- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
1.6os ghia kombizhoz volt parszor szerencsem, sot az en ajanltomrea vett emg a tutal /hasznlatan/, az elmutl par evebn beletolet evi 20-25M-t /aszem 140-150Mm kornyeken van most/ most volt vmi nagyszervizen, az oto m,eg minsig baba, vigyazva is volt ra nagyon, en barmikro a kozlebe kerultem minisdg jo volt vezetni a tulaj is szereti nem isakar megvalni tola sokat nemkoltott ra mert nm volt szukseg, finom plusok az ulesek /en imadom/ kondi van benne, de nem emlexem hogy mijjen es ami alenyeg a furtomnu is birja a felnk levo szar utakat, mivel egy 45 kornyeki a holgy ezerta fogaysztas sem veszes /nem toymotog kicstr fole lovi be magat a sebhataroknak mert szerethalsni/
udv
neduddki
-
Yushchenko
őstag
Köszönöm szépen. A Corsa az egyik favoritom, valszeg a swiftek előtt körbenéznék, hátha van jó állapotú nem kereskedőnél... bár a legtöbb 1.2-es, ami valszeg elég szarul megy (33kW), és nemtom mennyire kell erőlködnie a motornak pályán. Van egy astránk, az 1.4-es, jól megy, több nem is kell nekem.
A fogyasztását nem tudod 6-7l alá vinni?
Nem tudom miért, de a Renaultokba nagyon nem bízok, sajnos ez van
Eddig ami esélyesnek látszik az a corsa(max jobb állapotú astra), swift, esetleg 6-os váltós puntó(csak ha nagyon jó állapotú). -
#25954560
törölt tag
en a szuleimnek vettem egy 1.2-es corsa-t. varosban kolbaszolnak vele, nagyritkan videk, 110-120-as utazo. nem egy erogep. amikor megvettem, rengeteget rohogtem rajta. nem vicceltek a 45LE-vel. viszont az 5 ev alatt vizpumpa es inditomotor halt meg egyszer, egyebkent csak a kotelezoket kellett cserelgetni (olaj, gumi). nem kizart h az 1.4-es jobban is fogyaszt.
-
dízelracer
őstag
A Golfok közül a négyest tartom a legkiforrottabbnak de az 1.6-os motorral lomha, ehhez képest sokat is zabál. A futott km-t szorozd fel minimum 2-vel, hátul szűkös a lábtér és összességében elképesztően undorító az autó megjelenése. Véleményem szerint első szériást semmilyen autóból nem szabad megvenni. Az ilyen tipikus csicsatuningos toronymerevítős szar meg márkától függetlenül kerülendő.
-
-
dragonfx
veterán
nem ezeknek ennyi az ára.
azért mert tudja a tulaj ha valami fő dolog bexarik az a kocsi ára lesz.
igen a kilincs törött.igaz ha csak eza gond jöhet.
vonoszem takaró hiányzik, ergo vontatták valami baja volt, vagy törték.én utobbira tippelek a lökösön mintha lenne sok karc....és eléggé mosás utáni állapotunak tünik.a rács nme gyári hanem tuningrács, gondolom ilyet vett bele ha már volt valami ez is megerősíti a felvetést.Persze egy 14 éves bmw.től ne várjuk el nem volt törve.egész egyének tünik.jol felszerelt.felni klassz.hátsó dob is eléggé ujnak tünik.
a szárny mega tükör nem gyári széria, de még az elmegy kategória szerintem. -
Bubu79
addikt
Agilis kisautó, VW-sen kattanós váltóval - 1,2-eshez volt szerencsém cirka 600km-en keresztül - tettre kész, pörgős kis motor volt benne, de csórikám nem egy gyorsvonat, inkább nagyobbat - mielőtt megvennéd vidd el próbaútra.
Elől akad benne hely, de a középkonzol tervezésénél az ergonómia nem volt szempont, sehogy sem tudtam úgy állítani az ülést a 183 centimhez, hogy ne csessze szét a középkonzol alsó sarka a lábamat.
Ha fontos a hely, akkor inkább a kombi verziót válaszd, mert a képen láthatónak inkább csak kesztyűtartója van hátul.
Az ülések egészen jól tartanak elől - nem rossz, de bele kell ülni
-
Kickass
őstag
Megbizhato, igenytelen konstrukcio. Nalunk a csaladi most lesz 7 eves, talan lambdaszonda problemaja volt csak ez ido alatt az is valoszinuleg azert mert rovid tavokon varosban van hasznalva. Belseje tenyleg eleg rideg de meglepo modon meg mindig nem csorog nem zorog. Az az 1,4 16V se egy fickos joszag (az 1,2-eshez kepest azert az
) de azert el lehet vele poroszkalni, ez varosban olyan 7 lityi korul boven eljar ha nem taposod ki a szemet (lehet kevesebbel is, a mienk 6 korul is de az az 1,2 3hengeres varrogep).
-
Mobi28
tag
Egész jó kisautó. Jó az a motor, ha nem vették túl rövidre az áttételezést akkor keveset is fogyaszt. A belseje kopogós, nem is túl tágas de összességében szerintem nem rossz. Elég megbízható autók a fabiák. Legalább is a benzinesek. Bele kell dobni egy E85 pakkot és olcsón el lehet vele futkosni.
mod: djtomee már megint pihen?
-
m3tr0
őstag
Még egy lehetőség adott, beleíratod az adás-vételi szerződésbe,hogy amennyiben nem megy át az autó az eredetiségvizsgán,úgy az adás-vétel érvénytelen és elállsz a vásárlástól.
Úgyis az eredetvizsgával kell kezdened. Ha az nem jön össze,akkor viszed vissza kosit és visszakapod a vételárat.Vagy tényleg csináltassa meg ő az eredetvizsgát oszt kezit csókolom.
-
!Overdose!
őstag
Tudom, többen leírták már, de eredetiség vizsga nélkül semmi esetre se hozd el az autót. Ha az eladó ebbe nem egyezik bele, akkor keress egy másik autót.
A biztosítást nem kötelező a vásárlás napján megkötni, de utólag napi 500Ft körüli összeget kell fizetni a leendő biztosítódnál, mert ilyenkor az elmaradt pár napra a lehető legrosszabb kategóriába sorolnak.
Még valami: Ha kereskedésből veszed az autót, akkor is ragaszkodj hozzá, hogy a vételár rá legyen írva az adás-vételi szerződésre. Nem szokták, mert nekik úgy jobb, viszont, ha kekeckedni akar az okmányirodás ügyintéző, akkor már nem emlékszem, de vagy másfélszeres vagy dupla vagyonszerzési illetéket kell fizetni.
Sok sikert a vásárláshoz!
-
SpeedR
őstag
Nem büntethet meg senki a vásárlástól számított 15 napon belül. Az adásvételi szerződésről azért legyen nálad legalább egy másolt példány.
(külön zöldkártya már nincs, csak a műszakit nézni a forgalmiban)Szerintem felesleges az eladót elrángatni az okmányirodába. Semmi hátrányod nem lehet belőle.
-
SpeedR
őstag
-
Rick4
félisten
Totál egyszerű a dolog. Megnézed a kocsit, zsebben mindenre a pénz, nekiindulsz, és ha tuti a kocsi, mondod az embernek, hogy akkor most hívsz egy eredetvizsgást, megnézi a kocsit, ha minden okés, most nincsen sok melójuk, simán le lehet akasztani egyet fél óra alatt, ezt megegyezés szerint az fizeti aki akarja, utána mentek a biztosítóba (neten ki lehet keresni, az adott kocsira, meg rád hol mennyit szabnak, de akár viszel egy notit, és ott megcsinálod a neten 3 perc alatt, meglesz a biztosítás is) aztán meg az okmányirodába. Szépen végigüli veled a fószer azt a 2 óra hosszát, és úgy tiszta minden. Ennyit neki is megér, hogy aztán hazafelé nem parkolsz tilosban, nem hajtasz 100-zal a városban, húztok egymás után két számot, az elsővel Te átírsz, a másodikkal ő leadja az adásvételi másolatot. Ennyi.
-
Kickass
őstag
elhozhatod, az adásvételivel, a forgalmival és a törzskönyvvel egyértelműen tudod igazolni pl a rendőrnek az adásvételt
az okmányiroda beveszi a forgalmit de abból rögtön kapsz is ujat, egyedül a törzskönyv jön meg később de ugye azt nem kell magaddal hordanod
eredetvizsgába nem vagyok pro nekem ismerős intézte a papirozást munka miatt nem tudtam saját magam, de ha ellenörzöd vásárlásnál a törzskönyvben lévő motorkódot illetve alvázszámot akkor azért valószínűleg tul nagy meglepi nem érhetköltségek:
2x6k (uj forgalmi+törzskönyv)
illeték (1,8nál kb 30-32k)
eredetvizsga (18,5k de ez nem tuti)
kötelező -
-
gamer0101
aktív tag
(#25909) Enton: Állítólag ez egy teljesen lelakott, rettenetesen gáz állapotban lévő kocsi volt, külföldről hozták be. A srác meg valami haverja betolták egy szerelőműhelybe, szétkapták, mint Foxi a lábtörlőt és kapott egy új festést, fényezést a kaszni, majd eredeti BMW bőr üléseket rendeltek hozzá németből, meg rengeteg mindent a belsejéhez, külsejéhez, végül összerakták. Így néz ki ma. Van egy másik projekt is az, ha jól emlékszem 320i, hasonló sorsa volt annak is, de a végén annak piros-fekete belső varázsoltak...vááh..nem kéne!
Ennyi egyelőre majd, ha itt lesz, csinálok temérdek fényképet, meg mindent kikérdezek a csávótól. Haverom meg szerintem 2 szóból megmondja nekem utána, hogy megéri-e vagy humbuk az egész...+képekkel tudok akkor itt is szolgálni a kíváncsi szemeknek!
(#25911) dabadab: Hidd el, nem célom az 1,3-as Suzukiknak sem a legyűrése. Ha le tud gyűrni, gyűrjön!Nem sztárolom magam, hogy én nem mennék vele néha picit úgymond, sportosan...de nem vinném túlzásba. Nem összetörni veszem az autót. A többi meg had előzzön, vagy "túrjon le az útról"...önkéntes donorjelöltek mind!
-
G@bi90MR
aktív tag
Sajnos igen. Talán a kezdők ellen véd, mondjuk amit el akarnak lopni, azt védheted akármivel, előbb-utóbb úgy is elviszik.
(#25890) lorcsi: Kerékkulccsal. Ha raksz rá kerékőrt, veszel magadnak hozzá való kulcsot/fejet, vagy mindig viszed az adott gumishoz, ha cserélni kell.
-
Rick4
félisten
-
fekeandras
őstag
Vajon ha kikapná az ember a motort és alvázig bontaná a kocsit, mit találna?Lehet, hogy több darabból lett összelegózva?
Láttam már ilyet, egy 1.2i B Corsában.Annyit mondott a tulaj, hogy a felesége koccant vele de nem sérült nagyon... Aha...
A toronymerevítő lett gyanús (1.2 kocsihoz?) meg az, hogy annak ellnére feltűnően csavarodik az egész kaszni.Pedig ránézésre nem mondtam volna meg, hogy lego effektus.
Szóval az ilyen kis sérült autóknál nagyon figyelni kell!!És az ára is túl "jó"... -
fekeandras
őstag
"értem én, hogy villanymotor de mi a f@***m hajtja"
De a viccet félretéve minden technikai feltétel adott, szóval akár már ma simán járkálhatnánk szimpla villanymotoros (nem benzin hybrid) autókkal csak hát a óriási üzlet van a kőolajban.És kapitalista világot élünk, pénz beszél
.Amíg el nem fogy a kőolaj erről a sárgolyóról addig az olajlobbi tudtosan háttérbeszorítja vagy ha az nem megy egyszerűen megveszi kilóra az egyéb irányba mutató fejlesztéseket.Azért milyen jó lenne ha a mostaniak helyett ilyen elven működő autók járnának.A belvárosban este nyitva lehetne hagyni az ablakot nem fulladna meg az ember a bűztől és tudna aludni mert nem lenne akkora zaj ártalom.De ez 2009-ben még 'szájenszfiksőn.
Vagy mégsem?
-
E-Max
tag
Jobban megnézed a belső képet, láthatod, hogy a kormány le van nyílva.
Elölről hiányzik a jel, xenon van benne, valami hülye felni, ami nagyon nem volvo-ra való, szóval ehhh...Külső alapján számomra egyik legszebb autó: [link]
Ennek nem nagy szám a belseje, de kívülről...
Ez még belülről is csillagos 5-ös:[link] -
dokar
addikt
én minden vitát szeretek, mert mérnök vagyok
egyébként nekem is fontos a biztonság, de elsősorban nem törés szempontjából, hanem vezetéstechnikai szempontból. egy négykerekű legyen biztonságosan vezethető, a balesetet pedig nem kell belekalkulálni. én speciel nem fogok csak azért volvót venni, hogy pl 20%-al nagyobb benne a biztonságom baleset bekövetkezése esetén és éppen ezért 20%-al többet kockáztatok, tudva, hogy biztonságosabb autóban ülök. ezáltal a bekövetkezési valószínűség nagyobb lenne, míg a sérülés mértéke közel változatlan a biztonságosabb autó végett. aki biztonságosabb és/vagy erősebb autóban is meg tudja őrizni a hidegvérét és minden kockázati tényezőt szeretne minimalizálni, annak tényleg megéri volvót venni. -
Khelben
nagyúr
az a pillanatnyi fogyasztást mérte. Az enyém átlagot mér, az nem ugrál, max közvetlenül reset után.
amúgy nem rossz a pillanatnyit se tudni, ha spórolni akarsz, meg tudod nézni, hogy bizonyos szitukban mi a jobb fogyasztás szempontjából (hegyre hányasban érdemes felmenni, stb) -
fekeandras
őstag
Egyesek régebben agyon istenítették a palit, hogy mekkora nagy király stb... Volt is belőle flame valamelyik autós topikban. Holott egy ilyen autóval azért nem olyan nehéz megcsinálni ugyanezt. Úgy értem, hogy ha ugyanabba a kocsiba beleültetnék a Turit vagy a Szabó Gergőt ha nem is elsőre de valószínűleg ők is megcsinálnák ugyanezt. Ha jól emlékszem azt mondta valaki, hogy a Subaru gyári csapata áll a fazon mögött pontosabban tesztel nekik és rali pilóta is. Így könnyű. Amúgy meg nézd csak meg az aszfaltot. Nem 2x - 3x próbálkozott mire sikerült egy jó felvételt készíteni. Ha vágatlan lenne a videó, az meggyőzőbb lenne...
Persze így sem rossz.
-
m3tr0
őstag
úgy ahogy Khelben mondja.
rengeteg van belőle, ezért nagyon sok a hirdetett is.
hidd el tényleg egy igénytelen, nagyon alacsony költségekkel fenntartható autó.minap cserélték a miénkben is a bal első féltengelyt.
120 E km után, még a gyári volt benne, 7000 Ft -ból(csukló, gumiharang stb.) volt meg szereléssel együtt. -
lsc
nagyúr
Kezdő kocsinak valami hasonlót javasolnék 200 környékén, esetleg corollát ha van annyiért .
Más. Tegnap este leteszteltem a 60 pluszos /végül ez lett/ izzókat, vizes úton enyhe hóesésben, erősen észrevehető a különbség a régi normálhoz képest /60/55-ös az új és a régi is/. Akinek izzót kell vennie annak javaslom /2700 Ft volt egy pár, tungsram megalight /, amennyivel többe kerül mint a sima annyival többet is tud .
-
Mr X
veterán
CRX-et ne vegyél, ha csak 2-300 ezer a kereted rá. A régi Lancer jó választás lehet, de nagyon meg kell nézni azt is.
Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Egyedi ékszerdobozka
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest