- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz
gamer0101 #28432 üzenetére
Nagynyomásúval én nem mosnám a motorját a helyedben. Elvileg szabad, de sok rejtélyes hibát okozhat majd később. Ha mégis megmosod, akkor az elektromos részeket legalább takard le előbb. Nekem volt régen egy Alfa 147-esem, aminek az ABS vezérlője valószínű egy motormosás következményeként nyúvadt ki. (újan 300k+, bontottan 100)
(#28423) hobizoli
Ez így igaz, de ettől még neked is nagyon kényelmetlen tud lenni, ha valakinek kárt okozol, és őt nem fizeti ki a biztosító valamilyen mondvacsinált ok miatt. -
-
!Overdose!
őstag
válasz
gamer0101 #28352 üzenetére
Használd egészséggel. Képről tényleg elég szép és a vajbőr is jól néz ki.
Kaphatott egy keveset, ha húz a kormány és úgy szétment a felni, hogy nem lehetett megjavítani. Gondolom, ha viszed szerelőhöz alánéztek.
Hogy jó vétel volt-e azt egy HDI Peugeot-nál nem kiabálnám el egyelőre. Reméljük sok baj nem lesz vele.
-
Voyage
aktív tag
válasz
gamer0101 #28017 üzenetére
Pest és környékén lévő bontókat mind felhívtam, alig elvétve 1-2nél volt ilyen elektronika, meg kábelköteg, és az magában is elég sok, de a szerelés sem kevés, mondta, hogy ha 2-en csinálják, nézhetem, legalább 3-4 nap folyamatosan, egész műszerfalat lebontani, motort kivenni, stb...
-
Voyage
aktív tag
válasz
gamer0101 #28015 üzenetére
Nem márkaszervízben csináltattam meg, az drága lett volna, egy olcsó szerelőhöz vittem, jól dolgozik, és mellékesen az ex-barátnőm keresztapja, környéken a legolcsóbb, de mondta, hogy komplett kábelköteg, és elektronika is kell bele, legalább 200k, még bontott cuccokból is...
De itt konkrétan megszakadt az egész műszerfalba vezető kábelköteg, nem 1 kábel, nem kettő, hanem az összes. Nem lehet őket összeforrasztani, mert az elektronikát is magával vitte, és olyan spéci cucc, hogy az egész köteget kell cserélni.... -
Voyage
aktív tag
válasz
gamer0101 #28008 üzenetére
Nem kell támadni egyből.
Ha nincs 800k-d autóra, csak hitel, nem szabad megvenni.
Annyi pénzed minimum kell legyen még, mint amennyi az autó, ha ténylegesen használni akarod.Tönkre megy rajta valami, puff 100.000, még valami, puff 250.000, új garnitúra gumi, 80.000, ez meg nem 5-6 litert fogyaszt, hanem ennyi idősen inkább 8-at, és egy porlasztócsúcs szett meghal rajta, az autó árának fele legalább...
Biztosítás, stb nem olcsó egy ilyen autóra. -
-
Rick4
félisten
válasz
gamer0101 #27996 üzenetére
Szerintem ha a bank nem ad hitelt, akkor Te leszel a felelős, mert nem voltál hitelképes. Ezt egy ügyvéd bármikor megmagyarázza bármelyik bíróság előtt, és buksz.
Nézd azt az oldalát, hogy adsz 50ezret, és végül nem kapsz hitelt, az eladó meg addig elszalaszt 5-6 másik vevőt. Valahol neki is kijöhet ez az egész rosszul, pont ezért van a foglaló. Ha meg eladja 100K-val többért, mint amennyiben megegyeztetek, akkor visszaadja a foglalódat, meg a plusz 100K-ból ad neked egy 50-est pluszban, és megintcsak jól járt... -
SpeedR
őstag
válasz
gamer0101 #27998 üzenetére
A foglalóról és az adás-vételről természetesen két külön szerződést kell majd irnotok. Az adás-vételit akkor tudod megkötni, amikor a bank rábólintott a hitelre. Formakényszer nincs, irhatjátok akár kézzel is az egészet, de én inkább azt javaslom hogy szerezzél be formanyomtatványt, mert a nem jogvégzettek által fogalmazott szerződésekben nem sok köszönet szokott lenni.
-
-
tibi666
senior tag
válasz
gamer0101 #27531 üzenetére
akkor ez biztos újabb, én csak 90 lovasakat ismertem.
a 110 az már tűrhető.
egy régi dízel azért nem túl környezetbarát, de tény, hogy keveset fogyaszt.mondjuk a 2 literes benzines is csak 132 lovas. én ettől függetlenül inkább utóbbit venném, pedig dízel párti vagyok.
-
gaborbol
őstag
válasz
gamer0101 #27499 üzenetére
UDV!
Ha megnezted es meg mindig tetszik, akkor menj vele amennyit csak lehet (50km)
aztan markaszerviz teljes felmeres/hibakodkiolvasas.menjenek vele ok is 1 kort, mert ha nem vezettel meg masik hdi-t nem fogod tudni mihez hasonlitani a teljesitmenyet.
Eleg sokban hervadt mar a turbo, az elozo tulajok hozza nem ertese miatt.Enyem is 2000 evjarat volt, de csak 90 lovas, ha jol emlekszem 2002-tol jott ki a tobb loeros valtozat, vagy tevedek?
Azt is nezd meg ez melyik fajta hdi. mert 2 fele HDI van.A BOSH es a SIEMENS cuccokkal szerelt. Nekem bosh volt, mindenhol azt mondtak, hogy ez sokkal megbizhatobb mint a siemens. Ranezesre nem konnyu megmondani,melyik melyik, de a siemensben van egy gumi marokpumpa az uzemeganyag rendszeren. -
KMan
őstag
válasz
gamer0101 #26186 üzenetére
en csak azt mondom, hogy minden autoban attol fuggetlenul hogy japan, nemet, amerikai elobb utobb ugyis kikell majd cserelni a folyo, kopo cuccokon kivul mas alkatreszeket is, es ne hidd hogy egy kuplung munkahengert, vezetmuszijat, lengokar, vagy gombcsuklo, stb... megkapsz a mitsuhoz 2k-ert a sarki fuszeresnel.
-
KMan
őstag
-
SpeedR
őstag
válasz
gamer0101 #26169 üzenetére
Jahogy hitelre... Mennyit vennél fel? Szvsz csak akkor vágj bele, ha nagyon tuti állásod van.
Az alkatrész árakról annyit, hogy a japán autók közül, talán a suzukira igaz ez a nyalókás verzió. A többire nem nagyon.(Lancer elég ritka Mo.-n) BMW-hez a gyári matricás alkatrészek valóban nem olcsók, de mindenhol kapható hozzá a gyári beszállítók saját matricás verziója, ami minőségileg majdnem ugyanaz, de árban töredéke.
Az átíratás cm3 függő, nem függ az autó tipusától. (1890cm3-ig 18Ft/cm3)
-
SpeedR
őstag
válasz
gamer0101 #26165 üzenetére
S hirdetésben ez áll nagy betűkkel:
"ÁR ÉS AZ 1 ÉV MAPFRE GARANCIA, KIZÁRÓLAG HITEL VÁSÁRLÁSNÁL, MIN. 80% HITELÖSSZEG FELVÉTELEKOR ÉRVÉNYES , EGYÉB ESETBEN, ILLETVE KÉSZPÉNZES FIZETÉSKOR AZ EREDETI VÉTELÁR:1.790.000 FT. A KÖZÖLT ÁRAK FIXEK, KÉSZPÉNZES VÁSÁRLÁSNÁL NEM TUDUNK AKCIÓS ÁRKEDVEZMÉNYT ADNI, KÉREM AZ ILYEN JELLEGŰ KÉRÉSEKKEL KÍMÉLJENEK,MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!!! "
"szvsz...nem 1,8M.. "
Ok, akkor legyen 1,79M. Szvsz az a 10k nem oszt nem szoroz."Igazából a probléma az ott kezdődik, hogy hiába olcsóbb rá egy lökös, mint a Mitsubishi-re, ha fogyasztásban is garantálom, hogy ráver és egy esetleges szerviznél is komolyabban a pénztárcába kellene nyúlnom egy utángyártott alkatrész esetében is."
Mindkettő 1,6-os, súlyban kb egyforma. BMW erősebb 10 le-vel, kb ehhez arányosan többet is ehet valamivel. De az a kb. 1 literrel kevesebb fogyi nem tudom mennyi idő alatt hozza vissza a 600k-s felárat.... Az alkatrész árakkal tévedésben vagy, A japán vashoz való alkatrészek semmivel sem olcsóbbak, mint az E36-hoz.
"BMW az szép, jó autó, de nem biztos, hogy kell az egy 21 éves pályakezdőnek...legalábbis a brifkóm ezt súgja..
"
Ebben lehet, hogy van valami, bár egy 316i nem egy fenevad.(#26166) lsc
Az E39 alap ülései is elég kemények. Igazából egy bőr-ortopéd ülés lenne talán a legmegfelelőbb. -
-
SpeedR
őstag
válasz
gamer0101 #26000 üzenetére
De természetesen meghibásodhat a benzines is. (Lényegében minden meghibásodik egyszer, ami bonyolultabb mint egy vasgolyó.) A dízel sokkal összetettebb-bonyolultabb szerkezet mint a benyás, több a hiba lehetőség. Emellett sokkal érzékenyebb, jobban igényli a folyamatos karbantartást. Ehhez add még hozzá a drágább alkatrész árakat, meg azt is hogy javítani is sokkal kevesebb helyen tudják. Pl. adagolót profin felújítani kb 1-2 helyen tudnak az egész országban, újan pedig heroin árban van.
Ne érts félre, nem vagyok zsigerből dízel ellenes. Az első 200 ezer kilométeren biztos gazdaságosabb a dízel, ha minden költséget összeszámolunk, de ezekkel a 15 évesekkel lehet ám szívni rendesen.
Ha lopott gázolajjal járnál, akkor nem szóltam, úgy már jobb a dízel. -
SpeedR
őstag
válasz
gamer0101 #25994 üzenetére
Hengerfej, adagoló, porlasztócsúcsok. stb..
Született egy fogalom anno erről a dízelmotorról az egyik topicban: a DND (Dunára Néző Dízel)
Itthon én biztosan nem vennék TDS-t. Akinek van és jó, az nem adja el. Aki meg már végigszívta az egészet, az vagy félbehagyta és úgy adja el, vagy nagyon megkéri az árát. -
SpeedR
őstag
válasz
gamer0101 #25976 üzenetére
A TDS-től mentsen meg az isten. Minden idők legkotványabb BMW dízele. Amíg jó, addig nagyon jó, de ilyen idősen már bőven túl vannak ezek a 300-400e km-en ott meg kompletten széthullik az egész. Akkor inkább már egy 20i, ami fogyiban és dinamikában kb. ugyan ott van, de 100x megbízhatóbb és olcsóbban javítható.
-
tibi666
senior tag
válasz
gamer0101 #25931 üzenetére
azért nem lesz valaki donorjelölt, mert egy dinamikusnak éppen nem nevezhető autót megelőz.
vagy mert én az autóm és saját képességeimnek ismeretében ahol lehet, tempósan közlekedem, azért sem.arra készülj fel amúgy, hogy egyedül még használható lesz a "sport"bmw-d. de ha beül még 2-3 haver és meg akarod mutatni nekik, hogy fasza autód van, semmi nem fog történni. de nem is megmutatásról van szó. az az autó azzal a motorral, több személlyel hosszabb távra kínszenvedés. erre is érdemes gondolni vásárláskor.
nekem a mercim alapból 170 lovas volt. ha egyedül mentem, akkor elég volt a dinamikája. de gyakran járok kirándulni, ilyenkor 3-4 ember utazik az autóban, néhány sporttáskával még az alföldön ok. de ha hegyekbe mentünk, hát gyenge volt. most chippelve 200 ló, egyedül kifejezetten jól megy, kirándulásokon meg kielégítő. ja és ez ráadásul dízel, tehát elvileg kevésbé érzi meg a nagy nyomaték miatt, hogy meg van pakolva. egy 1.6-os benzin bmw-vel inkább bele se gondolok milyen lehet.
-
fekeandras
őstag
válasz
gamer0101 #25937 üzenetére
Hát ránézésre tényleg szép de a szépség csak 1 szempont a tucatnyi közűl.A szépség amúgy is egy relatív fogalom.Az én szememben a 110R meg az X1/9 a gyönyőrű, mások meg egyenesen hánynak tőlük.Engem például nem kicsit idegesítene ha egy sportosságot sugalló ál "sportkupéban" (316) ülnék és, hogy 100nál akár kettőt is vissza kéne váltani egy előzéshez.Nem kéne 1.6-os bmw.Ez olyan mint ha a Golf 1 GTI-be berakták volna az 1.1 motort.Futómű + fék okés lenne csak szánalmasan vánszorogna.
-
Eagl3
veterán
válasz
gamer0101 #25824 üzenetére
A Mercedes és az Audi is túl van árazva magyarországon. Ugyan az a kategória mint a BMW és ugyan úgy német autók. A Volkswageneknek nincs rossz áruk, persze, drágább mint az Opel vagy Ford, de ez a különbség elhanyagolható szvsz.
"1,6, 2000-es évjáratú, 4-es Golfja van 1,5M-ért"
Na de kérem, te egy 94 -es autót nézel 1.5M -ért. Cirka 6 év különbség van... illetve utóbbiak kevésbé vannak széthajtva általában, könnyebb egy megbízhatóbb darabot találni.
Ne érts félre, imádom a BMW -ket, de be kellett látnom, hogy nincs értelme jelen pillanatban megvenni egy ilyen idős autót ennyi pénzért. Úgyhogy most beruháztam egy Olaszba és eddig maximálisan meg vagyok elégedve. A következő lehet BMW lesz pár év múlva, attól függ, hogy hogyan állnak majd az árakkal. -
fekeandras
őstag
válasz
gamer0101 #25822 üzenetére
Nem ellenzem mert még mindig 1000x jobb választás lenne mint egy korabeli francia kocsi mert ez legalább nem esik szét.Csak annyit mondtam lomha.Nagyon.A Coupe nem néz ki rosszul.Kérdés mennyire van legyilkolva.
dragon: "Egy swift fenntartásánál nem több egy e36 fenntartása." Ezt a nyílvánvaló hülyeséget meddig fogod még erőltetni?
Magyarországon kapható legigénytelenebb legtartósabb autóra rávágni hogy egy bmw-t olcsóbb fenttartani hát ...
-
gaborbol
őstag
válasz
gamer0101 #25822 üzenetére
ÜDV!
Első autónak én sem egy 15 éves BMW-t javasolnék ennyi pénzért.
Beírt kilométert duplázd bátran, és nem a benzi fogyasztás lesz a legköltségesebb része ennek. Az első uhh, majd az átírás/biztosítás résznél jön be. A vételár mellé még 300-400k-t berakhatsz a kesztyűtartóba bátran tarcsiba, de ez nem csak a BMW-ről mondható el, hanem az ilyen év/ár/felszereltség/kategóriájú kocsikról szinte mind.
Ha másnak kell fizetni a számlákat vagy fanatikus rajongó vagy az megint más.
Ha saját zsebből megy a dolog és nem vet fel a pénz és mindenképpen e márka mellett döntesz valamint "vadidegen"-től veszel "ismeretlen" előéletű autót menj vele annyit amennyit csak lehet,ne csak 2 kört a ház körül, és aztán irány a márkaszerviz teljes átvizsgálás/állapotfelmérés kerül amibe kerül.
Szervizvezetőt megkérdezni mit gondol a típusról, a konkrét kocsiról, ő mit javasol stb.
Ha több infó kell keress privátba bátran.Üdv:Gábor
2002-2009 BMW PÉCS - rendszergazda
2007-2009 BMW KAPOSVÁR - rendszergazda -
G@bi90MR
aktív tag
válasz
gamer0101 #25824 üzenetére
Magyarországon elég ha kimondod a 3 betűt, BMW, ez már megmagyarázza miért annyi amennyi. A köztudatba beleivódott a BMW "tekintélye". Átlag embernek odamondod, hogy BMW-d van, egyből megvan a vélemény, az nem érdekes, hogy most E30 vagy E92, BMW és kész... Pl. tini csajoknál nagy sunamágnes, ismerek olyat, aki vett kevesebb, mint 300e-ért 525-ös Bömöst, azóta omlanak rá a lánykák.
Ne vedd fel, csak azt akartam érzékeltetni, hogy mi is a helyzet. Sok sikert az autóhoz! -
Eagl3
veterán
válasz
gamer0101 #25822 üzenetére
Nemrég autót cseréltem. Elsősorban BMW -ket nézegettem, de iszonyat túl vannak árazva. Egy 1994 -es autóért elkérnek 1.300.000Ft -ot
Ráadásul zsákbamacskát veszel ezekkel.És ha már feltetted a kérdést: "Esetleg később milyen esélyt látsz arra, hogy egy ilyent eladjak bárkinek is?"
Erről is szerettem volna szót ejteni
Ezeket baromi nehéz lesz eladni. Már most is az. Azt a 316 ost amit linkeltél, ismerem, a tulajt. Egy fiatal srác, az édesapjának autókereskedése van. Szép az autó, biztos, hogy rendben is van, de 1500000Ft ??? Ne vicceljünk már...Biztos jön majd pár HSZ, hogy ezeknek márpedig ennyi az áruk. Nekik üzenem, hogy nézzék meg az összes külföldi oldalt, ott menyiért mérik a BMW -ket és milyen állapotba vannak. Csak ugye az átírás és a többi...
Szerintem ezeket az E36 -okat nem érdemes megvenni, hacsak nem vagy fanatikusa az adott kaszninak vagy nem nagyon jó áron kapod meg. -
VR6-Fan
veterán
válasz
gamer0101 #25811 üzenetére
"nagy" ccm-es 6 hengeres alacsonyan nagy nyomatékú kocsinak nem kell kitaposni a szemét hogy menjen.
és alacsony fordulaton eltudsz kruzolgatni vele
talán egyedül városba fogyaszthat annyit mint a 1,6-os vagy kicsit többet, de ország úton jobban eszik valószínű.
arra figyelj hogy ilyen autókat azért össze szoktak tördelni..
hitelt meg nem nagyon vállálnék jelen helyzetbe a nyakamba.
-
!Overdose!
őstag
válasz
gamer0101 #25808 üzenetére
Keress inkább egy 318iS-t! Sokkal erősebb, komolyabb futómű van alatta és kevesebbet fogyaszt. A 16i motor kevés annak az autónak. Lomha és sokat fogyaszt. Alkatrészárakról nem tudok nyilatkozni.
Különben is mindjárt jön dragon és megmondja a tutit!
hobizoli: Csak a szokásos okmányirodás hozzá nem értés.
-
Mr X
veterán
válasz
gamer0101 #21921 üzenetére
A Vekiről van elég tapasztalatom.
Gyakorlatilag 600k alatt nem találsz olyat, ami nincs szétrohadva. 600k-t meg ki ad érte? Különösképpen rohad a hátsó sárvédőív, a hátsó rugótányérok, és az alja, főleg a nyúlványoknál. Iszonyat pénz rendberakni. Simán megvan 180-200k, plusz fényezés.
2.0 8V 116LE nem megy rosszul, 8 liter körül elvan fogyasztásban, ha nem állatkodsz. A magyar piacon levők 90%-a úgy kezdheti vétel után, hogy kuplungszett-csere. Nem ismerősnél 60-70k.
A 8V motor kimegy a világból, haa kicsit is törődtek vele. Ha hallod a szelepeket csattogni, az már viszont rossz jel.
A szelepfedél tömítés hajlamos átereszteni, cseréje 2-3k-s tétel.
A hátul dobfékes verziónál figyelni kell, nem túl erős a lassítási képessége.
A hangszigetelés kezdetleges, komoly hifi felesleges bele, a menetzaj úgyis elnyomja.
A futóműve szinte az összesnek javításra szorul, jellemzően húz a kocsi valamerre, és nagy sebességnél ráz a kormány. Különösen igaz ez az alufelni-peres gumi kombónál.
Hátsó kipuffogó dob rohadós fajta.
Első fényszórók foncsora iszonyat módon mattul.
Központi zár szeret ajtónként elhalni. Nem nagy tétel, de szívás cserélni a motort.
Én személy szerint A Vekiért 300k-nál többet csak akkor adnék, ha valóban tökéletes állapotú. Az enyémbe egy év alatt iszolyat menniségű pénzt lapátoltam, aztán meguntam, és lecseréltem.
-
E-Maxx
tag
válasz
gamer0101 #21902 üzenetére
Nem feltétlenül GTI, de ha sportos autót szeretnél, nyugodtan nézhetsz GTI-t is.
Ezt sem tudod semmiképp sem ajánlani.
Elöször is, sokat eszik, nagy autó, öreg autó, hajtva van, semmi ismereted nincs róla, és amúgyis gőzöd nincs, ki volt a tulaja.
Egy a vectráért maximum 250.000-et adnék, ha összesen 500.000-em van, mert lehet vásárlás után két héttel mondjuk beszarik rajta egy-két apróság, vezérműszíj,vízmpumpa,görgők,teleszkópok,fekbetétek,rugók,stb,stb,stb...
Ez már alapból több mint 200.000ft, és egy vezárműszíjat egy használt autónál nem árt vásárláskor cserélni, pláne egy 18 éves autónál...Esetleg egy ilyet is megleshetsz:[link]
Mégicsak 6 évvel fiatalabb....
[link]
[link]
[link]
[link] -
dragonfx
veterán
válasz
gamer0101 #21878 üzenetére
ehhez hozzá kell szoknod ha ide ebírsz egy ilyet, ez van.
ha nem japánt, újjat vagy ultratakarékos dízelt veszel, netán sportosan szeretsz vezetni és számít az egyedi optikai tuning akkor csak ilyen hsz.t kapsz.szerintem a a vectra szebb jobb, fejletebb ujabb technika, nagyobb is. a linken levő fain, mondjuk szeritnme is egy kicsit tulgiccsezett, de biztos van másik gt A vectra is.
Sajna ennyibe nem fér bele egy e30 320as bmw szal konkrétabb ajánlás nincs.Esetleg....de a 2.0ás mocival.
-
gaborbol
őstag
válasz
gamer0101 #21881 üzenetére
Akkor építő jelleggel:
Nem akarok megbántani senkit, de nálam ezt jelenti a tipikus sufnituning.Ezek a fajta verdák többet töltöttek felvávtva az árokba meg a garázsba mint az úton.Nem tudsz annyi pénzt összeszedni amit ne tudnál otthagyni a karosszériásnál meg fényezőnél.
A 20-30k-s tételek úgy jönnek sorba, hogy nem hiszed el.
8 szeleps GTI vectra17"-es alufelnivel? Nézd meg mennyi rá egy viszonylag jónak mondható téli vagy nyárigumi garnitúra.
Ez az igazi pénztemető kategória.Jószívvel ennyi pénzért suzuki swift a létező legjbb megoldás, keveset fogyaszt olcsó fenntartani, megbízható
-
VR6-Fan
veterán
válasz
gamer0101 #21878 üzenetére
tegyük fel mire a nevedre kerül a kocsi ott jársz hogy 500k, és akkor fognak jönni az okosságok, ez az pik-pak szét megy, és repkednek a 10ezrek.
szal az autó tényleges vétel árát 350k-ban maximáld.
az meg hogy ezek a kocsik így néznek ki meg nem azt feltételezi hogy svájciorvosfeleség2.autójavolt
szóval ha jót akarsz magadnak az ilyen kocsikat kerülöd és minél inkább gyárit keresel ( és a barnásabb árnyalatú uriember se biztató a vectrás hirdetés egyik képén)
szóval inkább 350k körül egy jó alapot keressél és szép lassan építsd majd meg a saját izlésed szerint.
az autó meg tényleg nem hanggal megy ezt én is elmondtam pár h.sz.-el feljebb.
mod.: légy nyugott a 2éves audi is szét hullik meg a 2éves BMW/VW/Honda, ha nem vigyáznak rá...
ha meg elhatároztad megad hogy te azt veszed akkor minek teszel fel kérdést egy topikban, és miért nem fogadod el mások javaslatát?
gaborbol:azért 500k-ból már nem stiftet ajánlanék, max ha egy olyan ajánlat lenne mint anno t1 kollégának
Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3018
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Eladó karcmentes Apple iPhone 13 Pro Max 512GB / 12 hó jótállással
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest