- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Khaosz55
addikt
válasz
polimorf #71951 üzenetére
Enyém meg dupla 2A-os USB ajzat ami azonnal veszi az áramot. A szilvagyújtó ajzat az nem fogyaszt magába semmit.
Nekem a navi miatt kell a régi navim 2,5-órát bír de gyenge a fényereje, van egy másik ami már jó lenne de igen kis akksi van benne max 40 perc. Na ahhoz rakok USB-t, hogy tölteni tudjam a navit.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #70792 üzenetére
Kb 3-4éve aszfaltoztak Transzalpinán. Két hete volt egy ismerős ő azt mondta vannak meglepetések, pl nix aszfalt egy szakaszon csak valami kavicsos vacak. Térkép utcaképpel nézzél bele egy szakaszba, vagy görges bele milyen az adott útszakasz. (Bár nem tudni mikor készült az adott kép) Nálam mindegy, mégiscsak egy túra/enduro ülök.
Meglátjuk. Szóval nem kell majrézni jobb lehet mint a fogaras alja. (mi azt ki is hagyjuk, megyünk Törcsvárra)
Vlevi:
Köszi az infót!
-
baboss
őstag
válasz
polimorf #70402 üzenetére
Köszönöm az útvonal tippeket.
Rég jártam már arra, és jó volt az egész túra. 15:45-re értünk Besztercebányára, onnan még hátravolt a felső nagy kőralakú útvonal. Abszolút nem izgatott, hogy mennyi az idő, és hány km van még hátra, a lényeg, hogy jól érezzük magunkat. Úgy voltam vele, hogy egyszer csak hazaérünk.
Amikor kikanyarodott az autó igencsak meglepődtem, mert idáig az volt a tapasztalatom, hogy a Szlovák autósok figyelnek a motorosokra és segítik a haladásukat. A párom meg is jegyezte, hogy mennyire lehúzódnak amikor utolértünk egy lassabban haladó gépkocsit.
Két személlyel egy kicsit lassabban gyorsult a paripa, előzésnél 6-ból visszaraktam 4-be ha úgy láttam, hogy megkívánja a helyzet. Összegezve egy nyugis motorozgatásra még éppen, hogy elég a Zephyr 2 személlyel. Az E50-es egy részén kipróbáltuk, hogy menyi a végsebesség,140km/o.
(kcsa ez már gyorshajtás.)
De ahogy tanácsoltad jövőre érdemes lesz lecserélnem nagyobbra ha ketten akarunk túrázgatni. Jól jön majd az a dupla lóerő. -
baboss
őstag
válasz
polimorf #70135 üzenetére
A gyerek lerakta a jogsit autóra és vett is egy 1.3-as Suzukit. A motoros vizsgát elkezdte. Jövőre átveszi a gépet, kezdő motornak jó lesz neki. A következő szezonban már egy nagyobb lesz nekem. Egy Suzuki GSF 600 Bandit S a kiszemelt utód egyenlőre. Teljesítményben a duplája a mostaninak. Turákra és BP lotifutira pont megfelel.
-
imibogyo
veterán
válasz
polimorf #69328 üzenetére
Ez független attól, hogy van gyereke vagy nincs...
Ezzel nem teljesen értek egyet, mármint az óvatosság szemszögéből. Én nagyon sokat szelídültem mióta gyerekeim vannak.... A hazavárás oldala az persze más és igaz...(#69329) -Mike-:
Milyen érdekes azért hogy azok "kérik ki maguknak" a majrécsíkot akiknek akkora van a gumin mint ide 'lacháza.
Én nem kértem ki magamnak semmit... De igazad van, a 7 éve álló motoron és a tegnapelőtt vásárolt vadonatúj gumijaimon akkora majrécsík van, mint ide Tokió, peremtől-peremig.(#69331) bob.zxr:
Anélkül, hogy ismernél ez így elég erős. De te tudod... Smiley ide, vagy oda... -
Kroni1
veterán
válasz
polimorf #68741 üzenetére
Nem kell azért szégyenkezni, és lemondani a pálya nyújtotta élvezetekről csak mert túramotorod van! Persze nyilván a sportgépek a pályázásra evolúcionálódott és leginkább odavaló masinériák, de azért túramotorral, sőt akár egy utcai autóval is lehet ugyanúgy élvezni a minőségi aszfalt nyújtotta, közúthoz képest közel dupla mértékű tapadást! Nyilván némileg lassabb köridőkre leszel képes mint a keménymag, de attól még ugyanúgy el lehet érni a motorod és a saját határaidat pályán, sőt kevésbé ügyes sportmotorosokat könnyen le is lehet nyomni, az meg plusz élvezetet ad.
A köridő meg nemcsak motor, de nagyban motoros tudás kérdése is. Kakucs egy technikás kanyargós pálya, ott ugye sokszor látható, hogy a megfelelő kezek közt tuning robogóval a sportmotoroknál gyorsabb időket lehet menni. Hringen is láttam szép dolgokat, igaz régen volt, de sosem felejtem el: Jöttek a keménylegények R1-essel meg hasonlókkal a rendőrmotorosok által tartott ingyenes pályanapra, hogy majd ők megmutatják.. A célegyenes nagyon szépen ment is nekik, aztán a kanyarokban a rendőrök úgy otthagyták őket még a 15 éves 300kg-os full bukócsöves öreg szakadék rendőrmotorokkal is, hogy öröm volt nézni...
yoda: "Sportmotor ezért jó. Munkába járástól, turázásig, amatőr versenyzésig mindenre kiválóan alkalmas"
- A túrázásnál én úgy pontosítanék, hogy ausztriában és minden más, tőlünk nyugati irányba található országban, ahol jók az utak. Merthogy a hazai utakon való folyamatos pattogás és kátyúkerülgetés azért nálam nem éri el a kiválóan alkalmas kritériumait!
Mikor volt sportmotorom és egy tizedakkora teljesítményű, konkrétan 14LE-s 125-ös endúróm azt vettem észre magamon egy idő után, hogy a kicsivel nagyon élvezem itthon a motorozást és a naggyal már egyre kevésbé, a vége az volt hogy már csak a 125-öst használtam mindenhova. Na akkor jöttem rá, hogy a hazai utakra minimum 200mm-es telóúttal rendelkező futómű kell! -
Something_
őstag
válasz
polimorf #68413 üzenetére
Na ennek orulok. Meg ma felkeresem a sracot, akit Runner ajanlott.
Nem birtam magammal, neki kezdtem, idaig jutottam.Holnap leoperalom az elso sarvedot es ranezek a labtarto konzol reszhez, hatha kell meg valami.
Kiszedem az oraegyseget is es megforrasztom vegre a napi szamlalot, azota nem jo kb miota megvettem, rr betegseg 600rr.net szerint. -
Horvi
őstag
válasz
polimorf #67798 üzenetére
Köszi a segítséget akkor megpróbálom a márkaszervizt. Amúgy is kell keresnem fényezőt mert mint kiderült akivel a szerelő dolgoztat akihez hordom a motort nem vállalja ezt a színt.
(#67789) polimorf Az meg, hogy átfújatom az egész motort azért merült fel bennem mert sérült a fejidom illetve a bal oldali idom és a tank is szóval az a maradék két idom már nem oszt nem szoroz.
(#67799) TommyGun
Igen az lesz, hogy kihuzatom vagy kiegyengetik még nem tudom. -
Horvi
őstag
válasz
polimorf #67789 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat és az ötletet. Igen sajnos sérült a festés meg a fényezés is szóval nem úszom meg a dolgot. Igen értem hogy valamennyi glettelés kell de nem úgy gondoltam hogy az egész horpadást azzal töltik ki.
Ez a márkaszervizes ötlet nem is rossz. Vajon az Ivanicsnál foglalkoznak ilyennel? -
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #67295 üzenetére
+ runner
Nekem is oda van ragasztva olyan plecsni de nem tudott mit kezdeni vele a színkeverő. Dreambe/szerelőm is mondta, hogy ha kikevernek ilyen szint mégis valami csoda folytán az nem lesz 100%-ban egyező a gyárival. Örülök, hogy nálatok müxik a dolog.
Bogyo:
Suzukinál azt hiszem az első vagy a második lapon van benne a szervizkönyvben. Nálam mind a kettőbe bele volt írva.
-
runner 125
nagyúr
válasz
polimorf #67131 üzenetére
A szélvédőragasztó _mindent_ fog. Tényleg jó ötlet lehet megkenni a rendszám hátulját, majd úgy betolni a tartóba. Igaz nekem gyári sárfogóval, gyári keretben tökéletesen a helyén van. Általában akkor szoktak a rendszámelhagyós problémák kezdődni, amikor nekifognak mókolni, rövidíteni a gyári nyúlványt, a gyári rendszámtartót.., persze ez nem törvényszerű, de az eredeti tartókeretek jellemzően jól bírják.
Feree
Mennyi km volt ebben a szűrőben? Elég dzsuvás volt a tiéd is, de nyilván ez a dolga.
Azt néztem még egyébként, h nem is a menetszélből szív, sőt, konkrétan a váznyak pont a szűrőház előtt van és egy lefelé konyulú csövön keresztül, menetszéltől mentes helyről szív. Ezért sem értem h került bele fűszál darabka, hajszál, illetve bogarak..Valószínű átállok én is az 5-6k km-es csereperidúsra a légszűrőnél is.
-
Grillo
őstag
válasz
polimorf #66906 üzenetére
Mikor vettem a Scarabeot, nem is nagyon néztem, milyen gumik vannak rajta. Próbakörön nem volt gond, meg gyakorlatom sem. Aztán 1 év után, fékszereléskor kérdezte a szerelő, hogy akkor ugye nézünk gumit is, mert ez így nem megy át műszakin (ott van valami külön előírás?). Még a gyári volt rajta, tehát 11 éves, 20k km-rel.
Utána mondjuk érezhető volt a különbség még ilyen kis teljesítménynél is, főleg tréningen volt fasza, hogy "földig" dönthettem, és nagyon jól tapadt. -
Geresics
addikt
válasz
polimorf #66906 üzenetére
Én ősszel vettem a motort ismerőstől, aki első tulaj volt. 2006-os a motor, 9800km volt benne. A gyári gumi még szőrös volt ekkor. Azóta már nem az!
Közúton sokkal hamarabb megcsúszik, mint egy új gumival, ezért jön rá az új gumi (pont holnap megyek venni Conti TKC 70 gumikat). Viszont a mostani gyáriakat (12500km) is megtartom, mert a mintájuk még mindig tök jó, és terepen még hibátlanul teljesít!
-
HSM
félisten
válasz
polimorf #66908 üzenetére
Azt azért csak érzed, mennyire használhatóak avagy sem. Mint írtam, nekem is 8 évesek, kicsit kemények is, de teljesen vállalható mértékben. Nem fogom tudni velük lapra dönteni a gépet, de normális közlekedésre tökéletesek, akár irányváltás, akár megállás tekintetében. Ami meglepő, nálam hiába kemény, és régi, határozottan kopik is.
-
baboss
őstag
válasz
polimorf #66644 üzenetére
Ültem rajta a RedBaron - nál és nekem nem jött be, a 175 centimmel nekem magas, és a 60 kilómmal nem igen tudok vele megbirkózni,
ha egy kicsit túlmegy a holtponton és elkezd dőlni simán átrepít a másik oldalra mint egy leveli békát.
Városi loti-futi alatt csak szenvednék vele.
-
canniball
nagyúr
válasz
polimorf #66426 üzenetére
Elsőre nekem is elkerekedett a szemem...de aztán egyrészt rájöttem, hogy nem tudom a kardánolaj cseréje és a szelepgézag állítása mennyibe kerül, másrészt (ha ez "könnyít a lekeden") én is majdnem ennyit ott hagytam az idei "szezonindítóra".
A zászlód lenullázásának letagadása viszont (hogy szépen fogalmazzak) valóban nem egy szép gesztus... -
Kroni1
veterán
válasz
polimorf #66357 üzenetére
Legszebb öröm a káröröm!
Egyébként tapasztalatból mondom, és nem vitát szeretnék indítani: Ültem én már az elmúlt 15 év alatt yama-kawa-hondától suzukin ducatin, és triumphon át szinte mindenféle motoron, (nyilván a számomra érdekes tipusokon) de a BMW adta meg számomra is messze a legnagyobb vezetési élményt, és szerintem ez a legfontosabb tényező ha motorozunk. Szerintem ezért nyilatkozik minden BMW tulaj ismerősöd saját BMW-jéről elismerően, (vagy ahogy írtad ezért vannak elszállva) nem pedig azért mert annak kisebb lenne a szervízigénye, vagy mert megbízhatóbb lenne mint más márkák.. Megbízhatóságra nekem a Honda viszi a prímet, meg úgy általában a japánok, a sok végén meg a ducati és a KTM van, de ez csak az én szubjektív tapasztalatom, nem is akarnék ebből általánosítani.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
polimorf #66341 üzenetére
kicsit szelsoseges lenne leirni a cikk utan egy markat.
a legjobban inkabb ez jellemzi a helyzetet:
"A BMW motorok tényleg nagyon jók, nagyon mások, mint bármi más a piacon, de ez a fajta problémakezelés nem annyira tűnik magas színvonalúnak, mint maga a termék."zach egyebkent direkt bicskanyitogato stilusban irta a cikket az elvetemult markafanok miatt, es ez a fanatizmus nem csak a bmw nel jelenik meg, hanem mas markaknal is. kar hogy a tobbinel nem szuletett ilyen cikk, pedig lett volna anyag hozza boven
-
válasz
polimorf #66078 üzenetére
Én a két végletet tapasztaltam, a GS szerette, szinte kötelezővé vált. Ennél nagyon nem vált be. Olyan kiszámíthatatlan lett a motor.
persuader! El is fogyott.
HSM! Azért nem szaladok új párost venni, egyrészt rohadt drága volt másrészt kutya dolog ebben ezt kicserélni, harmadrészt a GS volt az utolsó amire ennyit költöttem, ez simán csak megy és nem fülelek meg ilyen dolgok. Ezért sem szelepezek, láncozok meg gumizok. MAjd ősszel, addig meg ha lehal a gumi kap, ha lehal a lánc kap. Szigorúan ha megette kenyere javát.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
polimorf #65607 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Sose szabad a többieket utánozni.Tegnap engem egy autós tolt, kétsávoson külsőből többször is előzött (limit +10 mph-nál), majd a kocsisoroknál meg lámpánál kényelmesen elmentem mellette minden alkalommal.
Aztán ő beragadt a dugóba és nem láttam többet.
-
válasz
polimorf #65554 üzenetére
A motor alapból is fogyassza az akkut. Maualba le van írva mikor milyen hőfok esetén mikor merül le ettől. Egy 10-20mA tartósan nem gáz, de felette igen hamar meg tudja enni, bár csak annak aki simogatja és nézi egész évben.
Mellesleg a kis sunyi fogyasztás miatt az akku 12.6-8V-os feszültsége 1-2 nap alatt 12.2-re esik le.
Volt a töltés visszajelzőm a GS-en, elég volt 1 nap, hogy nem kapcsoltam ki és reggel a kerek 12V fogadott hidegben. Egyetlen éjszaka alatt! -
V.Stryker
nagyúr
válasz
polimorf #65524 üzenetére
Köthetted volna gyújtásra, mert ha elveszed a gyújtást, akkor a gps-től elmegy a fesz és egyből megkérdi,hogy menjen-e tovább akkuról vagy kapcsoljon ki. Rányomsz a nemre és kész.
Ha még indulás előtt akarod tervezni, akkor meg csak bepattintás előtt megnyomod a gombot oszt annyi.Amúgy mikor szereltem be az enyémet, akkor lemértem,hogy a töltő önmagában mennyit vesz fel gps nélkül. Mivel régi a kapcsolatunk megkerestem neked.
3,3mA -t vett fel.
-
Xaels
félisten
válasz
polimorf #65136 üzenetére
Értem. Én nem igazán vagyok hívő, páromék székelyek és erőteljesen azok, meg is kaptam már a magamét egy párszor. A gyerkőc ezért is lett megkeresztelve, de az sem ment finoman szólva zökkenőmentesen.
(#65135) emre őszintén ez nekem "új". Lehet azért amit fentebb leírtam.
-
#79335424
törölt tag
válasz
polimorf #64410 üzenetére
Nem volt gyenge látvány, de úgy voltam vele, hogy ha a szüleim egy 26 lovas Trabival bevállalták Bulgáriát, akkor az 55 lovas Fiestával én csak a kötelező gyakorlatot mutatom be a Spanyol turnéval. Ráadásul, egyik barátommal nyomtuk "4 kézben", aki szintén kamionsofőr. Megérkezés után kb. egy napig aludtunk.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #64131 üzenetére
Én mindig ezekben a sebességi tartományokban használom (fölötte csak előzéskor, legfeljebb egy-két percig, az autópályát meg kerülöm), így nekem pont 4,0 literre jön ki az átlagfogyi (sok tankolás átlaga). Ahhoz képest vagy a tiéd fogyaszt rohadt keveset (dupla teljesítmény, másfélszeres súly), vagy az enyém sokat.
Amúgy 3,7 volt a legkisebb fogyim, 4,3 a legnagyobb eddig. (120 fölötti tempónál nagyon nem érzem jól magam a motoron, pláne ezzel a qrva hangos Caberg sisakkal.) -
válasz
polimorf #64105 üzenetére
Aztán hol? Lakotton az igen tempós. 25km 23 perc alatt ment le ma kora kora kora reggel.. 6.2l-t evett be durván, de folyik egy pontosabb mérés. Ezt én nem tudom ilyen ütemben etetni, kicsit finomítani kell a csuklón. 240km után ha nem tankolok megáll. Kicsi a tankom is. Tudom én h meg van az ára ennek, de soha senki nem szólt ilyen falánkságtól, VAGY már megbékélt emberek írtak.
Most úgy mérem mint te. injector lévén nem akarom nullára kijárni, inkább csurig tankol, 100km és rátankol. -
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Call of Duty 2
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Autós topik
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- További aktív témák...
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel N4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest