- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic V2 - origami
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Hatalmas kedvezménnyel nyit az Ulefone új csúcsmodellje
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
Hirdetés
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tzimash
őstag
válasz
Kornel #132213 üzenetére
Benzin, egyértelműen, mivel max 15k-t mennénk évente, döntően városban. Hogy 1.6 vagy 1.8... amelyiket sikerül jobb állapotban találnom
Az elsődleges szempont, hogy A-ból B-be elvigye a családot kényelmesen, minél olcsóbban.
Gondoltam, hogy csak az előítéletek és az innen-onnan hallott urban legendek törnek felszínre a tanácsadók közül
nesa: húznék az eurovan-ok felé, de az asszonynak nem tetszik
azt az 1200l-t évi kb 1 alkalommal használnánk ki, vagy akkor sem. Most legalábbis így gondolom. -
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #131965 üzenetére
Mazda 2-ben is az van pl, de úgy tudom az Almerában is az van némi kiegészítéssel
A hangolás persze sokat számít. Ha az útjaink jók lennének lehet ez fel sem tűnne, rossz úton pattog, de legalább tartós
Két dolog van ami miatt nekünk nem ilyen lesz, egyik hogy gyereket akarunk, családi autónak szeretnék valami nagyobbat, másik meg az asszony pajtás szerint az nyugdíjas autó, tiltakozik ellene. Marad a G Astra. -
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #131959 üzenetére
Nem kétlem amúgy hogy jó, nincs semmi bajom a Suzukikkal. Nem ültem még ilyenben, ellenben az Ignist védeném, szülőknek ilyen van, szerintem egyátalán nem olyan rossz az. Nem egy nagy autó, de egy hasonló korú Thalia/Clio kisebb belül, az meg hogy magasabb magával hozza azt is hogy keményebb futómű kell alá. Tény hogy pattogósabb, de azért nem sz@r.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #131951 üzenetére
Kár hogy ilyen randa, szívesen vennék alsó közepes Suzukit. Nem tudom milyen egyébként, ismerős annyit mondott anno, hogy faterja cégesként ilyet kapott, hát sokkal jobban cibálta pályán a szél mint a saját Thaliajukat, ezek után, ezzel a kinézettel nálam sajna kiesett:S
-
-
lenko
aktív tag
válasz
Kornel #131417 üzenetére
Hányat vittél el eddig csak kíváncsiságból? Ha a szám kevesebb mint 1, én csendben lennék...
[rigotech] Egy másik jó nevű chipes, jó pár youtube videoval szívó esetében is..
-
-
-
válasz
Kornel #131284 üzenetére
Ez akár mehetne is a TIRbe. Lassan fejleszteni kellene, mert sok az azonos tapasztalat.
MOD
Javasolnám minden gyártói topikban a legaktívabbaknak egy kis feladat keretében, hogy csináljanak egy ilyen listát amin pár százezres nagyságrendenként vannak ajánlások topiktapasztalatok alapján ebbe a TIRbe. -
trassher
addikt
válasz
Kornel #130906 üzenetére
Gondolom a könnyebb ki-beszállás miatt kell a magasabb autó. Ignis-t szerintem hanyagoljátok főleg ha derékfájós a fater. Az az autó konkrétan egy szekértengelyes stráf csak kormánnyal. Faterom újonnan vette 2006-ban, már 330K km van benne, embernek nem kívánom azt a típust. Bedobnám a meriva-t de ennyiért a kínálat alját kapnátok meg + a legtöbb 1.6-os.
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #130908 üzenetére
aztakurva, mi 2,2-ért vettük szalonból egy évesen/9e km-rel a demóautót és ebben benne volt a vattaúj téli szett lemezfelnin. ahhoz képest az 1,4 nagyon durva.
f-ect: ha prius+ lesz a nyerő, akkor mindenképp valami csúcsmegafullost vegyél, inkább több kilométerrel vagy több évesen. tudnék neked mutatni 30e km alatt nullára írt autót nem egyet...
-
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #130627 üzenetére
Nem több. A rugót visszarakod persze, azt fölösleges cserélni ha nincs eltörve. Az a stab összekötő filléres dolog.
A gátlót meg teljesen függetlenül tudod cserélni a lengőkaroktól, semmi köze hozzá, akkor cseréled ha beszart. Ennyi erővel cseréld a jobb hátsó lámpabúrát is, ha már szétszedetted -
nesa
veterán
válasz
Kornel #130610 üzenetére
Jaja ez a baj, az oktavba is tul szeles a kozepkonzol, nekem nem jon be a nyomorgas, mondjuk az evasiontol biztos el is vagyok kurvulva de ebben kapok levegot
-
nesa
veterán
válasz
Kornel #130607 üzenetére
Az a baj mostanaban ezzel a kategoriaval hogy mindbe ugy kell ulni mint szuz lany az elso balon, ami kurva kenyelmetlen, a 80 as evekbe meg ez a kategoria is tagasabb volt a vezeto szamara csak hat a divat...
Tudom biztonsag meg minden... nem is ajanlanek ilyen autot, de tavaly mentem ilyen poloval de jobban ereztem magam benne mint az oktaviaba, nem egy kapszulaba voltam bezarva, kaptam levegot...
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #130313 üzenetére
városba tök jó, nyilván kontinentális rakettának nem ilyet kell venni... oldalszélre azért érzékeny a forma miatt, de viszi szépen a 140-et, nem elromlós fajta és rövid távon emberi körülmények között tud benne utazni 4 ember. második/városi autónak kitűnő közlekedési eszköz, de azon túl nem ad semmit.
-
válasz
Kornel #130172 üzenetére
Tudtam én hogy Honda lesz.
Az ember mindig nézelődik érdeklődik hogy van szebb, jobb, olcsóbb... De a vége mindig Honda!Dízel 7gen Accordot így 3e km után tudom ajánlani. Fordulaton húz, kényes, jó váltó/futómű, biztonság érzet maximális, és jól néz ki. 8gen civicről ugyanez elmondható ue. a blokkal.
Jelenleg 900 kilométer után tankolok, nagy átlag fogyasztásom 5.5 körül alakul.
-
w333
félisten
válasz
Kornel #130219 üzenetére
Szerintem erre
(#130221) MunezXBK
Nagyon sok mindent próbáltunk már főleg Sonax, Riwax és Maxolen anyagokat, de ez jött be a legjobban szerintem semmi baj nincs a 3M anyagokkal ha normális eredetit veszel és nem valami himi-humi hamisítványt, ami 2 hét után betúrózik (szóval erre is kell figyelni)
-
Atlantis
veterán
válasz
Kornel #129946 üzenetére
A plüss ülés az mondjuk tényleg jó volt, de mégsem fogott meg az autó, túl kaotikus a beltere, képeken ez még nem jött át ennyire. Nekem ezek szerint az unalmasnak titulált belsők jönnek be. Tudom, hogy forgatni kell, ezzel nem is volt baj, ha idővel kiismerném, biztos meg lehetne barátkozni vele. Váltója mondjuk mindnek nagyon jó volt, kezelhető, pontos, nagyon érzik ezt a japánok. Német autók elsunnyoghatnak ezen a téren...
SzlobiG: Elvileg nincs benne kettős tömegű, DPF viszont van, mondjuk azt nem tudom, hol használták, nem magyar autó. Ezt akár pozitívumként is vehetem, mert nem magyar gázolajat kapott, aztán lehet ez csak urban legend. Közel 100k km van benne, vélhetően zömmel pálya lehet.
Még meggondolom, ha meg közben elviszik, hát így kellett lennie. Kapkodni nem fogok vele, de kicsit megfogott az az autó.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #129754 üzenetére
Pedig az első így leírás, képek alapján ígértesnek tűnik, ha magamnak keresnék biztosan megnézném.
Rakass bele valami plusz biztonsági megoldást majd, illetve nincs lehetőség garázsra, teremgarázsra?
Feketét viszont ne akarj, iszonyú kényes, minden karcok, hibát megmutat.
-
w333
félisten
válasz
Kornel #129760 üzenetére
Innen kezdődik egy normális autó, normális váltóval ... Link
Kb. fél évig használtam egy ilyet és ha ennyi pénzem lenne autóra akkor én szinte biztosan egy ilyen IS 250 -t vennék, számomra mindenben tökéletes ez az autó, ha akarod akkor csendes és kényelmes, ha akarod akkor sportos és gyors, ha akarod akkor takarékos (város 8-9L), ha odalépsz neki akkor pedig megy
Megbízható japán minőség + tele van extrákkal ha van rá lehetőséged akkor mindenképp próbálj ki egy ilyen vadászgépet egy Accord -tól is sokkal jobb !
-
w333
félisten
válasz
Kornel #129760 üzenetére
Igen ... és ultra sz*r !!! régi Merci 124 -s automatája is gyorsabb nála !
Szerk.
Mindenhogy lassú ...
Nagyon hosszú a gondolkodási ideje ... de mondom hogy szerintem borzalmas, ha élményt szeretnél F1 -s pillangóváltóval akkor Lexus iS250 és az azonnal vált + beleprésel a székbe , ez meg ami a Hondában van egy ultragáz valami, míg ezt te felváltod F1 -el 3 -íg én már a manuális hagyományos váltóval régen 5 -ben vagyok !
-
-
alázógyík
addikt
válasz
Kornel #129750 üzenetére
Én most a családban történt 2 új autó vásárlás okán szinte minden márka autóját láttam, fogdostam az elmúlt fél évben.
Az Opelek valami egészen sokat fejlődtek, mind a Corsa, mind az Astra terén. Ezekhez képest a Suzukik nagyon el vannak maradva.
Mondom ezt Olasz autó tulajaként. -
alázógyík
addikt
válasz
Kornel #129747 üzenetére
Az Indexes Vitara totyikba érdemes lenne beleolvasnod.
Minden 2. hozzászólás, hogy itt zörög, ott csörög, itt kellett szétszedni, amott kopog.
4-5 milláért? Bakker a beltérben felhasznált anyagok, gombok kapcsolók mint egy 10-15 évvel ezelőtti középkategóriásban...Még a hozzá kapott bicskakulcs is tök gáz, teljesen ormótlan.
-
#16514048
törölt tag
válasz
Kornel #129730 üzenetére
Én már csak egy dolgot nem értek.
A hónapok alatt szóbajött 56 autó, de a vége mindig az, hogy újat kéne venni.
Nincs az igényeidnek megfelelő használt. Vagy túl drága, vagy túl régi, vagy valami más a baj, de ha van is olyan típus, ami jó lenne, akkor az a baj, hogy lutri a használtautó vásárlás, túl sok baj van vele, a jókat azonnal elviszik, stb.
Ugyanakkor keményen kitartasz amellett, hogy az új autóval tíz évig gondmentes az élet, sőt, még anyagilag is jobban megéri, még hitellel is, nincs is akkor értékvesztése mint sokan gondolják (vagy mint volt régebben). De ha ebben ennyire biztos vagy, akkor miért nem mész már be a szalonba és hozol el egy új Suzukit, vagy valamit, a használtakkal való szenvedés helyett
Egyébként engem sem zavar a vergődés, mert minél több típus kerül szóba, annál többet tanulok a használtautókról, csak így soha nem fogsz autót venni.
-
válasz
Kornel #129736 üzenetére
Engem becsszó nem zavar a "vergődés", de magam már biztos léptem volna vmit, pl egy ideiglenes járművet, ami halad is:[link].
Ha 4,1-ért vennél új Vitarát, akkor miért ne lehetne 5-ért új Honda?
A jelenlegi autóm keresését én is úgy kezdtem, hogy max. X Ft, kicsit több lett, kb. 1,8*X . Eleinte zavart az értékvesztés is, de igazából a legnagyobb "bajom" a 4 év garancia, nincs szívem belepiszkálni az autóba; meg ami tetszett, azt rendeltem (felni, felszereltség...), így nem tudom "fejlesztgetni" (= szolidan pimpelni) értelmes keretek közt.@Vilike: értem
egy ilyen átmeneti paripát azért csak vennék magamnak.
-
w333
félisten
válasz
Kornel #129733 üzenetére
Szerintem is nagyon egyben van, MO -i és reális a km is + fullos és jó áron van !
De ha gondolod akkor mint már mondtam régebben van ismerős akik kintről Traileren behozza amit csak akarsz, múlthéten pont találkoztam vele és direkt rákérdeztem, azt mondta persze simán hoz be autót és őtet nem érdekli hogy mit és honnan vásárolsz, oda arra a címre megy és viszi amit mondasz neki !
Nagyon megbízható tényleg csak ajánlani tudom ... pénzben szerintem nem lenne olyan drága, de már vagy 2X átb*szták így a felét szinte biztosan előre kéri a másik felét pedig mikor leszállította (szerintem ez így korrekt)
-
válasz
Kornel #129730 üzenetére
Ha van jó forint alapú hitel Hondánál én azt tenném a helyedben. Azt az autót kell venni ami tetszik, Hondáéktól szokatlanul elég akciós most a civic (jón az új ugye, ami ha minden igaz már csak turbós lesz, ami pl. nálam nem előny).
Politikától függetlenül ha növekszik a thm jelentősen, az csak drasztikus MNB kamatemelés következménye lehet. Ehhez elég nagy gondnak kell beesnie, mert nem ez az irány (de kicsik vagyunk, ez azért alapvetően nem csak rajtunk múlik, egy kínai falnak ütközés vagy drasztikusabb ami kamatpolitika betehet). Bár ugye lehet csökkenteni a kitettséget lehető legrövidebb futamidővel.
-
w333
félisten
válasz
Kornel #129730 üzenetére
Tessék ... egy ilyen 10 éves Full Accord miért nem jó
-
válasz
Kornel #129722 üzenetére
Válság következménye is ez. Nem nagyon van jó itthoni autó eladó, gondos gazditól. Mert nem adják el...
Nem könnyű neked mert ugyanolyan nehezen tudsz dönteni mint én, csak alólad sajnos killopták az autót (ha jól emlékszem) és ez azért ez nyilván sürgetőbb helyzet mint az enyém (elkettyeg az a 8,5 éves i30 még).De abban én is tökéletesen egyetértek hogy 60% ár egy 8 éves autóért vicc. De sajna a tragikomédia esete áll fenn, mert most ilyen a piac és kész.
Bár azt elég erősen érzem hogy nem fogja a márkakereskedés beszámításra megkapni a régi i30-am (szívóbenzines), elmegy az majd gyorsan tőlem is.
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #129726 üzenetére
Munkából nehezen jön el az ember, hogy lecsapjon ra.
Tehát irreális elvárás, hogy ennyiért te leszel az nem?
De mégsincsenek irreális elvárásaid.A vége az lesz, hogy kimegyek nemetbe egyert, ott legalább van választék.
Na, például
a sok sírás helyett.
De az is többe lesz csak mondom. Nem baj, majd elfogadod a tényeket ha már 1 éve keresel
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #129722 üzenetére
adok érte akár 2,5M-t is
De ha annyiért nincs jó?
velem nem kell elhitetni, ez már milyen nagy összeg pedig és ennyiért már igazán lehetne jó is, én bólogatok ha szeretnéd, ettől még az eredményhalmazba nem kerül több taliga, ha nincs ennyiért jó akkor nincs. Na, és akkor hogy hívják ezt? Irreális elvárásoknak.
Azért abban remélem egyet értünk (...) az kicsit túl van arazva.
Amíg azt nem fogod fel, nem én vagy te árazunk hanem a piac, addig nem veszel autót. Ha olyan geci drágán van csak jó a jelenlegi piacon, akkor olyan geci drágán van. Senkit sem érdekel, te mennyit tartanál reálisnak. Az albérletek meg ingatlanok is túl vannak árazva, senkit nem érdekel vilike szerint 10 milláért kéne adni azt a lakást nem 25ért. Akkor vilike nem vesz lakást, ennyi, így működnek ezek a dolgok
-
válasz
Kornel #129722 üzenetére
Így van, egyetértek, hogy kb. 1 hónap szabi és mindig ugrásra kész szerelő-haver kell ahhoz, hogy találj valami használhatót, ha éppen van. Namost állandó készültségben ki tud lenni? Csak a g*ci nepperek. Itt be is zárható a zinternet.
Azért remélem találunk mindketten kocsit, hiába rohadtjó az új hankook gumi, a kocsi nekem nyomatékszegény, főleg most, hogy ültem az S8-ban. Az irdatlan
-
-v-
addikt
válasz
Kornel #129717 üzenetére
Nem a piaccal van a baj amúgy hanem veled, nincs olyan ár érték arányú autó amit keresel.
Ami olyan az jajjazdrágaannyiértmártinkábbfapadosújat .. ami tudja és árban jó az jajazfújaztúlrégi így sose veszel autót ... ami tudja amit akarsz az annyiba kerül, ha azt nem akarod kifizetni akkor vidd lejjebb az igényeidet, ennyi. Hol itt a dilemma? -
Gergőke88
addikt
válasz
Kornel #129712 üzenetére
Megértem, hogy nem tudsz választani a 2-3m ft közötti ársávban.
Apu is megkért, hogy nézzek neki ennyit valamiért.
(5-6 éves, Astra-Civic kategória, benzin, viszonylag jól felszerelt, kombi).
Tele van a piac kintről behozott dízelekkel, szívó J astra jó lenne 1.6-os motorral, de alig van eladó, vagy alap felszereltség.
(Vicces, hogy a 2.0 cdti astra és a szívó 1,6 azonos árban mennek használtan (azonos kor,felszereltség). Újonnan volt közöttük min 1m ft.)
Ebben az ársávban már szinte mindent kapni, de könnyen be lehet szopizni.... -
t1
veterán
válasz
Kornel #129708 üzenetére
Az a baj, a te igényeidnek nincs jelenleg autó. Vagyis van új jól felszerelve ahogy akarod de oda gempa kell nem kevés.
Az meg a másik amilyen fóbiád van, hogy sokat kell erre - arra rálocsolni az már lassan beteges, vissza emlékezve amióta kocsit tartok ( 7 év ) a legnagyobb kiadásom a lakatolás volt a Mazdán ( 100k ) a többi csak kopó csetresz volt a közel 200.000km alatt. De ott vannak muterék Escort, Skoda Fabia 1.2 HTP , Nissan Note 1.4, szokásos kopó dolgok voltak az elmúlt 15 évben semelyiknél nem kellet rányomni évi 500k-t hogy menjenek pedig mindegyik havi 2500-3000km-t futott, és pedig nem első gazdásan kerültek hozzájuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bluering Libra irodai forgószék
- Magyarországon jártam - saját kép - 40x60 - fém kerettel, prémium poszter fényes fotópapír
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- Használt profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Új! Bomba áron! 0km-es /N7Pro/ - /iScooter/ Elektromos Roller
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! HP EliteDesk 800 G1 TWR brand számítógép garanciával hibátlan működéssel
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest