Hirdetés
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bemutatkozott az Apple Watch 6 és SE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz Tothgera30 #20440 üzenetére
Nem a fogyasztás lesz drága, amiatt nyugodtan vehetsz benzinest is.
Egyik ismerősömnek van 124-ese, hiperszuper szervizelt autó volt, az előző gazda imádta, majdnem a lakásban tartotta, mégis a gatyáját rákölti a javításokra. -
Khelben
nagyúr
válasz Tothgera30 #20445 üzenetére
Egy veterán autót nem napi használatra szoktak tartani. Akkor meg tökmindegy, mennyit fogyaszt.
Nem akartam mást ajánlgatni, ha ez az álmod, vegyél ilyet, csak számíts rá, hogy ha használod, akkor nem az üzemanyag lesz a legdrágább kiadásod. -
zsoltee10
addikt
válasz Tothgera30 #20448 üzenetére
totalcar.hu-n olvasgass, asszem a Csikósnak van ilyen, restaurált is egyet, szerintem ha írsz neki, akkor ő mindent el tud mondani róla, amit tudni érdemes.
-
fekeandras
őstag
válasz Tothgera30 #25180 üzenetére
Az ismerettségi körömben van egy vadász fazon, esküszik a Niva-ra.Mondjuk többet fekszik alatta mint amennyit benne ül.Szerintem ha nem születtél autószerelőnek ne ilyennel ruszki vassal kezdj .
-
Eagl3
veterán
válasz Tothgera30 #25188 üzenetére
Az a baj ezekkel, hogy rengeteget fogyasztanak. Persze ha olyan helyen laksz, ahol gyakran kell szar utakon mászkálni, akkor kimondottan élvezetes lehet egy szépen rendbe szedett Niva.
-
SpeedR
őstag
válasz Tothgera30 #25196 üzenetére
Országútra Nivát? OMG
"az állandó négykerékhajtás fontos."
Országútra? Ráadásul téligumival? -
Sipi16
senior tag
válasz Tothgera30 #25196 üzenetére
Minden kanyart 130-cal kilinccsel előre akarsz bevenni?
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Rick4
félisten
válasz Tothgera30 #25180 üzenetére
Ha ennyi idő alatt gyűlne még kis pénz ahhoz az 500-hoz, szerintem nézz meg pár Ford Explorert, ismerek 10-15 tulajt, é mindenki elégedett vele, fogyasztásban kb a niva, csak épp 200 lóerő, és másképp megy, alkatrészárak nem rosszak, nincs igazából típushibája, és mégsem egy Lada Niva. Nem leszólom, de nagyon nem egy kategória kettő, az Explorer sem SUV, hanem jó kis terepjáró.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
gaborbol
őstag
válasz Tothgera30 #25197 üzenetére
Ismerősöméknek anno volt 2 Samurai (1.0 literes moci,katonai verzió, összkerék, felező,difi zár, 4 gang ) is a birtokában, vezettem is párszor.
Kimondottan terepezni vette őket, arra iszonyat jók. .Egyszerű, fapados, viszonylag megbízható, ha nem tudta az ember ,hogy csak 1 literes motort hajt, nem volt oka panaszra, de be is nyújtotta a számlát. Városban 11-13 liter, terepen 18-20 gond nélkül.
Gumi horror árban volt hozzá, emlékszem UAZ terepgumit vadászott hozzá mindig ,mert azzal lehetett emberi áron megúszni a gumicserét. Szerintem már csak a kora miatt is pénztemető ez is, meg a niva is.
Ha országút meg mező csak, arra kár terepjáró. Tudom, hogy az jön be, de ebből a keretből, ha találsz is valamit csak a bánat lesz. -
fekeandras
őstag
válasz Tothgera30 #25180 üzenetére
Vegyél egy sima fapados golf 2 syncrot.Emeltesd meg pár centivel + kazánlemezből kell egy kartervédőt aláfaragni (+ a váltó alá is!)."Vacak" régi autó nem nagyon kell sajnálni ha itt ott felütöd az alját, és egy elképesztő egyszerű szerkezet.Országúton komfortosabb, alkatrész kb Lada áron.Vagy öreg kocka Audi 80 Quattro.Amíg fel nem ül valahol jó gumival hihetetlen helyeken elmegy.Vagy akár egy ilyen passat syncro ('hosszmotor + 1:1 Audi torsen quattro hajtás kapcsolható hátsó diffizárral.Nem haldex!) ebbe még pakolni is lehet mert a golf 2 syncronak nagyon kicsi a csomagtartója.Ha nem offroadozni akarsz ez is megteszi.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #25276 üzenetére
"szép peres gumikkal"<---->"azért elmennék vele földútra, mezőre, vagy csak kirándúlni."
csak én érzem az ellentmondást ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #25275 üzenetére
nem bízol a fordban, de egy szakadt suzukiban, vagy ladában igen.
szép peres 17"es gumikat akarsz tenni egy niva alá.érdekes gyerek vagy te.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #25278 üzenetére
na így már mindjárt más...
tibi666:nono azért a szamurját nem csesztetni terepre az kell 1,3-as injektoros motorral, az mindenhol elmegy... olyan helyen ahol a ford vagy a tényleg terepjáró land rover-ek elakadnak.
ez olyan mint hogy a sima swift és a swift gti is csak külsőre ugyan az, meg törésre( )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tothm
őstag
válasz Tothgera30 #25478 üzenetére
Mondjuk nekem a Wagon nagyon nem tetszik akkor már inkább egy matíz, még a thaliat nézegettem, de hát az meg renault.
-
fekeandras
őstag
válasz Tothgera30 #25500 üzenetére
-
tothm
őstag
válasz Tothgera30 #25500 üzenetére
Szépek-szépek, de drágák egy matizhoz képest!
-
Manitou
addikt
válasz Tothgera30 #25648 üzenetére
nálam nem működnek a linkek
-
Winner_hun
félisten
-
nofi
őstag
válasz Tothgera30 #25722 üzenetére
szerintem ez már túl nagy és használtan nem biztos, hogy be mernénk rá ruházni, újonnan meg azért meghaladja a keretet. Egyébként köszönöm az ötletet
Xbox GT: nozsolt
-
Eagl3
veterán
válasz Tothgera30 #25730 üzenetére
400 ezerért olyan autót amibe max. 100e km van?
Esetleg egy suzukit kapsz... -
Khelben
nagyúr
válasz Tothgera30 #25730 üzenetére
100ezer km-t a legtöbb autó 4-6 év alatt lefut. 400k-ért 6 éves autót nehezen lehet kapni.
-
Khelben
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tothgera30 #25752 üzenetére
nem eladó?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Mawyx
senior tag
válasz Tothgera30 #26128 üzenetére
A kereskedők ezeket pár tízezresből kicserélik a kocsin és már is pár százezressel megtoldják az árat
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
Voyage
aktív tag
válasz Tothgera30 #26160 üzenetére
Mivel feleségemnek augusztusban lesz az újabb, elég durva műtéte, ezért akarom még áfa emelés, és garancia lejárta előtt mihamarabb eladni.
Ár alatt nem érdekel, nyár eleje van, ilyenkor a legmagasabbak az autó árak, télen ahogy néztem, 1.5M-t kaptam volna érte, annál ez is jobb lenne...http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
-
DeadMeat
veterán
válasz Tothgera30 #26251 üzenetére
Miért kipukkan vagy mi?De nem kell agyonforgatni pl a 170 lovas 6K-nál adja le a max lőerőt,és 1.9-4.5K rmp-ig ott a max nyomaték.Ez a szétforgatás?A honda mocija 7.6K-nál adja le a 160 lovat,ha jól emlékszem.
Ami ezeken a motorokon dögleni fog az a turbó meg a komresszor.User hüjeségéböl leginkább.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #26257 üzenetére
melyik gyártó kis köbcentis turbósát vezetted már?
-
Integra
titán
válasz Tothgera30 #26257 üzenetére
egy 2 literes benzines turbonak igencsak magasabbak a fenntartási költségei.
nem nagyon fog elterjedni.
viszont a megnövekedett súlyhoz, amilyen autók mostanában legördülnek a szalagról, az olcsó kis benzines turbósok jó alternatíva lehet, mert relatív alacsony fenntartási és fogyasztási költség mellett képesek kellő dinamizmussal mozgatni az autót....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #26257 üzenetére
ha csigát teszel egy adott motorra akkor mi az istenért terheled?
azzal hogy a turbo már egyszer felhasznált engergiát hasznosít fel megint?
a kompresszor valóban folytás a motorral (kicsit kitérek rá később)
ha jól olvastam uno turbot vezetél és az lent és középtájt elég gyenge volt!?
azt is tudod miért?mert a 70's-80's(-90's) kompresszió butitással turbosították a motorokat, tehát a gáznak nagyobb tár áll rendelkezésre a tágulásra, tehát gyengében lökte meg a dugót.
és ezért mentek azok a kocsik fent amikor már min a légkőri nyomást betöltötte a csigusz.
(a nyomás kiépülés meg pillanatok alatt megtörténik főleg ha pici a turbo és van kellő gáz mennyiség)no de a mai benzines turbósokban nincs kompresszió csökkentés ergo lent is kb olyanok mint ha szívok lennének. és amit meg van a végnyomás a rendszerben máris erejük tejében vannak.
és miért jó a kompresszor? mert nem függ a gáz mennyiségtől (hanem a motor fordulatól azt meg a hajtással tudod befolyásolni hogy a kompresszor mennyit forog), tehát közép tartományba (vagy akár alacsonyban is) lehet dinamikus erős motort alkotni.
a kettő kombinálásával meg "kitudod küszöbölni" a nagy CCM-t.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
hobizoli
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Tothgera30 #26280 üzenetére
ezért csinált a fószvágen, alul kompi, felül turbós motort..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #26280 üzenetére
jó tapasztalat.
az új kisköbcentiseknél az alapjárat és kb. 1500 között érzed gyengének. ugyanolyan, mint egy kis szívó, alul az sem megy, úgyhogy nem tudom, mi a problémád. ha ezen a kemény 6-700as fordulaton túlteszi magát a lelked, akkor meg rájössz, hogy igencsak tudnak loholni.ha tetszik, ha nem, ez a jövő. egy cimborám vett nemrég egy seat alteát, 1.4 tsi-t, 120 lóerőset. azzal mentünk el ausschwitzba. az út átlaga 7.5 liter lett, pályáztunk 150-160-al, útépítésnél araszoltunk és hegyekben is meghajtottuk. sokkal jobban megy, mint egy 1.6 szívó 120 lóval és kevesebbet fogyaszt. 4en voltunk, csomagokkal. ennél jobb ajánlólevél nem kell neki szerintem.
-
DeadMeat
veterán
válasz Tothgera30 #26283 üzenetére
Már benne van.Seat is használja már őket
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tothgera30 #26280 üzenetére
Fiat TJET 2000rpm-nel tud 206Nm-t, egy db csigaval. Ez az ami alul nem megy? Hat nemtom, de ekkora fordulaton mijen hasonlo max teljesitmenyu szivo huz?
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tothgera30 #26280 üzenetére
Nem ez az agyonterheles, hanem az, amikor vilagvegig kiporognek.
Csak gondolni kene a 25 evvel ezelotti F1 technikara es rajossz miert. Akkor 1500ccm tudott 1200-1500LE-t, 5.5(!)bar toltonyomassal egy 60-s evekben kifejlesztett blokkot megfujva (BMW 1502), most meg van csak kulon erre kifejlesztett 2.4 v8, amibol 2x-s rpm-n kijon a 2/3-a 1/2-e ennek, ahhoz kepest urtechnikat hasznalva mind az anyagokban de vezerlesben is.
Vagy pl utcai autoknal maradva, probalj 150LE-s literteljesitmenyt kiizzadni szivokent, reg kikonyokol a motor amire csak a 130LE/liter erteket is elered. Turbosnal meg ez kb gyerekjatek, 1.4-s motornal a 150LE/liter 210LE-t jelent a 130LE/liter meg 183LE-t, nem egyet es nem kettot tudok, ami nemhogy 130 meg 150, hanem 200LE/liternel jar, es van amiben meg a gyari belso van ehhez. Kovacsolt alkatreszekkel pedig megtovabb fel lehet menni. Probald meg ugyanezt szivoval megcsinalni, lehetetlen
Nagyon nehez 100-110Nm/liter fole eroltetni a nyomatekot szivokent, ugyhogy ha ero kell, nincs mese, forgatni kell. Forgatni meg nem minden blokkot lehet, mert ami hosszuloketu (hosszabb a lokete, mint a furata), azt halott ugy
Na most mar remlik vmi tulkeppen mi van "hegyezve"?Vagy ott van a Vogelsinger "CCH" Sanyi turbos 1.6VTI-je, ami 500LE -megint mas kerdes hogy rakja le ezt az utra-, ugyanezt a motort szivokent ha megcsinalod 220LE-re -amikor az minimum hasonloan csak uzemoraban merheto elettartamu lesz, de azert erezzuk az 500 vs 220 aranyt, ugye?-, mar a segged a foldhoz verheted, ha nem szakad le az egyik dugo a csapszegrol az elso nyolc-tiz teligaz valamelyikeben ~10k rpm-nel.
hobizoli
több drón kell ;P
-
fekeandras
őstag
válasz Tothgera30 #26315 üzenetére
Szokd a gondolatot mert az a jövő...
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #26315 üzenetére
nem játék villany motorra gondoltam....
jaja de jó lesz jönnek majd a varró gép motoros szörnyek...(1,2 TSI, sokádábba meg poloba inkább)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #26450 üzenetére
ha jól rémlik a múltkor 290ft körüli literáron tankoltam 68 liter omw alpesi dieselt. a sima sprint 265 körül volt. ez elég messze van a 400tól, arról nem is beszélve, hogy a benzin jelenleg drágább.
-
tibi666
senior tag
válasz Tothgera30 #26514 üzenetére
3 forinttal és akkor 270 lesz a sima átlagára.
nem 400. -
lsc
nagyúr
válasz Tothgera30 #26609 üzenetére
Amennyiben nem cseréltek/újítottak fel rajta adagolót, nem cseréltek porlasztót , ha turbós akkor turbót ez jó is lenne, de gondolom nem így van . Én is láttam olyan iveco kisbuszt amiben 870e km volt, az sem volt még megbontva /maga a motor, a többi (turbo, csúcsok adagoló) nem egyszer lett cserélve/, de csak egyet és ez alapján nem mondanám hogy minden iveco f@sza .
Mod roti86 : Dízelt nem kell műszakira vinni ? Ez új, holnap cserélek .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Tothgera30 #26617 üzenetére
Két corollám van, 210 körül van mindkettő, a motor nem lett még egyiken se bontva csak a gyertyáig, a kuplung is gyári meg még sok minden, még ennyi van bennük .
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Tothgera30 #26632 üzenetére
Amit én használok abban a fordulatszám elég sokszor megy 4e fölé, az asszony a másikat nem hajtja annyira, egyiknek sincs nyűgje . Mondjuk németet /meg még mást se nagyon/100e fölött én sem vennék, de ez az én dolgom .
Mod aphra2 : Ha úgy kell áttolni akkor lehet annyi, hallottam már többről is, de ha az előbbi esetet nézem akkor is jó felárral dolgozik . Egyébként kocsival kell műszakira menni, akkor nem kell annyit fizetni .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
SpeedR
őstag
válasz Tothgera30 #26653 üzenetére
Szerintem is elég jó eredmény egy 1,5 tonnás autótól. Elég jól is autózható, 1000-es fordulatnál már több mint 200Nm-t tud. Ha esetleg érdekel a teljesítménygörbéje katt ide.
-
DeadMeat
veterán
válasz Tothgera30 #26684 üzenetére
És?defektmentes gumi,defektjavító spré vagy mi a neve szépen elfér...
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Integra
titán
válasz Tothgera30 #26707 üzenetére
ja, persze..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
fekeandras
őstag
válasz Tothgera30 #26786 üzenetére
Pár éves 1.4 16v "G" Astra Classic II is van már annyiért és abban már van klíma is.
#26787: természetesen igen.Csak nem a hátuljára hanem az elejére kell felszerelni és emelkedőn egy AUTÓ mögé kötni ami felhúzza a dombtetőig.
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz Tothgera30 #26816 üzenetére
Kilométerert, hogy lehet így ragzani?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
plus44
veterán
válasz Tothgera30 #26816 üzenetére
A kocsi az enyém lesz , de ők veszik, én csóró vagyok.
[ Szerkesztve ]
“This is where the road crashed into the ocean...”
-
plus44
veterán
válasz Tothgera30 #26816 üzenetére
2x
[ Szerkesztve ]
“This is where the road crashed into the ocean...”
-
Khelben
nagyúr
válasz Tothgera30 #26839 üzenetére
látom, épp hiányoztál
Aktív témák
Hirdetés
- Kompakt vízhűtés
- Nintendo Switch
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- Autós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- iPhone topik
- Laptop gondok
- További aktív témák...
- GAMER PC: RYZEN 9 5900X - RTX 3070 8GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
- Playstation 3 konzolt vennék PS3
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen