- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
killer1203
senior tag
válasz
bitpork #110548 üzenetére
Igazából 3 motorral néztem ezt a két kocsit, a régi 1.9 TDI 110 lovassal, 1.9 PDTDI 131le és a 2.5 TDI 150 lóval, szerelő ismerős lenne aki anyag áron megcsinálna rajta mindent, csak a kérdés hogy ezekre mennyit kellene költeni. mondjuk szerintem az 1.9pdtdi kimarad azokból a passatokből tényleg lepusztultakat lehet találni ennyiért. Viszont a 2.5 tdi vel jólenne egy passatot vagy egy a4 et kifogni.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
bitpork #110458 üzenetére
Peugeot 206 automata
Kimulóban van a váltó. Még megy, de ki tudja mennyit, a felújítása többe kerül mint az autó értéke.
Lujzi nekem egyszerűen túl nagy, ezt anno is sejtettem, de már tudom
Amit ajánlottál, azok közül a Golf járható útnak tűnik, a KIA sem lehet rossz, megnézzük.
lsc: köszi, ezek az Avensisek nekem túl nagyok
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
bitpork #110443 üzenetére
Nem fejeztem ki magam jól: új autót a mostani helyett (csak eléggé magam alatt vagyok, mert ma lett tiszta, hogy a mostaninak elromlott a váltója, és nem éri meg megjavítani. rittig 2 napja csináltattam meg a légkondit 65.000-ért, stb.
)
Minden amit írtam, az egy használt autóra vonatkozik
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #110362 üzenetére
de ez most sem eves dij, mert ha majusban veszed meg a megyematricat, akkor nem kovetkezo ev majusig ervenyes 5000-ert, hanem ugyanugy csak januarig, mintha januarban vetted
pedig ugy lenne normalis, ha vagy 365napig ervenyes, vagy akkor januarig, de aranyosan olcsobb, mint a januarbna vett matrica
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #110359 üzenetére
Egyszerü ez mint a pofon. A terv, hogy az elkerülökert is fizetni kell bejött...lett egy kis felszisszenes, 2 napig tema volt es meg egy hid zaro sztrajkot is belengedtek az emberek, de ennyi. Most akkor ezt megemelik, annak meg csak annyi viszhangja sem lesz....hopp ujabb par milliard...problem solved
2017 ben jön a fizetös ut matricajanak a különadoja...de nem kell aggodni, csak par szaz forint lesz havonta...az semmi
-
!Overdose!
őstag
válasz
bitpork #110320 üzenetére
Környezetmérnök az egyik szakmám, igaz nem ebbe dolgozok.
Apropó kérdezősködtem a partnereinknél Lexus GS450H akkumulátorpakk után, de egyszerűen ezek még nem romlanak el, senki sem cserélt eddig. Annyi biztos, hogy 40db 7,2V-os cellából áll az akkupakk és egyesével cserélhető. Árat sem tud senki mondani rá, úgyhogy érdemes lenne kérni egy ajánlatot egy márkaszervizből.
Qru: Snitzerrel.
-
válasz
bitpork #110236 üzenetére
hidd el hogy simán megmondják és szó sincs vesztegetésről
egyszerűen ránéz a monitoron és kész
szerinted a kereskedők hogy nézik meg hogy nincs e valami terhelés a beszámítandó kocsin?
ez egy jó kiskapu amit naponta tízezrek használnak, így működik Magyarország el kell fogadnisajnálom hogy te rosszul jártál, hidd el ha akkor kérdeztél volna mielőtt vetted a kocsit és látom a hszedet neked is elmondtam volna ugyanezt
-
Gergello
addikt
válasz
bitpork #110165 üzenetére
Volt már céges autó eladásában részem (nem kereskedő, csak cég tulajdona volt az autó), de elhajtottam volna a vevőt, ha azzal indít, hogy adjak apeh nullás igazolást a cégről. Sima adásvételi kp-s + áfás számla az autóról.
Vevő max megnézheti a céginfón, hogy az eladó cég rendben működik.
Kieg: Az adásvételiben benne is van, hogy az eladó kijelenti, hogy az autó tehermentes blabla ...
Vevőt ezután nem hiszem, hogy baj érheti. -
deicide
veterán
válasz
bitpork #110137 üzenetére
Ma nem én vótam' a hunyó, hanem egy 2.0TDI VW, nem akart lehúzódni (150-el mentem pedig csak), inkább elkezdte nyomni neki, de látta, hogy nem maradok le és végül félreállt. Kicsit úgy éreztem magam, mint egy Suzukis, aki utolér egy menőbb autót és az meg akarja mutatni neki, hogy nem oda Buda...csak kéccáötnél elfogyhatott.
ja és huligááán, jár vissza is a titulus.
Qru: szükség törvényt bont. Fiatalon minden fillér számít.
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #109870 üzenetére
Van olyan ismerösöm, aki mondjuk extra paranoid ezek miatt a lehallgatas es nyomkövetes miatt...ö nem egyszer kifejtette, hogy meg az akkut is ki kell venni a telefonbol, ha nem hasznalja az ember, mert akkor siman nyomonkövethetö.....kerdes tölem: es?
hajra, ha valaki erre kivancsi, loggolja
-
parandroid
félisten
válasz
bitpork #109869 üzenetére
Ez mondjuk eléggé bejön, tegnap megnéztük, de szombat délután már csak félgázzal ment a kereskedés, holnap megbeszéljük az illetékessel, hogysmint tudjuk megoldani, de bízom benne, hogy menni fog minden.
Egy dolog hiányzik még belőle, a félbőr sportülés, de az amúgy is csak a "nem lenne baj, ha lenne", és nem a "mindenképpen kell" listán volt. Ja, meg egy könyöklőt kell majd beletetetnem, de az meg filléres tétel az autó árához képest (a gyári Mini cucc is 100-150 EUR között van csak, utángyártott meg ennek is a töredéke).
p
-
parandroid
félisten
válasz
bitpork #109817 üzenetére
Annyival vagyok könnyebb helyzetben, hogy kisautót keresek, azért a nagy német prémiumok (csillagos, sokkarikás, propelleres) még ennyi idősen is jóval drágábbak.
Egyelőre találtam is egy nagyon szép Coopert (2010, 63k km, vezetett szervizfüzet, 1 év gari), szarrá van extrázva, de sajnos kicsit kilóg a keretből. Ami beleférne, ott komoly hiányosságok vannak az extrák terén. Jó, mondjuk ebbe még olyan luxuscikk is belefér, mint az elektromos panorámatető, de ez meg közös megegyezés az asszonnyal, hogy legyen benne, ha már egyszer vicces-vidám kisautót veszünk.
Egyébként a Polo lett volna a másik befutó, ott annyival jobb a helyzet, hogy 2-3 éves is beleférne még a 10k-ba, de az extrák már ott is nagyon komoly kompromisszum.
Számomra hihetetlen egyébként, hogy az amúgy nem egy nagy összegért belekérhető gyári BT kihangosítót (jó, persze, multikormánnyal már drága) milyen kevés páréves használtban lehet megtalálni. Konkrétan ezt tenném kötelező tartozékká egyébként, kicsit fontosabbnak és hétköznapok során hasznosabbnak ítélem, mint a GSM-modult, ami baleset esetén rendőrt-mentőt hív, és ami 2018-tól tényleg kötelező lesz minden új autóban.
p
-
BigBlackDog
veterán
válasz
bitpork #109820 üzenetére
Hmm. Erre azért nem mondom, hogy minden nap szembejön.
Mondjuk a szépség nem szempont, viszont nem tudom, hogy ez a Ssangyong mennyire elégítené ki a "megbízható" kategóriát?
Ami eddig nézegetve volt első megközelítésben: Volvo (S60, S80, V50, V70, XC), Saab, Audi (A4), Skoda (Octavia, Superb), VW (Passat). Talán valamennyivel jobban húz a szíve valami emeltebb padlólemezzel rendelkező típus felé. Ezek közül mit érdemes kiszórni, mit lenne még érdemes bevenni a listába? -
roberto211
őstag
válasz
bitpork #109832 üzenetére
Értem amit mondasz , en se vagyok valami pénzes ember de én mégsem irigykedek miközben előz egy 8m forintot érő q7, vagy 16milliot ero BMW vagy bármilyen több millió forintot ero auto utan nem húzom a számat mikor látom hogy " höhh hülye k*csög miből vetted blabla" hanem inkabb lehuzodok ha előz. (Tulajait mar kevésbé szeretem
)
De most őszintén. Egy kintről kb 800e Ft bol behozhato 328 ra kik irigyek ? A buta pics@k akik csak a markajelet látják , illetve azok akik azt hiszik minden bmw 5m tol kezdődik , illetve aki nez le a 280as ikarusrol esetleg aki 50 évesen nem jutott tovább az életbe annál ,hogy este a sorozat mellet cigizik meg sörözik.
Egy 1m Ft ot ero auto SZERINTEM nem irigylésre méltó. Ugy mondom h nem kivitelezhetetlen akar egy atlag ember szamara sem hogy osszegurigazzon magának egy ilyet. Viszont egy 5+m auto mar rengetegeknek a kivitelezhetetlen kategória jelenleg pld nekem is még.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #109716 üzenetére
további kérdéseim:
mi köze a felniméretnek a kerékátmérőhöz?
nem-e érzed-e úgy, hogy ha nekem válaszolsz akkor illene egy olyan kérdésre válaszolni amit én tettem fel, valami random másik helyett?
nem-e érzed-e úgy, hogy ezen a trollkodás dolgon még egy kicsit csiszolni kellene, mert ebben a kezdetleges fázisban még inkább csak öntrollkodás? -
runner 125
nagyúr
válasz
bitpork #109668 üzenetére
Nohcsak, nyílik a szemed?
Abszolút frankó, én nagyon húzok egy hibrid Lexus felé, de inkább IS vonalon.
Cégünk ügyvezetője vett tavaly ilyen GS-t, igaz újat, ő oda és vissza van tőle. Most van benne kb 100.000km (1,5 év alatt), de a kötelezőkön kívül semmi, persze ez még nem referencia. -
DeFranco
nagyúr
válasz
bitpork #109676 üzenetére
Halat kap minden formában és mennyiségben
Meg szedem össze neki amit a lego primo adott.
Jól amúgy, kellemesen, legkirályabb dolgom van a családom mellett, egy rossz szavam nem lehet, nincs is. Imádom, élvezem.
@!Overdose!: köszi, akkor nem vásárolt be vele ismerősöm
legközelebb én is valami spéci olajjal támadok szerintem.
-
!Overdose!
őstag
válasz
bitpork #109672 üzenetére
Persze, szívesen.
DeFranco: 7 olajcserén vagyok túl ezzel az olajjal. Nem tudok semmi extráról beszámolni. Nem érzem, hogy fele olyan hangos az autó és azt sem, hogy dupla olyan erős. Egyszerűen teszi a dolgát. Az én autómból egyáltalán nem fogy és a csereperiódus vége felé és épp olyan mértékben sötétedik el, ami szerintem ideális. Ajánlom.
-
!Overdose!
őstag
válasz
bitpork #109668 üzenetére
Nézd. Egyelőre mi még nem foglalkozunk hibrid autókba való akkumulátorokkal, mert egyszerűen nincs rá igény. Az első generációs Priusok nagy része is hibátlanul üzemel. Nyilván az akkupakk vesztett már a kapacitásából ezeknél az idős autóknál, de attól, hogy valóban cserélni kelljen még általában messze vannak. A kérdés az, hogy a GS-ben is cserélhető-e cellánként, mint a Prius II-ben? Ezt sajnos nem tudom, utána kellene olvasni. Ha igen, akkor egy pillanatig sem tartanék tőle, mert 1 cella a Prius II-be valami 8k környékén mozog.
-
tresh
veterán
válasz
bitpork #109645 üzenetére
Az a durva hogy elég sűrűn járok ki de ott kb mindig úgy érzem hogy hulla mindegy mivel megyek úgy is jön valami golyó azt finoman a tudtomra adja hogy kicsit útba vagyok
Viszont engem még sose villogtak le de volt amikor azt hittem valami vadászrepülő van mögöttem. A kis szar 1.9-el 180-190 körül haladtam 3 sáv 2 be kamion szerencsétlenkedik előzi a másikat mondom ok balra tükör sehol senki kitettem a gépet a belsőbe visszanézek a tükörbe és már mögöttem egy fekete merga.. én meg már a tűzfalat kapartam a pedállal. Aztán szépen megelőztem a kamionokat és 190-200 körül úgy hagyott ott hogy azt hittem a féken állok
Tuti valami AMG volt de nem gyári és megnézni se volt időm úgy el ment
-
Dorien
veterán
válasz
bitpork #109530 üzenetére
Nem, ő már leírta, hogy mennyit szeretné használni. Nagyobbat bukik az értéken, mint a köv. tulaj, de jobb állapotú autót vezet és jó eséllyel megússza a költséges szervizeket. Valamit valamiért.
Ha 10 éves autót keresne, akkor nem ajánlanék 1.6 TDCi-t, csak igazán nagy futásteljesítményhez. De ahhoz is inkább egy adagolós TDDi-t az első szériából.runner A kurblis hátsó ablak tökéletes a kölköknek. Inkább azt tekergessék, mint az elektromosat rontsák el. Ezt az 1.6 PSA dízelt meg nagyon szokták szeretni a tulajok. (Amíg el nem romlik.) Az 1.8 Ford dízel szervizelése még drágább és legalább városban is zabál.
-
runner 125
nagyúr
válasz
bitpork #109497 üzenetére
Micsoda határozott visszatérés.
Üdv itt újra.proci985
Ebay-en rákerestem, nagyon sok alkatrészt találni, meglepő, de köztük számtalan újat, nem arany áron, persze a minőségüket nem ismerem.
Elég szerény kínálat, ez az első számú használtautós portál a svédeknél? Mobile.de-n is 60 fölött van az Amazon-ok száma, nem hiszem h pont a hazájánan tized annyit árulnának.Grat hozzá, C30 is jó választás.
gaborbol
Ez is motivál, szeretem használni a forumokat, google-t, sokszor kapok használható infot, segítséget akár itt, akár máshol. Ott a veteranvolvo.hu is, index forum, stb.
Fedett helyet még úgy ahogy meg tudnám oldani. Telek végében van egy rági garázs, ami mára szerszámtárolóvá érett, lemértem, pont beférne.
Összességében (sajnos) igazat kell adjak neked.
Beszéltem vele, nagyon korrekt, őszinte volt. Édesapjáé volt az autó, külföldön vásárolta pár évesen annó, kárszakértőként járta vele az országot 15 éven keresztül, úgyhogy masszívan került bele km, nem amolyan hobbyautó volt, végül '85-ben kivonatta, de nem akart megválni tőle. Nemrégiben sajnos elhunyt, neki viszont sem ideje, sem tapasztalta, ezért válnának meg tőle. Elmondása szerint volt már egy nyugdíjas házaspár megnézni, az úr valamelyest értett hozzá, felhúzta a kárpitokat, a hátsó üléssor előtt a lemezek már biztosan cserések, teljes kipufogó is, illetve a kuplung, váltó sem az igazi.
Elragadtak az emóciók, el kell ismernem. Jól meglőtt képek, egy igazi klasszikusról, csábító áron hirdetve. Közben ez egy 30 éve magára hagyott, egykor sokat futott munkásautó, ami maximum egy korrekt alapnak nevezhető, mivel legalább fedett helyen tárolták. Ahogy mondod, teljes szétszedést igényel az utolsó csavarig, legalább ennyire..
Erre sajnos az elkövetkezendőkben sem energiám, sem szaktudásom, sem időm, megfizetni meg nem tudok és nem is akarok mestert, hiszen milliókkal húznának le. Újabb tizenéves tárolás meg túl nagy kockázatot hordoz magában. Félő, h a rozsda még zárt helyen is elkezdi falni, nem beszélve az elektromos berendezésekről, kárpitokról.
Azt hiszem ezt a projektet el kell engednem, ésszerűbb spórolni egy drágább (már OT rendszámos), de felújított állapotúra, ami sokkal kevesebb energiát igényel.
Kösz mindenkinek, aki hozzászólt. -
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
bitpork #109510 üzenetére
2010 az utobbi 10-15 ev legdurvabb tele volt. egyetlen delutan alatt 60 centi ho esett (ket nap alatt olyan 100). meg novembertol aprilis kozepeig vegig havazott.
mondjuk azt hiszem 95ben volt meg egy tel amikor egy ejjel alatt esett 2m ho.
Qru: pedig Helsingborg az meg delen van elegge
. ott meg a buza is megterem
.
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #99054 üzenetére
En mindenhol es mindenkitöl (fuvarozok, autoszerelö stb) azt hallom, hogy egyertelmü különbseg van az üzemanyagok között. Minnel keletebbre tankol az ember annal jobban kormol es többet eszik a kocsi. Raadasul allitolag pl nemetorszagban tökmind1, hogy shel, aral kuton tankolsz vagy egy nevtelenebnek tünö star vagy tankcenternel....nehez elhinnem, de mindenki ezt mondja ellenvelemeny nelkül
A masik, pont az opel forumba irtam, hogy nekem az engine management check lampa (ez a hiba amivel küzdök, hogy hosszu több szaz km auopalya utan szervizüzemmodba all a kocsi, de egy ujrainditas utan minden ujra normalis) csak otthonrol visszafele jön elö. Ha itt mentem nagyobb utra (pl Hamburg - Amsterdam) nem tapasztaltam. Hamburg - Bp nem tapasztaltam.....visszafele minden alkalommal Praga elött kezdi es Hamburgig 4-5-6x is jön a kis lampa a szervizkulccsal, parkolo ujraindit, megy tovabb ez a jatek....
egyelöre nem erzem megalapozottnak az üzemanyagban hibat keresni....de erdekes
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bitpork #99141 üzenetére
Ebben nincs sajnos, kitolod oldalra és akkor pöckölgeted. Ritkán kell felülírni amúgy, főleg hogy idomul a vezetési stílushoz. Mikor megdöglött benne az akku akkor a váltó vissza állította magát gyári alap beállításra és egész magasan váltott el D-ben is (S-ben nyilván nem is várok el tőle ilyet) de aztán gyorsan megtanulta, hogy nem küldöm (nem is alkalmas rá igazából ez egy utazó autó) szépen elváltogat korán ez is 1500-2000 környékén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3005
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest