvastam sokszor őket.
Nem vagyok egy nagy motoros, úgyhogy nekem ez ilyen sokat tuti nem jelent. De ha lekoppan a hátulja az én súlyom alatt is, akkor lehet, nem az én motorom.
A telitalp kontra lábújjhegy talán még kontrollálható lenne, az kevésbé zavarna mint a gyenge rugó.
-
A Zéé
addikt
válasz
Khaosz55 #153863 üzenetére
Perforáltat szeretnék én is, a full zártban sztem megfőnék. Alpinestars gatyából nekem az 56-os rövid szárú a jó. Kabátból az 56-os kicsi, az 58-as nagy. Mugen Raceból az 56-os kabát jó, az 56-os gatya hosszú (abból a farmer is az volt). Serpentizeból az 56-os kabát jó, gatyát nem próblátam, mert végül elengedtem azt a vonalat, mert a racse könyökkoptató nem az én világom.
-
A Zéé
addikt
válasz
Khaosz55 #153859 üzenetére
nekem 550 km volt egy nap a max, de a végére már haragudtam a Duke-ra
pont a sisakra dobja a szelet, kb. 5 cm-el kellene lejjebb legyen a fejem, hogy jó legyen...
Viszont nagyon erősen megfogalmazódott bennem, hogy kell másik ruha... A cordura dzseki úgy lobog a karomon, hogy 10 perc konstans pályatempó után már b.sztatta a felkarom, illetve a vállamnál gallér részén is ahogy leválik rólam a levegő elég zavaró frekvencián lobog. Púposítva kell ülni, hogy elmúljon. Csak azok a bőrök,amik tetszenek, nem az én alkatomra vannak... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Khaosz55 #153579 üzenetére
A nyomatek felel mindenert, amit gyorsitasban erzel. Vegulis a tomeg meginditasaert felel, de a nyomatek az ereje a motornak. Amit loeronek mondunk koznapi ertelemben. Az a nyomatek, ami a fotengelyen ebred, es a hatso kerekre megy.
Ezt befolyasolja az aktualis valtoattetellel. De. Hogy lehet, h egy 600 sor4 50Nm nyomatekkal ugyanannyi loero, mint egy 1000 v2, 100Nm nyomatekkal? It jon a kepbe a nyomatekvalto.
Mindkettonek kb ugyanaz lesz a vegsebessege, ugyanugy fognak gyorsulni nyomatekcsucson, de a 600 as tovabb tud forogni, kesobb ebred a nyomatekcsucsa ezert kesobb kell valtani a fokozatokat. A vegere ez a kicsi elony annyit er, hogy a kulonbseg a ket motor kozott annyi lesz, hogy az ezres alul jobban megindul, de nem 2x annyira, mivel a valtoattetel ugy lesz meghatarozva, hogy ne bsszon hanyatt a motor, amelle kis vegsebesseggel, tehat elpocsekoljuk azt a 100Nm nyomatekot es olyan attetelt rakunk ra, amitol gyenge lesz.
Mivel minden egyes valtasnal egyre kisebb nyomatek jut a hatso kerekedre, ez a kis fordulatszam elony annyit jelent, hogy ugyanakkora teljesitmenye lesz mindket motornak. De nyomatekcsucson kb ugyanazt fogjak tudni. Csak mashol ebred a nyomatek.
Es mindket motor kb ugyanakkora vegsebessegre tesz szert, mert az 1000 es nagyobb nyomatekkal bar kevesebbet forog, de a nagyobb nyomatek kiegyenliti ezt. -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Khaosz55 #153573 üzenetére
Igen, a nyomatek elhasznalja a motort, de nyomatekod egy motornal csak fordulatszamon van. Tehat alul nem fog elhasznalodni (olyan utemben), mert nincs nyomatekod, igy nem tudnak a legnagyobb erok fellepni, mert se lendulete nincs az alkatreszeknek akkora, mint fordulatszamon, se a hengertoltottseg sincs, ami miatt a pukk nagy lenne, ami az olajfilmet megszakitana, vagy pre ignition-t okozna.
Sajnos az emberek fejeben osszekeverednek az informaciok, es az autos turbodizel, vagy kozvetlenbefecskendezos turbos benzines problemakat osszekotik a motorkerekpar motorokkal is, ami motorkerekparok eseteben teljes mertekben irrealis, mert mas a motorblokk. Ezert nem lehet az autokat osszehasonlitani motorokkal.
-
MMiklos86
csendes tag
válasz
Khaosz55 #153273 üzenetére
Én keresnék egy helyi gumist és foglalnék nála időpontot a túra közepére. Ha menet közben úgy látod, hogy mégsem kell, odatelefonálsz és lemondod.
Három éve én is úgy számoltam, hogy kábé bőven bele kell férnie, de a biztonság kedvéért foglaltam egy slotot a villachi gumisnál. Aztán egy boldog nap a Dolomitokban, a Busa valósággal megette a Bridgestone S22-t, örültem az előrelátásnak. A slosszpoén, hogy annyival olcsóbb volt a Road6, hogy gumi+szerelés olcsóbban jött ki ott, mint itthon lett volna.
-
bacus
őstag
válasz
Khaosz55 #151399 üzenetére
Néztél már körbe a mai középiskolások között? Satnya 60 kg-os S vagy XS méretet hord a 80%. A maradék 20% meg le van szarva..
Én bemegyek a Shoxba, hatalmas választék, legnagyobb méret 3xl, ami egy 105 kg-os 190 cm magas "normál" testalkatúra való.. Miért pont a motorokkal ne követnék a változást?
Nekem már nem tudnak eladni MT 09-et, vagy egyéb hasalós v. naked motort, nem bírja a hátam. -
bacus
őstag
válasz
Khaosz55 #151174 üzenetére
Nézd horvátok is messze van Lengyelországból. Én voltam már horvátoknál, nem rossz, de mindig nem akarok oda menni, szándékosan írtam, messzi célokat, mint Spanyolország.
De nem vagyunk egyformák, tudod írtad, hogy a motorok 20+ milla volt, én akit ismerek "tehetősebb" embert, annak nincs szabad ideje, ami van, az sokkal drágább annál, hogy elbaxa egy odaúton. -
bacus
őstag
válasz
Khaosz55 #151172 üzenetére
Nem tudom milyen messziről ment oda.. a feleségem nem szeret helybe motorozni, de nem akar 1000 km-t menni, márpedig sok hely van ami ilyen messze kezdődik.
Az is persze érdekes, ha ki akarok menni pl Spanyolokhoz motorozni, akkor 3e km autópálya van benne oda-vissza, ami alatt a fél gumid már kuka. Több motor esetén pedig még benzinen, szálláson is jelentős összeg takarítható meg, mert ha lábon mentek aludni is kell valahol. pl 1500 km már 3-4 nap kényelmesen, autóval felváltva meg 1 nap alatt letolható. Szabadságban sem mindegy, ha van 10 napod, már Korzika is necces, 2 nap oda, 2 nap vissza, már csak 5 napod maradt, ami lehet a komp miatt pont rosszul jön ki.
Igaz még nem használtam, de idén vettem én is egy motorszállító utánfutót, szétszedhető, befér a kocsi csomagtartójába..
-
válasz
Khaosz55 #151151 üzenetére
Városban nagyon sokat megy a venti (nyáron). Folyamatosan 100 fok fölött van a víz. Menni kell vele, tempósan, nem 40-50-el cammogva. Utálom hogy folyamatosan kapcsolgat a venti, bünteti a vasat. Ha tehetem nem tévedek vele be Pestre.
Pár napja kellett bemennem, odafelé katasztrófa volt, elegem lett, utána az minden volt, de nem kresz szerinti motorozás. -
zgospel
őstag
válasz
Khaosz55 #151151 üzenetére
Szerintem érthetően fogalmaztam elsőre is, de akkor másképp: aki elsősorban közlekedni akar motorral az nem MT-09-et vesz.
Az egy teljesen más felállás, ha 1 motorral kell megoldani a napi közlekedés mellett a mókát, túrázást, élményfaktort, vagy ha van egy élménymotorod amivel nyilvánvalóan lehet közúton is menni, ezért ha úgy van közlekedsz is.Ahogy versenypályázni is lehet kb akármelyik motorral, több-kevesebb sikerrel, de értelemszerűen akinek az elsődleges a pályahasználat az szintén nem MT-09-et vesz.
Remélem így már érthető -
válasz
Khaosz55 #150265 üzenetére
Nekem muszáj füldugót használnom, a sisakom aljánál a nyakamnál olyan turbulens szélzaj van, hogy meghülyülök.
A Hornetre felrakott Givi plexi az összes szelet a sisakra dobja, cserébe a mellkasomat nem veri a szél.
Nagyon nagyot fog az Alpine Motosafe Race.
Hallani a szelet, de nem zavaró módon, plusz minden más is jobban hallható attól hogy tompítja a szélzajt. -
válasz
Khaosz55 #150251 üzenetére
En alpine motosafe fuldugot hasznalok, palyan mindig bent van es szoktam tudni beszelgetni vele az intercomon. A szelzajt szedi csak le, szerintem zseni egy cucc. Mas kerdes, hogy az olcso intercom ami nekem van az nem alkalmas 130km/h-nal a kommunikaciora, inkabb olyan 100-ig jo. Megbocsajtom neki, 12e Ft volt
-
válasz
Khaosz55 #150251 üzenetére
Valamennyit mindegyik ront, hiszen a hang útjában van.
Én használtam Senával Alpine Motosafe Tour füldugót, teljesen korrektül élvezhető volt a zene (persze nem hifis értelemben) és a kommunikáció is.
Most Motosafe Race füldugóm van, ezzel nem tudom milyen mert most nincs motoros kommunikációm, de szerintem ezzel sem lehet sokkal rosszabb.
Szélzajt a Race verzió sokkal jobban csökkenti. -
bacus
őstag
-
bmxbandita
tag
válasz
Khaosz55 #149735 üzenetére
Igen, ugyanolyan puha, mint a fekete.
De attól, hogy sárga az nem feltétlenül jelenti azt, hogy jobb. Pl. egy SC-1/42 PRESTIGE fekete, és 8.5 kN alatt van a residual force. A lényeg, hogy ahova raknád, arra a területre "type B" legyen, a "type A" azt jelenti, hogy arra a területre korlátozott lefedést ad.
pl.:az SC-1/EVO1 típus az "S Type B, E/K Type A", tehát vállon teljes területet véd, könyök,térden viszont korlázotott. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Khaosz55 #149729 üzenetére
Nincs, de a robogós topikban van tapasztalat, ellenszenv meg nincs.
Talán még a nagyrobogós topikban is érdemes kérdezni.
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz
Khaosz55 #149685 üzenetére
Nálam is szempont volt az ülés magasság, de ezzel a 800mm magassággal élhető. A Bandit papíron csak 790mm volt, de mivel szélesebb volt a nyereg, így sokkal magasabbnak tűnt, illetve nem is tűnt, hanem gyakorlatilag sokkal kevésbé ért le a lábam. A z650 elméletileg magasabb, de mégis jó. A BMW RNineT is azonos , de nekem mégis magasabb. Mi volt még... ja, Triumph Trident , szintén magasabb... Tehát kell az üléspróba, a nyers számokkal semmit sem tudsz meg.
-
V.Stryker
nagyúr
-
Biqci
aktív tag
válasz
Khaosz55 #149674 üzenetére
+ 1 a Tripla
Nem tudom milyen magas a párod, én 168 cm vagyok nem nevetni, de nekem ha nem is tudok letalpalni, de biztosan elérem mind a két lábammal a talajt. Ami mt-07-en ültem, kb azonos volt a magassága, a fiam z650 Kawája is hasonló, tehát mindeképp érdemes ráülni. Ja annyi, hogy az enyém nem RS, hanem az alapmodell, ez valamivel alacsonyabb mind az RS, mert csak az alap hátsó rugóstag van benne.
-
yodamastah
őstag
válasz
Khaosz55 #149661 üzenetére
Akkor hát olcsó megoldás kellene. Sajnos kisérletezned kell ehhez. Lehet a kisebb légrés segít. Ha nagyon hintázik az eleje, lehet többet segít a sűrűbb olaj. Vagy minnkettő kell
De sztem senki nem tud itt fórumon pontos választ mondani melyikre van szükséged. Ehhez minimum élőben kéne látni a motort.
Új mt07 lehet jobb lesz, de jó nem lesz. Nem véletlen olcsó ez a modell. Ha megvan az új, menjen abba a tuning futómű és egy időre meg van oldva ez a probléma.
-
yodamastah
őstag
válasz
Khaosz55 #149654 üzenetére
Ez egy igen komplex téma, de azért leírom mit gondolok erről.
"Sokat hozott a gyárihoz képest." Ez mit jelent? Miben hozott sokat?
A progresszív rugó szerintem egy ökörség. Motorba lineáris rugó való. Az egyetlen eset amikor indokolt lehet a progresszív rugó, ha nagyon nagy súly tartomány kell lefedni. Pl 1 személy vs 2 személy + sok csomag + a rugóelőfeszítés nem állítható. Ez esetben a progresszív rugóval meg lehet előzni hogy felüssön a teló. De ha precízen dolgozó futóművet akarsz, akkor lineáris rugó a jobb.
A légrés rugóként működik. Ha csökkented a légrést, akkor olyan mintha erősebb rugó lenne a motorban. De ez a hatás csak az alsó tartományban jön elő igazán, egyfajta progresszív rugó a légrés. Ha kisebb légrést csinálsz, féktávon kevésbé fog összeülni az eleje, kanyarban magasabban fog futni az eleje.
A csillapítás nagyon a légréstől nem változik. Viszont ha 15W olajat raksz bele, a csillapítás fog sokat változni. Mindkét irányban A kérdés hogy a "feszesebb" az mit takar nálad? Puha a rugó, vagy alulcsilllapított az eleje. Mert ha alulcsillapított akkor sűrűbb olaj hozhat javulást, ha puha a rugó, akkor kisebb légrés segíthet.
A kérdés még hogy a hátuljával mindeközben mi van? A futómű finomhangolása csak úgy értelmezhető ha az eleje és a hátulja amennyire csak lehet összhangba van hozva.
Én ezt csinálnám: ha még sokáig meg lesz tartva ez a motor akkor: Előre Andreani Misano Evo cartridge, hátra egy belépő öhlins rugóstag. Megfelelően megválasztott lineáris rugókkal. Ez kb olyan 1300 euróból megvan rugókkal. Ezzel lesz egy jó személyre szabott, állítható futóműved.
Vagy venni kell jobb motort, jobb futóművel. Japán naked vonalon nem lesz könnyű.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Khaosz55 #149654 üzenetére
Elofeszitessel- tehat a gyuruvel- nem feszesebb lesz a telo, hanem magasabban lesz az eleje a motornak. Inkabb az olaj mennyiseget novelnem, de nem az elofeszitest.
Normalis rugot kellene belerakni, nem progresszivet. a legfontosabb, h a sulyodhoz valot, linearisat. Az mt07 villaja nagyon buta, a legfontosabb, hogy a rugoero jo legyen, a tobbi dologgal nem nagyon tudsz mihez kezdeni. A surubb olajjal csak lassabban fog mozogni, ami valahol jo lesz, valahol meg egyaltalan nem.
-
#48584626
törölt tag
-
#48584626
törölt tag
válasz
Khaosz55 #149596 üzenetére
A váltókar talán igen, a kupplung szerintem nem. Az enyémen gyorsváltó van, igazából indulásnál, megállásnál, és egyesből kettesbe váltásnál kell kupplungolni, meg stop&go jellegű forgalomban. Engem szerintem nem zavarna ha akkor se kéne, sőt szerintem nyugis krúzolásnál tőlem válogathatna is magától. Aztán ha sportos hangulatban van az ember, akkor ott a váltókar.
De majd kipróbálom ha lesz rá lehetőségem. Még az is lehet hogy valamelyik következő motoromban már olyan lesz -
bmxbandita
tag
válasz
Khaosz55 #149252 üzenetére
Én most ennek pont az ellenkezőjét érzem. A lehető legnagyobb SAS-TEC térdprotektort vettem, ami szinte tényleg körbeöleli a térdemet, tehát oldalról is van bőven anyag:
[link]
És mivel a farmer alapból elég passzos ezért áll mint katiban a gyerek
Nyilván nem tudom egy csattanáskor mi történne, de remélem nem is fogom megtapasztalni.Az acerbis jelen formában viszont biztos, hogy nem maradna a helyén. Ami eszembe jutott, hogy meghúzom a csatot méretre, majd:
- Görcsöt kötök a végére, hogy ne lazuljon ki. Ezzel csak az a baj, hogy nagyon csesznyén nézne ki.
- Tűzőgéppel összetűzöm. Ami valszeg tönkretenné ezt a gumis anyagot, de legalább jó szorosan maradna.Egyébként a papír szerint ennél a sas-tecnél az átvitt erő <10kn, az acerbisnél meg <35 kN. Amit akárhogy is nézek háromszor annyi. Nehéz ezeket a számokat hova tenni, de ha választanom kéne, akkor inkább a harmadakkora erőhatást szeretném kérni a térdemre
-
#48584626
törölt tag
válasz
Khaosz55 #149192 üzenetére
Tavaly voltunk Franciaországban, nyaraló környezetben gyakorlatilag senki sem volt hajlandó sem angolul sem németül megszólalni. A hotel recepciósa! sem. Talán egy kiscsaj volt egyedül egy pékségben...
El is döntöttük hogy nem is megyünk arra többet, annyi normális ország van Európában, ahol örülnek a turistának.
Nekem az volt a benyomásom hogy totálisan meg vannak sértve hogy mi nem beszéljük az ő felsőbbrendű nyelvüket. -
bacus
őstag
válasz
Khaosz55 #149205 üzenetére
A túravezető barátunk 650-es Burgmann-al nyomja, a Dolomitokban is. Tavaly 1-t láttunk az övén kívül 5 nap alatt, de nem azért mert a Burgmann nem való oda vagy azzal jelentősen problémásabb lenne a szerpentin.
Amit te ott látsz motor fajták szerinti eloszlást, az nagyjából mindenhol jellemző. A GS mindenhol túlreprezentált, mert ezt hozza a jólét. (főleg nyugatabbra). Ott nem is biztos, hogy eladják a régi GS-t, mert jön az új...
Egyébként szerintem nem a szűk 180-as visszafordítókkal van a baj, inkább a visszafordítóknál lévő nagy szintkülönbséggel. Főleg a belső íveken szar, ott ha hülye íven mész, hát sztem minden is leér
. Ott szoktak borulni az emberek, lásd kanyarfotós videók.
A nagy ccm-es túraendúrók kényelmessége nem csak a kormány, meg ülés pozició, hanem a motor rugalmassága is, berakod hármasba és nem kell váltogatni 20-120 között a motor mindent megold.
-
bacus
őstag
válasz
Khaosz55 #149181 üzenetére
Szerintem se kell csere, az mt09 elég erős, hogy még harmadikba is felemeld az első kereket..., spórolj a gumival, egykerekezz!
Ilyen kopásnál sztem már az is játszik, hogy már nem jó vele kanyarodni, márpedig korzikán nem igen lesz más, csak kanyar.Egyébként oda már érdemes utánfutón, teherautón, stb levinni a motorokat, hogy ne fogyjon a gumi feleslegesen. Én idén vettem egy szétszedhető utánfutót, ami azért is jó, mert nem kell az utcán tárolnom, illetve ha levontattam a motort, ott sem kell külön tárolni, stb, szétszedem, be a csomagtartóba és akkor csak egy autó áll a parkolóban...
"volt hogy Dolomitokba elkapott a jeges eső, nem volt para"
Azért ezt sok gumi tudja.. Én a 4.szett pirelli scorpion trail 2-t fogom feltenni, pont ugyan ezt érzem, mint te. Ez bevált, nem is nézek más gumit, pedig lehet mind tudná ezt."Franciában még nemvoltam"
Én vmikor 1992-ben jártam arra utoljára, kempingben laktunk, bejelentkezéskor tökéletes angol és német, ifjusági kedvezmény, meg eu turista kedvezmény, meg ki tudja mi be lett igérve, fizetéskor, ugyanaz a fickó CSAK franciául, a saját kézírását mutogattuk, ahol leírta, hogy mennyit fizetünk, de nem, csak ragaszkodott a lista árhoz... -
bajnokpityu
félisten
válasz
Khaosz55 #133640 üzenetére
spartanom nem volt, csak felpróbáltam. mivel nem jó a fejem formájára, ezért nincs vele tapasztalat.
a gt az meg egy álom nekem, hjc és shoei között van a minősége, utóbbihoz közelebb. sose volt ilyen jó sisakom. már volt rajtam idén párszor. az itthoni ár feléért vettem kintről egy neonzöld carbont. ami nekem meglepő, hogy nincs benne gyártási idő jelölve. vagyis még nem találtam meg -
csongi
veterán
válasz
Khaosz55 #133117 üzenetére
Minek kell tapadni? A lancolajzonak is a tapadas ragacsosagga a hatranya.
Minel jobban oda tapad, anna tobb szemetet szed ossze, ami a gyorsabb kopast eredmnyez.A lancfuresz lanca kozvetlen mechanikus erintmezesbe van a faval.
Ott lehordja a lancrol. Nincs ideje a port maga szedni. A rostos anyaggal alkot ragacsos egyveleget, es nem asvanyi.Motor lancra hajtomu olaj, vagy motor olaj.
-
goofy85
kezdő
válasz
Khaosz55 #132711 üzenetére
Én az 500X-et is részben hitelre veszem. A terv 1.5m önerő, a maradék 1m meg hitel. Ez nekem nagyobb biztonságot ad, jól jöhet bármikor az az egy misi a számlán, a részletek meg beleférnek a fizumba.
Hajlandó vagyok fizetni a “biztonságért”, pl lakáshitelből is inkább a drágább végig fixet vettem fel, ami lassan az olcsóbb lesz. -
#56573440
törölt tag
válasz
Khaosz55 #129125 üzenetére
a napszemüveg az valóban parádés, az egyik selling point volt mellette, meg a becsukható rovarháló is elég extra...
Viszont így nem vagyok boldog, ennél minőségibbnek hatott a márka a tesztek alapján... Nyilvánt hazai boltban vettem, meglátjuk mit csinál nálam a plexi...
Zajszintet passzolom, nálam a plexi pont a fejem tetejére vágja a turbulenciát, így azért 90 körül sem épp kellemes, de nyilván ez egyéni szoc problémám, ha behajolok picit akkor már egész vállalható, csak úgy meg nem megyek messzire
Így viszont valszeg veszek valami másik sisakot ez meg marad tarcsinak... Fel kellett volna köhögni a shoei árát, jobban jártam volna -
etnies
senior tag
válasz
Khaosz55 #128875 üzenetére
Vitatkoznék ezzel a nagy erejű = kevesebb élettartam. Én csak emelt fényűt használok (Philips vagy GE), mindegyik elmegy 5-6 évet. Még a 21 éves Civicemben is 4 évet bírtak.
A DL-be is 5 éve raktam bele, még világít mind a kettő. Szerintem ahol jó a feszszab, ott nem halnak meg az izzók. -
bacus
őstag
válasz
Khaosz55 #128835 üzenetére
Nem teljesen, rám nem jó egyik aláöltöző sem, illetve a shox 4xl legolcsóbbja igen, de az még melegebb mint a lidl-es vastag.
Ez a vékony, kifejezetten nyári, annyira vékony, hogy tulajdonképpen összegyűrve elfér a markomban !!, nem vicc, tényleg. Arra jó, hogy a kabát nem tapad rám, illetve nem is izzadok bele, kis túlzással azt mondanám, hogy jobb, mint egy jó bő póló, abba könnyebb izzadni.
-
Geresics
addikt
válasz
Khaosz55 #128836 üzenetére
187cm, és mikor vettem, kb. 100kg, mikor utoljára rajtam volt, kb. 115. De a méretet most nem tudom, mert a cucc a garázsban van, én meg másfelé megyek épp. De talán volt hozzá valahol mérettáblázat? Valami ilyesmi.
Ja, haverom alacsonyabb, de ugyan azt a méretet vettük, és neki is jó lett... -
ath
senior tag
válasz
Khaosz55 #115829 üzenetére
nekem az van. szeretem, kényelmes, hempergéseket is bírta. cipzárak, varrások, minden jól bírja, idén lesz 5 éves. egyedül ami tönkrement benne, az a mellkasnál a cipzár részbe tett infótábla műanyag tokja, amibe vércsoportot, meg ilyesmiket lehetne írni ami balesetnél jól jöhet.
ez kifejezetten nyálcsordító nekem: [link]egyébként itt van sok színben és méretben is raktáron, 542€ szállítással együtt pedig szerintem egész jó ár érte, drága árfolyamot is figyelembe véve.
-
Varoz
addikt
válasz
Khaosz55 #115722 üzenetére
Szerintem maradj a Mugennél. Majd 2x áron kapsz jobb minőséget csak és a Mugen minőségével sincs semmi probléma. Szeretik fikázni, főleg azok akiknek sose volt és Alpin és társaival kezdték, magas lóról. Nyilván meg lehet venni 2-3x áron a jobbat és nem is feltétlen mondom, hogy nem éri meg, megvenném én is ha annyi pénzem lenne, de abszolút korrekt a Mugen.
-
rayoliviero
veterán
válasz
Khaosz55 #115722 üzenetére
Szia!
Ha Mugen ruhád van, akkor Mugen a csizmád is? Csak azért kérdezem, mert a méretezésére lennék kíváncsi, hogy mennyire pontos. Rendeltem Alpinestars csizmát, de sajnos lemondta az Auner, hogy nincs nekik 43-as méret. Ezeket a Mugeneket hirdetik mindenhol, ezt valószínű elég könnyű beszerezni. Gondolkozok rajta, jól néznek ki és árban sem túl magasak.
-
#81556480
törölt tag
válasz
Khaosz55 #115413 üzenetére
Ha esetleg megállítanak az az első hogy keresik az E számot a indexbe tükörbe stb
Hol történik ez? Magyarországon? Mert nekem még a gyári kipufogóban sincs e szám, meg az elmúlt pár évben a közúti ellenőrzés gyakorlatával se találkoztam. Persze senkinek nem mondom hogy tegyen fel olyat amit nem lehet, csak nem látom magam előtt ahogy a borsodi ( én esetemben) polizei keresgéli az e számot az indexemen majd mondja : oké ez megvan, nézzük a visszapillantókat, majd vegyük ki az izzókat mert azon is van E jel, aztán lábtartóban (?) van e E -jel tessékmondani ?( már kíváncsiságból megnézem az indexemben van e egyáltalán E jel, mert én eddig ezzel nem foglalkoztam) És akkor itt jön amit az elején írtam hogy ha elkezdi keresgélni akkor mi van azzal hogy a kipufogómban sincs, pedig gyári ? ( ja és az alis kínaiakat mi tartja vissza attól hogy rányomjanak egy E jelet ? biztos van hamisítvány ebből is)
Nyilván mikor egy motor karácsonyfaként ki van díszítve aliexpresszes szarokkal, az gyanús lehet, de az enyém 99%-ban gyári, de irányjelzőt cserélnem kellett. Már 2008-ban is az volt a nekem a KTM-en, és ezen is azért van ledes, mert az izzósat kirázza naponta-hetente.
Fater meg már 2001-ben ledet rakott( ő forrasztott összetört izzó aljába párat) a gyári simson irányjelzőbe, amikor ez még egyáltalán nem volt elterjedve, mert ő akku nélkülire alakította a gépet
(#115362)pakfong megkeresem a vásárlást, kb 2 éve volt
szerk: ezt vettem: [link] de nem ennyiért, most 5dollár két db és ott az "E jel" benne
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xbox Series X|S
- iPhone topik
- UHD filmek lejátszása
- ASUS ROG Ally
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- GÉMER! Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 3070 szint! 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar. 2026
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest