- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #45925 üzenetére
mi számít olcsóbban kijövésnek?
azt mindig elfelejtitek már a keverésnél is egy magasabb oktánszámú keveréket tankolsz ugyanannyiért mintha csak sima 95el járnál....
-
Stafni
aktív tag
válasz
Tothgera30 #45711 üzenetére
Lehet, hogy hosszú a lábad. Vagy túl nagy az orrod!
Nem tudom. Az F az nem sokkal nagyobb, de az már akkor is kifutott volt amikor vetted az autódat. Ha méregetni akarod az autódat az Astrákhoz, akkor a G illik hozzá időben. Sajnos eladni nehéz jó áron autót. Suzukikra különösen igaz a kialakult sztereotípia miatt. Ha így haladsz, mire 100e beleraksz az értéke konvergál a 0-hoz.
Bár akkor még mindig csak ott tartasz, hogy az olajcserén kívül nem kell csinálni vele semmit.
-
Stafni
aktív tag
válasz
Tothgera30 #45709 üzenetére
185cm vagyok kényelmesen elférek. Egyedül használom. Régi swift.
60e km egy 8 éves autóban? Ennyi erővel lehetne taxizni is. Olcsóbban kijönne, főleg ha most is van hitel a kocsin.
Ha eladjátok senki nem fogja elhinni, hogy ennyit ment. -
netmesterke
aktív tag
válasz
Tothgera30 #45698 üzenetére
Szerintem sokat számít a bejáratás is! Szüleimnek van Ignise, 5,3-as fogyit is csinált vele, most ott tart a dolog, hogy autópályán 120-140-el közlekedve, meg 100 körüli országúttal mentek Ausztriába oda-vossza és kijött vmi 6,2-es fogyi, 2 személy+csomik. Szerintem ez egy egész jó adat. Viszont ismerek olyat aki nem kímélte sosem az övét, na annak megeszi a 8-10 litereket...
-
joshua7
veterán
válasz
Tothgera30 #45698 üzenetére
Én 183cm vagyok, mellé ~77kg. Az ősöknek Ignis van, tesómnak régi Swift és én érdekes mód mindkettőben ugyanúgy kényelmesen elférek elől.
Hátul az Ignis nekem szintén teljesen jó, ha az első ülés nekem van beállítva. A Swift hátul kissé szűkösebb, de az is igaz, hogy tesómé 3 ajtós.
-
Jadro
veterán
válasz
Tothgera30 #45691 üzenetére
Milyen fogyasztásról beszélünk? Kombinált? Nekem városban az Ignis-szel egyelőre 8.5 alá sem sikerült még bemennem, pedig nem tépem szét a kocsi száját. Barátom 1.2-es Astrája sem eszik túl jól.
Nekem bejött az Ignác, kényemesen elférek benne a 182 centimmel. Megy is ha kell, meg ugrik pirosnál ha odacsapok az ostorral.
Mondjuk kíváncsi leszek a teljesítményre ha többen leszünk benne és megy a klíma is.
-
AmunRa
senior tag
válasz
Tothgera30 #45691 üzenetére
Astrával volt hasonlítva. Én a régi Swiftemet se cserélném Ingisre. Egérkamionra meg pláne nem! Hogy ua. lenne mint az Ignis megint baromság. Mert a kettő közül kellene választani nem az egérkamion lenne. Egy alsó-közepet kisautóhoz méregetni hülyeség, bár nem tudom hogy melyikhez mérted.
Megint csak a saját véleményem volt, az hogy a switet nem cserélném másik Suzukira. Még SX4-re sem. Családi autót nézve nekem nem megfelelő egyik sem.
Ne írjak véleményt amit nem próbáltam? Ezek szerint te ültél G Astrában és 8-9-et fogyasztott?
Mert nekem 6,5 beéri az 1,6 motor. Bár én nem városban használom. Gázüzemben szerintem kevesebbet fog enni, mint a Swift.netmesterke: Írtam már, hogy a dízelt próbáltam. Az nem nevezhető fürgének. Úttartásban és vezetési élményben jobb mint az Ignis. De próbáld ki. Mindenkinek más, és más autó jön be. Azt is tudod melyik a megbízhatóbb, városban biztos kevesebbet eszik az Ignis. Mennyi pénzed van rá és azért milyen állapotú autót kapsz. Valószínűleg Astát nehezebb jó állapotú olcsót kifogni, mert elég nagy rá a kereslet. Olyan mostanság, mint a régi swift volt. Népautó.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Tothgera30 #45691 üzenetére
Azért a régi swift helykínálatát nem kell leszólni, elöl sokkal jobban elfértem benne, mint a 206-os peugeotban vagy akár a 166-os alfában.
Más kérdés, hogy hátulra semmi nem fért be. -
AmunRa
senior tag
válasz
Tothgera30 #45673 üzenetére
Ja 6 év alatt semmi nem volt vele a kinyomón kívül. De biztos olcsóbb a fenntartása. A fogyasztásra nem vennék mérget! Elöl annyi hely van benne kb. mint a régi swiftben!
VR6-Fan: Várd türelmesen, ma nem fogok aludni semmit, hogy összeállítsam.
-
m3tr0
őstag
válasz
Tothgera30 #45529 üzenetére
Jó autó az a Wagon R pozitív
-
zoo8800
veterán
válasz
Tothgera30 #45529 üzenetére
A Wagon R-t nem egyszerű "lenézni", mert qrva magas ám
-
Khelben
nagyúr
válasz
Tothgera30 #45522 üzenetére
WagonR, mint rakéta? Azzal az áramvonalas testtel?
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #45522 üzenetére
Szerinted ezt a két kocsit ezzel a két motorral van bármiféle értelme összehasonlítani?
-
AMD Power
titán
válasz
Tothgera30 #45522 üzenetére
Igen de az a + 100-150e Ft elég sok érte... bár azokban már láttam klímásat is.
-
AMD Power
titán
válasz
Tothgera30 #45520 üzenetére
Én a 600-700k kiadatásokban az 1.4 75 le verziót néztem ki. A 1.4 16v jobb lenne de drágább és szerintem kényesebb is min egy ilyen "faék" 1.4.
-
AMD Power
titán
válasz
Tothgera30 #45516 üzenetére
Nem rossz de a 160e Ft + elég sok!
dCi-t nem szeretnék.... túl régóta vagyok Renault clubos!
-
neduddki
nagyúr
válasz
Tothgera30 #45467 üzenetére
HI!
mindjart osszeszedem az eppen aktualis infokat az a pojjen hogy en kuzdok az infokert fene az ijjen Mestert:- )))
udv
neduddki
mod: golya32: igen Dare kuldte reggel a linket az nem az en muvem:- )))
-
#16741888
törölt tag
válasz
Tothgera30 #45417 üzenetére
Köszi a kimerítő választ, ha csak horgászni lenne akkor tuti Nivába gondolkodnék én is, de a melóbajárás, városba kavirnyászás is hasonlóan fontos, erre meg pont a kis méret miatt tetszik... ketten vagyunk, gondolom kipattintom belőle a hátsó ülés még így is el lehet vele menni campngezni vagy bárhova mert tetőig pakolva azért az elég nagy hely...
Vitara jogos... azzal csak annyi a bajom hogy nekem csak a legújabb tetszzik, az meg kellemesen drága... :S -
válasz
Tothgera30 #45376 üzenetére
Mondjuk az F Astrak sebessegmeroje altal mutatott szam erosen az "optikai tuning" kategoriaba tartozik, mar kilencvennel boven szaz folott jar
-
Zewa
senior tag
válasz
Tothgera30 #45215 üzenetére
Egy szakszerűen felújított E28-al mi a bajod? "Nem olcsó de jóóó!"
-
!Overdose!
őstag
válasz
Tothgera30 #45160 üzenetére
Olvasd vissza a hozzászólásait...
-
Manitou
veterán
válasz
Tothgera30 #45033 üzenetére
Simán mehet felesben.
zoo8800 Akkor már miért nem szintetikus
Nekem 5W40 van benne szintetikus.
-
Vangelis
félisten
válasz
Tothgera30 #44920 üzenetére
Hát, hogy ölnék is érte, az enyhe kifejezés
Nah azért azt nem de.... mindegy.
Amim késik nem múlik, most egy egy xaros 200ezres autót alig tudok megvenni kölcsönkért pénzből
-
Tankblock
aktív tag
válasz
Tothgera30 #44829 üzenetére
köszönöm a választ
nekem az lenne a favorit. esetleg valaki valami mást?Ellenérvek is jöhetnek.
-
Bubee82
őstag
válasz
Tothgera30 #44331 üzenetére
Nagy ember, nagy igények
Ami neki kicsi, az nekem hatalmas pl.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #44331 üzenetére
én még mindig arol beszélek h 1.6ra nem rakják/megyfel
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #44310 üzenetére
1,3-as 8v blokkból csinálják és nem 1,6-ból
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #44310 üzenetére
Én ültem, 528i-ben, hát, egy szűk fos, még jól se ment...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #44306 üzenetére
ezek mióta 1,6-osak?
-
DroneZ^
őstag
válasz
Tothgera30 #44251 üzenetére
igazad van... lehet egy fekete 1.6 sport-ot kellene választanom...
csak pirosban, meg feketében van a sport, mi?
gyöngyszemem majd csak 30 éves korom után... ha lesz valaha gyöngyszemem
, de mindenképp szeretnék egyet, mielőtt feldobom a pacskert
-
koshmar
addikt
válasz
Tothgera30 #43962 üzenetére
Milyen Suzukid van?
Remélem, hogy ez nem intim kérdés.
-
Jadro
veterán
válasz
Tothgera30 #43852 üzenetére
Igen, egy millából egész jó kis Igniseket lehet kapni. Túl sok erő nem kell szerintem bele plusszba, városba elég az amit tud. Én most mégis a Swift felé hajlok inkább, egy kicsit többért. Annyira kis szép.
Más azért az élmény ha az ember kicsit szerelmes is a kocsiba.
-
saguaro
tag
válasz
Tothgera30 #43596 üzenetére
Jó lesz az 5-ös BMW-nek is.
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #43584 üzenetére
Szép weboldal..
Gondolom a bontós a tízórai szünetben csinálta..
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #43582 üzenetére
Rosszul tettem fel a kérdést? NKH vagy valami kijelölt állomás volt?
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #43577 üzenetére
Hol sikerült?
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
Tothgera30 #43527 üzenetére
Köszi az infót. Dti és a cdti közt mi a különbség?
Foggalmam sincs milyen autót vegyek... Ez a rohadt benzin is emelkedik...
Etanolos kocsiba érdemes agyalni? -
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #43502 üzenetére
Ez műszaki vizsgaállomás, nem autószerviz. Ha olajat akarsz cseréltetni, akkor előbb vidd szervizbe? Automata az a váltó, hogy cseréltetni akarod az olajat?
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #43492 üzenetére
Vidd a kpm-hez, (most már NKH a neve) ott a legolcsóbb, kb 20 rugó.. De vigyázz, mert ha gázos, csak egy évre adnak rá műszakit..
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #43447 üzenetére
Inkább ezt olvassa bárki, mint egy olyan hozzászólást, hogy egy év műszakit adnak a gázos kocsikra. ebből levonhatod magadra nézve is a kötelezőt.. Nekem se célom a vita, de amíg kérdeznek, válaszolok, ez különben sem a minimax fórum, hogy egy ilyen után sírva bújj a takaród alá és rosszat álmodj.
-
Manitou
veterán
válasz
Tothgera30 #43434 üzenetére
Meghalt sógorom apukája, anyukájának meg nincs jogosítványa, nem tudtak volna mit kezdeni a kocsival. Családban meg éppen senkinek nem volt szüksége egy fapados astrára, ami szinte alig használt volt. Mikor hírdetve volt, mindenki azzal kezdte a telefonban, hogy ugye egy százas vissza van tekerve?
-
Manitou
veterán
válasz
Tothgera30 #43409 üzenetére
Sógorom szüleinek 11 éves F astra Classicjába volt 37 ezer mikor eladták
Jól járt aki megvette.
Én 170k km-el vettem a 98-as Nissan Almerámat még 2009 nyarán. Ez kb reális futásteljesítmény ennyi idő alatt ( kb évi 15- 16 k km) .
Azóta még nem kellett hozzá semmi, a (kötelező olajcsere/légszűrő stb ) kívül. Annyi gikszer volt eddig, hogy az aksija most télen 1 hétig a nagy hidegben kicsit "elfárdt"Akartam venni aksit, de még ezzel kitolom év végéig szerintem. Feltöltöttem, azóta napi szinten megyek vele, nincs probléma vele.
Most tavasszal viszont kicsit költök majd rá, megcsináltatom a kasznit, a hátsó kerékjárati ívet kicsit kezdi kikezdeni az idő vasfoga. + kap 4 új nyárigumit( lehet 4 új alufelnit is, de lehet marad a régi)
Kap új ékszíjat. Lesz majd olajcsere+olajszűrő+légszűrű csere, esetleg még benzinszűrő csere is. -
Enton
addikt
válasz
Tothgera30 #43361 üzenetére
Ne add fel.
Mi a corsához kaptunk bal első lámpabóra árat 11-12e-ben.
Röhögtem egy nagyot, mondom tessék várni egy picit. Már aznap találtam is 5600-ért, hozatam is belőle, másnapra meg is hozták.
Pedig csak a helyi boltokat jártam körbe, neten csak nézelődtem. -
kpal
nagyúr
válasz
Tothgera30 #43223 üzenetére
Szegény Golf mint a gőzös .
-
Dare2Live
félisten
válasz
Tothgera30 #43223 üzenetére
ez teljesen más konstrukció. más dimenzió
-
dízelracer
őstag
válasz
Tothgera30 #43205 üzenetére
Ezért nem kell öregasszonyokat a volánhoz engedni...
[link]
-
kpal
nagyúr
válasz
Tothgera30 #43153 üzenetére
Aza baj ami szép irreálisan drága és automata sajnos.
-
kpal
nagyúr
válasz
Tothgera30 #43141 üzenetére
-
kpal
nagyúr
válasz
Tothgera30 #43136 üzenetére
-
kpal
nagyúr
válasz
Tothgera30 #43136 üzenetére
Igen erről ami felborult. Tavaly volt itt egy fehér EVO 8 nálunk a városban 1x lattam csak fekete motorháztetővel és kristály lámpával az eladó volt egy darabig a használtautón is fen volt.
-
kpal
nagyúr
válasz
Tothgera30 #43131 üzenetére
tudom akinek ilyen van általában ütik-vágják
de van aki második kocsiként használja és nem nyűszik és vitrinben tartják. Itt volt egy sárga amit tetőre vágtak a 4-es úton.
-
t1
veterán
válasz
Tothgera30 #43053 üzenetére
Vicces
Én is 120kg vagyok és 183cm és 3 ajtós Swiftel járok amibe kagylósított ülés van mégis könnyű a ki-be mozgás és még van motor erő is pedig csak 68LE
-
dízelracer
őstag
válasz
Tothgera30 #43053 üzenetére
Seat Ibiza 1.0i
50lóerő és pár kiló híján egy tonna. Az még viccesebb egy jármű... -
Rav3n02
senior tag
válasz
Tothgera30 #42838 üzenetére
Ismered a mondást, addig jár a korsó a kútra....na én is, szó szerint
Unokabátyám 2006-os Caddy-je és Unokaöcsém 2005-ös Fabiaja pár ezer kilométert elment azzal a cuccal, szóval akkor az én 95-ös Lancerem sem fogja húzni a száját miatta remélem...de egyébként meg mindegy, mert életem nagy részét úgyis Bp-n töltöm ott meg nincs ilyen lehetőség, csak egy jó kis magánkút ahol 10 forinttal olcsóbban tankolhatok...ennyi
-
Rav3n02
senior tag
válasz
Tothgera30 #42823 üzenetére
Nem tudom, 17-én voltam utoljára Mátészalka mellett, akkor 280 volt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #42823 üzenetére
A spiritusz oldja a vizet es akkor maris elég a benzinnel egyutt.
Regi Trabant-s trukk vizezett benzinre, ami enelkul befagyott a karbiba.
Hat igy meg nem fagyott bele. -
t1
veterán
válasz
Tothgera30 #42818 üzenetére
Az a baj ide a dunántúlra nem jön ilyesfajta áru pedig nagy kereslet lenne rá
-
Manitou
veterán
válasz
Tothgera30 #42818 üzenetére
nekem 20l urán 95-öst
Csak majd vigyázzál a sugárzással
-
Rav3n02
senior tag
válasz
Tothgera30 #42818 üzenetére
Szabolcs megyében 280 forint az ukrán benzin úgy, hogy házhoz viszik neked és annyi litert amennyit nem szégyellsz...Ha lent vagyok rokonoknál szoktam ott tankolni néha egy két kanna még a csomagtartóba is becsúszik...semmivel nem rosszabb mint amit pesten tankolok.
Mondjuk megbízható embertől jön, 100% LukOil benzin
Tothgera30 Te minden totyikban ott vagy?
-
Ck.
addikt
válasz
Tothgera30 #42802 üzenetére
Én már leszarom. Most is 410-ért raktam a gépbe V-power racing-et. Ha már ekkora kib*szás van, akkor a lúd legyen kövér. Nem érdekel. Eljutottam odáig, hogy már nem. Ha 410 lesz a sima 95-ös, akkor meg pláne. Ha már ott tartunk, hogy egy jobb féle 95-öst 360-370 fölött mérnek, akkor nekem már rohadtul nem számít, ha 40-el többet adok a prémium literjéért. Legalább a smart pontom is gyűlik...
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #42802 üzenetére
Majd akkor járok a 250-es LPG-vel.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #42802 üzenetére
Gyerunk ki a terre...
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #42741 üzenetére
De mivel többször kell műszakira vinni, nagyobbak a költségek is.
Sokadszorra leírnám, és a többiek nevében is szépen megkérnélek, állj már le a baromságaiddal.Hosszú ideje olvasom amiket írsz, és egyre csak az jön le, hogy az esetek 95%-ában fogalmad sincsen arról amiről beszélsz. Elárulnék egy nagy titkot: A gázos kocsikat ugyanúgy kell vinni, mint az összes többit, a gázüzem csak olyan szinten van beírva a forgalmiba, mint egy vonóhorog, semmi egyébre nincsen hatással. Még csak drágábbnak se drágább a vizsga. Ami Te plusz plusz költségként említesz, az a gázbiztonsági szemle kemény 5 ezres, a benzines üzemhez képest akár 1 nap alatt is meg tudod spórolni az árát, már maga a gondolat is rossz, hogy ez pluszköltség, mivel gázos a kocsid, ez eleve nem költség, hanem azt mondhatod, hogy 2 év alatt nem 400 ezrest spóroltál meg, hanem csak 395-öt. Attól, hogy "nem úgy van bekötve" még nem veszélyes, mert ha a gáz kijön, akkor se nagyon tudod meggyújtani, ha öngyújtóval játszol, égni meg ég, de nem robban mint a benzin. Plusz ezt a "nem úgy van bekötve" dolgot se értem, mert minden csatlakozás roppantógyűrűvel van kialakítva, valójában képtelenség szarul megcsinálni gáztömörség szempontjából.... Nagyon nagy különbség.
Ha valamiról halvány lila gőzöd sincsen, akkor írd le elé, mögé hogy úgy emlékszem, véleményem szerint, úgy sejtem, vagy ezek tetszőleges kombinációja, gondolom őstagként nem csak hülyeségeket írkáltál mindenfelé, legyen már annyi eszed magadtól, hogy nem írsz ilyesmiket. Tény, hogy nem akarom tudományos fokozatra emelni a fórum e szakmai topicját ill. a tények szempontjából autentikus forrássá tenni, de az ilyen hozzászólásoknak semmi értelme, tele vannak valótlan állításokkal, ami aztán egyszer majd valakit valahol elterelnek a megfelelő útról.. És innentől lesz ez problémás. Köszi!
Az, hogy neked egy több évre szóló autó értéknövelő befektetés, amivel évi 2-300 ezret tudsz spórolni nem ér meg 300km utat, nem engem minősít. Vagy nagyon okos vagy és tudsz valamit, vagy pedig a másik vége a dolgoknak....
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #42705 üzenetére
A majdnem az valójában hasonló könyéken, kúton minimum 140Ft... de ha a 185-ös gázárból és ugyanazon a kúton tankolható 350-es benzinből indulok ki, akkor lehet számolni hogy a majdnem 100Ft az pont 165Ft. Meg a gáz veszélyes. Inkább az a gáz, és az a veszélyes, ha valaki hülyeséget beszél hozzá nem értésből fakadóan. Meséld már el, minél és mi miatt veszélyesebb a gáz..
"A több műszaki" kifejezést meg tényleg fejtsd ki, mert ha valami eddig érthetetlen volt, akkor ezt már nem tudom megfogalmazni..
-
mycso
veterán
válasz
Tothgera30 #42705 üzenetére
A gáz többel...a 95-ös olyan 340-350 körül mozog normálisabb kutakon, a gáz meg 200-210 között...
Én is már későn gondolkoztam ezen a megoldáson, hogy a diesel helyett inkább valami benzines (esetleg lehetett volna nagyobb köbcentis) gázosítható gépet kellett volna venni.
-
Laraxior
titán
válasz
Tothgera30 #42606 üzenetére
pedig ahogy szól a nóta:
Ma éjjel nem hat rám a józanság szava,
Részegen hazavisz a Zastava -
dízelracer
őstag
válasz
Tothgera30 #42606 üzenetére
Én a szürke PGT-s kék csigáról beszéltem.
-
dízelracer
őstag
válasz
Tothgera30 #42604 üzenetére
Egyetértek a 'zasztavás csávóval
Mi ebben a nagy szám? Bármelyik wrc-n edződött magyar ralisnak a segge alá tolnák azt a 600+ lovas autót és közölnék, hogy ütheti vághatja ahogy jól esik mert van még fent 2db tartaláknak a kamionon fél óra "gyakorlás" után lazán megcsinálnák ők is. Azért nem akkora istenkirály ám az a Block gyerek. Csávó előtt akkor hajtanék fejet ha életében legalább egyszer egy vb futamon a dobogóra tudna állni. Nem kéne többször csak egyetlen egyszer. De ez sosem fog bekövetkezni ahoz ő túl béna
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #42547 üzenetére
Nyilván ezért mondtam, hogy a busz annak jó, aki egy irányba megy rendszeresen jó tömegközlekedésú környéken, és emiatt az menjen azzal, és akár vegyen bérletet is. Egyet nem lehet ezen megmagyarázni, az időt, kevés olyan alkalom van, mikor a buszt mindig, minden esetben eléred, és az mindig, minden esetben előbb vagy ugyanakkor ér oda mint a kocsi. Van akinek ez megfizethetetlen.
De még mindig lehet, hogy egy kisebb kocsi üzemeltetési és karbantartási költségek olcsóbbak lesznek akár úgy, ha négyen vesznek egy Suzukit. Érdemes kiszámolni ezt a dolgot négy ember havi bérletével szemben mondjuk 50 km távra.
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #42544 üzenetére
Számolom, de nekem az időmnél sok drágább dolog már nincsen. Emlékszem, szervizben volt a kocsi, és el akartunk menni vásárolni. Felültünk a buszra, egy jegy volt 275Ft (most már 350) azzal egy átszállásból ott voltunk a tesconál megvettük ami kell, elcipeltük a buszhoz, visszazötykölődtünk, majd az átszállásra vártunk 20 percet. Megvolt 2200Ft-ból és oda vissza 2 órából az, ami kocsival meglett volna 500Ft-ból, és 1 óra alatt röhögve. És igen, nálunk kerül a busz, mert kertvárosi részben vagyok, de én nem akarok buszozni, ha 500Ft lesz egyliter gáz, meg 1000 egyliter benzin, akkor sem. A busz azoknak való, akiknek jól jön ki a napi egyszer a melóba be, meg onnan hazajárásnál, vagy csak szimplán nem tud vezetni, de annak aki mindenfelé megy, jellemzően időre, egyszerre több cuccot visz 2kilónál, nem akar szarráázni az esőben, nem akar szarráfagyni télen, és nem akar szarráizzadni nyáron, valamint nem akar mindenféle bacilust, fertőzést összeszedni, az vegyen egy kocsit, és keressen annyit, hogy akármi kell rá, benyúl a zsebébe és kifizeti.
Nem mellesleg éppen Székesfehérváron vagyok, Szegedről indultam, innen megyek BP-re, egy Smart Fortow-ban ülök. 600-as turbo-s, hát, a Lumina után vegyes érzelmekkel ültem bele, végülis kipróbálás céljából van nálam, de nagyon nem jön be, kicsi hangos, az össze lyukban, úthibában egy közlekedési baleset lehetősége van benne, de mondjuk városba, 2 személynek tökéletes lenne, ha nem lehetne kapni ötödennyiért Swiftet kapni.
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #42539 üzenetére
És mennyi lenne a 185Ft-os LPG-vel? Arról nem beszélve, hogy egy kocsiban jellemzően 4 ember is elfér.
-
fullextra
tag
válasz
Tothgera30 #42464 üzenetére
Ha a tető vonala egy picivel lejjebb húzódna meglennének az arányok, és tényleg gyönyörű lenne...
így sem rossz, csak valamiért ha ránézek hiányérzetem támad, az eleje még rendben van, bár a lámpatestek oda is aránytalanok, de a hátulja nagyon fura...
mondom ha a tető alacsonyabb akkor echte arányosan kicsinyített M3 lenne... -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Tothgera30 #42464 üzenetére
Ezt nagyon szokni kell, de szerintem is inkább csúnya.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
Tothgera30 #42464 üzenetére
meg lehet szokni...el is mondtad a lényeget
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
Tothgera30 #42460 üzenetére
Szerintem bűn ronda. Esszel az összenyomorított fazonnal nagyon eltolták, ennél rondább BMW segget még nem láttam. Az M3-ban megvolt a coupé kinézet, ez kb. olyan, mintha összenyomta volna valaki hátulról.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Tothgera30 #42460 üzenetére
Erre dragon
isrávernéizé kéne neki. -
mycso
veterán
válasz
Tothgera30 #42337 üzenetére
Ja-ja valóban, ebben a futóműállítós dologban tényleg lehet valami...tavasszal volt az enyém állítva, és kb. 1-2 hónapja vettem észre, hogy kezd olyan lenni mint előtte. (szintén borsodban lakom/használom).
Ja meg még 1 fontosnak mondható a megane2-höz --> akinek nagyobb lába van, vagy nagyobb (széles, stb.) cipőt hord, az ne is vegyen ilyen autót, ugyanis nem tudja majd vezetni...vagy csak nagyon-nagyon nehezen. Ezeket a pedálokat, nemtom ki és mi szerint rakosgatta bele, de pfúúúú iszonyat.
A benzinesnek egyébként milyen a váltója??? Mármint mi rossz benne?
-
Rick4
félisten
válasz
Tothgera30 #42214 üzenetére
A haver Astrájában 324 ezer van, ez viszont tuti hogy annyi, az első és előző gazdája egy olajos cég volt. Hibátlan a gép, ezen frankón kell illeszteni a váltókart, nem kotyog semmit. múlt héten pénteken mentem vele 880km-t egy utánfutóval, rajta 1 mázsa hullámpalával meg 4.5 mázsa betonyplappal. Odafele a futóval 6.6-ot evett 100-on...
-
dízelracer
őstag
válasz
Tothgera30 #38421 üzenetére
Az első videón látható WRX tényleg nem nagy szám a maga 218lóerejével és 1300kg-os súlyával.
-
dízelracer
őstag
válasz
Tothgera30 #38383 üzenetére
Az 5.0 V8 trélert húzva fogyasztott 16-18liter körül gázból. Egyáltalán nem fogyaszt sokat, saját magához viszonyítva persze.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Tothgera30 #38383 üzenetére
El kell gázosítani.
-
Dare2Live
félisten
válasz
Tothgera30 #38314 üzenetére
Ezt honnan veszed? Mert tapasztlataim alapján jó nagy f*ot írtál.
Még az 1.4es Civicbe is b* kemény futomű van 20mként érzed a veseköved ehez képest az 1.4 Golf egy hintó. Gondolom Sport Golfokban ez nemígy van de ez már más kérdés.De mit 1.4 Civic, még az alap 1.2es Jazzban is agyrázkódást kapok... Nem tudom Honda mért csinálja az végképp nem sportkocsi.
-
Quan-Chi
őstag
válasz
Tothgera30 #38178 üzenetére
haveromnak volt egy spéci 1100-as trabantja és simán ment 150-160al is ! na ott volt félelem
-
zoo8800
veterán
válasz
Tothgera30 #38178 üzenetére
Maradjunk is
Csak ha ennyire különbözik a két vélemény, akkor azt nehéz visszatartani.
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #38169 üzenetére
WagonR-hez nem volt szerencsém, Ignist vezettem már 1,3-as motorral - arányai azonban hasonlóak a két autónak.
A forma nem különösebben vonzó számomra, a motor pörgős, agilis, méretéhez képest lomhábbnak gondolná az ember az autót.
Engem kicsit zavart, hogy agyon van szervózva a kormányzás, a kuplungja olyan, mintha lágy tehénlepényt taposna az ember, mert alig van ellenállása, a gázpedál legkisebb érintésére is üvölt a motor és a féket sem igazán kell tiporni, szokni kell az adagolhatóságát ( vagy inkább alig adagolhatóságát ).
Az utastér meglepően tágas ahhoz képest, amit vár az ember, rápillantva vállban kicsit szorosnak ígérkezik a gép, de beülve ez az érzés elmúlik.
Formájából adódóan nekifeszül a szélnek - lássuk be az útra helyezett tejesdoboz aerodinamikailag nem éppen csúcs választás, a szelet a zajból is észrevenni nagyobb tempónál.
Ami nem tetszett, az a belső ergonómia - 183 centimmel nem vagyok éppen lombrágó, mégsem éreztem úgy, hogy kényelmesen ülnék, pedig a hely meglett volna hozzá.
A megfelelő ülési pozíciót beállítva a középkonzol pont szétcseszte a térdemet, hosszú távon pedig elég kényelmetlen ülőhelyzetbe kerültem a térdemet kímélő üléspozíció miatt.
Cirka 175 centi magasságig biztosan kényelmes lehet, de csak ezért nem fogok 10 centit leszedetni csöppnyi termetemből.
Városi használatra, futkosós autónak jó lehet, de bele kell ülni, szokni kell az "érzést" benne.
Természetesen ez az én egyéni, szubjektív véleményem volt, ami olyan, mint a segglyuk - mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra
Jahm, és hogy ne okozzak csalódást senkinek, vegyetet béjemvét, mer' az gyó!
Bár most elbizonytalanodtam - lehet, hogy lecserélem a 323i-t én is egy WagonR-re?
-
zoo8800
veterán
válasz
Tothgera30 #38159 üzenetére
Hűűűbazz biztos szétveti az erő azt a tágas (és szép) autót. Azt elképzelni sem merem, amikor az 1300 ccm megtelik benzingőzzel, és pályatempónál feltépi az aszfaltot...
Akkor már inkább új Swift. Az 1000x korrektebb autó.
-
dízelracer
őstag
válasz
Tothgera30 #38159 üzenetére
Poénnak jó volt.
Az gyakorlatilag egy babakocsi kerekeken guruló cipős doboz. 120nál már életveszélyben éreztem magam. Főleg mikor kiértünk egy előzött kamion szélárnyékából és egy sávot úgy ahogy voltunk odébb lökött minket a szél. Azt aláírom hogy a fejtér nagy de csak a buta doboz forma miatt. Ja és sokat is fogyaszt.
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #38163 üzenetére
Nyilván bármikor lecserélné az autóját WagonR-re bármelyikőjük
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #38159 üzenetére
Eszedbe se jusson, hogy esetleg csak udvariasak voltak
-
Boxer001
veterán
válasz
Tothgera30 #38159 üzenetére
Hi!
Költeni nem kell rá, csak a szokásos szerviz, téli, nyári gumik, benzin és kész.
Elég, ha ennyi igaz, a többit nem hiszem.Faternak tényleg nem kell jobb verda egyébként, csak előbb el kéne passzolni a régi Corollát. Ha valakit érdekel óccsóért eladó, költeni kell rá valamennyit, azt nem mondom, hogy nem.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #38123 üzenetére
tehát nem konkrétan a buzukikkal van a bajom, persze annak is meg vannak a maga korlátai, mind mindennek.
hanem az őket vezető hátványozottan nagyobb mennyiségben előforduló bunkó parasztokkal, (persze szuzi is több van mint más autókból..).
jól van, vagy ha azt nem is esetleg egy kis csiszoló papír üveg lap segíthet rövid távon.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #38121 üzenetére
nem bántom én, nincs velük semmi bajom, általába a juzerekkel szoktam össze akasztani a bajszom, amikor már pedig ők akkor is meg akarják mutatni.
hát 50e km azért nem kevés, még ha az ember ahol tud motorfékez is, akkor valószínű meglett égetve.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Tothgera30 #38118 üzenetére
vason van
-kopik még, gondolom most lett cserélve
-gagyi a betét
-"üveges" a tárcsa vagy a betét.
-nem került be a rezgés csillapító (nem is merem a buzukik fékjét, de gondolom ott is van.) -
dízelracer
őstag
válasz
Tothgera30 #38050 üzenetére
Az ...
-
whited
addikt
válasz
Tothgera30 #38026 üzenetére
értem
köszi de én felkészülve vennék, van 2 autószerelő haver akik átnéznék a kocsit mielőtt megvenném, apám meg fényező és lakatos tehát a külsőt ő nézné, így is felejtős? -
válasz
Tothgera30 #38028 üzenetére
"a téli driftelések, bár akkor inkább még kézifékes fordulóknak hívták"
Driftnél a hátsókerék nem a kéziféktől, hanem a motorerőtől veszti el a tapadását.
-
varga911
senior tag
válasz
Tothgera30 #38026 üzenetére
-
Quan-Chi
őstag
válasz
Tothgera30 #38026 üzenetére
nagyon nem szeretem a Lada -t
van 1 a családba ... őrült egy verda , na az többet volt rossz mint jó
-
Manitou
veterán
válasz
Tothgera30 #37962 üzenetére
Az tényleg érdekes, nekem munkatársam ~2 m és 115kg és neki pl egy A4-es audi is kicsi. Nem azt mondom, hogy nem tud beleülni, hanaem azt hogy kényelmetlen, a lába beleér a kormányba stb. Beült az almerámba múltkor, tökig hátra kellett tolni az első ülést, hát viccesen nézett ki benne
pedig ez is van olyan beltérben mint egy bora vagy astra. Egy nissan maximája van amúgy
-
kte0
tag
válasz
Tothgera30 #37954 üzenetére
Köszi
Esetleg Volvo s80-ról tudtok vmit mondani?
Aktív témák
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- MacBook Pro 14' CTO M1 Pro/16GB/1TB - irányár
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 64GB RAM 2TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest