- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
lsc
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz
Mobi28 #34911 üzenetére
Én tankoltam, nem a kutas
Nem kellett ütni senkit, korrektek voltak, adtak papírokat, hogy töltsem ki, holnap vigyem be a szervizszámlával együtt és intézik a kártérítést.
Úgy vagyok vele, hogy mindenhol előfordulhat ilyen, de ha itt korrekten elintézik, akkor az pirospont. Hallottam már olyat is, hogy másik kúthálózatnál ez másfél év pereskedés volt. -
_Voyage_
aktív tag
válasz
Mobi28 #34783 üzenetére
Na, ez már sokkal jobb alternatíva. És E85-t merre lehet tankolni?
Gázhoz még csak ennyit:
Hengerenkénti injektoros szekvenciális gázrendszerrel 6-8 hengeres 345.000 Ft-tól
Szóval 400k lenne az átalakítás, pótkeréktartállyal.
Ebből 20.000km-en keresztül tankolok. Ha azt számolom, hogy mennyi km után jön vissza az ára, kb 50.000 jön ki. Az sok. Egyértelmű, hogy nem éri meg, csak 3-4 év távlatba.lajafix: Pontosan ezért nem a V8 benzin jön számításba, hanem a dízel.
Egyébként V8-asból sokkal több/jobb a választék sajnos... -
_Voyage_
aktív tag
válasz
Mobi28 #34781 üzenetére
Mekkora lehet egy pótkerék térfogata?
Mert a v8 benya alapon fogyaszt 15-20l benzint, szóval 25-30l gázt. 100km-en. Legyen nagyvonalú, és pótkerékre mondjuk befér egy 60l-es tartály. Az jó esetben 200km. Autópályán hol van 200km-enként olyan kút, ahol lehet LPG-t tankolni?
Az autó meg nem csak itthon, hanem külföldön is lenne használva(szlovákia, románia, ausztria, németország, franciaország, olaszország), és azért nem hiszem, hogy mindenhol van lpg kút.
Ha enne 10l gázt, akkor np, lehet 500km-t is menni vele, de 200km-enként megállni az már nem keveset elvesz az időből, hogyha egyáltalán van ennyi kút pályán. -
lsc
nagyúr
válasz
Mobi28 #34195 üzenetére
Az anyagok a szín az energonómia minden.
Nem dicsérni akarom a hondát, de az említett dolgok mondjuk az incában rendben lesznek ?
Ez az alkatrész drága dolog meg elég érdekes dolog, két corollát "nyúzunk", semmivel nem drágábbak az alkatrészek mint az akár német kocsikhoz /hozzáteszem utángyártottban/, ráadásul ritkábban kell . Mindezt úgy hogy előtte "olcsó" opel dízelem volt.Márkaszerviz, rezsióradíjban Szombathelyen a VW szerviz a legdrágább /a ford is drágább mintl. a toyota/, igaz hondáról nem tudok nyilatkozni, mert az itt elég képlékeny.
Opelem volt hogy nem indult /izzítógyertya/, a két corollám ezt együtt már nyolc év alatt még nem bírta összehozni. Karbantartás hiánya egyébként gyártófüggetlen, azt egyik sem szereti. -
lsc
nagyúr
válasz
Mobi28 #34192 üzenetére
Ezek után érdekes hogy a japánokat szidod és németet akarsz venni, ráadásul egy ilyen "jó" prémiumkategóriás után, akkor mi van az olcsóbb szegmensben? Hozzáteszem miattam azt veszel amit akarsz, nem a németet szidom /igaz nem is dicsérem/, de volt "olcsón fenntartható" német dízelem, nem hagyott ott sehol, de azért szinte minden hónapban "hiányzott belőle" hol 4-5 ezer Ft, hol 30. A fogyasztás jó volt, de az "olcsó" alkatrészek száma nem kompenzálta a tankolásokat .
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
Mobi28 #34186 üzenetére
Így mindjárt más, hogy kisárúszállító...
Egyébként meg ott az opel combo, ford transit connect, tourneo connect, fiat ducato, ford transit, peugeot boxer mind-mind jók, és ezekre nem nagyon kell költeni annyi km-enként mint személy autókba.
Osztálytársamnak kis boltjuk van, illetve egy fiat ducato-juk, ami már 12 éves, több, mint 400.000km van benne, de minden nap használják, szervízbe meg kötelezőn kívül egyszer volt, mikor összetörték... -
Integra
titán
válasz
Mobi28 #34171 üzenetére
ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy aki egy ilyen vesz, az ne is nagyon kérjen tanácsot, ha pedig kap, ne sértődjön meg. tudod, ha erre futja, akkor sajnos nincsen sok választás. nem beböfögni kell ökörséget.
az olyan szöveg meg, hogy "Kb 3x többet elmegy mint bármelyik csoda hondatoyotabmw közben meg nem fogyaszt szart se.".... ez meg semmi mást nem jelent, mint, hogy kispénzű igyekszik a tehetősebben kárörvendeni meg odaszúrni, mert a saját nyomorában fetreng és így palástolja, de igazából maga is tudja, hogy nem az igazi.
no offense, de ez az igazi óvoda. -
#27070592
törölt tag
válasz
Mobi28 #33881 üzenetére
A védett erdő-tüzelésű erőművek országában ilyesmin nem kell csodálkozni.
Motion Blur: német piacról származó autón nem gondolkodtál? Vannak egész jó vételnek tűnő, szervízkönyves autók, magánszemélytől, valós km futással, bőven itthoni ár alatt. A kinti kereskedések nagy része török, ott is megy a visszatekergetés és más trükkök. Igaz az "importhoz" (miért is vagyunk uniós tagok???
) regadót is hozzá kell számolni, plusz kiutazás ügyintézés stressz stb. de az itthoni autók nagy része átverés.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Mobi28 #33878 üzenetére
az a különbség, hogy egyszer tankolsz dízelbe véletlen szart aztán szétment az üzemanyagszivatyú. Jellemzően nem javítható, újonnan 200.000Ft+
benzinesbe 20* is tankolhatsz hasonóan szart leszarja.
MOon legtöbb Toyot szakszervíz 105.000km helyett 45.000kmenként cserélü az üzemanyagszürőt és még mindig a legtöbb bajt ez okozza.
és én az üzemanyagszivatyút mondtam más meg porlasztócsúcsról tud anekdotázni.
Szerintem az a baj, hogy te a régi dízelekből indulsz ki amibe étolajat is tölthettél. Ez a dizel nem az a dízel.
A másik baj a használt dizellel, hogy megérni csak akkor érheti meg ha k* sokat mész. Minimum évi 30.000km+t de inkább jóval többet. "új" régi tipusú dizel meg nincs. Szép, hogy elmenntek gond nélkül régen félmilló kmet de amik a piacon vannak azokban 99% van is 500.000km+.
Amúgy 49KWal egy kategóriával lejjebb lennél...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Mobi28 #33890 üzenetére
Ijet minden markabol lehetne irni, eleve ott kezdodik, hogy ojan mincs, hogy egy autohoz nincs potalkatresz, foleg hogy honapok alatt se. Az kamm. Azt meg sem rendeltek.
Meg honapok alatt sem jon meg semmi, a DHL, UPS, FEDEX stb meg siman rohog egyet, hogy ja persze, bar ok nem ezekkel hozzak/hozatjak, de...Eleve ott kezdodik, hogy a gyartas vegleges megszuntetese utan(!) is koteles a gyarto meg 8 evig a potalkatresz ellatast biztositani -nemhogy egy gyartasban levo modellhez-, de ennel mindig tovabb is biztositjak, meg vannak a gyari beszallitok is, mint forras. Annyira akarta volna megveszi azoknal, es berakatja, es kifizetteti. Itt inkabb arrol volt szo, hogy csak le akartak pattintani, mert penz a javitas, erre meg minden markanal letezik kereskedo aki van ekkora kocsog.
Egyebkent meg futomu alaktresz kopasbol eredo kopogasok itthon nem minden markanal szokott garos hiba lenni
hobizoli
-
!Overdose!
őstag
válasz
Mobi28 #33881 üzenetére
"de mi lenne ha ezek a ****fejek az autó értékét vennék alapul a teljesítménye helyett?"
Az sem lenne mindenkinek igazságos. Például két autó, azonos típus, motor, felszereltség, évjárat, de az egyik karcmentes, keveset futott, amíg a másik egy totálkárból összegányolt fos. Drágább típusoknál ez több százezres, milliós értékkülönbséget is jelenthet. Tehát ez alapján megint csak nem lenne igazságos. Egyéni állapot és értékfelmérés szerintem megint kivitelezhetetlen. Hosszadalmas és drága lenne. Ráadásul, ha veszek egy leharcoltat és 1-2 év alatt felújítom, akkor megint változik az értéke.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Mobi28 #33881 üzenetére
Dehogynem van. Van ahol meg a ccm-t veszik alapul. Az sem jobb, sot.
Pl BMW ezert csinalta E30 320iS-t, mert az E30 M3 2.3-s, a digoknal meg a portugaloknal viszont azzal 2000ccm felett erosen szopoagra kerulsz.
Az Alfa is ezert csinalt 2.0literes V6-s motort is turboval, hogy azert menjenek a nagy bodes vasak is vhogy sok ccm nelkul isNa most ha kepben vagy azzal, hogy pl az E30 kaszni az ~'91 korul futott ki, akkor lathatod, hogy mashol ez az adotema is mar min 20 eves dolog, azaz ez a dolog csak itt ujdonsag, mashol mar alap.
hobizoli
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Mobi28 #33870 üzenetére
Nem, mert a hasonlo teljesitmenyu benzinesben nincs se turbo, se kettos tomegu lendkerek, ami egyenkent mar csillioert cserelheto, es kevesbe parás a befecskendezo rendszer is, ami szinten zsebbenyulos. Ezeket beleszamolod, hogy "mi van ha", akkor a dizel jo 12 literes fogyasztassal megy.
Lehet olcsobban tankolod, de sokkal tobbert gyogyitjak tenyallaskor.
A kettostomegu lendkerek meg egyebkent sem bedoglesig megy, mint a turbo vagy befecskendezo fej, hanem az x km futas utan csendzs. Mert ha nem, es az menetkozben behanyik, akkor az nem olyan sztori, mint turbo doglik be, hogy aaa egy kicsit keken fustol, meg a befecskendezo fej, hogy feketen kormol vagy kihagy es 3 hengerezik tole, de megy, nem, a kettos tomegu lendkerek beszarik, akkor ott a kupplung es a valtoharang ami minimum meg azzal egyutt azonnal kuka, de lehet fotengely, valto, huto stb is, ahogy szetrepul. Itt meg maris kb annyi a gyogyitasa ara, hogy kb egy WRX STi-t is vehettel volna 20literes zabalassalhobizoli
-
Dare2Live
félisten
válasz
Mobi28 #33704 üzenetére
Nem ellenőrizhetetlen hanem sanszosan sz* fognak a +20Lere. Ha mégsem akkor viszont szivás van ha ez innen tényleg nem szabálysértés hanem okirat hamisítás. Az uis óriási szívás.
Khelben: A sufni xeon ellenörzésnek viszont örülök, teli a város vele és egy szarul beállított xeon életveszély. És csak pakolják meg a hátulját vagy legyen a tulaj "okos" és állítsa feljebb...
Tibi: GT nem alapból 180 vagy 205lovas? (ja esik le te azt huzod tovább...)
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mobi28 #33704 üzenetére
az tényleg "balesetveszélyes" és valóban nehezebb tekerni.
t1:ha a kormány agyon nem kellett változtatni illetve a gti-i egyezik a tiedével akkor nem para.
ha meg ami épp az aktuális kerékméreted volt valamelyik azonos futóművű kocsin az se gond.
olbeteam: látom ez egy cseppet sem zavar...
-
Khelben
nagyúr
válasz
Mobi28 #33699 üzenetére
Vagy hivatalból betiltják a chiptuningot?
Nem kell betiltani, mert már most is tilos. Legalábbis a forgalmiban bejegyzett teljesítmény átírása nélkül. Csak eddig szabálysértés volt, most meg már adócsalás is.
A sufnixenonosokat se zaklatták még tavaly, most meg már nem egyet küldtek új forgalmiért. -
lsc
nagyúr
Aktív témák
- Formula-1
- World of Tanks - MMO
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Xbox Series X|S
- Milyen TV-t vegyek?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- Layer 2 Plus (Layer 3 Lite) Passzív rack switch, 24x1G + 4x10G SFP+ , SFP-kkel FS S3900-24T4S-R
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4300U/8GB DDR3/Win 10Pro/12,5"!!!
- LG OLED55C9 prémium TV - 140cm, 4k, 120Hz - apró vizuális hibával
- Erős Gamer / Munka PC i7-14700, RTX 3070 Ti, 32GB RAM, 1TB SSD
- Samsung Galaxy A52S 5G Dual 8/256
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest