- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
dízelracer
őstag
válasz
dragonfx #49023 üzenetére
És mitől lenne életveszélyes? Van alatta rendes futómű nagy fékekkel + komplett Golf4 4motion hajtás, a kaszni meg oldallufik nélkül is bőven 4csillagos törésteszttel bír. Sufnituning. Az ...
A beszélgetés fonala nem az volt ki miben ülne szívesen. Igaz nem ezekkel az autókkal kell összehasonlítani hisz azok mind lassabbak.
-
Uzmany
őstag
válasz
dragonfx #42257 üzenetére
Álltam a pirosnál, és egy iszonyú csatt... Fékezés nélkül belémszállt egy BKV busz.
Azt mondta a söfőr, nem vett észre. Én még három előttem álló autót törtem össze.
Nem maradt hátulja a kocsimnak, igaz eleje sem sok. 1 hét kórház, és egy csomó törlésre váró emlék. Ennyi...Egyelőre egy 1,6 benzines VW Bora a befutó. Évi 25-30k-t megyek.
Jó lett volna egy olyan kereskedés v. "mittoménmi", ahol normális autókat lehetne venni.
Igy marad a vadászat -
VR6-Fan
veterán
válasz
dragonfx #42132 üzenetére
nem kell azt csipszelni, elég ha barom a juzer és hidegen forgatja, elv nagy dugó hézaggal rakják össze hidegen (mert nagyot tágul a henger is meg a dugó is, és melegen lesz elég finom illesztése), de mivel a sok álló gallérós jampi kiáll a garázsból és már tiporja neki addig amég nem melegszik fel lötyög a dugó benne, ergo kopik mint az állat.
legalább is ilyesmi benfentesebb pletykát hallotam
-
Winner_hun
félisten
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dragonfx #41742 üzenetére
Jo, hat ez attol fugg. Nekem 257mm az elso, de -szerintem- keves erre. Siman elbirna elol a 284mm-st is.
Kb evente elfogy egy garnitura betet elol, mert hat khm... szoval hasznalatban van, meg 35-40k km es vege van a fektarcsanak is. Mondjuk a haccso fektarcsa betetje 1.5x annyi, mint az elso, de mar 2x cseres volt az is, 1x meg a tarcsa is.Mekkeeeeáááni
-
-Maci-
addikt
válasz
dragonfx #41744 üzenetére
Azt hiszem egyébként 10 éves. Nincs itt a forgalmi, nem tudom megnézni, de HGP-s...
Ha tippelni kéne, talán a váltó fog először meghalni benne. Érdekes hangja van már egy ideje. Ha benyomom a kuplungot, akkor meg kuss van. Szerintem valamelyik váltó csapágy kezd korosodni. Meg persze a többi is -
-Maci-
addikt
válasz
dragonfx #41742 üzenetére
öööö, igazad lehet! Lehet,hogy együtt cserélte a szerelő. Vagyis nem betét csere volt, hanem konkrétan fék csere.
Egyébként, ahogy Rick is leszűrte, igen, egy lelakott (tulajdonképpen mondhatnám, hogy kifejezetten elhanyagolt) autó lett belőle. Mi tagadás, látszik rajta, hogy nem költöttünk rá semmit. Asszem már nem is érné meg... -
-Maci-
addikt
válasz
dragonfx #41732 üzenetére
Nem vagyok márka fanatikus, ezért nem akarom fényezni, de nekem egyik döntő pont volt a váltó, mikor a Fabia-nak szavaztam bizalmat. Oké, nincs nagy tapasztalatom, de az eddigi F és G Astrákhoz és a Suzukihoz képest megdöbbentően pontos, precíz. Szinte 1 ujjal lökdösöm, nagyon élvezem.
Egyébként egyet kell értsek Captain Chaos kollégával. Nekünk is van otthon egy 1.3 Swift 220K km-rel. Eddig csak egy garnitúra első fékbetétet kért....
Mégsem olyat vettem! -
-Maci-
addikt
válasz
dragonfx #41705 üzenetére
Jah, hát nem volt túl öreg....
Sajnálom a srácot nagyon! Én jó 4 évig spóroltam a szép kis Fabia kombimra. Jó pár ezerszer fagytam hülyére a távolsági buszon mire meglett... Ha csak bele gondolok, hogy egyszer nem állna ott, ahol hagytam...
Egyébként az ilyen trógereknek (tolvajok, más pénzén élősködők stb.) azt szoktam kívánni, hogy a lopott pénzt a gyerekei kemoterápiájára és az édesanyja temetésére költse! -
dízelracer
őstag
válasz
dragonfx #41588 üzenetére
Lehet kapni különböző méretű utólag beépíthető napelemes napfénytetőket.
A sima átlagos méretű napfénytető beépítéssel együtt volt valami 35k + áfa ha jól emlékszem. Hatásfokban körbeveri ezeket az olcsó szarokat csak kérdés megér-e ennyit egyáltalán. Mondjuk egy felkapcsolva felejtett fényszórót ellát vagy épp télen az ülésfűtésre rásegít de szerintem akkor is parasztvakítás az egész. A panorámatetős autókkal már más a helyzet, akkora felületen már értelmet nyer a dolog.
a kép illusztráció ez egy A8 D2 teteje
-
Bubu79
addikt
válasz
dragonfx #41588 üzenetére
Ideális esetben akár 200mA-t is kinyerhetsz belőle - ha vakítóan süt a nap és megfelelően sikerült elhelyezned.
Általános használatban ( autórádió, riasztó, egyéb kutyafülék ) a magára hagyott autóban is megeszegetik ezt a 2,4W-nyi energiát, sőt, akár többet is.
Tehát amit a napelemmel visszatolnál az akksiba, az csepp a tengerben, ráadásul nem is tudja minden körülmények között... Mire ezzel a leakasztott akksit ( amin nincsen semmilyen egyéb terhelés ) feltöltenéd, szakálla nőne az unokádnak is
Jó lehet mobilba csurgatni a naftát ( bár lehet, hogy még ahhoz is kevés ), meg villantani a haveroknak, hogy milyen környezettudatos vagy ( miközben benzintemetővel járod az utakat
), egy csepp energiát nem pazarolsz el
Ha döglődik az akksi, akkor célszerű még a kemény hidegek előtt kicserélni, mert sz@r dolog lehet a hidegben szentségelni, hogy nem indul a jószág... Persze segíthet a ráolvasás is, csak nagyon meggyőzően kell előadni
-
milomi
tag
válasz
dragonfx #40788 üzenetére
BMW sek mondják vegyek BMW -t... a hondások meg azt hogy a BMW nemmegy
... akkor most kire halgassak .. nem ültem még 2.5 i BMW sem VTI hondába.. akkor mit mondjak
???? bár vezettem már 2.2 200 lovas japán belpiacos honda Prelude -t az jól ment 6000 km volt benne.. gyári cumokkal felújitva
-
milomi
tag
-
milomi
tag
válasz
dragonfx #40732 üzenetére
A Sperrrrr - ről anyit hogy nekem a GSI be volt.. de fura is volt számomra... első autónak... gyorsan lehetett kanyarba menni de viszont a keménység miatt szinte lepatogott az útról.. rajtolásnál jóvolt.. de kanyarba féltem mert nagyon patogott ..félelmetes volt.. . volt mikor szakadó esőbe.. egy renault Magane az 2006 os asszem vizes uton kanyarokbe nemtutam megfogni.. bár engem dobált az út keményen :S
-
saguaro
tag
válasz
dragonfx #40719 üzenetére
7.4 a gyári adatom??az hol melyik dimenzioba??
Gyári átlagod ennyi. BMW-nél lehet érdeklődni.
De ha beülsz 100-200km-re BMW001 mellé, úgy, hogy ő vezeti a tied, nyugodt tempóval, tuti megmutatja, hogy fog az 7 liter körül enni.még az uj is 8.2öt az oldaon.
Az új, E90, 316i 6.3-at eszik.
E90 8.1-et eszik városba.
Leírom, hogy értsd: CSAK BP-n 8.1Litert fogyaszt az új 316i. NORMÁLIS használat mellett. -
saguaro
tag
válasz
dragonfx #40715 üzenetére
7.4l a gyári adatod, ami 100-200.000km után ugyanazon feltételek mellett kb 7.2-re csökken.
Ez átlag. LTK, max 90-el, végig 5.-be, lendületből előzve simán 7 liter alatt lehet tartani.Passat 1450kg üresen.
Gyári országúti fogyi 7.9liter, ez hihető, ez alá nem igazán tudom levinni, pláne úgy, hogy sokat nem is megyek csak és kizárólag országúton. Viszont a gyári városi fogyi 14.9, ami simán kamu. Végig benyomott klíma mellett is eljárok BP-n 12 literből, úgy, hogy a lábam a városból ki se teszem. És nem úgy, hogy én váltok fel 1200-nál, hanem ahogy az automata felvált 2000-2500 között. Ugye alapból én csak nyomom a gázt, ő vált. És még így is 99%-ban a lámpánál első vagyok. Nem kell csúsztatni a kuplungot, meg közbe szúrni egy kettest, ezzel hasznos időt nyerek, bár aki 1-esben 40-ig kihúzatja mellettem, az elmegy, de olyan őrült kevés van szerencsére. Vagy előbb utóbb felmászik valamelyik fára.Illetve nekem a gyári gyorsulási adatom 7.8. E36 325i-nek 8.0, E39-nek 8.1 kézivel, 8.9 automatával.
megbocsájtom látom nemrég regeltél nem tod kivle állsz le versenyzeni
Ezt most azt hiszem nem értem. Nem akarok én senkivel versenyezni.milomi akar mindig 0-100-as rajtot lenyomni.
-
saguaro
tag
válasz
dragonfx #40714 üzenetére
Csak BP-n 25i 5-ös kasztniba is bevágja szerintem a 13-14-et.
1 lóval kevesebb illetve 35Nm-el, erőben kb hasonló. Súlyban régi 5-ös kisebb, új nagyobb, de abban a motor is erősebb 25 lóval(218).
Fogyi, erő kb ugyanott van, csak a Passat jobban ugrik alacsony fordulaton. -
saguaro
tag
válasz
dragonfx #40710 üzenetére
mivel etettél te meg 14et????
nekem 150 fölött se ezsik annyitPassat 2.8 V6.
2771ccm, 193 ló, 30 szelep, 280Nm, 4 kerékhajtás, automata váltó.felfurva enyém több léenen 109nél .lmég nem késő dbilastól rendelni akkor 118lo
és még tunignlámpám is vanÉn nem fogom tuningolni, se motorikusan, se optikailag. Meghagyom az olyan elszállt agyúaknak, mint milomi. Nem akarok meghalni idő előtt.
-
saguaro
tag
válasz
dragonfx #40704 üzenetére
Anyám...
1.8-as, 109 lovas, 1200 kilós 16 éves Peugeot 405-el(velem együtt 1200) 45-nél váltok 5.-be. Ha előzni kell, 3.-ba be, félgáz, lehagytam, vissza 5.-be. Inkább a Neo FM szóljon, minthogy a motort halljam. 1-est csak konkrét megálláskor használok, 2-est csúsztatok, 3-ast előzéskor városba, 4-est meg 20-45 között....Te normálisan használnád azt a BMW-t, kétszer annyit tudnál menni vele.
-
saguaro
tag
válasz
dragonfx #40697 üzenetére
Miért kéne legyorsuljon?
Lámpánál elindulsz, nem muszáj neked rögtön 70-el tépni.
Mellesleg a rendőr meg is b#sz. Ha a kreszt betartod, és úgy közlekedsz, akkor eszik is annyit. Ez alatt azt értem, hogy nem 2.-esben huzatod 50-el, mert semmi értelme. Én 50-el 4.-be megyek, mert 5.-be nem enged felváltani, de minden manuális, 5 sebességes autóval 5.-be megyek 50-nél. Nyílván dízellel csak 4.-be. -
saguaro
tag
válasz
dragonfx #40692 üzenetére
Dragon, te bevallottan csak úgy autózol, hogy ordít a motor, szóval mindig 4000-5000 körül van a fordulatod. Mit vársz?
Azzal a 316i-vel normális BP-i közlekedés mellett lehetne 9 litert is megetetni. Városon kívül meg 7-et.Khelben: A te 2.5-ös, V6-os, kombi Mondeo-d mennyit eszik?
-
Gebriel
veterán
válasz
dragonfx #39470 üzenetére
A P-rendszámnak van egy éves díja ami kb 200-300e ft.
Ezt bármelyik autóra ráteheted aminek nincs, magyar forgalmija.
Tehát ha van őt autód amit most hoztál be pl Németből és nem fizeted be a regadót egyikre sem. Akkor felváltva tudod használni őket egy rendszámmal. Ha nem tévedek, ha igen valaki majd kijavít.Az E-rendszámot 6hónapra kaphatod ez kb 60-80e ft + biztositás, 6 hónap után különleges indokkal meghosszabbíthatód +6 hónappal. + 10.000ft
Mindkét esetben a személyek szállítása, külön engedéllyel lehet csak.
Ha a külföldi autónak nincsenek meg az okmányi akkor nem fogod tudni forgalomban állítani itt sem. Ha lejárt az nem számít azt hiszem.
KPM-s műszaki kell rá. Nekem aki csinálta ez E-rendszámot. 80k-t kért el és elintézett mindent. Okmányiroda, KPM vizsga. Repedt szélvédő, és átrohadt, kaszni tuti bukó.
Külföldi autókra SOHA nem kell eredetvizsgát csinálni. Aki ezért el akar tőled pénzt kérni az le akar húzni. -
Kickass
őstag
válasz
dragonfx #39470 üzenetére
E, P stb. rendszam hamozd ki
koltsegekrol meg majd ir vki mas -
dízelracer
őstag
válasz
dragonfx #38481 üzenetére
Már megint csak az autóskártya...
-
dízelracer
őstag
válasz
dragonfx #38430 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy ócska. Csupán azt, hogy nem nagy szám. Vittek már GT Turbóval, ugyanaz a kaszni mint a WRX csak 211lóerő nem 218. Meg kell, hogy mondjam egyáltalán nem fostam össze magam tőle. 1-2ben gyönyörűen megindult de ennyi. Nem volt nagy szám. A tulaj elmondása szerint 220nál vége a száguldásnak. Anno a Kadett GSI is 7.5s alatt futotta a százat és ugyanúgy 220 körül volt a vége. Én többet vártam volna az Imprezától.
-
dízelracer
őstag
válasz
dragonfx #37966 üzenetére
Nyilván nem az e34/e36 ra gondoltak hanem pl az e38 V12 -re. Ahhoz sem hinném, hogy olcsóbb lenne az alkatrész mint egy W140-hez vagy egy XJ6-hoz. Ezek a 15év körüli luxusautók néhány éven belül kihalnak mint a dinoszauruszok. Ott van sógor ex autója. Máig közel gyári állapotú 1997-es S8 4.2 V8 Quattro, 360ló, full-full ráadásul kézi váltós ami külön kuriózum. Ma a kutyának sem kell egy ilyen autó 1milliót talán még megér a használt piacon. Hiába egy makulátlan autó a mai napig is a kutyának sem kell mert drága fenntartani. Még ha semmi nem megy tönkre rajta akkor is 20+ liter városban.
-
Aktív témák
- Új INTEL LAMINAR RM1 (LGA1700/1851) nullperces, rézmagos hűtők! GAR/SZÁMLA! A LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 7 265KF +RTX 3060Ti/3080/4060/4070 +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- AKCIÓ! DDR5 GAMER PC: Intel Core Ultra 5 225F/245K +RTX 5050/5060/5070/Ti +16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX 2080 Ti 11GB Zalman M4 FSP 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest