- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
eWro
csendes tag
válasz
slett27 #221279 üzenetére
20+ eves autokrol mar kb irrelevans velemenyt kerni. Meg kell nezni az eloeletet, szervizmultjat, mennyire voltak gondos tulajai, helyszinen kell meggyozodni az allapotarol, egy atomstabil konstrukcio is siman lehet egy leelt hulladek 20-25 evesen, sot, tobbnyire mar azok.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
slett27 #221206 üzenetére
Amit megéri megvenni és lealvázazni annyiból veszel szintén jó állapotú csak éppen fiatalabb autót. Ami meg szembe jön vele ~1m környékén az jellemzően pénztemető.
Nagyon durván elvannak szállva az árakkal a márkacsoportban is a tagok...
Nem lenne egyszerűbb tenni egy jobb gátlót + 30/40-es rugót az Ignis alá?
tboy Én is így reagáltam a hallottakra főleg mikor mondta még INA szettel sem mert arról is volt ismertségi körben tapasztalat, hogy ne...
-
válasz
slett27 #221186 üzenetére
Civictől is lehet félni. Kérdezd Micsurin-t
Bármi lehet akna ebben a kategóriában (is).
Volt 7gen civicem 2014-2019 között.
7gen típushibák:
- futómű kényes
- 1.4-1.6 váltó nyelestengely csapágya elfárad
- 1.4-1.6 automata feszítő görgő, rövidebb élettartam, mint a korábbi generációknál, gyenge minőségü utángyártottak
- Fűtésmechanikában a hideg meleg állító bowden (manuális klímás) szétugorhat
- Központi zár motorok hullanak
- Kománymű kopogás
- Gyorsan kopó bőr (kormányon, váltó gombon), de a műanyag is gyorsan kopik
- 2.0 typer Jobb felső motortartó bak (hidros)
- Motortérnyitó kar törés (bowdennel együtt van)
- Projektor repedés (első lámpa), 3 ajtósnál főleg
- Kuplung pedál nyöszörgés
- Vezető oldali ülés lötyögés
- 1.7 Benzin szeret hajtókar csapágyasodni
- 1.7 ictdi turbo geometria kokszosodás
- Hátsó ablaktörlő felrohadása
- A második, kontroll szonda meghibásodása, utána P0420-at dobál meg check enginetÉs rohad. Ma már nagyon. A legdrágább talán a rozsda javítása, azt semmiképp nem szabad félvállról venni.
Illetve a sok kókler tulaj miatt, akik a gyári 0w20-at b.sztak beleönteni, 200e km fölött zabálhatja az olajat, liter számra.
-
válasz
slett27 #213641 üzenetére
"15+ -os kocsik annyira le vannak pusztítva, hogy elképesztő. Tudjátok gurul, jön-megy teszi a dolgát.
Ez a legjobb, na meg a következő : füstmentes motor, koppanásmentes futómű. Ez a fake ! Milyen vonzó." - Ami jó az eléggé felértékelődött, ahogy nézem 1m alatt értelmes autót alig, vagy nem is kapni. Inkább 1,3-1,5m-től indul ami manapság úgymond költségmentes.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
slett27 #213089 üzenetére
SDI - használat függő, lóerőben ugye elég szerény…
Lupo/Arosa 1.7 SDI
Polo/Ibiza/Fabia 1.9 SDI, voltak kombik is akár, ezeket még elfogadhatóan mozgathatja
Golf/Leon/Octavia 1.9 SDI, autópályára ezekkel már neccesebb
Caddy stb is volt, de gondolom nem puttonyos kell.
Váltok nem mindben örökösek, de a motor 5 liter gázolajat kér és kb semmi mást, adagoló nem nyűgös, kettőstömegű és turbo nincs. Legnagyobb baj kb a rozsda lehet, azt nagyon meg kell már nézni mindegyiken. Ha filléres autózás a cél, akkor jó választás lehet, de HGT-kkel nem veszi fel a versenyt -
slett27
addikt
válasz
slett27 #213085 üzenetére
Jah igen, ráfutásos volt. Sajnos mivel a faxa Peugeot 207-es 1.4 95LE VTi beadta a derekát (motorhiba) annak felélesztése ~700e, vagy másik motor vétele is is kb ennyi vagy több munkával, így az elment óccón és sajnos kocsi nélkül maradtam. Azért lett ez a "válság" megoldás.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
slett27 #209007 üzenetére
Rendszámot beírod JSZP-be és megnézed a forgalomba helyezés dátumait.
szerk.: Jóvan’, egy percen belül 3-an is megírtuk.
szerk. 2: Kis segédlet - ha magyar, és ha külföldi.
Sőt, az utóbbi esetén azt is tudom, hogy újonnan egy Thomas Weiß nevű heinersreuth-i lakosnak adták el Bindlach-ban. -
hobizoli
nagyúr
válasz
slett27 #208943 üzenetére
egyebkent van amikor az a baj, hogy a bardi/unix stb-ban az adatbazisukban van rosszul felveve az alkatresz mihez valo
azutan meg viszik tovabb csak ezt a hibat, es sokara/sosem javitjak ki
azert van az, hogy vmibol hiaba mesz oda es veszed meg te, nem jo az autoba, az elado sem tudja, mert nem is foglalkozik vele, a szerelo meg tudja, hogy a melyik gyartos valo bele valojabanpl nekem is volt olyan, amikor meg a Punto-hoz vettem volna a hatso fektarcsahoz a betetet, erre mondja nekem pultban a muki, hogy az GT-hez meg 1.6-hoz is ugyanazt hozza hatra a rendszer
en erre neki vissza, hogy az felettebb jopofa, mert az 1.6 az hatul dobfekes, a GT meg tarcsas...na most az egysegsugaru pistike ezt nem biztos tudja igy, akkor o siman megveszi a hatul dobfekes autohoz is a tarcsafekes betetet
-
hobizoli
nagyúr
válasz
slett27 #208943 üzenetére
motorvarians fuggo is lehet milyen az elso rugo erossege
egy fapadabb kivitel 1.2-s motorja biztos nem olyan nehez, mint a dizel vagy a 2.8 V6
multkor neztem a 147 miatt, hogy a csuccsrugoknal is lehet diffi
pl a fekete Eibach szerianal szamit, hogy GTA/JTD ill 1.6/2.0TS a technika
a pirosbol meg csak egyfajta van -
hobizoli
nagyúr
válasz
slett27 #208936 üzenetére
egy nagy teljesitmenyu porszivoval elszivjak egybol, mint ahogy a karpittisztotok is mukodnek
egy vekonyabb csovon megy be nyomason a diohej daralek, es korben elszivja azt is meg a lerakodast is egy ipari porszivo
fem tiszta lesz
meg nyilvan ugy csinaljak, hogy az adott hengert ugy allitjak be a vezerlest forgatva, hogy a szelepek ott zarva legyenek -
hobizoli
nagyúr
válasz
slett27 #208915 üzenetére
amugy a keeskedok legalabb kitakaritjak az autot ha mar berakjak a telephelyukre
anno tizeneve amikor 6gen Civic-t kerestunk kollegamnak, ott is a kereskedesben csili-vili volt minden auto, kiporszivozva portalanitva mindenhol is, es nem volt dragabb, mint tobb maganszemelyes auto
megnezunk egyet Mogyorodon, a Kepesauto Extra-ban(nem volt meg hahu...) a kepen meg alufelnis volt a porteka, meg a leiras szerit is, amire odaertunk mar rozsdas 3-4gen Civic lemezfelniken volt 155-s putri gumikkal, de az ar ugynaz maradt persze
meg szo szerint mintha evek ota nem lett volna takaritva, olyan sardarabok az utasterben hatul is, hogy elkepeszto
ha el akarom adni legalabb, elotte kitakaritom 1x, ha addig nem is surun
50k-val tobbert vett vegul tenyleg patent allapotut, de addig megneztunk kb 35-40-tlegviccesebb talan az a "megkimelt" egyseg volt, amiert Érd-re mentunk ki Bp-rol
elobb odaertunk egy 30 perccel, mint a megbeszelt talalkozo ideje a MOL kutnal, erre aszondja a haver, ott feljebb van egy langosos, addig egyunk egyet
elmegyunk oda, nem is volt sor se, eppen elkezdjuk enni a sajtos-tejfolos egyseget, jon a megkimelt Civic
nemtom hova sietett amugy, mert meg 10-15 perc akkoris volt a talalkozoig
szoval alltunk ott a fo ut mellett 2m-re es pont elottunk dadogott le 2-ben a revlimiteren az auto 95-100km/h korul ~7000rpm-nel
persze dobott egy kéket isna, megettuk a kajat, odagurultunk a MOL kuthoz, mondjuk a sracnak faszan megy a gep
aaa, en ezt sosem hajtom
aha, hat tudod ott alltunk elobb feljebb a langososnal, amikor 2. leszabalyzason elszurtad 3.-ba....
sakk-matt
mondjuk alig birtuk ki rohoges nelkul
amugy se az gepteto se a csomiajto nem votl egyenes, egyik oldalan mindketto ralogott a bodera, masik felen meg befert az ujjad a zarasnal, mintha trapezban allt volna az egeszes ezt arban tobbre tartotta ez az elado is, mint amit vegul megvett
-
-
grizlisandor
veterán
válasz
slett27 #208894 üzenetére
Létezik még népítélet?
Az a baj, hogy ez így szrt se ér, mert nem lehet szűrni motorra, pl a 207 a hdi motorral lehet nagyot ment, a benzinesek meg nem...(hasraütésre írtam valamit)(#208895) slett27:
Komolyan nem mentél el vele próbakörre?
Így a katalógusadatból tudtam meg, hogy a nyúlmókusok félholtak a kocsiban?
Hogy akarsz te vele napi x kilométert közlekedni?(#208897) slett27:
Ezt a nepper vérszerződésben garantálja? -
sagesz93
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
slett27 #208762 üzenetére
Bp-n tudnek kit ajanlani, de nekem o akkora tavra van, hogy kb oninditoval is oda tudnek menni hozza
csak digoverdakkal foglalkozik
nemtom egy ilyen vezerlescsereben amugy mi az a nagy trúváj, amitol arrafele ennyire be vannak serulve
a vezerlest jelre kell rakni, a vezermutengelyhazon van egy szereloluksi, oda be kell tekerni ekkor egy csapot, ami igy ezzel ebben a pozicioban tartja veztengelyeket (fogaskerekes athajtas van, mert a szij csak a kipuff oldalit hajtaja meg, szoval meg athajtos lanccal sem kell keccsolni)
utana feszto kilazit, szij le stb
na most akinek ez nem megy "autoszerelo" letere, az nagyjabol kb menjen el inkabb a mekibe krumplit sutni
ja lehet meg kellett volna venni mar ehhez is 1x ezt a vezerlesrogzito cuccot, ami egy lassan 30 eve gyartasban levo motornal szerintem mar egy reges-regen megugorhato tema lett volna, es egy lekotsegelheto "beruhazas" is, meg eleg gyakori motor is egyebkent, ezittaz: [link]
futomunel sem vagom mitol kell beszarni annyira, elol 1-1 lengokarral van tobb, mint egy McPherson futomuvesnel, mert van felul is egy, azaz ket csavarral kell tobbet kitekernie a levegoskulcsnak
fuuuuuu
nem mintha pl a Passat-nal ne lenne ugyanigy, aminel ugyanezek erre nem sirdogalnak be
nekem anno 5 hengeres 2.4 10v JTD Marea SW-n is megcsinaltak a helyen a vezerelescseret, pedig gyari ajanlas szerint ki kell hozza venni a motort
az ugyanez a motor valojaban +1 hengerrel: [link]
reggel odavittem, koraeste elhoztam
ott az a trukk, hogy fellazitjak a motor-valto tartobakokat es egy erre csinalt "gordeszkaval" mentirany szerint balra eltolhato az egesz par centit, amivel hozzaferhetobbe valik az dolog
a 8v/16v-nel meg nincs ott ez a +1 henger, de a valto az ugyanott van abban is, azaz a vezerles oldalon van ehhez a mutatvanyhoz vagy 15-16cm szabad hely -
hobizoli
nagyúr
válasz
slett27 #208755 üzenetére
mit kell rajta "megcsinalni"?
egy vezerlescsere meg azert nem egy ordoglakat ezeken
147 semmelyik evjarataban es motorverziojaban nem volt M32/M20-s valto, csak a Fiat Powertrain C530 es C630-s
ezeket onnan lehet felismerni, hogy a R a 5. alatt van jobbra-hatra, a 6. meg felhuzogyurus nagyon-jobbra hatra, a 6. mellett
a M32/M20-nal az R balra-elore van az 1-s mellett
a kormanyszervojuk meg az oldschool hidraulikus, nem olyan elektromos, mint a mk2-s 188-s Puntoknal
a 2006 utaniakban mar van Swirl lapatsor meg a DPF is (enyemben nincs egyikse, mert ennel idoben korabbi), de ezekre az szokott lenni a megoldas, hogy vezerlescserenel a szivosor egyuttal kicserelodik a facelift elotti 140loeros 147/156 16v alu szivosorara, ami kb 10k, ez abbol ez hianyzik kompletten
a DPF-t meg kiirjak, de az sem szokott surun megbenulni ezekben
2006-tol kb minden dizelben van DPF
egyebkent az enyem meg ugy is Euro4-s, hogy gyarilag nem DPF-s -
válasz
slett27 #208750 üzenetére
Nemet, osztrak peldanyok rohadnak nagyon. Az enyem magyar volt, igy 22 eves korara iden mar a sarvedo ivek rozsdasak voltak, de nem veszesen. Alvazvedelmet kapott kb 7 eve az teny. Ajtok, szelvedo nem rozsdalt
Amugy igen, kortars 1.4-ekhez kepest szedi a labat, en szerettem, kategóriajaban dinamikus.
Az enyem sedan volt, nezz ra azokra is, kisebb ra a kereslet, a boyracerek 3 ajtost akarnak, annak feljebb van az ara.
-
imyourfriend
őstag
-
tboldi
nagyúr
válasz
slett27 #208731 üzenetére
Nem törvényszerű, hogy ez mind előjöjjön, pláne egyszerre. A Jazz előforduló hibáival én is teleírnék 2 A4-es lapot, de 5,5 év alatt a 80-90%-ával se találkoztam.
Ja, a vezetőoldali ülés lötyögése itt is megvan, de csak 4 csavart kell meghúzni a magasságállító mechanikában, nagy dolog.
-
válasz
slett27 #208731 üzenetére
Lelőjem neked a poént? Az autó fenntartás drága, bármelyik 1 milliós autóra ráborulhat ennyi. De egy 2 milliósra is simán. Öcsém átvette tőlem az accordot, végig szervizelt példány, aztán vásárlás után most azzal kezdett hogy 300k-ért cserélt rajta kuplungot, meg gyertyákat, meg került bele egy dension. Pár hónap és olaj, fékfolyadék csere, újabb 50k. Közben kiszakadt a vezető oldali ülés, 50k. Ez ilyen, ezek használt autók. A civic egyáltalán nem drágán fenntartható autó, ott a táblázat, benzinnel és minden egyéb ktsg-el 100.000 megtett km után 50Ft/km jött ki, az szerintem igen jó a kategóriájában. Az accord ~90Ft/km volt
Szóval hulla mindegy, hogy civicet, astrát, puntot, i30-at veszel, ha nem nézeted át akkor nagyot szopsz, ha átnézeted akkor van esély rá hogy kissebbet
-
dj79
senior tag
válasz
slett27 #208731 üzenetére
17 éves autó, szóval ott már bármi is előjöhet...
Ebben a hszben dobtam egy linket, hogy talán megérne egy megnézést -
válasz
slett27 #208727 üzenetére
Nekem ugyan benzines volt, de a típushibák nagyrészt egyeznek. 100e km-t tettünk bele öcsémmel, nemrég adta el. Összes javítás, tankolás vezetve, ha érdekel kukkants bele.
7gen Honda Civic típushibák röviden:
- futómű kényes és a jó minőségű alkatrészek drágák
- 1.4-1.6 váltó nyelestengely csapágya elfárad
- 1.4-1.6 automata feszítő görgő, rövidebb élettartam, mint a korábbi generációknál, gyenge minőségü utángyártottak
- Fűtésmechanikában a hideg meleg állító bowden (manuális klímás) szétugorhat
- Központi zár motorok hullanak
- Kománymű kopogás, egyszer után lehet állítani
- Gyorsan kopó bőr (kormányon, váltó gombon)
- 2.0 typer Jobb felső motortartó bak (hidros)
- Motortérnyitó kar törés (bowdennel együtt van)
- Projektor repedés (első lámpa), 3 ajtósnál főleg
- Kuplung pedál nyöszörgés
- Vezető oldali ülés lötyögés
- 1.7 benzin szeret hajtókar csapágyasodni
- 1.7 dízel turbo geometria kokszosodás
- Hátsó ablaktörlő felrohadása
- A második, kontroll szonda meghibásodása, utána P0420-at dobál meg check enginet -
molnarpeter
nagyúr
válasz
slett27 #208727 üzenetére
Ismerősi körben volt egy, turbo felújítás rémlik, összeségében korrekt motor. Rozsdát azért már nem árt nézni ezen is, konkrét darabon a csomiajtó karfiolosodott pl. Illetve tboy93 írta össze ebben a topikban valamikor a 7gen nyűgjeit, hátha megtalálod a hsz-t.
Motor összefoglaló videó [link] -
tboldi
nagyúr
válasz
slett27 #208724 üzenetére
Két külön dolog két külön célra.
Katalizátor:
"A katalizátor feladata az, hogy a [...] robbanómotor kipufogógázának károsanyag-tartalmát csökkentse. Ezt azzal éri el, hogy a működése során fellépő magas hőmérsékleten a benne található nemesfémek a káros anyagok egy részét oxidálják, vagy ártalmatlan anyagokká alakítják. ." - forrásRészecskeszűrő, Diesel Particle Filter (de a modernebb benzineseken is van már GPF/OPF):
"A dízelmotorokból kiáramló gázokból kiszűri és fogságba ejti a tökéletlen égéséből visszamaradt korom részecskéket, amelyek a környezetre káros hatással vannak. Ennek köszönhetően vezetés közben nem húz az autó fekete csíkot maga mögött."
"Amikor a koromcsapda telítődik, el kell érni, hogy kiürüljön és átjárhatóvá váljon a részecskeszűrő. Erre találták ki, hogy a legkézenfekvőbb módja a kiégetés. A korom magas hőmérsékleten szimplán elég (a DPF szűrő regenerál), így újra lesz hely a koromrészecskék felfogására és ismét hatékony lesz a részecskeszűrő működése." - forrásKatalizátor gyakorlatilag mindenen lesz, amit nézel - kivéve, ha lelopták.
Részecskeszűrőt meg nem akarsz, ha sokat lenne városban is nyaggatva. -
tboldi
nagyúr
válasz
slett27 #208715 üzenetére
Amugy en is ajanlom az 1.3 Multijetet felteve, ha haramdoltak-otodoltek a gyari szervizperiodusokat. Egy eve van nalunk is egy ilyen Lancia Ypsilon, 90 lovas, valtozo geos turbos verzio kettostomegu nelkul, megbizhatobb 5-os valtoval; azon kivul, hogy neha kiirja hideginditaskor, sok-sok ora allas utan, hogy "insufficient oil pressure", nincs vele baj.
-
tboldi
nagyúr
válasz
slett27 #208713 üzenetére
(#208640) molnarpeter:
"1.3 Mjet: euro 4 még egész egyszerű. 6-is váltót érdemes elkerülni, ugyanúgy M32 rokona. 90 lóerős is létezett 5 ganggal, csak ritkább. Az EGR és szívósor le szokott kormolódni, autó élete alatt egyszer érdemes kipucolni az egészet, EGR hibakódokra is általában a tisztítás a megoldás, nem kell cserélni. DPF ugyebár nincs. Befecskendező rendszer CR viszonylatban egyik legegyszerűbb és -tartósabb, magasnyomású tömítés készlet kellhet neki ha szivárog belőle a nafta, de nem szokott dráma lenni, esetleg egy rail nyomás szabályzó (40k környéke rémlik árban), porlasztó tartós (tud 300 ezret futni ha cserélik a szűrőt), és fel is lehet újítani költséghatékonyan, bontottan sem vészes tétel. Lánc a mumus, olajcser periódus számít azért, nekem 188e km-nél gyári még, típus csoportokban előfordul 300e futással is ilyen… flottában a hosszú periódusú olajcsere és DPF mellett rémlenek 90-120 körül csörgők is. Viszont ahogy beszélgettünk róla, kicsit érdemes szerelőhöz venni az autót, szóval lehet németek előnyben lesznek, akár meg is kérdezném a szakit, mit ismer legjobban."
(#208667) hobizoli:
"egy 1.3JTD 188-s mk2 Punto vagy Grande Punto 4 alatti atlag fogyival elkavirnyalgat orszaguton, es nem egy betegagy a motor se, kiscsillio ceges Van bodes vasban van teruleti kepviselok meg pizzafutarok segge alatt...es mennek
aki sokat megy, annak megeri a mostani dizel araknal, mert az elromlas csak egy lehetseges kiadas, a plusz fogyi meg nem
a 70-75lovasokon meg DMF sincs, meg az 5-s valtos, ami nem a M32 valto kisebbik, M20-s tesoja, szoval az siman veheto
de nem 125-130Nm a nyomateka, mint az SDI-nek, hanem 180-200Nm, es lejjebbrol is tudja, ami rohadtul nem mind1 hasznalat kozben, foleg ha klimazol is, lightosan megiratva meg 230-240Nm is kijon belole csipobol
nem kell fosni tole, siman birja
gyarilag volt belole 2007-2010 kozott a Lancia Y-ban 105 loeros is: [link]
es a digok ugy huzzak 170-180lora ezeket fika modokkal, mintha kotelezo lenne
a 3 hengeres 1.4TDI a kanyarba' sincs okosithatosagi szempontbol
de az M20/M32-re is reeeeg megvan mar az okossag amugy, csak ugylatszik odaig meg nem sikerult eljutni
mindenesetre amivel tobbe kerul egy azonos kategoriaju evjaratu/felszereltsegu nemetvagen ugyanerre a celra, abbol az M20/M32 valto update-lheto orokeleture
max azokban meg majd mas vmi fexik le
de ha nincs nyugje, akkor csak siman tul kell tolteni ~2,8literre, osztjoido" -
BigBlackDog
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
slett27 #208706 üzenetére
Mostani autóval nem lehetne megoldani próbaidő alatt a bejárást? Ha olyan cég, alkudoznék egy sort velük, hogy adjanak aláfestéssel egy Fiesta Van vagy hasonló millió alatti kisteher papíros szekeret, amivel tudnál járni meghatározott kilométert havonta, vagy saját zsebre tankolva, stb.
-
dj79
senior tag
válasz
slett27 #208706 üzenetére
Értem. Ebben az esetben nézz körül az ipari park kenyérgyár felőli oldalán, a mosónál, náluk szoktak lenni olcsóbb autók, meg marketplace, ott látod az eladót is. Sasánál dolgozott a haverom, de a gyomra nem bírta, néztünk anno ott autót, megmondta, hogy mi ott nem feltétlenül akarunk vásárolni, mert csak….
-
BigBlackDog
veterán
válasz
slett27 #208706 üzenetére
Ha gondolod, szívesen segítek keresni, hátha több szem többet lát.
Milyen paraméterek (pl. helyszín, igények ezen felül) mellett keresel (jöhet privátban is)?
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest